Prima keus, maar ik zou persoonlijk marktplaats in de gaten houden zodra de F5 in de schappen ligt. Dan zal de F3 / F3HR wel voor 200 of minder op MP te krijgen zijn. Budget gaat voor, maar je blijft toch een tweaker met voorliefde voor meer gadgets = beter. Overigens begrijp ik niet dat je dan voor de sapphire versie gegaan bent.pdavie2311 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:14:
[...]
Ik kan mezelf (nog) niet de 200,- euro meerwaarde goedpraten. Zie mijn post. Tuurlijk is de Fenix een ander horloge/materiaal, maar het hoofddoel waar ik hem voor gebruik kan ik ook voor 200,- minder dus...
Eigenlijk geldt bovenstaande ook voor jou. En voor mij geld ook dat als ik zoveel (want ik vind het een flink bedrag voor 'maar' een horloge) geld uitgeef voor iets, dat eigenlijk het hele plaatje moet kloppen.GurbY{nl} schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:11:
[...]
Ah ok; heb het even bekeken en zie wat je bedoelt. En ben het er eigenlijk wel mee eens ook. Overigens ben ik tot dusver best tevreden met de overstap van de 310XT naar de Fenix 2, maar de 3 spreekt me uiteraard erg aan. (Fenix 2 voor 100,- op de kop kunnen tikken)
Voor mij gold eigenlijk dat ik bij uitkomen van de F3 ik de F3 wilde met het uiterlijk van de F3 grey, maar dan met saffier glas en titanium bandje, en op lange termijn met HR. Inmiddels is de HR er, en ook is er een titanium variant (al is het huis dan weer verkeerd en zit er nog geen HR bij die titanium versie) Hoe dit precies gaat zitten bij de F5 zie ik dan wel weer. Eerst nog even sparen en kijken hoe ie in het echt is.
Ik vermoed dat garmin wel weer op de fiets & wandelbeurs staat in februari, dus dan ga ik zeker kijken.
[ Voor 51% gewijzigd door rockhopper op 19-01-2017 17:35 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II