[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.569 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ik moet nog steeds BF2142 toevoegen maar ik ben een beetje lui en de garand heb ik toch al ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:26:
Ik ging naar de server op aanraden van een maat maar als het niveau daar altijd zo is dan blijf ik wel bij mijn normale servers.
Welke [GoT] server was dat dan? Er zijn er namelijk een heleboel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Bulls schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:41:
Hmm nu de noobtubes generfed zijn (alhoewel ik nog wel een enkele keer door 1 door ga in one shot met vol leven) Komen nu de Carl Gustavs erg over als de nieuwe noobtube. Was eerder ook al wel het geval maar ik vind echt dat een rocket launcher tegen invantery minder dmg moet doen, iig geen splash dmg. Ja ok de RPG7 heeft echt shrapnell dus dat is goed tegen vleesje, maar die andere 2 zijn puur armor piercing, dus die zouden alleen direct hit moeten killen en niet op de grond naast je of tegen de muur.

En wat is er met de Abakan? 90% van waar je mee word neer geknalt is dus de abakan.
Ow...
Ik dacht dat realisme belangrijk was (in elk geval voor mij wel).
Ze zijn dan misschien wel kut als ze gespammed worden, maar van die dingen sterf je echt wel als die vlak naast je landen. Wat denk je van de schokgolf die je organen mixen (zeker in kleine ruimtes) en al de scherven van het projectiel zelf en de muur waar ie tegen aan komt.
Als je zo'n ding in een huiskamer schiet kom je er in elk geval niet meer springend uit.
Die noobtube vind ik tegenwoordig echt waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ixl85 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 01:59:
[...]

Ow...
Ik dacht dat realisme belangrijk was (in elk geval voor mij wel).
Ze zijn dan misschien wel kut als ze gespammed worden, maar van die dingen sterf je echt wel als die vlak naast je landen. Wat denk je van de schokgolf die je organen mixen (zeker in kleine ruimtes) en al de scherven van het projectiel zelf en de muur waar ie tegen aan komt.
Als je zo'n ding in een huiskamer schiet kom je er in elk geval niet meer springend uit.
Die noobtube vind ik tegenwoordig echt waardeloos...
Ik speel nu alleen hardcore, Veel beter die dmg zo, was het ook wel gewend door MW2 waar ik ook alleen hardcore speelde. Maar die 40mm is niet echt dik meer, een direct hit wel maar ik schoot laats iemand vlak naast hem en hij was niet eens voor de helft dood.

Ik vind het wel beter zo, maar ze moeten dat point blank weg halen. Als hij niet explodeerd moet er geen gat in de muur komen alsof hij ontploft. Maar hooguit een gat in de muur (of wel laten ontploffen en dan ben jezelf lekker dood) Het is niet alsof die granaat er als een kanons kogel uit schiet. Ok op mensjes kan het dodelijk zijn, mar niet op de muur zonder explosie.

Maar de beste class ballance tweak zou toch zijn, de Resupply aan de medic geven (en dan support noemen) en dan de defib en medkits aan de assault class. Dan is het "bij-je-eigen-kistje-staan-en-spammen" opgelost. Een medic hoort close range en actief te zijn, en niet met een RPD in de bosjes te liggen kijken hoe iedereen doodgaat. Voor de snelle gameplay van healen en reviven is een LMG niet geschikt.

Vanavond een paar leuke rush potjes gehad, maar de uitkomst is echt sterk afhankelijk van je team. Als je echt blijft defenden komen ze haast nooit door. Maar soms heb je van die noobtards in je team die gewoon 1 gastje eerst 20 meter laten zwemmen na een parachute drop en dan kan hij ook nog de objective chargen, en er mee weg komen en dan lukt het niet eens om het te disarmen. Ik van een afstandje alles met lede ogen aanzien nadat ik mn complete arsenaal aan ammo en explosives op hem had geleegd. Maar het was net iets te ver en obstructed. terwijl er een paar om heen lopen te niksen. Ja iemand aan de kust wilde hem kniven maar failed natuurlijk. Soms is het echt waardeloos. Maar gelukkig is het vaker leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik hoop dat er niks meer generfd word maar dat er wat nieuwe unlocks beschikbaar komen more weapons for all !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
CptChaos schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 01:27:
[...]
Welke [GoT] server was dat dan? Er zijn er namelijk een heleboel...
Geen idee. In de server info stond geloof ik [GOT] Dutch Cheese ofzo.

@JT888
;) genoeg servers waar wel normaal gespeeld word.
En het geluk was dat die 2 baserapers niet al te bijster waren. Heb mijn goud op de C4 dank hun gehaald. Zaten altijd met hun tanks op dezelfde plek en keken nooit rond :)

@Murk
Ja zag jou daar ook maar jij was degene waar ik me niet echt over opwond.
Had ook wel na een tijdje door dat het grotendeels 1 persoon was die begon en de rest reageerde erop en bleef dan doorgaan. Dat was ook de reden waarom de server niet vol werd want iedere speler die erbij kwam was ook al snel weer weg.

Door dat soort domino effecten dat mensen blijven reageren en elkaar beledigen word zulke zooi alleen erger.
Op mijn favo servers zitten ook wel es gasten waar iedereen zich irriteert. Na een korte tijd weet je wat voor types t zijn en dan weet je hoe je ze moet triggeren zonder ze te beledigen en na een tijdje winden ze zich dusdanig op dat ze weg gaan.
En geïrriteerde mensen zijn eenvoudig te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
[GOT] Dutch Cheese

is niets mis mee hoor kom volgende keer gewoon nog eens kijken zou ik zeggen :)

1 slechte ervaring is niet het einde van de wereld toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:17
Bulls schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:27:
[...]

Maar de beste class ballance tweak zou toch zijn, de Resupply aan de medic geven (en dan support noemen) en dan de defib en medkits aan de assault class. Dan is het "bij-je-eigen-kistje-staan-en-spammen" opgelost. Een medic hoort close range en actief te zijn, en niet met een RPD in de bosjes te liggen kijken hoe iedereen doodgaat. Voor de snelle gameplay van healen en reviven is een LMG niet geschikt.
Ja en nee.

Sowieso lopen er zat medics mee in de frontlinie, of in mijn geval, meestal net áchter, MG's zijn idd allesbehalve short range wapens, en verplicht meelopen aan het front? Medics zijn de primary targets...
Maar er is niet frustrerender dan een squad elkaar revivende medics. Veruit de meesten zijn assault, dus zo heb je als verdediger amper een kans meer als die elkaar de hele tijd loen te reviven.
Het zou wel resulteren in minder nade/40mm spam, maar de patch heeft hier al goed geholpen, en anders valt er wel nog wat te regelen qua resupply-snelheid van die boxen.

Overigens was de LMG gast in BFG2142 wél de ammo supplier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

JT888 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:40:
[GOT] Dutch Cheese

is niets mis mee hoor kom volgende keer gewoon nog eens kijken zou ik zeggen :)

1 slechte ervaring is niet het einde van de wereld toch :)
Ik moet zeggen dat ik ook wat slechte ervaringen heb op die server.

Weinig team spel, verliezen omdat iedereen recon sniper gaat verdedigen en je alleen assault mag gaan verdedigen, spawn camps, server map cycle stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Ik ga toch een klein beetje reclame maken, t'is niet echt nodig aangezien de server iedere avond vol zit, zelfs nu nog om 04.00 uur, maar mogelijk dat mensen dit aanspreekt.

