Ten eerste heb je als koper gewoon het recht om een product dat niet voldoet terug te sturen.
Ten tweede, als je dit topic een beetje hebt gevolgd de laatste weken, dan is het idd helaas nog zo dat de keuze bijzonder lastig is. Als je tenminste het beste van en een smartwatch en een sportwatch wil combineren.
Ten derde kan je een horloge dus niet testen in een winkel. Dus leuk om te kijken maar je wil juist de minpunten goed controleren of ze van doorslaggevende waarde zijn of dat het eigenlijk best mee valt. En daarvoor heb je gewoon even een rondje hardlopen/fietden/sportschool voor nodig.
Ten vierde wordt werd mij juist hier op tweakers aangeraden om gewoon eens wat te proberen, sport er eens mee en onder vind zelf hoe bijv de GPS van de Samsung gear sport werkt. Opmerkelijk dat er nu weer het tegenovergestelde wordt aangeven.
Ten vijfde zit ik vast aan bol.com dus ergens anders kopen heeft geen nut.
Ten zesde bestel ik ze op volgorde van MIJN keuze. Dus het horloge die ik het liefst wil test ik als eerste. Bevalt deze toch dan houd ik het natuurlijk. Zoniet, op naar de volgende.
En als laatste heb ik helaas geen geldboom in de tuin staan dus een aankoop van zo'n 300 euro, dat moet gewoon voldoen.
Als er nou 1 duidelijke analyse en uitkomst was, over 1 van de 3 genoemde horloges dan was het misschien idd de gok waard. Maar de meningen en reviews verschillen zo enorm dat het helaas niet anders kan dan ze gewoon zelf te proberen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Juancho op 06-02-2018 23:42
]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio