Hmm die jailbreak met backgrounder drained m'n batterij volgens mij. Ik kijk t ff aan.
Was het overigens al iemand opgevallen dat je via nederland.fm internetradio in de background kunt luisteren op de iPad? Moet je er alleen voor zorgen dat er niet teveel tabs openstaan, waardoor je radiotab dichtgaat. Maak er handig gebruik van in AIM. Chatten en internetradio.
Anoniem: 327458
Vast al eens besproken maar vind alleen maar heel veel spam op internet als ik op zoek ga naar het converteren van DVD's naar ipad formaat. Kan iemand dat verklappen?
Maar sinds wanneer moet je software te ontwikkelen om homebrew te installeren? Er staan genoeg homebrew apps in Cydia, daar hoef ik niet te voor ontwikkelen heb ik alleen wel een jailbreak voor nodig.SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:07:
[...]
Af fabriek is hij dus niet het juiste apparaatdat geef je al aan. Niet betalen voor games/software is gewoon not done vind ik. Plus dat de dingen die jij als negatief ervaart ( ssh settings en what so ever die er niet opzitten ) horen gewoon bij een i-Machine. Jailbraken afijn, maar dan vind ik gewoon dat je een duur apparaat koopt, om vervolgens niet te gaan dokken voor games/software. En homebrew is natuurlijk een loos argument. Als jij echt software ontwikkeld voor iMachines dan heb je een SDK en kan je alles gewoon op je iPad/iPhone draaien
Dus dat is onzin van de hoogste plank.
Maar je doet wel erg veel aannames en ik heb echt geen zin om me hier op het internet tegenover jou te verdedigen. Wat mij betreft is dit ook het einde van deze "discussie"
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Zal ik je eens een geheimpje verklappen. Werkt op de iPhone ookvistu schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:38:
Was het overigens al iemand opgevallen dat je via nederland.fm internetradio in de background kunt luisteren op de iPad?
Klopt backgrounder is een drama (is op de iPhone ook zo). Lijkt me ook een van de redenen waarom Apple niet kiest voor multitasking. Zelfs in os4.0 is het niet echt multitasking en das maar goed ook.Animal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:21:
Hmm die jailbreak met backgrounder drained m'n batterij volgens mij. Ik kijk t ff aan.
[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 03-05-2010 18:38 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Anoniem: 84823
http://www.iskysoft.com/dvd-to-ipad-mac.htmlAnoniem: 327458 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:44:
Vast al eens besproken maar vind alleen maar heel veel spam op internet als ik op zoek ga naar het converteren van DVD's naar ipad formaat. Kan iemand dat verklappen?
Ik kan geen goede MSN messenger vinden 
Of is die er simpel weg nog niet
Inmiddels heeft mn nichtje m gereserveerd dus ze zal 'm wel snel hebben hoop ik!
Heb wel beejive voor de iphone natuurlijk maar jah...
Inmiddels heeft mn nichtje m gereserveerd dus ze zal 'm wel snel hebben hoop ik!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
IM+ ?nils7 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:02:
Ik kan geen goede MSN messenger vinden
Krijgt iemand Safari in backgrounder draaien?
*snip* we gaan je niet helpen met warez
[ Voor 77% gewijzigd door Daedalus op 03-05-2010 21:04 ]

[ Voor 99% gewijzigd door matthijst op 03-05-2010 21:00 ]
Wist ik niet, op mijn 3G overigens niet, maar dat is op zich niet heel erg verbazend. Wel erg fijn dat het werkt, heerlijk die iPad :dDonstil schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:36:
[...]
Zal ik je eens een geheimpje verklappen. Werkt op de iPhone ook
heeft iemand een goede ebook maker Epub?
ik wil graag naruto manga jpg/png bestanden in 1 Epub bestand van maken.
ik heb getest op Sigil programma alleen om de pagina krijg ik een blanco pagina te zien:S
ik wil graag naruto manga jpg/png bestanden in 1 Epub bestand van maken.
ik heb getest op Sigil programma alleen om de pagina krijg ik een blanco pagina te zien:S
IM+ is inderdaad geweldig op de iPad! Vond 'm eerst wat te duur, maar nu kan ik de App zowel op mijn iPhone als iPad gebruiken.
Homebrew is (net als in de consolewereld) gewoon een kansloos argument om niet te betalen voor AppsRoyal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:48:
[...]
Maar sinds wanneer moet je software te ontwikkelen om homebrew te installeren? Er staan genoeg homebrew apps in Cydia, daar hoef ik niet te voor ontwikkelen heb ik alleen wel een jailbreak voor nodig.
Maar je doet wel erg veel aannames en ik heb echt geen zin om me hier op het internet tegenover jou te verdedigen. Wat mij betreft is dit ook het einde van deze "discussie"
Gefeliciteerd met je niet willen verdedigen, waarom ga je er dan überhaupt op door ?
[ Voor 3% gewijzigd door Bloemstukje op 03-05-2010 20:25 ]
gewoon nee.
Helaas wel ja.SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:23:
[...]
Homebrew is (net als in de consolewereld) gewoon een kansloos argument om niet te betalen voor Apps.
Hoewel dat niet een reden mag zijn om er maar volledig tegen te zijn. Er zijn best wat geinige programmatjes / plugins via de jailbreakscene beschikbaar gekomen voor de iPhone
Hopelijk gaat dat voor de iPad ook gebeuren. Als je gewoon selectief bent in het installeren van cydia apps dan is er geen gevaar en blijft de iPad (of iPod/iPhone) keurig stabiel.
Nou dan weet ik niet welke mensen jij tegenkomt, maar ik heb nooit ergens last van gehad met JB. En ik heb inmiddels alle iphone versies en de ipad gehad.SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:49:
[...]
Blijkbaar is dat dus de enige manier om een systeem stabiel te houden. De mensen in mijn omgeving met een gejailbraikte iPhone lopen alleen maar te zeiken dat hij traag is, programmas werken nog wel eens crappy en de Cydia store laat te wensen over. Dan denk ik; Apple heeft een mooi systeem gemaakt, stabiel, werkt perfect waarom ga je dan over op zo'n crappy systeem ? Nja zoals ik zei; het zal wel smaak zijn, maar ik begrijp het gewoon niet. Als jij zo graag je eigen apps wil draaien e.d. koop dan Android of WMPhone, iPhone OS is gewoon een gesloten systeem, maar ervaring leert hier wel dat dat de enige manier is om een systeem stabiel te houden
En waarom moet je Android kopen als je wel superblij bent met de OS van de iPhone/iPad? Ik heb laatst met een android gespeeld, maar ik werd er niet warm of koud van. Om maar niet te spreken over WM waarbij je 3 keer op een kruisje moet drukken om het scherm uiteindelijk weg te krijgen. Ik kom al deze toestellen op mijn werk tegen en er is er geneen, let op, geen enkele!!, die kan tippen aan de iphone os.
Aub dit soort dingen niet besrpeken op T.net!!
[ Voor 14% gewijzigd door Daedalus op 03-05-2010 21:06 ]
Discussie over jailbreaken kan in [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3. Laten we dit topic houden voor discussies over en ervaringen met de iPad
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
5183
Zo, ook ik heb eindelijk een iPad.
Nu op zoek naar mooie apps
Heb natuurlijk mijn iPhone apps voor een groot deel erop, maar vooral de iPad apps met full-screen zijn super lijkt me
Nu op zoek naar mooie apps
Heb mijn iPad ook eindelijk binnen. Ziet er goed uit, vooral websites. Ook het geluid is geweldig, zou die speakers wel willen nomineren voor 's werelds beste ultra-portable speakers 
Enigste nadelen vind ik het gewicht (best zwaar, moet het met 2 handen vasthouden), en je kan m niet opladen via een 'losse' USB hub, moet per sé direct aan de computer aangesloten worden (of via de AC adapter).
Enigste nadelen vind ik het gewicht (best zwaar, moet het met 2 handen vasthouden), en je kan m niet opladen via een 'losse' USB hub, moet per sé direct aan de computer aangesloten worden (of via de AC adapter).
Man man man, hou eens op zo kortzichtig te zijn. Kijk eens verder dan je neus lang is. BiteSMS, LockInfo, 3G Unrestrictor, SBSettings, NoRotation, UAFaker en ProSwitcher zijn apps waar ik echt niet zonder kan.SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:23:
[...]
Homebrew is (net als in de consolewereld) gewoon een kansloos argument om niet te betalen voor Apps. Het is niet voor niets dat veel Apps de Appstore niet inkomen. Anyway de nadelen van Jailbraken staan hier op de laatste pagina, en de paginas ervoor genoeg. Dus ik denk dat de stabiliteit er wel degelijk op achteruit gaat. Of denk je dat iedereen dat hier uit zijn duim staat te zuigen ?
Gefeliciteerd met je niet willen verdedigen, waarom ga je er dan überhaupt op door ?
Ontopic: Kan hopelijk vandaag mijn 3G bestellen, ben heel erg benieuwd. Heb nu een 3GS.
[ Voor 5% gewijzigd door --Christiaan-- op 03-05-2010 21:53 ]
Hij is ook een paar keer on sale geweest voor 79 cent of 1,59 toen heb ik hem maar gekocht mochten ze nog wat verder uitbreiden etcEmile schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:51:
[...]
IM+ is inderdaad geweldig op de iPad! Vond 'm eerst wat te duur, maar nu kan ik de App zowel op mijn iPhone als iPad gebruiken.
Ebuddy Pro vind ik zeker de beste
Ik ben niet kortzichtig. Wat is daar kortzichtig aan ? Ik snap dat je programmas nodig hebt die niet in de Appstore te verkrijgen zijn, maar de gejailbraikte i-machines die ik heb vastgehad was allemaal wel iets niet helemaal mee in orde. Denk aan batterij snel leeg, trage apps, apps die zomaar afsluiten, tot zelfs gewoon kleine vastlopers. Ik snap het persoonlijk niet, plus dat bij OS4.0 veel verbeterd is, en norotation heb jij op de iPad echt niet nodig--Christiaan-- schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:51:
[...]
Man man man, hou eens op zo kortzichtig te zijn. Kijk eens verder dan je neus lang is. BiteSMS, LockInfo, 3G Unrestrictor, SBSettings, NoRotation, UAFaker en ProSwitcher zijn apps waar ik echt niet zonder kan.
Ontopic: Kan hopelijk vandaag mijn 3G bestellen, ben heel erg benieuwd. Heb nu een 3GS.
gewoon nee.
heeft iemand Manga in Ebook (epub) formaat voor de iPad?
of een programma waar je die jpg/png kan converten naar Epub?
Anoniem: 327458
DVD rippen met handbrake gaat idd super, thnx. Mijn vliegreis word een stuk draaglijker morgen haha.
Je zou kunnen proberen om de JPG's af te drukken naar PDF met Virtual Image Printer driver en deze PDF daarna met Calibre om te zetten naar EPUB. In een kleine test die ik deed kreeg ik wel een leesbaar bestand er uit, maar waren de afbeeldingen niet als pagina's gescheiden; het werd 1 lange afbeelding. Mogelijk kan je door met de instellingen te spelen er wel nette bladzijdes van maken.Kev7381 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:09:
heeft iemand [...] een programma waar je die jpg/png kan converten naar Epub?
Is er een bepaalde reden dat je het in EPUB wilt, en niet een aparte app gebruikt die CBR bestanden aan kan?
Toevoeging: Calibre kan meer dan ik dacht, het blijkt ook mogelijk om een RAR bestand in Calibre te zetten, en dat rechtstreeks naar EPUB om te zetten. Ik zou zeggen, ga daar eens mee spelen en kijk wat je er van vindt.
[ Voor 12% gewijzigd door hermessy op 04-05-2010 07:01 ]
Don't lose your head, it may cost you your life!
Raar ik gebruik dit al bijna een jaar en geen enkel probleem mee. Batterijtijd is amper veranderd en dit werkt een stuk handiger dan zonder. Welke app doet dan dit?Donstil schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:36:
Klopt backgrounder is een drama (is op de iPhone ook zo). Lijkt me ook een van de redenen waarom Apple niet kiest voor multitasking. Zelfs in os4.0 is het niet echt multitasking en das maar goed ook.
Anoniem: 198824
Volgens dit artikel is de snelheid van de 3G verbinding afhankelijk van het Mobiele netwerk waarop je deze gebruikt, althans in de USA.
Thanks.. ik ga even testenMarlot schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 06:51:
[...]
Je zou kunnen proberen om de JPG's af te drukken naar PDF met Virtual Image Printer driver en deze PDF daarna met Calibre om te zetten naar EPUB. In een kleine test die ik deed kreeg ik wel een leesbaar bestand er uit, maar waren de afbeeldingen niet als pagina's gescheiden; het werd 1 lange afbeelding. Mogelijk kan je door met de instellingen te spelen er wel nette bladzijdes van maken.
Is er een bepaalde reden dat je het in EPUB wilt, en niet een aparte app gebruikt die CBR bestanden aan kan?
Toevoeging: Calibre kan meer dan ik dacht, het blijkt ook mogelijk om een RAR bestand in Calibre te zetten, en dat rechtstreeks naar EPUB om te zetten. Ik zou zeggen, ga daar eens mee spelen en kijk wat je er van vindt.
de reden is dat ik in Epub bestand wil maken. is dat ik offline kan kijken. (als k in de trein/bus/tram zit)
ik had geprobeerd als foto's uploaden met nummers om volgorde te maken. maar dat gaat jammer genoeg niet
Zoals gezegd is calibre een mogelijkheid. Alleen de vraag is dan weer, waarom je dat wilt doen. Een dedicated comic-app is makkelijker lijkt me.Kev7381 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:09:
heeft iemand Manga in Ebook (epub) formaat voor de iPad?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
ja zo';n comic app is idd makkelijker.. maar ik kan op app store niks met manga te vinden zoals bleach, one piece, naruto...kmf schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:13:
[...]
Zoals gezegd is calibre een mogelijkheid. Alleen de vraag is dan weer, waarom je dat wilt doen. Een dedicated comic-app is makkelijker lijkt me.
momenteel alsik buiten ben kijk ik dan via internet onemanga.com... en iphone als internet modem..maar dan gaat de iphone batterij snel leeg =.="".
Ehm... gewoon zoeken op comic en je zal een stuk of 5 apps vinden.Kev7381 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:20:
[...]
ja zo';n comic app is idd makkelijker.. maar ik kan op app store niks met manga te vinden zoals bleach, one piece, naruto...
momenteel alsik buiten ben kijk ik dan via internet onemanga.com... en iphone als internet modem..maar dan gaat de iphone batterij snel leeg =.="".
En met die apps kan je zelf je bestanden er over heen gooien via itunes.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Klopt. JPG's in een ZIP/RAR stoppen, en dan kan Calibre ze zo importeren. Je kunt de RAR bestanden ook simpelweg hernoemen naar *.CBR, daar kan elke comicviewer mee overweg.Marlot schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 06:51:
[...]
Topprogramma, dat Calibre! Kwam laatst wat Donald Ducks tegen in .JPG-formaat. Heb er zojuist één gezipt en omgezet, en werkt prima! De rest nog even doen, en dan heb ik altijd een stapel van m'n favoriete tijdschrift bij voor onderweg
Thanks allemaal.. 1e poging is nu goed gelukt
@ Roamor: u zegt dat Rar naam veranderen naar CBR.. hoe moet je die uploaden in itunes?
@ Roamor: u zegt dat Rar naam veranderen naar CBR.. hoe moet je die uploaden in itunes?
Zijn er trouwens mensen met een jailbreak die de upscalehack al hebben getest.
Zou perfect moeten werken bij veel textbased apps (BV tweetie2 werkt top na hack)
Zou perfect moeten werken bij veel textbased apps (BV tweetie2 werkt top na hack)
Geen idee helaas. Ondersteund iTunes geen CBR dan? Wel vreemd, omdat het momenteel het populairste comic formaat is.Kev7381 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:51:
Thanks allemaal.. 1e poging is nu goed gelukt![]()
... als je een dedicated comic app heb, kan je in de appfolder gewoon op de comic-app klikken. Je kan dan al je comicbestanden (welke de comicapp ondersteund) simpelweg in het venster slepen.
Comic app: comiczeal is een aanrader.
Ik heb het geprobeerd en Tweetie 2 werkt niet goed, hij crashed wanneer ik wil zoeken. Daarnaast zijn er op sommige plekken nog wat display foutjes. Maar geinig is wel welDonstil schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:53:
Zijn er trouwens mensen met een jailbreak die de upscalehack al hebben getest.
5183
Weet je toevallig of ComicZeal in de NL appstore te krijgen is voor de iPad? Anders moet ik een giftcard kopen ben ik bangkmf schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:10:
... als je een dedicated comic app heb, kan je in de appfolder gewoon op de comic-app klikken. Je kan dan al je comicbestanden (welke de comicapp ondersteund) simpelweg in het venster slepen.
Ennuh waarom moeilijk doen met die jailbrack voor Twitter? Twitteriffic doet het prima op de iPhone en iPad
Anoniem: 87260
Dropbox voor iPad (gratis) is uit en de reviews zijn redelijk goed. Mocht je dropbox nog niet kennen het is een schijf met 2gb ruimte op het internet en het synchroniseert met een map op uw Mac of pc's en je kunt het via het internet bekijken en op je ipad/phone.
Voorbeeld: je kunt een Powerpoint in je Dropbox map opslaan op je pc en dan via dropbox op je iPad in Keynote bewerken weer opslaan en met via je pc uitprinten.
Mocht je nog geen dropbox account hebben dan kun je via deze link een aanmaken dan krijg je 250 mb extra geheugen (2,25 gig dus)
https://www.dropbox.com/
Voorbeeld: je kunt een Powerpoint in je Dropbox map opslaan op je pc en dan via dropbox op je iPad in Keynote bewerken weer opslaan en met via je pc uitprinten.
Mocht je nog geen dropbox account hebben dan kun je via deze link een aanmaken dan krijg je 250 mb extra geheugen (2,25 gig dus)

[ Voor 1% gewijzigd door Daedalus op 04-05-2010 11:58 . Reden: linken kan ook zonder referral ]
Nou m'n nichtje heeft m'n 3G :-)
krijg m van de week!
Ze heeft een sleeve meegebracht want de Apple case was er niet meer!
Ze heb m ook getest en bij de Apple store hebben ze m ingesteld!
krijg m van de week!
Ze heeft een sleeve meegebracht want de Apple case was er niet meer!
Ze heb m ook getest en bij de Apple store hebben ze m ingesteld!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Oké maar als je mobile me hebt niet echt een toevoeging of wel, wellicht op de grotere opslag na dan!Anoniem: 87260 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:57:
Dropbox voor iPad (gratis) is uit en de reviews zijn redelijk goed. Mocht je dropbox nog niet kennen het is een schijf met 2gb ruimte op het internet en het synchroniseert met een map op uw Mac of pc's en je kunt het via het internet bekijken en op je ipad/phone.
[afbeelding]
iDisk is in Europa retetraag. Dropbox werkt gewoon super snel.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is gewoon in NLstore te krijgen: http://itunes.apple.com/u...reader-4/id363990983?mt=85183 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:54:
[...]
Weet je toevallig of ComicZeal in de NL appstore te krijgen is voor de iPad? Anders moet ik een giftcard kopen ben ik bang
En als je wat meer wilt zien: hier is een flamewar aan de gang, maar er staan wel leuke screenshots van verschillende apps van een medelander
http://forums.macrumors.c...php?p=9808609#post9808609
http://forums.macrumors.c...p?p=9810777&postcount=263
De kwaliteit van Comiczeal is wel verbluffend ten op zichte van de gratis comicapps.
grotere opslag, werkt ook prima op windows, goodreader kan er bestanden van afplukken, etc. En gratis.nils7 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:18:
[...]
Oké maar als je mobile me hebt niet echt een toevoeging of wel, wellicht op de grotere opslag na dan!
[ Voor 52% gewijzigd door kmf op 04-05-2010 12:35 ]
Ik heb zelf ook mobile me maar dropbox werkt echt veel beter.
*snip*
*snip*
[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 04-05-2010 13:47 . Reden: referal ]
Ik vind het nog steeds balen dat je niet een mobileme-light kan krijgen. Ik wil deze enkel voor het remote tracken en killen gebruiken. het hele idisk gebeuren boeit me niet zo.
Inderdaad. Zelf heb ik nu een proef-abonnement, maar gebruik het enkel om adresboek + agenda te syncen tussen m'n iMac, Macbook, iPhone en iPad.kmf schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:55:
Ik vind het nog steeds balen dat je niet een mobileme-light kan krijgen. Ik wil deze enkel voor het remote tracken en killen gebruiken. het hele idisk gebeuren boeit me niet zo.
Heeft iemand ervaring met Google Sync i.c.m. iPad/iPhone? Wellicht dat ik daar op overstap voordat mijn proef-abonnement (automatisch) verlengd wordt.
Contacts heb ik nooit voor elkaar gekregen met google sync. Agenda en mail werken wel naar behoren.wdekreij schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:58:
[...]
Inderdaad. Zelf heb ik nu een proef-abonnement, maar gebruik het enkel om adresboek + agenda te syncen tussen m'n iMac, Macbook, iPhone en iPad.
Heeft iemand ervaring met Google Sync i.c.m. iPad/iPhone? Wellicht dat ik daar op overstap voordat mijn proef-abonnement (automatisch) verlengd wordt.
Mobile me heeft ook nog push mail en push synchronisatie voor je contactpersonen en agenda in de aanbieding. Dat is de reden dat ik een me account heb. Idisk heeft nooit goed gefunctioneerd. Ik vind het alleen wel prettig dat al mijn telefoonnummers in een cloud staan voor als mijn iphone ooit stuk gaat.kmf schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:55:
http://www.google.com/sup...answer=138740&topic=14252wdekreij schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:58:
[...]Heeft iemand ervaring met Google Sync i.c.m. iPad/iPhone? Wellicht dat ik daar op overstap voordat mijn proef-abonnement (automatisch) verlengd wordt.
Werkt perfect bij mij
[ Voor 41% gewijzigd door BassieBulk op 04-05-2010 15:58 ]
Ik heb nu voor het tweede jaar MobileMe en wil echt niets anders meer. Werkt gewoon super!!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb net toevallig vandaag Google Calendars(agenda) ingesteld op mijn iPhone.
Moet zeggen dat het echt super goed werkt. Vind het vooral makkelijk dat ik afpraken overzichtelijk kan bewerken ipv prielen op de iPhone.
Moet zeggen dat het echt super goed werkt. Vind het vooral makkelijk dat ik afpraken overzichtelijk kan bewerken ipv prielen op de iPhone.
Anoniem: 106714
iemand al zijn ssh wachtwoord weten te veranderen (voor de jailbreakers onder ons?) Bij mij werkt mobile terminal niet.
Geen zin in dat ze mn gegevens kunnen achterhalen..met de iphone bij al mn vrienden gebeurd ;-)
BTW hebben jullie de nieuwe Dashboard in Cydia al geprobeerd? Ziet er goed uit
toch nog een beetje het Mac gevoel..
Geen zin in dat ze mn gegevens kunnen achterhalen..met de iphone bij al mn vrienden gebeurd ;-)
BTW hebben jullie de nieuwe Dashboard in Cydia al geprobeerd? Ziet er goed uit
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 106714 op 04-05-2010 19:08 ]
Heb sinds vandaag mijn ipad, wat een geweldig apparaat mijn macbook ligt nu al aan de kant het browsing gevoel wat je op zoon ipad heb is echt geweldig alle websites worden goed geladen en met mijn vga connector kit zijn de filmpjes die je dan kijkt gewoon op mijn 22" scherm ik hoop alleen dat de ipad niet al het werk van mijn macbook overneemt maar wat een mooi beeld onwijs scherp en de apps voral de HD apps echt geweldig!!
Gegarandeerd de langste zin ooit die ik zonder punten, komma's of andere leestekens heb gelezensebasmac schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:03:
Heb sinds vandaag mijn ipad, wat een geweldig apparaat mijn macbook ligt nu al aan de kant het browsing gevoel wat je op zoon ipad heb is echt geweldig alle websites worden goed geladen en met mijn vga connector kit zijn de filmpjes die je dan kijkt gewoon op mijn 22" scherm ik hoop alleen dat de ipad niet al het werk van mijn macbook overneemt maar wat een mooi beeld onwijs scherp en de apps voral de HD apps echt geweldig!!
offtopic:
maar dan met iets meer leestekens
maar dan met iets meer leestekens
[ Voor 4% gewijzigd door Bloemstukje op 04-05-2010 21:27 ]
gewoon nee.
Ik heb trouwens na ruim 5weken me waterfield sleeve ontvangen.
Duurde lang maar is het zeker waard. De iPad past er perfect in en de kwaliteit is echt top.
Op de verzending na (niet de schuld van waterfield btw) echt een aanrader.
Duurde lang maar is het zeker waard. De iPad past er perfect in en de kwaliteit is echt top.
Op de verzending na (niet de schuld van waterfield btw) echt een aanrader.
5183
Iemand anders trouwens al opgevallen dat je opeens iPad apps kan kopen via iTunes met je NL account? Je vind nog lang niet alles, en je kan niet alleen op iPad zoeken zoals met je US account.
Maar het lijkt erop of de App Store voorbereid wordt voor de launch in Europa!
dat is al een tijdtje zo ?5183 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:53:
Iemand anders trouwens al opgevallen dat je opeens iPad apps kan kopen via iTunes met je NL account? Je vind nog lang niet alles, en je kan niet alleen op iPad zoeken zoals met je US account.
Radical Birds
Dit was vanaf het begin al mogelijk. Niets nieuws....5183 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:53:
Je kon altijd al vanaf je pc apps download voor de iPad5183 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:57:
[...]
Ow, ik dacht dat je perse een US account moest hebben voor iPad apps?
gewoon nee.
als iemand 2 gratis maanden wilt voor blackvpn gebruik dan deze referral code: VMQYUBZ
Installeer iSSH uit de app storeAnoniem: 106714 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:57:
iemand al zijn ssh wachtwoord weten te veranderen (voor de jailbreakers onder ons?) Bij mij werkt mobile terminal niet.
BTW hebben jullie de nieuwe Dashboard in Cydia al geprobeerd? Ziet er goed uittoch nog een beetje het Mac gevoel..
Ik kan m dadelijk ophalen mijn 3G.
Jippie.
Jippie.
Wat is dit precies? Waar vind ik dat?Anoniem: 106714 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:57:
...
BTW hebben jullie de nieuwe Dashboard in Cydia al geprobeerd? Ziet er goed uittoch nog een beetje het Mac gevoel..
Thanx!djee-djee schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:07:
als iemand 2 gratis maanden wilt voor blackvpn gebruik dan deze referral code: VMQYUBZ
Cool, kun je in het importtopic aangecen waar je hem vandaan hebt, coor welke prijs en welke belastingen of andere shipping fees je hebt moeten betalen? Ik ben geinteresseerd namelijk...
M'n nichtje heeft 'm meegenomen uit NYC samen met 6 andere (Wifi) iPadsCousinBoneless schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:58:
[...]
Cool, kun je in het importtopic aangecen waar je hem vandaan hebt, coor welke prijs en welke belastingen of andere shipping fees je hebt moeten betalen? Ik ben geinteresseerd namelijk...

En ze is niet aangehouden
Helaas zijn ze alle 7 al vergeven aan mensen dus smeken of er 1 over blijft lukt niet
Dus het enige qua prijs is 829 dollar geloof ik dat ie was!
Zo komt de BV Nederland nooit uit de crisis....nu maar hopen dat de belastingdienst niet aan je MAC-adress kan zien dat er geen BTW over is betaald...nils7 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:34:
[...]
M'n nichtje heeft 'm meegenomen uit NYC samen met 6 andere (Wifi) iPads![]()
En ze is niet aangehouden

Samsung S23 Ultra 256GB
Ze kunnen dat wel zien aan je ip adres tochwvexeltweakers schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:41:
[...]
Zo komt de BV Nederland nooit uit de crisis....nu maar hopen dat de belastingdienst niet aan je MAC-adress kan zien dat er geen BTW over is betaald...
(ff zonder gein. Ik ben blij dat ik BTW heb betaald via evan *eigenlijk ook niet dus ;)*. Als ik straks weer op vakantie ga naar de states heb ik tenminste iets om te tonen als ik weer terug in Nederland kom.)
Vreemd verhaal, policy van Apple is dat iedereen er max 2 meekrijgt en dat er betaald moet worden met een CC.
3G werkt!
Simkaart verknipt... check

Er in gedaan!
APN setting T-Mobile erin:
internet
pw tmobile
iPhone op Flightmodus gezet!
En huppa
Het werkt
Me nichtje was met 6 man en ze hadden in totaal 16 iPads mee gebracht hahaha echter maar 1 3G!

Er in gedaan!
internet
pw tmobile
En huppa
Het werkt
Me nichtje was met 6 man en ze hadden in totaal 16 iPads mee gebracht hahaha echter maar 1 3G!
Hoe heb je het knippen aangepakt? Graag stap voor stap?nils7 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:18:
3G werkt!
[afbeelding]
Er in gedaan!
internet
pw tmobile
En huppa
Het werkt![]()
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Eigenlijk op goed gelukmartijnd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:23:
[...]
Hoe heb je het knippen aangepakt? Graag stap voor stap?
Maar ik heb de AT&T gewoon eerst op een papier getekend (omtrek).
Dan een beetje gekeken met een timmermans oogje wat er vanaf kan.
Van iphoneclub forum:
Het is mogelijk de Microsim op je Simkaart te leggen en markers te trekken met een pen en daar op knippen
De bovenkant zal je iets van de chip af moeten knippen en dan net aan de niet schuine kant een stukje.
- Dan de simkaart in de tray proberen en eventueel miniem bijknippen.
- Simkaart invoeren.
Bij gebruik van een DUO simkaart je iPad en andere telefoon eerst op flightmodus zetten.
- Flightmodus deactiveren.
- Internet settings invullen
Settings zijn te vinden via google "APN settings *provider naam NL*".
Deze invoeren.
- Opnieuw flightmodus aan zetten.
- Wachten totdat je provider naam verdwijnt en dan flightmodus weer uitschakelen!
- Eventueel je pincode invoeren
et voila! je hebt een werkende iPad 3G!
[ Voor 5% gewijzigd door nils7 op 05-05-2010 17:32 ]
Anoniem: 84823
Voor de doe het zelfer...martijnd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:23:
[...]
Hoe heb je het knippen aangepakt? Graag stap voor stap?
http://www.icreatemagazin...r-ipad-3g-het-werkt/8003/
Dank je, ik heb net een duo sim aangevraagd en sla dan maar aan het knippen.Anoniem: 84823 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:56:
[...]
Voor de doe het zelfer...
http://www.icreatemagazin...r-ipad-3g-het-werkt/8003/
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Hoe heb je dit precies voor elkaar gekregen?Royal schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:23:
[...]
Ik heb het geprobeerd en Tweetie 2 werkt niet goed, hij crashed wanneer ik wil zoeken. Daarnaast zijn er op sommige plekken nog wat display foutjes. Maar geinig is wel wel
Ik Haal de info.plist van me iPad. Ik kan er dan niets mee dus convert hem naar XML
Dan staat
<key>UIDeviceFamily</key>
<array>
<integer>1</integer>
<integer>2</integer>
</array>
er (tot nu toe) nooit in.
Als ik dat dan met de hand toevoeg en de meuk weer terug convert naar binairy dan is de app op de iPad verdwenen?
Je hebt de info.plist uit de Tweetie.app folder gehaald? Je hoeft helemaal niks te converteren als je de plist met Text Wrangler edit. Als je vervolgens in de plist geen "UIDeviceFamily" ziet staan kan je deze het beste zelf toevoegen.Donstil schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:39:
[...]
Hoe heb je dit precies voor elkaar gekregen?
Ik Haal de info.plist van me iPad. Ik kan er dan niets mee dus convert hem naar XML
Dan staat
<key>UIDeviceFamily</key>
<array>
<integer>1</integer>
<integer>2</integer>
</array>
er (tot nu toe) nooit in.
Als ik dat dan met de hand toevoeg en de meuk weer terug convert naar binairy dan is de app op de iPad verdwenen?
Heheeh sygic werkt op de gps!
Maps is ook erg mooi!
Hij laadt wel traag!
Maps is ook erg mooi!
Hij laadt wel traag!
Ooh het het nu idd aan nee praat (thnx). Geprobeerd met de nu.nl app maar die was helemaal uit zijn verband gelijk.Royal schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:07:
[...]
Je hebt de info.plist uit de Tweetie.app folder gehaald? Je hoeft helemaal niks te converteren als je de plist met Text Wrangler edit. Als je vervolgens in de plist geen "UIDeviceFamily" ziet staan kan je deze het beste zelf toevoegen.
Ik laat het maar ff varen. Hoop werk voor weinig
5183
Iemand die een goede rss reader oid weet? Ik wil niet alleen headlines en na een klik 2 zinnen maar gewoon hele artikelen 
Overigens werkt ARCreader goed als comic reader voor Suske en Wiske en Donald Duck. Hoef je niet perse die Zeal reader voor aan te schaffen dus.
En als laatste domme vraag, apps die ik met mijn NL acc gekocht heb kan ik niet updaten op de iPad. Kan dat via iTunes wel?
Overigens werkt ARCreader goed als comic reader voor Suske en Wiske en Donald Duck. Hoef je niet perse die Zeal reader voor aan te schaffen dus.
En als laatste domme vraag, apps die ik met mijn NL acc gekocht heb kan ik niet updaten op de iPad. Kan dat via iTunes wel?
Heb er eentje naast me liggen nu. Een 64gb met 3g.
Werkt wel fijn. Zie het nut nog steeds niet zo.
Maar 3g gaat best snel, en het bereik is ook goed.
Zit een AT&T kaart in.
Overigens bij de apple stores hier liggen er 30 ter display, en enorm druk. Die dingen worden als warme broodjes verkocht. (South-Beach Miami)
Zie hier ook overal mensen zitten populair te doen met het ding. In elke diner en koffiebar hehehe...
Zelfs op het strand
.
Maargoed, scherm is duidelijk, vingerbewegingen werken goed, geluid is vrij zacht, applicaties werken snel, ziet er gelikt uit, app store werkt prima.
Toetsenbord is even wennen maar tikt wel goed aan. Ik mis alleen een kleine trilfunctie ofzo wanneer je iets ingetikt hebt. Syncen met itunes gaat ook prima, wordt gelijk herkend, je kan gelijk muziek overpompen.
Al met al degelijk apparaat. Snap alleen niet zo heel goed de functie. Je kan hetzelfde op je iPhone doen, maargoed dat is al veel vaker gezegd.
8/10
Zit een AT&T kaart in.
Overigens bij de apple stores hier liggen er 30 ter display, en enorm druk. Die dingen worden als warme broodjes verkocht. (South-Beach Miami)
Zie hier ook overal mensen zitten populair te doen met het ding. In elke diner en koffiebar hehehe...
Zelfs op het strand
Maargoed, scherm is duidelijk, vingerbewegingen werken goed, geluid is vrij zacht, applicaties werken snel, ziet er gelikt uit, app store werkt prima.
Toetsenbord is even wennen maar tikt wel goed aan. Ik mis alleen een kleine trilfunctie ofzo wanneer je iets ingetikt hebt. Syncen met itunes gaat ook prima, wordt gelijk herkend, je kan gelijk muziek overpompen.
Al met al degelijk apparaat. Snap alleen niet zo heel goed de functie. Je kan hetzelfde op je iPhone doen, maargoed dat is al veel vaker gezegd.
8/10
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik vind The Early Edition super relaxed om RSS mee te lezen. Voegt je feeds samen tot een krant-achtige view. Geeft in het overzicht wel maar een paar eerste regels per artikel weer, met klik voor meer.5183 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:01:
Iemand die een goede rss reader oid weet? Ik wil niet alleen headlines en na een klik 2 zinnen maar gewoon hele artikelen
UiteraardEn als laatste domme vraag, apps die ik met mijn NL acc gekocht heb kan ik niet updaten op de iPad. Kan dat via iTunes wel?
Ja, op de een of andere manier verwondert me dat ook niet echt LOLKecin schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:37:
..... ziet er gelikt uit, app store werkt prima.
Samsung S23 Ultra 256GB
Populair te doen of gewoon gebruiken? Blijkbaar werkt het apparaat lekker en het lijkt me duidelijk dat het veel grotere scherm an-sich al een enorm pluspunt is boven een iPhone, je kan daar echt wel meer mee natuurlijk. Pak daarbij de snelheid, de veeeeel langere accuduur en je hebt een apparaat wat minstens net zo lekker werkt als de iPhone, maar dan op alle punten beter. Als je geen nut voor de iPad ziet, is dat er voor de iPhone eigenlijk ook niet. Maar ik geef je wel gelijk dat als je het naast een gewone laptop zou zetten, het lastiger wordt om het nut te verdedigen... persoonlijk zou ik best een iPad ter vervanging voor een laptop willen, heerlijk interface, maar dat is het zeker nog niet. Het staat dus nu echt tussen wat apparaten in en dat maakt het voor mij thuis echt een gadget. Ook leuk hoor, alleen geen must-have.Kecin schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:37:
Zelfs op het strand.
8/10
[ Voor 23% gewijzigd door vgroenewold op 05-05-2010 23:01 ]
Geluid zacht? Zet m dan eens wat harder ;-) de mijne kan zo had dat ie gaat vibreren zelfs haha!Kecin schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:37:
Heb er eentje naast me liggen nu. Een 64gb met 3g.
Zit een AT&T kaart in.
Zelfs op het strand.
8/10
Heb m'n laptop niet meer aangeraakt sinds ik m heb!
Alleen een houding om goed te kunnen typen is nog lastig!
Veel geinige apps gevonden.
Ik ken de iPhone al bijna 2.5 jaar dus was snel gewent ermee maar op een groter scherm en vooral de snelheid en souplesse is toch wel een aangename ervaring en zeker een goede mobiele desktop vervanger!
Nee dat zie je weer helemaal verkeerd. Een Windows /Linux device gebruik je omdat je het nodig hebt en een Apple device gebruik je omdat je populair wilt zijn/doen.vgroenewold schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:59:
[...]
Populair te doen of gewoon gebruiken? Blijkbaar werkt het apparaat lekker
Heb je de discussie dan nog niet begrepen

Gorvrrrr, wat ziet het scherm er vet uit na een lange plants vs zombies survival endless sessie zeg...
1 ding is zeker, de iPad zal mijn eerstkomende vlucht volledig entertainment kunnen verzorgen. Na een hele dag spelen 10uurtjes dus, is er nog kaar 5% accu over. Mijn komende vlucht duurt 18 uur. Zelfs in flightmode is dat moeilijk te halen... En normale noodaccu's voor de iPhone werken niet op de iPad.
1 ding is zeker, de iPad zal mijn eerstkomende vlucht volledig entertainment kunnen verzorgen. Na een hele dag spelen 10uurtjes dus, is er nog kaar 5% accu over. Mijn komende vlucht duurt 18 uur. Zelfs in flightmode is dat moeilijk te halen... En normale noodaccu's voor de iPhone werken niet op de iPad.
wvexeltweakers schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:57:
[...]
Ja, op de een of andere manier verwondert me dat ook niet echt LOL
Ja, populair te doen. Wanneer jij met je lambo voor komt rijden, eruit stapt, je $1000 zonnebril afzet en je iPad pakt, ben je denk ik toch wel populair aan het doen.vgroenewold schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:59:
[...]
Populair te doen of gewoon gebruiken? Blijkbaar werkt het apparaat lekker en het lijkt me duidelijk dat het veel grotere scherm an-sich al een enorm pluspunt is boven een iPhone, je kan daar echt wel meer mee natuurlijk. Pak daarbij de snelheid, de veeeeel langere accuduur en je hebt een apparaat wat minstens net zo lekker werkt als de iPhone, maar dan op alle punten beter. Als je geen nut voor de iPad ziet, is dat er voor de iPhone eigenlijk ook niet. Maar ik geef je wel gelijk dat als je het naast een gewone laptop zou zetten, het lastiger wordt om het nut te verdedigen... persoonlijk zou ik best een iPad ter vervanging voor een laptop willen, heerlijk interface, maar dat is het zeker nog niet. Het staat dus nu echt tussen wat apparaten in en dat maakt het voor mij thuis echt een gadget. Ook leuk hoor, alleen geen must-have.
Het werkt absoluut lekker. Ik zie wel nut in een iPhone, bellen. Maar ik denk ook niet dat je de iPad moet zien als vervangen voor een laptop. Maar meer een extra. Wanneer je geen zin hebt om je laptop mee te slepen. Of even snel wat moet noteren, kinderen wil laten internetten, even een spelletje spelen in het openbaar vervoer. Maar niet om documenten of presentaties te maken.
Het is handig voor vertegenwoordigers enzo denk ik.
Gadget gehalte is inderdaad heel hoog. Ik vind het persoonlijk dan ook meer een extentie op je bestaande apparaten. Dus ben het redelijk met je eens. Een middag spelen was leuk, maar wil er geen 1 hebben. Zou er na goed aantal dagen weer zat van zijn denk ik.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
@hierboven. Laten ze hem nou ook bedoelt hebben als device tussen de iPhone en de MacBook(pro) in.
Slimme gasten bij Apple zei wisten het toen al. Jij nu pas.
Slimme gasten bij Apple zei wisten het toen al. Jij nu pas.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Importeren
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Importeren
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid