Kecin schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 02:00:
[...]
Hoezo zou ik dat niet eerder door gehad hebben? Ik maak toch de conclussie hier voor mezelf ook nog een keer? Aantal mensen hier zien het prima als stand-alone.
Pfff, wat is het toch altijd in deze hoek met dat geflame. Denk niet dat deze manier van reageren nodig is. Iedereen heeft recht op een mening. En het is niet zo dat ik anti-apple ben ofzo mocht je dat denken. (Heb bijv een iPod, MBP). En ookal was ik dat wel, wanneer ik dat zou kunnen onderbouwen is het gewoon een gezonde discussie.
En welke ..gezonde.. discussie denk ik te maken als ik op een BMW forum kom en zeg..Nou ik heb een proefritje gemaakt in de nieuwste BMW Z serie. Hij reedt wel aardig, maar ik zie het nut er niet van in, ik houdt het bij mn Toyota Yaris. Wat een patserbak zeg. Alleen van die criminele allochtoontjes die erin rijden.
Welke reacties denk je dan te krijgen?
Het gaat niet om het geflame, het gaat erom hoe jij het brengt. Als jij zegt.. ik heb met het apparaat gespeeld, werkt goed, prima, maar ik houdt het bij mn Android, Macbook, Pc, laptop whatever, dan hoor je hier niemand over.
Zodra je gaat roepen dat het een patserapparaat is waar jij het nut niet van in ziet, dan krijg je dit soort reacties.
Je kan gewoon absoluut niet zeggen dat je het nut er niet van inziet. Het nut is er zeker wel, alleen zie jij die niet of is voor jou een laptop voldoende. Het nut is dat een tablet minimaal 10 uur gebruik kan maken van duizenden goeie apps en spellen, kan internetten, boeken lezen, muziek luisteren, video kijken en ga zo maar door. Dat is het nut. Die is er, misschien voor jou overbodig, maar het nut is er wel.
Ik wil met iedereen discusseren, erover praten.. als mensen bij mij in de buurt ermee spelen mogen ze eerlijk hun mening geven. Iedereen vind hem super, maar zelfs al zouden ze het niks vinden kunnen ze dat gewoon zeggen. Maar geef dan geen reden als ..tis een patserapparaat. Apple is gewoon kut of ik vind een gesloten systeem niks.
Dat zijn kul argumenten. Dit apparaat is ontwikkeld om zaken te doen, zoals omschreven in alinea 3 en als dat voor jou onvoldoende is of juist een overkill aan opties, dan moet je het gewoon niet kopen, maar niet gaan afzeiken.
Toch? Of snap ik het nog niet helemaal?