Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:16

D4NG3R

kiwi

:)

19x13cm (x100 in aantal) = 247(00)cm2
15x10cm (x100 in aantal) = 150(00)cm2

Is toch lastig zo'n rekenmachine gebruiken :') .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 23:34
Ik kon met IE niet op die site komen.
Vandaar dat ik het vroeg, bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tweaker die IE gebruikt? Ik wist niet dat ze nog bestonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:01

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:33:
Eh.. Ik ben sinds IE9 uitkwam weer overgestapt van FF naar IE9, omdat dat gewoon zo geweldig werkt!
Dus er zijn wel degelijk GoTters die IE gebruiken <3

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:54:
[...]

Eh.. Ik ben sinds IE9 uitkwam weer overgestapt van FF naar IE9, omdat dat gewoon zo geweldig werkt!
Dus er zijn wel degelijk GoTters die IE gebruiken <3
Ik gebruik ook nog gewoon IE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers, ik heb een vraagje.

Ik heb een trackingsite genaamd packagetrackr.com en die doet het uitstekend, maar nu doet hij toch raar, er staat dat mijn pakketje vast zit in Turkmenistan ofzo? Want hij beweegt al 3 dagen niet!? Dit vindt ik raar?

Elke keer dat ik DX daarover praat zeggen ze wait please just a few days blaablaablaa komop! Ik wil me pakketje!

Bestelling geplaatst op 3 september
Verzonden op 11 september
20-9-2011 nog steeds niets binnen en wachtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:01:
Hallo tweakers, ik heb een vraagje.

Ik heb een trackingsite genaamd packagetrackr.com en die doet het uitstekend, maar nu doet hij toch raar, er staat dat mijn pakketje vast zit in Turkmenistan ofzo? Want hij beweegt al 3 dagen niet!? Dit vindt ik raar?

Elke keer dat ik DX daarover praat zeggen ze wait please just a few days blaablaablaa komop! Ik wil me pakketje!

Bestelling geplaatst op 3 september
Verzonden op 11 september
20-9-2011 nog steeds niets binnen en wachtend
Mijn bestellig is op 10-09 verzonden, en ook nog niet binnen.
Gewoon afwachten is het devies.

Edit:
Tracking geeft volgende aan:
item No. Year Status Destination Country Location Date
RA259******* 2011 arrival at transit office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-09-14
Hji is dus in Nederland en straks op weg naar mij.

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 20-09-2011 22:13 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat het UK warehouse zo klein is :(. Ze hebben wel een toetsenbord maar niet degene die ik zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
Mijne is op de 10e verzonden en vandaag binnen gekomen!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:03:
[...]

Mijn bestellig is op 10-09 verzonden, en ook nog niet binnen.
Gewoon afwachten is het devies.

Edit:
Tracking geeft volgende aan:

[...]

Hji is dus in Nederland en straks op weg naar mij.
Gebruik jij die tracking site die zij geven? Die is echt niet goed
Ik gebruik packagetrackr.com en die is supergoed! Daar kan je precies op een kaartje zien waar hij is, even een account aan maken en het werkt!

Verwijderd

denuz schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:47:
Mijne is op de 10e verzonden en vandaag binnen gekomen!
Dan hoop ik dat ik hem vandaag krijg want mijne is 11 september verzonden haha

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Bestelling bij miniinthebox.com: 2 september besteld - 20 september bezorgd.
Bestelling bij DX: 6 september besteld - 20 september bezorgd.

Niet slecht. Ik heb wel eens langer moeten wachten :)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:30:
[...]

Dan hoop ik dat ik hem vandaag krijg want mijne is 11 september verzonden haha
Verzenddatum heeft niets te maken met de datum dat het aankomt.

Ik heb wel eens een pakketje gehad dat in 2 delen is verzonden op dezelfde dag en het tweede pakketje kwam pas 1,5 week later aan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 23:34
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:33:
Ik gebruik voornamelijk CHROME. ik had net windows 7 er op nieuw opgezet,
en nog geen CHROME gedownload. ik gebruik namelijk nooit IE.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mag ik aannemen dat alles wat DX vanuit de UK verzendt valt onder de regels dat goederen binnen de EU vrij verzonden mogen worden en je dus geen douanetussenkomst hebt en geen limiet van 22 euro?

En weet iemand of je als je betaalt met credit card de goederen kunt laten sturen naar een ander adres dan dat van de rekeninghouder?

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:26:
Mag ik aannemen dat alles wat DX vanuit de UK verzendt valt onder de regels dat goederen binnen de EU vrij verzonden mogen worden en je dus geen douanetussenkomst hebt en geen limiet van 22 euro?

En weet iemand of je als je betaalt met credit card de goederen kunt laten sturen naar een ander adres dan dat van de rekeninghouder?
Ik heb ook met creditcard betaald en ja, je moet een appart afleveradres noteren dus je kunt gerust een andere doen!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
ik wil wat bestellen op bestelen op taobao.com maar weet iemand een goede tussen persoon hoeveel rekent hij/zij verzend kosten etc ?

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:48
ik gebruik bhiner.com goede ervaringen mee. ze vragen 5% en je kunt er betalen met paypal.
er staat een calculator op de site waarmee je verzendkosten kunt uitrekenen.
2kg kost 27,5 bvb.

[ Voor 35% gewijzigd door saveljos op 21-09-2011 17:31 ]

• jsper
maar hoe duur is het verzenden vanaf daar want ik heb alleen ervaring met gratis verzenden site's

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:21
woops dubbel post

[ Voor 96% gewijzigd door tumtum100 op 22-09-2011 17:42 ]

Verwijderd

Darkfreak schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:01:
[...]

Vrij jammer dus gezien ik geen credit card heb en ook niet van plan ben om zo een duur stuk plastic aan te schaffen :(
Een creditcard is gewoon gratis hoor. Ik heb al 10 jaar een mastercard, nog nooit een cent voor betaald.

Verwijderd

Modbreak:Even wat posts verwijderd. Graag weer discussie over zaken die wel ingevoerd mogen worden.

• tumtum100
Pff jammer dat ze verwijderd worden heel jammer zelfs. Ik begin dan wel weer maar niet over dat ik ze wil bestellen maar weet iemand nog een leuke winkel waar je die lasers kan kopen? Wil ze zelf niet maar gewoon interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wickedlasers.com / Dragonlasers.com / en in de toekomst yourlasers.com

Naja mijn lasertje die kaput is heb ik eens een "klacht" naar DX gedaan,
Ze vragen om et trg te sturen, Kga zoals een andere keer gwn vragen van 20 dollar terug te zette
omdat ik refusede om et terug te sture "totale prijs van laser 28 dollar"
met 20 zo ik al erg tevrede zijn :p
Beter dan niks heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
hmm, een mailtje van DX dat ze nu UK warehouse hebben, delivery in 3 days staat erbij... Zou het werkelijk? Dit gaat vast wat doen met de prijzen. Kan me niet voorstellen dat een Engelsman voor een paar dollarcent helemaal naar schap 110 loopt om daar een usb-kabeltje in te pakken van 30 ct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 07:27:
Wickedlasers.com / Dragonlasers.com / en in de toekomst yourlasers.com

Naja mijn lasertje die kaput is heb ik eens een "klacht" naar DX gedaan,
Ze vragen om et trg te sturen, Kga zoals een andere keer gwn vragen van 20 dollar terug te zette
omdat ik refusede om et terug te sture "totale prijs van laser 28 dollar"
met 20 zo ik al erg tevrede zijn :p
Beter dan niks heh.
Ze willen nu ook dat ik hem terug stuur maar dat ga ik echt niet doen wil gewoon mijn geld terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tumtum100 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:31:
[...]

Ze willen nu ook dat ik hem terug stuur maar dat ga ik echt niet doen wil gewoon mijn geld terug
Dat is natuurlijk onredelijk of terugsturen of compensatie accepteren. Of niet meer in china bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:44:
[...]

Dat is natuurlijk onredelijk of terugsturen of compensatie accepteren. Of niet meer in china bestellen.
Jaa je hebt wel gelijk maar ik laat het gewoon zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:49
Voor de mensen die nog korting willen bij Tinydeal is er een 5% off coupon van tinydeal ;)

fok5OFF

Deze is voor alle producten geldig volgens mij, net weer een mooi setje oortjes gekocht!

[ Voor 6% gewijzigd door tokko1 op 23-09-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tokko1 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:18:
Voor de mensen die nog korting willen bij Tinydeal is er een 5% off coupon van tinydeal ;)

fok5OFF

Deze is voor alle producten geldig volgens mij, net weer een mooi setje oortjes gekocht!
Bij buyincoins nu ook een mooie coupon (ook 5% korting)

5%ALLSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Pffff.... Mijn eerste bestelling bij DX en meteen gedoe... ;(

Op de overzichtspagina van het 'UK Warehouse' stonden de twee artikelen die ik besteld heb beide niet gemarkeerd als "Sold Out" wat met flink wat artikelen (op het moment - lager op de pagina) wel het geval is.

Toen ik na bestelling meteen de tracking status checkte stond er:

Order: 09xxxxWS placed on 9/23/2011 9:48 AM
Status: On 9/23/2011: Waiting for Supplier
(of current shipment)

(9:48 AM is overigens tijdzone -6 volgens de bevestigingsmail. Da's ergens in de US blijkbaar. Worden daar de orders voor zowel het US als het UK warehouse administratief verwerkt? Het zal hier 17:48 geweest zijn.)

Bleek dat op de eigen artikelpagina van een van de artikelen "Item is temporarily sold out" stond. Verversen van die overzichtspagina op dat moment gaf nog steeds bij beide artikelen geen "Sold Out" te zien in de linkerbovenhoek.

Omdat ik wou weten of dat tot (veel) vertraging van het andere artikel zou leiden ben ik een chat begonnen. Ook een trage bedoening zeg. Ze doen denk ik veel te veel van die chats simultaan want hij las blijkbaar niet goed en stelde vragen die ik allang in de tekst beschreven had. Zei hij doodleuk: "yes in stock" en moest ik hem er nogmaals op wijzen dat het hier om de UK voorraad ging wat hij dan eindelijk doorhad en bevestigde dat het daar sold out was.

Om een lang verhaal kort te maken zal de order gesplitst verzonden worden alhoewel volgens hem het wel in stock artikel in 1-4 dagen verzonden zal worden en het niet in stock artikel in 2-5 dagen. Als dat accuraat is hoeven ze het van mij voor die ene dag niet apart te verzenden maar voordat ik hem dat aan zijn verstand heb gepeuterd... :')

Toen ik na een half uur de eerste reactie kreeg (chat zelf strekte zich daarna over een uur uit) checkte ik die overzichtspagina nogmaals en daar stond toen eindelijk wel correct "Sold Out" op. Ik vraag me af of ze dat nou n.a.v. mijn melding aangepast hebben of dat dit uiteindelijk met de nodige vertraging automatisch is gegaan. Let er in elk geval op als je daar (UK) bestelt dat je de voorraadstatus van de artikelen op de eigen artikelpagina checkt.

Het zal mij benieuwen wanneer het spul binnenkomt. :)

Hebben mensen hier al ervaring met bestellingen uit dat UK warehouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het verzenden maakt ze geen reet uit in hoeveel stukjes ze dat doen. Daar betalen ze nauwelijks iets voor in China. Wel of niet in stock wat een dag uitmaakt moet je ook niet te moeilijk over doen. Sowieso doet post uit China er bij mij de ene keer 8 dagen en de andere keer 8 weken over (meestal rond de twee weken)
Ook iets simultaan gedaan misschien ;) Een UK warehouse hebben ze dus tegenwoordig schijnbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 23-09-2011 20:57 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Geen ervaring met het UK warehouse maar het voorraadbeheer van de Chinese website klopt voor geen meter.
Zo stond mijn bestelling ruim drie weken op hold terwijl volgens de website alle artikelen in voorraad waren.
Bij navraag via chat (die inderdaad heel traag is, ik kreeg de eerste reactie pas na een half uur :X ) bleek een van de items niet in voorraad te zijn.
Dat is nooit aangepast en staat nu nog altijd met een 'in stock' status. Uiteindelijk hebben ze wel de bestelling gesplitst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij het bestellen uit China weet je dat je geduld moet hebben. Dat snap ik. Maar ik had bewust voor twee artikelen uit het UK warehouse gekozen waarvan ik recent ontdekt had dat ze dat nu ook hebben omdat die veel vlotter geleverd worden. Eentje omdat ik die oorspronkelijk wou hebben en ze die daar in het zeer beperkte UK assortiment (momenteel 184 artikelen) toevallig bleken te hebben en het andere artikel omdat ik het op die overzichtspagina van het UK warehouse zag staan en het me ook wel aardig leek. Dat tweede was uiteindelijk niet in stock en ik vond het vervelend dat daardoor het artikel waar het primair om begonnen was dan mogelijk ook (veel) later zou komen.

Ik zal wel even rapporteren wanneer ze binnenkomen.

• Quad

Quad

Doof

UK warehouse duurt hooguit 3/4 werkdagen.
Ik had ze op woensdag verzonden gekregen, en zaterdag al ontvangen.

Ik wacht nu alleen nog steeds op de bestellig die op 1 september besteld, en 9 september verzonden is.

PVOutput☀️

• gs1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01-2022

gs1

Ik heb 2 dingen bij dealextreme besteld (psp hoesje: 9/14/2011) en (xbox 360 accu met kabel 9/5/2011) het psp hoesje is vandaag binnen gekomen maar ik wacht nog steeds op mijn accu bij tracking staat even samengevat:

Huidige status: aankomst bij de doorvoer uitwisselingskantoor
E-mail land van bestemming: Nederland
Plaats:GUANGZHOU
De datum van de huidige stand van e-mail: 2011-09-14

Hoe lang duurt het nog tot mijn pakketje binnen komt?

en heeft het er mij te maken dat het niet door de brievenbus kan (denk ik)?

want mijn hoesje had ik later besteld en is er al (zat geen tracking bij)

Verwijderd

Wat denk je zelf na het lezen in van dit topic?

• gs1

gs1

?

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-08 17:12

• gs1

gs1

weet ik niet

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 17:44
Het duurt tussen de 4-8 weken voordat je je pakketje krijgt. Soms is het al wat eerder binnen andere keren duurt het wat langer. Maar lees volgende keer eerst het topic door daar staat het al meerdere malen uitgelegd.

• gs1

gs1

hoe kan het dan dat mijn andere pakketje veel eerder is dan 4-8 weken en het duurt bij mij nooit zo lang

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 17:44
gs1 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:37:
hoe kan het dan dat mijn andere pakketje veel eerder is dan 4-8 weken en het duurt bij mij nooit zo lang
Kijk het topic door..

• gs1

gs1

weet je wel hoeveel pagina's dat zijn?

• Wesnam
gs1 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:39:
Door dit soort onzinnige vragen minstens 100 pagina's teveel. ;(

• HuRRaCaNe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-07 21:02
Wat maakt het ook uit... Je bestelt iets uit een ver land waar je verder niets over weet, en dan moeten wij voorspellen wanneer je jouw item krijgt... Waarom is het zo dat in nederland/belgië een brief soms de volgende dag al in de brievenbus zit, en in andere gevallen pas na 3 dagen?

Je krijgt het wanneer het er is. Wij kunnen je niet meer vertellen dan logica en wat dealextreme zelf zegt.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Omdat post uit China nou eenmaal veel fluctueert in tijd. Lees het topic eens door (je hebt ook een zoekfunctie). Als je haast hebt moet je sowieso niet bij DX bestellen.

/▌

• HuRRaCaNe
Marzman schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:44:
[...]

Omdat post uit China nou eenmaal veel fluctueert in tijd. Lees het topic eens door (je hebt ook een zoekfunctie). Als je haast hebt moet je sowieso niet bij DX bestellen.
*Als je haast hebt moet je sowieso niets bestellen dat buiten de grenzen van je land ligt.

Amazon.co.uk duurt ook al snel een week.

[ Voor 5% gewijzigd door HuRRaCaNe op 24-09-2011 18:47 ]

Verwijderd

Als je haast hebt moet je het gaan ophalen :Y

Goed, voldoende offtopic geblaat. Gaarne weer ontopic.

@gs1: op GoT verwachten we dat je enige moeite doet voordat je een vraag stelt. Rechts bovenin je venster kun je zoeken binnen dit topic en een kleine zoektocht had je binnen een paar minuten bovenstaand antwoord gegeven :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hmm...

Ondertussen blijkt de status al gedateerd op gisteren (datum van bestelling) veranderd te zijn van "Waiting for Supplier" in "Packaging".

Zegt dat nu iets over beide artikelen van de bestelling of kan dat slaan op één van de twee artikelen? En in het laatste geval kan ik dan niet zien wat de status is van het tweede artikel dat dan nagezonden zou worden?

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

gs1 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:56:
Ik heb 2 dingen bij dealextreme besteld (psp hoesje: 9/14/2011) en (xbox 360 accu met kabel 9/5/2011) het psp hoesje is vandaag binnen gekomen maar ik wacht nog steeds op mijn accu bij tracking staat even samengevat:

Huidige status: aankomst bij de doorvoer uitwisselingskantoor
E-mail land van bestemming: Nederland
Plaats:GUANGZHOU
De datum van de huidige stand van e-mail: 2011-09-14

Hoe lang duurt het nog tot mijn pakketje binnen komt?

en heeft het er mij te maken dat het niet door de brievenbus kan (denk ik)?

want mijn hoesje had ik later besteld en is er al (zat geen tracking bij)
Ik heb een pakket op dezelfde dag besteld en heb zelfde t&t melding. Zou de vrachtwagen met onze pakketjes in de sloot beland zijn?

Een pakketje dat ik 4 dagen later besteld heb is al in Nederland.

Tis echt vaag.

euhmmmm

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nee hoor, met mijn eigen post die kant op gebeurd hetzelfde. Post die ik een week later verstuur komt soms eerder aan dan eerder verstuurde post. Het is geen FIFO systeem schijnbaar die analoge post (het lijkt meer op het systeem willekeur, maar dat heeft verder niks met DX te maken.)

/▌

Verwijderd

gs1 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:39:
Bij mij is et meestal zo wanneer je dat bericht krijgt van uitwisseling dat et nog 1-2 weken duurt en ik et hier heb ;-)
Natuurlijk verschild dit ;-)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het viel me trouwens wel op dat ze bij DX het spoor een beetje bijster lijken te zijn wat betreft concurrerende prijzen. Ik kwam bijv. een Transcend 32GB Class 10 SDHC kaartje tegen dat daar momenteel met $60,34/€49,20 een kleine tien euri duurder is dan bij de twee goedkoopste webshops in de Pricewatch waar die op het moment voor €39,80 aangeboden wordt.

Zal zeker onder Tweakers geen harde loper zijn bij DX voor die prijs.

Edit:
Ik heb ze trouwens voor de aardigheid even een berichtje hierover gestuurd via de "Price Match" link op de productpagina.
Thank you! Your report on Genuine Transcend SDHC Memory Card - 32GB (Class 10) has been sent to us. If we are able to work with our supplier to lower the price we will update the website (typicallywithin 48 hours Mon-Fri).
Ik ben benieuwd... ;)

[ Voor 24% gewijzigd door CaptJackSparrow op 24-09-2011 21:14 ]

• supergert
  • Niet online
Viel mij ook al op dat veel SD-kaartjes daar (in China) duurder zijn dan bij b.v. Paradigit hier.

Mijn laatste DX-ervaring:
  • medio juli deze "sennheiser" oordopjes besteld.
  • Eind augustus nog niks geleverd, status van order bleef ook al die tijd op "Pending" staan.
  • Op 30 aug maar eens geinformeerd wanneer de verwachte leverdatum zou zijn, kreeg een dag later e-mail dat het 31 aug. verzonden zou zijn.
  • Zes dagen later lag er een pakketje in de bus (onmogelijk snelle service, dacht ik nog) met daarin geen CX55's, maar Dr Dre powerbeats plus een setje no-name oordopjes... :? Status van order stond nog steeds op "Pending".
  • Toen nog maar eens via website de klantenservice gevraagd of er een fout is gemaakt en voor wie deze oordopjes wel zijn.
  • Kreeg na twee dagen (9 sept) e-mail dat het artikel eindelijk op voorraad was en dat ze binnen drie dagen gingen verzenden. Status was toen inderdaad veranderd in "Shipped". Geen reaktie over de fout geleverde oordopjes.
En zowaar drie dagen geleden inderdaad de CX55's binnengekregen. Klinken prima, in elk geval beter dan de powerbeats :)

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

supergert schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:29:
Viel mij ook al op dat veel SD-kaartjes daar (in China) duurder zijn dan bij b.v. Paradigit hier.
USB 3.0 flashdrives zijn ook verdraaid veel duurder..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supergert schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:29:

Mijn laatste DX-ervaring:
  • medio juli deze "sennheiser" oordopjes besteld.
  • Eind augustus nog niks geleverd, status van order bleef ook al die tijd op "Pending" staan.
  • Op 30 aug maar eens geinformeerd wanneer de verwachte leverdatum zou zijn, kreeg een dag later e-mail dat het 31 aug. verzonden zou zijn.
  • Zes dagen later lag er een pakketje in de bus (onmogelijk snelle service, dacht ik nog) met daarin geen CX55's, maar Dr Dre powerbeats plus een setje no-name oordopjes... :? Status van order stond nog steeds op "Pending".
  • Toen nog maar eens via website de klantenservice gevraagd of er een fout is gemaakt en voor wie deze oordopjes wel zijn.
  • Kreeg na twee dagen (9 sept) e-mail dat het artikel eindelijk op voorraad was en dat ze binnen drie dagen gingen verzenden. Status was toen inderdaad veranderd in "Shipped". Geen reaktie over de fout geleverde oordopjes.
En zowaar drie dagen geleden inderdaad de CX55's binnengekregen. Klinken prima, in elk geval beter dan de powerbeats :)
Achja dan heb je teminste 2 gratis oordopjes heh ;)

Als compensatie om te wachten haha :p

Heb dit ook al gehad dat er op me order stond alles was verzonden en 2 dingen waren niet verzonden,
Na praten met de klanten service is et na een hele tijd opgelost "Ze geloofde/verstonde niet hoe die 2 items er niet in konden zitten"

Naja!

Dealextreme is teminste nog eerlijk heh ;)
Aleen hun compensatie is nogal klein "me laser van 200mw kapot, ze willen me maar 10 dollar terug geven! dat is 18 dollar ofso gwn in de pot"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuRRaCaNe
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 09:44:
[...]

Aleen hun compensatie is nogal klein "me laser van 200mw kapot, ze willen me maar 10 dollar terug geven! dat is 18 dollar ofso gwn in de pot"
Wie zegt dat je laser echt kapot is en je niet gewoon wat geld terug wil? Dat je iets krijgt vind ik al erg goede service. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door HuRRaCaNe op 25-09-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

HuRRaCaNe schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:21:
[...]

Wie zegt dat je laser echt kapot is en je niet gewoon wat geld terug wil? Dat je iets krijgt vind ik al erg goede service. ;)
Met ^^

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

heeft iemand hier ervaring van de dre tour replicas (die witte) van 20 euro? was van plan die tebestellen

heb ik geen kans dat hij vast word gehouden bij de douane?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:27:
hallo

heeft iemand hier ervaring van de dre tour replicas (die witte) van 20 euro? was van plan die tebestellen

heb ik geen kans dat hij vast word gehouden bij de douane?
alvast bedankt
Wat is er mis met de zoekfunctie?
Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten er op de beats by dr dre van everbuying de logo's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuRRaCaNe
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 15:57:
zitten er op de beats by dr dre van everbuying de logo's??
Als ze niet nep zijn wel, en anders zijn ze nep en kan er voor zo ver jij weet Dr Fre op staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
everybuying heeft nu ook aanbieding voor de rooie he ? http://www.everbuying.com/product57327.html
alleen er staan geen foto's van mensen die hem gekocht heeft bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 20:09

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Mijn laatste twee ervaringen met DealExtreme waren erg positief, waarvan de laatste een 7 poorts 2.0 USB-hub was. Beide bestellingen waren binnen 2 weken binnen en ze waren beide ook goed verpakt.

Vier van mijn huisgenootjes maken ook gebruik van DealExtreme en zij zitten meestal ook op een levertijd van 2 a 3 weken. Tweemaal hebben zij kapotte goederen ontvangen maar na een snelle mailconversatie werden er meteen nieuwe versies opgestuurd. Ik ben daarom ook erg te spreken over DealExtreme, zolang als je de volgende dingen in ogenschouw neemt:

1. Het kan vrij lang duren als je iets bestelt
2. Het komt uit China et cetera, dus de kwaliteit is twijfelachtig.

Maar als je daar mee kan leven dan heb je voor belachelijk goede prijzen leuke goederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-09 11:38
Iemand ervaring met c2coffer?
Dit is namelijk wel heeel aantrekkelijk!
http://www.c2coffer.com/i...eats+SOLO+HD+Headphone+32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bestelling staat sinds vrijdag al op: departure from outward office of exchange. is dit normaal? want dit is de 1e x dat ik een track code heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:11:
mijn bestelling staat sinds vrijdag al op: departure from outward office of exchange. is dit normaal? want dit is de 1e x dat ik een track code heb
Nee, dit is niet normaal. Het enige dat ik je kan aanraden is dit topic eens heel erg goed te lezen. Er staat een oplossing in om je pakketje toch nog geleverd te krijgen. Kost wat leestijd, maar is de moeite zeker waard. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Laatst online: 26-06-2022
j3ffr3-y schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:04:
Iemand ervaring met c2coffer?
Dit is namelijk wel heeel aantrekkelijk!
http://www.c2coffer.com/i...eats+SOLO+HD+Headphone+32
Met c2coffer heb ik wel enige ervaring. Is gewoon precies hetzelfde als ioffer. Maar ik zou je afraden om die namaak Monster beats te kopen. ;)

BTW:
YouTube: C2Coffer.com smammed me - YouTube

[ Voor 12% gewijzigd door Koen- op 26-09-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Koen- schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:34:
[...]

Met c2coffer heb ik wel enige ervaring. Is gewoon precies hetzelfde als ioffer. Maar ik zou je afraden om die namaak Monster beats te kopen. ;)
Ach, je kan anders altijd nog de connector afknippen, en de oortjes inlijsten (Kijk, ik heb echte Dr Dre! not)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mijn bestelling heeft vandaag een Tracking Number gekregen (die vrolijk ook op de 23e staat - alle data staan op de 23e) maar als ik daarop klik kom ik in een soort loop en blijft de pagina leeg. Er staat alleen "Redirecting to tracking number query page. If it doesn't within 10 seconds, please click here" en de pagina refresht zichzelf en aan de history van de pagina wordt telkens een nieuwe regel toegevoegd. Zowel met Iron portable en Opera en Firefox op de PC en Opera Mini op mijn Android tablet.

Klikken op die link doet niets anders dan het automatische refreshen ook doet.

Hebben anderen dat ook en is er iets mis met de tracking van DX of is dat specifiek bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht nog tot het weekend. en dan neem ik wel contact op met dx.
Wesnam schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:31:
[...]

Nee, dit is niet normaal. Het enige dat ik je kan aanraden is dit topic eens heel erg goed te lezen. Er staat een oplossing in om je pakketje toch nog geleverd te krijgen. Kost wat leestijd, maar is de moeite zeker waard. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Koen- schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:34:
[...]

BTW:
YouTube: C2Coffer.com smammed me - YouTube
Had gezien idd! Maar wil heul graag Lamborgini dre's
weet iemand waar deze dan te koop zijn?! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
j3ffr3-y schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:32:
[...]

Had gezien idd! Maar wil heul graag Lamborgini dre's
weet iemand waar deze dan te koop zijn?! >:)
Taobao icm www.zarmark.com lijkt me een prima optie voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
tokko1 schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:45:
[...]

Taobao icm www.zarmark.com lijkt me een prima optie voor jou :)
Thanks! De balle verstand van hoe het werkt, weet ook niet hou nou koptelefoon moet vinden,
maar ga ff zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
OKay dat chinees op die site is best wel ingewikkeld, maar denk dat 2 tours nu besteld heb, kan die lamborgini nog niet vinden... wat is eigenlijk de shipping die ik zo moet gaan betalen? staat dat dat nog verrekend moet worden...

edit:
deze dus:
http://item.taobao.com/it...:1317100612_4z5_175053152
any remarks?!

[ Voor 37% gewijzigd door Nelfrikandel op 27-09-2011 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j3ffr3-y schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:46:
OKay dat chinees op die site is best wel ingewikkeld, maar denk dat 2 tours nu besteld heb, kan die lamborgini nog niet vinden... wat is eigenlijk de shipping die ik zo moet gaan betalen? staat dat dat nog verrekend moet worden...

edit:
deze dus:
http://item.taobao.com/it...:1317100612_4z5_175053152
any remarks?!
Je kan ze ook bestellen via mistertao.com dit is een bedrijf van de zelfde mensen als Buyincoins (dus betrouwbaar) heb ze voor mijn broertje besteld en het was uiteindelijk 11 dollar (met tracked shipping)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:26:
[...]

Je kan ze ook bestellen via mistertao.com dit is een bedrijf van de zelfde mensen als Buyincoins (dus betrouwbaar) heb ze voor mijn broertje besteld en het was uiteindelijk 11 dollar (met tracked shipping)
Idd betrouwbaar maar Zarmark is van Jack ;) Ook heel erg betrouwbaar draait al jaren langer dan buyincoins mee.. en hij heeft net z'n prijzen verlaagt om onder Mistertao te komen :) Stond op de site :D

(Bij na-vraag hebben ze maar 5% fee, geen paypal kosten en nog is 40% extra korting gegeven op shipping)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Okay naja heb ze nu dus bij zarmark besteld, kost 3,40 per paar oortjes, bijna onmogelijk met doosje enzo erbij :+
Nu wilde ik dus alleen weten hoeveel verzend was aangezien ik daarmee 3x akkoord moest gaan, maar dat merk ik nogwel. Hopelijk gaat alles goed, en bestel ik binnenkort wel die headphones. Wel nog een vraag, heel veel advertenties hebben fotos van internet. alsnog betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mijn order ligt al vanaf 24-09 in Amsterdam.
Zaterdag dus, als PostNL hem dan ook zaterdag of gisteren gesorteerd heeft dan zou dat betekenen dat ik hem vandaag of morgen kan ontvangen, of post dat ik ff wat invoer moet betalen natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2cp72px.png

Bestelling is trouwens op 01-09 besteld.. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat niet werkende in een eindeloze loop vastzitende tracking number dat ik gisteren had gekregen is vandaag weer even plotseling verdwenen, Er staat nu weer "- none available yet -" en status is nog steeds "Packing". :?

Ze zijn lekker aan het rommelen maar veel heb ik er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zoals verwacht bestelling vandaag binnen gekregen.
Alleen een van de horloges heeft een barst in het scherm, kijken hoe ik dat het beste kan oplossen.
Kost maar een eurootje of 4, maar ja, is wel weer 4 euro ;w

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gs1

gs1

Tracking van dealextreme klopt helemaal niks van er staat bij mij dat het in GUANGZHOU is
maar ik heb het vandaag binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:17
Quad schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:46:
Zoals verwacht bestelling vandaag binnen gekregen.
Alleen een van de horloges heeft een barst in het scherm, kijken hoe ik dat het beste kan oplossen.
Kost maar een eurootje of 4, maar ja, is wel weer 4 euro ;w
mailen en dan krijg je wel een nieuwe toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gs1

gs1

bij welke moet ik zijn (http://services.dealextreme.com) als ik nooit een order nummer heb gekregen en mijn pakketje niet is aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:11:
Ik heb een tracking site daar kun je precies zien waar je pakketje is! Mijne zit nu bij Amsterdam!

www.packagetrackr.com maak een account aan, vul de tracking code in en hoplakee, je ziet waar hij is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:53:
Mijn order ligt al vanaf 24-09 in Amsterdam.
Zaterdag dus, als PostNL hem dan ook zaterdag of gisteren gesorteerd heeft dan zou dat betekenen dat ik hem vandaag of morgen kan ontvangen, of post dat ik ff wat invoer moet betalen natuurlijk.

[afbeelding]

Bestelling is trouwens op 01-09 besteld.. :/
Mijne ligt ook nog in Amsterdam maar vandaag nog niet binnen gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gs1

gs1

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:12:
[...]

Mijne ligt ook nog in Amsterdam maar vandaag nog niet binnen gekregen :(
mijn pakketje lag zaterdag ook in amsterdam maar is vandaag wel binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

gs1 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:43:
bij welke moet ik zijn (http://services.dealextreme.com) als ik nooit een order nummer heb gekregen en mijn pakketje niet is aangekomen?
Dan is je bestelling niet aangekomen bij DX. Weet je zeker dat je geen ordernr heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gs1

gs1

Yorin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:23:
[...]

Dan is je bestelling niet aangekomen bij DX. Weet je zeker dat je geen ordernr heb?
kan je me daar een link van geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

gs1 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:30:
[...]

kan je me daar een link van geven?
Weet je zeker dat je geen ordernummer heb? Staat je order wel in je account? Anders staat je ordernummer op je Paypal bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gs1

gs1

Yorin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:40:
[...]

Weet je zeker dat je geen ordernummer heb? Staat je order wel in je account? Anders staat je ordernummer op je Paypal bevestiging.
Waar moet dat dan staan in mijn paypal bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

9/10/2011

Dear Elbert ,

We glad to inform you that the payment of order 091**** is received successfully, we will get down to fulfill your order as soon as possible.

RECEIPT #: ***********731U
ORDER #: 091*****
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Ja dus.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Resistor schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:48:
Ik ben benieuwd hoe de ledlampjes die ik als vervanging van halogeenlampjes in de camper in wil zetten zijn.
Geen reviews :X

Deze, in Nederland kost zo'n lampje al gauw €20,-, maar dan heb je wel een 1,2W uitvoering, ze moeten dienen voor een vervanging van een 10W halogeenlampje. De meeste MR16 fitting lampjes zijn te fel denk ik.

Ik heb al wel een nadeeltje gevonden van DX: je bestelt uiteindelijk meer dan je uiteindelijk nodig hebt :X (maar bent toch goedkoper uit)
Ook maar krimpkous 1, 2, en een antistatisch armbandje meebesteld. Alleen jammer dat de Dollar net weer 'duurder' geworden is.
20 dagen, voor mijn gevoel wel netjes.

Alleen jammer dat 1 van de lampjes wat schade had aan het glas, maar daar ga ik niet zo moeilijk over doen. Ze zijn dus aan de buitenkant 99% glas (die ene % zijn 2 kleine pennetjes ;) )

Alleen jammer dat de camper nog een week weg is, ik kan dus niets zeggen over de uiteindelijke kleur.

Krimpkous is ook goed, ik heb geen last van de plakbandresten op het dunne setje, op de dikke is het inderdaad een ramp :X . En het antistatisch polsbandje is voor volwassen Chinezen of Europese kinderen, voor mij iets aan de strakke kant (ik krijg hem met veel pijn en moeite om, en strakker trekken hoeft niet :X)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:16

D4NG3R

kiwi

:)

Grrr 29 augustus verzonden nog niks vernomen :'( ...

Mocht het pakketje niet aankomen was het gelukkig maar €10 euro maar toch :/

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Ik vind het erg traag tegenwoordig.
Horloge besteld in UK warehouse,2 weken geleden,en nog niet verzonden.

Al 4x support gemaild omdat pakketje steeds van inpakken/order ontvangen/inpakken/order ontvangen (tot 5x toe) verspringt.

Ik ga gewoon geld terug vragen.

Overige pakketjes die ik heb besteld (camera's voor beveiliging en wat losse prut) allemaal bij douane.

Lijkt wel of ze nu alles checken wat van DX komt,5 kennissen van mij ook al.

Normaal ben ik goed tevreden met DX, (al veel besteld) maar laatste tijd enorm traag van begrip daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:50
Als je iets snel wilt, dan moet je daar niet bestellen, simpel. Ik heb 15 augustus besteld, en deel 1 (3 kabeltjes) is gisteren aangekomen (oftewel 6 weken), 2e deel (paar stekkers) zal over een paar dagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mijn order van 2 augustus (8 augustus verzonden) is ook nog steeds onderweg.
Helaas zonder trackingnumber, en DX zegt dat het maanden kan duren :/
We apologize for this long delay in the delivery process.
Your order was shipped on 8/7/2011 9:17:09 PM without a tracking number.
Occasionally, it will take more than one month even two month for a package to arrive at its destination, especially a package without a tracking NO.
Please be patient. We really wanna have the shipping process under control, but unfortunately we can't.
If you still don't get your package, you may try to go to your local post office or the custom to see if it is held by them.
If no news from them, you should contact us and upload some proof, then we will follow up on it.
Your understanding and patience is highly appreciated! Hope you will get your package soon.
Hoe krijg ik overigens een 'bewijs' van m'n postkantoor :? Beetje zwaar gelul volgens mij.

[ Voor 73% gewijzigd door Cheesy op 27-09-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Vandaag kwam eindelijk mijn bestelling binnen van 14 Juli :). Heeft even geduurd maar dankzij de goede service van DealExtreme is het toch nog aangekomen :D.

Verwijderd

tot nu toe heb ik goeie ervaringen met dx.
mijn laaste bestelling 18 september besteld.
23 september verzonden en 27 september.
in amsterdam aangekomen. en nu maar afwachten:)
Pagina: 1 ... 64 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen