Toon posts:

Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste
Acties:
  • 449.224 views

• tc982
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:06
clonedonkey schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:15:
[...]

Dat is helaas niet de juiste. Ik heb de versie zonder toetsenbord...
Zoek eens via http://www.chinaprices.us/

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Mandera
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:35
Vanaf heden gaan we hier verder:

Shoppen in China

• WoBBeL
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 05-12 12:01

WoBBeL

*zwaai*

Hosted VoIP SIP trunks Vast mobiel

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:27

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Omdat er inmiddels veel meer besproken wordt dan alleen DealExtreme vonden we het tijd om dat ook te laten blijken uit titel en topicstart, dus tijd voor een vers topic :)

Deze doe ik dus op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee