Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.241 views

Verwijderd

Bij mijn komt tot nu toe altijd alles aan. Ik heb 2 weken geleden 2 brieven gekregen van TNT -. douane uit dat ik de prijs moes opgeven omdat hun geen waarde konden geven. Het ging om een bril+horloge en een paar schoenen. Gewoon geen merken noemen en verder de waarheid. De prijs nooit boven de 30usd zeggen. Meestal staat er op het pakketje gift/10usd

Ik heb de brieven netjes ingevuld en op de post gedaan. Week later de postbode met de pakketjes zonder iets te hoeven te betalen.

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:00:
Mijn pakketje (half augustus besteld) is er nog altijd niet. Ik heb ook geen tracking nummer van DX gekregen :/
Was het wel boven de $15, daaronder gaat het via slakkenpost en krijg je nooit een t&t code. Zes weken is geen uitzondering meer. Zelfs met duurt het bij DE tegenwoordig zo lang allemaal, dat ik er nu alleen nog spul koop wat ik elders niet kan vinden. Ook qua prijspeil leggen ze het af tegen bijv. buyincoins.com die dezelfde spullen zo'n 30% goedkoper leveren en een stuk sneller zijn.
En het nut van deze mededeling aan ons is......?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:54

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:16:
Gewoon geen merken noemen en verder de waarheid. De prijs nooit boven de 30usd zeggen. Meestal staat er op het pakketje gift/10usd
Wat bedoel je met, de waarheid?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Quad schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:30:
[...]

Vast niet vertellen dat het namaak meuk is :+

iRacing Profiel

• Quad

Quad

Doof

frankivo schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:34:
[...]

Vast niet vertellen dat het namaak meuk is :+
Ik denk dat hij bedoelt dat het gewoon import is uit china voor persoonlijk gebruik?

PVOutput☀️

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:46

D4NG3R

kiwi

:)

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de verzendtijd? Mijn pakketje is 29 augustus verzonden, maar ik kan niks tracen OID :/ . 1 product zat net op het randje van legaal hier in NL dus ik dacht eerst dat hij miss nog bij de douane zou liggen ofzo, echter heb ik hier ook nog niks van gehoord :+ .

[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 14-09-2011 16:49 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-08 17:12
D4NG3R schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:48:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de verzendtijd?
Helaas, dan zit je hier echt verkeerd. Lees het hele topic maar eens door. Je zult zien dat niemand ervaring heeft met levertijden.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 15:19

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb laatst micro usb cables gekoch voor 1,50 op dealextreme. Die zijn echt waardeloos. Eentje bleef vast zitten in de telefoon van mijn vrouw en trok de stekker kapot,een andere bleeft iets haken en het snoer kwam ook los van de stekker. Kortom, alleen usen als hij goed in tel past, en dan alleen op je nachtkastje laten liggen en niets vreemds mee doen:

USB to Micro USB Charging Cable (60CM-Length)
http://www.dealextreme.co...g-cable-60cm-length-48924

systeem specs

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 20:40
2 September is mijn bestelling van DX op de post gedaan, en sinds 5 september is de status "departure from outward office of exchange". Daar staat hij nu dus anderhalve week op. Mijn vorige bestelling was hierbij binnen 4 dagen in Amsterdam waar ik nu dus op 9 dagen zit.

Iemand die rond dezelfde tijd heeft besteld/pakket verzonden is en die hier ook mee zit o.i.d.? Ben benieuwd of het vliegtuig is neergestort of dat hij een ommetje aan het maken is.. :P

Verwijderd

Quad schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:30:
[...]

Met de waarheid bedoel ik dat als je bijv een RayBan bril koopt en je weet zelf dat het een RayBan is dat je dan op de brief invult "Het is een piloten bril voor mannen. Ik heb via internet besteld" Meer zet je qua merken er niet op. Dan bij waarden zet je max 25usd. Dan staan er 3 opties. Dan vul je gewoon in dat het of gift is of dat je het wilt ontvangen (Dan vragen ze een factuur bij te doen) Dan zet je er zelf bij tussen haakjes bij dat je geen factuur bij hebt gekregen)

• SD2000
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-07 13:40
D4NG3R schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:48:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de verzendtijd? Mijn pakketje is 29 augustus verzonden, maar ik kan niks tracen OID :/ . 1 product zat net op het randje van legaal hier in NL dus ik dacht eerst dat hij miss nog bij de douane zou liggen ofzo, echter heb ik hier ook nog niks van gehoord :+ .
Ik heb de 29ste ook iets gekocht (+-7euro dus ook niet traceerbaar), het is op 1 september verzonden en de 9de lag het al in mijn bus _/-\o_

(wel Belgie btw)

• Repeating
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 23:18
Dat horloge heb ik hier liggen. Mag je overkopen als je wil. :P

• Quad

Quad

Doof

Repeating schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:39:
[...]

