Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 330 331 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JaVaWa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:25
Arebij schreef op maandag 9 maart 2026 @ 16:43:
Geen domme vraag, mijn telefoon heb ik niet bij mij tijdens het hardlopen. Ik ging er vanuit dat het horloge de T&T data door zou sturen, maar dat is niet zo ?
Hoe dan? De Forerunner kan alleen de gegevens alleen via WiFi of Bluetooth doorgeven, en zo'n groot bereik heeft dat nu ook weer niet...

Mijn GPS-collectie

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:58
Als je thuis komt en je garmin weer contact heeft met je telefoon wordt je data gewoon gesynct. Snap het issue niet.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:55
Juancho schreef op maandag 9 maart 2026 @ 18:28:
Als je thuis komt en je garmin weer contact heeft met je telefoon wordt je data gewoon gesynct. Snap het issue niet.
Ja dat is achteraf. Dat is niet helemaal het idee van livetrack he. Dan wil je dat iemand je live kan volgen om te zien waar je op dat moment uithangt.
Maar dan heb je dus wel een data verbinding nodig en een FR965 heeft die alleen als de telefoon in de buurt is via Bluetooth (strikt genomen ook via WiFi, maar dat werkt niet voor livetrack). Met een FR945LTE of Fenix 8 Pro heb je wel onderweg een data verbinding voor livetrack zonder telefoon.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:58
Ow live track, tja dan moet je watch toch een simkaartje hebben? Hoe wil je anders live locatie blijven delen als je je telefoon niet mee hebt?

https://support.garmin.com/en-US/?faq=HbqxxbiBGA3mDhlLX4GUw8

[ Voor 18% gewijzigd door Juancho op 09-03-2026 18:37 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• JaVaWa
De FR965 heeft geen LTE, de aanwezigheid van de telefoon is dus noodzakelijk voor live tracking.

Mijn GPS-collectie

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:09
LiveTrack werkt via Garmin Connect app en heeft zoals hierboven aangegeven een internet connectie nodig.
Het GPS toestel stuurt gewoon coördinaten door naar de smartphone, de rest draait op de servers van Garmin.

Ik gebruik het al sinds de Edge 810 (2013?), maar ik heb altijd mijn smartphone bij als ik ga/ging fietsen.

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
Hathi schreef op maandag 9 maart 2026 @ 18:34:
[...]
.... Met een FR945LTE of Fenix 8 Pro heb je wel onderweg een data verbinding voor livetrack zonder telefoon.
Nope, 945LTE werkt alleen via abo op Garmin en 8 Pro heeft helemaal geen data verbinding (anders dan Wifi en BT)

• JaVaWa
Frenz64 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 19:14:
8 Pro heeft helemaal geen data verbinding (anders dan Wifi en BT)
Toch wel hoor... Heb je wel een (duur) inReach abonnement nodig.

Mijn GPS-collectie

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
Ja duhh, dat werkt niet met Livetrack, da's voor nood (net als bij de 945LTE als ik het me goed herinner)

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:55
Inreach via satelliet werkt niet voor livetrack, maar inreach via LTE op de 8 pro werkt prima met livetrack hoor.
Pagina: 1 ... 330 331 Laatste