Top dat je een passend horloge heb gevonden, ik ben zelf erg tevreden met mijn 7s (babypolsen van 14 cm). Denk dat elke fenix 7, epix Gen 2 horlogen weinig mensen teleurstelt qua prestaties.flowiej schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:52:
Dank voor iedereen zijn reacties op mijn vraag met betrekking tot een Garmin Fenix 7s voor mannen.
Uiteindelijk viel de S in het niets met mijn 18,5cm omtrek pols. Ik heb deze daarom geruild en daarna één dag met een normale Fenix 7 gelopen, helaas kon ik niet wennen aan het scherm en heb ik ook deze weer geruild.
Nu sinds maandag de gelukkige eigenaar van een Epix gen2. Hij is wat aan de grote kant maar het kan net met mijn overhemden. Jammer dat ze geen 45mm model maken. Tot nu toe wel bijzonder tevreden. Wanneer je het scherm instelt op "gesture mode" zou je 16 dagen accuduur moeten halen met elke dag een GPS activiteit. Tot nu toe lijkt het te kloppen. Lange accuduur was voor mij een must aangezien dit de grote ergernis was bij mijn vorige Apple Watch.
Off-topic: verbaasd me wel hoeveel en hoe snel je gewisseld hebt met de verschillende horloges. Ik twijfelde ook over het formaat, maar ben even naar de winkel gegaan om ze naast elkaar te houden (Bever, Coolblue, Mediamarkt en vast hoop andere zaken hebben ze op voorraad of een proefmodel). Scheelt een hoop verzendingen, retouren en opengemaakte verpakkingen. Maar misschien word ik oud