Toon posts:

Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste
Acties:
  • 450.363 views

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:06

Quad

Doof

Anoniem: 99190 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:22:
[...]

Maar hier worden eigenlijk alle webshops besproken (buyincoins,pandawill soms wat taobao) daarom is een nieuw deel met een nieuwe titel misschien een goed idee.
Inderdaad, [Ervaringen] Chinese webshops (DX, Pandawill etc..)

Edit: Hoezo Tero tolerance beleid?
Dit topic is niet bedoeld voor:

- Discussies over andere websites dan DealExtreme
- Discussies over producten waar al een apart topic over bestaat (bijvoorbeeld computerhardware)
Uit de OP :P

[Voor 27% gewijzigd door Quad op 07-10-2011 16:27]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Tokko1, Ik was ook aan het kijken naar die RC helicopters, ik heb er nog nooit mee gevlogen dus ik zou graag een beginners helicopter willen is de Syma S107 een goed model om mee te beginnen?

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 23:17
murfie121 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:25:
Tokko1, Ik was ook aan het kijken naar die RC helicopters, ik heb er nog nooit mee gevlogen dus ik zou graag een beginners helicopter willen is de Syma S107 een goed model om mee te beginnen?
Jazeker, die Syma S107 is echt een heel leuke helikopter om mee te beginnen.
Stabiel, stevig en zeer crashbestendig :)

[Voor 13% gewijzigd door tokko1 op 07-10-2011 17:36]

Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net

• murfie121
tokko1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:35:
[...]

Jazeker, die Syma S107 is echt een heel leuke helikopter om mee te beginnen.
Stabiel, stevig en zeer crashbestendig :)
Nog een vraagje, ik wil deze graag bestellen, maar ik wil hem natuurlijk zo goedkoop mogelijk >:)
Ik las dat je nog heel wat andere chinese webshops wist die betrouwbaar waren zou je deze kunnen geven hier of via een pm? daarnaast wil ik ook gewoon rondkijken of er daar nog interesante dingen te koop zijn.

bedankt alvast voor het advies.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

murfie121 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:58:
[...]

Nog een vraagje, ik wil deze graag bestellen, maar ik wil hem natuurlijk zo goedkoop mogelijk >:)
Ik las dat je nog heel wat andere chinese webshops wist die betrouwbaar waren zou je deze kunnen geven hier of via een pm? daarnaast wil ik ook gewoon rondkijken of er daar nog interesante dingen te koop zijn.

In de (verouderde) TS staan er nog een aantal.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:26:
[...]

Inderdaad, [Ervaringen] Chinese webshops (DX, Pandawill etc..)

Edit: Hoezo Tero tolerance beleid?

[...]

Uit de OP :P
Verander het lekker dan. Meest offtopic bent u zelf.

OT:

Even paar USB JIGgetjes besteld bij DX. Even kijken hoe snel het deze keer gaat :).

• tokko1
murfie121 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:58:
[...]

Als er een nieuwe TS zou komen wil ik best mee helpen met de lijst met shops, inc logo's te verwerken tot iets moois.. duidelijke lijst met een aantal 'vertrouwde' shops etc. Wat informatie over "hoe te bestellen", over Paypal, over Taobao en over chinese webshops zoekmachines?

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
tokko1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:44:
[...]
lijkt me handig ;$

Als er een nieuwe TS zou komen wil ik best mee helpen met de lijst met shops, inc logo's te verwerken tot iets moois.. duidelijke lijst met een aantal 'vertrouwde' shops etc. Wat informatie over "hoe te bestellen", over Paypal, over Taobao en over chinese webshops zoekmachines?

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-05 18:11
tokko1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:44:
[...]

Lijkt mij ook goed idee!!
Zeker Taobao onderdeel is denk ik wel handig,
had laatst zelf voor de eerste keer moeite mee...

• tokko1
j3ffr3-y schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:42:
[...]

Lijkt mij ook goed idee!!
Zeker Taobao onderdeel is denk ik wel handig,
had laatst zelf voor de eerste keer moeite mee...
Wie wil helpen met een stukje tekst schrijven? ;)
Layout+posten wil ik wel voor mijn rekening nemen :)
[inleiding]
{Tweakers Regels omtrend wat wel/niet besproken mag worden}
[shops, welke?] (Maak ik mooi logo's + linkjes)
[zoekmachines]
[hoe werkt paypal]
[Taobao]
[Q&A]

Zoiets? ;)

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 11:29
Ik zou het echt super vinden als er een nieuwe TS zou komen.
Ik heb zelf al redelijk vaak bij DX bestel, nog nooit bij een andere website.
En taobao is al helemaal vaag voor mij, zou het echt gaaf vinden als er een mooie TS kwam!

• Nelfrikandel
tokko1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:51:
[...]

Wie wil helpen met een stukje tekst schrijven? ;)
Layout+posten wil ik wel voor mijn rekening nemen :)
[inleiding]
{Tweakers Regels omtrend wat wel/niet besproken mag worden}
[shops, welke?] (Maak ik mooi logo's + linkjes)
[zoekmachines]
[hoe werkt paypal]
[Taobao]
[Q&A]

Zoiets? ;)
Ik heb net voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Taobao,
dus vraag mij af of ik daarmee van hulp kan zijn. Echter met andere dingen wel?!
...DX en Fprice bestel om de dag al niet vaker 8)

[Voor 0% gewijzigd door Nelfrikandel op 08-10-2011 00:16. Reden: eigenwijze spelfouten weer...]

• Fastclaimer
Ik had nog een vraag, ik was van plan een mes te bestellen bij DX.
Maar is dit wel compleet legaal ? anders bestel ik hem niet, geen zin in gezeur met de douane.

• Nelfrikandel
Fastclaimer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:20:
Ik had nog een vraag, ik was van plan een mes te bestellen bij DX.
Maar is dit wel compleet legaal ? anders bestel ik hem niet, geen zin in gezeur met de douane.
Wanneer het mes uitgevouwen langer dan 28cm is, is deze illegaal
Vlindermessen zijn sowieso illegaal....

Anoniem: 397820

Ik heb zo een topic eens gelezen waar de beperkingen zijn,

http://edcforums.com/show...s-throughout-Europe/page6

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 397820 op 09-10-2011 10:29]

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:01
Gisteren voor het eerst een bestelling gedaan bij DX: een rii wireless keyboard.
Ben benieuwd hoe lang het duurt en naar de kwaliteit, maar voor 26E kun je wel eens een gokje wagen.
Beter dan 100E uitgeven aan een dinovo mini.

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 15:20
20 september - Beats by dr Dre besteld op DX
23 september - Order shipped
4 oktober - Brief van PostNL of ik even wilde vertellen wat m'n pakketje waard is. Netjes naar eerlijkheid ingevuld en met Paypal factuur teruggestuurd.

Tot op heden verder nog niets ontvangen, ben benieuwd hoe lang het gaat duren, en of ik ze ook nog ga krijgen.

• jsper
j3ffr3-y schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 00:14:
[...]

Ik heb net voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Taobao,
dus vraag mij af of ik daarmee van hulp kan zijn. Echter met andere dingen wel?!
...DX en Fprice bestel om de dag al niet vaker 8)
mischien coupons voor verschillende websites ?

• jsper
misschien :$

• davidgilmour
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
Anoniem: 80860 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:46:
Hmmm, mijn order (+- 4 tientjes) is al ruim een maand onderweg :( En als ik de China Post-tracker moet geloven is het China nog niet eens uit. Er staat al sinds 19 augustus "departure from transit office of exchange". Ik weet dat het lang duurt vanuit China en heb verhalen gegoogled dat het lang kan duren, maar 4 weken shipment is toch wel veel dacht ik zo. Het gaat overigens niet om namaakmeuk: hdmi-adapter, telescope en microscope voor iPhone.

Wordt het nu tijd om customersupport te benaderen?
Heb je'em al binnen en werkt de hdmi adapter goed?

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:11

iChaos

It's Lupus.

MaCk- schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:01:
Order geplaatst voor vier ray-ban zonnebrillen op 23/8/2011
Verstuurd op 27/8/2011

Twee weken terug briefje van de douane. Netjes naar waarheid ingevuld 4x zonnebril met waarde 25 USD.
En een screenprintje van de dealextreme factuur.

Woensdag 5/10/2011 pakketje afgehaald van postkantoor :D
Geen douane kosten of iets 8)

Wat een goede replica's zeg! Als ze ook nog een beetje UV protectie bieden zijn ze helemaal geweldig!
Heb je misschien een linkje naar deze bril(len)? Zit erover te denken er ook een te halen :P

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 18:30
iChaos schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:06:
[...]

Heb je misschien een linkje naar deze bril(len)? Zit erover te denken er ook een te halen :P
Keuze zat: http://s.dealextreme.com/search/rayban

biertje?

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:30
ze doen bij DX ook geen moeite om hun orders te verwerken lijkt het wel. 29 okt iets besteld wat op voorraad was, 6 oktober op packaging en nog steeds niet shipped. Nu weet ik wel dat 1-7 Oktober ze National Holidays hadden maar daar heeft de concurrentie schijnbaar weinig last van, eergister iets bij Focalprice besteld en gister al verzonden ....

Anoniem: 99190

dcell schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:16:
ze doen bij DX ook geen moeite om hun orders te verwerken lijkt het wel. 29 okt iets besteld wat op voorraad was, 6 oktober op packaging en nog steeds niet shipped. Nu weet ik wel dat 1-7 Oktober ze National Holidays hadden maar daar heeft de concurrentie schijnbaar weinig last van, eergister iets bij Focalprice besteld en gister al verzonden ....
Pandawill,Buyincoins,Mistertao hadden allemaal Holiday van 1-7 Oktober. Als jij eergisteren iets besteld hebt bij Focalprice dan kan het goed vandaag verzonden zijn. Het is gewoon algemeen bekend dat het bij DX minimaal een maand duurt.

• dcell
Anoniem: 99190 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:26:
[...]

Pandawill,Buyincoins,Mistertao hadden allemaal Holiday van 1-7 Oktober. Als jij eergisteren iets besteld hebt bij Focalprice dan kan het goed vandaag verzonden zijn. Het is gewoon algemeen bekend dat het bij DX minimaal een maand duurt.
een maand is overdreven, het moment van bestellen tot verzenden duurt normaal gesproken (bij mij althans in de zoveel keren dat ik heb besteld) een dag of 2-3 tot een week. Het moment van verzonden zijn tot aankomst bij mij varieert weer van 5 werkdagen tot soms 10 werkdagen. Al met al duurt het normaal gesproken dus bestelling tot in huis hebben 2-3 weken. Een maand heb ik nog niet meegemaakt, wel met Ebay artikelen vanuit HK maar bij DX/FP/<insert andere China prullariawebshop> gelukkig nog niet.

Dat het uitloopt vanwege holidays vind ik niet vreemd maar als de "concurrent" het wel kan, waarom DX niet ? tegenwoordig kijk ik ook vaak voor een artikel bij meerdere shops aangezien DX in de afgelopen 2-3 jaar waarschijnlijk uit de klauwen is gegroeid en niet meer "snel" is.

[Voor 8% gewijzigd door dcell op 10-10-2011 09:47]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

ik had onlangs anders een artikel waar tussen bestellen en ontvangen wel een volle maand zat.
op DX stond 4-7 dagen voor verzenden. Dat heeft 2,5 week geduurd, daarna nog 1,5 week tot ik het had ontvangen.

dcell schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:45:
[...]

een maand is overdreven, het moment van bestellen tot verzenden duurt normaal gesproken (bij mij althans in de zoveel keren dat ik heb besteld) een dag of 2-3 tot een week. Het moment van verzonden zijn tot aankomst bij mij varieert weer van 5 werkdagen tot soms 10 werkdagen. Al met al duurt het normaal gesproken dus bestelling tot in huis hebben 2-3 weken. Een maand heb ik nog niet meegemaakt, wel met Ebay artikelen vanuit HK maar bij DX/FP/<insert andere China prullariawebshop> gelukkig nog niet.
Als je wat meer leest in dit topic is een maand helemaal niet overdreven (en ik bedoel dus tussen bestellen en het product binnen krijgen).
Dat het uitloopt vanwege holidays vind ik niet vreemd maar als de "concurrent" het wel kan, waarom DX niet ? tegenwoordig kijk ik ook vaak voor een artikel bij meerdere shops aangezien DX in de afgelopen 2-3 jaar waarschijnlijk uit de klauwen is gegroeid en niet meer "snel" is.
De meeste webshops hebben gewoon vrij gehad 1 tot 7 oktober hoor. Als jij eergisteren besteld hebt bij focalprice dan dan betekend dat niet dat zij dat niet gedaan hebben. En alles lag er die dagen uit dus ook de post bedrijven etc.

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ook bij FocalPrice hadden ze die Chinese vakantie, er stond een dikke banner bovenop de site. Verschil was wel dat de meeste Chinese shops gewoon plat lagen tussen 1 en 7 oktober en dat FP aangaf met verminderde bezetting te draaien en dat je dus vertraging kon verwachten.
Overigens was mijn artikel die ik bestelde op 4 oktober al op 5 oktober gepost, dus hulde voor FP. :) Nog niets dan positieve ervaringen met Focalprice, bevalt mij zeker goed tot op heden.

• dcell
Anoniem: 99190 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:03:
[...]

Als je wat meer leest in dit topic is een maand helemaal niet overdreven (en ik bedoel dus tussen bestellen en het product binnen krijgen).

[...]

De meeste webshops hebben gewoon vrij gehad 1 tot 7 oktober hoor. Als jij eergisteren besteld hebt bij focalprice dan dan betekend dat niet dat zij dat niet gedaan hebben. En alles lag er die dagen uit dus ook de post bedrijven etc.
volgens mij begrijp je mijn "klacht" niet helemaal. Ik heb "moeite" met de traagheid van DX vergeleken met de concurrentie die het schijnbaar wel snel kunnen terwijl ze ook last hebben van dezelfde omstandigheden.
Misschien redeneerde ik teveel vanuit eigen ervaring, een maand heb ik zelden meegemaakt dus minimaal een maand is naar mijn inziens overdreven. Rekening houden met een maand zou ik eerder zeggen.

Ik zeg trouwens nergens dat FP geen holidays had. Ik zeg alleen dat FP schijnbaar wel de orders snel kan verwerken en DX niet. Ervanuitgaande dat ze eerst de orders verwerken die gemaakt zijn tijdens de holidays en dan pas de nieuwe orders gaan verwerken, doet FP dat snel. Het kan best zijn dat alles parallel wordt verwerkt maar DX is lang niet zo snel meer en zeker niet zo snel als FP. Dat is het enige dat ik wil aangeven.

dcell schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:34:
[...]

volgens mij begrijp je mijn "klacht" niet helemaal. Ik heb "moeite" met de traagheid van DX vergeleken met de concurrentie die het schijnbaar wel snel kunnen terwijl ze ook last hebben van dezelfde omstandigheden.
Misschien redeneerde ik teveel vanuit eigen ervaring, een maand heb ik zelden meegemaakt dus minimaal een maand is naar mijn inziens overdreven. Rekening houden met een maand zou ik eerder zeggen.
Dan heb ik het inderdaad niet goed begrepen. Het is zeker zo dat Buyincoins etc sneller kunnen leveren dan DX. Ik bestel zelf eigenlijk nooit bij DX omdat het te lang duurt maar ik denk dat ze te snel gegroeid zijn en misschien dat ze de prijzen niet meer waar kunnen maken als ze meer mensen aannemen.

Daarom hoop ik ook op een nieuw algemeen topic met een duidelijke OP waar andere webshops instaan. Buyincoins heeft bijvoorbeeld veel minder producten als DX maar als je daar iets besteld heb je het altijd binnen 2 weken + netjes een foto van je pakketje.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 99190 op 10-10-2011 10:49]

• dcell
Anoniem: 99190 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:48:
[...]

Dan heb ik het inderdaad niet goed begrepen. Het is zeker zo dat Buyincoins etc sneller kunnen leveren dan DX. Ik bestel zelf eigenlijk nooit bij DX omdat het te lang duurt maar ik denk dat ze te snel gegroeid zijn en misschien dat ze de prijzen niet meer waar kunnen maken als ze meer mensen aannemen.

Daarom hoop ik ook op een nieuw algemeen topic met een duidelijke OP waar andere webshops instaan. Buyincoins heeft bijvoorbeeld veel minder producten als DX maar als je daar iets besteld heb je het altijd binnen 2 weken + netjes een foto van je pakketje.
true, ik heb zeker goede ervaringen met bijv. Pandawill. Die zijn retesnel, vaak als het product op voorraad is het de volgende dag verzonden en binnen 5-7 werkdagen in huis, alleen is het assortiment vele malen kleiner dan DX of FP.

Ik let tegenwoordig bij DX heel goed op de aangegeven verwachte levertijd. Een product waarbij aangegeven wordt dat het wordt verzonden in 2-4 werkdagen kan soms pas na 6-7 werkdagen verzonden zijn. Ik realiseer me heel goed dat een product niet binnen enkele dagen op de deurmat kan liggen gezien het proces van afhandeling en verzending + dat het uit de andere kant van de wereld komt maar het zet je wel aan het denken als de concurrentie het sneller kan dan DX ...

• Quad

Quad

Doof

Ik wil best proberen een opzet te maken voor een nieuwe Ervaringen topic mbt chinese webshops.

iets als:

[Ervaringen] Chinese webshops

• [h3]
  • Inleiding/bedoeling van topic
  • [/h3] [h3]
  • China & Hong Kong? Namaak troep!?!
  • [/h3] [h3]
  • De shops
  • [/h3] [h3]
  • Per webshop kleine samenvatting oid
  • [/h3] [h3]
  • Verzendkosten, bezorging en levertijden
  • [/h3] [h3]
  • De kwaliteit van de producten
  • [/h3] [h3]
  • Reviews
  • [/h3]
Zo iets? ;)
Iemand die wil helpen..!? (heb verder geen ervaringen met opbouwen van een op.. :*)

Veelal kan ook uit de OP van dit topic worden genomen.

PVOutput☀️
Darts🎯

• fleros
  • Laatst online: 01-06 00:19
Heeft iemand anders ook last van het feit dat de gehele tracking van China Air post niet werkt?
De http://intmail.183.com.cn lijkt offline te zijn..

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-03 14:05
Quad schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:51:
Ik wil best proberen een opzet te maken voor een nieuwe Ervaringen topic mbt chinese webshops.

iets als:

[Ervaringen] Chinese webshops

• [h3]
  • Inleiding/bedoeling van topic
  • [/h3] [h3]
  • China & Hong Kong? Namaak troep!?!
  • [/h3] [h3]
  • De shops
  • [/h3] [h3]
  • Per webshop kleine samenvatting oid
  • [/h3] [h3]
  • Verzendkosten, bezorging en levertijden
  • [/h3] [h3]
  • De kwaliteit van de producten
  • [/h3] [h3]
  • Reviews
  • [/h3]
Zo iets? ;)
Iemand die wil helpen..!? (heb verder geen ervaringen met opbouwen van een op.. :*)

Veelal kan ook uit de OP van dit topic worden genomen.
Het nieuwe topic is al zo goed als af, hij word binnenkort gepost

• Quad

Quad

Doof

hardware.tom schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:10:
[...]

Het nieuwe topic is al zo goed als af, hij word binnenkort gepost
Mm jammer, wilde juist een keer ergens mee helpen :/
Maar goed, erg tof iig!

PVOutput☀️
Darts🎯

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:05

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

fleros schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:55:
Heeft iemand anders ook last van het feit dat de gehele tracking van China Air post niet werkt?
De http://intmail.183.com.cn lijkt offline te zijn..
Heb ik ook last van. Ziet eruit alsof complete site van Chinese Post eruit ligt:

code:
1
Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to intmail.183.com.cn:80 (Connection refused)

Daarnaast kreeg ik op de 4e het volgende mailtje:
10/4/2011

Dear BadpunK,

Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.

If this is a partial shipment, you will be able to track what is shipped and unshipped using the Invoice page from order tracking, after 24 hours of receiving this e-mail.

When the order delivers, please keep the original packaging of the entire order for one month. Should you need to request for return or replacement, customer care staffs may ask for a picture of the packaging.

ORDER #: xxxxxxxxx
TRACKING #: xxxxxxxxx
SHIPPED TO: xxxxxxxxx
xxxxxxxxx
NETHERLANDS

(this is the address you provided during check out and confirmed in order confirmation e-mail we sent you)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Echter geeft de DE-site de volgende status: Order Received

8)7

[Voor 10% gewijzigd door BadpunK op 10-10-2011 13:46]

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• fleros
BadpunK schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:42:

Echter geeft de DE-site de volgende status: Order Received

8)7
Ik heb net even een Live chat gehad met DE en ze zijn bekend van het probleem met de updates van de shipments. Mijn shipment is nog onderweg volgens hun, ik hoop de joune ook. :)

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 14:38
Weet niet of deze ervaring hier al bekend is:

Ik had een horloge besteld,maar niet meer leverbaar. (maand op zitten wachten)
Netjes zonder vragen geld terug,en zelfs als het goed is een cadeaubon,cq code van 3 dollar erbij,voor het ongemak.

Toch wel netjes:

Dear customer,

Thank you for ordering from Dealextreme.

We are sorry to inform you the item you've ordered in our oversea warehouse are unavailable now, so we are unable to ship this item for you, therefore we have cancelled this order and refund for you, if you have paid the order by Paypal, you can check the refund in your Paypal account now, if you have paid it by Credit card, it will take 7-21 working days for the refunds arrive to you, please kindly wait for it.

As a compensate for the inconvenience we have brought you, we will give you a $3 coupon, you can use it in your shopping cart before check out.

Andere 3 pakketjes waar ik op zat te wachten ook allemaal netjes binnen,maar lagen te wachten bij de douane.

Alle 3 eruit gepikt,en 3x 25,50 euro moeten dokken :N

Ach ja,nog goedkoop denk ik maar,niet klagen.

Lijkt er dus wel op dat er meer pakketjes tussenuit gevogeld worden nu.

Ik denk dat de livechat nu in UK ook bestaat?

Sinds ze nu vaak al vanaf 16 uur ook al online staan.

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb voorlopig even genoeg van DealExtreme met hun lange levertijden en slechte support.
Deze middag tevergeefs 45 minuten zitten wachten bij de live chat, een paar dagen geleden ook al meer dan een uur.

Op naar de volgende Chinees. Heb net mijn eerste bestelling geplaatst bij buyincoins. Ik ben eens benieuwd...

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05 15:19
Ik ben op zoek naar een minidisplayport - VGA adapter, maar dan niet zo'n lomp grote als die van apple. Ik weet dat er voor DVI-VGA adapters bestaan uit 1 stuk, dus zonder tussenkabel.

