Dazzler2120 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:28:
@
Gregory76 even in het juiste topic hiervoor, de Coros Pace 3 voldoet wel aan je wensen, valt binnen je budget (is goedkoper dan de VivoActive 5 bijvoorbeeld) en heeft een hele goede batterijduur (daily use battery life 24 dagen, qua full GPS activiteiten ca. 38 uur)
Schijnt ook audio ondersteuning te hebben, echter luister ik nooit muziek tijdens het rennen dus hiermee ben ik niet zo bekend.
Bedankt. Ik ga in elk geval eens wat verschillen vergelijken tussen de Garmin Vivoactive 5, de Coros Pace 3 en de Garmin Forerunner 165. Zolang deze zo'n "water lock" hebben is het prima. Dat is het belangrijkste.
Mocht iemand anders nog goede ideeën hebben, mijn vraag (in het verkeerde toppic) was deze:
Vraagje m.b.t. een voor mij geschikte tracker/horloge. Ik gebruik nu een Xiaomi Band 8 Pro, waar ik vooral erg tevreden ben over de batterijduur, het relatief kleine formaat en de prima GPS. En de prijs uiteraard (goedkoop). Ik loop geen marathons ofzo, maar gewoon avond loopjes tussen de 5 en 10k. Zeer uitgebreide, exact kloppende statistieken zijn voor mij dan ook minder van belang. Een goede en snel gelockte GPS wel. Maar ik let vooral op mijn tijden en afstanden.
Waar ik mij bij deze Band 8 Pro alleen onderhand erg aan stoor is dat mijn runs bij slecht weer regelmatig afgebroken blijken te zijn (kom ik achter bij thuiskomst), door met name 'false inputs' door regen. Het apparaat heeft ook geen "water lock" of bruikbare pincode om het scherm mee te locken tijdens een run, dus dit lijkt een onoplosbaar iets met dit apparaat. Ik ben daarom aan het zoeken naar een andere geschikte tracker.
Ik wil liefst niet te groot en niet te duur, maar het belangrijkste: een goede batterijduur (voorkeur voor een week of langer) en een "water lock" (dit is een vereiste). Bijv. de Garmin Vivoactive 5 Music lijkt mij een optie (deze heeft ook opslag voor muziek en NFC

), maar deze vind ik al aan de grote kant en ik kan niet goed ontdekken of deze zo'n "water lock" heeft. Is er hier iemand die ervaring heeft met deze of een ander apparaat die aan mijn wensen zou voldoen?
Bedankt voor de hulp!
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!