Ja dus, mooi!
Even als reactie op alle reacties richting onze server...
Ja het klopt dat officieel EA in de regels heeft staan dat het niet mag.
Dat wisten we van te voren en dit feit nemen we voor lief voor onze members en de spelers die er nu steeds weer op terugkeren omdat ze de regels juist goed vinden.
Wat jullie als een groot probleem zien, kun je in 1 keer wegstrepen.
Er zijn namelijk nog duizenden andere servers waar je vast je gameplay zoals jij dat wilt kwijt kunt.
Dus laat dan die ene (lees honderden) server die het aangepast heeft dan ook gewoon hun gang gaan.
Ze betalen er per slot van rekening ook voor.
Je hebt ook snipers only, knife only, infantery only, no snipers, enz, enz.
Zo heb je de keuze om te kiezen voor de gameplay die jou aanstaat.
Wij zijn constant op de server aanwezig (90% met admin) en zorgen er voor dat de spelers die er op zitten kunnen genieten van de door hun gekozen gameplay.
Balans wordt door een extern programma perfect geregeld en verder hebben we extern en intern een MoaC ranking systeem draaien die alle spelers en hun punten registreerd.
Ik las ergens iets over "het is ook nog een multiplay server" en dat is het inderdaad.
Echter wel gewoon in amsterdam en voor velen perfect qua ping.
Vind het een prima opmerking mits je er ook op gespeelt hebt en hebt ondervonden dat hij niet goed draait.
We kicken echt niet zomaar iedereen.
Zoals partyondude het getypt heeft, zo hard is het in werkelijk niet helemaal.
40MM GL is na herhaaldelijk gebruik idd een kick.
Baserapen precies hetzelfde.
Voor de rest is alles toegestaan.
Ga je echter in Arica Harbor constant met de carl gustav op je nek lopen dan wordt je inderdaad na een aantal waarschuwingen gekickt.
Het is niet zo dat men het niet weet.
De server naam geeft het al aan, ingame zijn er diverse waarschuwingen en daarna vragen wij of men er mee wil stoppen.
Gebeurd dit niet dan kiezen we voor de spelers die juist voor die regels op onze server komen.
Meestal wordt er echter gewoon naar geluisterd en horen we zelfs van die mensen wel eens dat ze het spel zo toch wel leuker vinden.
En dat is juist ons doel.
Samen een gezellig potje knallen met wildvreemden die elke avond terug komen.
Is het niets voor je, dan is er genoeg andere keuze, bevalt het je dan kom je nog eens terug.
Het aanvallende naar Partyondude snap ik dus ook niet echt.
Dat jullie een andere mening hebben respecteer ik en dat vind ik ook niet meer dan normaal.
Maar probeer het eerst eens en kom dan met eerlijke kritiek en/of suggesties.
Daar hebben we allemaal veel meer aan.
Wat ik dus in het kort wil zeggen is:
Wat is er mis als mensen samen een server huren en er samen met anderen volgens bepaalde regels spelen.
Wij doen er alles aan zodat de spelers die er graag komen het naar hun zin hebben, meer niet.
je hoeft echt geen skills te hebben, ik bak er zelf ook weinig van, maar speel wel met plezier en daar draait het volgens toch allemaal om.
Sorry voor het lange bericht, maar onze intentie qua regels is iets anders dan nu wordt beweerd door velen.
[
Voor 6% gewijzigd door
steelcam op 05-05-2010 03:01
]