Aghanim schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 15:14:
[...]
Die grafiek kijkt maar 4 weken terug, dat red ik meestal wel
Overigens is het me nog steeds niet gelukt een keer 4+ te krijgen als anaeroob TE. Had vandaag toch een behoorlijke workout met 17x 1:00 op 3km tempo maar zelfs dan (TE 3.4) not even close
[Afbeelding]
@
Gonadan bevalt je F7 of was het de upgrade toch niet echt waard?
't Blijft een hoop geld maar ik heb er zeker geen spijt van. Hij is toch weer een tandje mooier met groter scherm en de aanraakbediening kan ik nu al niet meer missen. Voor gewoon door de menu's is dat erg fijn, net als de layoutverbeteringen die het nieuwe platform met zich meegebracht hebben.
Zo op het eerste gezicht lijkt het aardig zonde van de knaken als je ze zo naast elkaar ziet.
Een groot verschil zijn de 'glances' ten opzichte van de normale widgets. Daar waar ik voorheen alleen door hele widgets kon scrollen en dus uit de store een widget moest halen voor inzichten in metrics krijg je op het nieuwe platform al een blik (glance) te zien waardoor je kunt scrollen. In feite heb je dus al drie widgets in beeld en bij doorklikken worden ze pad schermvullend.
Het leukste is nog dat je mapjes hebt, dus wanneer ik widgets in mapjes gooi kan je de eerste twee waarden daarvan als 'glance' zien.
Sommige dingen zijn hooguit iets gelikter, meer niet.
Of een stuk gelikter.
En qua contrast/bleeding is het echt wel een stuk verbeterd als je het backlight wilt gebruiken.
Verder natuurlijk leuke extraatjes in metrieken, zaklampje is erg handig, rand is wat vlakker dus dat smoelt een stuk mooier (echt een stuk mooier) en de nieuwe sensoren zijn ook welk merkbaar beter, al is dat vooral leuk met statistieken kijken en merk ik er verder weinig van.
Het verschil aan wat je op je horloge kunt of in connect kunt zien is echt wel immens, een heel stuk groter dan ik dacht.