Garmin is wat professioneler qua sport data. Tom Tom is wat verder in dingen als muziek op je horloge etc.Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:23:
Bijna een jaar later en nog steeds gebruik ik de Garmin Forerunner 405CX voor het hardlopen. Goede robuuste horloge, prima voor wat ik nodig heb. Hij is tweedehands van Marktplaats, dus de accuduur is wel erg verslechterd. Gelukkig laadt hij snel op.
Garmin is mij dus goed bevallen. Is TomTom beter dan? Ik kan niet echt verschillen vinden, enkel de muziekspeler in de TomToms.
Zijn er ook mooie sporthorloges en fitness trackers in één? Of kun je je beter richten op één aspect (of mooi, of sporthorloge, of tracker.)
Bijvoorbeeld: Garmin Fenix 5. Hiermee kun je veel dingen tracken, maar kun je er ook mee sporten? Op de Garmin site staat van wel, maar ik ben bang dat hij niet robuust genoeg is. Vooral omdat je de bandjes gemakkelijk kunt verwisselen, ben ik bang dat hij tijdens het hardlopen zomaar van je pols af kan vliegen.
Fenix 5 is zo'n beetje het beste sporthorloge op de markt straks. Het meest robuust en heeft ook de meeste mogelijkheden. Eerder teveel dan te weinig mogelijkheden. Zo'n bandje zal echt niet zomaar afvliegen...
Vermoedelijk is hij eind maart beschikbaar. Wel voor de hoofdprijs...