kwdtje schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:02:
[...]
Hoe bevalt deze? Ik zelf ben ook aan het kijken voor een sporthorloge en vind de Instinct serie er super uit zien.
Kan je met de instinct ook muziek bedienen van bijv. een mediaspeler? Hoe is de dikte? 16mm is best dik lijkt me?
Thanks voor het antwword.
Ik ben er zeer blij mee. Ik vind het gaaf om te zien. Het wijzers lichten zachtjes op in het donker. Ik doe ongeveer 26 dagen met een accu. Hij houd de hele dag mijn hartslag bij, hoeveel trappen ik oploop en stappen ik zet. Doe dat eens met een Apple watch of Samsung watch, en je kan om de dag aan de lader haha.
Zodra ik in de fitness ben zet ik de cardio optie aan en sluit ik die af als ik weggaat. Houd hij netjes alles bij wat er met je lichaam gebeurd. Als mijn telefoon gaat trilt de horloge. Ideaal als ik de telefoon op niet storen zet. Ik zie gelijk wie er belt en kan dan wegdrukken via de horloge.
Je kunt muziek bedienen met de horloge. Ik weet niet of je er ook muziek op kunt zetten. Volgens mij niet.
En ja, hij is wel beetje dik. Maar het zit perfect! Ik had een prijs warning gezet en hem op kunnen pikken voor 320 euro. Dus het loont om een beetje geduldig te zijn.
Overigens, de solar is leuk maar de winst in langer door kunnen gaan is verwaarloosbaar. Ik had het er niet voor over. Wat ook nog grappig is om te vertellen: opladen van de horloge kost nog geen 30 minuten.
Ik zeg: DOEN