Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 67 Laatste
Acties:
  • 454.654 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 15:26

DealExtreme.com

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/rr0939.gif

Inhoudsopgave

Dit topic is wel bedoeld voor:

- Ervaringen met producten aanschaffen via DealExtreme.com
- Reviews over producten van DealExtreme
- Discussies over verschillende producten van DealExtreme
- Discussies over levertijden en nazorg van DealExtreme
- Waarschuwingen voor fake producten (zie hoofdstuk 3)

Dit topic is niet bedoeld voor:

- Discussies over andere websites dan DealExtreme
- Discussies over producten waar al een apart topic over bestaat (bijvoorbeeld computerhardware)

« · ^

DealExtreme.com is een webshop die allerlei elektronische gadgets verkoopt. De artikelen die je op deze website besteld worden verstuurt vanuit Hong Kong. Wat zeer aantrekkelijk is aan deze webshop, is dat de prijzen (naar westerse standaard) uiterst goedkoop zijn en in de meeste gevallen gewoon garant staan voor prima kwaliteit! Verzendkosten betaal je niet want die zitten bij de prijzen inbegrepen, klink niet gek toch? De populariteit is zelfs dermate groot dat er een heuse FireFox plugin voor is ontwikkeld (currency converter)!
« · ^

Ja & Nee, China staat natuurlijk al jaren bekend om de vele namaakartikelen die hier vandaan komen. Je kent het misschien wel, Nike schoenen voor een prikkie en ze lijken net echt. Echter is het bij wet verboden om namaakartikelen te importeren. Daarom wijs ik je hier alvast op wat kan duiden op namaak:

Neem als voorbeeld even dit:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30185

Als je hier even rondkijkt zie je dat hier Genuine Apple oordopjes aangeboden, met 1 blik op de afbeelding zul je misschien denken, dat zijn gewoon Apple oordopjes zoals je ze bij je iPod worden geleverd.

Het tegendeel is echter waar. Hoe meer je woorden ziet opduiken als "Genuine", "100% real" en "not fake" kun je er gewoon vanuit gaan dat het hier om pure namaak gaat, wat men probeert te verkopen aan nietsvermoedende westerlingen.

Als de douane dit onderschept, kun je je pakketje vergeten en waarschijnlijk een boete verwachten. De douane heeft speciaal mensen in dienst voor dit soort zaken, grote bedrijven geven trainingen aan deze mensen hoe men namaak kan opmerken.

WEES GEWAARSCHUWD!

« · ^

Zoals al eerder gezegd, verkoopt DealExtreme voornamelijk elektronica. Een kleine greep uit het (brede) assortiment:

- Kaartlezers en geheugenkaartjes (SD etc.)
- Skype telefoons
- Webcams
- Navigatiesystemen
- Auto accessoires
- Speelgoed
- Games
- Accessoires voor game consoles
- iPod accessoires
- Sieraden

Dit is nog maar een klein deel van het grote assortiment van DealExtreme, de site is zeker eens een bezoekje waard!

« · ^

PayPal is de enige betaaloptie bij DealExtreme, PayPal kun je gratis aan maken via www.paypal.nl en koppelen aan je creditcard of bankrekening. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Over de verzendkosten kan ik kort zijn: het is namelijk helemaal gratis! Alle bestellingen worden vanuit Hong Kong naar elk land ter wereld verzonden, in Hong Kong investeert de overheid masaal in bedrijven die handel drijven met het westen, vandaar dat je deze kosten mag doorstrepen.

Alle bestellingen worden via Hong Kong Post (http://www.hongkongpost.com) verzonden, eenmaal in Nederland aangekomen en door de douane heen wordt het bezorgd via TNT Post. Reken op een levertijd tussen de 10-14 dagen.

Voor de Belgische lezer van dit topic, er is voor België ook een keuze voor EMS. De levertijd wordt dan ongeveer 3-5 dagen vanaf het moment van verzenden. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.

DealExtreme laat de procedure als volgt zien:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/23wtaf.gif

« · ^

Zelf heb ik nog maar 1 ervaring met DealExtreme en die wil ik alvast hier met je delen.

Ik heb zelf eens de gok genomen om in-ear oordopjes te bestellen voor mijn iPod, na een beetje rondsurfen op de website kwam ik deze tegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4305

De kleur past mooi bij mijn iPod en voor de prijs moest ik het al helemaal niet laten (omgerekend € 2,xx)

Ik heb deze op 16 maart j.l besteld en op 18 maart veranderde de bestelstatus naar Shipped.

Precies 10 dagen later (28 maart) had ik de oordopjes binnen, netjes verzonden in een bubbel-envelop.

Zelf ben ik erg tevreden over deze oordopjes, ze zitten lekker en zien/voelen niet goedkoop aan. De lage tonen overheersten in het begin iets, maar nadat ik de EQ van mijn iPod had gezet in "Minder laag" klonken ze veel beter!

Als ik deze oordopjes in Nederland zou hebben gekocht (als die er uberhaupt waren in dezelfde kleur enz.) zouden ze zeker minstens € 20 hebben gekost.

Het is maar wat de gek er hier voor geeft dus....

DealExtreme was voor mij zeker geen verkeerde keus en ik hoop er snel weer iets te bestellen!

« · ^

Blijf vooral rustig, DealExtreme bied een duidelijke service pagina op http://services.dealextreme.com, hier kun je terecht met allerlei soorten problemen. Meestal loopt dit uit op het feit via je ordernummer melding te maken bij de helpdesk van DealExtreme.

Zelf heb ik hier geen verdere ervaringen mee, dus ga ik hier op dit moment niet verder op in.

Tweaker DannyBevers heeft hier wel ervaring mee, lees het hieronder:
Ik bestel hier en daar ook wel eens bij DX en kan de ervaring van "Kapot/niet werkend" delen ^^

Heb wel eens power adapters voor apple dingen op te laden gekocht. En deze deden op ten duur tamelijk raar en de iPhone flipte van alle kanten zodat deze niet meer bruikbaar was aldus de adapter. Heb het ze duidelijk gemaild dat de oplader niet veel meer deed en mijn iPhone helemaal overstuur raakte.

Naar 2 mailtjes heen en terug is er op hun kosten een nieuwe toegestuurd! Er stond ook heel leuk bij dat ik het niet terug hoefde te sturen vanwege de torenhoge kosten voor verzenden vanuit mijn kant :9 Echt goede service! Mogen de nederlandse winkels nog wel een hoop van leren :+

Verder mijn ervaring over het bestellen/verzenden/ontvangen zijn tot nu toe gewoon helemaal correct gegaan. Niks is ooit mis gegaan met de procedure. Het wachten is ook daadwerkelijk nog steeds de moeite waard geweest. _/-\o_
« · ^

Er zijn wel meer sites die ongeveer hetzelfde aanbieden als DealExtreme, ik heb hier zelf nog geen ervaringen mee op dit moment, maar ik zal je een paar voorbeelden geven.Ik ben altijd benieuwd naar meningen & ervaringen over deze websites!

« · ^

Op de website van DealExtreme kun je bij de meeste artikelen reviews van gebruikers, die het artikel al hebben aangeschaft lezen. Uit deze reviews kun je zelf snel opmaken of het om een goed of slecht product gaat. Natuurlijk is niet iedere review met even veel zorg geschreven, maar de meeste zijn toch redelijk serieus.

In het hoofdstuk over de kwaliteit van de artikelen kun je mijn kleine review lezen over oordopjes, mocht je zelf een review willen schrijven, stuur mij even een DM en ik zal hem hier plaatsen! :)

Bedankt voor het lezen van deze OP, reacties zijn altijd welkom!

- Jordy

« · ^

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 26-04-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Dank je wel Mandera voor het schrijven van deze mooie nieuwe OP :)

We waren gebleven in deel 1 bij:
B0MBACI schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:44:
Kennen jullie al de zuster site http://www.priceangels.com/index.html?home=true

Hier kan je ook dsi kaartjes weer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-04 23:45

JamesB009

Sjimmeh!!

Mooie OP.
1 kleine fout heb ik kunnen ontdekken. (Dit is niet flamen, maar als hulp bedoeld.)
De artikelen die je op deze website besteld worden verstuurt vanuit Hong Kong.
Bestelt / verstuurd

Verder heb ik redelijk veel bestelling gedaan bij DX.com. Ideaal.

Verwacht geen snelle levering en verwacht geen hoge kwaliteit. Lees goed de reviews door voor je iets bestelt, hierdoor weet je wat je kan verwachten. Er zit zeker veel troep bij, maar voor die prijs kan je het vaak niet laten.

Werkt iets niet kan je een ticket insturen, ze reageren niet snel. Maar meestal kan je wel je geld terug krijgen of een nieuw product.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 21:05

Gutteguttegut

CEO of TFD

In het vorige topic werden hier en daar nog meer alternatieven vermeldt, misschien handig om die ook in de OT te zetten?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gutteguttegut schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:04:
In het vorige topic werden hier en daar nog meer alternatieven vermeldt, misschien handig om die ook in de OT te zetten?
Als je die nou even hier neer zet, dan bouwen we die OP samen uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 09:50
mooie nieuwe start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 00:37
ik heb hier ook wel eens wat kabeltjes e.d. besteld.
precies zoals beschreven in de OP: achterlijk goedkoop, levertijd van iets minder dan 2 weken.

prima spul :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Toch bestel ik het meest nog via ebay. Ik kijk op de bovenstaande sites en vergelijk het dan met ebay, vaak is ebay dan toch nog iets goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05 07:45
Mooie OP!.
Misschien kun je de Firefox extensie Dealextreme Currency Converter nog toevoegen. Hiermee krijg je naast de dollar prijzen ook de prijzen in euro's te zien.

Nog een kleine tegenstrijdigheid in de OP:
Dit topic is niet bedoeld voor:

- Discussies over andere websites dan DealExtreme
En verderop bij Alternatieven voor DealExtreme staat:
Ik ben altijd benieuwd naar meningen & ervaringen over deze websites!
Ervaringen met andere websites lijken mij ook wel interessant, zolang het maar niet de overhand wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:19
Nog een aantal:
http://www.focalprice.com/
http://www.kaidomain.com/
http://dealperfect.com/

Met geen van allen ervaring, wel met DX. Soms kan het inderdaad redelijk lang duren voor het pakketje in Nederland is. Misschien handig om in OP te noemen dat zodra een pakketje weg is bij DX, dat deze eerst nog een aantal dagen op het vliegveld ligt voor het daadwerklijk naar NL gaat (kun je zien aan status van track&trace). Heb het zelf een keer gehad dat die nog een week op 't vliegveld lag.

Misschien is het ook handig om zoiets op te nemen:
Daarnaast gaan sommige shippings in delen als er iets niet op voorraad is: meestal worden de overige producten vrij rap nageleverd in een kleine verpakking en zonder track&trace. Dit heb ik nu al 3x gehad en alle keren is de nalevering eerder binnen. Best kans trouwens dat die twee zendingen in hetzelfde vliegtuig zitten (kleiner, dus eerder door douane).

[ Voor 6% gewijzigd door Teuling op 22-04-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42
Netjes. Qua kwaliteit, zou ik toevoegen: Let op de reviews! Vaak werkt iets maar is de "build quality" erg slecht. Dat betekent dus dat je soms even zelf een soldeerbout ter hand moet nemen, dat batterijtjes net wel/niet passen, of dat er slecht kunststof is gebruikt. Sommige zaken daarentegen, zijn juist weer ongelooflijk goed, superstevige metalen behuizingen, waarbij niemand gelooft dat het zo goedkoop is geweest. (BV met diverse CREE-LED zaklampen)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:51
@Mandera,

Info over Chinavasion kan je in dit draadje vinden: Ervaringen met chinavasion.com
Ik zal dit draadje ook toevoegen aan mijn bookmarks, altijd handig als ik iets zoek voor minder geld dan de retail prijzen in NL of de EU.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Iemand ervaring met bestellen bij: http://popbuying.com ?
Ook wel goedkoop spul :)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de TS even geholpen door alle bovengenoemde linkjes in de OP te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-04 18:57
Ik heb een tijd geleden voor het eerst iets bij DealExtreme besteld: een horloge wat zichzelf opwind. Het kostte maar 18 dollar (13 euro dus) en het is me gigantisch meegevallen. Het was even uitzoeken hoe ik het bandje kon verstellen, maar hij zat daarna ook goed en hij loopt als een tierelier. Hij heeft wel de neiging na een paar dagen een beetje voor te gaan lopen, maar dat is misschien 5 minuten na 2 dagen continu gebruik. Het horloge houd het makkelijk een dag vol zonder beweging en dat is echt een opsteker.

Nu weer iets bestel: een New Era cap. Kosten daar geen drol, dus waag het er maar weer eens op. Met het horloge was alles goed, dus hopelijk is dat met die pet ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79532

inmiddels heb ik ook veel positieve en negatieve ervaringen met DX. Let inderdaad op reviews en discussie topics.
Inmiddels is de consumer service verbeterd en krijg je nu sneller een nieuw product toegestuurd als iets niet werk.

Ook belangrijk: kijk soms op ebay, niet alles is bij DX goedkoper. Ook op ebay zijn er bedrijfjes uit hong kong met gratis verzendkosten en identieke DX producten voor een lagere prijs (een onderwaterbehuizing (identiek model/merk) was bijv. via ebay 10 USD goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-05 21:03
PayPal is de enige betaaloptie bij DealExtreme, PayPal kun je gratis aan maken via www.paypal.nl en koppelen aan je creditcard of bankrekening. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Via je bankrekening kun je toch niet betalen, dit lukt mij in ieder geval niet? ze willen gelijk betaald worden. en daar ik geen CC heb, nu maar proberen geld over te maken naar PPrekening zelf, iemand die hier ervaring mee heeft dat dat wel werkt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
je kan paypal ook koppelen aan je bankrekening, zodat het geld rechtstreeks daarvan afgeboekt wordt, zonder eerst zelf geld op je paypal-rekening te zetten. ( dat stapje wordt dus overgeslagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
dat gaat bij mij nu dus mis, afijn over 3 weken hoop ik mijn 1e ervaring met DX te kunnen leveren, ga een N95 Case kopen voor omgerekend ~€2,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Ik bestel toch wel vaak bij Dealextreme, en het gaat bijna altijd goed. Wel altijd lang wachten en een paar keer iets gehad wat gewoon 3 maanden lang in backorder stond (nadat ik het besteld had).
De kwaliteit is zeer wisselend, soms erg slecht, soms goed, nooit fantastisch.

Toch ben ik zeer positief over DX, ze zijn gewoon zo idioot goedkoop met veel dingen dat je eigenlijk niks te klagen hebt. En gratis verzending is ook erg goed natuurlijk, ja het duurt wat langer, ja het is is soms rommel, maar je bent er maar een paar centen aan kwijt en het doet meestal gewoon wat je er van verwacht. Nou dan hoor je mij niet klagen.

Net een setje lockpicks besteld, werden erg goed aangeschreven in de comments, maar waren erg slecht leverbaar. Nu voor het eerst in maanden waren ze weer op voorraad, dus hopelijk komt het snel binnen. Wel het duurste wat ik op DX heb gekocht ooit, namelijk $32 :P

[ Voor 7% gewijzigd door mace op 24-04-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:42

-tom-562

Oliesjeik

stijnovinchi schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:06:
dat gaat bij mij nu dus mis, afijn over 3 weken hoop ik mijn 1e ervaring met DX te kunnen leveren, ga een N95 Case kopen voor omgerekend ~€2,00
Ik heb hetzelfde dus. Bankrekening aan m'n paypal gekoppeld werkt niet. Heb dus geld overgemaakt. Wil ik woensdag betalen (geld staat op m'n paypal account), loop ik wat te kloten tijdens bestellen/betalen (vorige/volgende in Chrome) is m'n account ineens geblokkeerd :( Woensdag meteen een mailtje gestuurd (heb geen creditcard om alles te verifiëren, en m'n ID-kopie ga ik niet opsturen), nog steeds geen mail terug, net nog een mailtje verstuurd

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 16:04
Vorige/Volgende gebruiken op een dynamische site is niet erg slim..

Zelf heb ik erg goede ervaringen met DealExtreme, heb een BIOS Hexcode display PCI/LPT kaart gekocht voor een erg laag bedrag, een lockpick set, ook erg goedkoop en redelijk uitgebreid en een USB TV Tuner.

Duurde wat langer dan gedacht om dat de BIOS Diagnose kaart later geleverd werd door de fabrikant daar, maar uiteindelijk 3 dagen na verzending bij DealExtreme hier aan de deur aangeboden gekregen. Betaald met PayPal, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
lockpick set heb ik daar ook eens gekocht, alleen jammer dat er geen tension tool bij zit 8)7
gelukkig had ik die zelf al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Ik heb daar weleens laserpointers gekocht, super goedkoop natuurlijk. De goedkoopste is meer een kattespeeltje (kostte me wel 1,50 USD ofzo), de duurdere voelt heel solide aan beter dan wat hierop de markt etc wordt verkocht en goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 05-05 12:02
Mijn artikel is kapot, niet ontvangen of ik krijg het niet werkend!
Ik bestel hier en daar ook wel eens bij DX en kan de ervaring van "Kapot/niet werkend" delen ^^

Heb wel eens power adapters voor apple dingen op te laden gekocht. En deze deden op ten duur tamelijk raar en de iPhone flipte van alle kanten zodat deze niet meer bruikbaar was aldus de adapter. Heb het ze duidelijk gemaild dat de oplader niet veel meer deed en mijn iPhone helemaal overstuur raakte.

Naar 2 mailtjes heen en terug is er op hun kosten een nieuwe toegestuurd! Er stond ook heel leuk bij dat ik het niet terug hoefde te sturen vanwege de torenhoge kosten voor verzenden vanuit mijn kant :9 Echt goede service! Mogen de nederlandse winkels nog wel een hoop van leren :+

Verder mijn ervaring over het bestellen/verzenden/ontvangen zijn tot nu toe gewoon helemaal correct gegaan. Niks is ooit mis gegaan met de procedure. Het wachten is ook daadwerkelijk nog steeds de moeite waard geweest. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb laatst een firewire kabeltje besteld. Helaas werkt deze kabel op twee PCs niet, waardoor het lijkt alsof die kabel kapot is. De pluggen zien er echter keurig uit, niets is beschadigd. (Met een week of drie was het overigens geleverd.)

Kan het zijn dat Chinese firewire wat anders werkt dan de Europese? :?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 05-05 12:02
pven schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:42:
Ik heb laatst een firewire kabeltje besteld. Helaas werkt deze kabel op twee PCs niet, waardoor het lijkt alsof die kabel kapot is. De pluggen zien er echter keurig uit, niets is beschadigd. (Met een week of drie was het overigens geleverd.)

Ik zag in het forum van de kabel dat je niet de enige bent en dat de andere gewoon wel weer een werkende hadden. Misschien een request aanvragen dat je een nieuwe krijgt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
DannyBevers schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:55:
[...]

Ik zag in het forum van de kabel dat je niet de enige bent en dat de andere gewoon wel weer een werkende hadden. Misschien een request aanvragen dat je een nieuwe krijgt :9
Ah, daar kan ik ook nog kijken. :o

Ik ga er mee aan de slag. Dank! :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

pven schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:42:

Soms zit er aan de stekker iets teveel plastic "meegegoten" (over het metaal) waardoor de stekker niet helemaal in de socket past.
Ik heb dit ook eens gehad en heb er toen een dun randje plastic afgesneden en daarna werkte het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:54
Inmiddels staat er op de website van HongKongPost dat het nog weken gaat duren voordat alle zendingen een beetje op weg zijn. Met een beetje geluk hoef je als je nu iets besteld maar een half jaar te wachten ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

net even bij Deal Perfect gekeken. Ik krijg echter van nod32 direct een virus melding van een trojan op die pagina. Iemand hier wellicht ervaring mee ? Het ziet er verder goed uit en de scheermesjes zijn akelig goedkoop daar!

op andere pc met mcaffee geen meldingen meer. Maar snap ik het nou niet of.... ik kom er maar niet achter hoe ik de producten daar kan bestellen. Ik krijg gewoonweg niets in een shoppingbasket maar enkel op een wishlist. Iemand enig idee ?

[ Voor 35% gewijzigd door Ray op 25-04-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Die dealperfect.com is een nieuwe site zeker? Er staan misschien 100 producten. Als je bij bijv. USB flash disks kijkt, staat er niets.

Over Dealextreme.com:
Daar ben ik altijd wel tevreden over. Het kost zo weinig allemaal. Dat maakt het leuk. Je gaat daar voor de grap allerlei kleine dingen halen. Iphone docks, ps2 afstandbedieningen, lasers, kabels etc.

De kwaliteit is meestal in orde, alleen een iphone dock deed het na 2 maanden niet meer. Hij trok m'n batterij juist leeg ipv te laden. Je houdt er rekening mee als je een odck koopt voor 7 dollar. In de winkel kost hij 25 euro. Dus ja.. Mij hoor je niet klagen. Enige minpunt is de levertijd. Ik moet meestal een paar weken wachten.
Had eerst een laser besteld die na 2 maanden pas aankwam, tegelijk met een andere laser omdat ik dacht dat hij niet meer binnen zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-04 21:50
Ray schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:34:
net even bij Deal Perfect gekeken. Ik krijg echter van nod32 direct een virus melding van een trojan op die pagina. Iemand hier wellicht ervaring mee ? Het ziet er verder goed uit en de scheermesjes zijn akelig goedkoop daar!

op andere pc met mcaffee geen meldingen meer. Maar snap ik het nou niet of.... ik kom er maar niet achter hoe ik de producten daar kan bestellen. Ik krijg gewoonweg niets in een shoppingbasket maar enkel op een wishlist. Iemand enig idee ?
www.popbuying.com

Is volgens mij de ' goede' Dealperfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Ray schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:34:

We houden het hier op DealExtreme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
DannyBevers schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:37:
[...]

Toegevoegd aan de OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kreeg een verzendbevestiging van een pakket wat ik vorig jaar augustus heb besteld, wat is geweigerd in nederland (reden onbekend) en dus weer terugging naar DX. Voor 3 dollar bijbetaling stuurden ze het opnieuw toe eind november waardoor ik half december het pakketje kreeg, alles verder netjes afgehandeld behalve dat het dus 4 maanden duurde. Van datzelfde pakketje kreeg ik dus nu weer een verzendbevestiging. Ben benieuwd of ik nu nog een keer hetzelfde pakketje krijg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04 11:01
Heb vandaag enkele Macro lenzen ontvangen. Ziet er best netjes uit, maar mijn converter voor de camera staat op 'waiting for supplier'.. Kan helaas nog niets testen hierdoor.

Ben nog steeds erg tevreden over DX, heb vrij snel een nieuw product ontvangen nadat ik een ticket moest aanmaken omdat het eerste in stukken gearriveerd was. Heb een vergoeding gekregen omdat de lucky bamboo een week na ontvangst was gaan schimmelen en mijn laatste bestelling druppelt vrij snel binnen. Verwacht nu nog de converter en een crystal case voor een DS lite.

Heb trouwens een een ultrafire zaklampje ook binnen, erg veel licht! Alleen jammer dat er stof 'in' zit, maar dat zie je nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:29
Linkje naar de macrolenzen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Laatst online: 05-05 12:37
Wou vandaag 3 rgb ledstrippen bestellen, maar nu blijkt dat je dus alleen via paypal met creditcard gekoppelt kan afrekenen, is hier geen andere mogelijkheid voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is de livesupport ooit wel eens online? Ik probeer het de afgelopen 2 weken af en toe maar altijd krijg je een "too busy or closed" melding te zien.

Een bestelling van mij is nu al 2 x van "awaiting stock" naar "packaging" en weer naar "awaiting stock" gegaan o.O

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 26-04-2010 18:39 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

Kwobra schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:09:
[...]

www.popbuying.com

Is volgens mij de ' goede' Dealperfect :)
thx :) helaas daar alleen niet de rolex imitatie van €10,-- te vinden :P

wbt dealextreme. Ik heb daar zelf een flashlight met een creo led gekocht nav het vorige topic. Super ding met veel lichtopbrengst.

[ Voor 20% gewijzigd door Ray op 26-04-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

FulmeN schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:22:
Wou vandaag 3 rgb ledstrippen bestellen, maar nu blijkt dat je dus alleen via paypal met creditcard gekoppelt kan afrekenen, is hier geen andere mogelijkheid voor?
Paypal koppelen aan je gewone bankrekening.
Ik doe het al ruim een jaar zo en heb overal en nergens besteld zonder enig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Laatst online: 05-05 12:37
Gutteguttegut schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:28:
[...]
Paypal koppelen aan je gewone bankrekening.
Ik doe het al ruim een jaar zo en heb overal en nergens besteld zonder enig probleem.
Ja dit heb ik gedaan en nu zegt ie dit namelijk:

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

FulmeN schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:32:
[...]Ja dit heb ik gedaan en nu zegt ie dit namelijk:

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Waar wordt dat gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Heb er een tijd geleden een iPhone dock gekocht. Ik gebruik 'm nu met een iPod Touch (2e gen.), werkt op zich goed. Af en toe maakt 'ie geen verbinding of doet 'ie raar, maar als ik 'm er eerst zo: / inzet en daarna zo: | doet 'ie het wel goed. Het dock werd per bubbelenvelop verstuurd en kwam gewoon goed aan, geen beschadigingen. Het was die 5 euro echt waard :D

Later heb ik een USB-geluids"stick" aangeschaft voor nog geen 2 euro. Heb zelf een MacBook (fall 2009) waar maar één audio-poort opzit (in en out), dus voor het geval ik iets moet opnemen. Ook deze werkt goed, al geeft 'ie wel een lichte beeldafwijking als ik 'm dicht in de buurt van mijn scherm houd.

Al met al gewoon goede ervaringen met DX. Het feit dat alles spotgoedkoop is, maakt dat je al snel zoiets hebt van "ach, voor dat bedrag probeer ik het gewoon". Ik moet ook oppassen dat ik er straks niet te veel ga bestellen :)

Is het echt strafbaar als je iets via DX koopt? Ik dacht dat je één of twee nepartikelen wel mocht kopen, maar meer niet?

[ Voor 12% gewijzigd door tobiasvs op 26-04-2010 19:37 ]

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 23:36

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb trouwens gisteren ook een auto USB lader besteld, hij is vandaag al in stock! Gaat snel weer!

@FulmeN: Nee, je moet niet van je bankrekening iets storten op je PayPal rekening, maar je moet je bankrekening koppelen aan je PayPal rekening. Dan moet je ook eerst je bankrekening verifiëren en zo (2 bedragen onder 1 euro die PayPal op je bankrekening stort doorgeven)

@tobiasvs: Tuurlijk is het niet strafbaar om van DX te kopen :P

Maar je bedoeld namaak importeren? Dat is inderdaad strafbaar, als het logo/naam van het 'echte' merk (Apple of het Apple-logootje bijvoorbeeld) op het product staat

[ Voor 56% gewijzigd door Compizfox op 26-04-2010 19:39 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Ben wel benieuwd naar de ervaringen mbt levertijden nu hongkong post "weken delay" heeft aangekondigd.
Ik heb 2 orders op shipped staan, die zijn net voor de vulkaan verzonden, en nog niet binnen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-05 16:12
Mistraller schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:59:
Ben wel benieuwd naar de ervaringen mbt levertijden nu hongkong post "weken delay" heeft aangekondigd.
Ik heb 2 orders op shipped staan, die zijn net voor de vulkaan verzonden, en nog niet binnen.
Hetzelfde her, ik heb ook nog 2 kleine dingen besteld die de 13de zijn verzonden. Moest de vulkaan er niet zijn geweest was deze normaal de 19de gekomen maar n nog altijd niets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:42

-tom-562

Oliesjeik

Compizfox schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:36:
Ik heb trouwens gisteren ook een auto USB lader besteld, hij is vandaag al in stock! Gaat snel weer!

@FulmeN: Nee, je moet niet van je bankrekening iets storten op je PayPal rekening, maar je moet je bankrekening koppelen aan je PayPal rekening. Dan moet je ook eerst je bankrekening verifiëren en zo (2 bedragen onder 1 euro die PayPal op je bankrekening stort doorgeven)
Ik heb/had hetzelfde probleem, m'n bankrekening was al gekoppeld (en geverifieerd, had er al eerder iets mee besteld via ebay) aan m'n paypal account. Ik heb dus maar geld van m'n bankrekening naar m'n paypayaccount over gemaakt.
Gister is m'n paypal account weer vrijgegeven, en heb meteen alles besteld bij dealextreme, m'n 1e bestelling. Ik ben benieuwd wanneer het binnen is

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04 11:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
tobiasvs schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:34:
Is het echt strafbaar als je iets via DX koopt? Ik dacht dat je één of twee nepartikelen wel mocht kopen, maar meer niet?
Nepartikelen importeren is altijd strafbaar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 22:14

vhal

ಠ_ಠ

Mijn eerste ervaring met DX zal een lullig arm sporthoesje worden voor mijn telefoon. De betaling ging via PP. Voor die 4,50 dollar maak ik me niet druk, het verbaast mij zowiezo dat het allemaal zo goedkoop kan. Achja, Made in China..aan een hoesje zal weinig mankeren. :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
Outward Registered Letter

Destination - Netherlands

The item (*****) left Hong Kong for its destination on 27-Apr-2010
Eindelijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dolan op 27-04-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Betaling kan bij DX alleen maar met PayPal :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
Compizfox schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:36:

Ik heb mijn rekening ook geverifieerd, maar werkt niet bij DX. dus nu ook maar geld op rekening gestort, en de 30e zou ik eindelijk moeten kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 30-04 23:45

JamesB009

Sjimmeh!!

stijnovinchi schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:46:
[...]

Ik heb mijn rekening ook geverifieerd, maar werkt niet bij DX. dus nu ook maar geld op rekening gestort, en de 30e zou ik eindelijk moeten kunnen bestellen.
Bij mij werkt dit perfect bij DX. Vreemd dat dit blijkbaar niet bij iedereen werkt...

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-05 22:32

AlexanderB

7800 rpm

Cartman! schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:34:
Ik kreeg een verzendbevestiging van een pakket wat ik vorig jaar augustus heb besteld, wat is geweigerd in nederland (reden onbekend) en dus weer terugging naar DX. Voor 3 dollar bijbetaling stuurden ze het opnieuw toe eind november waardoor ik half december het pakketje kreeg, alles verder netjes afgehandeld behalve dat het dus 4 maanden duurde. Van datzelfde pakketje kreeg ik dus nu weer een verzendbevestiging. Ben benieuwd of ik nu nog een keer hetzelfde pakketje krijg :?
zo heb ik een pakketje al 2x door onbekende redenen teruggestuurd gehad, ik heb t maar opgegeven, jamemr dan voor die 40 euro aan parts die dr in zaten, na 6 maanden nogsteeds geen pakje.. (later en eerder bestelde pakjes met dezelfde items dr in kwamen wel gewoon aan, gewoon vaag dus..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
Pakketje dat de 13de is vertrokken eindelijk aangekomen, heeft dus door de vulkaan 9 dagen vertraging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

De PayPal email van vandaag had een paar leuke linkjes naar voor mij nog onbekende sites.
Onderstaande sites vond ik het meest tweaker interessant:
1-: www.buyincoins.com -> PayPal aanbiedingen.
2-: www.pandawill.com -> PayPal aanbiedingen
3-: www.everbuying.com -> PayPal aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat gebeurt er als de postbode met een pakketje van DX langs komt, en je bent (lang!) niet thuis?
Ik heb namelijk wat besteld dat eergisteren verzonden is, maar a.s. zondag gaan we een week op vakantie.
Ze leveren het niet (meer) bij de buren af omdat je tegenwoordig moet tekenen. :r

Ik hoop niet dat ze het terugsturen naar DX als ik het na een week nog steeds niet heb afgehaald bij het postkantoor? :o

[ Voor 34% gewijzigd door Compizfox op 28-04-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
Compizfox schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:29:
Wat gebeurt er als de postbode met een pakketje van DX langs komt, en je bent (lang!) niet thuis?
Ik heb namelijk wat besteld dat eergisteren verzonden is, maar a.s. zondag gaan we een week op vakantie.
Ze leveren het niet (meer) bij de buren af omdat je tegenwoordig moet tekenen. :r

Ik hoop niet dat ze het terugsturen naar DX als ik het na een week nog steeds niet heb afgehaald bij het postkantoor? :o
Als je het niet afhaalt is het inderdaad retour afzender...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadly
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Compizfox schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:29:

Volgens mij heb je 2 weken om het pakket af te halen. Maat pin mij er niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:21
Volgens mij heb je 3 weken om het af te halen op het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Postkantoor bewaard 10 of 14 dagen. Laat het anders door iemand ophalen die je een machtiging geeft op een briefje, vooraf. Moet je wel regelen dat je het bezorg papiertje bij diegene krijgt.

Ik heb ook al voor 100en euro's besteld bij dealextreme. Geheugenkaarten, Camera batterijen, gadgets, lasers, etc. Alles prima, bij kapot ook goede service. Meeste plastic zooi sla ik over, is toch van slechte kwaliteit.

Het grappigste zijn nog de bonen met tekst erop. Voor 1dollar een zakje met 10. Doe je in een potje en dan heb je een leuk cadeautje voor kinderen, of presentjes. Iedereen is vaak verbaasd :). Kosten hier vaak 3 euro per stuk in een potje.

Camera batterijen, kabels van nokia, batterijen van GP. Ik heb ze gecheckt, en ik twijfel serieus of het NEP is. Ik vermoed dat er ook een boel nightshift goederen tussen zitten, dus die buiten normale productie uren gemaakt zijn in een officiele fabriek. Van sommige producten is het overduidelijk nep, maar zoals bij de nokia kabels (micro usb kabels) heb ik naast elkaar gehouden bij een hier in nederland geleverde kabel in doos telefoon. Geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:48
http://www.tntpost.nl/voo...-ontvangen/bezorgservice/

Staat dat je 3 weken de tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Heb pas geleden voor het eerst wat kleine dingen bij DealExtreme gekocht. Nu zijn deze 24-04 verzonden. Hoelang moet ik ongeveer wachten vanaf die verzenddatum? en het klopt toch dat ik ondanks de tracking code niks kan tracken omdat dit niet in Nederland wordt ondersteund ofzo ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

clonedonkey schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:52:
Heb pas geleden voor het eerst wat kleine dingen bij DealExtreme gekocht. Nu zijn deze 24-04 verzonden. Hoelang moet ik ongeveer wachten vanaf die verzenddatum? en het klopt toch dat ik ondanks de tracking code niks kan tracken omdat dit niet in Nederland wordt ondersteund ofzo ?!
Varieert bizar, soms komt het week erop al binnen, andere keer duurt het 3 weken.

En die trace werkt inderdaad niet in Nederland.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Thanks ! wacht wel even af dan. Heb verder geen haast ermee dus ik zie het wel verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296131

SinergyX schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:53:
[...]

Varieert bizar, soms komt het week erop al binnen, andere keer duurt het 3 weken.
Tel daar nu gerust paar weken extra bij op. De post daar doet nu zelfs een oproep van stop met versturen naar Europa, plse... Zal wel heel heftig zijn als ze zo'n oproep doen!

www.hongkongpost.com
Due to the disruption of flights caused by the volcanic eruption in Iceland, there is a backlog of international air mail items (including Speedpost) destined for European destinations currently held at Hongkong Post pending resumption of flights to Europe. With the huge demand built up for air cargo space to Europe, Hongkong Post expects that it may take weeks to clear the existing backlog after the frequency of flights to Europe returns to the levels before the volcanic eruption. Customers are therefore strongly advised to refrain from sending air mail to European destinations until further notice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

stijnovinchi schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:46:
[...]
De eerste keer had ik dit ook en toen maar wat geld gestort op mijn paypal account (€2.50). Na het wachten van x dagen het product besteld, maar het bleek later dat het bedrag was toch opeens direct van mijn gekoppelde rekening afgehaald. Toen maar €7.50 bijgestort op paypal, aangezien je alleen vanaf 10 euro terug kunt storten en weer paypal-account op 0 euro gezet. Heb sindsdien nog een aantal keer wat bij DX besteld en geen last meer gehad hiervan.

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 02-05-2010 17:28 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

Gutteguttegut schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:15:
De PayPal email van vandaag had een paar leuke linkjes naar voor mij nog onbekende sites.
Onderstaande sites vond ik het meest tweaker interessant:
1-: www.buyincoins.com -> PayPal aanbiedingen.
2-: www.pandawill.com -> PayPal aanbiedingen
3-: www.everbuying.com -> PayPal aanbiedingen.
Damn you ;)
PayPal balans is weer naar beneden gegaan :+ (Horloge!)
Benieuwd of het vergelijkbaar is met DealExtreme qua snelheid e.d.

Misschien wel een leuk idee om hier een verzameltopic van DX-achtige sites van te maken, ipv DX algemeen?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Ok, welke tweaker uit Bernheze heeft http://www.everbuying.com...-Slave-Flash-p-18744.html gekocht? :P

(lekker handig, de site laat de laatste paar orders zien en naar welke plaats het geshipped moest worden)

[ Voor 31% gewijzigd door Wildfire op 03-05-2010 00:19 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
Nakebod schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:10:
[...]

Misschien wel een leuk idee om hier een verzameltopic van DX-achtige sites van te maken, ipv DX algemeen?
Wat gaat de titel dan zijn ?

De algemene topic over winkels à la dealextreme ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
Of iets van chinese/honkongse webwinkels? het geld stond vandaagop PP rekening, dus besteld! ben benieuwd naar levertijd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353021

mensen die lasers bestellen of messen of andere illegale dingen bestellen 0,01 cent kan je giften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Wildfire schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:19:
Ok, welke tweaker uit Bernheze heeft http://www.everbuying.com...-Slave-Flash-p-18744.html gekocht? :P

(lekker handig, de site laat de laatste paar orders zien en naar welke plaats het geshipped moest worden)
Nou dan zal het in elk geval niet aangekomen zijn. Bernheze is de naam van de gemeente, die omvat een aantal dorpen, waarbij de meest gelijkende "Heesch" is (en niet Heeze :X ). Ik was het overigens niet ;)
Anoniem: 353021 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:53:
mensen die lasers bestellen of messen of andere illegale dingen bestellen 0,01 cent kan je giften.
Een röntgenscanner neemt heus ook de gifts wel mee, maak je geen zorgen. De "gift" truuk is al zo oud als de weg naar rome. De douane is niet achterlijk. Welke wilde weldoener zou er anders in godsnaam duizenden pakketjes als gift naar nederland sturen.

Daarnaast haal je dingen door elkaar. "Gift" is een fraudeer truukje, om invoerrechten en BTW heffing te ontduiken.
Diverse Messen en laserpointers vallen onder de wapenwet. Dat heeft dan weer niks met de betaling te maken.

Enige gemeenschappelijke factor is dat de douane belast is met het uitvoeren van de wetgeving op allebei de gebieden :)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Het wordt met de dag erger bij dealextreme, wat een prutsers ook. Ik bestel screenprotectors voor iPhone met een totale waarde van 9 euro. Krijg ik een of ander vage weegschaaltje (x3) die per stuk $10 dollar kost.

Omdat terug sturen €24 kost via TNT, vragen ze mij maar liefst twee keer (!) zowat smeekend of ik het alsnog niet wil overnemen voor $30 dollar of het kan verpatsen aan kennisen en/of familie.

Volgende bestelling ga ik lekker bij een concurrent plaatsen, prijzen verschillen toch niet zoveel van elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Niet mee akkoord gaan, gewoon zeggen dat je het goede product wilt.
Het is toch hun schuld dat ze jou het verkeerde hebben opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn WoW miniatuur set is onderweg, 2de set was nog niet op voorraad. Moet zeggen dat ik nog nooit problemen heb gehad met verkeerde leveringen of foute artikelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144144

Ik bestel al sinds 2008 (net gecheckt ;) ) bij DX en nog NOOIT problemen gehad. Ik ben de laatste tijd ook een beetje aan het kijken naar 'concurrenten' van en daar zijn de prijzen net zo leuk ;) (naja de enigste die ik ben tegengekomen is Focal Price)

Het enigste waar je bij DX mee moet uitkijken is imitatie spul, is meestal van slechte kwaliteit. De enigste uitzondering tot nu toe (die ik heb meegemaakt) zijn de Team Pistol aanstekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
SYQ schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:14:
Het wordt met de dag erger bij dealextreme, wat een prutsers ook. Ik bestel screenprotectors voor iPhone met een totale waarde van 9 euro. Krijg ik een of ander vage weegschaaltje (x3) die per stuk $10 dollar kost.

Omdat terug sturen €24 kost via TNT, vragen ze mij maar liefst twee keer (!) zowat smeekend of ik het alsnog niet wil overnemen voor $30 dollar of het kan verpatsen aan kennisen en/of familie.

Volgende bestelling ga ik lekker bij een concurrent plaatsen, prijzen verschillen toch niet zoveel van elkaar
Niet mee accoord gaan, dan krijg je vervolgens een excuusmailtje en sturen ze braaf het juiste artikel op. Ze proberen dit gewoon om alsnog geld te vangen voor de verkeerde spullen.
Anoniem: 144144 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:29:
Ik bestel al sinds 2008 (net gecheckt ;) ) bij DX en nog NOOIT problemen gehad. Ik ben de laatste tijd ook een beetje aan het kijken naar 'concurrenten' van en daar zijn de prijzen net zo leuk ;) (naja de enigste die ik ben tegengekomen is Focal Price)
net zo leuk of NIET zo leuk?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

[...]

Damn you ;)

Ervaring met PandaWill: Damn wat zijn ze (deze keer?) snel!
Zondagavond besteld, vandaag binnen. Kennis van me heeft hetzelfde. Rappe levering!
En wat is dat horloge mooi, vooral voor die prijs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
Volgensmij moeten we maar eens een poll maken en beslissen wat de naam van dit topic wordt?zolangzamerhand worden alle concurrenten van DX ook genoemd, en is een centraal topic (in mijn ogen dan) meer geschikt. Mijn bestelling van DX is bezig met shipping, dus onder mijn examens zal het wel binnenkomen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:16
[...]

Damn you ;)

Wat een cool dingetje.... gekocht en direct eens geprobeerd of PandaWill bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Anoniem: 144144 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:29:

Het enigste waar je bij DX mee moet uitkijken is imitatie spul, is meestal van slechte kwaliteit. De enigste uitzondering tot nu toe (die ik heb meegemaakt) zijn de Team Pistol aanstekers
Mee eens. Ik heb ook al zo'n ~15 bestellingen gedaan en nog nooit problemen gehad.
Behalve een laser die DOA was, maar heb netjes een nieuwe gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Laatst online: 20:50
Heb ook al diverse malen iets op DX besteld, heb 2 weken geleden voor 't eerst iets bij Priceangels besteld omdat het bij DX out-of-stock was.
Ben benieuwd of het volgende week aan komt.
Overigens ben ik het er mee eens dat dit topic miss beter de naam "Winkels uit hong-kong" kan heten oid, want het is al lang niet meer alleen DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:08
Nakebod schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:07:
[...]

Ervaring met PandaWill: Damn wat zijn ze (deze keer?) snel!
Zondagavond besteld, vandaag binnen. Kennis van me heeft hetzelfde. Rappe levering!
En wat is dat horloge mooi, vooral voor die prijs :D
Mmm dealextreme kan ook wel eens snel gaan hoor, heb het ook wel eens binnen een week gehad :)

En dat horloge, heeft hij ook de mogelijk om 24 uurs tijden weer te geven? (13:00, 17:00, 21:00 etc) of is het alleen maar 12 uurs (AM/PM dus 17:30 is 5:30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Binnetie schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:49:
Wat een cool dingetje.... gekocht en direct eens geprobeerd of PandaWill bevalt.
Met ^^ :)

Jammer dat ze geen blauwe leds hebben, maar ik ben happy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:28
stijnovinchi schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:45:
Volgensmij moeten we maar eens een poll maken en beslissen wat de naam van dit topic wordt?zolangzamerhand worden alle concurrenten van DX ook genoemd, en is een centraal topic (in mijn ogen dan) meer geschikt. Mijn bestelling van DX is bezig met shipping, dus onder mijn examens zal het wel binnenkomen ofzo.
"Ervaringen chinese aanbieders".

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

ThinkPadd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 01:41:
[...]

Mmm dealextreme kan ook wel eens snel gaan hoor, heb het ook wel eens binnen een week gehad :)

En dat horloge, heeft hij ook de mogelijk om 24 uurs tijden weer te geven? (13:00, 17:00, 21:00 etc) of is het alleen maar 12 uurs (AM/PM dus 17:30 is 5:30)
Zekers kan DealExtreme snel gaan, maar mijn ervaring is wel dat het na een periode snel weer een periode traag was. Mijn laatste bestelling vorige maand was op voorraad, maar pas een week later verzonden. Toen het eenmaal verzonden was had ik het wel binnen in 1 á 1.5 week.

Het horloge heeft een 12 of 24 uurs tijdsaanduiding.
Hij geeft het volgende weer als je achter elkaar op de knop drukt:
Tijd (12/24 Uur : Minuten)
Datum (Maand : Dag)
Seconden

En na zo een 3 seconden is het "display" weer uit, dat moet vast energiezuinig zijn :P

Editje: Topiquenaam: Ervaringen met Chinese Wholesale webshops ?

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 09-05-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
LED-Maniak schreef op zondag 09 mei 2010 @ 03:42:

"Ervaringen chinese aanbieders".
Nakebod schreef op zondag 09 mei 2010 @ 09:42:
[...]

Editje: Topiquenaam: Ervaringen met Chinese Wholesale webshops ?
Ik vindt die naam van Nakebod toch wat beter dan die van LED-Maniak. Nog andere mensen die een mening hebben?

Mijn bestelling is inmiddels 5 dagen bezig met ''shipment'' dus ik heb goede hoop om hem eind deze week misschien wel te ontvangen! Moetzeggen dat ik dit voor een goedkope chinese webshop wel een duidelijke site vindt, ook met het nakijken van je order status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Laatst online: 20:50
De naam "Ervaringen met Chinese Wholesale webshops" bevalt me eigenlijk wel.
Overigens is het jammer dat bestellingen over het algemeen in elk land tot aan je deur te volgen zijn behalve in nederland.
In nederland krijgt het pakketje mooi een 3S nummer zodat het bij de TNT netjes te volgen is, maar het nummer wordt niet doorgegeven aan DX.
Wat zit ik te klagen, het is een gratis verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
Mijn bestelling heeft op 27 april Hongkong verlaten. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ervaringen met Chinese Wholesale webshops

Dat vind ik een goede naam. Inmiddels zijn 2 producten van DX weer onderweg en het horloge van PandaWill :P
eltweako schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:09:
In nederland krijgt het pakketje mooi een 3S nummer zodat het bij de TNT netjes te volgen is, maar het nummer wordt niet doorgegeven aan DX.
Ook bij PandaWill is het dit hetzelfde probleem, voor 3 dollar meer kan je registered mail kopen, maar dat werkt dus ook niet voor Nederland. (we staan niet eens in de lijst). Of dit nu een issue is met de TNT in Nederland die niet correct internationaal wil werken (mijn verzendingen naar het buitenland waren ook niet te tracken), of dat het buitelandse postbedrijf Nederland niet ondersteund, is niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Over het bespreken van meerdere shops in één topic valt natuurlijk na te denken. Echter wholesale == groothandel (oftewel, zakelijke verkoop aan retailers), waar dit natuurlijk weinig mee te maken heeft, jullie kopen er immers volgens mij allemaal als particulier consument. Dus die titel lijkt me niet zo geschikt.

Sla ik de plank heel erg mis als ik zeg dat ze vooral gadgets verkopen? Oftewel zou "Ervaringen met Chinese gadget webshops" een idee zijn?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb even gekeken of ik de discussie over dit topic en de titel van een evt nieuw topic niet kon verplaatsen naar Shopping Forum - Feedbacktopic, maar helaas heeft iedereen in zijn reactie over de titel ook nog een ontopic DX bericht geplaatst ;)

Mijn collega en ik staan in ieder geval open voor een topic over alle chinese gadget winkels, maar ik wil het fantastische werk van Mandera niet voor niets geweest willen hebben. Suggesties voor uitbreiding van de OP, opmerkingen over de titel en andere zaken gerelateerd aan een nieuw/herzien topic gaarne vanaf nu in Shopping Forum - Feedbacktopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:50
trolleystad schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:00:
Mijn bestelling heeft op 27 april Hongkong verlaten. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
In verband met die stomme vulkaan deed een pakketje van mij er meer dan 35 dagen over om Nederland te bereiken. Verzonden op 4 april en vandaag pas aangekomen!

My favorite programming language is solder.

Pagina: 1 2 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen