[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.564 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Is door DICE / EA dan al bevestigd dat er 'sinds de nieuwe patch' een 'bug' is geslopen in de hitboxes? Zolang dat er niet is, lijkt het me dat het geen bug is, maar zoals Lenny_Z al aangeeft, latency of lag.

EDIT:
Net even met Google gezocht en zelfs in deel 5* werd er al geklaagd over de hitboxes.
Deel 5 was toch echt zelfs al afgesloten vóór de laatste patch, dus 'sinds de laatste patch' kan sowieso al niet.

* En dan in het topic zoeken naar 'hitbox'

[ Voor 69% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
wtf de volgende begint te zeuren over die hitboxen en het begint weer van voor af aan -O-

Ik vind het fijn om te weten dat ik geen noob ben er geen last van heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
cheiron schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:02:
Vandaag de laatste trophy gehaald! De laatste friend geknived. Eindelijk platinum voor Bad Company 2.

En over de hoogste score: Zonder awards in een rondje is mijn highscore iets over de 10.000 punten. Was een rondje op Valpariso als defender Medic waarbij de tegenstander telkens met nog 1-2 tickets de mcoms pakte. Uiteindelijk ruim een half uur geduurd dat potje. Met awards kwam ik rond de 38.000 uit.

Zag op Fok trouwens iemand die zn awards had opgespaard en in 1 potje 65.000 punten had :D
Ja je had mij etter :( jouw mesbotje was beter dan de mijne.
Zag wel elke keer de animatie maar er gebeurde gewoon niets.

Maar goed hebben wel lekker gewonnen :D
Op port valdez had ik ook weer lol met apache neerhalen, mensen lieten hem uiteindelijk maar staan omdat ze de uav niet te pakken kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Wow, overkomt me zojuist iets geweldigs! Ik had dit spel bijna weg gedaan omdat het zo.. zweverig en laggy was.

Ik heb de geluidsetting van Wartapes terug naar HiFi gezet en het spel speelt opeens veel vloeiender!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

aex351 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 00:17:
[...]

De unlocks zijn niet automatisch betere wapens. De F2000 (en de AUG) is (zijn) in dit spel een erg matige wapen(s). Top 3: M416, AEK en AN94 (M16). Ik denk dat de meeste de AEK zouden vervangen voor de XM8.
persoonlijk vind ik de aug weer een van de plezierigste wapens. ligt aan je gamestijl, die is persoonlijk zo ook je wapenvoorkeur.

Gister tot half 3 met de mede gotters aan t knallen geweest, ging wel lekker. Nodige gewonnen, diverse too close verloren

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 10:53
Er is een verschil tussen latency/lag en kogels die niet aankomen en dus niet geregistreerd worden.
Er zijn genoeg voorbeelden te vinden op youtube, en het EA forum. Kogels die duidelijk raak zijn (ook op stilstaande personen). Dus kom alsjeblieft niet met dat soort onzin.

edit: en die "oplossing" die op youtube staat helpt ook niets tot amper.

[ Voor 8% gewijzigd door harmageddon op 03-05-2010 08:31 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:00
cheiron schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:02:
Vandaag de laatste trophy gehaald! De laatste friend geknived. Eindelijk platinum voor Bad Company 2.
Was ik het???

DeDuif heeft mij geholpen aan die trophy, hahaha.
Jullie waren inderdaad vrij irritant met het knifen, maar nu heeft iedereen deze trophy binnen neem ik aan :*)
En over de hoogste score: Zonder awards in een rondje is mijn highscore iets over de 10.000 punten. Was een rondje op Valpariso als defender Medic waarbij de tegenstander telkens met nog 1-2 tickets de mcoms pakte. Uiteindelijk ruim een half uur geduurd dat potje. Met awards kwam ik rond de 38.000 uit.
Was inderdaad een heerlijk potje. Volgens mij had iedereen daar een hoge score. Zelfs ik zat daar in de buurt van de 5000 punten, iets wat voor mij uitzonderlijk is.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
zo kom je nog eens leuke filmpjes tegen op youtube, waar ik het trouwens HELEMAAL mee eens ben :):

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
M2M schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:00:
zo kom je nog eens leuke filmpjes tegen op youtube, waar ik het trouwens HELEMAAL mee eens ben :):

[video]
Deze is al een paar keer voorbij gekomen in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Jackal131 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:53:
[...]

Was ik het???

DeDuif heeft mij geholpen aan die trophy, hahaha.
Jullie waren inderdaad vrij irritant met het knifen, maar nu heeft iedereen deze trophy binnen neem ik aan :*)

[...]

Was inderdaad een heerlijk potje. Volgens mij had iedereen daar een hoge score. Zelfs ik zat daar in de buurt van de 5000 punten, iets wat voor mij uitzonderlijk is.
Ik heb hem gisteren ook gehaald! Het was nu of nooit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een maand afwezigheid op de battlefield te zijn geweest wegens een kapotte dtr notebook, waar tot grote opluchting een nieuwe voor is aangeschaft. Waardoor ik door groot genoegen van mij zelf weer aan de slag kon gaan met mijn ontwikkelingen in de bad company 2.

Gisteren een aantal potjes gespeeld op de welberuchte server van [GoT], damn wat moest ik wennen met mijn nieuwe notebook, van alles op zijn laagst te spelen nu naar fullHD met alles op High, en een vergroting van het scherm van 15.6 inch naar 17.3 inch. Na 2 uurtjes spelen nog steeds niet gewend aan mijn oude manier van rondhuppelen.

Voorheen was ik de meest irritante recon gast die rondliep met zijn M24 op lange afstand en close combat.... maar sinds de nieuwe patch zal je mij veel vaker als een assault / engi held zien rondlopen.... wat het was dat weet ik zelf ook nog niet maar het kan liggen aan het feit dat ik mijn dag niet had op menig spel, zal nog eens goed de settings van deze nieuwe notebook langs gaan of ik niet perongeluk een setting verkeerd heb staan dat ik last had van mijn latency...

Op de server lekker aan het kloten met mijn gewenning weer aan de game... speel ik samen met father_sha van =trash= erg vet... vooral de momenten dat we als 4mans squad rondliepen om een mcom / flag te armen/capturen. De diversietijd binnen de groep was dan ook erg mooi, 2 engineers, 1 medic and moi the assault. Je ziet dan gelijk weer het mooie effect dat teamplay heeft binnen deze game! Ben zelf vooral veel lone wolf uren gewend van de CoD reeks.

Opgevallen sinds mijn laatste match in de pre patch tijd.

-Opvallende reducering effectiviteit 40mm grenade, voorheen was de tube een zeer handige oplossing voor benarde situaties of quick kills.
-Tegenvallende 1 shot 1 kill functie van mij en de M24 sniper rifle... of ligt aan mezelf vanwege mijn gewenning.
-Opvallende hoeveelheid shotgun helden die 1 shot 1 kill maken, door een combo van neostead/spas met slugs of magnum ammunition... wat een behoorlijke ergernis voor mij was met mijn assault rifle...
-CG werd minder veel gebruikt en schijnt in hoeveelheid easy kills te zijn teruggenomen... maar niet zo erg als die van de 40mm grenade.

Op na de volgende ervaring hopelijk met meer punten zodat ik sneller mijn upgrades kan ontvangen want word die begin wapens en adds beu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
AutCha schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:51:
[...]

Ik heb hem gisteren ook gehaald! Het was nu of nooit :).
Inderdaad. Meestal spelen we in hetzelfde team, maar toen er een squad bij de tegenstanders speelde moest en zou ik deze trophy halen!!!!

Had echter wel wat meer tegenstand van hun verwacht :D. We wonnen toch redelijk gemakkelijk onze potjes ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:30:
[...]

Er is een verschil tussen latency/lag en kogels die niet aankomen en dus niet geregistreerd worden.
Er zijn genoeg voorbeelden te vinden op youtube, en het EA forum. Kogels die duidelijk raak zijn (ook op stilstaande personen). Dus kom alsjeblieft niet met dat soort onzin.

edit: en die "oplossing" die op youtube staat helpt ook niets tot amper.
Oh er zijn ook wel bugs met betrekking tot hitregistratie. (fixed guns) Maar die zijn minimaal.
Mijn punt is, is dat het overgrote deel van het gejank over "hitboxes" in werkelijkheid latency discrepantie is.
En dat die "hitboxes" werkelijk bij elke game weer terug komen als zeik onderwerp.
Ik vind het behoorlijk naief dat dan elke keer de conclusie zou moeten luiden: "wat een verotte buggy hitboxes! kunnen ze dat niet fixen??"

Grappig dat je mijn hele verhaal afdoet als "onzin" zonder enige onderbouwing.
Dat deed je "collega" ook al: "dikke bullshit". Ook zonder enige onderbouwing.
Is dat het nieuwe discussiëren op t.net ? lekker kort ?

Ik ontken nergens dat er in het spel bugs zouden zitten m.b.t. hitregistratie.
Wat ik alleen zeg is dat 90% (en dat is nog voorzichtig) van de klachten over "bugs" en "buggy hitboxes" in werkelijkheid latency is i.c.m. mensen die dat fenomeen niet zo goed snappen of enorm onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Snowwie schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:25:
Ik zie zulke scores nooit op de playstation, als je daar 1.500 punten hebt ben je al de man.

Het gros zit er gewoon beneden.

Mijn uitschieter was een keer ~4.000 punten.
Ik haal in conquest ca 1500 - 2000 punten / rondje en in rush ca 2500 a 3000 punten / rondje op de ps3, exclusief award (pin en medal) scores

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RedHat schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:22:
Deze is al een paar keer voorbij gekomen in dit topic :)
En blijf van menig, zulke acties zijn gewoon zielig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:43:
[...]

En blijf van menig, zulke acties zijn gewoon zielig.
2 reports, 2 account resets, klaar.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Het gaat mij niet om de hitboxes, die zijn prima, maar de hitregistration en de server predicition zijn compleet bagger. Ik kom zo vaak tegen dat mijn kogels niet geregistreerd worden. Hier zijn ook zat voorbeelden over te vinden op youtube, headshots die niets uithalen, een knife(meerdere malen) in iemands lichaam planten wat niks uithaalt.
Dit heeft dus niks met jou verhaal te maken over latency, ik game al een hoop jaar dus je mag er van uit gaan dat ik weet waar ik over praat.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Snowwie schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:25:
Ik zie zulke scores nooit op de playstation, als je daar 1.500 punten hebt ben je al de man.

Het gros zit er gewoon beneden.

Mijn uitschieter was een keer ~4.000 punten.
Ik weet niet wat je speelt (Rush of Conquest), maar met 1500 punten ben je bij ons meestal middenmoot. Zelf haal ik gemiddeld in de buurt van de 1500, maar doe dan niet echt mee...

Als je het geluk hebt dat de teams erg aan elkaar gewaagd zijn en je steeds op het nippertje een base verder komt, dan kunnen de scores erg oplopen (zie ook de post van Cheiron...epic potje _/-\o_ ), waarbij de laagste scores zelfs 2500+ zijn.

En ja, ook PS3!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deed gisteren voor het eerst mee met een paar rondjes conquest op de 32 mans "got-server".

En ik weet niet of mede-gamers het gelezen had wat voor gal ik spuwde over de speler "Sysm1k".
Ik vermoedde hem ervan dat hij "iets" gebruikt om zijn spel eenvoudiger te maken.

Dus googlede even op zijn naam en kwam zijn naam direct al tegen bij een anti-cheat site.
Hij schijnt dus ondere meerdere namen al regelmatig gepakt te zijn voor cheaten.

Ik had daar gisteren ook mee te maken.
Ik was nauwelijks gespawnd en hij had mij echt binnen 0,5 sec (en dat overdrijf ik niet) te pakken. Terwijl hij op dezelfde lijn stond als mij. Circa 15 mtr links van mij om precies te zijn.

Ik spawnde daarna weer in de buurt van waar ik was afgeknald en gokte er maar op dat hij in de buurt moest zijn. En ja hoor hij was iets verder naar links gegaan en stond boven mij (vlakbij die 2 bruggen naast elkaar in de map africa harbor?).
Ik sloop er naar toe (ctrl ingedrukt) en liep dus echt geruisloos. Ik wou net aanleggen. Hij draait zich om en knalt me ineens af met een sniper wapen. En dit binnen no-time.
Dit gebeurde een paar keer met hem.

Zo iemand verpest voor mij het hele spelen. Ik doe het netjes, dus zonder "hulp" en zo'n #*&*(#$Q&*@ *pieeep :( gebruikt dan allerlei rotzooi om maar te killen.

Wou het even van mij afschrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Ik speel een uitstekend rondje als ik rond de 1500 punten zit. Vaak zat dat ik gem. 500 heb.

Maar goed, ik ben niet echt een goede schutter, maar dat vind ik niet erg, ik vermaak me waanzinnig in dit spel.

Ik zou het echter wel fijn vinden als er meer conquest maps komen. Aanbod is nu vrij karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jackal131 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:52:
Ik weet niet wat je speelt (Rush of Conquest), maar met 1500 punten ben je bij ons meestal middenmoot. Zelf haal ik gemiddeld in de buurt van de 1500, maar doe dan niet echt mee...

Als je het geluk hebt dat de teams erg aan elkaar gewaagd zijn en je steeds op het nippertje een base verder komt, dan kunnen de scores erg oplopen (zie ook de post van Cheiron...epic potje _/-\o_ ), waarbij de laagste scores zelfs 2500+ zijn.

En ja, ook PS3!!!
Mij boeit de hoogte van de punten niet echt, ik ben blijer als ik met 250 punten wel bergen spots heb doorgegeven aan mijn team (is maar 20 punten), dan dat ik wat neer heb gemaaid maar toch heb verloren. Compenseer het veelal met alle rewards, gister de 5000 punten reward binnengehaald (Squad surveiance ofzo?).

Gister rondje met Dyn en Hims, vlieg ik gewoon in de lucht mee met de UAV en geef door waar ze op moeten letten. Hier en daar support op de tanks, zij helpen mij weer met UAV repairen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik vind het ook zeker tijd voor een paar nieuwe maps, en dan bedoel ik echt nieuw en niet een paar bestaande maps omgebouwd naar een andere gamemode.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was zeker nadat ik al weg was? Zelf die hele gast niet gezien.

Was toch leuk potje op de Atacama Desert map, minder dan 10vs10 en dan is die map nog wel te doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Kaap schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:00:
Ik speel een uitstekend rondje als ik rond de 1500 punten zit. Vaak zat dat ik gem. 500 heb.

Maar goed, ik ben niet echt een goede schutter, maar dat vind ik niet erg, ik vermaak me waanzinnig in dit spel.

Ik zou het echter wel fijn vinden als er meer conquest maps komen. Aanbod is nu vrij karig.
Ik heb er ook wel een potjes bij zitten dat ik er totaal niets van bak. Gisteravond had ik een aantal potjes dat ik de 500 punten niet eens haalde. Dan ben ik teveel bezig met het zoeken naar achtergebleven tegenstanders in onze basis ( die blijken dan al opgeruimd te zijn door medespelers). Daarbij komt dat we als een speer gingen en tegen de tijd dat ik me met de strijd wilde gaan bemoeien waen de M-coms alweer opgeblazen en waren we alweer een basis verder...

Als je je echt in de strijd gaat mengen en doet wat er van jou class verwacht mag worden, dan zou je gemiddeld gemakkelijk boven de 1000 punten moeten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:09:
[...]

Was zeker nadat ik al weg was? Zelf die hele gast niet gezien.

Was toch leuk potje op de Atacama Desert map, minder dan 10vs10 en dan is die map nog wel te doen.
Ik vond het zeker een leuk potje.

Was ook voor het eerst dat ik mee deed met deze mode.
Vond jou opmerking wel humor hebben
..... dit is een van k*tmappen..... haha.
Maar vanavond, mits ik tijd heb en de conquest mode staat weer aan, nog maar een rondje doen.

Die dropl*l kwam idd nadat jij weg was.
Bah.. wordt er weer kriebelig van. 8)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het even over 'bullet drop' te hebben, dit kan aardig tellen (Dodelijk schot over 2,5 km !)

Wereldrecord redt officier: sniper treft raak vanop 2,5 km

En niet in een game ofzo, gewoon Afghanistan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:11:
[...]
Daarbij komt dat we als een speer gingen en tegen de tijd dat ik me met de strijd wilde gaan bemoeien waen de M-coms alweer opgeblazen en waren we alweer een basis verder...
er zaten gister paar potjes tussen dat we echt als een stelletje gedrilde commando's over het veld vlogen. Vooral met aanvallen is kwestie van gebouw slopen, bommetje d'r op, liefst nog wat c4 voor de eerste lading poppetjes. BAM :W -> next objective :P Die UAV is wel vrij cruciaal daarbij; iemand die met zo'n ding overweg kan (ik niet) en fanatiek doet spotten. Hadden ook stijle 'tour-of-duty' actie - volledige heli, poppetjes droppen basis overnemen, terug heli in en gaan :P heeerlijk als dat zo mooi uit pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb vaker dat mijn UAV tijdens meteen ontploft tijdens het opstijgen. Hoe kan dat ?

En als ik een tank tag met de tracer gun en daarna mijn RPG rocket er op afstuur, doet deze nul damage terwijl het op de helicopter wel werkt...

[ Voor 46% gewijzigd door Freekers op 03-05-2010 11:24 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Freekers schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:22:
Ik heb vaker dat mijn UAV tijdens meteen ontploft tijdens het opstijgen. Hoe kan dat ?
C4 erop?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:22:
Druk je dan per ongeluk op disembark (uitstappen) "E" (standaard knop voor de pc).
Zit nl naast de knop voor het opstijgen. Heb dat ook heel vaak gehad.

Zodra je op E drukt, terwij je vliegt, dan is kaboem.

En geen damage doen heb ik ook last van. Ik richt meestal maar gewoon op de tank. En het lieft aan de achterzijde. Is me gisteren ook nog een paar keer heerlijk gelukt >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:25:
[...]

Druk je dan per ongeluk op disembark (uitstappen) "E" (standaard knop voor de pc).
Zit nl naast de knop voor het opstijgen. Heb dat ook heel vaak gehad.

Zodra je op E drukt, terwij je vliegt, dan is kaboem.
Aah, dat zal het zijn ! Thanks !

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het ook de kunst om dat ding lang in leven te houden, als ik er mee ga kloten dan is hij meestal binnen 1 minuut neer gehaald,

Waarschijnlijk moet je ook echt heel hoog gaan vliegen met dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:19:
[...]
er zaten gister paar potjes tussen dat we echt als een stelletje gedrilde commando's over het veld vlogen. Vooral met aanvallen is kwestie van gebouw slopen, bommetje d'r op, liefst nog wat c4 voor de eerste lading poppetjes. BAM :W -> next objective :P Die UAV is wel vrij cruciaal daarbij; iemand die met zo'n ding overweg kan (ik niet) en fanatiek doet spotten. Hadden ook stijle 'tour-of-duty' actie - volledige heli, poppetjes droppen basis overnemen, terug heli in en gaan :P heeerlijk als dat zo mooi uit pakt
Probleem is echter dat als je een goede team tegenover je hebt, dat de UAV niet erg lang in de lucht is. De UAV heeft bij ons meestal een behoorlijk hoge prio en wordt meestal binnen een aantal seconden (zodra deze is gespot) uit de lucht geschoten. De reden hiervoor lijkt me duidelijk.

Zeg je nou dat iedereen uit de heli springt en vervolgens weer teruggaat in de heli :? ???
In Rush zou ik dat niet doen en al helemaal niet als je tegen Pixel, Aslan, Unomomento en nog vele andere GoT'ers speelt, die loeren daar namelijk op. Heli of tank verlaten betekent dat je deze kwijt bent. Onze motto is dan ook: als je zo'n ding wilt besturen, dan sterf je er ook in. In geen geval mag de heli of tank in handen vallen van de tegenstander. Als dat namelijk wel gebeurt, dan is het potje meteen unbalanced!!!
Volgens mij is het ook de kunst om dat ding lang in leven te houden, als ik er mee ga kloten dan is hij meestal binnen 1 minuut neer gehaald,

Een beetje Recon schiet een UAV met 1 schot uit de lucht, vooral met de M95. Het maakt dan niet uit of je hoog of laag vliegt. Soms ga ik juist expres laag over de grond of water vliegen, zodat ik onopgemerkt de basis van de tegenstander kan bereiken. Daar kan ik dan even mijn ding doen, waarna het weer einde oefening is :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Jackal131 op 03-05-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:52:
[...]
Het gaat mij niet om de hitboxes, die zijn prima, maar de hitregistration en de server predicition zijn compleet bagger.
En waar beginnen "hitboxes" precies en waar "hitregistration" ? Voor mij zijn die 2 termen behoorlijk inwisselbaar...hitboxes zijn onderdeel van de hitregistratie...
En "server predicition"?? (naar ik aanneem dat je het woord prediction bedoeld) .. wat is dat?
Ik kom zo vaak tegen dat mijn kogels niet geregistreerd worden. Hier zijn ook zat voorbeelden over te vinden op youtube, headshots die niets uithalen, een knife(meerdere malen) in iemands lichaam planten wat niks uithaalt.
Dit heeft dus niks met jou verhaal te maken over latency, ik game al een hoop jaar dus je mag er van uit gaan dat ik weet waar ik over praat.
Het feit dat vaak kogels niet geregistreerd worden heeft vaker WEL dan NIET met latency te maken als characters bewegen.
Kijk ook even dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=erZPhcwkSw0
Dan zie je hoe de compensatie voor latency de *totale* positie van de hitbox t.o.v. het gerenderde character op het scherm kan beinvloeden. En dan heb ik het nog niet eens over hoe het zou zijn als er GEEN latency compensatie zou zijn. (hetgeen nagenoeg altijd het geval is tegenwoordig)

Laat ik het dan anders stellen Einstein..
Hoeveel SINGLE player games ken jij waarbij de"hitregistratie" compleet bagger is hmm?
Wel eens BFBC2 gedaan in single player en dat je vaak dacht...."Ik raakte die gast, maar er gebeurd niets..." ?
Ik niet namelijk.

Bijna alle "issues" m.b.t. hitregistratie daar ligt discrepantie tussen client en server aan ten grondslag.
Daar hoef je niet eens uitgebreid op te testen, dat is gewoon logisch nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de 10.4a driver geïnstalleerd en de map in my documents laten excluden door AVG en het gaat weer ziek snel, laden is echt epic snel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:32:

Ik hou het vaker een minuut of 5 - 10 uit.
Is inderdaad heel hoog gaan vliegen en veel bewegen, niet stil hangen.

Op een of andere manier is de UAV wel vele malen makkelijker te besturen dan de chopper. Vliegen met de muis is zowat onmogelijk maar als je met de pijltjes doet, hoe doe je dan schieten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:51:
Ik hou het vaker een minuut of 5 - 10 uit.
Is inderdaad heel hoog gaan vliegen en veel bewegen, niet stil hangen.

Op een of andere manier is de UAV wel vele malen makkelijker te besturen dan de chopper. Vliegen met de muis is zowat onmogelijk maar als je met de pijltjes doet, hoe doe je dan schieten ?
oke ik zal dat eens gaan proberen, ik verwacht met de ctrl, of de 0?
Tsurany schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:50:
Net de 10.4a driver geïnstalleerd en de map in my documents laten excluden door AVG en het gaat weer ziek snel, laden is echt epic snel.
Ik vind het op mijn nieuwe laptop G73JH nog steeds heel erg lang duren met die 10.4a driver!

waar kan je precies je driver info terugvinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Heen en weer vliegen, de kunst van het onvoorspelbaar maken van je bewegingen. Zal voldoende zijn mits er niet 2 medics voluit op je blijven vuren, dan is er geen ontwijken meer aan.

@hitreg: geen last van. Maar zoek dan ook altijd goede servers uit.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:56:
Ik vind het op mijn nieuwe laptop G73JH nog steeds heel erg lang duren met die 10.4a driver!

waar kan je precies je driver info terugvinden? :?
Vast ergens @ ati site. Ik zocht met google op Ati 10.4a en kreeg daar een lijstje.

Wat ze trouwens echt moeten fixen zijn die handgranaten, je mikt op een raam, de granaat raakt de muur, ketst terug en via een onzichtbaar iets valt hij zo weer het raam in. Soort autokets voor als je het raam mist dat hij er automatisch doorheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:17:
Om het even over 'bullet drop' te hebben, dit kan aardig tellen (Dodelijk schot over 2,5 km !)

Wereldrecord redt officier: sniper treft raak vanop 2,5 km

En niet in een game ofzo, gewoon Afghanistan...
Hmm wat zou dan je marksman score zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:58:
Vast ergens @ ati site. Ik zocht met google op Ati 10.4a en kreeg daar een lijstje.
Ik had via de tweakers.net site, de link gevolgd naar de ati site en gedownload en geinstalleerd naar mijn mening, maar bedoel echter met die vraag hoe kan ik de driver versies van de drivers geinstalleerd op mijn pc terug vinden in windows 7

het leek wel net zo lang te duren als voorheen met de stock driver van mijn andere laptop.

Buiten dat merk ik ook dat wanneer ik BFBC2 start in win7 home premium hij niet automatisch via administrator runt, dit als gevolg dat ik de pings van de servers niet kan terug vinden! je kan standaard via rechtermuisklik toch selecteren.
Murk schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:56:
Heen en weer vliegen, de kunst van het onvoorspelbaar maken van je bewegingen. Zal voldoende zijn mits er niet 2 medics voluit op je blijven vuren, dan is er geen ontwijken meer aan.
haha ja dat klopt medics met hun LMG zorgen indderdaad voor een hoop ergernis als je een UAV vliegt of rond rent... met hun oneindige hoeveelheid kogels! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Murk schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:56:
[...]

En gewoon terug als je te zwaar beschadigd bent en fixen als je engineer bent.. ja je kan een UAV fixen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
walletje-w schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:14:
[...]

Ik denk 353 oid. Laatst een dergelijk snipe gedaan ingame.

Trouwens wel een beetje dubbelop die titel. Treft raak??
Wel apart, meneer maakt een buikshot en een zijshot en dan kan ie wel ook nog even met 1 shot de machinegun disabelen?

[ Voor 17% gewijzigd door Gizzy op 03-05-2010 12:31 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

walletje-w schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:14:
[...]

0 want die krijg je alleen bij een headshot, 1x buik en 1x flank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn post op maandag 03 mei 2010 10:12.
Oh er zijn ook wel bugs met betrekking tot hitregistratie. (fixed guns)
en
Ik ontken nergens dat er in het spel bugs zouden zitten m.b.t. hitregistratie.
en
Wat ik alleen zeg is dat 90% (en dat is nog voorzichtig) van de klachten over "bugs" en "buggy hitboxes" in werkelijkheid latency is i.c.m. mensen die dat fenomeen niet zo goed snappen of enorm onderschatten.
Dus wat is uw punt precies met dat linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Dat ik het niet over de 90% heb ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:21:
En gewoon terug als je te zwaar beschadigd bent en fixen als je engineer bent.. ja je kan een UAV fixen ja :)
mmh repareren..als je uitstapt ontploft deze toch of is het weer het zelfde als in bf2 boven landingsbaan vliegen = repair + refill ammo? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION

Hoog vlieg ik meestal niet,meer tussen de gebouwen door.
Zelfs in gebouwen vlieg ik ;)

Ik gebruik de uav ook gewoon als aanvals class met valtw schiet ik behoorlijk wat mannetjes af vooral om vriendelijke tanks en dan zoek ik dekking achter zo een tank.
Komt er dan een vijandelijke tank omhoog vliegen hellfire afvuren van te voren en als een gek die tank op de achterkant raken.

En nog even over de punten, in het begin wordt dat flink uit verband getrokken door alle insignia's ik behaal meestal zo een tussen de 5000 tot 10000 punten per potje, dit is dus combat+award score.
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:30:
[...]

mmh repareren..als je uitstapt ontploft deze toch of is het weer het zelfde als in bf2 boven landingsbaan vliegen = repair + refill ammo? :X
Een teammate kan je fixen.

[ Voor 13% gewijzigd door TRAXION op 03-05-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mijn hoogste combatscore heb ik gisteren gehaald: 5400 punten. Ik kwam nooit boven de 5000 maar eindelijk!! Tank + Chopper (APACHE met traxion als piloot) op Port Valdez als defender = win. En met pins en al die shit erbij is 250000 mijn record ofso. Ik had 2 platinum stars in 1 ronde gehaald enzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Aslanboy1905 op 03-05-2010 12:54 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nulletje teveel? (25.000 ipv 250.000 :P).
harmageddon schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:29:
Dat ik het niet over de 90% heb ;)
Snap ook de hele fuzz niet over hele hitbox gezeik, dit was al zo in CS (interp), dit zal altijd zo blijven zolang er latency is. En daar horen twijfel kills bij, jij maakt ze en andere maken ze, alles weer in balans. (buiten die bugs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Striptease schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:53:
Mijn hoogste combatscore heb ik gisteren gehaald: 5400 punten. Ik kwam nooit boven de 5000 maar eindelijk!! Tank + Chopper (APACHE met traxion als piloot) op Port Valdez als defender = win. En met pins en al die shit erbij is 250000 mijn record ofso. Ik had 2 platinum stars in 1 ronde gehaald enzo.
Denk dat je 1 0 teveel hebt getypt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
TRAXION schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:07:
[...]

Denk dat je 1 0 teveel hebt getypt :)
LOL.
We zullen het maar op jeugdige overmoed houden :D

Gisteren mijn hoogste score 22.000 combat + awards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
SinergyX schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:56:
Nulletje teveel? (25.000 ipv 250.000 :P).

[...]

Snap ook de hele fuzz niet over hele hitbox gezeik, dit was al zo in CS (interp), dit zal altijd zo blijven zolang er latency is. En daar horen twijfel kills bij, jij maakt ze en andere maken ze, alles weer in balans. (buiten die bugs).
En om het dik gedrukte gaat het mij nou juist. Dat gebeurd te vaak met de huidige versie.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:18:
Gisteren mijn hoogste score 22.000 combat + awards!
Ik vind dat al aardig hoog... ik heb ooit 2 silverstars gehaald plus een hoop pins wat leide tot ruim 15000 punten.

meestal kom ik nooit boven de 3.000 zonder stars/awards. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:22:
[...]

Ik vind dat al aardig hoog... ik heb ooit 2 silverstars gehaald plus een hoop pins wat leide tot ruim 15000 punten.

meestal kom ik nooit boven de 3.000 zonder stars/awards. :9
Ik haalde mijn 2e platinum (= 10.000) en daar krijg je een insignia bij (= 10.000). Dan gaat het wel snel :D
Ik had 2 platinum stars in 1 ronde gehaald enzo..
Als daar de 2e platinum bij had gezeten, dan had je dus 30.000 punten kunnen halen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Jackal131 op 03-05-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

harmageddon schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:21:
En om het dik gedrukte gaat het mij nou juist. Dat gebeurd te vaak met de huidige versie.
PC versie mischien? Goed, ik heb er pas 20u gameplay opzitten, maar MAG had ik na de eerste 5 uur spelen al zoveel 'lag kills', valt in het niets tegen de 'bugs' die ik ben tegen gekomen in BC2. Goed, 1x vast te zitten achter een boom, soms een twijfelachtige kill, maar zo extreem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:25:
Ik haalde mijn 2e platinum (= 10.000) en daar krijg je een insignia bij (= 10.000). Dan gaat het wel snel :D
Als daar de 2e platinum bij had gezeten, dan had je dus 30.000 punten kunnen halen ;)
ja klopt indderdaad dat gaat wel heel rap, ben zelf maar lvl 7 :+ dus daarop moet ik nog even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
SinergyX schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:26:
[...]

PC versie mischien? Goed, ik heb er pas 20u gameplay opzitten, maar MAG had ik na de eerste 5 uur spelen al zoveel 'lag kills', valt in het niets tegen de 'bugs' die ik ben tegen gekomen in BC2. Goed, 1x vast te zitten achter een boom, soms een twijfelachtige kill, maar zo extreem?
Jep PC versie. EA forum staat ook vol met de praktijken zoals in het youtube filmpje die ik gepost heb.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
M'n scores worden steeds hoger, laatst zat ik aan de 5K met een hand vol medailles... :D
Rang 8 ofzo en ik moet zeggen dat de medic mn favo class is geworden.
Die 30 bullets van de engineer en de assault vind ik te weinig hoor... je moet zo snel reloaden... Na mijn idee krijg ik iemand minder snel neer dan in CODmw2.
Mijn persoonlijke mening over CODmw2 en BFBC2: BC2 vind ik vele male leuker omdat er meer tactiek in zit, het is meer een war-shooter, MW2 is meer een, tja... 'normale' shooter met een warskin.
Er staat nu al 20 uur op de teller! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

TRAXION schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:30:

[...]

Een teammate kan je fixen.
Yeah, maar punt was dat er dit gezegd werd:
Freekers schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:21:
[...]

En gewoon terug als je te zwaar beschadigd bent en fixen als je engineer bent..
Dus dat je zelf dat ding kan repareren als je erin vliegt. Dat kan dus niet want zelfs al staat ie op de grond als je 'uitstapt' dan nog ontploft ie, wat ik trouwens bullshit vind.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

harmageddon schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:31:
Jep PC versie. EA forum staat ook vol met de praktijken zoals in het youtube filmpje die ik gepost heb.
PC heb ik weinig ervaring mee, in de tijd van CS was er nog flink wat te 'tweaken' met server en client instellingen, weet niet of dit ook met BC2 kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Murk schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:07:
Dus dat je zelf dat ding kan repareren als je erin vliegt. Dat kan dus niet want zelfs al staat ie op de grond als je 'uitstapt' dan nog ontploft ie, wat ik trouwens bullshit vind.
Is inderdaad bull... Aan de andere kant is het handiger om je door een teammate te laten repareren.

Gisteren speelden we op Arica Harbor(???) waar we M-com B hadden laten ploffen toen Pixelchaos (TRAXION) ons vroeg om de UAV ff te repareren, waarna de UAV het gebouwtje van de M-com kwam binnen gevlogen. Na een snelle fix kon hij weer verder met het sarren van de tegenstanders :D

Als je dat zelf had moeten doen, dan had je eerst het hele eind moeten terugvliegen, repareren en daarna de strijd weer opzoeken. Dit ging een stuk sneller.

Hierbij moet wel gezegd worden dat dit eigenlijk alleen maar werkt als je in een squad speelt en via de headsets communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Heb nu 12uur gespeeld en ben rank 11. Wat een heerlijke game is het toch in vergelijking met MW2. Bij die game irriteerde ik me na 5 minuten ingame al mateloos aan van alles en nog wat maar bij BBC2 heb ik me nog geen enkele keer opgereegd. De ingame sound van de game is echt supervet. Het teamwork is ook heerlijk. Kreeg echt BF2 flashbacks.

Ik heb echter wel een paar dingen die me niet duidelijk zijn:

- 4 man per squad is gaar als je met 10 friends online bent.
- Waarom zoveel lui Recon class in een potje Rush? 8)7 :X
- Sommigen worden gekickt als de map wisselt en moeten dan weer rejoinen, wtf?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:49:
Maar zo werkt het al sinds BF2, dan moet je een extern voip programma gebruiken.
If they can't see you they can't kill you, zeker als je een kilometer verderop zit.
- Sommigen worden gekickt als de map wisselt en moeten dan weer rejoinen, wtf?
Soms nog wat bugs ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik wil mij aanmelden op; http://veteran.battlefield.com/
gezien ik ook battlefield-heroes gespeeld heb, is dat mogelijk om die te linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

himlims_ schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:52:
gezien ik ook battlefield-heroes gespeeld heb, is dat mogelijk om die te linken?
Jep heb ik ook gedaan. Is ook heel 'veteran' als je dat kei-moeilijke bf-heroes gespeeld heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Murk schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:07:
[...]

Yeah, maar punt was dat er dit gezegd werd:

[...]

Mijn fout idd, te snel getypt. Moest zijn 'als je een engineer bij je hebt.'. Moet je wel overleggen via skype/teamspeak e.d. want volgens mij kun je geen ingame chat lezen/typen als je in dat ding zit, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:52:
Als je je BC2 account aan hetzelfde mailadres hebt gekoppeld als jouw BFH-account, dan is dat al gedaan, was bij mij in de BC2 beta namelijk al... ;)
Haal de 's' is weg bij 'squad'... Snap je gelijk waarom het aantal 4 is... ;)
Omdat het een class is, waarbij je kan sniperen, lekker campen en vooral een goede kill/death ratio halen, wat goed is voor statsgeilers.

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:56:
[...]

Jep heb ik ook gedaan. Is ook heel 'veteran' als je dat kei-moeilijke bf-heroes gespeeld heb :+
Daarnaast levert het je volgens mij niks op. Mijn veteran status is 1 terwijl ik Battlefield Heroes gekoppeld heb (en vier actieve soldaten heb daar), Battlefield 2 gekoppeld heb en Special Forces gekoppeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Omdat Recon de leukste classe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

het grappige is als ik recon ga spelen ik zwaar geowned word.. :( ik zit blijkbar altijd op de verkeerde plekjes ofzo want ik heb nog niemand gezien en ik word weer neergeschoten :(

dan maar weer assault spelen en ze door hun hoofd schieten.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tsurany schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:04:
[...]

Daarnaast levert het je volgens mij niks op. Mijn veteran status is 1 terwijl ik Battlefield Heroes gekoppeld heb (en vier actieve soldaten heb daar), Battlefield 2 gekoppeld heb en Special Forces gekoppeld heb.
uitbreidingen tellen niet, het getal is je aantal games - 1. Dus het klopt prima (bf2+bf heroes -1=1)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar Bad Company 2 telt ook mee dus ik denk dat eerder Heroes niet mee telt. Immers op de veteran site staat dat je twee games nodig hebt, Bad Company 2 en Battlefield 2, om rank 1 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
eendje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:08:
het grappige is als ik recon ga spelen ik zwaar geowned word.. :( ik zit blijkbar altijd op de verkeerde plekjes ofzo want ik heb nog niemand gezien en ik word weer neergeschoten :(

dan maar weer assault spelen en ze door hun hoofd schieten.
Ik heb veel de recon class gespeeld en het enige wat ik je kan aanraden is op onconventionele plaatsen gaan zitten (bijv een lage positie ipv een hoge positie) en de weg vrij maken van bomen etc en dit alles met een uitzicht om een druk bezochte positie.

Overigens ga ik vrijwel alleen maar dood door de knife. Vaak als we een positie verloren hebben zie ik ineens 10 tegenstanders voorbij lopen omdat ik met me ghillie suit tegen de boom zit aangeplakt. Levert wel leuke situaties op waarbij je je tegenstanders kan kniven.

Kniven vind ik wel erg moeilijk vergeleken met MW2. Ik ben overduidelijk geen slager maar een beetje hakken met dat mes zou toch moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AvanCade schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:08:
Omdat Recon de leukste classe is.
Samen met engineer, absoluut. Sniperen of tommy gun, handgun erbij. Support voor je team met spotten en motion sensor, zonder twijfel de meest leukste acties met C4 (ok assault zonder noobtube kan dat ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Overigens doe ik wel mijn taak als Recon en spot ik enemies voordat ik de trekker overhaal. Het mooie is dat je het resultaat ziet omdat vrijwel elke friendly in de buurt meteen erop af gaat.

Spotten +20
Critical Assist +30
---------------------------
Kill = + 50.

M.a.w. een spot en 1 schot van een slechte sniper (ik dus) staat gelijk aan evenveel punten als een kill. Op zich goed gedaan van Dice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat dan wel apart is, spotten +20 en critical squad assist is +40. Dat komt uit op 60 punten voor het niet kunnen doden van iemand en een squadmate nodig hebben voor de kill vs 50 punten voor het zelfstandig uitschakelen van een hostile.

Trouwens niets is leuker dan assault met de 40mm shotgun. Had mooie actie daarmee vanmiddag. Kom een gebouw uit, staan vier hostiles. Vlam, de eerste gaat neer met de 40mm shotgun, dan snel switchen naar assault rifle en twee anderen er mee neer halen. Dan de laatste, ik schiet twee bursts en wapen leeg, switch snel naar m'n M1911 en vlam, de laatste stort ook ter aarde.
En het was voorbij voor ze doorhadden wat er gebeurde en ik kwam weg zonder schrammetje.

[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 03-05-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Probleem alleen met hc is dat spotten nagenoeg zinloos is :P behalve dan als je gewoon het slagveld in vizier neemt en q spammed :+

Tijdens defense (speel alleen rush) begin ik als recon, knal motion meuk neer en zoek een spot op met uitzicht. na de eerste basemove indien nodig switch ik naar gelang waar ik zin in heb.

Op offense pak ik eerst een standaard kit, gooi zoveel mogelijk plat met mortieren en doe wat countersnipen, als er genoeg gebouwen plat zijn, meestal na 3 a 4 mortier sessies, is het shotty of dat ww2 wapen voor city maps en vss voor junglemaps met c4 en raggen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bokkie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:34:
Probleem alleen met hc is dat spotten nagenoeg zinloos is :P behalve dan als je gewoon het slagveld in vizier neemt en q spammed :+
Auto target ding voor op je sniper :+

Gister nog op attack, ik spot er zo'n 4 direct bij elkaar, dat was 4x 20 exp in de pocket :+

Andere kant, iemand die in een vuurzee rustig iedereen om zich heen blijft reviven (80 squad, 50 anderen), dat is bijna gratis exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Bokkie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:34:

Tijdens defense (speel alleen rush) begin ik als recon, knal motion meuk neer en zoek een spot op met uitzicht. na de eerste basemove indien nodig switch ik naar gelang waar ik zin in heb.

Op offense pak ik eerst een standaard kit, gooi zoveel mogelijk plat met mortieren en doe wat countersnipen, als er genoeg gebouwen plat zijn, meestal na 3 a 4 mortier sessies, is het shotty of dat ww2 wapen voor city maps en vss voor junglemaps met c4 en raggen maar.
Spotten is niet zinloos op HC, spelers die dichtbij je wonen horen dan enemy spotted/sniper spotted, waar ze dus op kunnen reageren door beter op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Tsurany schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:13:
Maar Bad Company 2 telt ook mee dus ik denk dat eerder Heroes niet mee telt. Immers op de veteran site staat dat je twee games nodig hebt, Bad Company 2 en Battlefield 2, om rank 1 te halen.
BF Heroes telt wel mee. Ik ben rank 1 met bfbc2 en bf heroes en kreeg daarmee al die M1 Garand. Eigenlijk heb ik ook nog BF 1943, maar die lukte niet (weet niet of dat nu inmiddels is gefixt).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:04:
Het leverd wel wat op. Ik zit op Veteran 5. BF:Heroes (want die is gratis) en uitbreidingen tellen niet mee voor de score.

P.S. Battlefield 2142 is ook te koppelen met je BF2 gegevens, dus je kan er gratis nog een koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
CptChaos schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:11:
[...]
Het leverd wel wat op. Ik zit op Veteran 5. BF:Heroes en uitbreidingen tellen niet mee voor de score.

P.S. Battlefield 2142 is ook te koppelen met je BF2 gegevens, dus je kan er gratis nog een koppelen.
BF Heroes telt wel mee, dat post ik net boven je. Als je dus die M1 Garand wil hebben dan hoef je alleen die te installeren. Of ik heb geluk gehad dat ik opeens die Garand heb...

edit: awh, ik lees toch her en der dat ie niet mee zou tellen. Of ik heb geluk gehad of 1943 is toch geadd, maar 1943 staat nog wel grijs als keuze...

[ Voor 13% gewijzigd door KngfCnns op 03-05-2010 19:22 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:11:
[...]
Het leverd wel wat op. Ik zit op Veteran 5. BF:Heroes (want die is gratis) en uitbreidingen tellen niet mee voor de score.
Ik bedoelde dus dat BF:Heroes koppelen niks oplevert omdat hij toch gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34

User

S3

Tsurany schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:35:
[...]

Ik bedoelde dus dat BF:Heroes koppelen niks oplevert omdat hij toch gratis is.
Ohnee?

En hoe kom ik dan aan mijn M1 Garand? Ow wacht! Die is uit de lucht komen vallen omdat ik geen enkele battlefield heb speelt behalve BF:H!

Tuurlijk jonge... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een KD van 40/15 gehaald met exteem actief spel, flink aanvallen, constant MCOM's verdedigen of opblazen. Van de zeven die de lucht in gingen waren er twee van mij en ik heb nog een flink aantal verdedigt tot de timer af ging. Je hoeft dus niet in een hoekje te kruipen waar je eigenlijk niet echt hoort te komen om punten te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
Heeft iemand momenteel probleem om online te gaan met de game?
Blijf namelijk hangen in scherm '' Waiting for data''

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:44:
[...]

Auto target ding voor op je sniper :+

Gister nog op attack, ik spot er zo'n 4 direct bij elkaar, dat was 4x 20 exp in de pocket :+

Andere kant, iemand die in een vuurzee rustig iedereen om zich heen blijft reviven (80 squad, 50 anderen), dat is bijna gratis exp.
Bert2000 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:50:
[...]

Spotten is niet zinloos op HC, spelers die dichtbij je wonen horen dan enemy spotted/sniper spotted, waar ze dus op kunnen reageren door beter op te letten.
Als ik dat spotten doe bij offense is dat meestal op meer dan 100m/y ver achter de gevechtslinie zowel buiten bereik als die autospotter als wel de in range spot voor squad/teammembers. In defense werkt dat wel inderdaad maar daar vind ik die autospot echt zonde van zijn slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
BatmanHorizon schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:00:
BF Heroes telt wel mee. Ik ben rank 1 met bfbc2 en bf heroes en kreeg daarmee al die M1 Garand. Eigenlijk heb ik ook nog BF 1943, maar die lukte niet (weet niet of dat nu inmiddels is gefixt).
Dan post ik ook nog maar even om het gerucht dat Heroes niet mee zou tellen uit de wereld te helpen, ik heb ook alleen BF:Heroes gekoppeld en ook ik heb hierna de M1 Garand gekregen en de Veteran 1 status. Dus BF:Heroes telt inderdaad weldegelijk mee.

Het is niet voor niets dat de uitbreidingen (dus alles wat niet meetelt voor je veteran status) apart is vermeld als je bij 'My Soldier' kijkt op battlefield.com. Daar kan je zien wat je al hebt gekoppeld en welke games je verder nog kan koppelen om je veteran status te verhogen. BF:Heroes staat gewoon in hetzelfde rijtje als de andere BF games die wel meetellen.

Disclaimer: quoted for truth, deze post is dus geen directe reactie op degene die ik heb gequote

[ Voor 30% gewijzigd door Wizz15 op 03-05-2010 21:50 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hmm nu de noobtubes generfed zijn (alhoewel ik nog wel een enkele keer door 1 door ga in one shot met vol leven) Komen nu de Carl Gustavs erg over als de nieuwe noobtube. Was eerder ook al wel het geval maar ik vind echt dat een rocket launcher tegen invantery minder dmg moet doen, iig geen splash dmg. Ja ok de RPG7 heeft echt shrapnell dus dat is goed tegen vleesje, maar die andere 2 zijn puur armor piercing, dus die zouden alleen direct hit moeten killen en niet op de grond naast je of tegen de muur.

En wat is er met de Abakan? 90% van waar je mee word neer geknalt is dus de abakan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Akaban is populair ja maar geenzins overpowerd, andere assault rifles zijn net zo sterk en net zo handig alleen vereisen wat meer moeite, de Akaban is simpel door zijn korte bursts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:13
Heerlijk ding inderdaad die Akaban. Ik speel vrij veel assault maar de 40mm gebruik ik eigenlijk weinig. Vanavond nog een prachtig momentje, komt er drie man in een treintje de hoek om, drie keer twee bursts erin (headshots zijn niet mijn ding.. :X ) en hopsa, drie kills. Lekker gevoel altijd als je in je eentje (bijna) een heel squad omlegt :). Maar goed met de 416 of M16 had het ook wel gelukt denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door sig69 op 03-05-2010 23:38 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
eendje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:10:
[...]

uitbreidingen tellen niet, het getal is je aantal games - 1. Dus het klopt prima (bf2+bf heroes -1=1)
K Heb alleen BF Heroes en in een ver verleden BF2, maar toch ben ik veteran 3? Snap er nix van ;)
Tsurany schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:55:
De Akaban is populair ja maar geenzins overpowerd, andere assault rifles zijn net zo sterk en net zo handig alleen vereisen wat meer moeite, de Akaban is simpel door zijn korte bursts.
Maar ik vind wel dat die shotgun traag herlaad. Ik mis nl nogal snel met dat ding :( en sterf daarna meestal door de tegenactie van de vijand...

[ Voor 41% gewijzigd door D-Day op 03-05-2010 23:52 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
User.tmp schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:58:
Ohnee?

En hoe kom ik dan aan mijn M1 Garand? Ow wacht! Die is uit de lucht komen vallen omdat ik geen enkele battlefield heb speelt behalve BF:H!

Tuurlijk jonge... 8)7
Het is anders toch echt zo... :) BF:Heroes telt niet mee voor veteran!
Volgens mij staan alle games die wél meetellen voor de Veteran status in Battlefield.Wikia.com, uiteraard telt BF2 ook nog mee... :)

Ik heb trouwens een link gemaakt, waarmee je sneller naar het topic komt: http://bc2.flipdesign.nl :)
Mocht je dus snel het nieuwste topic terug willen vinden, kun je daar heen gaan! :)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:38
Even nog over latency en ping, ik snap niet waarom ik als ik een cmd ping doe niet boven de 4 uit kom, dat ik dan op een volle server 80 ping moet hebben.. maarja het is geen counter strike of quake live waar je daadwerkelijk ook de ping/latency ingame krijgt.

zal wel komen door de zwaarte van dit spel, verder heb ik trouwens weinig last van hitbox problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Jackal131 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:07:
[...]

Inderdaad. Meestal spelen we in hetzelfde team, maar toen er een squad bij de tegenstanders speelde moest en zou ik deze trophy halen!!!!

Had echter wel wat meer tegenstand van hun verwacht :D. We wonnen toch redelijk gemakkelijk onze potjes ;)
Wat was dat frustrerend zeg... Ik keek op een gegeven moment achter onze basis: 5 man aan het snipen terwijl jullie van alle kanten kwamen. Alleen ons got teampje was nog aan het vechten. Toen Tokus ook nog eens capituleerde (lees: naar jullie team ging) had ik er echt genoeg van.

Vanavond was wel lachen trouwens. Volgens mij wel 10 tweakers in het team.

Oh, en Pixel; ik had je uiteindelijk 3 keer met mn mesje :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Vannacht besloten men laatste gouden ster die ik nog moest hebben te halen.
Had nog 6 C4 kills nodig.

Besloot deze op een van de GOT servers te halen omdat daar niet veel spelers waren en ik dacht dat het dan makkelijker was.
Klopte ik had mijn kills snel en ben daarna ook direct weg gegaan want er waren me daar toch een stelletje kinderen bezig.
Groepje mensen met een GOT tag en 2 met een WAFFLES tag. Woord gebruik waar veel 13 jarigen zich noch voor zouden schamen en voor het geringste begonnen ze te schelden tegen anderen. En die 2 gasten van Waffles zaten gewoon de hele ronde te baserapen. Zodra er wat van gezegd werd nog meer gescheld.

Ik ging naar de server op aanraden van een maat maar als het niveau daar altijd zo is dan blijf ik wel bij mijn normale servers.

edt:
Nu nog de Garand en ik heb t gevoel dat zodra deze gefixed is gewoon iedereen met de Garand speelt.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 04-05-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Deadsy schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:26:
Vannacht besloten men laatste gouden ster die ik nog moest hebben te halen.
Had nog 6 C4 kills nodig.

Besloot deze op een van de GOT servers te halen omdat daar niet veel spelers waren en ik dacht dat het dan makkelijker was.
Klopte ik had mijn kills snel en ben daarna ook direct weg gegaan want er waren me daar toch een stelletje kinderen bezig.
Groepje mensen met een GOT tag en 2 met een WAFFLES tag. Woord gebruik waar veel 13 jarigen zich noch voor zouden schamen en voor het geringste begonnen ze te schelden tegen anderen. En die 2 gasten van Waffles zaten gewoon de hele ronde te baserapen. Zodra er wat van gezegd werd nog meer gescheld.

Ik ging naar de server op aanraden van een maat maar als het niveau daar altijd zo is dan blijf ik wel bij mijn normale servers.

edt:
Nu nog de Garand en ik heb t gevoel dat zodra deze gefixed is gewoon iedereen met de Garand speelt.
Blijf maar lekker weg dan en neem Tsurany aub mee die loopt te zeiken dat iedereen ZIJN kills steelt terwijl hij er al 31+ heeft hoezo asociaal :P

PS: baseVERKRACHTERS zijn idd irritant iets anders dan ze eerder mollen dan hun mij heb ik er nog niet op gevonden |:(

[ Voor 9% gewijzigd door JT888 op 04-05-2010 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

CptChaos schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:51:
[...]
Het is anders toch echt zo... :) BF:Heroes telt niet mee voor veteran!
Volgens mij staan alle games die wél meetellen voor de Veteran status in Battlefield.Wikia.com, uiteraard telt BF2 ook nog mee... :)
En dan staat Heroes op de veteran.battlefield (oid) pagina omdat?

Heb bf2 en heroes geactiveerd en heb vet 2.
Deadsy schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:26:

Ik ben 1 van die kinderen zal ik maar opbiechten :+

Het zat zo, in een eerdere ronde had ik al ene "breadmix" van een afstand getracerd en daarna een raketje zijn kan opgestuurd. Gewoon, omdat het kan. Maar meneer had daar dermate de zeik over in dat ie dat even moest laten weten. Ik reageerde niet.

Ronde later, zag ik iemand 100/150 meter verderop stilzitten op een dak. Tracertje erop en raketje. Bleek het dezelfde kerel te zijn. Weer allemaal gezeik, en ik reageer er meestal niet op maar vanavond dus wel. Die kerel was ook extreem gepikeerd, diverse keren nog wat gehoord.

Dat van die baserapende waffles daar was'k niet direct bij betrokken, ik was zeg maar aan de andere kant van de map maar zat wel bij die wafels in het squad. Vroeg me al af waar ze uithingen :')

Ach ja, volgende keer zal ik maar gewoon niet meer reageren zoals ik normaal doe, maar was het vanavond ff zat

[ Voor 60% gewijzigd door Murk op 04-05-2010 01:19 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.