Vandaag weer een DX envelope binnen. 24-08 verstuurd, binnen 1,5 week in huis dus !
Verwijderd
Gaat prima met CC zonder paypal bij DX, gister nog gedaan.Tijmendal schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:07:
Volgens mij mag je niet eens met je CC betalen bij DX. Ze accepteren alleen Paypal als ik het goed herinner.
Lijkt me wel een geinig ding. Ik heb toevallig nog wat storecredit staan dus mss koop ik het me welXthemes.us schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:13:
De webmail notifier is trouwens een echte aanrader, verrekte leuk dingetje als je meerdere mailboxen hebt, een kleurtje voor elke mailbox.
Verwijderd
Hallo,
Ik had in het weekend een formulier voor waarde aangifte gedaan bij PostNL hoelang duurt het tot ik mijn pakketje binnen zou kunnen hebben?
Ik had in het weekend een formulier voor waarde aangifte gedaan bij PostNL hoelang duurt het tot ik mijn pakketje binnen zou kunnen hebben?
Ik had het pakket dezelfde dag als dat ik het formulier binnen had. Ik had dan wel de aangifte via mail gedaan van te voren. Ik had op donderdags de aangifte ingediend en op maandag had ik het pakket. Het duurt dus ongeveer 3 á 4 dagen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:14:
Hallo,
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Op 28 augustus het een en ander besteld bij DX, de 30e is alles verzonden. Afgelopen zaterdag alles binnengekregen. Dat is echt zeer snel, vaak duurt het in mijn geval een kleine 1.5 tot 2 weken. Hopelijk gaat dit vaker zo. Al is wat langer wachten natuurlijk geen ramp.
Ik heb de 30e iets besteld en het is niet eens verzonden nog
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Na veel goede bestellingen nu toch een probleem met de laatste 2.
Shipping info als volgt:
Nu mailverkeer heen en weer, en ziet er niet uit dat ik het binnen nu en een maand binnenheb.
Lekker dan.
Shipping info als volgt:
Uiteraard geen briefje van de tnt in de bus dus ze zijn helemaal niet bij me geweest.邮件号码 年份 状态 位置 邮件寄达国 状态发生日期 收件人签字
RA129540526CN 2011 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-08-31
RA129540526CN 2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-08-09
RA129540526CN 2011 departure from outward office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2011-08-04
RA129540526CN 2011 arrival at transit office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2011-08-03
RA129540526CN 2011 posting GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN NETHERLANDS 2011-08-03
Nu mailverkeer heen en weer, en ziet er niet uit dat ik het binnen nu en een maand binnenheb.
Lekker dan.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Verwijderd
Via de Livechat kun je vragen waarom je bestelling nog niet is verzonden. Zelf heb ik dit nog nooit gedaan, bijna altijd verzenden ze me spul binnen 2 a 3 dagen.Royz schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:42:
Ik heb de 30e iets besteld en het is niet eens verzonden nog
Verwijderd
Ik wil hier toch ook even een positieve ervaring delen van mijn eerste DealExtreme bestelling
Op 24 augustus heb ik dit besteld: http://www.dealextreme.co...or-ps3-wii-xbox-360-53883
(had een nieuwe case nodig, dus mijn oog daarop laten vallen
)
Ik heb bij de bestelling die tracking genomen zodat ik het pakketje kon volgen, hier een korte log:
Blije klant
Over de case zelf ben ik wel tevreden
De doos was wat gekreukt toen die aankwam, maar niets beschadigd. De case ziet er net uit alsof het een gekrompen PS3 is
, en is gemaakt uit redelijk dik en stevig plastic, maar dat zorgt er wel voor dat de HDD vrij warm wordt als hij lang aan staat. Gelukkig wordt die gestopt als er een tijd geen activiteit meer is
Er kwam ook een soort van stoffen opbergzakje bij, en een USB kabeltje natuurlijk. Die kabel is wel maar 21cm lang (en 13cm als je de connectoren niet meetelt), dus niet altijd zo handg... En je kan het maar op 1 USB poort aansluiten, dus waarschijnlijk niet geschikt voor sommige HDD's die meer verbruiken. Voor mij is dat echter geen probleem
Ik vreesde er een beetje voor dat het "goedkope brol" zou zijn, maar ik ben eigenlijk aangenaam verrast
Enkel de uitleg op de doos doet denken aan automatische vertalers, maar verder geen klachten
Op 24 augustus heb ik dit besteld: http://www.dealextreme.co...or-ps3-wii-xbox-360-53883
(had een nieuwe case nodig, dus mijn oog daarop laten vallen
Ik heb bij de bestelling die tracking genomen zodat ik het pakketje kon volgen, hier een korte log:
- 24 aug 2011, 13u00: bestelling geplaatst
- 29 aug 2011, 14u33: email gekregen dat de bestelling is opgestuurd door DealExtreme (met tracking code)
- 1 sept 2011: volgens track-chinapost.com is mijn pakje door de Chinese douane geraakt ("Passed china customs", last location: "Beijing International Airport")
- 5 sept 2011, 12u10: volgens bpost.be is het pakketje aangekomen in het uitwisselingskantor, plaats: BEBRUA (wss brussels airport)
- 6 sept 2011, 1u53: pakketje gesorteerd in Brussel X, het centrale verdeelcentrum
- 6 sept 2011, 9u30: de postbode belde aan de deur, ik tekende en ik had mijn pakketje
Over de case zelf ben ik wel tevreden
Ik vreesde er een beetje voor dat het "goedkope brol" zou zijn, maar ik ben eigenlijk aangenaam verrast
Naar welk email adres heb je dit gestuurd dan?Yorin schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:58:
[...]
Ik had het pakket dezelfde dag als dat ik het formulier binnen had. Ik had dan wel de aangifte via mail gedaan van te voren. Ik had op donderdags de aangifte ingediend en op maandag had ik het pakket. Het duurt dus ongeveer 3 á 4 dagen.
ik kan geen email adres vinden van postnl.
Verwijderd
Ik had de brief al vorige week binnen had er een week over gedaan om hem op te sturen, ik had liever toch iemand die hem later opstuurde zien horen.Yorin schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:58:
[...]
Ik had het pakket dezelfde dag als dat ik het formulier binnen had. Ik had dan wel de aangifte via mail gedaan van te voren. Ik had op donderdags de aangifte ingediend en op maandag had ik het pakket. Het duurt dus ongeveer 3 á 4 dagen.
Vandaag weer een pakketje binnengekregen!
Deze speaker met fm radio en wat andere opties.
17 aug. besteld, 19 aug. shipped, toch wel redelijk al zeg ik het zelf.
Alleen nu heb ik het probleem dat deze speaker, en nog een andere die bij de blokker wegkomt, op het hoogste volume staat als ik hem aanzet; en dat is best luid dus opzich vervelend..
Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Deze speaker met fm radio en wat andere opties.
17 aug. besteld, 19 aug. shipped, toch wel redelijk al zeg ik het zelf.
Alleen nu heb ik het probleem dat deze speaker, en nog een andere die bij de blokker wegkomt, op het hoogste volume staat als ik hem aanzet; en dat is best luid dus opzich vervelend..
Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Ik heb via de Twitter Webcare een e-mailadres gekregen. Ik weet niet of ik die hier op Tweakers kan/mag plaatsen van hun.slabetje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:32:
[...]
Naar welk email adres heb je dit gestuurd dan?
ik kan geen email adres vinden van postnl.
Ik heb ook een brief terug over mijn bezwaar. Wat duurt dat lang voor ik het geld terug ontvang, ALS ik het al ontvang. Het duurt 10 werkdagen om te horen te krijgen of ik het geld terugkrijg en als ik het terugkrijg, duurt het tot 4 maanden!!! voor ik het geld uiteindelijk van de Belastingdienst terug heb.
Gaat dit nog over dat pakket van €37 enkele posts geleden? Want dan heb je toch niet veel kans om iets terug te krijgen (de vrijstellingsgrens van €22 overschreden)?Yorin schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:45:
[...]
Ik heb ook een brief terug over mijn bezwaar. Wat duurt dat lang voor ik het geld terug ontvang, ALS ik het al ontvang. Het duurt 10 werkdagen om te horen te krijgen of ik het geld terugkrijg en als ik het terugkrijg, duurt het tot 4 maanden!!! voor ik het geld uiteindelijk van de Belastingdienst terug heb.
Ik ben benieuwd hoe de ledlampjes die ik als vervanging van halogeenlampjes in de camper in wil zetten zijn.
Geen reviews
Deze, in Nederland kost zo'n lampje al gauw €20,-, maar dan heb je wel een 1,2W uitvoering, ze moeten dienen voor een vervanging van een 10W halogeenlampje. De meeste MR16 fitting lampjes zijn te fel denk ik.
Ik heb al wel een nadeeltje gevonden van DX: je bestelt uiteindelijk meer dan je uiteindelijk nodig hebt
(maar bent toch goedkoper uit)
Ook maar krimpkous 1, 2, en een antistatisch armbandje meebesteld. Alleen jammer dat de Dollar net weer 'duurder' geworden is.
Geen reviews

Deze, in Nederland kost zo'n lampje al gauw €20,-, maar dan heb je wel een 1,2W uitvoering, ze moeten dienen voor een vervanging van een 10W halogeenlampje. De meeste MR16 fitting lampjes zijn te fel denk ik.
Ik heb al wel een nadeeltje gevonden van DX: je bestelt uiteindelijk meer dan je uiteindelijk nodig hebt

Ook maar krimpkous 1, 2, en een antistatisch armbandje meebesteld. Alleen jammer dat de Dollar net weer 'duurder' geworden is.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Gaat nog steeds over dezelfde ja. Ze hebben hem aangerekend als 77 euro dus ik zou wel een deel terug moeten krijgen.SD2000 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:43:
[...]
Gaat dit nog over dat pakket van €37 enkele posts geleden? Want dan heb je toch niet veel kans om iets terug te krijgen (de vrijstellingsgrens van €22 overschreden)?
een 9-Cell 7800mAh accu besteld voor 52 dollar, terwijl 3 of 6 cell hier zomaar richting 100 euro gaat, duurde paar weken maar extreem blij ermee werkt goed, oud notebook werkt nu 6 uur en is bijna een tablet :-) geen douane gedoe
die leuke oortjes waar 2 weken geleden iemand over had gepost zijn binnen

Je ziet wel meteen dat ze fake zijn. Het logo zit verkeerd om en hij heeft een | 3.5mm aansluiting ipv een L aansluiting.jsper schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:43:
die leuke oortjes waar 2 weken geleden iemand over had gepost zijn binnen[afbeelding]
Hey Allemaal,
Ik zit dus te denken om deze ( http://www.dealextreme.co...l-phone-w-gps-wi-fi-70778 ) GSM Android 2.2 te bestellen, heb reviews gelezen, het is geen TOP-GSM, maar ook geen slechte GSM, wat raden jullie aan?
Hier een GSM kopen of toch deze van DX?
En moet ik eventuele extra kosten betalen om het hier te krijgen?
Heb al wel een keer eerder iets besteld van DX, en dit was gewoon een simpel laserlampje.
Gr. Thenlownager
Ik zit dus te denken om deze ( http://www.dealextreme.co...l-phone-w-gps-wi-fi-70778 ) GSM Android 2.2 te bestellen, heb reviews gelezen, het is geen TOP-GSM, maar ook geen slechte GSM, wat raden jullie aan?
Heb al wel een keer eerder iets besteld van DX, en dit was gewoon een simpel laserlampje.
Gr. Thenlownager
Verwijderd
Ik hoorde dat ze beter klonken dan de boxed versie's is dat zo?jsper schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:43:
die leuke oortjes waar 2 weken geleden iemand over had gepost zijn binnen[afbeelding]
Qua kosten moet je vooral rekening houden met eventuele douanekosten. Als ze je pakket eruit kiezen (wat voor die waarde wel waarschijnlijk is), moet je rond de 20% belasting betalen en daarop nog 12.5€ aan inklaringskosten. Alles te samen voor die gsm een 30€..thenlownager schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:42:
Hey Allemaal,
Gr. Thenlownager
Verwijderd
thenlownager schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:42:
Hey Allemaal,
Gr. Thenlownager
offtopic:
Lol, waarom zit er altijd een tv-atenne op deze dingen en waarom moet de telefoon op een merk lijken(in dit geval htc met op de verpakking getekende gezichtjes die door een 2-jarige is getekent!
)
Lol, waarom zit er altijd een tv-atenne op deze dingen en waarom moet de telefoon op een merk lijken(in dit geval htc met op de verpakking getekende gezichtjes die door een 2-jarige is getekent!
Is er trouwens ook een thread voor andere chineze btw-omzeilende webshops?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 19:46 ]
Zag dat je vandaag iets vroeg over een pakket op Twitter. Hadden ze het over vertraging, achterstand in jouw geval? Ik wacht al anderhalve week nadat ik formulier bericht van aankomst terug heb gestuurd..Yorin schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:52:
[...]
Gaat nog steeds over dezelfde ja. Ze hebben hem aangerekend als 77 euro dus ik zou wel een deel terug moeten krijgen.
Ik heb 5 weken geleden een zonnebril besteld, en 4 weken geleden is deze verzonden.
In de "Order Shipped"-mail staat echter geen Tracking Number. Deze is ook niet te vinden via de website.
Voordag ik die toko zelf probeer te bereiken zou ik graag willen weten of het normaal is dat verzenden meer dan 4 weken in beslag neemt. Daarnaast vraag ik me af of het normaal is dat ik geen tracking number heb.
In de "Order Shipped"-mail staat echter geen Tracking Number. Deze is ook niet te vinden via de website.
Voordag ik die toko zelf probeer te bereiken zou ik graag willen weten of het normaal is dat verzenden meer dan 4 weken in beslag neemt. Daarnaast vraag ik me af of het normaal is dat ik geen tracking number heb.
Voor kleine bedragen krijg je bij de gratis verzendingsoptie standaard geen tracking number, als je dat wilt moet je er extra voor betalen. 4 weken is al vrij lang, maar niet zo uitzonderlijk. Het komt wel vaker voor dat er onderweg of bij de douane wat vertraging optreedt..Cheesy schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:12:
oké, maar zou ik deze GSM dan bestellen?SD2000 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:42:
[...]
Qua kosten moet je vooral rekening houden met eventuele douanekosten. Als ze je pakket eruit kiezen (wat voor die waarde wel waarschijnlijk is), moet je rond de 20% belasting betalen en daarop nog 12.5€ aan inklaringskosten. Alles te samen voor die gsm een 30€..
Of is dat niet de moeite?
Ff een vraagje niet direct DX gerelateerd.
Ik zag vandaag deze tablet bij FocalPrice waar die redelijk scherp geprijst is.
http://www.focalprice.com...D_Game_CortexA8_1GHz.html
Nu is mijn vraag of er nog meer mensen dit ding hebben gezien in andere shops. Deze ziet er erg interessant uit. Ik heb geprobeert te zoeken bij DX en BuyInCoins maar dit leverde geen resultaten op.
Nu is mijn vraag of er nog meer mensen dit ding hebben gezien in andere shops. Deze ziet er erg interessant uit. Ik heb geprobeert te zoeken bij DX en BuyInCoins maar dit leverde geen resultaten op.
Welke heb je besteld? (heb ook een camper) en geef je ervaringen strax eens. plz.Resistor schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:48:
Ik ben benieuwd hoe de ledlampjes die ik als vervanging van halogeenlampjes in de camper in wil zetten zijn.
Geen reviews
Vraag eens advies in dit topic; Het topic voor onbekende en exotische Android-tabletsIseT schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:50:
Ff een vraagje niet direct DX gerelateerd.
http://www.dealextreme.co...e-light-bulb-11-18v-91930maartend schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:36:
[...]
Welke heb je besteld? (heb ook een camper) en geef je ervaringen strax eens. plz.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Heb een bestelling bij Buyincoins gedaan en krijg nu een track code die begint met RA (hong kong post) waar kan ik dit pakketje het best traceren? Als ik google op hong kong post + trace dan krijg ik geen resultaat te zien met mijn code.
/edit
gevonden! Ik dacht dat mijn pakketje gestuurd is met Hong Kong post maar het was blijkbaar china post.
/edit
gevonden! Ik dacht dat mijn pakketje gestuurd is met Hong Kong post maar het was blijkbaar china post.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 10:02 ]
Thx voor het advies! Werkt echt super goed zeg dit! Helaas was het item niet beschikbaar en verwachten ze het ook niet meer op korte termijn. Order aangepast, iets wat een paar dollar duurder is maar die ze wel verwachten. Deden ze totala niet moeilijk over! SuperVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:56:
[...]
Via de Livechat kun je vragen waarom je bestelling nog niet is verzonden. Zelf heb ik dit nog nooit gedaan, bijna altijd verzenden ze me spul binnen 2 a 3 dagen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ziet er erg mooi uit, zou hem ook wel willen!thenlownager schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:42:
Hey Allemaal,
Gr. Thenlownager
Weet je toevallig of de taal ook NL kan? (vaak kan dat toch, ookal zeggen ze dat niet, als je naar beneden scrolt in languagesettings)
Waarschijnlijk niet, denk dat je dan een custom rom erover moet gooien..remcoboy1479 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:15:
[...]
Ziet er erg mooi uit, zou hem ook wel willen!
Weet je toevallig of de taal ook NL kan? (vaak kan dat toch, ookal zeggen ze dat niet, als je naar beneden scrolt in languagesettings)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
okéQuad schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:36:
[...]
Waarschijnlijk niet, denk dat je dan een custom rom erover moet gooien..

Maar is die GSM het geld waard of niet?
Want ik wil wel apps enzo er op kunnen zetten zoals angry birds etc...
Ik zou het echt niet weten.
Naar mijn weten zijn het iig allemaal namaak.
Cafebaas hier komt uit CHina, heeft de Nokia x6 met dual sim etc etc, die was wel nice eerlijk gezegd. En werkte ook goed, maar nu heeft hij NL abbo met iphone 4 ><
Ikzelf ben opzoek naar een speakerset met bluetooth connectie, zodat ik niet die 3.5mm jack hoef te gebruiken.
Maar ik kan ze niet vinden @ DX
In de PW heb je er wel 1tje voor 40,- maar heb liever 2 losse speakers voor stereo
Cafebaas hier komt uit CHina, heeft de Nokia x6 met dual sim etc etc, die was wel nice eerlijk gezegd. En werkte ook goed, maar nu heeft hij NL abbo met iphone 4 ><
Ikzelf ben opzoek naar een speakerset met bluetooth connectie, zodat ik niet die 3.5mm jack hoef te gebruiken.

In de PW heb je er wel 1tje voor 40,- maar heb liever 2 losse speakers voor stereo
⏩ PVOutput☀️
oké, want ja 90€ + dan btw enzo komt neer op 120€, en dat met Android er op.Quad schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:33:
Ik zou het echt niet weten.
Ik twijfel, want een HTC kost al rond de 200-250€...
Als het geen haast heeft, kan je beter wachten ivm ibood bijvoorbeeld. Komt ook met enige regelmaat een leuke android telefoon langs van rond de 120,-.
⏩ PVOutput☀️
oké, kan nog wel wachten hoor, heb nu een LG GW300, scherm begint na te laten, Gsm begint trager te worden...Quad schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:35:
Als het geen haast heeft, kan je beter wachten ivm ibood bijvoorbeeld. Komt ook met enige regelmaat een leuke android telefoon langs van rond de 120,-.
Maar ik zal wel even wachten, hoop dat dat mij lukt
Verwijderd
heel offtopic maar bij kpn/hi winkels hebben ze tegenwoordig de zte blade. dat is ook een heel goed android toestel voor weinig.thenlownager schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:37:
[...]
oké, kan nog wel wachten hoor, heb nu een LG GW300, scherm begint na te laten, Gsm begint trager te worden...
Maar ik zal wel even wachten, hoop dat dat mij lukt
Heb nu 1 september order geplaatst, maar bij Invoice staan nog steeds achter alle producten:
Confirm receipt Status
No Received
No Received
No Received
No Received
Ik weet niet of het normaal is, maar dat is nu al 8 dagen verder
Confirm receipt Status
No Received
No Received
No Received
No Received
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 09-09-2011 15:44 ]
⏩ PVOutput☀️
ja, heb die al gezien ;-)Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:52:
[...]
heel offtopic maar bij kpn/hi winkels hebben ze tegenwoordig de zte blade. dat is ook een heel goed android toestel voor weinig.
Ik heb reviews gelezen dat de batterij slecht is, zelfs als je een bepaald trucje gebruikt om battery te resetten of zo iets.
Zou ik deze dan kopen, want ik ga MAX 140-150€ uitgeven.
Ik heb een micro-usb lader van DealExtreme, maar iemand een lader gevonden met wat meer vermogen waar hij positief over is? Want met mijn huidige lader heb ik vooral het idee met navigatie enzo dat hij wel langzamer leegloopt (of misschien ook nog wel iets bijlaadt, maar dan wel heel weinig).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Probeer om te blijven tot 3 uur savonds of word wakker om 6 uur,Quad schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:44:
Heb nu 1 september order geplaatst, maar bij Invoice staan nog steeds achter alle producten:
Confirm receipt Status
No Received
No Received
No Received
No Received
Dan kun je een livechatter contacteren en zal je verder helpen
Verwijderd
Tis meer van belang wat daar onder Quantity staat, pending, packaging (of packing), shipped. Als je na ontvangst helemaal rechts confirm receipt klikt, zal die status veranderen naar "gebruikersnaam received". Dat is dus meer een bevestiging dat je het item ontvangen hebt.Quad schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:44:
Confirm receipt Status
No Received
No Received
No Received
No Received
Ah, hier heb ik wat aan.Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:18:
[...]
Tis meer van belang wat daar onder Quantity staat, pending, packaging (of packing), shipped. Als je na ontvangst helemaal rechts confirm receipt klikt, zal die status veranderen naar "gebruikersnaam received". Dat is dus meer een bevestiging dat je het item ontvangen hebt.
Er staat achter elk product 1x packing dus ik neem aan dat de bestelling klaarstaat voor verzending?
Achja, nu duurt het al 1 week, verzending vanuit china duurt gemiddeld uit mijn ervaring 3 weken.
⏩ PVOutput☀️
Je kan ze toch gewoon bellen? Heb ik ook wel eens gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:40:
[...]
Probeer om te blijven tot 3 uur savonds of word wakker om 6 uur,
Dan kun je een livechatter contacteren en zal je verder helpen
/▌
Verwijderd
Ze zijn het aan het inpakken, maar alles wat er daat staat moet je met een pak zout nemen, ik hecht alleen nog waarde aan shipped. Boven de $15 meestal track code en die gaat wat sneller dan zo'n bulk envelop zonder code. Bij bijv. buyincoins gaat het 3 slagen sneller, en nog eens flink goedkoper ook hoewel een kleiner assortiment.Quad schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:00:
[...]
Ah, hier heb ik wat aan.
Er staat achter elk product 1x packing dus ik neem aan dat de bestelling klaarstaat voor verzending?
Achja, nu duurt het al 1 week, verzending vanuit china duurt gemiddeld uit mijn ervaring 3 weken.
Verwijderd
Oops idd dat is iets nieuws, Ik dacht je dit kreeg op de plaats waar packaging etc stond hahaQuad schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:00:
[...]
Ah, hier heb ik wat aan.
Wat kost dat wel nietMarzman schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:17:
[...]
Je kan ze toch gewoon bellen? Heb ik ook wel eens gedaan.
Met ^^
Maar krijg net mailtje dat order shipped is, en een tracking nummer (bestelling is +- $25,00). Dus als het pakketje is gemiddeld genomen dat ik hem dan over 14 dagen in huis zou kunnen hebben, mooi
.
Edit: Ondertussen ook maar een Bluetooth muisje besteld vanuit de UK. Ben benieuwd of het wat is
Maar krijg net mailtje dat order shipped is, en een tracking nummer (bestelling is +- $25,00). Dus als het pakketje is gemiddeld genomen dat ik hem dan over 14 dagen in huis zou kunnen hebben, mooi
Edit: Ondertussen ook maar een Bluetooth muisje besteld vanuit de UK. Ben benieuwd of het wat is
[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 11-09-2011 00:39 ]
⏩ PVOutput☀️
Voor iedereen die merkte dat chinaprices.us even online was afgelopen dagen.. ze zijn weer terug 
25 Chinese webshops tegelijk doorzoeken op jou zoekterm, en de goedkoopste resultaten bovenaan
25 Chinese webshops tegelijk doorzoeken op jou zoekterm, en de goedkoopste resultaten bovenaan
Het is al meerdere malen aangegeven in dit topic, maar het duurt meestal een dag of 3 á 4.Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:24:
Hoelang duurt het inklaren?
Weet iemand of je met Paypal ook een ander bezorgadres kan opgeven? Ik ben namelijk nooit thuis overdag en heb liever dat ze een pakje op me werk bezorgen.
Ja, kan prima, je kan bij dx shipping adres opgeven.. en ook nog naderhand aanpassen (totdat ie verzonden is uiteraard)xabre16v schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:04:
Weet iemand of je met Paypal ook een ander bezorgadres kan opgeven? Ik ben namelijk nooit thuis overdag en heb liever dat ze een pakje op me werk bezorgen.
Doe ik bijna altijd al zo, alleen brievenbuspost gaat naar mn huisadres, de rest naar mn ouders (ik ben overdag natuurlijk gewoon aan t werk)
Verwijderd
Handig het is ex shipping. Kijk ik bij AliExpress komt er bovenop de prijs van 10 dollar voor het product 30 dollar shippingtokko1 schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:13:
Voor iedereen die merkte dat chinaprices.us even online was afgelopen dagen.. ze zijn weer terug
Ze hebben het gewoon niet bij DX

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 03:16 ]
AlieExpress en Sunsky uitzetten (in de exclude shops feature) dan heb je alles inc shipping..Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 02:38:
[...]
Handig het is ex shipping. Kijk ik bij AliExpress komt er bovenop de prijs van 10 dollar voor het product 30 dollar shipping. Aha wacht het staat erbij als het wel gratis is
.
Ze hebben het gewoon niet bij DX. Wel bij TinyDeal en bij ChinaVision gaan ze per 5
. Het gaat overigens om dit keyboard 10 inch tablet case: http://www.tinydeal.com/2...9835587Og&sk=1249835587Og Jammer dat er geen ervaringen zijn met TinyDeal.
Verwijderd
Ben jij die persoon die postnl webcare 100 berichtjes stuurt over 1 pakketje?Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:52:
Inklaringsformulier verstuurd, PostNL zegt pakket is niet in Nederland huh?
Verwijderd
Jup die is er al echt lang, hrb er lang op gewacht en ik ga verhuizen vandaar...Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:51:
[...]
Ben jij die persoon die postnl webcare 100 berichtjes stuurt over 1 pakketje?
Verwijderd
ik heb een paar weken geleden ongeveer 3-4 weken. een bestelling gedaan. en het geld is overgemaakt. maar op me account zie ik alleen de bestelling van de vorige x. het is niet veel maar toch. en ik heb besloten om beats te gaan kopen
Ik hoop dat PostNL Webcare ook kan checken of m'n pakket al in NL is. Heb geen zin om dat betaalnummer 058 2 333 333 te bellen (30 cent per minuut). Het blijft cheap Chinaprices he
Mijn bestellingen van de afgelopen tijd.
Product:

http://www.dealextreme.co...eather-pouch-silver-51119
Betaald: USD 3.99 / EUR 2,83 (speciale actie)
Besteld op: 29 augustus
Verzonden op: 8 september (volgens DX)
Binnen gekregen op: 10 september (brievenbus)
Product:

http://www.dealextreme.co...-digital-zoom-black-51512
Betaald: USD 29.99 / EUR 21,23 (speciale actie)
Besteld op: 30 augustus
Verzonden op: 2 september (volgens DX)
Binnen gekregen op: 10 september (pakketdienst)
Ik ben best tevreden met hoe snel het is gegaan
Product:

Product:

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hong Kong? Dat kost niks meer tegenwoordig, we zitten niet meer in het PTT tijdperk
/▌
ben eigenlijk wel benieuwd hoe je ervaringen met de digitale camera zijnGutteguttegut schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:59:
Mijn bestellingen van de afgelopen tijd.
Product:
Product:
Ja ik ook eigenlijk welleosand schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:47:
[...]
ben eigenlijk wel benieuwd hoe je ervaringen met de digitale camera zijn
Geen pics bij de reviews... terwijl DIE juist zo'n beetje het belangrijkste zijn lijkt me..
Daarvoor koop je die camera toch?
Nu had jij de mazzel dat jij 'm voor een dikke 20 euro hebt kunnen regelen, en hij nu alweer €35 kost..
Ook al gaat ie naar een jaar kapot, toch nog een jaar plezier voor €20 en nu hoef je er iig ook niet zo zuinig op te zijn als een van honderden euro's
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Is het niet zo'n 3 megapixel sensor die geïnterpoleerd is naar 12 net zoals bij de gemiddelde Lidl camera?
Maar vast genoeg om foto's te maken voor V&A adsW00fer schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 00:08:
Is het niet zo'n 3 megapixel sensor die geïnterpoleerd is naar 12 net zoals bij de gemiddelde Lidl camera?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Je kunt denk ik beter en veiliger de ZTE Blade 120 euro KPN of Vodafone prepaid kopen. Zit volgens mij ook een flinke community achter die zich bezighoudt met ROM's. Zie het ZTE Blade topic hier op GoTthenlownager schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:57:
[...]
ja, heb die al gezien ;-)
Ik heb reviews gelezen dat de batterij slecht is, zelfs als je een bepaald trucje gebruikt om battery te resetten of zo iets.
Zou ik deze dan kopen, want ik ga MAX 140-150€ uitgeven.
Is eBay geen optie? Als je koopt van sellers met genoeg positieve feedback, dan zit 't vaak wel goed. Toevalligerwijs heb ik een 7" variant van deze gekocht voor de zus van m'n vrouw (dus een rozeVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 02:38:
[...]
Handig het is ex shipping. Kijk ik bij AliExpress komt er bovenop de prijs van 10 dollar voor het product 30 dollar shipping. Aha wacht het staat erbij als het wel gratis is
.
Ze hebben het gewoon niet bij DX. Wel bij TinyDeal en bij ChinaVision gaan ze per 5
. Het gaat overigens om dit keyboard 10 inch tablet case: http://www.tinydeal.com/2...9835587Og&sk=1249835587Og Jammer dat er geen ervaringen zijn met TinyDeal.
Hier heb je er eentje in 't zwart voor $ 14,98, dus omgerekend nog geen 11 euro:
http://www.ebay.com/itm/L...ories&hash=item3f0c8f11a6
Seller heeft van de 12166x feedback, meer dan 97,7% positief. Dus wel betrouwbaar.
Succes!
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Verwijderd
En hij is verstuurd, 20.87 inklaring nu het andere pakketje nog maar tracking doet het niet whuuut
Matig, de gemiddeld gsm camera is beterleosand schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:47:
[...]ben eigenlijk wel benieuwd hoe je ervaringen met de digitale camera zijn
En daarom ook gekocht, voor mn dochtertje van 3 jaar oud. Als ze hm sloopt geen probleemSmiGueL schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:56:
[...]Ja ik ook eigenlijk wel
Geen pics bij de reviews... terwijl DIE juist zo'n beetje het belangrijkste zijn lijkt me..
Daarvoor koop je die camera toch?
Nu had jij de mazzel dat jij 'm voor een dikke 20 euro hebt kunnen regelen, en hij nu alweer €35 kost..
Ook al gaat ie naar een jaar kapot, toch nog een jaar plezier voor €20 en nu hoef je er iig ook niet zo zuinig op te zijn als een van honderden euro's
5MP naar 12MP, ik heb hm dus ook gewoon op 5MP laten staan.W00fer schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 00:08:
Verder is het een echte low-budget camera.
De beeld kwaliteit is slecht, zelfs voor een 5MP camera.
De functies die er op zitten ..... zitten er niet op
Bijvoorbeeld face detection kun je aan en uit zetten maar maken geen verschil net als smile detection.
Het schermpje achterop is redelijk en de filmpjes nog best aardig (640x480 @ 30fps).
De flitser op automaat zetten werkt zolang je de camera niet uitzet (of automatisch uit laat gaan) want dan staat hij standaard weer uit, zelfs in het donker.

Maar waar het om gaat, mn dochtertje is er happy mee
[edit]
Ik heb even een filmpje gemaakt.
Verwijderd
Iemand ervaring met de wall climbing car? http://offers.dealextreme.com/team.php?id=93
Vraag me af hoe dat werkt, zuigt hij zichzelf vast met lucht?
Vraag me af hoe dat werkt, zuigt hij zichzelf vast met lucht?
Verwijderd
Mijn tablet uit China is ook binnen, besteld op 2 september en was vandaag binnen. Zonder inklaringskosten! Dus weer even geluk gehad.
Hoe lang duurt het doorgaans voordat een order met een track en trace code zichtbaar wordt op de site. Heb sinds de 9e een code, maar krijg steeds terug dat er geen item gevonden kan worden.
Verwijderd
Ligt een beetje aan de site volgens mij.anthonycd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:27:
Hoe lang duurt het doorgaans voordat een order met een track en trace code zichtbaar wordt op de site. Heb sinds de 9e een code, maar krijg steeds terug dat er geen item gevonden kan worden.
http://www.track-trace.com/post die kan je het best gebruiken
Verwijderd
wie heeft er ervaring met dit productl; http://www.dealextreme.co...mm-jack-125cm-cable-67258
Verwijderd
Ohja Tasers kun je maar beter niet via dealextreme/focalprice bestellen, want die worden geheid in beslag genomen zoals bij een klasgenoot van me!
Het zijn neppers, geluid is vergelijkbaar met 10.- kwaliteit die je hier in ned. koopt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:41:
wie heeft er ervaring met dit productl; http://www.dealextreme.co...mm-jack-125cm-cable-67258
Maar voor over straat of wat dan ook is het prima te doen
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zijn dat niet deze? jsper in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2"Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:41:
Ziet er echt heel erg nep uit..
Verwijderd
Met die oordoppen heeft onze medetweaker pech, er zijn degelijk wel juist geplaatste stickers, plus het geluid is beter wordt er geclaimd dan anderen.
Verwijderd
okee bedankt voor de info, ik heb 16 augustes een lampje besteld. maar ik heb nog geen informatie gehoord over de bestelling. ik heb al betaald en ze hebben het ontvangen. maar daarna niks meer gehoord. wat moet ik doen. ik ben niet goed in engels dus als ik contact moet maken heb ik hulp nodig.
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
Welke heb je besteld?Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:23:
Mijn tablet uit China is ook binnen, besteld op 2 september en was vandaag binnen. Zonder inklaringskosten! Dus weer even geluk gehad.
Als ik iets bestel bij Dealextreme, betaal ik dit via mijn paypal account.
Op mijn account is mijn rekeningtype: Prive
en de status is: gecontroleerd.
Zodra ik een bestelling plaats, gaat Dealextreme eerst (automatisch) geld van mijn bankrekening afschrijven, en ontvang ik een e-mail als dit bijgeschreven is op de paypal account. Pas dan kan ik een bestelling bij Dealextreme plaatsen.
Mijn verwachting (en wat ik hoorde van een collega) was dat je iets besteld en dat paypal het verder automatisch afhandeld. (dus zonder dat je moet wachten tot er geld op je rekening staat en dan alsnog handmatig bestellen).
Ligt dit aan instelling bij Paypal, mijn status of is dit de normale manier van bestellen bij dealextreme?
Op mijn account is mijn rekeningtype: Prive
en de status is: gecontroleerd.
Zodra ik een bestelling plaats, gaat Dealextreme eerst (automatisch) geld van mijn bankrekening afschrijven, en ontvang ik een e-mail als dit bijgeschreven is op de paypal account. Pas dan kan ik een bestelling bij Dealextreme plaatsen.
Mijn verwachting (en wat ik hoorde van een collega) was dat je iets besteld en dat paypal het verder automatisch afhandeld. (dus zonder dat je moet wachten tot er geld op je rekening staat en dan alsnog handmatig bestellen).
Ligt dit aan instelling bij Paypal, mijn status of is dit de normale manier van bestellen bij dealextreme?
Over die earphones:
Als je verzekerd goede kwaliteit wilt moet je Brainwavz kopen bij MP4Nation. Niet duur en geen kans op namaak
Als je verzekerd goede kwaliteit wilt moet je Brainwavz kopen bij MP4Nation. Niet duur en geen kans op namaak
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
De MID 7" met android 2.2
http://www.buyincoins.com...blet-pc-product-3429.html
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 21:40 ]
hey thanks voor je filmpje en uitlegGutteguttegut schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:14:
[...]
Matig, de gemiddeld gsm camera is beter
[...]
En daarom ook gekocht, voor mn dochtertje van 3 jaar oud. Als ze hm sloopt geen probleem
[...]
Maar waar het om gaat, mn dochtertje is er happy mee
Ik snap niet waarom je niet voor iets meer geld gewoon een Polaroid Tablet hebt gekocht bij de Kijkshop.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:39:
[...]
De MID 7" met android 2.2
http://www.buyincoins.com...blet-pc-product-3429.html

89 euro en dan heb je hier ook nog garantie.
Verwijderd
tonks is heel blij met zijn nieuwe aanschaf getuige deze advertentieW00fer schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:42:
[...]
Ik snap niet waarom je niet voor iets meer geld gewoon een Polaroid Tablet hebt gekocht bij de Kijkshop.
[afbeelding]
89 euro en dan heb je hier ook nog garantie.
V&A aangeboden: 7 inch Android Tablet (epad/apad MID)
Verwijderd
Haha had hem ook echt alleen besteld om te zien wat het is. En moest wat geld van mijn paypal account afhebben en omdat die niet in nederland registreert is kan ik mijn bankrekening niet koppelen ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:47:
[...]
tonks is heel blij met zijn nieuwe aanschaf getuige deze advertentie![]()
:
V&A aangeboden: 7 inch Android Tablet (epad/apad MID)
Grmbl....
Vlak voor mijn vakantie een bestelling geplaatst bij DX. Deze is op 30-08 verstuurd, en volgens de tracking op 01/09 aangeboden bij mijn ouders (verstuurd vanuit UK). Daarna ontbreekt elk spoor van de bestelling... orders die 2 dagen later geplaats waren zijn al tijdje binnen, maar deze heeft geen enkel teken van leven meer gegeven...
Eens even uitzoeken wat de normale acties hiervoor zijn. Pakketje was duur genoeg, dus wil 't ding wel graag hebben...
Vlak voor mijn vakantie een bestelling geplaatst bij DX. Deze is op 30-08 verstuurd, en volgens de tracking op 01/09 aangeboden bij mijn ouders (verstuurd vanuit UK). Daarna ontbreekt elk spoor van de bestelling... orders die 2 dagen later geplaats waren zijn al tijdje binnen, maar deze heeft geen enkel teken van leven meer gegeven...
Eens even uitzoeken wat de normale acties hiervoor zijn. Pakketje was duur genoeg, dus wil 't ding wel graag hebben...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Even mezelf quoten.Gutteguttegut schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:14:
[...]
De functies die er op zitten ..... zitten er niet op![]()
Bijvoorbeeld face detection kun je aan en uit zetten maar maken geen verschil net als smile detection.
Dit werkt dus wel en nog goed ook
Heb al op een aantal van de track en trace sites gekeken, maar ze kijken volgens mij gewoon op dezelfde site allemaal en laten dat dan zien. Maar geen van allen kan het pakketje vinden. Is het dan nog niet weg gegaan bij DX?Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:34:
[...]
Ligt een beetje aan de site volgens mij.
http://www.track-trace.com/post die kan je het best gebruiken
Mijn pakketje (half augustus besteld) is er nog altijd niet. Ik heb ook geen tracking nummer van DX gekregen

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
ik heb net een bestelling geplaatst.dit heb ik besteld:
http://www.dealextreme.co...atch-black-1-bi2025-50874
http://www.dealextreme.co...mm-jack-125cm-cable-67258
http://www.dealextreme.co...te-3-lr1130-included-1138
en nu maar hopen dat het aankomt:P
http://www.dealextreme.co...atch-black-1-bi2025-50874
http://www.dealextreme.co...mm-jack-125cm-cable-67258
http://www.dealextreme.co...te-3-lr1130-included-1138
en nu maar hopen dat het aankomt:P
Dit topic is gesloten.
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen