53 euro incl. verzendenAnoniem: 107960 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:07:
[...]
Hoeveel was je kwijt in totaal? Vouwt hij ook lekker dubbel? (Dus dat je je voorkant achter om klapt als je je iPad vast houdt?)
Iemand de ColcaSac al binnen? Wil deze gaan bestellen. Ben benieuwd naar ervaringen.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Anoniem: 269244
Ik weet niet hoe die daar komt, maar ik zal t wel ff fixen
Sorry voor de lasten 
EDIT: Er stond inderdaad luguber javascript onderin de index.html
Ik weet niet hoe deze daar ik gekomen, maar het is nu weg.
EDIT: Er stond inderdaad luguber javascript onderin de index.html
Ik weet niet hoe deze daar ik gekomen, maar het is nu weg.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 269244 op 29-04-2010 20:34 ]
Ik heb ± 3 weken geleden een iPad-case besteld bij fabrixcases.com, maar heb vooralsnog nog niets gehoord en/of ontvangen. Ik meen me te herinneren dat er meer Tweakers waren die daar een case hebben besteld, hebben jullie al wel iets binnen?
Kan iemand hier bevestigen of er nu een simlock op de 3G-versie zit of niet? Ik lees namelijk heel tegenstrijdige (oudere) berichten en artikels. Kan die gewoon zonder problemen in Nederland gebruikt worden?
[ Voor 20% gewijzigd door Lulukai op 29-04-2010 21:14 ]
.
Volgens Apple zit er geen simlock op de iPad.
Dat klopt, Steve Jobs heeft het zelf gezegd tijdens de aankondiging van de iPad. Maar hij heeft wel vaker dingen gezegd die later veranderd zijn. In diezelfde presentatie bijvoorbeeld kwam ook de mute knop voor, waarvan de functie later is vervangen door een rotation lock. Dat is wat mij betreft een vooruitgang, maar het is wel een verandering. Dus er kunnen ook andere dingen veranderd zijn. Met Mac OS zijn er ook wel eens aangekondigde functies later heel stilletjes van de website verdwenen.Martijn02 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:24:
Bovendien, of er nou een simlock op zit of niet, hij moet ook met een bijgeknipte SIM kaart kunnen werken. Volgens de specs van SIM en Micro-SIM kaarten zou een Micro-SIM kaart wel in een gewone SIM telefoon kunnen werken (backwards compatibel) maar over de situatie andersom is niets gezegd. In NL Kan je nog geen Micro-SIM krijgen dus dat moet wel gaan werken.
Waarschijnlijk gaat het allemaal gewoon werken hoor, maar ik hou mijn geld nog even in de zak tot iemand het geprobeerd heeft. Hopelijk morgen, als de meeste mensen in de US hun iPad+3G binnen hebben.
Dat zou wel nasty zijn zeg. Een simlock erop. Maar tegelijktijd wel het ultieme middel om de iPad 3G in USA te houden.
Anoniem: 198824
Volgens mij is dit gewoon cryptisch omschreven door Apple. Hij wordt geleverd zonder simkaart en hij werkt ook zonder simkaart, echter schijn je alleen het netwerk van AT&T te kunnen gebruiken als je gebruik wilt maken van de 3G verbinding. Je bent dan dus verplicht hiervoor een deal te sluiten met AT&T en dit zou alleen werken bij AT&T USA.Martijn02 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:24:
Is allemaal speculatie want zeker weten doet niemand het nog, maar ik heb de gok genomen en er een besteld en hoop op een jailbreak indien 3G niet werkt in Nederland
Heb zelf ook nog niets binnen, helaas. Misschien iets te doen met de As-wolk van een weekje terug. Heb er al een mail achteraan gestuurd maar nog geen reactie gehad.wdekreij schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:08:
Ik heb ± 3 weken geleden een iPad-case besteld bij fabrixcases.com, maar heb vooralsnog nog niets gehoord en/of ontvangen. Ik meen me te herinneren dat er meer Tweakers waren die daar een case hebben besteld, hebben jullie al wel iets binnen?
PhD i.o.
Sinds vanavond de trotse eigenaar van een iPad maar voor ik hem aansluit even een vraagje (waarop ik niet 1,2,3 een antwoord kon vinden).
Hoe zit het met de accounts van iTunes? Ik heb op dit moment een NL account met een NL cc. Kan ik deze gebruiken voor mijn iPad (en alles overzetten, ook wat ik heb gekocht?) of moet ik een andere (US?) account aanmaken? En kan dit ook met mijn NL cc? Zou het jammer vinden als ik iets verkeerds doe waardoor ik de store niet meer kan gebruiken...
Hoe zit het met de accounts van iTunes? Ik heb op dit moment een NL account met een NL cc. Kan ik deze gebruiken voor mijn iPad (en alles overzetten, ook wat ik heb gekocht?) of moet ik een andere (US?) account aanmaken? En kan dit ook met mijn NL cc? Zou het jammer vinden als ik iets verkeerds doe waardoor ik de store niet meer kan gebruiken...
Hij klikt er heel soepel in. Heb geprobeerd hem er uit te schudden, zonder succes[message=,noline]Yzord schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:37[/message]:
[...]
Zou je me willen zeggen hoe de iPad vast wordt gehouden. Het ziet er op de foto's niet erg stabiel uit namelijk. Ik wil deze ook kopen, maarja, wil eerst dat weten
Totaal ongeveer 50 euro. Geen douane-aanslag gehad. Hij vouwt goed dubbel, maar er is wel wat ruimte tussen de flap en de iPad bij de rondingen.[message=,noline]Arcanedevil schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:07[/message]:
[...]
Hoeveel was je kwijt in totaal? Vouwt hij ook lekker dubbel? (Dus dat je je voorkant achter om klapt als je je iPad vast houdt?)
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Yzord schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:56:
[...]
Ik betwijfel heel erg of deze wel uitkomt. Ik vrees dat ze toch wachten op de release van 4.0 anders kan Apple namelijk het gat vullen. Tenzij ze meerdere exploits hebben, dan zou het kunnen.
Zoals ik al zeitherefore, it is probably better not to release on Friday.
@srekaewt, ik heb hem al besteld
[ Voor 4% gewijzigd door Yzord op 29-04-2010 22:53 ]
Gebruik ff de zoek functie. Is al erg vaak besproken.hemiparo schreef op donderdag 29 april 2010 @ 22:16:
Sinds vanavond de trotse eigenaar van een iPad maar voor ik hem aansluit even een vraagje (waarop ik niet 1,2,3 een antwoord kon vinden).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Antwoord dan niet... of geef me op zijn minst een link naar de tekst. Kan me voorstellen dat het al besproken is maar zoals aangegeven: ik kon het niet vinden...Donstil schreef op donderdag 29 april 2010 @ 23:14:
[...]
Gebruik ff de zoek functie. Is al erg vaak besproken.
Er zijn vier topics inmiddels waar we elke dag weer dezelfde vragen moeten behandelen.hemiparo schreef op donderdag 29 april 2010 @ 23:17:
[...]
Antwoord dan niet... of geef me op zijn minst een link naar de tekst. Kan me voorstellen dat het al besproken is maar zoals aangegeven: ik kon het niet vinden...
Ik kan het trouwens wel gewoon wel keurig vinden. De USA store is beschikbaar op de iPad. de eu store (waar ook ipad apps instaan) is alleen beschikbaar op de Mac. Koop je daar een app dan moet je dus eerst syncen.
Edit: en er is zelfs een iPad appstore topic.
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 29-04-2010 23:49 ]
Thanks, daar kan ik iets mee
ondertussen een US account aangemaakt. Kan ik nu wel met de NL account mijn iPad activeren en indien nodig met de US accounts apps erop zetten of moet het meteen met een US account?
(soms snap ik niet dat het allemaal zo lastig moet
)
(soms snap ik niet dat het allemaal zo lastig moet
Ja je kan je iPad gewoon activeren met een NL acount. Je kan ook apps uit de twee store's syncen. Doet ik ook
Zag het - ben benieuwd wat je er van vind. Ik had hem ongeveer 9 dagen na verzendbevestiging binnen, dan weet je waar je op kan rekenenen.[message=,noline]Yzord schreef op donderdag 29 april 2010 @ 22:51[/message]:
[...]
[...]
Zoals ik al zei
@srekaewt, ik heb hem al besteld
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Ja het is een preorder die van mij, wordt pas maandag verstuurd.
Wat jij zegt klopt dus helemaal niet.Anoniem: 198824 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 22:05:
[...]
Volgens mij is dit gewoon cryptisch omschreven door Apple. Hij wordt geleverd zonder simkaart en hij werkt ook zonder simkaart, echter schijn je alleen het netwerk van AT&T te kunnen gebruiken als je gebruik wilt maken van de 3G verbinding. Je bent dan dus verplicht hiervoor een deal te sluiten met AT&T en dit zou alleen werken bij AT&T USA.
Is allemaal speculatie want zeker weten doet niemand het nog, maar ik heb de gok genomen en er een besteld en hoop op een jailbreak indien 3G niet werkt in Nederland

1. Er zit geen SIM-lock op de iPad. Dit is tijdens de presentatie gezegd en er werd er ook bij verteld dat je daardoor makkelijk van SIM-kaart kan wisselen als je in het buitenland bent.
2. Er moet een SIM-kaart in. Sterker nog je krijgt zelfs een telefoonnummer. Anders kan de iPad zich niet aanmelden bij de 3G palen.
Hier ook nog geen reactie van fabrixcases mogen ontvangen. Heb de 25ste besteld dus het is voor mij nog even te vroeg om me zorgen te maken. Als ik de berichten van wdekreij zo lees dan kan het nog even duren dus
damn it. Op hun website staat "Delivery times Europe & UK 14 - 16 days". Misschien weigeren ze te leveren omdat wij de coupon code hebben gebruikt. Ik lees nu achteraf dat het alleen gebruikt mag worden bij aanschaf van een laptop deluxe case. Wat ik ook raar vind is dat ze nergens op reageren. Ik heb al naar 3 verschillende mail adressen een mailtje gestuurd en ook nog gebeld maar niks. Ik wacht het even af maar als het langer dan 14 werkdagen duurt dan ga ik maar proberen mijn geld terug te halen.
Ik heb fabrixcases even gemaild en inmiddels een mail met tracking-code ontvangen. De mijne was de 15e verzonden en is volgens de tracking gisteravond bij de NL-grens aangekomen. Zal komende week dus wel verschijnen, dunkt me
Mag ik vragen welk mail adres je hebt gebruikt en van wanneer je bestelling was? En ook of je de coupon code hebt gebruikt. Zo weet ik ongeveer hoe mijn bestelling zal verlopen. Thanks
[ Voor 30% gewijzigd door kanja op 30-04-2010 11:06 ]
Heb gemaild via het contactform op de website. Bestelling is op de 10e geplaatst, en volgens mij heb ik geen coupon gebruikt.
Ok thanks voor de antwoorden. Ik wacht het gewoon even af en mocht het echt te lang duren dan trek ik weer aan de bel.
Ik gebruik trouwens nu blackVPN. Werkt super icm met de abcapp en netflix.
Kost €5per maand maar als je nu een maand (voor €5) op proef neemt via mijn usercode krijg je er twee gratis maanden extra bij.
Lid worden kan dan hier en je moet deze code gebruiken
JWMBPDB
Kost €5per maand maar als je nu een maand (voor €5) op proef neemt via mijn usercode krijg je er twee gratis maanden extra bij.
JWMBPDB
Ik heb de iPad inmiddels ongeveer 2 weken en ben er inmiddels erg mee gewend geraakt. Waar t in eerste instantie toch meer een leuke gadget leek (als in grote iPhone zonder extra functionaliteit, zoals ook in veel reviews naar voren komt), durf ik nu toch wel hardop te zeggen wat voor een geweldige aanwinst het apparaat eigenlijk is.
Het apparaat is simpelweg heerlijk om mee te spelen, wat een toevoeging aan je inhouse entertainment! Over alles is nagedacht, even snel je mail checken gaat in no-time onder meer omdat het een altijd-aan apparaat is met z'n schijnbaar oneindige stand-by tijd. Zo staat mijn iPad eigenlijk nooit uit, en dat houdt ie nu al een slordige 5 dagen vol met nog 45% bAtterij over as we type.
Vanuit mijn luie stoel bedien ik nu vanuit iTunes met bluetooth de stereo, beetje youtuben in HD terwijl je nieuwe cd's previewt, het werkt gewoon zo intuïtief!
Wat zijn jullie ervaringen nadat je van de eerste wow-momenten bent bekomen?
Het apparaat is simpelweg heerlijk om mee te spelen, wat een toevoeging aan je inhouse entertainment! Over alles is nagedacht, even snel je mail checken gaat in no-time onder meer omdat het een altijd-aan apparaat is met z'n schijnbaar oneindige stand-by tijd. Zo staat mijn iPad eigenlijk nooit uit, en dat houdt ie nu al een slordige 5 dagen vol met nog 45% bAtterij over as we type.
Vanuit mijn luie stoel bedien ik nu vanuit iTunes met bluetooth de stereo, beetje youtuben in HD terwijl je nieuwe cd's previewt, het werkt gewoon zo intuïtief!
Wat zijn jullie ervaringen nadat je van de eerste wow-momenten bent bekomen?
Ben eigenlijk ook benieuwd of mensen de ipad intensief gebruiken als ereader?
@donstil hoe heb jij netflix ingeregeld voor wat betreft homepage adressen? En is de online watch module interessant genoeg qua aanbod? Bij het registergedeelte en keuze paletten staat nl dat online gedeelte niet het volledige aanbod betreft.
@michel242186 ereader gedeelte is een top 3 voor mij, zowel goodreader, comiczeal en ibooks gebruik ik.heb hiervoor een tijdje de Sony ereader gehad, echter na half jaar weer verkocht met 40 euro verlies...beschouw ik maar als leergeld. Sony reader is wat mij betreft een niet gebruiksvriendelijk product, langzaam, diapositief bij omslaan pagina's etc
Kortom, video, Books, comics, audiobooks, websurfing, gaming etc zijn mijn toppers op de iPad, was na 1 dag al ontwend aan het formaat van de iPod touch....das echt klein!!!
@michel242186 ereader gedeelte is een top 3 voor mij, zowel goodreader, comiczeal en ibooks gebruik ik.heb hiervoor een tijdje de Sony ereader gehad, echter na half jaar weer verkocht met 40 euro verlies...beschouw ik maar als leergeld. Sony reader is wat mij betreft een niet gebruiksvriendelijk product, langzaam, diapositief bij omslaan pagina's etc
Kortom, video, Books, comics, audiobooks, websurfing, gaming etc zijn mijn toppers op de iPad, was na 1 dag al ontwend aan het formaat van de iPod touch....das echt klein!!!
Nikon D600| Nikon 12-24| Sigma 70-200/f2.8| OneplusOne |MBPr15 |Nikon 24-70 |GoPro 4+ | Feiyu G4
Ik ga morgen wat dagen naar parijs met de vriendin en ga voor het eerst me MacbookPro thuis laten en neem alleen de iPad mee. Ben benieuwd of dat een beetje gaat bevallen.
(DSLR blijft ook thuis dus dat ga ik alvast niet missen)
(DSLR blijft ook thuis dus dat ga ik alvast niet missen)
Klopt is idd wat beperkter. Heb het nog niet echt getest verder.tjaumin schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:17:
@donstil hoe heb jij netflix ingeregeld voor wat betreft homepage adressen? En is de online watch module interessant genoeg qua aanbod? Bij het registergedeelte en keuze paletten staat nl dat online gedeelte niet het volledige aanbod betreft.
Een kennis van me gaat er 1 mee brengen voor me.
Die toevallig in NYC zit nu, merkte ik gister op.
T wordt een 3G met 64GB dus volgende week weet ik of er er een simlock op zit
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Er zit geen simlock op. Wel even je simkaart midden naar een microsim.
Ik typ dit overigens vanaf mijn iPad. Het 'm nu een paar dagen en bevalt uitermate goed. Ik zit nu in NYC, dus heb d'r maar gelijk 7 gekocht. Meestal zijn ze niet op voorraad, ,aar als je geserveerd heb je 'm in 1 tot 2 dagen.
Ik typ dit overigens vanaf mijn iPad. Het 'm nu een paar dagen en bevalt uitermate goed. Ik zit nu in NYC, dus heb d'r maar gelijk 7 gekocht. Meestal zijn ze niet op voorraad, ,aar als je geserveerd heb je 'm in 1 tot 2 dagen.
Ik weet sinds 27jan al dat er geen simlock op zit. Heeft Steve immers verteld in zijn keynote.nils7 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 01:42:
Een kennis van me gaat er 1 mee brengen voor me.
Anoniem: 354477
Heb Apple NL maar even gemaild en die zeggen dat er wel een simlock op de 3G versie zit.
lol @ degene die ze besteld hebben
heb je een extra dure wifi model.
Ach, unlock zal zo wel komen.
Ach, unlock zal zo wel komen.
Steve Jobs heeft in de keynote gezegd van niet. Als hij het er dan toch op zet zou dat een hele stoome zet zijn. Dat gaat hem waarschijnlijk meer geld kosten dan het oplevert.Anoniem: 354477 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:21:
Heb Apple NL maar even gemaild en die zeggen dat er wel een simlock op de 3G versie zit.
Anoniem: 87260
Er zit geen simlock op want er is ook de mogelijkheid om je eigen provider te kiezen. Apple heeft een deal met een partij gemaakt. Ik Duitsland zijn er ook al 3 telefoon operators die internet voor de ipad gaan leveren. Een in samenwerking met Apple en twee die een tweejarig abonnement aanbieden.
Om de rest te ontkrachten he!Donstil schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 06:38:
[...]
Ik weet sinds 27jan al dat er geen simlock op zit. Heeft Steve immers verteld in zijn keynote.
Had niks over een simlock gehoord, las het hier pas nadat ik m besteld had
Hopen dat ik 'm bij kan knippen en dat het werkt!
En anders hopen dat Gizmodo de nieuwe iPhone daadwerkelijk heeft open geschroefd en dat ik daarbij eind juni 2 microsims kan scoren
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Inmiddels zit er op de US iPads geen simlock, dus zal die voor NL ook wel niet zo zijn.
...
[ Voor 105% gewijzigd door fmb op 01-05-2010 15:29 . Reden: foutje... bericht kan verwijderd worden! ]
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Nu nog ff kijken hoe we een microsim kunnen krijgen of maken
Wel slim om import te voorkomen.Emile schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:51:
[...]
Steve Jobs heeft in de keynote gezegd van niet. Als hij het er dan toch op zet zou dat een hele stoome zet zijn. Dat gaat hem waarschijnlijk meer geld kosten dan het oplevert.
Ik heb er gewoon eentje besteld op Ebay...de Hi kaart waarbij je prepaid voor 9 euro per maand op internet kan.
Maak zelf je MicroSIM kaart: http://www.ihackintosh.co...sim-for-ipad-3g-yourself/
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Heeft iemand dit al gedaan een standaard sim modden naar een micro sim en werkend in een Ipad?martijnd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:36:
Maak zelf je MicroSIM kaart: http://www.ihackintosh.co...sim-for-ipad-3g-yourself/
Anoniem: 130472
Weet iemand of je in de US ergens een simkaart kan vinden met alleen internet access (pre-paid)? Kan dit nergens vinden, maar wellicht weet iemand dit?
Zover ik een ander forum mag geloven...nee!
Na ruim een week met de iPad kan ik zeggen dat m'n ereader de deur uit kan: nu twee boeken gelezen en het bevalt perfect!
Laptop de afgelopen week nauwelijks nog gebruikt, enige wat ik mis op de iPad;
- vertaalplugin waarmee je een pagina kunt vertalen... Nu komt dat neer op url kopiëren, babelfish openen, url plakken, taal selecteren en vertalen. Dat zou ik graag makkelijker zien.
- herladen in safari, erg irritant dat hij soms de hele pagina herlaad.
- nieuwe pagina's in safari: blijf lievere op de huidige, dan dat hij naar de nieuwe springt. Op macrumors bijvoorbeeld wil ik gewoon alle interessante forumlinks kunnen openen in eren ander venster, zonder steeds heen en weer te hoeven springen...
De Apple case vind ik super! Ding is mooi compact maar toch stevig. Als je de iPad gebruikt vouw je de cover naar achteren, perfect gemaakt...
Verder een perfect apparaat, bijna aan vergroeid
- vertaalplugin waarmee je een pagina kunt vertalen... Nu komt dat neer op url kopiëren, babelfish openen, url plakken, taal selecteren en vertalen. Dat zou ik graag makkelijker zien.
- nieuwe pagina's in safari: blijf lievere op de huidige, dan dat hij naar de nieuwe springt. Op macrumors bijvoorbeeld wil ik gewoon alle interessante forumlinks kunnen openen in eren ander venster, zonder steeds heen en weer te hoeven springen...
De Apple case vind ik super! Ding is mooi compact maar toch stevig. Als je de iPad gebruikt vouw je de cover naar achteren, perfect gemaakt...
[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 02-05-2010 09:16 ]
Heb me hier vrijdag ingeschreven, maar hoe lang duurde het bij jou voordat je reactie kreeg?Donstil schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:33:
Ik gebruik trouwens nu blackVPN. Werkt super icm met de abcapp en netflix.
JWMBPDB
Paar minuten. Je krijg je login op hetzelfde adres als je paypal btwYorick81 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 10:54:
[...]
Heb me hier vrijdag ingeschreven, maar hoe lang duurde het bij jou voordat je reactie kreeg?
(misschien heb je een andere gebruikt zoals ik)
Lees je Engelse boeken?matthijst schreef op zondag 02 mei 2010 @ 08:56:
Na ruim een week met de iPad kan ik zeggen dat m'n ereader de deur uit kan: nu twee boeken gelezen en het bevalt perfect!
Ook Nederlandse boeken zijn veelal al in eBook variant te verkrijgen
PhD i.o.
Hmm, shit, nooit ontvangen, maar Callas openen dan.Donstil schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:27:
[...]
Paar minuten. Je krijg je login op hetzelfde adres als je paypal btw
(misschien heb je een andere gebruikt zoals ik)
Thnx
Anoniem: 106714
Iemand al last van stof onder zijn scherm?? Het zal toch zo zijn dat ik weer eens de eerste ben in NL??
Zwart klein vlekje linksonderin, duidelijk te zien op een wit scherm.. Heel hinderlijk nu ik het zie Lees wel meer iPad stof problemen van mensen die naar de store gaan en direct een nieuwe krijgen.Tja dat ligt voor mij toch wat lastiger.
Heel vervelend dit. Zou dit bij Solid Vision te verhelpen zijn?
Zwart klein vlekje linksonderin, duidelijk te zien op een wit scherm.. Heel hinderlijk nu ik het zie Lees wel meer iPad stof problemen van mensen die naar de store gaan en direct een nieuwe krijgen.Tja dat ligt voor mij toch wat lastiger.
Ik heb het ook. Bij miij zie je het niet als de iPad aan is.Anoniem: 106714 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:11:
Iemand al last van stof onder zijn scherm?? Het zal toch zo zijn dat ik weer eens de eerste ben in NL??
Op al me iphones ook gehad. Net zoals alle producten met een lcd panel en een glasplaat erover heen (of plastig).
Kan je helaas weinig aan doen. Laat je het nu fixen dan heb je het over een paar weken weer. Athans dat is mijn ervaring ermee.
Waar vind ik een simonly met alleen internet. Dus nauwelijk, tot geen belminuten/sms, maar alleen internet. Dan is 3G abbo nog wel te betalen. Als je zo'n laptop abbo nodig hebt, ben je meteen tientallen euro's per maand kwijt. Das wel een beetje té veel van 't goede.
Komt 'ie weer: http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_onlytimowouters schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:49:
Waar vind ik een simonly met alleen internet. Dus nauwelijk, tot geen belminuten/sms, maar alleen internet. Dan is 3G abbo nog wel te betalen. Als je zo'n laptop abbo nodig hebt, ben je meteen tientallen euro's per maand kwijt. Das wel een beetje té veel van 't goede.
Koop zelf trouwens liever een Android (sorry...) voor 230 Euro zoals een Samsung Spica. Deze kun je met root access vervolgens opzetten als AP voor je iPad.
[ Voor 16% gewijzigd door .CoUk op 02-05-2010 23:35 ]
http://www.engadget.com/2...ed-to-send-text-messages/
Ipad 3G is bevestigd simlock vrij te zijn, tevens een geknipte simkaart werkt ! Nu twijfel ik of ik toch voor de 3g ga...(wie sponsort mij 100 euro
)
Ipad 3G is bevestigd simlock vrij te zijn, tevens een geknipte simkaart werkt ! Nu twijfel ik of ik toch voor de 3g ga...(wie sponsort mij 100 euro
Dat is voor Jailbreaks toch? Ik ga zelf mijn iPad niet kraken, zie de meerwaarde er niet van in.Anoniem: 44189 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 03:32:
Spirit is uit!
Ik moet nog wel wennen aan het iPad toetsenbord, sommige functies zoals en punt of een vraagteken staan nu direct op het toetsenbord, op de iPhone moet je dan eerst even switch vaan layout. Verder perfect apparaat voor alle basic computer activiteiten gebruik ik me iPad nu en niet mijn MBP.
wie gaat er als eerste ?? :-) ik mis backgrounder en sbsettings namelijk best.Anoniem: 44189 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 03:32:
Spirit is uit!
Wordt een lekker daggie vandaag!!
Eerder vertelde ik over stof, maar het zouden ook 2 dooie/luie pixels kunnen zijn. Hoe kan ik dit het beste testen? Ik heb pixelmeister aangeschaft en bij sommige kleuren verdwijnen de stippen (heb er 2).
Vorig jaar een MBP gekocht met 2 luie pixels en 2 jaar ervoor een dure monitor met rooie dooie pixel pfff
Zojuist gejailbreakt.
Appeltje eitje...meest simpele jailbreak ooit.
Cydia is nog niet helemaal geoptimaliseerd, maar er is wel rekening gehouden met de ipad.
Sbsettings geinstalleerd. Maar na reboot had ik werkelijke een grote iPhone, aangezien de UI volledig iPhone was lol.
Even respringen in sbssettngs en mijn Ipad UI was terug.
Na elke reboot moet dit helaas gebeuren, en tevens zijn een aantal iconen door elkaar gegooid.
Cydia is nog niet helemaal geoptimaliseerd, maar er is wel rekening gehouden met de ipad.
Sbsettings geinstalleerd. Maar na reboot had ik werkelijke een grote iPhone, aangezien de UI volledig iPhone was lol.
Na elke reboot moet dit helaas gebeuren, en tevens zijn een aantal iconen door elkaar gegooid.
Las dat gedownloade foto's ook gewist worden, door de jailbreak?
Wacht wel ff op een geupdate versie, zie nog weinig nut in jailbreak.
heb je link voor me? waar ik die jailbreak kan downen? ik kan bij ipadplanet ni vindenDikkie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:52:
Zojuist gejailbreakt.
Synced fotos? Zover ik weet heb ik alles nog staan.matthijst schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:00:
Las dat gedownloade foto's ook gewist worden, door de jailbreak?
@Kev
Kijk eens op de website van het iphone dev team
Thanks gevondenDikkie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:08:
[...]
@Kev
Kijk eens op de website van het iphone dev team
Nee, van internet gedownloade foto's.Dikkie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:08:
Synced fotos? Zover ik weet heb ik alles nog staan.
Niet dat ik die heb trouwens, maar eerste versie van jailbreaks zitten meestal wel wat bugs in, wacht dus een dag of 3 en dan zullen dat soort dingen er wel uit zijn
Is het net zo simpel als blackra1n op de iPhone?Dikkie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:52:
Zojuist gejailbreakt.
Ja.. het zelfde.. 1 knopje klikken en je bent klaar:)Donstil schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:35:
[...]
Is het net zo simpel als blackra1n op de iPhone?
iPad 16GB een jailbreak met osx gegeven werkt prima.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Heel simpel..je krijgt Cydia.Anoniem: 354477 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:45:
Wat kan je allemaal met die Spirit jailbreak?
Tot nu toe werkt alles goed. Sbsettings, backgrounder, winterboard en appsync. Ook openssh waardoor ik in de iPad kom. Dikke pluim voor de devs.
Is bij jouw SBsetting goed gegaan?? na het installeren en iPad rebooten.. is die naar iPhone/Touch geworden.. keyboard etc... LOLAnoniem: 106714 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:51:
[...]
Heel simpel..je krijgt Cydia.
Tot nu toe werkt alles goed. Sbsettings, backgrounder, winterboard en appsync. Ook openssh waardoor ik in de iPad kom. Dikke pluim voor de devs.
Misschien een stomme vraag en niet helemaal toegestaan maar... is het niet meer/minder dan je iPad aansluiten, programma draaien en klaar...?
Zou het toch jammer vinden als mijn iPad nu al kapot zou gaan
[ Voor 19% gewijzigd door hemiparo op 03-05-2010 11:02 ]
Snap niet veel van jailbreaks, wat verandert er allemaal?Anoniem: 106714 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:51:
[...]
Heel simpel..je krijgt Cydia.
Als je de SDK van Apple hebt, kan je dan eigenlijk ook al OS4.0 op de iPad installeren ?
gewoon nee.
Even respringen in SBSettings, en alles is weer ok.Kev7381 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:56:
[...]
Is bij jouw SBsetting goed gegaan?? na het installeren en iPad rebooten.. is die naar iPhone/Touch geworden.. keyboard etc... LOL
;-) nee je houdt gewoon je 3.2 FW.. als je meer wilt weten over een jailbreak moet je toch echt even gaan lezen op de iphoneclub. Daar vind je alles wat je moet weten. Te veel info om zo even op te noemen.Anoniem: 354477 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:46:
Krijg je met die jailbreak OS 4.0 dan?
Het komt er in het kort op neer dat je Cydia op je iPad krijgt en Cydia zorgt ervoor dat je programmaatjes en tweaks buiten Apple om kan installeren.
Ik heb OSX en bij mij duurde de complete jailbreak niet meer dan 2 minuten. Alle settings, apps etc blijven ook gewoon behouden.hemiparo schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:01:
Misschien een stomme vraag en niet helemaal toegestaan maar... is het niet meer/minder dan je iPad aansluiten, programma draaien en klaar...?
Heb inmiddels via Cydia SBSettings en Appsync geïnstalleerd, werkt nog niet allemaal vlekkeloos maar goed genoeg voor mij
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Mag ik vragen waarom je hem dan jailbraikt ? Ik bedoel, je gaat van een super stabiel systeem naar een systeem wat (zeg je net zelf) eigenlijk dus niet stabiel is en dus niet vlekkeloos loopt. Dat snap ik dus nietRoyal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:55:
[...]
Ik heb OSX en bij mij duurde de complete jailbreak niet meer dan 2 minuten. Alle settings, apps etc blijven ook gewoon behouden.
Heb inmiddels via Cydia SBSettings en Appsync geïnstalleerd, werkt nog niet allemaal vlekkeloos maar goed genoeg voor mij
gewoon nee.
Dat is dus ook juist de aversie van veel mensen tegen Apple: je koopt een duur apparaat, en Apple bepaalt wat jij er op MAG zetten...een bijzonder verdienmodel, zeg maar.SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:29:
[...]
Mag ik vragen waarom je hem dan jailbraikt ? Ik bedoel, je gaat van een super stabiel systeem naar een systeem wat (zeg je net zelf) eigenlijk dus niet stabiel is en dus niet vlekkeloos loopt. Dat snap ik dus nietKoop je zo'n duur ding, en dan ga je er een instabiel apparaat van maken
Nja zal wel smaak zijn ofzo
Samsung S23 Ultra 256GB
Dat is wat ik ook nooit helemaal begrijp. Ik heb m'n iPhone ook weleens gejailbreaked. Dat is allemaal best leuk, maar verder dan een extra settings-bar in de homescreen kwam ik niet, de rest was meer dan eens gewoon bagger, tot aan de wallpapers aan toe. En om daar nu meteen 1 van de hoofdredenen om een iPhone te hebben (stabiliteit) voor op te geven..SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:29:
[...]
Mag ik vragen waarom je hem dan jailbraikt ? Ik bedoel, je gaat van een super stabiel systeem naar een systeem wat (zeg je net zelf) eigenlijk dus niet stabiel is en dus niet vlekkeloos loopt. Dat snap ik dus nietKoop je zo'n duur ding, en dan ga je er een instabiel apparaat van maken
Ja en dat is het dan meestal, gewoon het gevoel. Ik doe namelijk gewoon veel meer dan ooit op een mobiel, blijkbaar mis ik dus gewoon erg weinig.wvexeltweakers schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:32:
[...]
Dat is dus ook juist de aversie van veel mensen tegen Apple: je koopt een duur apparaat, en Apple bepaalt wat jij er op MAG zetten...een bijzonder verdienmodel, zeg maar.
Blijkbaar is dat dus de enige manier om een systeem stabiel te houdenwvexeltweakers schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:32:
[...]
Dat is dus ook juist de aversie van veel mensen tegen Apple: je koopt een duur apparaat, en Apple bepaalt wat jij er op MAG zetten...een bijzonder verdienmodel, zeg maar.
gewoon nee.
Precies. Het is leuk dat het kan hoor, zoals gezegd is dat een smaak, maar vaak lijkt het er meer op dat iemand dan gewoon het verkeerde apparaat heeft gekocht, ik heb heel bewust voor het gesloten systeem gekozen, op mobiel gebied wil ik alles zo stabiel en snel mogelijk hebben, punt.SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:49:
[...]
Als jij zo graag je eigen apps wil draaien e.d. koop dan Android of WMPhone, iPhone OS is gewoon een gesloten systeem, maar ervaring leert hier wel dat dat de enige manier is om een systeem stabiel te houden
Vind het gewoon leuk om er mee te spelen en om eerlijk te zijn is de iPad niet meer dan een speeltje voor mij. Daarnaast kan je dmv een restore altijd nog terug.SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:29:
[...]
En mijn iPad is nog steeds stabiel enige wat nog niet vlekkeloos werkt zijn sommige Cydia apps (bv sbsettings)
Dat bedoel ik juist, waarom crappy apps installeren terwijl de App store vol moet goede apps zittenRoyal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:29:
[...]
Vind het gewoon leuk om er mee te spelen en om eerlijk te zijn is de iPad niet meer dan een speeltje voor mij. Daarnaast kan je dmv een restore altijd nog terug.
En mijn iPad is nog steeds stabiel enige wat nog niet vlekkeloos werkt zijn sommige Cydia apps (bv sbsettings)
gewoon nee.
Ik gooi het mooiste van de iPad weg? Ik kan nog steeds dezelfde software installeren en heb nog steeds dezelfde stabiliteit, enige is dat ik nu homebrew apps kan installeren buiten de AppStore om (vrijheid) en ik heb hier zo mijn persoonlijke redenen voor (oa. ssh acces etc)SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:59:
[...]
Dat bedoel ik juist, waarom crappy apps installeren terwijl de App store vol moet goede apps zitten. Net wat vgroenewold hierboven zegt, je hebt dan toch echt het verkeerder apparaat gekozen, het mooiste van de hele iPad (de software, de stabilieit) gooi je weg, misschien dan toch echt het verkeerde apparaat hoor
Dus dat jij vind dat IK het verkeerde apparaat heb gekozen slaat echt nergens op, ik ben een iPhone gebruiker van het eerste uur en maak inmiddels alweer 3 jaar gebruik van (inclusief jailbreak) en ik weet heel goed dat de iPad voor mij het juiste apparaat is.
Ach ja, je kan altijd restoren, dus in zoverre valt er weinig aan te slopen
En als ze die jailbreak een beetje voor elkaar hebben zou ie d'r ook niet trager van moeten worden.
Zie het probleem dus ook niet zo...
En als ze die jailbreak een beetje voor elkaar hebben zou ie d'r ook niet trager van moeten worden.
Zie het probleem dus ook niet zo...
Nee, beta voor iPad is nog niet uit.SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:31:
Als je de SDK van Apple hebt, kan je dan eigenlijk ook al OS4.0 op de iPad installeren ?
Anoniem: 357904
Inderdaad, ik dacht dat 4.0 pas ergens rond september/oktober uitkwam. Correct my if i'm wrong
Volgens mij in de herfst ja.Anoniem: 357904 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:49:
[...]
Inderdaad, ik dacht dat 4.0 pas ergens rond september/oktober uitkwam. Correct my if i'm wrong
PSN: Roy-1991
Af fabriek is hij dus niet het juiste apparaatRoyal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:24:
[...]
Ik gooi het mooiste van de iPad weg? Ik kan nog steeds dezelfde software installeren en heb nog steeds dezelfde stabiliteit, enige is dat ik nu homebrew apps kan installeren buiten de AppStore om (vrijheid) en ik heb hier zo mijn persoonlijke redenen voor (oa. ssh acces etc)
Dus dat jij vind dat IK het verkeerde apparaat heb gekozen slaat echt nergens op, ik ben een iPhone gebruiker van het eerste uur en maak inmiddels alweer 3 jaar gebruik van (inclusief jailbreak) en ik weet heel goed dat de iPad voor mij het juiste apparaat is.
gewoon nee.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Importeren
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Importeren
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid