Als mijn Iocean X7 binnen is en werkt wil ik nog maals alles proberen om de N8 te flashen

.
Want ja mijn N8 heeft na alles geprobeerd te hebben nooit verbinding met OVI kunnen maken.
Ik merkte afgelopen week pas hoe idioot snel ik een zeer accurate GPS-fix heb met de N8 vergeleken met andere telefoons.
Ik start de app op en duw op het rode bolletje en zowat spontaan heb ik een fix. In de kelder van een gebouw

. Dat lukte de iphones helemaal niet.
Als iemand het verbaast, ik draai nog steeds software van 2011. Lekker verouderd dus

.
Maar de telefoon werkt nog steeds goed, is al immens vaak gevallen van wel 4(!) meter hoog op stenen vloer. Er is met een auto overheen gereden

. En de enigste beschadiging is dat mijn Jack kapot is, alleen als ik de jack vast houd werkt die. Eindeloos irritant en heb daarom een hele nieuwe telefoon besteld.
Tevens gaat de accu nog maar max 6-8 uur mee, of ik de telefoon nou gebruik of niet.
Het is en blijft een Nokia

.
Anoniem: 219884 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:10:
Hallo allen,
Toen ik enige tijd geleden in de auto mijn telefoon wilde opladen werd ik aangenaam verrast. Alles lijkt aangesloten en de telefoon herkent de lader alleen deze wordt niet opgeladen. Een iphone aan dezelfde 12V charger (ander kabeltje, ik weet even niet hoeveel A) werkte wel gewoon.
Nu ben ik een lange reis met de auto aan het plannen en wil dus even zeker weten wat voor charger ik moet kopen om wel te kunnen opladen in de auto (en te navigeren). Hebben jullie hier ervaring mee?
Bedankt!
Bij mij werken de micro-usb aansluitingen om op te laden niet altijd. Zo doet toevallig de nokia lumia oplader het wel, maar die van de galaxy s2 dat niet, die gaat de hele tijd aan en uit. (kan ook aan de oplader liggen).
Maar met de standaard nokia oplader laadt die toch het beste op.
[
Voor 31% gewijzigd door
alaintje op 15-08-2013 10:59
]
Absoluut relatief, relatief absoluut.