Ik ben op zoek naar een sporthorloge met ondersteuning voor smartphone notifications. Het is mijn eerste fitness/smartwatch en ik heb geen ervaring met de platformen van garmin, polar en de rest. Welke watch zouden jullie aanraden voor lopen en fietsen?
Wat ik graag zou hebben is :
* Duidelijk leesbaar display dat liefst always on is
* Voornamelijk running statistics en progress indicatie
* goede OHRM met mogelijkheid om een externe hartslagband te connecteren
* Meerdere dagen batterijduur
* smartphone notifications
* 24x7 monitoring
Ikzelf twijfel tussen de volgende:
* polar m430: van wat ik lees op veel vlakken zeer goed, alleen het display had ik liever geswitched met dat van een garmin forerunner
Op garmins kan je apps installeren, gaat dit een gemis zijn op de polar?
* garmin forerunner 235: veel connectie mogelijkheden, mooi display, maar oud en er is waarschijnlijk een nieuwe op komst? Ook denk ik dat de OHRM minder goed is.
* garmin vivoactive 3: Was eigenlijk mijn eerste keus tot ik verder ben gaan zoeken. Ik heb het gevoel dat dit horloge veel sporten ondersteund maar in geen enkele uitblinkt wat de forerunner en de polar wel doen. Groot pluspunt is wel dat dit horloge niet zo fel op een sporthorloge lijkt als de polar.
Deze 3 liggen ook in de price range dat ik zoek.
Iemand die ervaring heeft met deze 3?
Wat ik graag zou hebben is :
* Duidelijk leesbaar display dat liefst always on is
* Voornamelijk running statistics en progress indicatie
* goede OHRM met mogelijkheid om een externe hartslagband te connecteren
* Meerdere dagen batterijduur
* smartphone notifications
* 24x7 monitoring
Ikzelf twijfel tussen de volgende:
* polar m430: van wat ik lees op veel vlakken zeer goed, alleen het display had ik liever geswitched met dat van een garmin forerunner
* garmin forerunner 235: veel connectie mogelijkheden, mooi display, maar oud en er is waarschijnlijk een nieuwe op komst? Ook denk ik dat de OHRM minder goed is.
* garmin vivoactive 3: Was eigenlijk mijn eerste keus tot ik verder ben gaan zoeken. Ik heb het gevoel dat dit horloge veel sporten ondersteund maar in geen enkele uitblinkt wat de forerunner en de polar wel doen. Groot pluspunt is wel dat dit horloge niet zo fel op een sporthorloge lijkt als de polar.
Deze 3 liggen ook in de price range dat ik zoek.
Iemand die ervaring heeft met deze 3?