Ik denk dat ik toch neig naar de FR225. De prijs is wat milder dan de Fenix 3 en de FR620. De FR620 is al een tijd op de markt en ik ben bang dat er t.z.t. toch weer een nieuwe uitkomt. Met het gemis aan ‘running dynamics’ (VO, GCT etc) kan ik wel mee leven. Deze stats zijn leuk maar ik vraag mij uiteindelijk af wat het toevoegt. Met cadans ben ik al tevreden.
Wat enkele ook al aangaven, het gemis van een HS-strap kan een voordeel zijn om sneller je horloge te pakken voor een loopje of ritje met de fiets (al heb je niet echt veel aan een FR225 op een fiets maar dit is niet echt een harde eis). De stappenteller is ook wel een leuke bijkomstigheid.
Ik zag op de nogal web1.0 uitziende shop (
) van hartslagmetershop dat de FR225 ruim 20 euro goedkoper is dan een coolblue/futurumshop. Coolblue heeft sowieso het ding niet op voorraad, FS heeft een langere levertijd.
Wat enkele ook al aangaven, het gemis van een HS-strap kan een voordeel zijn om sneller je horloge te pakken voor een loopje of ritje met de fiets (al heb je niet echt veel aan een FR225 op een fiets maar dit is niet echt een harde eis). De stappenteller is ook wel een leuke bijkomstigheid.
Ik zag op de nogal web1.0 uitziende shop (