Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 335 336 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:46
Thanks! Zal Garmin support nog eens proberen. Verkoper is Luna-time, die adverteren zelf niet dat ze meedoen met de actie dus wie weet kom ik sowieso niet in aanmerking. Maar dat is ter beoordeling van Garmin.

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:37
Daar is Garmin ook wel heel vaag over. In de voorwaarden staat dat je het product moet kopen in een deelnemende winkel, maar er staat nergens wat de deelnemende winkels zijn. Als je het cash back formulier invult moet je wel een “keten” kiezen waar het het gekocht hebt (en daar staat Luna time niet bij) , maar je hebt ook de optie om te kiezen voor “andere winkel” wat het lekker duidelijk maakt..

Nu is Luna time geen Nederlands bedrijf , dus ik acht de kans redelijk aanwezig dat die niet mee doen aan de NL cashback actie.

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:46
Klopt, je kunt idd voor ‘andere winkel’ kiezen en je kunt nergens vinden of een winkel wel of niet mee doet. Enige dat je dus kunt doen is alles invullen en het door Garmin laten beoordelen. Moeten ze dat wel doen natuurlijk…. Het is trouwens niet enkel een NL cashback actie, als je internationaal zoekt vindt je ook buitenlandse shops die er naar verwijzen, dus het lijkt me wel legit.

[ Voor 22% gewijzigd door Stiggy op 25-07-2026 23:46 ]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:08
FbdJ schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 17:03:
Mijn forerunner 570 was best buggy helaas. Als ik het scherm aanzet, dan is het altijd na 30-40 seconden dat hij een keer zwart gaat en weer aan gaat. Reset e.d helpt niet.

voor de rest top voor bij het hardlopen icm de data die je krijgt. Ik heb ‘m wel geretourneerd want ik mis maps toch wel en aangezien ik de watch jaren wil gebruiken is het krasbestendige glas een plus. Ik ga dus de 970 proberen. Ik hoop dat die niet buggy is. Daarnaast had ik ook dit probleem op de 570: https://www.reddit.com/r/Garmin/s/AgSTAyFn38

Hoe is de software ervaring onder de 970 gebruikers hier?
Vanavond de FR970 ingesteld en ik ben nog niets geks tegengekomen :+ Ik heb hem gekocht via ING voor 502 euro wat echt een hele goede prijs is. Ik heb vroeger een Fenix 6s Pro gehad maar was van mijn geloof afgestapt omdat ik verleid werd door de Samsung Ultra Watch (superfijn horloge!). Maar het gemis aan hartslagband ondersteuning en training icm route vond ik toch wel matig, zeker omdat ik met elk horloge problemen heb met betrouwbare OHR (lees: alleen het horloge aan de binnenkant van de pols lijkt consistent enigszins betrouwbare data te geven) hebben ervoor gezorgd dat ik toch weer naar Garmin terugga. Zeker doordat ze nu ook AMOLED hebben tegen prima prijzen, en de FR970 echt een top horloge lijkt qua bouw, materiaal, features, etc.

Tov de Samsung in ieder geval veel lichter, en ondanks dezelfde kastmaat (47mm) toch veel beter op mijn smalle pols. Wel langzamer en minder snappy, maar dat wist ik al. Horloge stelt tot nu toe niet teleur, maar nog geen activiteit gelogd. Lijkt wel een stuk sneller dan wat ik me herinner van de Fenix 6s Pro.

Ik wilde ook turn by turn navigatie, daarom uitgekomen op een FR970. Hoewel ik ook het saffierglas en gebruik van titanium wel echt de meerprijs waard vind tov de 570. Alles nu zo'n beetje ingesteld, morgen het eerste rondje hobbelen. Doordat ik Garmin wel kende, scheelt dat enorm. Voelt toch wel een beetje als thuiskomen. Alle activiteiten en historie heb ik al overgezet zodat Garmin de activiteiten wel heeft hoewel dat niets doet met training readiness, running tolerance, etc.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1 ... 335 336 Laatste