Heeft iemand recent zo'n ding gezien?

• tokko1
Twister336 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:19:
Ik heb voorlopig even genoeg van DealExtreme met hun lange levertijden en slechte support.
Deze middag tevergeefs 45 minuten zitten wachten bij de live chat, een paar dagen geleden ook al meer dan een uur.

Op naar de volgende Chinees. Heb net mijn eerste bestelling geplaatst bij buyincoins. Ik ben eens benieuwd...
Goede keus :)
Na mijn ervaring met 40+ shops is dat dé beste, snelste shop.

(Let er wel op dat het nu weer holiday period is, en er dus vertragingen ontstaan in de pakketstroom. Van élke supplier, HK post is langzaaam.)

• Quad

Quad

Doof

Ik ga een bestelling plaatsen bij BuyInCoins, om te proberen ;).
Wat kan ik het beste doen, met trackcode of zonder? Zou er een verschil in levertijd zijn daarmee?
T kost wel een dollar of 2 meer.

PVOutput☀️
Darts🎯

Anoniem: 28513

Geen idee of het verschil oplevert ik doe altijd gewoon normale verzending en het duurt bij mij altijd zo'n 2 weken voor de bestelling er is. Als je geen haast hebt dan zou ik gewoon die 2 dollar besparen. Denk dat die 2 dollar extra ook niet echt een garantie zijn voor snellere levering.

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
tokko1 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:57:
[...]
Na mijn ervaring met 40+ shops is dat dé beste, snelste shop.
16 uur na het plaatsen van de bestelling is het pakje al verzonden. Dat ziet er dus goed uit :)

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:44

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Twister336 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:19:

Slechte support? Ik ben echt ongelovelijk te spreken over de support van DX! Ze doen nooit moeilijk en laatste zending was 13 dagen, van bestellen tot levering.
Ik gebruik dan niet de live chat, voor mij voldoet het formulier op de site. Zo hoef ik geen rekening te houden met tijdzones e.d... Sowieso heb ik nooit haast met de dingen die ik bij hen bestel. Als ik iets met spoed nodig heb dan koop ik het wel hier in NL.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:23

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

M_V schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:21:
Ik ben op zoek naar een minidisplayport - VGA adapter, maar dan niet zo'n lomp grote als die van apple. Ik weet dat er voor DVI-VGA adapters bestaan uit 1 stuk, dus zonder tussenkabel.
Displayport draagt pakketten van digitale data, VGA daarentegen een continue analoog videosignaal. Daar heb je dus iets voor nodig dat het signaal converteert en niet enkel de vorm van de stekker verandert. Dat zal dus altijd wat lomper zijn.
DVI-kabels kunnen zowel een digitaal als analoog signaal voeren, waardoor wel alleen de soort stekker veranderd kan worden.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

FooLsKi schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

Slechte support? Ik ben echt ongelovelijk te spreken over de support van DX! Ze doen nooit moeilijk en laatste zending was 13 dagen, van bestellen tot levering.
Ik gebruik dan niet de live chat, voor mij voldoet het formulier op de site. Zo hoef ik geen rekening te houden met tijdzones e.d... Sowieso heb ik nooit haast met de dingen die ik bij hen bestel. Als ik iets met spoed nodig heb dan koop ik het wel hier in NL.
Je gaat nu geen last meer hebbe van tijd zone's

Ze zijn nu bijna altijd online ;)
Vast dat ze in de UK ofso ook een supporter hebbe aangenomen ofso

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-03 14:05
Quad schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:55:
Ik ga een bestelling plaatsen bij BuyInCoins, om te proberen ;).
Wat kan ik het beste doen, met trackcode of zonder? Zou er een verschil in levertijd zijn daarmee?
T kost wel een dollar of 2 meer.
Je kan het doen, maar het heeft weinig meerwaarde, want word maar 2 keer geupdate. En als je eenmaal besteld hebt bij buyincoins wil je ook niet meer terug naar dat trage DX

[Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 11-10-2011 16:27]

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Ik weet niet of jullie deze site kennen, maar hier hebben ze extreem veel reparatiespullen, electronica etc. www.ownta.com

Niet om reclame voor ze te maken, maar ik vind ze wel goed, ze hebben bijna alles. Verzenden is net als dx extreem traag... en geen free shipping helaas.

Omdat het kan.

• vlc
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Beste tweakers

Ik heb op de 26sep een pakketje besteld bij dealextreme. ( een headset t.w.v ongveer 60 euro)
Op de 30sep begon de track en trace te werken en kon ik dus zien waar het pakketje was.

De afgelopen 10 dagen zag ik steeds geen verschil en nu kreeg ik in ene een brief van de tnt
waarin staat dat mijn pakketje onderschept was en dat ik nu een formulier moet opsturen met gegevens over het pakketje

mijn vraag dus moet ik het opgeven als Koop zending en moet ik de echte waarde invullen ( hoeveel ik ervoor betaald heb )
( zo ver ik kon zien kreeg je niet echt een factuur van dealextreme of is dat gewoon de invoice pagina)

ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen alvast bedankt

• Wesnam
vlc schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:12:
Beste tweakers

Ik heb op de 26sep een pakketje besteld bij dealextreme. ( een headset t.w.v ongveer 60 euro)
Op de 30sep begon de track en trace te werken en kon ik dus zien waar het pakketje was.

De afgelopen 10 dagen zag ik steeds geen verschil en nu kreeg ik in ene een brief van de tnt
waarin staat dat mijn pakketje onderschept was en dat ik nu een formulier moet opsturen met gegevens over het pakketje

mijn vraag dus moet ik het opgeven als Koop zending en moet ik de echte waarde invullen ( hoeveel ik ervoor betaald heb )
( zo ver ik kon zien kreeg je niet echt een factuur van dealextreme of is dat gewoon de invoice pagina)

ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen alvast bedankt
Naar waarheid invullen en je ´verlies´ pakken. 12,50 inklaringskosten + BTW. invoice is engels voor factuur, dus die pagina kun je gebruiken.

Dat had je overigens ook terug kunnen lezen. ;)

[Voor 3% gewijzigd door Wesnam op 11-10-2011 19:22]

biertje?

• murfie121
Zo juist een pakketje binnen gekregen die op de 26e september verstuurd was zonder tracking.
Ik heb nog meer bestellingen lopen eentje is op de 20e september verstuurd en de andere op 23 september verstuurd, deze waren met tracking (registred airmail) verstuurd, ze staan nu allebei op arrival at transit office of exchange en de laatste keer dat er iets veranderd is was op de 26e en bij de andere op de 28e
moet ik me al zorgen gaan maken?? of hebben meer personen hier last van?

• Wesnam
murfie121 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:29:
Zo juist een pakketje binnen gekregen die op de 26e september verstuurd was zonder tracking.
Ik heb nog meer bestellingen lopen eentje is op de 20e september verstuurd en de andere op 23 september verstuurd, deze waren met tracking (registred airmail) verstuurd, ze staan nu allebei op arrival at transit office of exchange en de laatste keer dat er iets veranderd is was op de 26e en bij de andere op de 28e
moet ik me al zorgen gaan maken?? of hebben meer personen hier last van?
Rustig afwachten. Ik heb vandaag een bestelling binnen van 9 september. Kan dus wel even duren.

biertje?

• Nelfrikandel
Heeft iemand nog een aanrader voor Taobao?
...Ja ik weet dat dit nogal een vage en ruime vraag is,
maar ik weet zelf hoe horloges en brillen daar goedkoper
zijn dan een blik Redbull hier, en vroeg me af of iemand nog
een categorie kan aanraden. Ben door inspiratie heen maar nog
niet door Paypal tegoed :+

• Quad

Quad

Doof

j3ffr3-y schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:35:
Oordopjes, nutteloze USB gadgets speakertjes etc..

PVOutput☀️
Darts🎯

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Bij mij staat er nu dat:

departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2011-10-07

Betekent dit dat hij nu bij de Duane ligt?

• Wesnam
wildcardxl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:26:
Betekent dit dat hij nu bij de Duane ligt?
Niet automatisch, lees eens terug. Misschien vind je er iets over...

biertje?

• wildcardxl
gezocht, wel over mensen dat hij nog in china lag, en mensen die er over klagen dat het op die status staat en dat het dan nog 3 a 4 weken duurt.

Dat het lang duurt dat weet ik wel, vroeg me alleen af waar dat dan precies zou zijn.

• murfie121
wildcardxl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:33:
gezocht, wel over mensen dat hij nog in china lag, en mensen die er over klagen dat het op die status staat en dat het dan nog 3 a 4 weken duurt.

Dat het lang duurt dat weet ik wel, vroeg me alleen af waar dat dan precies zou zijn.
er staat departure from outward office of exchange NETHERLANDS, dit betekend dus vertrek vanuit de douane in china, Netherlands is de locatie waar hij naar toe gaat, als er staat arrived at inward office of exchange betekend dat hij in nederland is bij de douane, er staat dan bij location Amsterdam.

Eerste order van Mistertao binnen. 27 september besteld op 5 oktober verstuurd en vandaag binnen. Best netjes dus.

Had een kettinkje besteld ik dacht dat is wel leuk voor een verjaardag van een nichtje of wat dan ook. Op het plaatje zag het er zo uit

En ik kreeg dit

Lijkt er niet echt op :{ plus het is héél klein.
Maar goed :+ volgende keer beter.

• Quad

Quad

Doof

Hehe, had ik ook met een andere ketting op Dx..
Trouwens, op Buyincoins werkt wachtwoord vergeten niet?
Omdat ik toen van die vage gegevens had bij mijn bestelling heb ik het verder genegeerd, maar heb alleen een bevestiging van PayPal gehad, en niet van BuyinCoins, vaag.
Uur geleden een wachtwoord reset aangevraagd, nog niks in mailbox.
Email adres wordt wel herkend overigens.

PVOutput☀️
Darts🎯

• jsper
j3ffr3-y schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:35:
maar de verzendkosten zijn nog wel prijzig vind ik of valt dat bij jou wel mee ?

• jsper
iemand ervaring met http://www.eforchina.com ?

• Nelfrikandel
jsper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

maar de verzendkosten zijn nog wel prijzig vind ik of valt dat bij jou wel mee ?
Is idd aan dure kant! Ik gebruik Zarmarkt, na aanbeveling niet lang geleden.
Nu zie ik ook hierboven dat MisterTao wordt gebruikt, weet niet wat beter is.
Maargoed als ik bijv. 'die' oortjes voor €3 koop, en €5 verzend, ben ik nog goedkoper
als DX etc, en kan ik dus niet klagen >:)

• jsper
j3ffr3-y schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:29:
[...]

Is idd aan dure kant! Ik gebruik Zarmarkt, na aanbeveling niet lang geleden.
Nu zie ik ook hierboven dat MisterTao wordt gebruikt, weet niet wat beter is.
Maargoed als ik bijv. 'die' oortjes voor €3 koop, en €5 verzend, ben ik nog goedkoper
als DX etc, en kan ik dus niet klagen >:)
welke oortjes heb je er besteld dan die van dr dre, en zat er een doos bij

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Pffff.... niet te geloven zeg hoe ze daar meteen weer een commercieel slaatje proberen te slaan uit het overlijden van Steve Jobs met zg. "Commemorative iPhone cases".

Fatsoen of goede smaak? Nee... doen we niet aan meneer. Het is handel.

• jsper
CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:33:
[...]

Pffff.... niet te geloven zeg hoe ze daar meteen weer een commercieel slaatje proberen te slaan uit het overlijden van Steve Jobs met zg. "Commemorative iPhone cases".

Fatsoen of goede smaak? Nee... doen we niet aan meneer. Het is handel.
dat hebben meer website´s

• Nelfrikandel
jsper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:31:
[...]

welke oortjes heb je er besteld dan die van dr dre, en zat er een doos bij
Leken op dees, deze benne €4,50
Zijn nog onderweg, maar zou doos bij moeten zitten.

Overigens krijg ik veel meer, ook van ebay, DX en Focalprice,
maar dat nieuwjaar gebeuren zorgt voor veel vertraging... :-(

• fleros
Anoniem: 397820 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:00:
[...]

Je gaat nu geen last meer hebbe van tijd zone's

Ze zijn nu bijna altijd online ;)
Vast dat ze in de UK ofso ook een supporter hebbe aangenomen ofso
Had tijdens de chat s'middags even gevraagd met welk land ik sprak en ze vertelde mij dat het China was :) Blijkbaar werken ze ook s'nachts?

• murfie121
Hoelang wacht je normaal als een pakketje niet binnenkomt, voordat je een rma aanmaakt?

• Darkzell
  • Laatst online: 28-05 12:44
Iemand ervaring hier met de ipod docks van DX, ik heb een oude nano en wil wel zo'n dock maar die staan bijna allemaal vermeld als iphone 4 dock. In hoeverre is hier gewoon je ipod nano in te zetten aangezien de aansluiting verder wel hetzelfde is.

• Quad

Quad

Doof

j3ffr3-y schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:58:
[...]

Leken op dees, deze benne €4,50
Zijn nog onderweg, maar zou doos bij moeten zitten.

Overigens krijg ik veel meer, ook van ebay, DX en Focalprice,
maar dat nieuwjaar gebeuren zorgt voor veel vertraging... :-(
Chinees nieuwjaar is toch in februari ofzo?
@Hier boven, geen idee, maar volgens mij waren ze wel backwards compatible..

[Voor 9% gewijzigd door Quad op 13-10-2011 11:22]

PVOutput☀️
Darts🎯

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Vorige week was een golden week waar bijna het hele land de complete week vrij had, op 1 oktober vieren ze namelijk 'national day', oftewel de oprichting van PRC. Nieuwjaar is inderdaad een andere golden week in januari/februari.

[Voor 3% gewijzigd door sewer op 13-10-2011 11:27]

• Nelfrikandel
sewer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:26:
Vorige week was een golden week waar bijna het hele land de complete week vrij had, op 1 oktober vieren ze namelijk 'national day', oftewel de oprichting van PRC. Nieuwjaar is inderdaad een andere golden week in januari/februari.
Bedankt, weet ik het ook precies :+
Maargoed, daardoor loopt, bij mij iig, alles uit.
Normaal Ebay altijd binnen 12 dagen, wat nu ook al over 3 weken is :-(
Tsja voor de prijs mag je niet klagen, nu maar hopen dat het iig allemaal aan komt!
Vooral pakketjes van Taobao, met al die omwegen maak ik me zorgen over. Of ze maken
nu een formulier voor me :P

Anoniem: 418149

ik heb eergisteren een tracking code gekregen die begint met rt........ en als ik daar op klik kom ik op een andere site dan dat je normaal komt??

Ernet http://www.dealextreme.co...polishing-tools-kit-24812
gekocht, door de goeie reviews en lage prijs dacht ik laten we maar eens proberen ;)

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-05 09:16
Net het bekende horloge op DX gekocht. Hij is nog niet verzonden, maar het heeft ook geen haast.

Heb zelf nogal dunne polsen, dus ben benieuwd of het er nog redelijk uit gaat zien :P

Accesteam schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:56:
Net het bekende horloge op DX gekocht. Hij is nog niet verzonden, maar het heeft ook geen haast.

Heb zelf nogal dunne polsen, dus ben benieuwd of het er nog redelijk uit gaat zien :P
Deze heb ik ook gekocht maar dan vanbinnen een goude kleur,
Ik vin et zelf erg mooi voor de 15 euro ?

Na een jaar werkt hij nog ;)
Niet dat ik em elke dag gebruik, Eigelijk bijna Nooit,
Maar af en toe wind ik hem nog eens op gwn kijke hij wel nog werkt :p

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 15:20
Na 23 september de Beats by dr Dre Pro te hebben besteld bij DX, staat postNL vandaag op chauffeur is onderweg. Mag niet klagen met 3 weken denk ik zo..

• wildcardxl
Nee inderdaad, gezien mijn Tours nog in china liggen :) Heb de Kobe Bryant editie, is nu niet meer te koop, achteraf heb ik er spijt van.

wildcardxl schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:23:
Nee inderdaad, gezien mijn Tours nog in china liggen :) Heb de Kobe Bryant editie, is nu niet meer te koop, achteraf heb ik er spijt van.
Ook bij DX?

• wildcardxl
Ja die stonden er ongeveer 5 dagen op, daarna waren ze er weer afgehaald, nu staat een andere koptelefoon (geen fake tours) met een wit paarse kleur voor 15 dollar er op, maar niet meer de tour Kobe's

• Nelfrikandel
wildcardxl schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:56:
Ja die stonden er ongeveer 5 dagen op, daarna waren ze er weer afgehaald, nu staat een andere koptelefoon (geen fake tours) met een wit paarse kleur voor 15 dollar er op, maar niet meer de tour Kobe's
Link?
Deze nog wel :+
http://www.dealextreme.co...yellow-purple-2xaaa-94076

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 17:25

Zorian

What the fox?

Tijdje terug 2 van deze oordopjes besteld: http://www.dealextreme.co...mm-jack-125cm-cable-67258
Order geplaatst op 7-10-2011, status veranderd naar shipped (via Airmail) op 12-10-2011, echter geen tracking number.
Iemand die me een idee kan geven hoe lang het nu nog ongeveer kan gaan duren voor ik ze binnen heb?

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-05 22:50
Xereon schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:26:
Tijdje terug 2 van deze oordopjes besteld: http://www.dealextreme.co...mm-jack-125cm-cable-67258
Order geplaatst op 7-10-2011, status veranderd naar shipped (via Airmail) op 12-10-2011, echter geen tracking number.
Iemand die me een idee kan geven hoe lang het nu nog ongeveer kan gaan duren voor ik ze binnen heb?
Ik heb dezelfde besteld op 17-9 en op 27-9 al binnen. _/-\o_
Al is de kwaliteit wel belabberd..

Heb mijn order op 24-09 geplaatst en staat nu nog op 'order received' zal nog een weekje wachten maar als hij dan nog op 'order received' staat dan neem ik even met de helpdesk contact op om te zien of het wat sneller kan.

• Fastclaimer
En men horloge is binnen: http://www.dealextreme.co...twatch-black-silver-59060
Op 2 oktober besteld, op 5 oktober verzonden.
Voortdurend track and trace in de gaten gehouden, tot ineens vanochtend de TNT voor de deur stond :P
Volgens mijn track and trace staat het pakketje nog in china :P
Horloge werkt voor de rest perfect, zeer tevreden mee!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-01 09:50
Ik zoek eigenlijk een (leren) hoes voor mijn Amazon Kindle (De laatste versie van 100$). Ik kan alleen voor de kindle 3 hoesjes vinden op DX. Iemand misschien een idee waar ik een hoesje hiervoor zou kunnen krijgen (In china uiteraard :) )

Fastclaimer schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:50:
En men horloge is binnen: http://www.dealextreme.co...twatch-black-silver-59060
Op 2 oktober besteld, op 5 oktober verzonden.
Voortdurend track and trace in de gaten gehouden, tot ineens vanochtend de TNT voor de deur stond :P
Volgens mijn track and trace staat het pakketje nog in china :P
Horloge werkt voor de rest perfect, zeer tevreden mee!
Was dat met Chinapost?

Chinapost heeft vreselijke tracking ...

• murfie121
Voor de kindle 2 staat er ook een hoesje op http://www.dealextreme.co...g-case-for-kindle-2-40972

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Is er iemand die ervaring heeft met MisterTao.com? Ik zit er aan te denken om dat eens te proberen met een product van $15,- incl. shipping.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:46
Yorin schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:32:
Is er iemand die ervaring heeft met MisterTao.com? Ik zit er aan te denken om dat eens te proberen met een product van $15,- incl. shipping.
Laat eigenlijk maar.

[Voor 12% gewijzigd door maartend op 16-10-2011 11:50]

• tokko1
Yorin schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:32:
Inmiddels al drie producten via hun besteld en binnen gekregen ;)
Redelijke snelheid, prima prijs en service!

Let wel op dat je 15 usd product met of zonder free shipping is,, anders komen er nog kosten overheen. Deze zie je wel voor je besteld maar pas dus wel even op ;)

(Extra korting met recommender tokko1 :o :9 )

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

maartend schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

Doe even lekker zelf een zoekfunctie in dit topic. Staan zat ervaringen.
Als je zelf ook even zoekt, zie je dat er maar 2 á 3 mensen een bestelling hebben geplaatst en maar eentje zijn ervaring schrijft. Daarom mag ik het toch wel vragen?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:46
Yorin schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Als je zelf ook even zoekt, zie je dat er maar 2 á 3 mensen een bestelling hebben geplaatst en maar eentje zijn ervaring schrijft. Daarom mag ik het toch wel vragen?
Klopt, had mijn ding ook al veranderd. Maar wat je ook ziet is dat de gasten van buyincoins er achter zitten en daar is hier heel veel over te vinden.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

maartend schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

Klopt, had mijn ding ook al veranderd. Maar wat je ook ziet is dat de gasten van buyincoins er achter zitten en daar is hier heel veel over te vinden.
Je kan blijkbaar dus ook inloggen met je BIC.com account.

Yorin schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Heb nu 3 dingen besteld bij Mistertao waarvan er 1 binnen is gekomen (staat in het topic). Heb een tshirt besteld en een HDD case (die zijn nog niet binnen). Verloopt opzicht netjes krijg altijd snel antwoord op livechat/mail.

Verzenden is wel wat aan de dure kant. En heb ook al twee keer gehad dat mijn product niet leverbaar was (heb toen netjes mijn geld teruggekregen).

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-01 09:50
Dat is helaas niet de juiste. Ik heb de versie zonder toetsenbord...

• murfie121
clonedonkey schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:15:
[...]

Dat is helaas niet de juiste. Ik heb de versie zonder toetsenbord...
Je kunt ook gewoon kijken naar de maten van je kindle ;)
Als die ongeveer overeen komt met het hoesje, dan past hij wel, het het hoesje moet dan het liefst iets groter zijn, een voorbeeld, Ik heb zelf een bebook club deze heeft de maten 12.1 cm breed 19,6 cm lang
hierbij heb ik gewoon een kindle 3 hoesje bij gekocht http://www.focalprice.com...azon_Kindle_3_Purple.html
deze had de maten 13,3 breed en 19,4 lang, in de breedte past hij perfect in de lengte steekt hij er net een aantal milimeter bovenuit, hier heb ik zelf geen problemen mee want het gaat mij er vooral om dat het beeldscherm beschermd is, als ik een hoesje in de winkel hier koop ben ik er 24,95 voor kwijt nu maar ongeveer 7,50.
Ik denk dat ik deze misschien ook ga bestellen http://www.dealextreme.co...-for-7-tablet-brown-40971 deze is iets groter en past denk ik beter.
Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee