@
RickxZen @
Bundin @
spokje
Het enige wat goed werkt voor mij is de body batterij, al neem ik het niet al te serieus, ik kan voorlopig nog wel zelf bepalen hoe ik me voel

. Garmin is soms raar. Het enige wat bij mij echt niet werkt is..... de hydratatie app....

. Allez, hoe kan je dat nu verpesten? Das toch gewoon een kwestie van - & + ?. Slaap meting klopt min of meer, maar te slecht om er echt aandacht aan te geven. Stress meting snap ik ook niet zo, krijg ook "stress" als ik niks aan het doen ben. Leuke gimmick, maar dat is het dan ook. Resetten maakt niet uit. Maakt ook niet uit, het belangrijkste doet ie wel goed

.
@
BasGenk
Yeah... Ik ken het probleem :-p. Via de garmin site kan je echter vergelijken en zal je zien dat er niet zo gruwelijk veel verschil zit. In het vergelijken is Garmin ook raar, bij het ene staat "ja" en bij het andere een groen vinkje, dat ziet de site ook als "een verschil" of dezelfde woorden, maar in een andere volgorder :-D.
Losstaande van je persoonlijke smaak in looks, lijkt me de FR955 geschikter te zijn vanwege voorgeladen profielen die uitgebreider zijn, in hoeverre dat een wereld van verschil maakt laat ik in het midden.
De FR is meer gericht op sport, de fenix meer gericht op echt "the outdoors" Dan is een robuust horloge belangrijker dan een licht horloge. De fenix is op z'n beurt dan wel een "pak" zwaarder.
In een eerder bericht had je bang dat het misschien overkill is: Ik verdedig mezelf altijd met: beter teveel als te weinig.
https://buy.garmin.com/nl...655&compareProduct=735611