Wat is overigens jullie ervaring met de accuraatheid van Garmins sleeptracker? Ik lees op Reddit wat tegenstrijdige verhalen.
Is die bij de instinct solar bijv. beduidend beter (nieuwe chip/sensor), of is het niet zo fantastisch?
Vwb mijn pa, zijn hartslag is na het stoppen met die bètablokkers gewoon “normaler” nu. Hij rende soms stevige stukken berg opwaarts en had dan een hartslag van 110 :’). En nee hij is geen topsporter, kwam puur door die pillen.
Is die bij de instinct solar bijv. beduidend beter (nieuwe chip/sensor), of is het niet zo fantastisch?
Mooi man, fantastisch dat dit kan toch! Ik gebruik nu dus het oude TomTom horloge van mijn pa. Zie mijn hartslag regelmatig onder de 60 gaan, zal me niet verbazen als hier ook iets niet helemaal lekker zit met m’n rikketik.Frij5fd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:45:
[...]
Idem voor mij. Dankzij mijn Garmin 2x 's nachts meteen duidelijk dat er sprake was van een hartritmestoornis. Het voordeel van snel constateren is dat je dezelfde dag nog een cardioversie kunt krijgen (stroomstoot onder narcose). Als je na 2 dagen twijfelen eens naar de huisarts gaat moet je eerst 3 of 4 weken aan de bloedverdunners en kun je dan pas een cardioversie krijgen. Dat betekent 3 à 4 weken niet sporten of nog vervelender ongemak.
NB: de eenkanaals ECG is bij mij niet nodig. Ik hoef alleen maar naar de stressgrafiek te kijken om te weten hoe laat het is (die laat hartritme variatie zien op een imaginaire schaal van 0 tot 100)
Vwb mijn pa, zijn hartslag is na het stoppen met die bètablokkers gewoon “normaler” nu. Hij rende soms stevige stukken berg opwaarts en had dan een hartslag van 110 :’). En nee hij is geen topsporter, kwam puur door die pillen.
[ Voor 72% gewijzigd door De_Bastaard op 27-01-2022 23:48 ]