Is het niet wat? :P

PVOutput☀️

• Repeating
Staat mij niet. Heb hem ook in het geel, wit en rood en groen. Voor de rest doet hij wat hij moet doen. :)

Ps. Zit jij ook op een ander forum? Je avatar komt me bekend voor.

• Wesnam
Recrush schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:23:
2 September is mijn bestelling van DX op de post gedaan, en sinds 5 september is de status "departure from outward office of exchange". Daar staat hij nu dus anderhalve week op. Mijn vorige bestelling was hierbij binnen 4 dagen in Amsterdam waar ik nu dus op 9 dagen zit.

Iemand die rond dezelfde tijd heeft besteld/pakket verzonden is en die hier ook mee zit o.i.d.? Ben benieuwd of het vliegtuig is neergestort of dat hij een ommetje aan het maken is.. :P
Jep, 20 augustus besteld, 3 september arrival at transit office of exchange GUANGZHOU, nog eens 3 september departure from outward office of exchange GUANGZHOU, per 7 september arrival at inward office of exchange, Amsterdam. Sinds die tijd dus te wachten op de postbode.

Verwijderd

Repeating schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:39:
[...]

tja nu telaat:P is het een goed horloge?? dan weet ik wat dat alvast:P

• Repeating
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:12:
[...]

tja nu telaat:P is het een goed horloge?? dan weet ik wat dat alvast:P
Cancel 'm. :P

Ja. Gewoon een goed horloge. Alleen is de tijd als de zon heel fel schijnt niet goed af te lezen. En hij is ook niet fijn om om te hebben tijdens sporten. (bandje is van rubber -> zweten)

Verwijderd

Repeating schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:32:
[...]

Ja. Gewoon een goed horloge. Alleen is de tijd als de zon heel fel schijnt niet goed af te lezen. En hij is ook niet fijn om om te hebben tijdens sporten. (bandje is van rubber -> zweten)
Bandje is geen rubber maar silicoon. Ik had ze ook liggen. Als je beetje kracht erop zet trek je ze gewoon kapot of knapt er 1 ding door zodat je hem niet meer om kunt doen.

Verwijderd

Repeating schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:32:
[...]

ahaha ja kan maar ik heb die oordopjes ook besteld:P kben echt benieuwd naar het kwaliteit van de neppe tour en de adidas horloge:$

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:30:
[...]

ahaha ja kan maar ik heb die oordopjes ook besteld:P kben echt benieuwd naar het kwaliteit van de neppe tour en de adidas horloge:$
Die jij besteld hebt zijn erg slecht. Je moet die duurdere van 20 euro hebben. Die doos, boekje, tasje etc. is allemaal 1 op 1. Die je nu krijgt zijn extreem slecht en doos is een vel papier.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:33:
[...]

Die jij besteld hebt zijn erg slecht. Je moet die duurdere van 20 euro hebben. Die doos, boekje, tasje etc. is allemaal 1 op 1. Die je nu krijgt zijn extreem slecht en doos is een vel papier.
ik weet welke je bedoel, maar ik wil eerst dees kopen en daarna die witte, ik ben namenlijk ook bang dat de douane het pakketje afpakt:$

• Quad

Quad

Doof

Repeating schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:42:
[...]

Ps. Zit jij ook op een ander forum? Je avatar komt me bekend voor.
Hoe bedoel je?
Er zijn er zoveel die deze ava gebruiken :P

PVOutput☀️

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ik heb besteld: een aansteker (windproof lighter €3,77) twee kijkers voor mijn buksen (laser dot, scope, beiden rond 30 euro) een aantal laserpennen van verschillende sterktes en prijzen...

Ik heb dit gedaan over 3 verschillende bestellingen, en elke keer gratis verzonden, goed verpakt en van redelijke kwaliteit, behalve de aansteker, die hapert soms... maar voor zo'n goedkoop ding is dat niet zo vreemd. De verzending duurt wel wat lang, 7-10 werkdagen geloof ik, maar vanuit China zonder verzendkosten is dat niet zo erg.

De richtkijkers voor de buksen zijn van goede kwaliteit, ze doen wat ze moeten doen en voelen stevig aan, niet van dat prul zeg maar... alleen de pasringen zijn niet gemaakt voor buksen, maar voor volwaardige wapens, ik heb wat andere ringen bij een lokale webshop besteld en ik moet nog kijken of ze nu wel passen, maar dat zal geen probleem zijn denk ik.

De goedkoopste laserpen ging langzaamaan kapot, haperde en werd zwakker, batterij maakte niet uit, de duurdere werken nog steeds goed naar behoren.

In het kort: De kwaliteit van de artikelen is over het algemeen goed, maar ik zou de goedkope varianten van artikelen mijden, of in ieder geval de reviews in de gaten houden voor bouwkwaliteit.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

• Repeating
Quad schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:07:
[...]

Hoe bedoel je?
Er zijn er zoveel die deze ava gebruiken :P
Of je ook op een ander forum actief bent dan tweakers.net. Maar blijkbaar niet. Anders had je me username al herkent. :)

• Repeating
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:05:
[...]

ik weet welke je bedoel, maar ik wil eerst dees kopen en daarna die witte, ik ben namenlijk ook bang dat de douane het pakketje afpakt:$
Je moest eens weten wat ik in bestelling heb staan.. :P

• Quad

Quad

Doof

Repeating schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:12:
[...]

Of je ook op een ander forum actief bent dan tweakers.net. Maar blijkbaar niet. Anders had je me username al herkent. :)
Aha op die fiets ;).
Zit niet verder op andere fora (thats the word^^), behalve tm-forum.com ..

PVOutput☀️

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 21:07
jackel7007 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:20:
Als ik iets bestel bij Dealextreme, betaal ik dit via mijn paypal account.
Op mijn account is mijn rekeningtype: Prive
en de status is: gecontroleerd.

Zodra ik een bestelling plaats, gaat Dealextreme eerst (automatisch) geld van mijn bankrekening afschrijven, en ontvang ik een e-mail als dit bijgeschreven is op de paypal account. Pas dan kan ik een bestelling bij Dealextreme plaatsen.

Mijn verwachting (en wat ik hoorde van een collega) was dat je iets besteld en dat paypal het verder automatisch afhandeld. (dus zonder dat je moet wachten tot er geld op je rekening staat en dan alsnog handmatig bestellen).

Ligt dit aan instelling bij Paypal, mijn status of is dit de normale manier van bestellen bij dealextreme?
Niemand die iets besteld bij Dealextreme icm paypal? O+

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
jackel7007 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:32:
[...]

Niemand die iets besteld bij Dealextreme icm paypal? O+
Als ik bij paypal bestel hoef ik alleen maar mn wachtwoord in te vullen en op betalen te klikken, paypal schrijft het dan automatisch van mn rekening af als je dat bedoelt.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Tsja, bij mij hetzelfde

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik had mijn rekening bij paypal ook bevestigt. maar alsnog moest ik eerst 4-5 dagen wachten tot het geld op paypal zelf stond.

Echter kwam ik er toen achter dat je hem nog een 2e keer moet registeren/activeren whatever om paypal direct toegang tot je rekening te geven.

• Recrush
Wesnam schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:43:
[...]

Jep, 20 augustus besteld, 3 september arrival at transit office of exchange GUANGZHOU, nog eens 3 september departure from outward office of exchange GUANGZHOU, per 7 september arrival at inward office of exchange, Amsterdam. Sinds die tijd dus te wachten op de postbode.
Lekker dan, die van mij is nog altijd niet aangekomen in Amsterdam.. :-(

• Quad

Quad

Doof

Hmm.. mijn bluetoothmuisje is vandaag verzonden vanuit de UK. Geen idee hoelang dat gaat duren, maar zal wel eerder aankomen als de China bestelling.

PVOutput☀️

• Wesnam
Recrush schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:11:
[...]

Lekker dan, die van mij is nog altijd niet aangekomen in Amsterdam.. :-(
Ik heb nog steeds geen NL tracknummer volgens PostNLWebcare.

• Jackbq
D4NG3R schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:37:
Ik had mijn rekening bij paypal ook bevestigt. maar alsnog moest ik eerst 4-5 dagen wachten tot het geld op paypal zelf stond.

Echter kwam ik er toen achter dat je hem nog een 2e keer moet registeren/activeren whatever om paypal direct toegang tot je rekening te geven.
Waar doe je die 2e keer?
moet rekening omgezet worden naar premier type?

• Recrush
Wesnam schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:17:
[...]

Weet niet hoe snel ze dat doen, m'n vorige pakje lag er al drie weken en toen ik het navroeg had ik wel een NL t/t nummer. Maar als hij nog niet bekend is bij PostNL kunnen ze je ook niet verder helpen met inklaring o.i.d. lijkt me..

Verwijderd

http://www.dealextreme.co...eather-pouch-silver-51119

Denet deze HDD enclosure besteld voor een HDD uit mn PS3 die een aantal weken geleden overleden is (YLOD). Best goeie recensies dus we gaan het zien!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:27:
http://www.dealextreme.co...eather-pouch-silver-51119

Denet deze HDD enclosure besteld voor een HDD uit mn PS3 die een aantal weken geleden overleden is (YLOD). Best goeie recensies dus we gaan het zien!
Jammer geen USB 3.0 in die prijsklasse ;( anders serieuze kandidaat om tijdelijk mijn opslag te worden voor films/games / documenten naar maten / school.

PVOutput☀️

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

jackel7007 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:05:
[...]

Waar doe je die 2e keer?
moet rekening omgezet worden naar premier type?
Geen idee, was maanden geleden dat ik dat deed :/

• Jackbq
D4NG3R schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:32:
[...]

Geen idee, was maanden geleden dat ik dat deed :/
mag ik vragen wat er achter rekening type staat bij jou?

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

jackel7007 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:35:
[...]

mag ik vragen wat er achter rekening type staat bij jou?
Privé nooit geld uitgegeven aan PayPal zelf.

Verwijderd

Gelijk maar even een express order laten maken van mn bestelling... appeltje eitje haha

EDIT: zag dat er ook een zwarte was dus gelijk aan laten passen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 16:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:05:
[...]

Afpakken doen ze pas als je er zelf toestemming voor geeft in de brief die je eerst toegestuurd krijgt.

• Wesnam
Wesnam schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:17:
[...]
En... vandaag een brief van PostNL dat de de waarde van het pakketje niet kunnen bepalen. :X

Verwijderd

Ik heb 3 september een bestelling bij DX gedaan ter waarde van €41,87.
Alles is tot nu toe goed gegaan en sinds gister is hij verzonden. (Hij is nu bij China Air Post)

Ik ben nu bang dat hij onderschept wordt door de douane, omdat hij meer dan €22,00 (toegestaande bedrag douane invoer van buiten-EU landen).

Hoe groot is die kans eigenlijk?

O en wat ik allemaal heb besteld is veel iPhone hoesjes, 1 lampje, 1 screen protector, 1 gitaar capo, 1 gitaar stemmer en nog een paar dingetjes.

En ik heb de cadeau service erbij gedaan

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 20:56 ]

• Wesnam
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:55:

Ik ben nu bang dat hij onderschept wordt door de douane, omdat hij meer dan €22,00 (toegestaande bedrag douane invoer van buiten-EU landen).
Kans is erg klein. Overkomt mij nu voor de eerste keer. Geen probleem ook verder, gewoon formuliertje invullen met de waarde, 41 euro. Hoogstens tientje extra BTW + 12,50 inklaringskosten.

ps. het is niet verboden dingetjes bij DX te bestellen!

Verwijderd

Wesnam schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:02:
[...]

Kans is erg klein. Overkomt mij nu voor de eerste keer. Geen probleem ook verder, gewoon formuliertje invullen met de waarde, 41 euro. Hoogstens tientje extra BTW + 12,50 inklaringskosten.

Oké maar dus als ik volgende keer ga bestellen en het is onder de 22 euro, en het zijn geen wapens of verboden dingen. Hoef ik dan helemaal NIETS te betalen?

Verwijderd

Wesnam schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:02:
[...]

O en nog een vraagje, er staat SPLIT ofzo, is dat dat het in 2 pakketen is verzonden?

• Wesnam
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:04:
[...]
Oké maar dus als ik volgende keer ga bestellen en het is onder de 22 euro, en het zijn geen wapens of verboden dingen. Hoef ik dan helemaal NIETS te betalen?
Alleen inklaringskosten. Die betaal je ook bij waarde onder de 22 euro en ze je pakketje eruit pikken en ze de waarde niet kunnen bepalen. Beter bestel je volgende keer dingetjes los van elkaar als het boven de 22 euro uitkomt.

• Wesnam
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:05:
[...]

O en nog een vraagje, er staat SPLIT ofzo, is dat dat het in 2 pakketen is verzonden?
Zou goed kunnen. Dat kun je tracken op de site van DX onder http://www.dealextreme.com/accounts/

Verwijderd

Wesnam schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:10:
[...]

Zou goed kunnen. Dat kun je tracken op de site van DX onder http://www.dealextreme.com/accounts/
Er staat alleen maar 1 tracking nummer, en als ik op INVOICE druk, dan staat er dus Shipped - Split.

• Wesnam
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:13:
[...]

Er staat alleen maar 1 tracking nummer, en als ik op INVOICE druk, dan staat er dus Shipped - Split.
Split shipped is inderdaad in meerdere pakketjes.

http://help.dealextreme.c...er_to_all_my_shipments_27

Verwijderd

Bartske schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:08:
[...]

Als ik bij paypal bestel hoef ik alleen maar mn wachtwoord in te vullen en op betalen te klikken, paypal schrijft het dan automatisch van mn rekening af als je dat bedoelt.
dat heb ik ook maar de 1e x werd het afgeschreven. en toen niks meer van me bestelling gehoord:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Wesnam schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:08:
[...]

Alleen inklaringskosten. Die betaal je ook bij waarde onder de 22 euro en ze je pakketje eruit pikken en ze de waarde niet kunnen bepalen. Beter bestel je volgende keer dingetjes los van elkaar als het boven de 22 euro uitkomt.
Dat geldt eigenlijk alleen voor EMS-zendingen (zakelijk met prioriteit). Als daar de waarde niet van vastgesteld kan worden betaal je inklaringskosten. Voor een normaal pakketje waar de waarde op het pakket vermeld is (onder de 22 euro) dan betaal je geen inklaringskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
alwinus schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:02:
[...]
Voor een normaal pakketje waar de waarde op het pakket vermeld is (onder de 22 euro) dan betaal je geen inklaringskosten.
Die zullen ze dan er ook niet uitpikken.

[ Voor 21% gewijzigd door Wesnam op 16-09-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dinodirect RMA :?
We do regret to hear that there is something wrong with your product(s). We would like apply the compensation for the damaged items, but some pictures need to be the records. Would you please kindly send us the pictures with attachment via email? </FONT></SPAN></P> <P style="MARGIN: 0cm 0cm 5.25pt" class=MsoNormal><SPAN lang=EN-US><FONT size=2 face=Arial>Your earlier reply will be highly appreciated. Thank you for your understanding and support.</FONT></SPAN></P>

Me Sep 14,2011
Sorry for the late reply. I expected an automatic email when a comment was placed here by you. I don't know why a picture would help, since the watch is just not running (tried to wear it for a few days, since it is a kinetic watch). Picture is attached

Customer Service Otta,Sep 14,2011
Thank you for contacting us.<BR>We would like to offer you $5 giftcard for compensation. Is it ok?<BR>Looking for your reply.

Me Sep 17,2011
No, I just would like a watch that works.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe duur was het horloge? Terugsturen is vaak niet de moeite en een volledige compensatie zal je ook waarschijnlijk niet krijgen.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

26$, terugsturen is niet zo handig nee, maar ik verwacht eigenlijk wel een vervanging. Mocht het op zo'n manier werken dan is het snel voorbij bij Dinodirect voor mij.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Kixtart schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 02:36:
26$, terugsturen is niet zo handig nee, maar ik verwacht eigenlijk wel een vervanging. Mocht het op zo'n manier werken dan is het snel voorbij bij Dinodirect voor mij.
En dat is vaak het probleem bij Chinese webshops. Bij een RMA stuurt de ontvangende partij het product terug nou niemand die in nederland woont en een product van 1-30 dollar besteld stuurt dat terug (lijkt mij). Daarom bieden ze vaak een compensatie aan, heb het ook gehad bij Pandawill en Buyincoins had een aantal iPhone hoesjes besteld en daar waren stukjes vanaf gebroken. Ik kreeg toen ongeveer 2/3 van de prijs terug.

Ik ken zelf Dinodirect niet maar het bedrag wat ze je bieden is wel heel weinig. Wat je eventueel kunt overleggen is dat zij de verzendkosten betalen en dat je op die manier een RMA aanvraagt.

• Recrush
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:55:
Alles is tot nu toe goed gegaan en sinds gister is hij verzonden. (Hij is nu bij China Air Post)

Hoe groot is die kans eigenlijk?

O en wat ik allemaal heb besteld is veel iPhone hoesjes, 1 lampje, 1 screen protector, 1 gitaar capo, 1 gitaar stemmer en nog een paar dingetjes.

En ik heb de cadeau service erbij gedaan
Ik en een maat hadden een pakket van zo'n $160.-
Inklaringskosten: Bijna €40,-

Je zal dus waarschijnlijk wel wat moeten dokken maar verder niets om je zorgen over te maken. Kan alleen wat tijd overheen gaan omdat ze bij de douane nou niet echt snel zijn :)

Verwijderd

Gisteren navigatieset binnengekomen, waarde 88$, moest totaal 22 euro bijbetalen.

Iemand nog tips/suggesties?

-> [Navigatie] GPS planet navigation uit China geïmporteerd

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:58:
Met die oordoppen heeft onze medetweaker pech, er zijn degelijk wel juist geplaatste stickers, plus het geluid is beter wordt er geclaimd dan anderen.
Die 4 dollar fashion doppen zijn niet dezelfde kwaliteit als die andere doppen van 16-20 USD. Ik heb ze beide en die 4 dollar doppen zijn echt heel erg slecht. Zien er gewoon heel nep uit en het geluid is bagger bij alle 3 de setjes.

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:56
Damocles.NL schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:07:
[...]

Die 4 dollar fashion doppen zijn niet dezelfde kwaliteit als die andere doppen van 16-20 USD. Ik heb ze beide en die 4 dollar doppen zijn echt heel erg slecht. Zien er gewoon heel nep uit en het geluid is bagger bij alle 3 de setjes.
Volledig mee eens,
Z'n setje "design" gevalletjes wordt geproduceert om winst op te maken omdat ze tóch wel verkocht worden ondanks de ruk kwaliteit.
Een ander setje wel delijk goede oordopjes moet zijn kwaliteit waar maken om mond op mond reclame te creëren en zo verkocht te worden. Deze hechten écht waarde aan kwaliteit. Neem nou de Brainwavz van Mp4nation... echt O+ (Prijs/Kwaliteit is echt enorm goed) _/-\o_

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:13
Tja, ik vind 5 dollar compensatie voor alleen een mailtje en een foto eigenlijk best netjes.

Wat had je dan verwacht? Dat ze een nieuw horloge opsturen? in dat geval moet je de oude terugsturen en ben je meer kwijt als die 26 dollar waarschijnlijk.

Om maar eerlijk te zijn, jammer voor jou dat het zo moet bij het eerste pakketje, ik heb al tientallen pakketjes ontvangen welke allemaal prima waren. Ik zou een keer 26-5 dollar dan ook als het risico van bestellen in China ervaren. ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Verwijderd

peugeot206gt schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:56:
[...]

Tja, ik vind 5 dollar compensatie voor alleen een mailtje en een foto eigenlijk best netjes.

Wat had je dan verwacht? Dat ze een nieuw horloge opsturen? in dat geval moet je de oude terugsturen en ben je meer kwijt als die 26 dollar waarschijnlijk.

Om maar eerlijk te zijn, jammer voor jou dat het zo moet bij het eerste pakketje, ik heb al tientallen pakketjes ontvangen welke allemaal prima waren. Ik zou een keer 26-5 dollar dan ook als het risico van bestellen in China ervaren. ;)
Umm niet echt?

Me rode laser van 28 dollar ofso" die van 200 mw" heb ik 20 dollar terug van gekregen zonder et product terug te sturen en enkel een paar foto's
'Moest hier wel lang voor zeuren'

Verwijderd

Blijf het raar vinden. Als je bij een Nederlandse webshop iets besteld en het komt kapot binnen dan vraag je toch ook niet om je geld terug? Dan stuur je hem gewoon terug dmv een RMA. Je kiest er zelf voor om een bestelling bij een Chinese webshop te doen en dan moet je eigenlijk al weten dat de kwaliteit niet perfect is. Gaat/is het dan kapot dan hoor je natuurlijk een nieuwe te krijgen maar doe het dan gewoon zoals het hoort. Ik vind het erg coulant van de beide webshops dat ze überhaupt nog iets teruggeven aan de hand van foto's.

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Ik heb het forum afgezocht, maar een tijd geleden kwam er een site langs waar je custom-made kleren kan laten maken. Kon je plaatje of tekening op sturen met afmetingen en dan werd het in een fabriek in Azie(China, Taiwan, Vietnam etc.) goedkoop in elkaar gezet. Tevens kon je ook grote hoeveelheden afnemen. Kan het nu niet meer vinden, iemand een idee? Het is een soort DealeXtreme-achtige site.

R.D50

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

rodian50 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:55:
Ik heb het forum afgezocht, maar een tijd geleden kwam er een site langs waar je custom-made kleren kan laten maken. Kon je plaatje of tekening op sturen met afmetingen en dan werd het in een fabriek in Azie(China, Taiwan, Vietnam etc.) goedkoop in elkaar gezet. Tevens kon je ook grote hoeveelheden afnemen. Kan het nu niet meer vinden, iemand een idee? Het is een soort DealeXtreme-achtige site.
Dat zou ik ook wel willen weten, kan ik eindelijk goedkoop nice shirts laten maken.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• Quad

Quad

Doof

Heuj, heb mijn bluetoothmuisje vanuit de UK binnen.
15-9 verzonden, vandaag binnen wauw :o.

PVOutput☀️

Verwijderd

Quad schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:05:
Kan je dat speciaal via een andere site ofzo bestellen? Bij mij werd het uit hong kong gestuurd?

Verwijderd

Quad schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:05:
En hoef je dan geen douane kosten te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:45:
[...]
Kan je dat speciaal via een andere site ofzo bestellen? Bij mij werd het uit hong kong gestuurd?
In het menu links @ DX.com, zie je UK/US wharehouses. Zie je een overzicht van dingen die vanuit de UK of US te kopen zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:51:
[...]
En hoef je dan geen douane kosten te betalen?
Vanuit de UK niet, binnen europa hoef je geen kosten te betalen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een zoekfunctie gevonden bij het UK gedeelte van DX?

EDIT: nevermind, had nog nooit goed gekeken op de site dus had niet gezien dat het maar 4 pagina's zijn!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:34:
Blijf het raar vinden. Als je bij een Nederlandse webshop iets besteld en het komt kapot binnen dan vraag je toch ook niet om je geld terug? Dan stuur je hem gewoon terug dmv een RMA. Je kiest er zelf voor om een bestelling bij een Chinese webshop te doen en dan moet je eigenlijk al weten dat de kwaliteit niet perfect is. Gaat/is het dan kapot dan hoor je natuurlijk een nieuwe te krijgen maar doe het dan gewoon zoals het hoort. Ik vind het erg coulant van de beide webshops dat ze überhaupt nog iets teruggeven aan de hand van foto's.
Als het kapot gaat wel ja, maar als het kapot binnen komt verwacht ik eigenlijk meer. Het idee van dinodirect nu is om hem te laten repareren en dan krijg ik de kosten terug. Heb al aangegeven dat het niet zo handig is vanwege kosten, maar werd nogmaals geadviseerd om te doen. Zal eens bij de juwelier vragen hoe duur het is ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:58:
[...]

Umm niet echt?

Me rode laser van 28 dollar ofso" die van 200 mw" heb ik 20 dollar terug van gekregen zonder et product terug te sturen en enkel een paar foto's
'Moest hier wel lang voor zeuren'
1. Heb je het überhaupt wel mogen ontvangen? Of is het niet door de douane heengekomen (door de aantal mw)?
2. En logisch dat je veel moest zeuren, volgens mij zijn er tal van mensen die kunnen zeggen DAT er iets niet is aangekomen of dat het stuk is. Logisch dat je dan tig foto's moet sturen. Het bedrijf in China kan niet ruiken wat er aan de hand is.

Ik bestel echt wekelijk wel wat, vaak gaat het allemaal goed, soms moet ik wat bijbetalen, soms niet. Grote dingen worden sowieso wel onderschept. Mijn ervaring(en) met DealExtreme en FocalPrice zijn goed, ja soms moet je wel om er wat vaart achter te zetten 's ochtend een keer tussen 5-6:00 AM (onze tijd) je nest uit om op de chat van de 'verkoopsite' direct met een chatengine e.e.a. te overleggen / kort te sluiten maar ik word sowieso altijd netjes geholpen en krijg op vertoon van de foto óf mijn geld óf een vervangend product (al vaak gehad met navigatie/kabels die niet doen/andere electronica). Als het alleen iets kleins is van onder de 20 dollar dan heb ik wel vaak zoiets van laat maar. Dan ben ik al blij met een kleine tegemoetkoming. Misschien zou het in het geval van Kixart wel iets hoger moeten zijn uiteraard maar het weegt verder niet op tegen de verzendkosten die men kwijt is om e.e.a. weer terug te krijgen en/of op de sturen. Het is soms geven en nemen met dit soort dingen. Ga echt niet voor een klein lampje zo moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ga toch eens stoppen met het kopen van gadgets voor kinderen, zoals (fiets)lampjes, sieraden enz.
Zowat de helft werkt niet goed of gaat meteen kapot. Het is nogal lullig om je kinderen eerst blij te maken met een leuk kadootje en ze een paar minuten later heel beteuterd te zien staren naar hun kapot speeltje.
Veel van die dingen zijn echt pure rommel, slecht in elkaar gestoken of gemaakt van minderwaardig materiaal.
Als je rekening houdt met de verloren euros aan zo'n prullen ligt de gemiddelde prijs van het China spul toch wel wat hoger.

Hun voorraadbeheer is ook vrij slecht. Een bestelling die ik drie weken geleden plaatste is nog niet eens verzonden terwijl het artikel dat volgens de support niet in voorraad is wel in voorraad is volgens hun website.

Anderszijds heb ik toch al een paar leuke dingen kunnen kopen die prima werken en die ik zelfs dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twister336 schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:38:
Ik ga toch eens stoppen met het kopen van gadgets voor kinderen, zoals (fiets)lampjes, sieraden enz.
Zowat de helft werkt niet goed of gaat meteen kapot. Het is nogal lullig om je kinderen eerst blij te maken met een leuk kadootje en ze een paar minuten later heel beteuterd te zien staren naar hun kapot speeltje.
Veel van die dingen zijn echt pure rommel, slecht in elkaar gestoken of gemaakt van minderwaardig materiaal.
Als je rekening houdt met de verloren euros aan zo'n prullen ligt de gemiddelde prijs van het China spul toch wel wat hoger.

Hun voorraadbeheer is ook vrij slecht. Een bestelling die ik drie weken geleden plaatste is nog niet eens verzonden terwijl het artikel dat volgens de support niet in voorraad is wel in voorraad is volgens hun website.

Anderszijds heb ik toch al een paar leuke dingen kunnen kopen die prima werken en die ik zelfs dagelijks gebruik.
Tja goed de reviews lezen heh?
maar idd heel veel is gwn brol maar er zitte ook leuke dingen tusse :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je koopt dit:
http://www.dealextreme.co...ip-15cm-full-length-19045

Krijg je daar dan problemen mee met de douane ofzo? Of is het verboden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:52:
Stel je koopt dit:
http://www.dealextreme.co...ip-15cm-full-length-19045

Krijg je daar dan problemen mee met de douane ofzo? Of is het verboden ofzo?
Hij zal niet in een pakketje verzonden worden.
Maar als hij eruit gepikt wordt, ben je hem wel kwijt ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa jongens ...
Me tweede rode laser van 200mw is ook al kapot!
Hij werkt nog maar is erg zwak geworden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 06:16:
Jaa jongens ...
Me tweede rode laser van 200mw is ook al kapot!
Hij werkt nog maar is erg zwak geworden ...
Had ik dus ook na 2 dagen echt rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, mag de discussie over wapens/lasers afgelopen zijn. Alles wat je niet mag invoeren is gewoon not done. Zie douane site voor beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bluetooth muisje werkt prima, maar soms ook niet.
Weet nog niet of het de batterijen zijn, maar kan ook de Bluetoothmodule in mijn laptop zijn, die werkt volgens mij ook niet zoals het hoort.
Heb iig wat uit te zoeken :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

rodian50 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:55:
Yorin schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 21:22:
Dat zou ik ook wel willen weten, kan ik eindelijk goedkoop nice shirts laten maken.
me too. Ik hou me aanbevolen voor tips!

[ Voor 65% gewijzigd door alwinus op 19-09-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Is het normaal dat een pakketje eerst op 'departure from outward office of exchange' staat en vervolgens niet meer te vinden is? En betekend dit dat het dan onderweg is en al in NL of niet? De status van departure from outward office of exchange is van 12-09 en sinds een dag of 2 niet meer te zien. Tijd om met PostNL te gaan bellen voor een NL track trace?

Zie nu net dat ik een andere track/trace code heb gekregen dan eerst, maar geen location...
RAxxxx 2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2011-09-12

[ Voor 20% gewijzigd door anthonycd op 20-09-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blegh, ze hebben mijn pakket gekozen voor inklaring :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:34:
hoe kan je dat zelf zien?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:34:
En wat wil je hiermee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Grmbl mijn pakketje is nogsteeds niet binnen of traceerbaar.. Het is verzonden op 29 augustus en bevatte een 5mW (Net legaal) rode laser, een BT stickje en een Mini USB kabeltje (Totaal nog geen 15 dollar)...

Waar blijft mijn pakketje :'( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:38:
[...]

hoe kan je dat zelf zien?
Ik heb een brief van postnl thuis, van de afdeling inklaring.
Yorin schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:41:
[...]

En wat wil je hiermee zeggen?
Dat ik boos ben? Frustraties kwijt wil? Deze wil delen met jullie.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:31

Wildfire

Joy to the world!

D4NG3R schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:46:
Grmbl mijn pakketje is nogsteeds niet binnen of traceerbaar.. Het is verzonden op 29 augustus en bevatte een 5mW (Net legaal) rode laser, een BT stickje en een Mini USB kabeltje (Totaal nog geen 15 dollar)...

Is net drie weken. Is een redelijk gemiddelde tijd voor DX, soms wat langer, soms wat korter. Heb nog geduld.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
D4NG3R schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:46:

Mijn pakketje was 14 juli verzonden en is nog steeds niet binnen dus maar even een ticket aangemaakt en kreeg iedere keer binnen een dag antwoord. Best netjes als je het mij vraagt. Krijg vandaag of morgen te horen wat er precies met het pakketje is gebeurd.

Ik neem aan dat je via Airmail hebt laten bezorgen.
Estimated Delivery Time:
Airmail: 10 to 21 days.
EMS: 7 to 14 days
Duurt bij mij meestal 3 tot 4 weken voordat ik iets binnen heb dus ik zou het nog even afwachten en anders een ticket aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Net maar een claim ingedient voor een pakket wat nog niet binnen is.
Pakket is de 29e verstuurd, en 1 september aangeboden, maar sindsdien ontbreekt elk spoor. Pakket is vanuit engeland verstuurd, en de toko die dat verstuurd heeft reageert vooralsnog niet op mails. Dan mag DX het zelf gaan uitzoeken.
Het interesseerd me niet zoveel wie het op gaat lossen, als het pakket maar bij mij terecht komt uiteindelijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

* D4NG3R zal nog even geduld hebben :Y)

Ik vind het echter wel irritant dat ik geen tracking nummer krijg.. Dan heb ik teminste nog info erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:54

-tom-562

Oliesjeik

Dat weet je nou toch onderhand als je dit topic een beetje volgt?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

-tom-562 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:04:
als je dit topic een beetje volgt?
En dit doe ik dus niet.

* D4NG3R rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Nu online
alwinus schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:08:
[...]

[...]

me too. Ik hou me aanbevolen voor tips!
Is dat niet itailor

Overigens staat bij sinds 19-8 de status van mijn zending nog altijd op departure from "transit office of exchange"
Gisteravond (het nog lopende) servicerequest maar heropend, want dit duurt nu toch wel erg lang.
Gisteren was het precies 2 maand na bestelling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag een trackings code gekregen. maar als ik de code op een site invoer krijg ik telkens een fout melding, wie kan me hier mee helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:06:
Ik heb vandaag een track-code gekregen, maar als ik de code op een site invoer krijg ik telkens een foutmelding, wie kan me hiermee helpen?
Je track-code is pas na een paar dagen geldig. Dus gewoon nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die track-code eens aangeklikt maar dan kom ik op een website vol met chinese tekentjes, had toen van: laat maar, ik merk vanzelf wel wanneer hij binnenkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 23:34
Pagina: 1 ... 63 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen