[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:50:
[afbeelding]
Ook PS3. @Pixel, 8,5d online !! Mijn vrouw zou helemaal gek worden...
Netjes percentage raak!

Oh en Traxion speelt vaak 's avonds en soms hoor ik zijn vrouw/vriendin wel gezellig babbelen hoor :+ dus ik weet niet of die het zo erg vind.
@ Traxion, je k/d ratio is erg goed vind ik met betrekking tot assult! Dat verbaasd me redelijk.
@ Tsurany, jij hebt een hoge score/minute! scheelt toch weer 50 punten per minuut in vergelijking met mij en heel veel anderen.

[ Voor 11% gewijzigd door walletje-w op 04-05-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Nou no offence en met all do respect maar die win/loss ratios die ik tot nu toe gezien heb zijn wat aan de lage kant....

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Techno Overlord schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:03:
Toch vind ik die Recon class maar voor mietjes. Overigens niet alleen in BBC2 maar in elke shooter vind ik dat van snipers. Een beetje wat van afstand liggen te verstoppen en gasten zoals mij door de kop te kneppen. :X
Er is een verschil tussen iemand die 500m ver maar zit te campen en hier en daar een lucky headshot schiet en een goed spelende recon/sniper. Net zoveel verschil als iemand die in een UAV zit vasthoudend op 1 target en maar die schietknop in te rammen en iemand in een UAV die spot, targeted en support geeft op grondtroepen.

Zoals ik al zei, het enige wat niet-recon spelers zien, zijn de afstand kills, maar wat een goede recon naast een paar ranged shots doet, ziet niemand. (90% van mijn ranged score komt uit spots en assists, die paar kills zijn leuk meegenomen).
Techno Overlord schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:10:
Nou no offence en met all do respect maar die win/loss ratios die ik tot nu toe gezien heb zijn wat aan de lage kant....
e-peen pimpen met je WL ratio vind ik ook maar voor mietjes. Het zegt 0,0 over je teamplay kwaliteit.

In MAG had ik een vrij lage KD ratio, maar bagger veel experience omdat ik mijn hele team in leven wist te houden.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 04-05-2010 15:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Techno Overlord schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:10:
Om mijzelf als voorbeeld te nemen:

Ik speel 2 tot 4 rondjes per keer dat ik speel.
Een ronde winnen of verliezen is iets dat je als individu niet of nauwelijks in de hand hebt.
Een ronde quitten betekent een loss.
Het spel afsluiten gaat pas zodra je een een nieuwe ronde gestart bent.

In mijn geval betekent dat dus een extra loss op weinig rondjes die genoteerd worden. Byebye ratio. Vandaar dat die stats me dan ook geen *** interesseren :)
Tnx. Ik speel dan ook echt nooit spray 'n pray :9. Al brengt mijn speelstijl wellicht daardoor ook wat meer deaths met zich mee, omdat ik altijd eerst aanleg en dan schiet, een vertraging die me regelmatig fataal wordt...

[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 04-05-2010 15:16 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen enkele class is voor mietjes, het is gewoon een samenhang die je moet creeren. Helaas lukt dat soms niet altijd. Snipers kunnen goed spotten en daar kunnen de assaults gewoon weer veel aan hebben. Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:08:
@ Tsurany, jij hebt een hoge score/minute! scheelt toch weer 50 punten per minuut in vergelijking met mij en heel veel anderen.
Gewoon op alles schieten wat leeft en niet doodgaan, helpt veel. En niet terughoudend zijn maar vol de aanval in. En tja een tripple kill van 300 punten helpt ook altijd wel :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:12:
[...]

Er is een verschil tussen iemand die 500m ver maar zit te campen en hier en daar een lucky headshot schiet en een goed spelende recon/sniper. Net zoveel verschil als iemand die in een UAV zit vasthoudend op 1 target en maar die schietknop in te rammen en iemand in een UAV die spot, targeted en support geeft op grondtroepen.

Zoals ik al zei, het enige wat niet-recon spelers zien, zijn de afstand kills, maar wat een goede recon naast een paar ranged shots doet, ziet niemand. (90% van mijn ranged score komt uit spots en assists, die paar kills zijn leuk meegenomen).
Ik geloof je meteen. Ik heb dan ook totaal geen referentiemateriaal omdat ik zelf nooit sniper ben en inderdaad alleen maar afstand kills zie op de killcam.
SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:12:
[...]
e-peen pimpen met je WL ratio vind ik ook maar voor mietjes. Het zegt 0,0 over je teamplay kwaliteit.

In MAG had ik een vrij lage KD ratio, maar bagger veel experience omdat ik mijn hele team in leven wist te houden.
ik bedoel ook niet K/D ratio maar W/L ratio. Juist die ratio zegt meer over je teamplayskills. En soms heb ik dus het idee dat een heleboel spelers alleen voor eigen gewin gaan (lees: de meeste kills) ipv een potje proberen te winnen. JUIST door met je squad goed te spelen behaal je pas een hoge W/L ratio.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Teamplay instelling is leuk, maar als je in een team van 16 man met 4 man in een squad goed teamplayed is het alsnog verdacht moeilijk om te winnen als de rest van het team er maar een zooitje van maakt. ;)

(Lees, campen als je aan moet vallen en dat soort gedoe.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Techno you're the man :o als iedereen zoals jij speelt speelde dan zou het echt zoveel beter zijn. Dan wordt elk potje echt helemaal ge-wel-dig.
dus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
himlims_ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:04:
[...]

wat is je psn? kunnen we vanavond eens herrie schoppen :+
Speekmeister (PSN) reporting for duty. Ik ben er meestal alleen wat vroeger. Zo vanaf half 5 tot 6 ongeveer.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
partyondude schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:46:
[...]

Ik ga hier verder echt geen discussie van maken, heb wel wat anders te doen. Heb mijn standpunt verteld en vind het jammer dat er een aantal zijn die alleen maar de negatieve kant van onze server regels willen zien.
Ofcourse, want het is een discussie die je niet kan winnen. Je bent 1. fout bezig en 2. geef je te kennen dat je eigen verdraagzaamheid nihil is.
Cartman! schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:15:
[...]

Wat had je dan verwacht? Mocht ik per ongeluk eens jouw server joinen als ik op GoT zoek en ik wordt gekickt voor het gebruiken van een spelelement dan zal ik daar zeker even een melding van maken. Hard maar jammer dan. Net zoals de sniper op 500M bij het spel hoort, horen grenade launchers daar ook bij. Een sniper die je short-range in 1 keer neerschiet kan soms net zo irritant zijn als een launcher of gustav. Als je dat allemaal niet trekt dan moet je misschien een heel andere game gaan zoeken om een server voor te hosten. En gezien iedereen roept dat de launcher minder sterk gemaakt is, whats the big deal dan nog?
Ik keek even naar hun server, is nog een multiplay.co.uk ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
Techno Overlord schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:25:
[...]
ik bedoel ook niet K/D ratio maar W/L ratio. Juist die ratio zegt meer over je teamplayskills. En soms heb ik dus het idee dat een heleboel spelers alleen voor eigen gewin gaan (lees: de meeste kills) ipv een potje proberen te winnen. JUIST door met je squad goed te spelen behaal je pas een hoge W/L ratio.
Zoals SinergyX al aangaf, zegt het helemaal niets over jou teamplayskills, maar meer over de teamplay van het team waarin jij speelt. Het kan best zijn dat iemand bijna niets doet voor het team, maar wel iedere keer het geluk heeft dat hij/zij in een sterk team terecht komt. Deze persoon zal dan misschien een hoge W/L ratio hebben, maar hij/zij is nog steeds geen teamplayer...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Techno Overlord schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:25:
Het is een verhouding, niet meer niet minder. Iemand die 40 potjes heeft gespeeld met een ratio van 3 (W30/L10) is dus beter dan iemand die 1500 vs 1420 heeft staan (even extreem). Een ratio an sich zegt helemaal niets, als je niet het geheel neemt van de stats.

Daarnaast kan je op de PC heel makkelijk je ratio's sturen, eigen servers etc, terwijl je bij de PS3 helemaal niets kan, dan puur geluk hebben in welk team je terecht komt en wie je tegenstanders zijn.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Jackal131 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:45:
[...]

Zoals SinergyX al aangaf, zegt het helemaal niets over jou teamplayskills, maar meer over de teamplay van het team waarin jij speelt. Het kan best zijn dat iemand bijna niets doet voor het team, maar wel iedere keer het geluk heeft dat hij/zij in een sterk team terecht komt. Deze persoon zal dan misschien een hoge W/L ratio hebben, maar hij/zij is nog steeds geen teamplayer...
In principe heb je gelijk maar dat wat jij zegt over die speler die niets/weinig doet aan teamplay maar toevallig net in het goede team zit, gebeurd niet de hele tijd en aan de lopende band en slechts sporadisch. Dat zou dus betekenen dat een W/L ratio heeft kleiner dan 1 of rond de 1. Maar 2 of hoger is naar mijn mening te wijten aan het feit dat de speler in questie gewoon goed kan teamplayen en vaker in een goede squad zit. Helemaal als je een team hebt waar 2 of misschien wel 3 squads inzitten met alleen maar vrienden onderling.

[ Voor 32% gewijzigd door Techno Overlord op 04-05-2010 15:50 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Denken dat elke Recon een camper is, is imho al een foute gedachte. Er zijn er genoeg die moeite doen om *ook* op andere manieren dan alleen liggen snipen hun team proberen te helpen, zoals tanks uitschakelen, spotten (handmatig of met zo'n beacon) of mortars droppen op op dat moment strategisch goede punten.

Bij Recon spelen komt meer kijken dan alleen snipen.

Persoonlijk denk ik dat bij velen de frustratie meespeelt van het door iemand gekilled worden die je zelf nog niet eens gezien hebt. In je hoofd koppel je zo iemand dan misschien snel aan het woord "camper", terwijl dat allerminst zo hoeft te zijn. Ik heb zelf ook een afkeer voor *echte* campers, daarom probeer ik ook zoveel mogelijk als Recon actief aan het slagveld deel te nemen.

En natuurlijk staan veel recons stil als ze hun sniper rifle vuren, het is geen machinegeweer waarmee je zou kunnen sprayen (in benauwdere momenten).

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
:W

* BootVluchteling meldt

paar vragen..

- Waarom kan je onder tab niet zien welke classes er in je team zitten? (alleen in je squad)
- Waarom kan je niet chatten als je dood bent? (of chat lezen)
- Waarom zitten er geen classlimits op recon? :r (altijd leuk om 10 van de 16 man als recon op de heuvel te hebben hangen.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
1. Geen idee

2. Is zeer stom. Samen met dat je volgens mij niet zomaar een chat geschiedenis kan oproepen, dus als je even niet op chat kan letten kan je het ook niet terughalen (tenzij ik sneltoets gemist heb).

3. En dat is goed. Als een team allemaal willen snipen, laat ze lekker. Kunstmatige limieten zijn stom, spel moet gewoon zo gemaakt zjin dat het niet werkt als je alleen snipers hebt in je team (en dat is gelukkig nu ook zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
furby-killer schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:59:
1. Geen idee

2. Is zeer stom. Samen met dat je volgens mij niet zomaar een chat geschiedenis kan oproepen, dus als je even niet op chat kan letten kan je het ook niet terughalen (tenzij ik sneltoets gemist heb).

3. En dat is goed. Als een team allemaal willen snipen, laat ze lekker. Kunstmatige limieten zijn stom, spel moet gewoon zo gemaakt zjin dat het niet werkt als je alleen snipers hebt in je team (en dat is gelukkig nu ook zo).
@ 3 alleen beseft lang niet iedereen dat! :(

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lewt schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:04:
[...]

@ 3 alleen beseft lang niet iedereen dat! :(
Ik ga er vanuit dat het frustreert omdat ze in je eigen team zitten, zitten ze immers bij de 'overkant' dan heb je er alleen maar voordeel bij, want de meesten zitten stil en zijn dus zo afgeschoten met een AR of LMG.

Bij eigen team:
Tracer dart erop (op de voorkant, welteverstaan)
Smoke grenade erop (hele veld ziet dat en gaat even kijken)
Zitten ze in een huis, blaas je de muur op met een handgranaat/40mm/rocket/C4 -> weg cover
Parkeer een voertuig voor hun neus
Blaas je eigen Mcom op en ze moeten wel verplaatsen naar de volgende basis
etc

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2. Kan wel in de nieuwste versie, enkel niet in het scherm dat je een class kan kiezen. Dat duurt echter maar 5 seconde en chatberichten blijven langer staan dan dat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik snap de wins/loses sowieso niet. Ik kan serieus niet geloven dat er schijnbaar hier mensen zijn die bijna altijd het verschil maken om een complete ronde te winnen... je hebt toch gemiddeld gezien nog met 29 andere spelers te maken?

Niet om aan te vallen, maar dat betekent dat je of altijd speelt met 1 karakter met vrienden in 1 team, zodat je altijd een sterk team heb, of dat je gewoon switcht naar het beste team. Mij kan je echt niet wijsmaken dat als je een win/loss ratio van 50/10 heb oid. dit komt door de kwaliteiten van 1 speler in een match...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:59:
1. .....

Kunstmatige limieten zijn erg lame , dan gaan we weer terug naar die bf2 servers met al die regels , weg ermee ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:10:
2. Kan wel in de nieuwste versie, enkel niet in het scherm dat je een class kan kiezen. Dat duurt echter maar 5 seconde en chatberichten blijven langer staan dan dat.
Bij de PS3 versie kan je gelukkig in je squad door blijven praten als je dood bent :)
Handig om nog even door te geven waar hij zit (killcam :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:13:
[...]

Kunstmatige limieten zijn erg lame , dan gaan we weer terug naar die bf2 servers met al die regels , weg ermee ... :(
Goeie ouwe tijd :D Servers met pistol/knife only op het begin punt in Karkand. Komt Tsurany even met zijn tank aanrijden, was flink wat kills scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Vraag me af waarom Recon zoveel gebashed word. Pwnen ze soms te hard? Of is het gewoonweg frustrerend dat hun jou kunnen killen om lange afstand en jij hun niet. Ik vermoed zelf het laatste en dat hoort erbij.

Ik speel zelf alleen maar Recon (vrienden van mij spelen bij mij wel eens de andere classes) gewoonweg omdat ik dit het leukste vind. In vrijwel elke game bespeel ik een support role omdat me dat het meeste bevalt. En nee, ik vind het niet leuk om midden in de actie te zitten, dit bevalt me gewoonweg niet.

Ik vind het juist een uitdaging om een goede snipespot te vinden en niet gevonden te worden door de tegenstander en daarbij de support role zo goed mogelijk te vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:22:
Vraag me af waarom Recon zoveel gebashed word. Pwnen ze soms te hard? Of is het gewoonweg frustrerend dat hun jou kunnen killen om lange afstand en jij hun niet. Ik vermoed zelf het laatste en dat hoort erbij.
Nee fout. Omdat de rest van het team gigantisch hard moet werken omdat jij en vele anderen het vertikken om eens te komen aanvallen om het team te helpen. Leuk dat snipen van afstand maar daar capture je geen vlakken mee of neem je mcom's mee in. Op veel mappen kan je wel redelijk snipen en kills scoren maar wil je daar mee? Nee absoluut niet. Jou team heeft gewoon veel minder man in de aanval dan de defenders en moeten ook nog eens iets doen dat veel lastiger is dan defenden, namelijk aanvallen zonder constant verse reinforcements.

Nee die snipende recons zijn gewoon een stel mietjes en absoluut geen aanvulling voor het team. Er zijn maar een paar situaties waar ze handig kunnen zijn maar het vaak toch niet zijn omdat ze niet in zien wat ze moeten doen.
Ik vind het juist een uitdaging om een goede snipespot te vinden en niet gevonden te worden door de tegenstander en daarbij de support role zo goed mogelijk te vervullen.
En dat is? Beetje spotten, mortars smijten en af en toe iemand neerschieten? Nee daar heeft je team veel aan. Jij rustig beetje schieten en spotten terwijl zij midden in het vuurgevecht zitten en proberen die mcoms te armen.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:20:
[...]

Goeie ouwe tijd :D Servers met pistol/knife only op het begin punt in Karkand. Komt Tsurany even met zijn tank aanrijden, was flink wat kills scoren :D
Whaha, moet bekennen dat ik alleen om een keer een basic combat knife badge te halen (ik zuig gewoon met knifen in shooters, vooral in bf2) een keertje op zo'n server ging voor 7 knife kills in een ronde, toen had ik het er ook wel weer gezien.

offtopic:
Sniper-only servers in BF2 vond ik wel ubervet. Waren over algemeen niet erg populaire servers (met een grens in het midden van de map die beide teams niet mochten overschrijden) maar voor mij wel. Zak chips en wat colaatjes (bier is geen strak plan voor een sniper), en dan lekker de hele avond sneaky kills maken (met die fantastische L96A1) en dan weer eventjes schuilen om wat chips te eten :9 Kon daar net zo goed plezier van hebben als op een normale server

[ Voor 31% gewijzigd door Murk op 04-05-2010 16:34 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
Voor de goede orde: recons kunnen zeer handig zijn. Op de frontline met een G3 of VSS met red dot sight ben je echt niet slechter dan een standaard assault kereltje. Plus het feit dat je handig gebruik kunt maken van je motion sensors zodat jij altijd weet wanneer iemand de hoek om komt. Eigenlijk een dikke wallhack kit, dat recon gebeuren. Enkel jammer dat mensen het alleen gebruiken als sniperkit...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Preddie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:11:
Ik snap de wins/loses sowieso niet. Ik kan serieus niet geloven dat er schijnbaar hier mensen zijn die bijna altijd het verschil maken om een complete ronde te winnen... je hebt toch gemiddeld gezien nog met 29 andere spelers te maken?

Niet om aan te vallen, maar dat betekent dat je of altijd speelt met 1 karakter met vrienden in 1 team, zodat je altijd een sterk team heb, of dat je gewoon switcht naar het beste team. Mij kan je echt niet wijsmaken dat als je een win/loss ratio van 50/10 heb oid. dit komt door de kwaliteiten van 1 speler in een match...
Precies. Je kunt veel voor elkaar krijgen in je eentje, maar niemand kan een slecht team doen winnen. Oftewel, je bent compleet afhankelijk in welk team je terecht komt, en zegt een win/lose ratio dus ook maar erg weinig. En die winning team joiners zijn echt de grootste mietjes die er zijn, geef ze altijd de volle laag in de chat als ik het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:26:
[...]

[...]

En dat is? Beetje spotten, mortars smijten en af en toe iemand neerschieten? Nee daar heeft je team veel aan. Jij rustig beetje schieten en spotten terwijl zij midden in het vuurgevecht zitten en proberen die mcoms te armen.
Dat is toch ook de functie van de reconclass? Ik zou wat minder gaan huilen hoor :)
Persoonlijk kan ik me er niet druk om maken. Ik speel vaak met de reconclass en spot een beetje, smijt wat met mortars en probeer iemand neer te schieten. Wel defuse ik zo'n mcomgeval, omdat dat mijn objective is :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
DeepSeven schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:34:
[...]

Precies. Je kunt veel voor elkaar krijgen in je eentje, maar niemand kan een slecht team doen winnen. Oftewel, je bent compleet afhankelijk in welk team je terecht komt, en zegt een win/lose ratio dus ook maar erg weinig. En die winning team joiners zijn echt de grootste mietjes die er zijn, geef ze altijd de volle laag in de chat als ik het merk.
Hoe kun je expres een winning team joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

[...]
En die winning team joiners zijn echt de grootste mietjes die er zijn, geef ze altijd de volle laag in de chat als ik het merk.
d:)b

Ik was laatst een losing team joiner. Maar niet vrijwillig. Stond bovenaan met kills in het winnende team, en toen verliezende team nog 2 tickets over had werd ik overgezet door de autobalance ;w

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Draaien we het om,zeikende spelers zoals jij.. DAAR heeft een team echt helemaal niets aan.

Een recon kan een charged MCOM vrij houden, in de aanval close-combat van informatie voorzien waar mensen zitten, een mortar op een charged MCOM gooien. Kan met motion sensors bijna ongestoort een basis binnen huppelen en MCOM chargen (of gewoon met C4 neerblazen :P).

De manier hoe je over ze praat, volgens mij ben je te vaak door een recon neergehaald, per definitie zijn ze maar bagger. Wat voor nut heeft een assault, als elk andere class ook close combat kan met nog meer opties ook? Een noobtube enkel als bonus. Wat voor nut heeft een medic, als de persoon blind iedereen staat te reviven en doodleuk de tegenstanders van extra kills voorziet, omdat hij niet doorheeft dat hij in schietvuur staat? Wat voor nut heeft een engineer als die het vertikt om ook maar 1x te helpen met repairen van een tank of zijn RPG puur als decoratie gebruikt terwijl de tank 20 meter naast hem al 40 kills op z'n naam heeft staan?

Bedenk je mschien eens, hoeveel enemies jij ooit op de radar hebt gezien dankzij een motion sensor, dankzij een spot van een recon, of je achterwerk is gered door een M95 kogel, van een tegenstander die je niet eens had gezien.

Het gros van Recons wat jij ziet, weet je niet eens wat ze allemaal doen. Mischien als je eens oplet wat elke class in een squad doet, zou je ook weten dat recon een goede toevoeging is aan een team. Het is echt het standaard gezeik in elke game, snipers/recons/scouts/alles-wat-een-AWP-look-a-like-heeft is dom, campt en moet opzouten. Je bent ooit 3 retarts tegengekomen (welke ook bij engi/medic/assault class rondhuppelen), meteen is het weer een nutteloze class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:37:
[...]

Hoe kun je expres een winning team joinen?
15/15 als ik join, oh ronde bijna afgelopen? Switch team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:38:
[...]

15/15 als ik join, oh ronde bijna afgelopen? Switch team!
Op de ps3 en meen ook op de xbox360 kun je niet switchen van team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:38:
[...]

Draaien we het om,zeikende spelers zoals jij.. DAAR heeft een team echt helemaal niets aan.

Een recon kan een charged MCOM vrij houden, in de aanval close-combat van informatie voorzien waar mensen zitten, een mortar op een charged MCOM gooien.

<KNIP>

Je bent ooit 3 retarts tegengekomen (welke ook bij engi/medic/assault class rondhuppelen), meteen is het weer een nutteloze class.
Afbeeldingslocatie: http://www.ondergrond.tv/de_ondergrond/images/2007/09/13/halleluja.jpg

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Kaap schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:44:
[...]

Ofcourse, want het is een discussie die je niet kan winnen. Je bent 1. fout bezig en 2. geef je te kennen dat je eigen verdraagzaamheid nihil is.
Ik hoef hier niets te winnen Kaap. Maar goed, lul jij er maar lekker overheen en vind er wat van, ik blijf BC2 met plezier spelen, op eender welke server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
*O* _O-
Ik hoef hier niets te winnen Kaap. Maar goed, lul jij er maar lekker overheen en vind er wat van, ik blijf BC2 met plezier spelen, op eender welke server
En daar draait dit hele spelletje gelukkig om :9

[ Voor 33% gewijzigd door walletje-w op 04-05-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:48
Als ik recon speel sta ik met mijn saiga (toch jammer dat er geen reddot of 4x scope op kan) vooraan in het heetst van de strijd. Sniper vind ik niks aan en er zijn zat mensen die dat veel beter kunnen dan ik, laat mij maar de stormtrooper uithangen :P

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 08:24
...
Hmmm, met een G3 heb ik ongeveer 3 kogels nodig om een sniper te killen op redelijke afstand. Probleem is alleen dat ik ff nodig heb om aan te leggen. Soms gebeurd het dan ook dat ik eerder door een sniper gespot ben dan dat ik hun goed op de korrel heb kunnen nemen. Maar als ik eerder ben, dan zijn ze wel aan de beurt!!!!
Als ik ze kan spotten, dan kan ik ze ook killen, ongeacht de afstand (en zonder sniper materiaal)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een recon kan een charged MCOM vrij houden, in de aanval close-combat van informatie voorzien waar mensen zitten, een mortar op een charged MCOM gooien. Kan met motion sensors bijna ongestoort een basis binnen huppelen en MCOM chargen (of gewoon met C4 neerblazen :P).

De manier hoe je over ze praat, volgens mij ben je te vaak door een recon neergehaald, per definitie zijn ze maar bagger. Wat voor nut heeft een assault, als elk andere class ook close combat kan met nog meer opties ook? Een noobtube enkel als bonus. Wat voor nut heeft een medic, als de persoon blind iedereen staat te reviven en doodleuk de tegenstanders van extra kills voorziet, omdat hij niet doorheeft dat hij in schietvuur staat? Wat voor nut heeft een engineer als die het vertikt om ook maar 1x te helpen met repairen van een tank of zijn RPG puur als decoratie gebruikt terwijl de tank 20 meter naast hem al 40 kills op z'n naam heeft staan?

Bedenk je mschien eens, hoeveel enemies jij ooit op de radar hebt gezien dankzij een motion sensor, dankzij een spot van een recon, of je achterwerk is gered door een M95 kogel, van een tegenstander die je niet eens had gezien.

Het gros van Recons wat jij ziet, weet je niet eens wat ze allemaal doen. Mischien als je eens oplet wat elke class in een squad doet, zou je ook weten dat recon een goede toevoeging is aan een team. Het is echt het standaard gezeik in elke game, snipers/recons/scouts/alles-wat-een-AWP-look-a-like-heeft is dom, campt en moet opzouten. Je bent ooit 3 retarts tegengekomen (welke ook bij engi/medic/assault class rondhuppelen), meteen is het weer een nutteloze class.
zo hehe ....AMEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:15:
[...]

Om mijzelf als voorbeeld te nemen:

Ik speel 2 tot 4 rondjes per keer dat ik speel.
Een ronde winnen of verliezen is iets dat je als individu niet of nauwelijks in de hand hebt.
Een ronde quitten betekent een loss.
Het spel afsluiten gaat pas zodra je een een nieuwe ronde gestart bent.

In mijn geval betekent dat dus een extra loss op weinig rondjes die genoteerd worden. Byebye ratio. Vandaar dat die stats me dan ook geen *** interesseren :)

[...]

Tnx. Ik speel dan ook echt nooit spray 'n pray :9. Al brengt mijn speelstijl wellicht daardoor ook wat meer deaths met zich mee, omdat ik altijd eerst aanleg en dan schiet, een vertraging die me regelmatig fataal wordt...
Effe inhaken op dat automatisch verliezen als je uit het spel gaat..

Dat is dus niet waar he

Als jij een ronde hebt afgesloten en je wilt stoppen dan wacht je tot de map geladen is (volgende) en dan druk je op EXIT game.. VOORDAT je op join game gedrukt hebt.. Zo word het potje niet als verliezend gezien.. :)

Maar idd als je op join game drukt en dan stopt met spelen.. Ja dan ben je er bij..

Ow over dat recontje pesten (van eigen kant).. weet ik ook wel leuke dingen over.. Ik ga (vooral als TK aan staat ) voor de sniper staan en dan dansen...
granaatjes gooien.... smoke neer ploffen.. in het gras schieten.....

9 van de 10 x snapt ie de hint en verkrast of neemt een andere kit. Offff wat nog leuker is.. Hij schiet me overhoop...

Maar Idd.. Recon kit is een kit dat voor mij wel of helemaal uit het spel gehaald mag worden,,,, of een limiet is dat je met zo ding kunt spelen...

Ach ja.. We zien het wel :P

ow en die quote van hierboven.. Ja idd zo hoort een recon te werken.. Maar 6 van deze in 1 team.. Dat werkt niet.. En 9 van de 10 recon's spelen niet zoals dat..

Waar de meeste mensen over vallen is nog niet zo zeer het campen van die recon's of het feit dat ze geen flikker uithalen.. Maar het is meer het feit dat 40 procent van je team recon kiest en dat schiet natuurlijk niet op..

Ik vind dat op een server van 32 spelers Max 6 Recon's mogen zijn (3 per team).. Zo kan degene die Recon speeld doen wat er in bovenstaande quote staat doen.. De rest kan gewoon actief in de vuur linie liggen en mee vechten..

[ Voor 15% gewijzigd door Stronkie op 04-05-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Oh gaan we het op de persoon spelen? Ik help namelijk meer dan zat met objectives pakken, verdedigen en opblazen.
Een recon kan een charged MCOM vrij houden
Met zijn snipertje? Dan moet de Mcom vrij te zien zijn en moet hij snel en nauwkeurig kunnen schieten op bewegende doelen. Weinig kunnen dat. En dan nog, je moet ze wel eerst armen. Met 10vs16 omdat er 6 recons in je team zitten.
in de aanval close-combat van informatie voorzien waar mensen zitten
Maar dat kan de gene in close combat ook, heb je geen sniper voor nodig. En ze kunnen het doen, maar doen ze het ook? Als ik aanval dan merk ik nooit dat er vijanden gespot worden om me heen.
, een mortar op een charged MCOM gooien.
Dat kan inderdaad nuttig zijn maar opvallend veel recons doen dat dus niet. Snappen ook niet dat veel gebouwen ook kunnen instorten op de mcom als ze hun mortar maar gebruiken. Ze gebruiken hem op groepen vijanden, niet op objectives.
Kan met motion sensors bijna ongestoord een basis binnen huppelen en MCOM chargen (of gewoon met C4 neerblazen :P).
Maar hoeveel doen dat? En die recons zijn ook prima, gaat echt om die snipers die in een hoekje zitten te campen.
De manier hoe je over ze praat, volgens mij ben je te vaak door een recon neergehaald, per definitie zijn ze maar bagger.
Nee, meestal sloop ik die recons met m'n assault rifle of switch ik zelf even naar recon om ze allemaal met een headshot weg te sturen naar de hel. Dat is dus het punt, als ze nog redelijk konden killen oke, maar het zijn vooral andere recons die ze neer schieten. Of die sukkel die nog niet doorheeft dat hij niet stil moet staan.
Wat voor nut heeft een assault, als elk andere class ook close combat kan met nog meer opties ook?
Ammo smijten en een veel krachtiger wapen met een hogere nauwkeurigheid en de 40mm shotgun.
Wat voor nut heeft een medic, als de persoon blind iedereen staat te reviven en doodleuk de tegenstanders van extra kills voorziet, omdat hij niet doorheeft dat hij in schietvuur staat?
Niks, maar daar mag ik van jullie ook niet meer over klagen.
Wat voor nut heeft een engineer als die het vertikt om ook maar 1x te helpen met repairen van een tank of zijn RPG puur als decoratie gebruikt terwijl de tank 20 meter naast hem al 40 kills op z'n naam heeft staan?
Geen, maar wat heeft dat er mee te maken? Dat een class nutteloos is als een idioot speelt? Dat klopt.
Dat zal niet vaak voorkomen maar kan best gebeuren ja. Alleen heb ik ze dan nog steeds naast me in de aanval. En als assault spot ik me ook het leplazerus, iedereen die ik zie spot ik. Heb je dus echt geen recon voor nodig.
Het gros van Recons wat jij ziet, weet je niet eens wat ze allemaal doen.
Want ze kunnen ook echt zoveel doen vanaf hun rotsje. Ik heb zelf ook veel recon gespeelt, weet precies hoe het werkt.
Mischien als je eens oplet wat elke class in een squad doet, zou je ook weten dat recon een goede toevoeging is aan een team. Het is echt het standaard gezeik in elke game, snipers/recons/scouts/alles-wat-een-AWP-look-a-like-heeft is dom, campt en moet opzouten. Je bent ooit 3 retarts tegengekomen (welke ook bij engi/medic/assault class rondhuppelen), meteen is het weer een nutteloze class.
Sorry maar wat een gezeik is dit? Speel je uberhaupt wel eens Bad Company 2? Het zijn er geen 3 die ik ooit ben tegengekomen, ik kom er gemiddeld 5 per map tegen. Hoe vaak ik wel niet de spawn uitloop en 5 recons tegen kom die niks anders doen dan snipen van een afstandje.

Volgens mij speel jij recon en heb ik je tegen het zere been geschopt. Want een hoop argumenten gaan nergens over. Veel gezeur over wat recons allemaal doen en kunnen. Leuk, maar in alle spellen die ik speel zijn het door hun scope loerende campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Amen :).. Precies zoals ik het ook zou zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gokje, je speelt PC? Mischien moet je die ene server joinen, daar zijn al wat wapens niet toegestaan, kleine moeite om daar ook de Recon class te verbieden :)

Mag ik je even wijzen op het feit dat JIJ de persoon bent die moeilijk doet over de Recon class. Ik zeg enkel wat mijn visie is, mijn ervaring en wat menig ander hier kan beamen. Mag het toevallig zijn dat ik graag recon speel, maar het dan ook duidelijk zal zijn dan menig persoon die met mij online speelt weet wat voor toegevoegde waarde een recon bied aan de squad en ik duidelijk niet eens ben met je negatieve gedachte over de recon class.

Maargoed, er is wel vaker een 'menigsverschil' tussen de console en PC spelers, dus dit is eigelijk niet nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:36
@Tsurany: Hmmm, je geeft in je post aan "Dat een class nutteloos is als een idioot speelt?". Ik denk dat je daar in gelijk hebt, ongeacht of het een recon/assault/medic/engi is. Ja, er zijn idiote recons, maar meer dan eens maak ik recons mee die spotten, m'n aars redden of met c4/mortar stuff opblazen. En ja, soms was dat SinergyX. Soms ook onbekenden.

Aan idioten heb je in het algemeen niets, ongeacht class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:11:
Gokje, je speelt PC? Mischien moet je die ene server joinen, daar zijn al wat wapens niet toegestaan, kleine moeite om daar ook de Recon class te verbieden :)
Nee daar heb ik geen behoefte aan.
Mag ik je even wijzen op het feit dat JIJ de persoon bent die moeilijk doet over de Recon class.
Ik reageer op iemand die zegt dat alle klachten gebaseerd zijn op totaal overheersende Recons die gewoon te epic hard pwnen. Dat is niet waar en dat mel dik dan ook.
Ik zeg enkel wat mijn visie is, mijn ervaring en wat menig ander hier kan beamen. Mag het toevallig zijn dat ik graag recon speel, maar het dan ook duidelijk zal zijn dan menig persoon die met mij online speelt weet wat voor toegevoegde waarde een recon bied aan de squad en ik duidelijk niet eens ben met je negatieve gedachte over de recon class.
Wat een recon kan bieden, een recon kan nuttig zijn, is dat 9/10 keer niet.
Silvin schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:12:
Aan idioten heb je in het algemeen niets, ongeacht class.
Alleen recon is wel erg aantrekkelijk voor die idioten omdat ze ook nog eens buiten gevaar blijven.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:57:
[...]Oh gaan we het op de persoon spelen? Ik help namelijk meer dan zat met objectives pakken, verdedigen en opblazen.
ieder draagt zijn steentje bij
Met zijn snipertje? Dan moet de Mcom vrij te zien zijn en moet hij snel en nauwkeurig kunnen schieten op bewegende doelen. Weinig kunnen dat. En dan nog, je moet ze wel eerst armen. Met 10vs16 omdat er 6 recons in je team zitten.
sniper heeft veelal een beter overzicht op het slachveld; deze zit achteraf,hooger op een bergje, en dus beter zicht dat iemand die voorop loopt.
Maar dat kan de gene in close combat ook, heb je geen sniper voor nodig. En ze kunnen het doen, maar doen ze het ook? Als ik aanval dan merk ik nooit dat er vijanden gespot worden om me heen.
merkwaardig, misschien verkeerde teams, of zijn ze al dood (gesniped) voordat jij er bent :X
Dat kan inderdaad nuttig zijn maar opvallend veel recons doen dat dus niet. Snappen ook niet dat veel gebouwen ook kunnen instorten op de mcom als ze hun mortar maar gebruiken. Ze gebruiken hem op groepen vijanden, niet op objectives.
dat zegt meer over de persoon die de classes speelt - dan over de classe zelf
Maar hoeveel doen dat? En die recons zijn ook prima, gaat echt om die snipers die in een hoekje zitten te campen.
het is een slaapverwekkende tactiek - maar je kunt ook actief mee snipen vanachter de lini uit
Nee, meestal sloop ik die recons met m'n assault rifle of switch ik zelf even naar recon om ze allemaal met een headshot weg te sturen naar de hel. Dat is dus het punt, als ze nog redelijk konden killen oke, maar het zijn vooral andere recons die ze neer schieten. Of die sukkel die nog niet doorheeft dat hij niet stil moet staan.
O-)
Ammo smijten en een veel krachtiger wapen met een hogere nauwkeurigheid en de 40mm shotgun.
een game met 10x medic of 10x assault ga je het ook niet me redden!
onderbouw het dan op acceptabele manier; jij zegt alle recon spelers zuigen, class zuigt, sniper zuigt
Dat zal niet vaak voorkomen maar kan best gebeuren ja. Alleen heb ik ze dan nog steeds naast me in de aanval. En als assault spot ik me ook het leplazerus, iedereen die ik zie spot ik. Heb je dus echt geen recon voor nodig.
field overview, sniper is DE classes die het overzicht heeft (meestal) en daardoor perfect het team kan voeden met informatie/locaties over de tegenstanders
Want ze kunnen ook echt zoveel doen vanaf hun rotsje. Ik heb zelf ook veel recon gespeelt, weet precies hoe het werkt.
.... dus? what's die probeem
Volgens mij speel jij recon en heb ik je tegen het zere been geschopt. Want een hoop argumenten gaan nergens over. Veel gezeur over wat recons allemaal doen en kunnen. Leuk, maar in alle spellen die ik speel zijn het door hun scope loerende campers.
is dat niet wat een sniper doet? zit die neit in een hoekje, buiten het zichtveld van de tegenstander?

was weer zat gebekvecht voor vandaag; ik ga lekker buiten spelen, stoepkrijten ofzo :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:57:

[...]

Haha hier moest ik toch wel even om lachen. Omdat jij een duidelijk standpunt hebt gaan veel mensen er tegen in, niet iedereen is tegen je hoor O-) maar eigenlijk weet iedereen het wel maar toch proberen we het elkaar duidelijk te maken.

Mensen die goed met hun klasse spelen heb je veel aan
Mensen die NIET goed met hun klasse spelen heb je NIETS aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Het lijkt me duidelijk dat de discussie niet over de recon class gaat, maar specifiek over de slechte recon-snipers die niks aan je team toevoegen. Niet spotten, hun tools niet voor het team maar voor zich zelf gebruiken
en zich weinig van teamplay of objectives aantrekken. Maar om daar de class en generaliserend elke speler die hem speelt op af te maken gaat wat ver natuurlijk.

En de goede sniper van de tegenpartij roept natuurlijk makkelijk frustratie op, doordat zijn risico zo laag ligt tov de beloning.

[ Voor 14% gewijzigd door DeepSeven op 04-05-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:36
En zo is het, walletje.

Edit: Hmm, ik zal m'n post even aftypen voor ik op verzenden druk :s

Ik ben het wel roerend met SinergyX eens dat je als recon de mcomm goed vrij kan houden. Uiteraard voornamelijk als de muren er omheen weg zijn. Overigens merk ik dat de snipers wat serieuzer zijn op de hardcore mode. Maar dat geld voor alles classes denk ik.

[ Voor 87% gewijzigd door Silvin op 04-05-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Ik lees hier pas 2 weekjes mee en vind Tsurany over het algemeen een enorme blaatbeer, maar wat betreft het rcon geneuzel heeft hij wel gelijk. Hetzelfde probleem was er al in bf2, waar er altijd teveel snipers waren die te weinig verschil maakten. Gelukkig is de reconkit wel wat veelzijdiger dan de sniperkit in bf2, maar het gros speelt hem nog altijd hetzelfde jammer genoeg.

Echter hebben die mensen uiteindelijk het spel zelf ook gekocht en is het hun goed recht om te spelen hoe ze het zelf willen. Het enige wat je kunt doen is een fatsoenlijker squad joinen, het potje gewoon proberen te winnen en maar hopen dat het andere team ook een aantal nutteloze recons heeft, zodat de teams een beetje balanced zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:08:
[...]

Netjes percentage raak!

Oh en Traxion speelt vaak 's avonds en soms hoor ik zijn vrouw/vriendin wel gezellig babbelen hoor :+ dus ik weet niet of die het zo erg vind.
@ Traxion, je k/d ratio is erg goed vind ik met betrekking tot assult! Dat verbaasd me redelijk.
4x scope samen met de m416 pak je zelf snipers.

En daarnaast keihard knallen natuurlijk ;)

Oja mijn vrouwtje vind het absoluut niet erg, ze kent me al ruim 12 jaar en ik game al 12 jaar.
Als het zodirekt mooier weer wordt zal het gamegedrag wel weer minder worden en richting de herfst winter weer meer.

En samen naar de tv kijken doen wij allang niet meer.

[ Voor 18% gewijzigd door TRAXION op 04-05-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
partyondude schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:45:
[...]

Ik hoef hier niets te winnen Kaap. Maar goed, lul jij er maar lekker overheen en vind er wat van, ik blijf BC2 met plezier spelen, op eender welke server :)
Reken maar dat ik met even veel plezier BC2 blijf spelen, op welke server dan ook. En als ik daar gesniped wordt, een 40mm in me naad krijg of een CG eet, too bad, respawn en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 14:24
Pff mijn vriendin wilt dan weer dat ik stop met gamen, ookal zijn we niet bij elkaar..
Wel, dat ze zich maar voorbereid dat ik niet snel ga stoppen met PC's en gamen...

Voorts kan je, middels killcam toch direct achterhalen waar snipers ed zitten? Wel, dan ga je ze toch met een bezoekje vereren? En kennis maken met je knife of wat je dan ook in je handen hebt.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
Spaiker schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:48:
Pff mijn vriendin wilt dan weer dat ik stop met gamen, ookal zijn we niet bij elkaar..
Wel, dat ze zich maar voorbereid dat ik niet snel ga stoppen met PC's en gamen...

Voorts kan je, middels killcam toch direct achterhalen waar snipers ed zitten? Wel, dan ga je ze toch met een bezoekje vereren? En kennis maken met je knife of wat je dan ook in je handen hebt.
Tjah ik heb nog 101 en 1 hobby's, als ik aan het gamen ben dan ziet ze me tenminste nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Zodra ik de recon class speel komt me linkerduim vrijwel nooit van de select knop af.

Zoom met linkerwijsvinger
Select met linkerduim
Schieten met rechterwijsvinger
Richten met de rechterduim

En ja, ik ben dus zo'n 'lame' camper en verplaats alleen wanneer nodig. Maar aan de andere kant, veel bewegen in je ghillie suit is sowieso niet handig want dan word je makkelijker gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou goed had dus vorige week het spel bijna weggegooid sindsdien ook niet meer gespeel tot vandaag dus. Ik heb nu een laptop en een pc en op die pc staat niets behalve Bad Company 2. Nou hoorde ik wat over AVG en dat had ik er dus ook opstaan maar ik had alle services disabled en het programma startte ook niet op met Windows. Bleek dus niet waar te zijn want nu heb ik het er helemaal afgegooid en ALLE problemen zijn weg. Geen spawn bug meer en geen lag meer tijdens het spel :S :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:41:
[...]

Op de ps3 en meen ook op de xbox360 kun je niet switchen van team.
Wat soms echt tergend irritant is, want er is geen enkele vorm van auto balancing. Zit je weer in een potje met 6 tegen 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
AvanCade schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:39:
Zodra ik de recon class speel komt me linkerduim vrijwel nooit van de select knop af.

Zoom met linkerwijsvinger
Select met linkerduim
Schieten met rechterwijsvinger
Richten met de rechterduim

En ja, ik ben dus zo'n 'lame' camper en verplaats alleen wanneer nodig. Maar aan de andere kant, veel bewegen in je ghillie suit is sowieso niet handig want dan word je makkelijker gespot.
Soms moet je je wel verplaatsen. Als er een killcam is kun je soms toch wel zien waar de sniper zit en ik heb het zelf vaak dat ik de sniper zie die me afmaakt maar dan net te laat.
Als ik dan respawn ga ik in een boog naar die positie en knife hem.

Btw all dat noobtube en CG noob gescheld is vaak nog onterecht ook.
Er zijn zat mensen die alleen maar met een CG of nade launcher rond rennen maar er zijn ook zat die deze 2 wapens volledig terecht gebruiken. Ik gebruik zelf vaak de nade launcher en CG voor als de vijand achter een muurtje zit en je geweer nutteloos is of als er ergens een groepje vijanden dicht bij elkaar zit.

Werd net nog uitgemaakt voor CG noob terwijl ik zon 35 kills had waarvan misschien 9 met de CG

Er 2 triple kills bij beide keren precies dezelfde 3 gasten op dezelfde plek.
Toen ik ze zag wist ik direct dat dit perfect was voor de CG omdat je ze met je geweer waarschijnlijk niet alle 3 gaat krijgen.
Als reactie noemen hun mij noob en ik vind mijn handelen niet meer dan normaal.

Nade launcher en CG zijn perfect om effe een gat in een gebouw te maken voor de mcom of om als er diverse gasten in een gebouw zitten ze even uit de weg te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Hoppa ik heb de GOL sniper :)
Alleen ben ik net gewent boven iemands hoofd te mikken, hoeft het bij deze sniper bijna niet :( Hij is wel erg goed (in mijn handen dan :+ )

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:22
Ik zal mijn sigje ook eens knallen:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail6/pc/Henk%20Bres.png

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 14:24
Mogen we dat dan?

Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/7692/pc_Spaiker.pngg

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RTG schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:23:
Ik lees hier pas 2 weekjes mee en vind Tsurany over het algemeen een enorme blaatbeer,
:'(
himlims_ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:14:
[...]
ieder draagt zijn steentje bij
De een alleen wat meer dan de ander helaas.
sniper heeft veelal een beter overzicht op het slachveld; deze zit achteraf,hooger op een bergje, en dus beter zicht dat iemand die voorop loopt.
True, maar vaak zie ik het zelf toch wel snel genoeg. Misschien dat het voor anderen anders is.
merkwaardig, misschien verkeerde teams, of zijn ze al dood (gesniped) voordat jij er bent :X
Nee genoeg killvoer voor mij altijd :9~
dat zegt meer over de persoon die de classes speelt - dan over de classe zelf
True, maar de recon classe trekt wel bepaalde personen aan lijkt het.
het is een slaapverwekkende tactiek - maar je kunt ook actief mee snipen vanachter de lini uit
Mwah ik heb ze het liefst naast me helpen die punten te capturen.
O-)
Als het nodig is wel, maar zodra ik kan switch ik weer terug. En dat is als defender, nooit als attacker.
een game met 10x medic of 10x assault ga je het ook niet me redden!
Mwah dat betwijfel ik, goeie combo medic en assault en vamos!
onderbouw het dan op acceptabele manier; jij zegt alle recon spelers zuigen, class zuigt, sniper zuigt
Vaak genoeg gedaan.
field overview, sniper is DE classes die het overzicht heeft (meestal) en daardoor perfect het team kan voeden met informatie/locaties over de tegenstanders
Ja als iedereen keurig via voip met elkaar zou praten dan wel, nu is het hier en daar een spotje en that's it.
.... dus? what's die probeem
Dat ik liever elke recon in mijn team zou inruilen voor een assault of medic.
is dat niet wat een sniper doet? zit die neit in een hoekje, buiten het zichtveld van de tegenstander?
Ja maar de verhouding snipers/gewone soldaten is daarom ook niet 1:3 zoals hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
He Mensen,

vandaag op tweaker server maar ook hier geen mensen die een microfoon gebruiken??

Voor de rest wel chill potje

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Techno Overlord schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:18:
Ik vind het snipen gewoon een zielige manier van spelen waar ikzelf totaal geen voldoening uit haal als ik van 500meter iemand door de kop schiet.
Je komt vooral gefrustreerd over als je het 'zielig' gaat noemen. Snipen is een andere speelstijl, dat is gewoon iets wat je gaat moeten accepteren. Ik vind engineers soms irritant met CG's, en als ik vanuit het niets door een 40mm wordt geraakt dan zit ik ook te balen. En als ik tijdens het reloaden een m60 tegen het lijf loop kom ik ook van een koude kermis thuis. Dat zegt gelukkig niets over die classes.

Gewoon je eigen ding doen, en niet doen alsof één class volledig verantwoordelijk is voor al het slechte in de game. Als je in een team zit dat niet kan winnen omdat er iedereen probeert te snipen terwijl de tegenstander vrolijk door de mcom's wandelt, ga dan naar een andere server. Als je dat niet wilt, speel dan niet op pubs, want daar wérkt dat gewoon zo. Je kunt niet van ze verwachten dat ze allemaal alleen maar op jouw manier willen spelen.

EDIT:
Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:26:
[...]
Dat ik liever elke recon in mijn team zou inruilen voor een assault of medic.
Aan medics of assaults die geen klap klaarspelen heb je anders geen zak. Voor mij is er niets irritanter dan met een medic kit opgescheept te zitten omdat als je met 2 anderen een mcom pakt, hij het eerst het loodje legt omdat hij zelfs met een m60 niks weet te raken. Kan ik wel egoïstisch mijn eigen kit houden, maar dan is die mcom niet gepakt. Dan liever iemand die van een afstandje mensen uit mijn buurt houdt.

[ Voor 21% gewijzigd door Patriot op 04-05-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd geen irritante Recon's meer ben tegen gekomen. En dan bedoel ik op de feiten waar jullie het hier over hebben...

Het spel heeft geen limits nodig in wapens / classes... Het is niet handig om iemand met een Carl Gust. neer te schieten, maar als iemand herhaaldelijk dit wel doet omdat dat z'n stijl complimenteerd: Prima.

Als je als recon ergens op een berg ga zitten en iedereen weg schiet, ook prima. Maar spot dan ook even aub. En gooi eens een mortar / C4 op de weg om nuttig te zijn. Als je last van ze hebt, schiet ze dan neer, besluip ze, of ontwijk het gebied dat ze kunnen zien. Als je herhaaldelijk achter een turret weggeschoten wordt, dan weet je toch wat je moet doen: je gebied anders verdedigen / anders aanvallen.

DIT IS EEN OORLOGS SCHOOTER: Gedraag je dan ook zo, pak alle kansen aan om te winnen. Het is de bedoeling dat je een hekel krijgt aan een tegenstander.

Je team, daar hoort dat anderom mee te zijn. Help elkaar. Wat ik mensen wel kwalijk neem is dat ze allemaal Recon gaan zitten spelen op één heuveltje. Daar heb je niet zoveel aan. En het is makkelijk te counteren. Maar dat je (vaak) van class moet wisselen om te counteren heeft vrijwel niemand door helaas. Als je tegen zeven Recon's twee assault om laat lopen, ben je van het probleem af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Schiet ik net iemand op enorme afstand neer (+342 marksman), ik happy en PS3 crash :(

Maar, dit was toch wel even een erg mooi moment :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H3stX1fF7axJQX0mpTJjogmm/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacket13
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 08:57
ja helemaal mee eens, je moet flexibel zijn in het spel en altijd opletten wat er van je gevraagd word.
ik ben persoonlijk een redelijke goede recon en dat is inclusief spotten , motion mines en mortar op de tanks aangezien ik echt slecht ben om dat ding anders goed te gebruiken xD.

assault vind ik echt een easy class als je de laatste gun hebt unlocked, dat ding schiet zo snel achter elkaar en zo accurate dat ik niet begrijp dat mensen de AN-97? OP vinden sinds de patch. ohhja gebruik de GL niet te veel mensen, erg vervelend sterk is dat ding :P

engineer is wel cool, rocket beetje insane als je de explosive perk hebt voor de rest handige class als er veel vehicles zijn.

medic.... hmmmm.. nog nooit zo veel punten in 1 ronde gemaakt als met de medic, kost me 4 uurtjes om de hele class te unlocken, erg doenbaar mits je in een goede squad zit dan gaat het echt vanzelf :P

zo ervaar ik de meeste classes, engineer en assault kunnen soms erg vervelend worden als ze alleen maar rockets en 40mm schieten vind het persoonlijk echt zwak ik gebruik liever de smoke launcher zeker in rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
Niks is leuker dan recons te snipen met een CG >:)
9/10 recons zitten toch vast geroest op 1 plek jammer genoeg.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail5/pc/DirtyHennessy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu in een team met bijna alleen maar snipers, 4 man die de Mcoms aanvalt. Dat op Isla Inocentes bij de laatste stage. Arm je eens een mcom, geen enkele firesupport of mortar support. Waardeloze kut snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
4 uurtjes voor de hele medic class ... mmm ja maybe maar ik ben er nog mee bezig maargoed ik verspreid mijn game tijd dan ook over dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan best, scoor 216,67 punten per minuut met 4 uur werkelijke game time en voila.

Edit: Net een potje met die zielige mensen van [JFH], echt kansloze gasten. Gaan zich verstoppen op een stuk berg bij A op Laguna Presa conquest waar je met enorm veel moeite op kan jumpen en van daar sniperen. Zo enorm kansloos. Ze er een paar keer afgeschoten maar ik snap niet hoe je daar fun uit kan halen. Je weet dat je zielig bezig bent, dan ben je toch niet trots op je punten?
En dan nog baserapen ook omdat je keihard teruggesniped wordt, erg flauw.

Maar je mag er komen dus kennelijk is het dan prima om zo lam te zijn. Ik snap het echt niet, lijkt mij dat je zoiets gewoon niet in je server wilt hebben en je zelf ook niet zo wilt spelen. Geen eer gevoel aanwezig?

[ Voor 93% gewijzigd door Tsurany op 05-05-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:12:
Kan best, scoor 216,67 punten per minuut met 4 uur werkelijke game time en voila.

Edit: Net een potje met die zielige mensen van [JFH], echt kansloze gasten. Gaan zich verstoppen op een stuk berg bij A op Laguna Presa conquest waar je met enorm veel moeite op kan jumpen en van daar sniperen. Zo enorm kansloos. Ze er een paar keer afgeschoten maar ik snap niet hoe je daar fun uit kan halen. Je weet dat je zielig bezig bent, dan ben je toch niet trots op je punten?

Maar je mag er komen dus kennelijk is het dan prima om zo lam te zijn. Ik snap het echt niet, lijkt mij dat je zoiets gewoon niet in je server wilt hebben en je zelf ook niet zo wilt spelen. Geen eer gevoel aanwezig?
Word hoog tijd dat er een ban voor jou komt op de server.
Veel triester dan jou word het niet. Je jammert meer dan dat je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch grappig dat ik dan wel vaak bovenaan sta met veel kills en veel objective punten. En als mensen een beetje normaal spelen hoor je mij niet, maar ik vind zulke dingen gewoon erg laf en dan zal ik dat zeker zeggen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp007
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

gp007

greetings

Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:12:

Jij zit alleen maar te whinen als je een keer verliest (al sta je bovenaan) dat je team naabs zijn enz...
Het is BTW [JHF] en dat staat voor Just Have Fun.
De server was btw op het moment dat dit allemaal gebeurde best wel leeg (10-10) en op GoT mumble werd er gesproken over die spot over en hoe en wat daar te komen , dus ja dat hebben we even geprobeerd. En baserape? lmao laat me niet lachuh jij dacht ff lame vanuit jullie spawn ons te snipen terwijl wij je niet konden zien. Nou sorry hoor maar dan kom ik je daar wel ff halen en in je nek steken klein kind ;)

Goed al met al ben je best wel zielig dat jij zo een gebeurtenis gelijk hier op het forum moet posten , als ik dat zou doen ben ik, over jouw , de hele dag bezig.

Grtz aka [JHF] PwnedyA :>

Q9450@3.52 - Gainward GTX295

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:42:
Toch grappig dat ik dan wel vaak bovenaan sta met veel kills en veel objective punten. En als mensen een beetje normaal spelen hoor je mij niet, maar ik vind zulke dingen gewoon erg laf en dan zal ik dat zeker zeggen ja.
Dan is het ook wel weer grappig dat je elke ronde zit te schelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:28:
Schiet ik net iemand op enorme afstand neer (+342 marksman), ik happy en PS3 crash :(

[afbeelding]
Hahaha en wie zit er bij de tegenpartij :+
Maar het is wel een leuke uitdaging om die treinwals dan even op te houden, en daarin ben ik geslaagd !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ik zal er verder over ophouden. Kennelijk ben ik de enige die er zo over denkt en dan zal ik m'n kop wel houden.

[ Voor 87% gewijzigd door Tsurany op 05-05-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp007
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

gp007

greetings

Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:55:
Maar ik zal er verder over ophouden. Kennelijk ben ik de enige die er zo over denkt en dan zal ik m'n kop wel houden.
Dat is het eerste verstandige wat ik je vandaag heb horen/zien zeggen O-)

Grtz Tha Pwn

Q9450@3.52 - Gainward GTX295

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Tsurany, je probeert heel hard te laten blijken dat je er erg goed bent, maar dit bereik je niet echt met jouw manier van posten. Iedereen speelt de game op zn eigen manier... de ene is die-hard met de objectives bezig, en de andere klooit maar wat aan links en rechts. Wees gewoon blij hiermee, want als iedereen die-hard bezig zou zijn, was je zelf niks speciaals meer ingame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind mezelf niet speciaal en hoef niet speciaal gevonden te worden. Enige wat ik leuk zou vinden is als wat meer mensen gewoon voor gevechten zouden kiezen met enkel geweren, shotguns en pistolen zonder rare fratsen zoals verstoppertje spelen of dat soort zaken. Maar kennelijk ben ik een van de weinige die hier belang aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
(pic van team met 12 gotters en zelfs nog een in de wacht bij de tegenstanders)
Dit was zeker weer een mooi avondje. Mooi dat na verloop van tijd iedereen elkaar weet te vinden en er een team vol zit. :) Het begint ook een aardig geoliede machine te worden met alom bekende shortcuts, het jatten van tanks en heli's en goed samenwerk binnen de squad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 01:17:
Enige wat ik leuk zou vinden is als wat meer mensen gewoon voor gevechten zouden kiezen met enkel geweren, shotguns en pistolen zonder rare fratsen zoals verstoppertje spelen of dat soort zaken.
Al snap ik je punt, ik ga zelf ook meer voor gevechten, vaak ook head-on. Op zich is met verstoppertje spelen ala spec-op geen slecht idee, sommige kits komen dan op zich wel goed tot hun recht ook. Zelfs met een engineer met een AKS-74U kan je dan veel kills maken.
Maar kennelijk ben ik een van de weinige die hier belang aan hecht.
Niet dus, maar ik hou ook wel van een lolletje, zoals de tracerdart-kerstboom... :)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 05-05-2010 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023

[afbeelding]
Wat is hier mooi aan eigenlijk, al die GoT-ers bij elkaar?
Ik vind het typisch weer een gevalletje waar je dus vriendelijk vraagt om de teams te balancen, het staat namelijk 12 tegen 8, en dat er dan alleen maar dom gelachen word en de GoT-ers vrolijk aan hun w/l ratio blijven werken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steelcam
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-05-2021
Eerst maar ff kijken of mijn oude gegevens nog kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steelcam
Ja dus, mooi!

Even als reactie op alle reacties richting onze server...
Ja het klopt dat officieel EA in de regels heeft staan dat het niet mag.
Dat wisten we van te voren en dit feit nemen we voor lief voor onze members en de spelers die er nu steeds weer op terugkeren omdat ze de regels juist goed vinden.

Wat jullie als een groot probleem zien, kun je in 1 keer wegstrepen.
Er zijn namelijk nog duizenden andere servers waar je vast je gameplay zoals jij dat wilt kwijt kunt.
Dus laat dan die ene (lees honderden) server die het aangepast heeft dan ook gewoon hun gang gaan.
Ze betalen er per slot van rekening ook voor.
Je hebt ook snipers only, knife only, infantery only, no snipers, enz, enz.
Zo heb je de keuze om te kiezen voor de gameplay die jou aanstaat.

Wij zijn constant op de server aanwezig (90% met admin) en zorgen er voor dat de spelers die er op zitten kunnen genieten van de door hun gekozen gameplay.

Balans wordt door een extern programma perfect geregeld en verder hebben we extern en intern een MoaC ranking systeem draaien die alle spelers en hun punten registreerd.

Ik las ergens iets over "het is ook nog een multiplay server" en dat is het inderdaad.
Echter wel gewoon in amsterdam en voor velen perfect qua ping.
Vind het een prima opmerking mits je er ook op gespeelt hebt en hebt ondervonden dat hij niet goed draait.

We kicken echt niet zomaar iedereen.
Zoals partyondude het getypt heeft, zo hard is het in werkelijk niet helemaal.
40MM GL is na herhaaldelijk gebruik idd een kick.
Baserapen precies hetzelfde.
Voor de rest is alles toegestaan.
Ga je echter in Arica Harbor constant met de carl gustav op je nek lopen dan wordt je inderdaad na een aantal waarschuwingen gekickt.

Het is niet zo dat men het niet weet.
De server naam geeft het al aan, ingame zijn er diverse waarschuwingen en daarna vragen wij of men er mee wil stoppen.

Gebeurd dit niet dan kiezen we voor de spelers die juist voor die regels op onze server komen.
Meestal wordt er echter gewoon naar geluisterd en horen we zelfs van die mensen wel eens dat ze het spel zo toch wel leuker vinden.

En dat is juist ons doel.
Samen een gezellig potje knallen met wildvreemden die elke avond terug komen.

Is het niets voor je, dan is er genoeg andere keuze, bevalt het je dan kom je nog eens terug.

Het aanvallende naar Partyondude snap ik dus ook niet echt.
Dat jullie een andere mening hebben respecteer ik en dat vind ik ook niet meer dan normaal.

Maar probeer het eerst eens en kom dan met eerlijke kritiek en/of suggesties.
Daar hebben we allemaal veel meer aan.
Wat ik dus in het kort wil zeggen is:
Wat is er mis als mensen samen een server huren en er samen met anderen volgens bepaalde regels spelen.
Wij doen er alles aan zodat de spelers die er graag komen het naar hun zin hebben, meer niet.
je hoeft echt geen skills te hebben, ik bak er zelf ook weinig van, maar speel wel met plezier en daar draait het volgens toch allemaal om.

Sorry voor het lange bericht, maar onze intentie qua regels is iets anders dan nu wordt beweerd door velen. :+

[ Voor 6% gewijzigd door steelcam op 05-05-2010 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Bepaalde wapens verbieden en kicken wanneer je een wapen te veel gebruikt. De RPG-7 is praktisch even effectief als de CG, wordt je dan ook gekicked wanneer je de RPG-7 te veel gebruikt. Ik denk dat de spelers die zoveel kritiek op de 40MM GL, M60 en de CG hebben te weinig skill hebben en daardoor door die wapens te vaak doodgaan. Ik begrijp de frustratie die dan ontstaat wel. Ik vind het wel erg kinderachtig om spelers vervolgens naar eigen inzicht te kicken. In de praktijk komt dit er dus op neer dat een admin iemand kicked wanneer hij te vaak door die speler is gekilled.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Waarom gaat het er zo moeilijk in dat er meerderen gamers zijn die zich irriteren aan lui die alleen maar op die manier hun kills halen?

Wat maakt het jou verder uit dat wij een server draaien zoals wij dat graag hebben? Daar betalen we met z'n allen wat geld voor, geen probleem. Nogmaals, ingame wordt duidelijk gemaakt wat wel en niet kan en toch zit die server iedere dag vol en respecteert men deze regels. Men weet het nu en we hebben weinig werk aan waarschuwingen en/of verwijderen.

En inderdaad, er wordt heus niet na 1 keer gekicked, we willen zelf ook gewoon de tijd hebben om relaxt te kunnen spelen, er zeker van zijn dat die speler de regels inderdaad niet respecteert en deze dan ook gewoon eerst een waarschuwing te geven.

In mijn ogen is daar helemaal niets mis mee, wat steelcam al aangeeft, er zijn honderden servers. Als het je niet bevalt dan zoek je toch gewoon een andere op? Waarom meteen oordelen, aannemen dat de moac server voor noobs en/of skilloze gamers is etc. We willen vooral plezier hebben, net als ieder ander.

Als die basis er is, zal het me jeuken wat de server regels zijn :P

[ Voor 99% gewijzigd door partyondude op 05-05-2010 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steelcam
aex351 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 03:20:
Bepaalde wapens verbieden en kicken wanneer je een wapen te veel gebruikt. De RPG-7 is praktisch even effectief als de CG, wordt je dan ook gekicked wanneer je de RPG-7 te veel gebruikt. Ik denk dat de spelers die zoveel kritiek op de 40MM GL, M60 en de CG hebben te weinig skill hebben en daardoor door die wapens te vaak doodgaan. Ik begrijp de frustratie die dan ontstaat wel. Ik vind het wel erg kinderachtig om spelers vervolgens naar eigen inzicht te kicken. In de praktijk komt dit er dus op neer dat een admin iemand kicked wanneer hij te vaak door die speler is gekilled.
Nu wordt het weer uit verband getrokken.
We kicken niet omdat we zelf te vaak dood gaan door een CG of welk wapen dan ook.
Het is onze en vele andere spelers wens om zonder die wapens te spelen. punt.
Heeft niets met skills te maken.
Ik wordt vaak genoeg gedood door een M60.
Ik heb er echter nog nooit iemand voor gekicked.
Waar wij op aan sturen is het achterwege laten van die wapens die feitelijk overpowered zijn en gewoon samen een leuke game te spelen.
En dat gebeurd nu ook.
Je ziet dat mensen nu ipv de 40MM GL de 40MM Smoke pakken en in teamverband hiermee vlaggen veroveren.
Dat is nu juist waar wij van houden.
Snipers plagen met smoke :F is dan ook 1 van de vaak geziene tactiek de laatste tijd.

Wat heeft dit met kinderachtig te maken?
Het is toch gewoon een gameplay waar wij van houden?
Snap werkelijk niet wat daar fout aan is.
Reactie zonder het op de server geprobeerd te hebben zie ik wat dat betreft ook meer als het propageren van de eigen gameplay en het maar onzin vinden van die regels, enz.
Dat vind ik prima en respecteer ik ook.

Ik speel met Partyondude ook wel op een tweakers server en respecteer daar ook gewoon hoe men speelt.
Mij zul je niet zien vertrekken als ik voor de 10e keer overhoop gesproeit wordt door een M60.
Het is puur de Gameplay waar ik het nu over heb.

[ Voor 10% gewijzigd door steelcam op 05-05-2010 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Sorry voor deze stomme vraag, maar wat betekend "CG" nu eigenlijk? :?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Carl Gustav, een anti tank wapen :)

Geen anti mens wapen dus, hoewel velen die wel zo gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steelcam
Ho ho podje, daar ben je toch niet helemaal juist:

Afbeeldingslocatie: http://www.moac.nl/files/CG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Natuurlijk kicken de admins wel wanneer zij zelf te vaak doodgaan door een bepaalde wapen. Het is in dit spel nagenoeg onmogelijk om in-game bij te houden welke spelers te vaak iemand anders hebben gedood met een wapen die maar beperkt gebruikt mag worden. En ik wil verder benadrukken dat ik het niet heb over het wel of niet mogen opstellen van eigen regels. Ik las dat iemand op dit forum een opmerking maakte dat zoiets niet zou mogen van EA/Dice o.i.d.
partyondude schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 03:36:
Carl Gustav, een anti tank wapen :) Geen anti mens wapen dus, hoewel velen die wel zo gebruiken :P
Dat hangt volgens mij af van de type munitie. In dit spel wordt het omschreven als een anti-personnel wapen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
steelcam schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 03:49:
Ho ho podje, daar ben je toch niet helemaal juist:

[afbeelding]
Nah ja zeg :P

Zie je het voor je 8)7 Die tekst kloptt gewoon niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steelcam
Als ik iemand betrap die mensen kicked omdat die hun te vaak dood schiet zijn ze direct hun admin rechten kwijt.
En bijhouden wie wat gebruikt is idd moeilijk, maar wanneer er op TS iemand genoemd wordt gaan we er wel op letten.
Loopt dit echt de spuigaten uit dan nemen we maatregelen.
Het mag idd niet van EA, maar die proberen al heel lang hun eigen games zo snel mogelijk dood te laten bloeden.

Zelfs DICE begint al tegen te sputteren.
Die vind het namelijk absoluut geen probleem dat mensen hun eigen servers inrichten zoals hun dat willen.
(al zullen ze dat nooit hardop zeggen ivm de grote baas)

Ik heb meer dan 2 jaar zitten mappen om samen met een team een leuke mod te maken voor BF2 (desert conflict), maar daar werden we ook aan alle kanten tegen gehouden dmv geen support en natuurlijk het ranking systeem.
Dus als je het niet erg vind proberen we een beetje waar voor onze centen te krijgen.

[ Voor 54% gewijzigd door steelcam op 05-05-2010 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
Scavy schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 01:53:
[...]

Wat is hier mooi aan eigenlijk, al die GoT-ers bij elkaar?
Ik vind het typisch weer een gevalletje waar je dus vriendelijk vraagt om de teams te balancen, het staat namelijk 12 tegen 8, en dat er dan alleen maar dom gelachen word en de GoT-ers vrolijk aan hun w/l ratio blijven werken |:(
Volgens mij is dat een screenshot van de PS3 en daar kun je geen teams balancen.

Klopt toch, synergy?
Edit: ff de TS doorgekeken en klopt inderdaad.

Ze mogen die autobalance wel ff doorvoeren voor de consoles, maar over het algemeen zijn die plekken binnen een paar minuten wel weer opgevuld. Bovendien kan ik wel begrijpen dat er na zo'n potje (is het eindscherm) wel een aantal niet-GoTters vertrekken omdat ze ingemaakt worden :>

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 05-05-2010 05:11 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Preddie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:11:

en
[...]

Ik denk dat jullie, aan het taal gebruik te zien, allemaal naar mij refereren? Ik speel de 360versie en daar kan je niet eens switchen van kant als je reeds in een game zit. Dat is dus al bullshit. Verder speel ik altijd samen met een paar matties, nooit alleen. Één individu kan inderdaad niet een slecht team laten winnen maar één squad kan dit dus wel. Een goede graadmeter is ook het aantal van de pins "Gold Squad" en "Ace" en die tegenover het aantal gespeelde potjes te leggen. Dan krijg je ook een ratio (wordt wel niet bijgehouden volgens mij) en zo kan je ook goed zien of iemand een goede/slechte teamplayer is.

Ik zie nu in dat alléén W/L ratio niet veel zegt over de teamplayskills van een speler, maar dit icm Ace en Gold Squad pins wel. Even voor alle duidelijkheid: 59 games gespeeld, 50 wins / 9 losses, 29x Gold Squad pin, 7x Ace pin. You do the math!
[...]

Nee fout. Omdat de rest van het team gigantisch hard moet werken omdat jij en vele anderen het vertikken om eens te komen aanvallen om het team te helpen. Leuk dat snipen van afstand maar daar capture je geen vlakken mee of neem je mcom's mee in. Op veel mappen kan je wel redelijk snipen en kills scoren maar wil je daar mee? Nee absoluut niet. Jou team heeft gewoon veel minder man in de aanval dan de defenders en moeten ook nog eens iets doen dat veel lastiger is dan defenden, namelijk aanvallen zonder constant verse reinforcements.

Nee die snipende recons zijn gewoon een stel mietjes en absoluut geen aanvulling voor het team. Er zijn maar een paar situaties waar ze handig kunnen zijn maar het vaak toch niet zijn omdat ze niet in zien wat ze moeten doen.

[...]

Ik vind dat Tsurany hier wel even mooi de spreekwoordelijke spijker op zijn kop slaat. _/-\o_ Precies dat bedoelde ik te zeggen over de reconclass als ze gebruikt worden door tuupjes die alleen maar wat pussy van afstand liggen te snipen. Niet elke recon is dus slecht bezig maar het overgrote deel zijn gewoon einzelgängers...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een platinum star voor zowel de M416 als de AN-94 :D Nu de M16A2 nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:09:
Een platinum star voor zowel de M416 als de AN-94 :D Nu de M16A2 nog :D
Van harte ;) !

ik hoop niet met alleen maar met zielige snipertjes neerschieten :o

[ Voor 19% gewijzigd door walletje-w op 05-05-2010 09:23 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.