In onze server is de 40 mm GL verboden. Je krijgt één waarschuwing, daarna trappen we je de server af. Daarnaast worden mensen die excessief gebruik maken van de CG of de M60 er ook uit geflikkerd. Daarnaast huren wij een 24 slots server, waardoor het wat minder chaotisch is.

Kortom, minder noobs, meer spelers met skills en dat werkt. Server zit vol, er wordt goed in teams gewerkt en je wordt wat voorzichtiger. Smoke grenade en 40 mm shotgun mogen overigens wel :)

Ik post hier echt niet om die server vol te krijgen, want dat is die dus al. Maar ik lees wel dat mede Tweakers zich vaak aan de zaken ergeren die wij verbieden. Kijk maar wat jullie er mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

partyondude schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 04:19:
Ik ga toch een klein beetje reclame maken, t'is niet echt nodig aangezien de server iedere avond vol zit, zelfs nu nog om 04.00 uur, maar mogelijk dat mensen dit aanspreekt.

In onze server is de 40 mm GL verboden. Je krijgt één waarschuwing, daarna trappen we je de server af. Daarnaast worden mensen die excessief gebruik maken van de CG of de M60 er ook uit geflikkerd. Daarnaast huren wij een 24 slots server, waardoor het wat minder chaotisch is.

Kortom, minder noobs, meer spelers met skills en dat werkt. Server zit vol, er wordt goed in teams gewerkt en je wordt wat voorzichtiger. Smoke grenade en 40 mm shotgun mogen overigens wel :)

Ik post hier echt niet om die server vol te krijgen, want dat is die dus al. Maar ik lees wel dat mede Tweakers zich vaak aan de zaken ergeren die wij verbieden. Kijk maar wat jullie er mee doen :)
Mja, slechte / onsportieve spelers komen overal... Ik zal wel erg veel pech hebben gehad. Om de fun ervan was ik net ook nog even rond een uur of 4 daar. Naast dat er wat genoob-called werd niet zoveel aan de hand.
Tja, als engin zonder sub ammo en geen assault in je hele team moet je dan maar gaan persoon-traceren en beschieten... Maar om nou voor iedere explosive kill noob te gaan roepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Welke server is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57

Zo te zien kun je op die server beter elkaar met stokjes slaan want als je iets pakt dat echt pijn doet word je gekicked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat niet verboden volgens EA? Je draait wel geen modded server maar het effect is hetzelfde, bepaalde wapens uit het spel niet toestaan.
JT888 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 01:09:
[...]
Blijf maar lekker weg dan en neem Tsurany aub mee die loopt te zeiken dat iedereen ZIJN kills steelt terwijl hij er al 31+ heeft hoezo asociaal :P
Is was zhe private property of the Tsurany foundation. My kills!!! My preciousssss kills!!!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:24

d_star

Maharadja of the Year :-/

Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 07:10:
[...]

Is dat niet verboden volgens EA? Je draait wel geen modded server maar het effect is hetzelfde, bepaalde wapens uit het spel niet toestaan.
Meh, als niemand een report stuurt naar EA (of een ander signaal) of de serverboer, dan komt ook niemand erachter ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Pfff, waarom gaan jullie geen World at War rifles only spelen? M60 niet? Is toch een wapen? Ik dacht dat deze niet enorm meer werd gebruikt. Dus met alles wat niet snel killed mag gespeeld worden..., check. Dan kan ik nog wel wat opnoemen wat je kan gaan verbieden. Dit lijkt mij eerder een gefrusteerde actie van iemand die er niet tegen kan gekilled te worden door wapens wat hij zelf niet gebruikt.... Het enige waar ik het me je eens ben is misschien de CG, als daar 6/7 man mee rondlopen in 1 team begint dat vervelend te worden.

Met welke class is het niet vervelend als daar 40/50% in 1 team mee rondloopt? Gaat het nu zo worden dat als iemand gekilled wordt met een m60 gekicked wordt, maar de T88 is wel 'goed'? Als je de m60 verbiedt, lopen alle medics dus met de T88. En dan klaagt iedereen daar over, en dan? CG niet, mag je dan wel met andere rocket launchers spelen? En grenade launcher niet..., hmm, mag de mortal strike van snipers dan ook verboden worden? Dacht niet dat daar enige oefening voor nodig is behalve afwachten hoeveel kills je ervoor krijgt.
Zo te zien kun je op die server beter elkaar met stokjes slaan want als je iets pakt dat echt pijn doet word je gekicked...
Lees hem nu pas _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Paniohitus op 04-05-2010 08:19 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
cheiron schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:14:
[...]
...
Vanavond was wel lachen trouwens. Volgens mij wel 10 tweakers in het team.
...
Idd. Langzaam maar zeker stroomde de server vol met tweakers.
In het begin, toen we nog maar met z'n vieren waren hadden we het even lastig tegen die rank 40+ spelers. Toen we met 6 waren liepen we er al redelijk overheen, waarna de hoge ranks (waarschijnlijk uit frustratie) de server verlieten. Toen we uiteindelijk met 10 tweakers speelden was het een oneerlijke strijd 8)

Wat wel leuk was om te zien, was de speelstijl van ons team naarmate er meer tweakers kwamen. In het begin waren er een paar personen die oprukten naar de vijandelijke basis, terwijl de rest op een afstand (snipen?) bivakeerden. Toen we met 10 tweakers speelden zag je één gezamenlijke linie optrekken naar de vijandelijke basis, wat resulteerde in iets te gemakkelijke potjes :9
:D _/-\o_
En dan hebben ze het over skills. Als je echt over skills bezit, dan weet je ook daar mee om te gaan ;)
Wat mij betreft klinkt het nu alsof je het hier over een noobserver hebt...

[ Voor 14% gewijzigd door Jackal131 op 04-05-2010 08:14 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:59
Ik heb een vraagje voor de serveradmins; na de laatste patch (r11 geloof ik) werkt autojoin niet meer goed omdat PB weer aan gezet is. Eerder hadden wij hiervoor PB uitstaan en kon je de server met 2 man zo opstarten.

Nu autojoint er bijna niemand en moet je met 5 man 2 uur spelen om de server een beetje draaiend te krijgen. Iemand nog tips?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de veteran nummers, ik heb bf2 en bf heroes toegevoegd, en een 1 bij de naam. Dus voor mij telt alleen bf2. Hoe word trouwens je skill uitgerekend, sta nu op 383, maar wat beinvloed dat, want ik vraag me dan ook gelijk af hoe je het voor elkaar kan krijgen om -102 te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

grrr snowwie-w ik wil mijn dog-tags terug

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:40:
grrr snowwie-w ik wil mijn dog-tags terug
Een mede-GoT'er die jouw dogtags steelt???
Het moest verboden worden :D :D :D

Misschien een ideetje voor de server van Partyondude :+

[ Voor 11% gewijzigd door Jackal131 op 04-05-2010 08:48 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik zou vanavond graag een privé server maken - beetje kloten en kijken wat mogelijk is.
zijn per playstation users die zin hebben om mee te spelen?
voeg mij even toe aan je vrienden lijstje :+, psn; hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je krijgt één waarschuwing, daarna trappen we je de server af. Daarnaast worden mensen die excessief gebruik maken van de CG of de M60 er ook uit geflikkerd.
:') Misschien moet je zelf wat meer skill kweken dan, als je daar niet tegen kan. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als iemand EA inlicht over deze semi-modded server.

edit: 62 knifes :) 't gaat na de patch wat minder hard maar ik moet en zal die 200 halen voor mn insigne :P

Gisterenavond echt mn mooiste Rush match ooit gehad, we stonden eerst 20 minuten te verdedigen tegen een attackerteam met enkel recons en daarna hadden we op Mumble besloten er ff in te pompen als attackers. Resultaat: binnen 3 minuten was het eilandje al overwonnen, en elke volgende series Mcoms lagen er elke keer binnen een paar minuten uit, wat een team! :)

[ Voor 35% gewijzigd door Cartman! op 04-05-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:00:
ik zou vanavond graag een privé server maken - beetje kloten en kijken wat mogelijk is.
zijn per playstation users die zin hebben om mee te spelen?
voeg mij even toe aan je vrienden lijstje :+, psn; hollandhards
Ik heb je inmiddels in de lijst staan ;)
Ik kijk vanavond wel of ik zin heb in een private match. Ik laat het je vanavond wel weten (ik weet dat je daar op dit moment niets aan hebt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:59

User

S3

CptChaos schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:51:
[...]
Het is anders toch echt zo... :) BF:Heroes telt niet mee voor veteran!
Volgens mij staan alle games die wél meetellen voor de Veteran status in Battlefield.Wikia.com, uiteraard telt BF2 ook nog mee... :)

Ik heb trouwens een link gemaakt, waarmee je sneller naar het topic komt: http://bc2.flipdesign.nl :)
Mocht je dus snel het nieuwste topic terug willen vinden, kun je daar heen gaan! :)
http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/User%252etmp
Ik zie daar toch vrolijk Veteran Status 1 onder staan.

Momenteel ligt de Veteran site plat, dus ik kan niet kijken of het misschien verandert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Cartman! schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:01:
[...]
ik moet en zal die 200 halen voor mn insigne :P
Ik heb m gisteren gehaald :9

@ Veteran status (een paar pagina's terug)
Ik heb met BF1942, BF2 (+ expansions), BF2142, BF1943, BF:H en BFBC2 een status van 6 gekregen. Lijkt er dus op alsof de expansions toch als 1 meetellen, want met de formule van EA (hoofdspellen -1) kom ik er anders niet aan...

@ het spel
De laatste tijd een beetje aan t spelen met de recon class, maar da's niet goed voor mn plezier, score, k/d, en wat allemaal nog meer... t is dat t nodig is voor de pin's en badges, maar zodra die binnen zijn raak ik die class nooit meer aan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
djunicron schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 03:41:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ook wat slechte ervaringen heb op die server.

Weinig team spel, verliezen omdat iedereen recon sniper gaat verdedigen en je alleen assault mag gaan verdedigen, spawn camps, server map cycle stuk...
Hoi, ik ben de eigenaar van Dutch Cheese en ik snap eventjes niet wat je bedoelt met "server map cycle stuk".
Ik ben helaas niet veel op de server dus ik kan aan de spawn camps weinig doen, ik probeer altijd wel in te grijpen met "abusive" taal gebruik.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 16-09 22:52
ik ben er achter gekomen dat de MG3 (ja dat 1000 RPM ratelapparaat van de medic) toch eigenlijk in hardcore mode wel fijn is. Schiet best goed, zolang je niet te hard sprayed. Dan ben je zo door je kogels heen :)

Bursts van +- 20 kogels, dan kun je ongeveer 4 a 5 man per clip uitschakelen, waarna een reload wel zo handig is. Zo geef je de ammo boeren ook nog eens wat punten :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Jackal131 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:08:
[...]

Idd. Langzaam maar zeker stroomde de server vol met tweakers.
In het begin, toen we nog maar met z'n vieren waren hadden we het even lastig tegen die rank 40+ spelers. Toen we met 6 waren liepen we er al redelijk overheen, waarna de hoge ranks (waarschijnlijk uit frustratie) de server verlieten. Toen we uiteindelijk met 10 tweakers speelden was het een oneerlijke strijd 8)

Wat wel leuk was om te zien, was de speelstijl van ons team naarmate er meer tweakers kwamen. In het begin waren er een paar personen die oprukten naar de vijandelijke basis, terwijl de rest op een afstand (snipen?) bivakeerden. Toen we met 10 tweakers speelden zag je één gezamenlijke linie optrekken naar de vijandelijke basis, wat resulteerde in iets te gemakkelijke potjes :9

[...]
Dat waren spelletjes uit het boekje. Geen oeverloos gesniper op Pressa Luna, maar gewoon met z'n allen die rivier over en binnen twee minuten de eerste twee M-COMS pakken. Hooguit pixel die nog even achter de UAV blijft kleven ;).

Dat laatste potje defenden op Isla ging ook nergens meer over. Het werd zo makkelijk dat ik maar wat rare acties ging uithalen (zoals mezelf met een gestolen chopper en 4 man erin suiciden op de andere vijandelijke helikopter. Het werd een beetje saai, na 5 minuten in de lucht te hebben gehangen zonder eruit geschoten te worden).
:D _/-\o_
En dan hebben ze het over skills. Als je echt over skills bezit, dan weet je ook daar mee om te gaan ;)
Wat mij betreft klinkt het nu alsof je het hier over een noobserver hebt...
Agree.
Ik ben trouwens erg blij met het PS3 model. Nauwelijks lag, redelijk goede matchmaking. Iedereen een gelijk systeem (op Aslanboy na, achter zijn ouderwetse CRT kijkbuis :p ). En geen zelfbenoemde admins die iedereen kicken die iets teveel weerstand bied (lees: iets meer skill heeft dan de admin zelf en de pech heeft in het verkeerde team te zitten).

Het "squadspeak" ipv teamspeak (of nearspeak) vind ik wel een beetje beperkt, maar dat is een handicap die iedereen heeft. En daarbij, het GoT team zou dan wel erg unbalanced worden t.o.v. de tegenpartij.
We zouden natuurlijk eens kunnen kijken of we via Skype kunnen communiceren (of een beperkt deel ervan: alleen de squad leaders bijvoorbeeld).
Lijkt me wel gaaf: Linkeroortje hoor je de berichten tussen de squads (teamspeak), rechteroortje van binnen je squad (squadspeak). Dan je teamspeak oortje aan je squadspeak mic tapen en je hele squad kan horen wat er binnen teamspeak overlegt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

AutCha schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:34:

[...]

Agree.
Ik ben trouwens erg blij met het PS3 model. Nauwelijks lag, redelijk goede matchmaking. Iedereen een gelijk systeem (op Aslanboy na, achter zijn ouderwetse CRT kijkbuis :p ). En geen zelfbenoemde admins die iedereen kicken die iets teveel weerstand bied (lees: iets meer skill heeft dan de admin zelf en de pech heeft in het verkeerde team te zitten).
Heeft niemand anders daar 'last' van. Ik vind het soms best vervelend om midden in een potje te komen, want voor mij begint het spel pas als een ronde vanaf het begin begint... is er geen mogelijk te zien hoever een game gevorderd is? Dit probleem is natuurlijk alleen van toepassing bij het joinen van een server, maar matchmaking is ook niet altijd verkeerd omdat je dan vanaf het begin start...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Preddie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:57:
[...]

Heeft niemand anders daar 'last' van. Ik vind het soms best vervelend om midden in een potje te komen, want voor mij begint het spel pas als een ronde vanaf het begin begint... is er geen mogelijk te zien hoever een game gevorderd is? Dit probleem is natuurlijk alleen van toepassing bij het joinen van een server, maar matchmaking is ook niet altijd verkeerd omdat je dan vanaf het begin start...
Is dit nou echt zo'n probleem? Matches duren niet zo erg lang, dan doe je gewoon een paar minuutjes voor spek en bonen mee en daarna kan je echt knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Mijn ervaring is dat zodra je een specifieke map selecteert waarop je wilt beginnen, dat je dan met enige regelmaat een ronde binnenkomt die al enige tijd aan de gang is. Laat je de mapkeuze op 'any' staan, dan kom ik vrijwel iedere keer in een server die net begonnen is (hoogste score ca 400 punten ofzo).

Mocht je toch een al ver gevorderde ronde betreden, zie het dan als inschieten ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
[...]

Helaas kun je niet zien hoever een ronde gevorderd is.
Gisteren een server gejoind, wilde net beginnen, kreeg ik op het scherm de boodschap: "Your team lost".
Lekker binnenkomen is dat...weer een loss erbij.

Maar "last van" wil ik het niet noemen...kan gewoon gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Precies, dat gebeurt. En andersom ook, gisteren zat ik 20 seconden ingame en toen had mn team gewonnen. Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
[ (op Aslanboy na, achter zijn ouderwetse CRT kijkbuis :p ).

Het "squadspeak" ipv teamspeak (of nearspeak) vind ik wel een beetje beperkt, maar dat is een handicap die iedereen heeft. En daarbij, het GoT team zou dan wel erg unbalanced worden t.o.v. de tegenpartij.
ik speel ook nog crt :(

maar was wel vet gister. alleen na een tijdje begon het te vervelen.. beetje te makkelijk. wel leuk om echt eens fatsoenlijk in teamverband te spelen. dan zie je ook hoe groot het verschil dan is.

en idd jammer dat er geen teamspeak is. maar voor die functie hoop ik sowieso al heel lang op de ps3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo niet zien hoever een ronde gevorderd is?
Je zit toch het aantal tickets? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Ik denk dat bedoeld wordt; voordat je er al in komt

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:49:
Ja, maar dat zie je pas als je gejoind bent. Niet voordat je gaat deelnemen aan een potje.

Ik heb het ook wel eens gehad dat een map wordt geladen als defender. Direct weer afsluit zonder stats te laten zien en dan opstart als attacker aan het begin. Das dus precies op het einde deelnemen en direct opnieuw beginnen. Geen probleem, het laden duurt dan alleen 2 x zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar kan ik me echt niet druk om maken :P
En met de 10.4a drivers gaat het echt snel dat laden, 10 seconde en klaar!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:49:
Dat klopt wel, maar als je de maps nog niet goed kent, dan weet je (in het geval van Rush) nog niet precies hoever het spel precies is. Ben je nog bij de eerste set M-coms of zijn we al met de laatste bezig.
In geval van Conquest is het een stuk simpeler en dan heb je helemaal gelijk!!!

Inmiddels kan ik alle Rush maps wel dromen en zie wel hoever we zijn in de ronde.

Ik speel niet vaak HC, maar daar lijkt het me ook een stuk lastiger om te zien hoever je bent in de ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier ook veel over mumble.

Hoe werkt dat eigenlijk? Heb zelf dan wel geen mic aan mijn headset, maar het lijkt me toch wel een stukje fijner/makkelijker om als team te spelen wanneer je je squad/team hoort.

Misschien een domme vraag, maar hoor je de tegenstanders dan ook als ze ook dezelfde mumbleserver gebruiken of alleen je eigen team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Jackal131 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:15:
[...]

Helaas kun je niet zien hoever een ronde gevorderd is.
Gisteren een server gejoind, wilde net beginnen, kreeg ik op het scherm de boodschap: "Your team lost".
Lekker binnenkomen is dat...weer een loss erbij.

Maar "last van" wil ik het niet noemen...kan gewoon gebeuren.
Helemaal mee eens, is mij ook al vaak genoeg gebeurt. De loss maakt mij ook niet zoveel uit (overigens gebeurt het ook weleens dat je ineens een win hebt, maar dat is een stuk minder vaak), maar je verwacht gewoon lekker te gamen, meteen in de actie terecht te komen. En dan is het even jammer :9

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja een loss krijg je sneller omdat het verliezende team al snel een speler minder heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
El_V schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:41:
[...]

maar was wel vet gister. alleen na een tijdje begon het te vervelen.. beetje te makkelijk. wel leuk om echt eens fatsoenlijk in teamverband te spelen. dan zie je ook hoe groot het verschil dan is.
Gisteren was echt té simpel. Wellicht lag dat aan het skill level van degene die de oorspronkelijke match was begonnen? Vaak merken we dat als iemand met een hoog skill level een match start, deze aanzienlijk moeilijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 11:39
Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:07:
Tja een loss krijg je sneller omdat het verliezende team al snel een speler minder heeft.
Haha ja dat merkte ik gisteren wel weer. Op de server waar iedereen van GOT speelde (bijna) wou ik ook joinen maar het duurde toch wel een poosje voordat er een plekkie vrij was. Ach prima vermaakt op hardcore, wat me toch nog steeds iets beter ligt. Alhoewel de lol op normal het ruimschoots compenseert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:30:
[...]

Haha ja dat merkte ik gisteren wel weer. Op de server waar iedereen van GOT speelde (bijna) wou ik ook joinen maar het duurde toch wel een poosje voordat er een plekkie vrij was. Ach prima vermaakt op hardcore, wat me toch nog steeds iets beter ligt. Alhoewel de lol op normal het ruimschoots compenseert!
dat ondervinden wij dus ook steeds - hoe kun je joinen met +4 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

himlims_ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:37:
[...]
Dat vraag ik me ook af, hoe join je op PS3? De enige manier die ik vindt om samen te kunnen spelen, is als de laatste die het spel start een nieuwe squad maakt en een server joint. Grote nadeel is dat de eerdere spelers dus van server moeten veranderen.

Ik wil juist bij een maat kunnen joinen, maar weet niet hoe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:37:
[...]
Wat wij doen...een squad van 4 man joint een server.
Nummer 5 volgt één van de leden van eerder genoemd squad. Vervolgens nodigt nummer 5 nieuwe mensen uit.
Of de nummers 5 t/m x volgen leden van eerder genoemd squad.

Mocht het zo zijn dat mensen bij het andere team komen, dan krijgt deze een uitnodiging zodra er weer een plekje vrij is aan onze kant en zo krijgen we bijna volledig GoT team bij elkaar.

Het is allemaal een beetje omslachtig, maar het werkt.
Ik wil juist bij een maat kunnen joinen, maar weet niet hoe.
Niet zo moeilijk.
In het menu heb je de optie Join Game en Join Friend (o.i.d.)
Selecteer je maat en join. Als je wel op dezelfde server zit, maar niet in een squad, dan doe je een squad invite. Echter dit is geen garantie dat je meteen bij elkaar in een squad (als je maat toevallig aan de andere kant zit)

[ Voor 23% gewijzigd door Jackal131 op 04-05-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Je kunt joinen bij je medespelers maar dan moet er plek zijn op de server anders krijg je wel een boodschap dat er geen plek is. En als er geen plek is in het team van je medespelers dan wordt je in het team van de tegenstanders geplaatst. Nu gebeurt het meestal zo dat iemand naar een server gaat die nodigt allemaal mensen uit en die mensen nodigen dan weer andere mensen uit. En als er dan nog niet genoeg plek is dan moet je wachten.

Redelijk irritant maar ik zou nog niet weten hoe dat nu anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Cartman! schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:01:
[...]

:') Misschien moet je zelf wat meer skill kweken dan, als je daar niet tegen kan. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als iemand EA inlicht over deze semi-modded server.

edit: 62 knifes :) 't gaat na de patch wat minder hard maar ik moet en zal die 200 halen voor mn insigne :P

Gisterenavond echt mn mooiste Rush match ooit gehad, we stonden eerst 20 minuten te verdedigen tegen een attackerteam met enkel recons en daarna hadden we op Mumble besloten er ff in te pompen als attackers. Resultaat: binnen 3 minuten was het eilandje al overwonnen, en elke volgende series Mcoms lagen er elke keer binnen een paar minuten uit, wat een team! :)
Meer skill :S

Wij spelen als clan al BF games sinds 1942, het heeft geen bal met skills te maken, maar alles met plezier hebben. Skills hebben de meeste -{MoaC}- 'ers wel, net als de meeste Tweakers hier trouwens. Je hoeft er niet op te komen. M60 en CG mag best, maar niet continue, al wordt er meer op de CG gelet dan de M60.

Meteen gaan hier dreigen met mailtjes sturen naar EA |:( Lekker volwassen. Kom gewoon eens kijken in plaats van meteen aannames te maken dat het een noobserver is waar iedereen om het minste of geringste vanaf getrapt wordt, zo is het dus niet.

Server staat in de openingspost, tik gewoon moac in bij de server browser en hij wordt direct gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Jongens misschien heb ik de oplossing!! :*)

Weten jullie nog dat er zoiets bestaat als "Home" op de PS3? Ja dat ding dat je 2 keer gestart hebt en vervolgens nooit meer naar gekeken hebt.
Nou daar kun je game's op starten en dan kun je plekken reserveren. Stel dan loop ik rond met Battelfield Bad Company 2 boven m'n hoofd dan loop je naar me toe en join je, en accepteer ik. Vervolgens als alle slots vol zijn dan start ik de game.

Ik weet nog niet zeker of dit zo werkt maar ik vermoed van wel. We zouden dan zelfs een eigen ruimte voor 5 euro kunnen krijgen. Een soort clan ruimte. Het grootste nadeel is dan wel weer dat iedereen op hetzelfde moment moet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
partyondude schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:04:
[...]

Meer skill :S

Wij spelen als clan al BF games sinds 1942, het heeft geen bal met skills te maken, maar alles met plezier hebben. Skills hebben de meeste -{MoaC}- 'ers wel, net als de meeste Tweakers hier trouwens. Je hoeft er niet op te komen. M60 en CG mag best, maar niet continue, al wordt er meer op de CG gelet dan de M60.

Meteen gaan hier dreigen met mailtjes sturen naar EA |:( Lekker volwassen. Kom gewoon eens kijken in plaats van meteen aannames te maken dat het een noobserver is waar iedereen om het minste of geringste vanaf getrapt wordt, zo is het dus niet.

Server staat in de openingspost, tik gewoon moac in bij de server browser en hij wordt direct gevonden :)
Nee het beperken dan wel verbieden van orginele gameplay, dat is pas volwassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:50:
Je kunt joinen bij je medespelers maar dan moet er plek zijn op de server anders krijg je wel een boodschap dat er geen plek is. En als er geen plek is in het team van je medespelers dan wordt je in het team van de tegenstanders geplaatst.
Ik probeer regelmatig games van mede-GoTters te joinen (PS3), maar het is me nog maar 1x gelukt doordat de hele server vol zit (heb ook nog nooit de keuze gehad om de andere kant te joinen, of doet 'ie dat automatisch als er aan de friend-zijde geen plek meer is?).
walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:12:

Weten jullie nog dat er zoiets bestaat als "Home" op de PS3? Ja dat ding dat je 2 keer gestart hebt en vervolgens nooit meer naar gekeken hebt.
Klinkt op zich handig.. Alleen is vanuit de game "Join Friend" niet handiger? Ervan uitgaande dat er dan genoeg plek is..
Een squad kun je toch naderhand alsnog maken met de spelers die je wilt, of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 30% gewijzigd door speek1984 op 04-05-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ja dat doet hij automatisch. En vaak werkt het ook beter als een medespeler die er al in zit je een invitation op het juiste moment stuurt (als er net eentje weg is gegaan)

Ja vanuit de game werkt dat wel makkelijker voor één persoon maar als je dus met een groep van 12 personen wilt joinen dan wordt dat lastig.

[ Voor 29% gewijzigd door walletje-w op 04-05-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ah, het gaat dus om het aantal.. Heb daar ook niet echt ervaring mee eigenlijk.

* speek1984 heeft maar weinig BC2-friends waar hij vaak mee samenspeelt :P

Eigenlijk zouden ze sowieso een soort browser moeten maken met filters op game type/server full/map etc. Zal vast lastig zijn voor PSN/Live aangezien ik niet echt een game ken die dat wel heeft.
Dan zou je gewoon in 1 oogopslag kunnen zien wie er in welke server zitten, hoe vol hij is, hoe ver de game gevorderd is (misschien).
Ah well, eigenlijk is het voor mij persoonlijk wel goed genoeg zoals het nu is :P
Ik ben btw eindelijk wat aan het vorderen met de recon-class. Zoveel mogelijk actief (lees: non-camping) spelen kan er echt goed mee na wat oefening. Alleen close combat is wat minder (als je als primary weapon een sniper rifle gebruikt), maar anders zou hij wss ook te overpowered worden :)
De unlockables heb je eigenlijk echt wel nodig om wat meer aan je team bij te kunnen dragen, maar dat geldt zo ongeveer voor elke class natuurlijk..

[ Voor 29% gewijzigd door speek1984 op 04-05-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Kaap schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:12:
[...]

Nee het beperken dan wel verbieden van orginele gameplay, dat is pas volwassen :+
Wat jij wil.

Wij hebben plezier, ik lees hier dat er hoopjes spelers zijn die zich irriteren aan al die lui die alleen maar kunnen noob tuben en daar hebben wij een oplossing voor. Dat wilde ik kenbaar maken, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Speek schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:22:
Ah, het gaat dus om het aantal.. Heb daar ook niet echt ervaring mee eigenlijk.

* AllSeeyinEye heeft maar weinig BC2-friends waar hij vaak mee samenspeelt :P

Eigenlijk zouden ze sowieso een soort browser moeten maken met filters op game type/server full/map etc. Zal vast lastig zijn voor PSN/Live aangezien ik niet echt een game ken die dat wel heeft.
Dan zou je gewoon in 1 oogopslag kunnen zien wie er in welke server zitten, hoe vol hij is, hoe ver de game gevorderd is (misschien).
De browser van Resistance 2 zou fijn zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Speek schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:22:

"knip"
Alleen close combat is wat minder (als je als primary weapon een sniper rifle gebruikt), maar anders zou hij wss ook te overpowered worden :)
Ga hardcore mode spelen en dan in samenwerking met de SVU kleine tip! Maar ik vind het geweldig spelen! (moet je hem wel eerst unlocken, over 2.200 punten heb je hem) ;)

[ Voor 19% gewijzigd door walletje-w op 04-05-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
partyondude schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:24:
[...]

Wat jij wil.

Wij hebben plezier, ik lees hier dat er hoopjes spelers zijn die zich irriteren aan al die lui die alleen maar kunnen noob tuben en daar hebben wij een oplossing voor. Dat wilde ik kenbaar maken, meer niet.
Ik irriteer me ook aan snipers. Campend van 500M afstand 1-shotten zonder dat ik ze kan zien. Hele class verbieden dan maar? Of forceer je dat ze non-sniper wapens moeten kiezen? Als je de gameplay van een spel zo aanpast, is het dan nog wel een spel. Nee, dus learn to live with it. EA heeft duidelijk regels voor wat betreft dedicated ranked servers.

En als je server gereport wordt door iemand die het niet pikt gekicked te worden van een dedicated server omdat hij een gameplay element gebruikt, dan is het zonder pardon de stekker eruit bij de EA hosting partners. i3d en multiplay.co.uk hebben in het verleden genoeg servers de nek omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:30:
[...]

Ga hardcore mode spelen en dan in samenwerking met de SVU kleine tip! Maar ik vind het geweldig spelen! (moet je hem wel eerst unlocken, over 2.200 punten heb je hem) ;)
ja die SVU is wel gaaf. Zeker als stealth wapen. Zorgen dat je lone wulf bent en een beetje tussen de bosjes schuilen en niets vermoedende voorbijgangers neerschieten. En het zo doen dat ze na een half uur nog steeds niet weten waar jij zit...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
M2M schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:41:
[...]

ja die SVU is wel gaaf. Zeker als stealth wapen. Zorgen dat je lone wulf bent en een beetje tussen de bosjes schuilen en niets vermoedende voorbijgangers neerschieten. En het zo doen dat ze na een half uur nog steeds niet weten waar jij zit...
Haha ja laatst zat ik samen te "sniperen" in die nachtmap en ik zat al bijna 5 minuten naast een andere sniper en toen zag ik dat hij één van mijn team mates neerschoot, toen keek ik nog eens beter en was het de tegenstander 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Kaap schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:37:
[...]

Ik irriteer me ook aan snipers. Campend van 500M afstand 1-shotten zonder dat ik ze kan zien. Hele class verbieden dan maar? Of forceer je dat ze non-sniper wapens moeten kiezen? Als je de gameplay van een spel zo aanpast, is het dan nog wel een spel. Nee, dus learn to live with it. EA heeft duidelijk regels voor wat betreft dedicated ranked servers.

En als je server gereport wordt door iemand die het niet pikt gekicked te worden van een dedicated server omdat hij een gameplay element gebruikt, dan is het zonder pardon de stekker eruit bij de EA hosting partners. i3d en multiplay.co.uk hebben in het verleden genoeg servers de nek omgedraaid.
Ik ga hier verder echt geen discussie van maken, heb wel wat anders te doen. Heb mijn standpunt verteld en vind het jammer dat er een aantal zijn die alleen maar de negatieve kant van onze server regels willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

partyondude schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:46:
Ik ga hier verder echt geen discussie van maken, heb wel wat anders te doen. Heb mijn standpunt verteld en vind het jammer dat er een aantal zijn die alleen maar de negatieve kant van onze server regels willen zien.
Er is maar 1 negatieve kant, het is in principe niet toegestaan.

Wel grappig dat mensen enkel een Recon zien die 500m scherp wat mensen neermaait, maar de close combat kills, de motion sensors, de spots, mortar, C4's, support kills en UAV support.. dat ziet niemand.

Ik ben nu ook noobtuber geworden, moet nog bergen exp voor assault om wapens vrij te spelen, je maakt er nog makkelijke kills mee ook :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:53:
[...]

Ik ben nu ook noobtuber geworden, moet nog bergen exp voor assault om wapens vrij te spelen, je maakt er nog makkelijke kills mee ook :D
Dan ben je eigenlijk te laat, als je dat eerder had gedaan dan was je 2x zo snel klaar. Nu kun je met een tube die geen direct hit is nog terug geschoten worden en dan ben jezelf dood en je vijand niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:59:
Daar kan ik me echt niet druk om maken :P
En met de 10.4a drivers gaat het echt snel dat laden, 10 seconde en klaar!
10 seconden dat is wel erg snel... heb zelf gisteren nog eens de 10.4 driver te installeren maar bij mij duurt het laden toch echt wat langer, met de Asus G73jh in ieder geval. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
HD5xxx chips zijn gefixed wat betreft de langere laadtijden. De HD4xxx en 3xxx nog niet. Teminste, volgens de changelog van de drivers.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:12:

Nou daar kun je game's op starten en dan kun je plekken reserveren. Stel dan loop ik rond met Battelfield Bad Company 2 boven m'n hoofd dan loop je naar me toe en join je, en accepteer ik. Vervolgens als alle slots vol zijn dan start ik de game.
"Home" werkt bij mij niet meer....Laatst nog eens geprobeerd, maar na bijna een uur gebeurde er nog weinig.
Home blijft bij ergens hangen. Het zou wel een manier kunnen zijn om met een grote groep een server te joinen.
Ik zie veel mensen tegen een uur of 8 online komen, dan zou je dus af kunnen spreken om tegen 20.15 samen te komen in Home en vervolgens een server joinen.
De browser van Resistance 2 zou fijn zijn...
Of die van Killzone 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
partyondude schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:46:
[...]

Wat had je dan verwacht? Mocht ik per ongeluk eens jouw server joinen als ik op GoT zoek en ik wordt gekickt voor het gebruiken van een spelelement dan zal ik daar zeker even een melding van maken. Hard maar jammer dan. Net zoals de sniper op 500M bij het spel hoort, horen grenade launchers daar ook bij. Een sniper die je short-range in 1 keer neerschiet kan soms net zo irritant zijn als een launcher of gustav. Als je dat allemaal niet trekt dan moet je misschien een heel andere game gaan zoeken om een server voor te hosten. En gezien iedereen roept dat de launcher minder sterk gemaakt is, whats the big deal dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:30:
[...]

Nog 2.220 punten indd ;) Die Type 88 was voor mij ook wel handig. Als recon-beginner was mijn eerste schot nou niet echt vaak raak, aangezien die gun wat meer achter elkaar kan schieten kwam dat toen wel goed uit. Ben nu met de SV98 vooral bezig. Ook erg fijn.
Oefening baar zeer zeker kunst ;)

Terugkomend op de unlocks: C4 is ook ongelooflijk tof om te gebruiken op tanks. Van de zij- of achterkant besluipen en snel wat pakketjes erop gooien, weer hiden en detonaten. Wat een punten je daar soms mee kunt halen :D Het hangt een beetje van de map af of ik C4 of Mortar Strike gebruik.
Het is misschien al eens gezegd, maar hoeveel C4 heb je nodig om een tank met nog volle armore op te blazen? Ik gebruik er standaard 2, maar is 1 ook genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Nope 1 is only vehicle damage, always use 2 C4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Killzone 2 heeft gewoon het beste online systeem;
- uitgebreide clan ondersteuning
- clans uitdagen
- clans vergelijken
- zelf toernooitjes starten
- punten verdienen/verliezen bij matches
- browser is super

die game had gewoon een in-game clanbase, bedoel hoe tof?

Bij killzone speelde wij op een gegeven moment om 100.000+ credits - daar hangt dan 't voortbestaan van je clan/ranking aan vast... erg spannend, nog toffer als je wint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
The Great HooD schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:18:
Nope 1 is only vehicle damage, always use 2 C4...
Thanks, op de een of andere manier vermoedde ik dat al. Had ook te simpel geweest natuurlijk. Maar aangezien ik van het begin af aan 2 C4 gebruik wist ik het niet zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Speek schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:16:
[...]

Nog 2.220 punten indd ;) Die Type 88 was voor mij ook wel handig. Als recon-beginner was mijn eerste schot nou niet echt vaak raak, aangezien die gun wat meer achter elkaar kan schieten kwam dat toen wel goed uit. Ben nu met de SV98 vooral bezig. Ook erg fijn.
Oefening baar zeer zeker kunst ;)

Terugkomend op de unlocks: C4 is ook ongelooflijk tof om te gebruiken op tanks. Van de zij- of achterkant besluipen en snel wat pakketjes erop gooien, weer hiden en detonaten. Wat een punten je daar soms mee kunt halen :D Het hangt een beetje van de map af of ik C4 of Mortar Strike gebruik.
Het is misschien al eens gezegd, maar hoeveel C4 heb je nodig om een tank met nog volle armore op te blazen? Ik gebruik er standaard 2, maar is 1 ook genoeg?
met sniping heb ik heel lang de M24 gebruikt, vond ik zelf stuk lekkerder dan de semi automaten.
ff wennen aan de bulletdrop, maar daarna had ik non stop head shots :)
ben ook direct over gegaan op de GOL en daarna M95. nu weer terug op de GOL omdat de M95 traag draait :)

over C4, hangt er vanaf waar je het op plakt. geloof achterkant 2. de rest weet ik zo snel niet, maar daar probeer ik het ook nooit op :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:16

amaterasu

In memory of Cj

himlims_ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:20:
[...]
- clans uitdagen
- clans vergelijken
- browser is super

Bij killzone speelde wij op een gegeven moment om 100.000+ credits - daar hangt dan 't voortbestaan van je clan/ranking aan vast... erg spannend, nog toffer als je wint :P
Helemaal mee eens :D ze mogen van mij dit online systeem in iedere fps gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
[...]
- clans uitdagen
- clans vergelijken
- browser is super
...
Dat bedoel ik ;)

Verder kon je zelf bepalen welke elementen je wel en niet in het spel wilt hebben.
Lijkt me beter dan mensen kicken die per ongeluk gebruik maken van dingen die niet gewenst zijn.
Wat er niet is, kun je ook niet gebruiken...en als het er is, dan moet je het ook kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bulls schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:57:
Dan ben je eigenlijk te laat, als je dat eerder had gedaan dan was je 2x zo snel klaar. Nu kun je met een tube die geen direct hit is nog terug geschoten worden en dan ben jezelf dood en je vijand niet.
Maakt mij echt niet uit, vehicle en recon heb ik al max, assault is puur voor wat extra. Gebruik hem ook vaker om een gat in de muur te knallen waar iemand achter zit, snel wisselen naar wapen en schieten maar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:34:
[...]

Maakt mij echt niet uit, vehicle en recon heb ik al max, assault is puur voor wat extra. Gebruik hem ook vaker om een gat in de muur te knallen waar iemand achter zit, snel wisselen naar wapen en schieten maar.
bob de (ver)bouwer met 40MM nades :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

walletje-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:44:
[...]

Haha ja laatst zat ik samen te "sniperen" in die nachtmap en ik zat al bijna 5 minuten naast een andere sniper en toen zag ik dat hij één van mijn team mates neerschoot, toen keek ik nog eens beter en was het de tegenstander 8)7
:+
M2M schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:06:
HD5xxx chips zijn gefixed wat betreft de langere laadtijden. De HD4xxx en 3xxx nog niet. Teminste, volgens de changelog van de drivers.
Ik heb gezocht maar kan het niet meer terugvinden. Maar ik weet bijna zeker dat er ook een fix voor 4xxx kaarten is.
Bulls schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:27:
[...]
Nee dat is een briljant idee. Een medic met een M60 die letterlijk eindeloos kan spammen.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Toch vind ik die Recon class maar voor mietjes. Overigens niet alleen in BBC2 maar in elke shooter vind ik dat van snipers. Een beetje wat van afstand liggen te verstoppen en gasten zoals mij door de kop te kneppen. :X

Nee, doe mij maar een frontline battle rond de M-COMS in een squad waarin ik de medic of engineer ben en mijn squad-members engineer of assault zijn. Overal dikke explosies en kogels die om je oren fluiten en volledig in de chaos mensen reviven of al healthpacks gooiend mensen met de T88 of M60 omver maaien. In complete chaos als winnende squad uit de bus komen geeft mij veel meer voldoening dat wat pussy-style op afstand liggen te snipen.

Overigens zijn sommige potjes Rush Defend supersaai als the opposing force een totale lack of skills heeft of ook alleen maar ligt te snipen. :Z

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Recon class betekend toch niet dat je een sniper bent?? Sniper zijn een must (in mijn optiek) voor een shooter, zeker een war simu :+ als deze
Als je zo'n hekel hebt aan snipers moet je wat meer rond lopen :)
zelf speel ik ook met de recon class; met shotgun, maakt dat mij ook een mietje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- clans uitdagen
- clans vergelijken
- browser is super

IMO, heel erg tof dat systeem dan kan je tenminste goed zicht hebben op de clans, wat je nu of bij een battlefield reeks minder merkt dan bij een CoD game.

tip tell EA dat even :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel fijn als er een aantal goede recon's in het team zitten.
Hebben mij al regelmatig het leven gered d.m.v. het afvuren van een kogeltje of het spotten van diverse tegenstanders.

Recon's zijn gewoon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Techno Overlord schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:03:
Toch vind ik die Recon class maar voor mietjes. Overigens niet alleen in BBC2 maar in elke shooter vind ik dat van snipers. Een beetje wat van afstand liggen te verstoppen en gasten zoals mij door de kop te kneppen. :X
Ehm wil je even uitleggen waar dat op slaat? Weer een lekker beargumenteerde post zoals zovelen in dit topic.

Zelf snipe ik niet veel. Maar snipers zijn gewoon onderdeel van een oorlog. Zij zijn de reden dat je niet met je bolle kop overal maar stil kan blijven staan.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

himlims_ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:12:
Recon class betekend toch niet dat je een sniper bent?? Sniper zijn een must (in mijn optiek) voor een shooter, zeker een war simu :+ als deze
Als je zo'n hekel hebt aan snipers moet je wat meer rond lopen :)
zelf speel ik ook met de recon class; met shotgun, maakt dat mij ook een mietje :)
Dus je suggereert nu dat ik een camper ben? Ik ben juiste het tegenovergestelde van een (lame ass) camper. OK, ik had het misschien iets beter moeten verwoorden. Ik bedoel dus lui die elke potje alleen maar liggen te snipen irriteren mij mateloos. Een paar snipers ok, maar zeker niet het halve team... Zo win je nooit een potje Rush namelijk
Murk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:18:
[...]

Ehm wil je even uitleggen waar dat op slaat? Weer een lekker beargumenteerde post zoals zovelen in dit topic.

Zelf snipe ik niet veel. Maar snipers zijn gewoon onderdeel van een oorlog. Zij zijn de reden dat je niet met je bolle kop overal maar stil kan blijven staan.
Ik houd gewoon niet van die stijl van spelen als je een sniper bent. Ik zit liever midden in de actie. Dat er veel gespot moet worden begrijp ik ook, maar dat kan iedereen. Ik vind het snipen gewoon een zielige manier van spelen waar ikzelf totaal geen voldoening uit haal als ik van 500meter iemand door de kop schiet. Ieder zijn ding natuurlijk. Ik denk dat dit te maken heeft met een kwestie van smaak.

Voorbeeldje:
Ik snipe 3 man achterelkaar vanaf 1000meter en dat is gruwelijk :O

óf

Ik ren een M-COM binnen die overgenomen wordt met me m60 en schiet er 2 dood en 2 andere finish ik met 1 clip van de M1911 en dat is gruwelijk.... >:)

Ik kies voor voorbeeldje 2! :Y)

[ Voor 44% gewijzigd door Techno Overlord op 04-05-2010 14:27 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
tadaa een recon die niet speelt als een sniper (ja ik ben er trots op :+ )
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/4290/ps3_walletje-w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@Techno Overlord;
Ik houd gewoon niet van die stijl van spelen als je een sniper bent.
ik ook niet, veelal 1e linie :P - maar snipers horen bij 't spel, en zijn ook essentieel. Als jouw team 100% voorin gaat zitten, zonder ondersteuning van snipers wordt je aanval een fail. ze zijn onmisbaar, neemt niet weg dat ik er ook geen fan van ben, maar je ontkomt er nu eenmaal niet aan.
Ik heb voor mijzelf een regel; wordt je gesniped, dan moet je 'm knife. Inmiddels de nodige dogtags (ook van niet snipers hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Op zich hebben we nooit zo heel erg veel last van de snipers.
Wij spelen eigenlijk alleen maar Rush en bij Rush is het zo dat als er veel snipers zijn, dan zijn er weinig mensen om de M-coms te armen :*). Makkelijk te verdedigen.

Aangezien we vaak met meerdere squads spelen is er altijd wel een squad die de snipers gaan halen. Of het zijn zeer koppige snipers en blijven doorgaan met snipen en worden steeds weer gekilled |:( of ze veranderen van class.

Wat mij betreft gaat iedereen van de tegenstander zitten snipen. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ja maar als je dan in defence zit en het aanvallende team heeft 10 snipers en om de minuut komt 1 gast aangezwommen/gevaren/gelopen/gevlogen/gereden en die wordt met gemak steeds omgemaaid, dan is er toch geen zak aan. Supersaai.

Sta je daar wat te wachten tot er iemand aan komt gelopen. Ik vertik het ook om zelf te gaan snipen... Bij alle games.... Ik wil wel eens weten wat jullie win/los ratio is. Die van mij is 5.75...

[ Voor 9% gewijzigd door Techno Overlord op 04-05-2010 14:34 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mijn k/d en w/l is zeker < 1.0 :)
mortar op die snipers :w, of snipe de sniper met 12gr sluggs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Als ze denken dat ze het gevecht kunnen ontlopen, dan hebben ze het mis.
Dan zoeken we ze op en brengen het gevecht naar hun toe.

We hebben al eens een keer de eerste set M-coms laten ploffen zodat ze een basis moesten oprukken, waardoor het voor ons makkelijker was om het gevecht naar hun te brengen. Vaak zie je dat ze de server verlaten, waarna er meestal we nieuwe mensen in hun plaats kwamen die wel genegen waren om het gevecht aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/ps3/pixelchaos.png

Dit is op de ps3 en volgens mij totaal niet onaardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond effe flink gamen, dan platinum star met de Akaban, dan naar de M16A2 overstappen :D
Verslavend toch wel, al die stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/360/Techno%20Overlord.png

Ik ben nog een BBC2 noob zoals je ziet maar die stats worden alleen maar beter en beter naarmate je meer gespeeld hebt.

Zoals je ziet nog niet eens 13uur gespeeld vanwege ernstig tijdgebrek nu ik bezig ben met afstudeerstage. En als je dan op jezelf woont en ook nog bijbaantje moet doen om alles te kunnen blijven betalen, blijft er natuurlijk heel weinig vrije tijd over. Thank god volgende week Hemelvaartsdag. De hele dag kneppen van 's ochtends tot 's avonds... Fuck Yeah!! :o

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/9767/ps3_AllSeeyinEye.png
Ook PS3. @Pixel, 8,5d online !! Mijn vrouw zou helemaal gek worden...

[ Voor 17% gewijzigd door AllSeeyinEye op 04-05-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Als ik met recon close combat speel, vind ik het 1 van de leukste classes. Sensors zijn, zeker nu je er meer hebt sinds de patch, zo enorm waardevol voor een team. Je kunt veel makkelijker oprukken als attacker of choke points controleren als defender, zolang er 1 of meerdere sensors liggen. Ik vind het alleen jammer dat je die C4 niet wat verder weg kunt gooien, dan zou je er ook wat meer kills met kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
bijna de GOL, daarmee is de M95 een feit :). Dan maar is aan assault werken :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/stainD.png

kd houd ik wel positief. Niet opzettelijk btw. Vind alleen jammer dat ik nu niks meer kan verdienen, een nieuw wapen of iets. Dus zit nu te twijfelen nog een soldaat aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
DeepSeven schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:53:
Als ik met recon close combat speel, vind ik het 1 van de leukste classes. Sensors zijn, zeker nu je er meer hebt sinds de patch, zo enorm waardevol voor een team. Je kunt veel makkelijker oprukken als attacker of choke points controleren als defender, zolang er 1 of meerdere sensors liggen. Ik vind het alleen jammer dat je die C4 niet wat verder weg kunt gooien, dan zou je er ook wat meer kills met kunnen maken.
Probeer eens C4 te gooien en tegelijk te springen. je c4 gaat dan een flink stuk verder of hoger.
(je moet er wel een beetje gevoel voor krijgen. net als medkits en ammoboxjes. die doen het zelfde)

oke het doet geen wonderen. maar mensen achter muurtjes of dergelijken zijn niet meer veilig :P

[ Voor 63% gewijzigd door Proxx op 04-05-2010 15:05 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:50:
[afbeelding]
Ook PS3. @Pixel, 8,5d online !! Mijn vrouw zou helemaal gek worden...
wat is je psn? kunnen we vanavond eens herrie schoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan Tsuutje ook maar een siggie dumpen.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Tsurany.png

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.