Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 326 327 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-01 16:57
maartend schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:13:
[...]

Ok, je wilt de discussie.

kaart en kompas is net zo als de oude paard en wagen. Zaken evolueren. Paard en wagen tot de tegenwoordige auto (of deze nou op elek of benzine is). Ja, ik vertrouw net zo op mijn GPS als vroeger op mijn kaart en kompas. Mij zul je onderweg nooit met lege accu zien. (ok, batterijen, om het duidelijk te maken).

want ik kan altijd een soortgelijk antwoord terug geven ; jee, je kaart nog steed sniet kletsnat geregend of gescheurd door het vele vouwen?

Beiden zijn net zo veilig, mits je er maar goed mee omgaat.
Ik vertrouw iig meer op mijn GPS kennis en kunsten dan op mijn (vroegere) kaart/kompas kennis en kunsten
De discussie niet. Maar het aantal reddingsacties neemt wereldwijd wel toe. Weten waar je bent, je voorbereiden op noodsituaties, is iets wat steeds meer mensen vergeten.
https://nos.nl/video/2577...erd-na-twee-nachten-gered
Verdwalen komt helaas vaak voor.
Als jij dus op pad gaat op een serieuze hike en je neemt geen kaarthoes mee ivm mogelijke regenval dan ben je dus slecht voorbereid. ;)

Ik vind een horloge absoluut het meest handig om on-track te blijven. En de kaart blijft het liefst ongebruikt in de rugzak. Het ligt er helemaal aan wat voor activiteit je onderneemt en in wat voor gebied cq jaargetijde.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02
Dat lijkt me wel wat overdreven inderdaad, onveilig of nep ga ik ook niet in mee. Overigens ervaar ik die mening eigenlijk nooit, komt die bij jou wel vaak op je pad?

Het wellicht wat ouderwets gedacht maar voor mij is het grote verschil dat je een kaart alleen door een gebruikersfout om zeep kunt helpen en een apparaatje kan dat uit zichzelf. Het zal niet voor het eerst zijn dat ik sta te vloeken omdat een stuk techniek niet doet wat het zou moeten doen. Dus daarom sowieso redundantie. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Galois
  • Laatst online: 22:26

Galois

1811 - 1832

Megupe schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:24:
Ik heb over 1,5 maand mijn epix2 4 jaar in bezit. Nu begint er wel duidelijk burn-in zichtbaar te zijn , vooral als er een effen kleur wordt weergegeven.
Daarnaast begint de batterij merkbaar minder te worden, maar nog niet storend. Moet hem bij dagelijks gebruik wel vaker dan wekelijks opladen.

Dus binnenkort maar eens kijken of ik toch weer voor een nieuwe ga, op dit moment zouden dat een fenix8 amoled of een fr970 worden.

Ik vind het fijne aan mijn epix2 wel dat hij uiterlijk echt onverwoestbaar is, in grotten en bergen diverse keren muren gekust, maar geen kras te zien.

Wat is de kans dat er weer een nieuwe serie aangekondigd gaat worden?
Ingebrand? Heb je het scherm op 'always on' staan? Ik heb nu een Fenix 6 pro en vandaag komt mijn nieuwe Fenix 8 amoled binnen. Denk dat ik ga kiezen voor niet 'always on'. Of is dat onhandig? Wat zijn jullie ervaringen?

Qua accuduur is mijn Fenix 6 pro (3 jaar en 3 maanden oud) is niet merkbaar minder. Ik gebruik 'm als dagelijks horloge en gebruik 'm zo'n 5 uur per week met GPS.

De reden dat ik voor de Fenix serie ga en niet de zeer vergelijkbare Forerunner serie is de 'robuustheid'. Dat is m.i. ook echt het enige verschil tussen bv. de Fenix 8 en de Forerunner.
De iets betere accu, iets betere waterdichtheid, ... is voor mij niet interessant verder.

Ik vind de prijs wel echt belachelijk en mijn F6pro was nog prima, maar toch zin in iets nieuws en dan ga je er maar geld aan uitgeven...

Edit: net even gekeken naar het prijsverschil tussen de Forerunner 970 en de Fenix 8. Dit is gewoon 300 euro he? (adviesprijs) Dus de robuustere behuizing is 300 euro waard? Wow...

[ Voor 5% gewijzigd door Galois op 18-12-2025 13:47 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Galois schreef op donderdag 18 december 2025 @ 13:44:
Ingebrand? Heb je het scherm op 'always on' staan? Ik heb nu een Fenix 6 pro en vandaag komt mijn nieuwe Fenix 8 amoled binnen. Denk dat ik ga kiezen voor niet 'always on'. Of is dat onhandig? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb ‘always on’ uit staan op mijn Epix Gen2 vanaf het begin (september 2022). Geen enkele burn-in te zien en ik heb er geen last van dat het scherm standaard uit staat. Op het moment dat ik op mijn horloge kijk, schakelt het scherm 99 van de 100 keer gewoon in. En het scheelt behoorlijk in batterijduur.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
PatrickC schreef op donderdag 18 december 2025 @ 16:13:
[...]

Ik heb ‘always on’ uit staan op mijn Epix Gen2 vanaf het begin (september 2022). Geen enkele burn-in te zien en ik heb er geen last van dat het scherm standaard uit staat. Op het moment dat ik op mijn horloge kijk, schakelt het scherm 99 van de 100 keer gewoon in. En het scheelt behoorlijk in batterijduur.
Vivoactive zelfde verhaal.

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-01 15:06
De Garmin Fenix 8 is weer verkrijgbaar in de ING winkel. Van de 51mm variant nog maar een paar modellen exemplaren overigens.

https://www.ing.nl/punten/category/28671

[ Voor 5% gewijzigd door Baserk op 18-12-2025 17:25 ]

Romanes eunt domus | AITMOAFU

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:13
Galois schreef op donderdag 18 december 2025 @ 13:44:
[...]

Qua accuduur is mijn Fenix 6 pro (3 jaar en 3 maanden oud) is niet merkbaar minder. Ik gebruik 'm als dagelijks horloge en gebruik 'm zo'n 5 uur per week met GPS.

De reden dat ik voor de Fenix serie ga en niet de zeer vergelijkbare Forerunner serie is de 'robuustheid'. Dat is m.i. ook echt het enige verschil tussen bv. de Fenix 8 en de Forerunner.
De iets betere accu, iets betere waterdichtheid, ... is voor mij niet interessant verder.

Ik vind de prijs wel echt belachelijk en mijn F6pro was nog prima, maar toch zin in iets nieuws en dan ga je er maar geld aan uitgeven...

Edit: net even gekeken naar het prijsverschil tussen de Forerunner 970 en de Fenix 8. Dit is gewoon 300 euro he? (adviesprijs) Dus de robuustere behuizing is 300 euro waard? Wow...
PatrickC schreef op donderdag 18 december 2025 @ 16:13:
[...]

Ik heb hem ook op gesture mode staan. Werkt echt prima zoals @PatrickC ook al schrijft.
En het burn-in is niet heel storend, het valt op bijvoorbeeld bij een lichte kaart, dan zie je vaag wel waar normaal mijn hardloop metrics staan.

300euro voor robuustheid is inderdaad veel geld. Ik heb mijne dus al bijna 4 jaar, ik kijk het nog even aan tot er of een nieuw model is of hele mooie aanbiedingen.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-01 18:31
Ik heb sinds 2 weken een Venu 4 als vervanging van mijn Venu 1. De Venu 1 had ik op always-on staan, moest ik elke 2 dagen opladen en had een volledig ingebrand scherm. Ik heb de Venu 4 nu op gesture mode staan, moet er nog wel aan wennen omdat hij zeker niet elke keer aan springt als ik op mn horloge kijk, maar ik vind het gevolg (burn-in en veel vaker opladen) genoeg reden om er maar aan te gaan wennen.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Galois
  • Laatst online: 22:26

Galois

1811 - 1832

Ik vind dat 'gesture mode' ook even wennen. Reageert toch een fractie van een seconde te traag... Went vast...

De topoactive kaarten die je apart moet downloaden, handig dat dat via wifi kan! Nou... erg handig als je heel veel geduld hebt... :) Man, man... wat gaat dat traag! Via Garmin Express 10x zo snel.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Baserk
maartend schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:38:
[...]

Ongeacht materiaal. Een kaart kan wegwaaien, kleitsnat regenen of wat voor gekke zaken dan ook. Alles heeft gewoon zijn voor en tegens. Maar voor mij is een dedicated GPS/horloge gewoon de moderne kaart/kompas. Niet meer, niet minder. Maar ik wil wel af van dat eeuiwige gezeik ; als je niet met kaart/kompas loopt ben je ; niet echt, niet veilig, nep, enz, enz, enz. Wat dat is ook een beetje tendens in die wereld.

