Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:27:
[...]
Is het je nog niet opgevallen dat naast elke mail die je stuurt met Gmail er advertenties staan die "toevallig" over het mailonderwerp gaan?
bvb: als ik iets mail over een reis adverteren ze over last minutes, als ik iets mail over enzymologie proberen ze mij PCR toestellen aan te smeren...
Mij kan het bitter weinig schelen maar ik kan mij inbeelden dat sommige mensen zich hier niet goed bij voelen.
Dat fenomeen heet Addwords, zie ook bovenaan deze pagina. Reclame gegenereerd door steekwoorden is echt niet zo bijzonder en daarbij komen echt geen mensen handen aan te pas. Diezelfde informatie die we met z'n alle vrijgeven aan Google word ook weer gretig gebruikt doordat het ons de informatie geeft waar vraag naar is.
Als je werkelijk privacy bewust bent dan zul je je mail moeten encrypten of per post moeten versturen want in theorie kan iedere systeembeheerder van provider tot je werkgever meekijken wat je per mail verzend dan wel ontvangt.
Verbinding met USB sticks beperkt zich niet enkel tot afspeelbare media. Ook andere bestanden kunnen hiermee gekopieerd of geplakt worden.
Je zou is voor de grap Dropbox eens moeten proberen, ik denk dat er een wereld voor je open gaat.
Ik ben geen nokia fanboy, in tegendeel ik heb nokia in het verleden altijd gemeden maar ik vind dat dit toestel een aantal features heeft die niet genegeerd kunnen worden. Ik vroeg mij gewoon af of bvb de HTC desire HD ook usb sticks zou kunnen hosten, want die ziet er ook veelbelovend uit.
Ik denk dat niemand beweerd dat je een fanboy bent. Echter denk ik wel dat als je open staat voor wat er nu allemaal mogelijk is met smartphones je je zult beseffen dat Nokia nog een helehoop goed te maken heeft.
Officieel ondersteunt Android OS geen usb hosting dus reken er niet op dat dit wel op de Desire HD mogelijk is.
Maar ja als je het aandurft kun je natuurlijk je Android smartphone wel tweaken:
http://www.engadget.com/2...ude-with-an-oscilloscope/
Dan kun je er ook een webcam of toestenbord aan hangen

Het gaat om een tientje extra in de maand, waar hebben we het over? Als je dit niet kunt missen moet je je afvragen waarom je dan een kleine €500 wilt uitgeven aan een smartphone.
[
Voor 8% gewijzigd door
Miki op 10-08-2010 10:10
]