Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 325 326 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:24

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

verguldebarman schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:36:
[...]

Ik heb nog geen ervaring maar het volgende idee:
  • Op de Loopband gebruik ik Garmin Virtual Run activiteit
  • Koppelen met BT aan Whoosh app (gratis variant van Zwift)
  • Whoosh brengt dan alles samen (praktijk moet nog even uitwijzen wat dan "alles" is)
  • Vervolgens Whoosh koppelen met Strava en daar komen al mijn activiteiten samen
Zou je jouw ervaring met Whoosh (en het samen brengen van de data) willen delen zodra je dit in de praktijk hebt geprobeerd? Ik ben zeer benieuwd!!!

Make music, not war

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42
charrel schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:10:
@Gonadan je kan toch ook gewoon een andere training kiezen dan? Ik sla wel is een dagelijkse suggestie over en dan kies ik er eentje die ik passend vind de volgende dag ;)
Ja en nee. Zoals ik zei kan je uiteraard doen wat je wilt maar de trainingen uit je schema zijn beperkter.

Zo stond voor gisteren basis en vandaag tempo, welke in vandaag wilde gaan lopen. Nu is het vandaag aangepast naar vandaag basis en die tempo is er gewoon niet meer, dus ook niet te selecteren.
Gelukkig staat er nu een anaeroob voor morgen die ik wel vandaag kan doen, maar ik heb ook vaker gehad dat ook die er niet stond en dan heb ik gewoon geen training op tempo meer in het schema. Dan begint het wel een beetje als behelpen te voelen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:35
Ik zie nu toch nog wel wat mooie Garmin aanbiedingen online komen. O.a. Venu 3 voor 329, fenix 8 sapphire voor 769, vivoactive 5 voor 189.
Pagina: 1 ... 325 326 Laatste