Maar ja, back on track ; GPS horloges.
Ongeacht materiaal, een kaart kan natregenen?
Misschien als je een laffe kaart/halve folder van een gemankeerd VVV-winkeltje wenst te gebruiken.
De meeste echt geschikte wandelkaarten zijn gelamineerd/van regen-bestendig materiaal gemaakt.
'Natregenen' is voor een beetje serieuze wandelaar een non-argument. With all due respect.
Daarnaast leert/dwingt een kaart je om het omliggende terrein te lezen: hoogtelijnen, passen, 'onmogelijk steile' routes vs redelijke routes: je dwingt je hersenen om op een andere manier data/kennis tot je te nemen.
Disclaimer: ik gebruik zelf vnl. kaarten, een Garmin Inreach (vnl voor de SOS optie in 'nul mobiel bereik' terrein) , en sinds kort een Fenix 8 met kaart.
Ben daarnaast een grijsbaard die sinds scoutingtijd op jonge leeftijd, kaarten heeft leren lezen.
Ik zou wandelaars, zeker in bergachtig/onbewoond gebied echt willen aanraden om te leren met kaart+kompas te wandelen.
En dat is, imao, hetzelfde 'eeuwige gezeik' als argumentatie als: 'Je hoeft eigenlijk niks te leren/weten, want je kan alles Googlen'...

Evengoed, back on track naar horloges met GPS...

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-01 15:06
Baserk schreef op donderdag 18 december 2025 @ 16:22:
De Garmin Fenix 8 is weer verkrijgbaar in de ING winkel. Van de 51mm variant nog maar een paar modellen exemplaren overigens.

https://www.ing.nl/punten/category/28671
Waneer komt deze nou eens in de ING puntenwinkel? Daar zit ik al sinds het begin der tijden op te wachten... :|

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:22
Stiggy schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 17:01:
[...]

Waneer komt deze nou eens in de ING puntenwinkel? Daar zit ik al sinds het begin der tijden op te wachten... :|
Tegen het einde der tijden…dus snel

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-01 15:06
La1974 schreef op zondag 21 december 2025 @ 00:27:
[...]

Tegen het einde der tijden…dus snel
Lol. Maar dan heeft niemand een sporthorloge met GPS meer nodig :o

• maartend
Stiggy schreef op zondag 21 december 2025 @ 09:37:
[...]

Lol. Maar dan heeft niemand een sporthorloge met GPS meer nodig :o
Echt wel. De nieuwe garmin ziet er dan ook uit als de PIP-boy

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:35
Ik heb het idee dat het aanbod Garmins bij de ING sowieso steeds verder aan het uitdunnen is.
Des en Ray hebben weer hun jaaroverzicht gemaakt van uitgekomen sporthorloges. Een review van bijna 2 uur, het was een druk jaar qua nieuwe horloges. :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:20
maartend schreef op zondag 21 december 2025 @ 09:42:
[...]

Echt wel. De nieuwe garmin ziet er dan ook uit als de PIP-boy
Kan al 8) https://apps.garmin.com/a...89-4a0f-95cb-9bd24d02d2b0

Niet aanbevolen gezien de reviews...

[ Voor 7% gewijzigd door Jero_B op 24-12-2025 09:47 ]

• maartend
Klopt. ooit geprobeerd, werd hem niet

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Oke, waar ik van de zomer minder blij was met mijn F8 Amoled, moet ik toch zeggen dat in het donker lopen met een amoled scherm toch echt wel een stuk fijner is. Vorige week een trail run gelopen in het donker en het kaartje lezen (al was dat niet nodig omdat het duidelijk was aangegeven) is echt top. Ook 'gewoon' tijdens het rondje in de avond is het amoled scherm prima te zien in het donker :).

Battle.net || Strava

• Flipm0de
  • Laatst online: 10-01 14:26

Flipm0de

geen

Verplaatst.

[ Voor 103% gewijzigd door Flipm0de op 31-12-2025 19:15 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Rhapsody
  • Laatst online: 00:19

Rhapsody

In Metal We Trust

Flipm0de schreef op woensdag 31 december 2025 @ 17:11:
Misschien zo tegen het einde van het jaar weer eens leuk om dit te vragen: waarom hardlopen jullie? Wat doet het voor je? En waarom bijvoorbeeld niet fitness of een combi natuurlijk.

Ik lees zelf al jaren mee en doe een combi fitness en hardlopen. Fitness is vaak de “makkelijke” keuze omdat je er altijd naartoe kan. Regen of donker, de sportschool is altijd open. En je bent met een uurtje klaar. Dat is hardlopend al snel anders.

Wil volgend jaar wel een keer een halve doen. Tot nu toe nooit meer dan 10k gelopen. Merk dat hardlopen vooral mentaal wat voor mij doet. En dat is heel fijn en krijg ik uit de sportschool niet.
ik ben ooit begonnen als extra sport naast het voetballen. Training ging daar soms niet door en 1x per week sporten vond ik te weinig.
Al snel beviel me het hardlopen beter dan het voetballen :Y . Vooral omdat je daar voor jezelf bezig bent. Ik was geen goede voetballer, maar had wel de inzet. En die ontbrak wel eens bij medespelers.

Waarom geen fitness? Ik ben het liefste buiten bezig (mtb, racefiets, etc)

[ Voor 3% gewijzigd door Rhapsody op 31-12-2025 17:23 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Hopjesvla79
  • Laatst online: 00:59
is dit niet iets voor in het hardloop topic? Ik neem aan dat niet alle gebruiker hier per se hardlopers zijn..

Hi Ha Hopjesvla

• Flipm0de
  • Laatst online: 10-01 14:26

Flipm0de

geen

Hopjesvla79 schreef op woensdag 31 december 2025 @ 18:55:
is dit niet iets voor in het hardloop topic? Ik neem aan dat niet alle gebruiker hier per se hardlopers zijn..
Idd, ik dacht dat ik daar was 😅. Verplaats deze.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-01 10:49

racoon

mooowwww

Ik heb de blauwe Garmin forerunner 255 en ben opzoek naar een bandje zoals deze https://baool.com/product...mm?variant=50749765812518 iemand een idee?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:23
Een blauwe? Ik meen via Ali express. Maar via Garmin zelf ook.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• Hathi
Wat bedoel je precies met 'zoals deze'? Ik zie gewoon een zwart siliconen bandje? Maar dan met het quickfit systeem voor de fenixen. Je FR255 gebruikt het Quick release/snelsluiting systeem, dus dat is dan toch gewoon zoiets?
https://www.garmin.com/nl-NL/p/667874/pn/010-11251-3A/

• racoon

racoon

mooowwww

Hathi schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 12:10:
Wat bedoel je precies met 'zoals deze'? Ik zie gewoon een zwart siliconen bandje? Maar dan met het quickfit systeem voor de fenixen. Je FR255 gebruikt het Quick release/snelsluiting systeem, dus dat is dan toch gewoon zoiets?
https://www.garmin.com/nl-NL/p/667874/pn/010-11251-3A/
Ik bedoel met dezelfde sluiting als op de link

• JaVaWa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:05
racoon schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 12:37:
Ik bedoel met dezelfde sluiting als op de link
Die van je link is een quick fit systeem, waarbij de pinnetjes vast in het horloge zitten. De Forerunner 255 gebruikt het quick release systeem waarbij de pinnetjes vast in de band zitten. Dat is niet uitwisselbaar.

Mijn GPS-collectie

• Hathi
Ah die had ik gemist, lijkt mij ook een bijzonder vreemde sluiting in een siliconen bandje met gaatjes er in, maargoed. Ze noemen het daar een magnetic buckle. Dus gewoon even googlen op iets als 'magnetic buckle 22mm silicone' en dan kom ik bijvoorbeeld hier uit: https://nl.aliexpress.com/item/1005009669513472.html

• racoon

racoon

mooowwww

JaVaWa schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 13:16:
[...]

Die van je link is een quick fit systeem, waarbij de pinnetjes vast in het horloge zitten. De Forerunner 255 gebruikt het quick release systeem waarbij de pinnetjes vast in de band zitten. Dat is niet uitwisselbaar.
Bedankt voor je reactie

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 20:37
Als iemand nog op zoek is naar een Garmin Venu 4, de zwarte 41mm is in de aanbieding voor €413,24

https://amzn.eu/d/i8dnzzO

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-01 17:06
Sinds afgelopen weekend de trotse eigenaar van een Coros Nomad. Erg onder de indruk van de vele opties die het horloge biedt.
Echter is een nog één punt waar ik mee zit: ik wil Strava (en Komoot, en Stryd) toevoegen als 3rd party app in de Coros app, maar het lukt voor geen meter.
Nu lijkt dit niet een Nomad-specifiek probleem te zijn, dus wellicht dat eigenaren van ander Coros-modellen ook kunnen helpen.
Ik kies via Settings - 3rd party apps - Data Sync voor Strava.
Druk op Connect Now
Browserschempje wordt getoond met mogelijkheid om Coros te autoriseren voor Strava.
Druk op Autorize
Ik wordt teruggebracht naar de Coros-App, naar de Today-pagina.

Echter: in de Coros app is de link met Strava niet gemaakt en Strava weet ook niets van Coros.

Wat ik al geprobeerd heb (via diverse links op 't net)
- Default browser teruggezet naar Chrome (en cache geleegd)
- Cache van Coros app geleegd, Forced stop uitgevoerd.

De online chat van Coros is snel en behulpzaam en die ga ik wel even contacteren als ik wat meer tijd heb, maar als iemand in de tussentijd een idee heeft hoor ik het graag!.

[Update, voor het nageslacht even de oplossing vastleggen]
Na nog wat Googlen kwam ik deze pagina tegen:
https://www.reddit.com/r/...oros_app_always_stuck_on/
Through the Coros app, I disconnected/'removed' the watch from my phone. I logged out of both Strava and Coros and uninstalled both apps, then reinstalled Coros, opened it, logged back in and reconnected the watch to the phone. When I reconnected, I had the option of restoring the watch's previous settings and did that. I linked my Google account to Coros (Settings > Account Management > Sign In With > Google (clicked 'Unlink >' and that automatically linked my Google account)). Then I went Settings > 3rd Party Apps > Data Sync > Strava and clicked 'Connect Now.' This sent me to Strava's webpage to login, where I signed in with my Google account. I was then prompted to authorize the connection.

Upon authorization, two options popped up. They were 'COROS' with smaller subtext reading 'Connect Now,' and 'COROS' with no subtext, with the options below of 'Just Once' and 'Always.' I picked 'COROS Connect Now' and 'Just Once' and that was that, Coros and Strava connected.
Komt er op neer dat verwijderen Strava en Coros en opnieuw installeren het probleem heeft opgelost.
Even doorgehaald in de quote wat ik juist niet gedaan heb.

[ Voor 38% gewijzigd door TheOmen op 06-01-2026 16:10 ]

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Baserk
Ik heb al een tijdje een probleem met inloggen op het Garmin Forum, waar ik een 'Authentication Error' ontvang na het invoeren van m'n wachtwoord.
Ik gebruik dezelfde accountgegevens als voor Garmin Connect, waar ik wel kan inloggen.

Als reactie vanuit Garmin Support krijg ik nu het verzoek om dan maar videos te maken van zowel het inloggen op het forum als ook het inloggen bij Garmin Connect en ook een screenshot te maken van de foutmelding 'Authentication Error' en dat toe te sturen.

Heeft iemand ooit zo'n raar verzoek ontvangen? Videos maken van inlogpogingen en die dan uploaden naar een support desk?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:42
Baserk schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 13:31:
Ik heb al een tijdje een probleem met inloggen op het Garmin Forum, waar ik een 'Authentication Error' ontvang na het invoeren van m'n wachtwoord.
Ik gebruik dezelfde accountgegevens als voor Garmin Connect, waar ik wel kan inloggen.

Als reactie vanuit Garmin Support krijg ik nu het verzoek om dan maar videos te maken van zowel het inloggen op het forum als ook het inloggen bij Garmin Connect en ook een screenshot te maken van de foutmelding 'Authentication Error' en dat toe te sturen.

Heeft iemand ooit zo'n raar verzoek ontvangen? Videos maken van inlogpogingen en die dan uploaden naar een support desk?
Als ze het niet kunnen reproduceren en het probleem daardoor niet zien zullen ze toch iets moeten. Ik verwacht dat zowel connect als de fora van dezelfde login server gebruik maakt en ze daarom niet snappen wat er anders gaat . Het lijkt me daarmee niet echt een gebruikelijke vraag, maar wel logisch als ze daar vastlopen bij het onderzoeken van je probleem.

[removed]

• Getest
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:14
inTIMidate schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 16:09:
Als iemand nog op zoek is naar een Garmin Venu 4, de zwarte 41mm is in de aanbieding voor €413,24

https://amzn.eu/d/i8dnzzO
Ook de zwarte 45mm is in de aanbieding voor dezelfde prijs (€ 413,24): https://www.amazon.es/-/en/gp/aw/d/B0FRG18TLS?
Scheelt behoorlijk met de Nederlandse prijs, op dit moment het goedkoopst te vinden voor € 486,95. Bedankt voor de tip!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:22
Getest schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 09:35:
[...]

Ook de zwarte 45mm is in de aanbieding voor dezelfde prijs (€ 413,24): https://www.amazon.es/-/en/gp/aw/d/B0FRG18TLS?
Scheelt behoorlijk met de Nederlandse prijs, op dit moment het goedkoopst te vinden voor € 486,95. Bedankt voor de tip!
Is dit de nieuwe Pricewatch?
Pagina: 1 ... 326 327 Laatste