2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2011-09-10
Item was besteld op 2 september, verstuurd op 6 september, en dat bericht bij tracking staat er al sinds 10 september.
Ik had rond die datum ook 2 items besteld (apart) zonder tracking en die zijn al 2 weken binnen. Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan durem?
Ze vroegen aan mij ook om langs het postkantoor te gaan om te zien of m'n pakketje er lag. Toen heb ik uitgelegd dat het hier niet zo werkt, waarna ze me vroegen om nog een maand te wachten. Na anderhalve maand niets ontvangen te hebben (2e deel van de bestelling en de bestelling daarna waren toen al 3 maanden binnen) heb ik weer contact opgenomen en hebben ze uiteindelijk de bestelling nogmaals verstuurd. Die was een week of 4 later bij mij bezorgd. Betrof hier een bubbelenvelop met wat kleine items, een bestelling van €15 ofzo.Cheesy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:25:
Mijn order van 2 augustus (8 augustus verzonden) is ook nog steeds onderweg.
Helaas zonder trackingnumber, en DX zegt dat het maanden kan duren
[...]
Hoe krijg ik overigens een 'bewijs' van m'n postkantoorBeetje zwaar gelul volgens mij.
Edit: antwoord dus op je ticket en leg uit dat je hier niets meekrijgt op het postkantoor zonder tracking code en dat het hier in Nederland anders werkt dan in China/Hong Kong. Om wat voor bedrag gaat het? En bestel je er vaker?
Ik was vandaag blij verrast door DX, trouwens. Op 15/09 voor een collega wat besteld en vandaag al in de brievenbus! Ik had die collega al gewaarschuwd dat het makkelijk 6 weken kon duren, ik heb nog nooit meegemaakt dat het complete proces binnen 2 weken voltooid is

[Voor 8% gewijzigd door FooLsKi op 28-09-2011 18:55]
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Wat is wijsheid?Dear customer
We apologise for this problem
Please let us know do you want to get a replacement or save this as store credit .then you can us it at any time
please advise
A. een nieuwe
B. shopcredits
Het is een horloge van een eurootje of 4, waar dus een barst in zit.
Kan hem in principe nog wel gebruiken tijdens het uigaan, waar ik ze eigenlijk ook voor gekocht heb.
En met een nieuwe heb ik er dan twee dezelfde thuis liggen.
[Voor 6% gewijzigd door Quad op 28-09-2011 21:52]
Dank voor je advies.FooLsKi schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:53:
[...]
Ze vroegen aan mij ook om langs het postkantoor te gaan om te zien of m'n pakketje er lag. Toen heb ik uitgelegd dat het hier niet zo werkt, waarna ze me vroegen om nog een maand te wachten. Na anderhalve maand niets ontvangen te hebben (2e deel van de bestelling en de bestelling daarna waren toen al 3 maanden binnen) heb ik weer contact opgenomen en hebben ze uiteindelijk de bestelling nogmaals verstuurd. Die was een week of 4 later bij mij bezorgd. Betrof hier een bubbelenvelop met wat kleine items, een bestelling van €15 ofzo.
Edit: antwoord dus op je ticket en leg uit dat je hier niets meekrijgt op het postkantoor zonder tracking code en dat het hier in Nederland anders werkt dan in China/Hong Kong. Om wat voor bedrag gaat het? En bestel je er vaker?
Ik was vandaag blij verrast door DX, trouwens. Op 15/09 voor een collega wat besteld en vandaag al in de brievenbus! Ik had die collega al gewaarschuwd dat het makkelijk 6 weken kon duren, ik heb nog nooit meegemaakt dat het complete proces binnen 2 weken voltooid is
Het gaat om een zonnebril van 11 dollar. Nooit eerder besteld daar

Anoniem: 418149
geen gezeik gehad met douane of iets. gewoon handtekeningen en klaar.
kzal volgende week foto's laten zien

Rode Studio HD en een sportband voor een iPhone 4.
Ik moet zeggen, die studio HD bevalt toch wel zeer goed hoor! Komt super geluid uit, en zit erg comfortabel.
Afgezien van de levertijd ben ik zeer aangenaam verrast!
Edit: Overigens ook geen gezeik met douane oid.
[Voor 7% gewijzigd door Ryber op 29-09-2011 18:03]
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Anoniem: 422971
Verzonden op 14-9-11 en ontvangen dus op 29-9-11
Heb de bestelling geplaatst op 3-9-11
Wilde eigenlijk Lamborghini model, maar alleen Taobao had die,
en op een op andere manier lijken me die Studio's voor €34 me niet echt betrouwbaar
Ook vind ik nergens verzendkosten van zarmark ofzo voordat ik bestel, en strax zit ik met 40 verzend oid...
Misschien dat iemand me ooit nog om kan praten

Iig een review binnenkort als ze binnenkomen...
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Ze hebben sinds kort ook een depot in Engeland, en als je product daar ligt (zie je op de site) dan kan je het met een paar dagen al in huis hebben. Ideaal!LieveNiels schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:09:
Snelste DX bestelling ooit. 26e, 4(!!) dagen geleden twee laserpointers besteld om te spelen met de kat. Vandaag binnen.
Ok ik heb mijn magnums binnen. Moet zeggen dat ze goed zitten en degelijk aanvoelen, de rits aan de zijkant is ook erg makkelijk. Ik heb geen ervaring met echte magnums maar ik denk toch dat de kwaliteit van deze nep magnums minder is. Het leer voelt best wel dun, de zolen heb slordigheden bij het lijmen als je goed kijkt en de neus van de schoen voelt zacht en bied dus geen bescherming tegen zware dingen. Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, heb ze pas een paar dagen.maartend schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:12:
[...]
Laat eens weten hoe ze zijn?
Ik sta soms 20 uur achter elkaar op de voeten en heb daarvoor magnums. Enkel kosten die krengen 200 euro. Dit is iets vriendelijker
Het zijn fijne, degelijke schoenen voor slechts 40 euro en zien er goed uit, prima voor festivals en de winter en dat soort dingen maar of ze geschikt zijn om er 20 uur achter elkaar op te lopen? Ik betwijfel het.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Oplossing voor de horloge van 26$ op dit moment:
Ze denken toch goed mee, al vind ik sommige vragen wat vreemd (zoals foto sturen van een stilstaande horlogeThanks for your mail.It seems a little expensive. We do regret for the inconvenience. As for this issue,Would you mind us offer you 10$ gifcard as compensation instead of a refound ? But if you dont wanna it,wee would like to resend you a new one.

☻/
/▌
/ \
Dat is vrij gebruikelijk in andere landen, Nederland is een van de weinige landen waar ze echt niet snappen wat klantvriendelijk is.Blord schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:56:
Wat ik wel goed vind van Dealextreme is dat ze zonder morren de bestelde produkten annuleren. Zelfs als het betaald is doen ze niet moeilijk over een refund. Ze verontschuldigen zelfs voor de eventuele ongemakken.
Anoniem: 397820
Zo ja wat kan er gebeuren nadat et wordt vernietigd ?
Of zijn er op DX andere earphones die beter zijn dan deze en miss hetzelfde van prijs/goedkoper
http://www.dinodirect.com...t-watch-leather-band.html
Ik snap ze alleen niet helemaal. Nu toch alleen giftcard en bijbetalen?
Thanks for your email.<BR>I advise you accept giftcard to open a case as you like.If the price difference is large, you need pay for it.
[Voor 9% gewijzigd door Kixtart op 02-10-2011 00:33. Reden: fixed]
☻/
/▌
/ \
Tsja is altijd een kans dat jouw pakketje wordt gechecked.Anoniem: 397820 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:39:
Is er enkel gevaar bij aankoop van de witte Dr.Dre's bij de duane ?
Zo ja wat kan er gebeuren nadat et wordt vernietigd ?
Of zijn er op DX andere earphones die beter zijn dan deze en miss hetzelfde van prijs/goedkoper
Volgens mij betaal je dan alleen belasting erover, en krijg je het alsnog.
Indien je niet betaald wordt hij 'vernietigd'
Heb zelf de witte gister besteld, en ga morgen naar New York.
Hopelijk liggen ze thuis als ik terug ben. We zullen zien

Anoniem: 424970
Dan zou het wel makkelijk zijn als je kunt zien welke items je verstuurd wilt krijgen om zo nog sneller binnen te krijgen.

En heeft iemand ervaring met de Genuine Apple iPhone 3GS Replacement Touch Screen + LCD Screen Modules, hoe dus de kwaliteit is met touch en resolutie of dat hetzelfde werkt of toch minder?
http://www.dealextreme.co...-lcd-screen-modules-37188
Voor items uit de UK warehouse begint de SKU met 9044, gevolgd door de SKU voor hetzelfde item Hong Kong. Het zal waarschijnlijk wel sneller zijn dan vanuit HK, maar de 3 day shipping waar ze van spreken klopt toch niet veel van, mijn bestelling staat al bijna 2 weken op shipped, maar ik heb nog niks gezien...Anoniem: 424970 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:31:
Wat ik me wel afvraag is hoe ik kan zien of het uit Engeland komt wat er verstuurd gaat worden.
Dan zou het wel makkelijk zijn als je kunt zien welke items je verstuurd wilt krijgen om zo nog sneller binnen te krijgen.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ik mag toch hopen dat ze de bevoorrading van dat "UK warehouse", wat gezien het geringe aantal artikelen (momenteel 183) dat ze er hebben desnoods een kamertje in het huis van een Chinese familie kan zijn, wat vlotter doen dan hun verzending aan de gewone klanten. Hoelang duurt het om een paar dozen gevuld met nieuwe voorraad door een fatsoenlijke expediteur van Hong Kong naar de UK te laten vervoeren? Dat hoeft toch niet meer dan 24-48 uur te duren?
Tot zover ben ik niet onder de indruk.
Toch wel een nieuweKixtart schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
http://www.dinodirect.com...t-watch-leather-band.html
Ik snap ze alleen niet helemaal. Nu toch alleen giftcard en bijbetalen?[...]

We do regret for any inconvenience caused! A new package will be shipped as soon as possible. The package includes the following item(s):
Classic Elegant Men Mechanical Wrist Watch 8403a S$ 23.08 x 1
Please take a note of the new order number *****-**. We never charge you any money on the new order.
You will receive a notification email when the new package is dispatched.
☻/
/▌
/ \

Ik heb deze wireless sensor bar vorige week ontvangen.BadpunK schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 07:39:
Zo heb maar eens een wireless wii bar en de goedkoopste wii controller besteld. Volgens de recensies zou het goed spul moeten zijn. We wachten af..
Werkt prima maar die stand zit er niet bij zoals in de reviews ook al werd gezegd.
Voor mensen die niet goed Chinees Engels begrijpen:
De In stock: ships in 2 to 4 days melding betekent: Is misschien op voorraad en wordt in 10 tot 40 dagen verzonden

Verkeerde maatResistor schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:06:
[...]
20 dagen, voor mijn gevoel wel netjes.
Alleen jammer dat 1 van de lampjes wat schade had aan het glas, maar daar ga ik niet zo moeilijk over doen. Ze zijn dus aan de buitenkant 99% glas (die ene % zijn 2 kleine pennetjes)
Alleen jammer dat de camper nog een week weg is, ik kan dus niets zeggen over de uiteindelijke kleur.
Krimpkous is ook goed, ik heb geen last van de plakbandresten op het dunne setje, op de dikke is het inderdaad een ramp. En het antistatisch polsbandje is voor volwassen Chinezen of Europese kinderen, voor mij iets aan de strakke kant (ik krijg hem met veel pijn en moeite om, en strakker trekken hoeft niet
)

Nu maar deze besteld.
[Voor 6% gewijzigd door Resistor op 03-10-2011 22:25]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Twee van deze? http://www.intimategadget...-fantasy-egg-for-him-wavyQuad schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:59:
Mm ik heb nu dus 7$ store credit, en weet niet wat ik er mee ga doen.
ideas?

Hmmm, blijkbaar is DX hun stuff een beetje aan het opsplitsen in aparte shops met eigen URL.
[Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 03-10-2011 22:28]
Viezerik

Viel dit wel op btw:
NOTICE: October 1st HKT is China's National Day.The customer service dept. and fulfillment center will be out of service from Oct 1st, 2011 to Oct. 5th, 2011 and back to work on Oct. 6th, 2011.
[Voor 32% gewijzigd door Quad op 03-10-2011 22:27]
Vandaag is mijn bestelling van Dealextreme verzonden.
Hoelang zou het nou duren voordat ik het echt ontvang?
Er staat wel 7-10 dagen, maar klopt dat ook ook?
Hopelijk niet, kan niet wachten!!

3 dagen of 3 weken?418O2 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:40:
Dat weet je nooit. Soms een week, soms 3.

3 dagen is mogelijk.
3 weken is meer reëel

aahFrankTM schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:51:
[...]
3 dagen is mogelijk.
3 weken is meer reëel

Misschien EMS ook is naar Nederland brengen

Bedankt voor je antwoord
[Voor 10% gewijzigd door remyguys op 04-10-2011 09:52]
Ach.. soms duurt 't wel langer. Heb ooit eens per ongeluk rond het Chinees Nieuwjaar wat besteld. Krijg je 't een paar maanden later (volgens mij al met al 11 weken). Maar ik was 't ding al vergeten (so cheap), dus dan is 't eigenlijk een cadeautje (wel 'n sigaar uit eigen doos, maar goed).remyguys schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:51:
[...]
aah![]()
Misschien EMS ook is naar Nederland brengen![]()
Bedankt voor je antwoord
Als je dit topic trouwens wat beter doorleest, had je ook wel kunnen lezen dat levertijden variëren van krap een week tot een maand (of meer). Het mooie is wel dat je eigenlijk altijd krijgt wat je hebt besteld (soms wat extra bijbetalen voor douane, etc.) al duurt het wat langer. En mocht 't te lang duren, dan hebben ze vaak goede regelingen (instore credit, etc.). Je bent je geld nooit echt kwijt. Tenminste, dat is mijn ervaring met DX en BuyInCoins.
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Geloof ik ook best wel:p, maar wilde niet echt 258 paginas doorlezen zoekend naar het antwoord als je snapt wat ik bedoelFrizzz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:10:
[...]
Ach.. soms duurt 't wel langer. Heb ooit eens per ongeluk rond het Chinees Nieuwjaar wat besteld. Krijg je 't een paar maanden later (volgens mij al met al 11 weken). Maar ik was 't ding al vergeten (so cheap), dus dan is 't eigenlijk een cadeautje (wel 'n sigaar uit eigen doos, maar goed).
Als je dit topic trouwens wat beter doorleest, had je ook wel kunnen lezen dat levertijden variëren van krap een week tot een maand (of meer). Het mooie is wel dat je eigenlijk altijd krijgt wat je hebt besteld (soms wat extra bijbetalen voor douane, etc.) al duurt het wat langer. En mocht 't te lang duren, dan hebben ze vaak goede regelingen (instore credit, etc.). Je bent je geld nooit echt kwijt. Tenminste, dat is mijn ervaring met DX en BuyInCoins.

Maar bedankt, ik weet genoeg

En 3 maanden is ook mogelijkFrankTM schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:51:
[...]
3 dagen is mogelijk.
3 weken is meer reëel
29-Sep-2011 Verstuurd
Vandaag 4-Okt-2011 binnen.
Dat mag wel vaker zo van mij

[Voor 6% gewijzigd door Antje14 op 04-10-2011 15:29]
genuine zijn ze niet, maar ze doen wat ze moeten doen. met het touchscreen merk je wat verschil maar het lcd is exact het zelfde.Anoniem: 424970 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:31:
En heeft iemand ervaring met de Genuine Apple iPhone 3GS Replacement Touch Screen + LCD Screen Modules, hoe dus de kwaliteit is met touch en resolutie of dat hetzelfde werkt of toch minder?
http://www.dealextreme.co...-lcd-screen-modules-37188
Why?Quad schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:45:
Edit: Wordt het niet een x tijd voor een nieuw deel..?[/blue]
Anoniem: 425170

Beide items staan ook nog steeds op 'Temporarily sold out'.
Tot zover de theorie van de snellere levering vanuit het UK warehouse.Delivery Time:
approx. 1~3 business days to most UK destinations.
approx. 3 business days to most Western Europe destinations.
Vorige week maandag was de eerste werkdag na mijn bestelling de vrijdag ervoor. Nu dag 7 dus. Tot zover de praktijk. Ik lees van mensen die de 29e besteld hebben uit China en het vandaag ontvangen hebben. Ik heb de 23e besteld. Dat slaat toch helemaal nergens op?
Chinese webshops leveren HEEL traag, en ELK onderdeel kan apart geleverd, of veel later geleverd worden. Het is niet dat alles wat op deze sites bij hen in stock is, ze wachten tot er genoeg kan besteld worden bij hun leveranciers en dan opgestuurd. Hun levertermijnen KLOPPEN NIET en voor die prijs neem je het erbij!
Dus voor iedereen : Klaag pas als het 2 maanden heeft geduurd!
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ik kan aanraden om rond 10 november niets meer te bestellen in china als je dat snel nodig hebt,
omdat de Sinterklaas en Kerst Periode dan voor de deur staan en het dan heel lang kan duren voordat je een pakje ontvangt. bij mijn duurde dit afgelopen jaar 3 maanden!!!!! en dat was niet met 1 pakje maar met wel 3.
En van dat UK warehouse mag je dus WEL verwachten dat het er vrij vlot zal zijn. Daarvoor hebben ze het juist in het leven geroepen en daar claimen ze zelf ook een veel kortere levertermijn. Het is ook verhoudingsgewijs 'naast de deur' dus dat moet ook makkelijk kunnen.
Alles begint sold out te raken, en wordt niet aangevuld.
Zou het te maken hebben met 1 oktober? Geen idee..
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 05-10-2011 10:44. Reden: Blue tag verwijderd]
Jawel, maar zelf heb ik ooit eenmaal er geld op moeten zetten op de prepay paypal-manier, waar ik daarna wel meteen direct via mijn rekening kon betalen. Mogelijk is het nog steeds zo.Conteaster schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:24:
Klopt het dat DealExtreme betalen direct vanaf bankrekening via paypal niet accepteert? Kon het via google niet erg duidelijk krijgen.
☻/
/▌
/ \

Aantal niet Sold Out artikelen in UK warehouse is vandaag weer gestegen naar 41.
Anoniem: 99190
R4Bay is wel betrouwbaar is het illegale neefje van Pandawillkikkiaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:47:
hallo, ik wilde beats by dre pro of studio of detox bestellen bij dx heeft iemand hier ervaringen mee want op dx zijn best veel slechte verhalen te vinden. en is deze site een goede http://r4bay.com/Wholesale-monster_c366?page=1
Als je om kwaliteit geeft, koop je ze toch origineel..?kikkiaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:47:
hallo, ik wilde beats by dre pro of studio of detox bestellen bij dx heeft iemand hier ervaringen mee want op dx zijn best veel slechte verhalen te vinden. en is deze site een goede http://r4bay.com/Wholesale-monster_c366?page=1
In tegenstelling tot Kixtart heb ik nog nooit geld op m'n PayPal-account gezet. Ik heb jaren geleden m'n bankrekening ooit eens gekoppeld aan PayPal en heb altijd gewoon prima kunnen betalen bij DX (en BiC e.v.a.)Conteaster schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:24:
Klopt het dat DealExtreme betalen direct vanaf bankrekening via paypal niet accepteert? Kon het via google niet erg duidelijk krijgen.

Gisteren trouwens weer wat prullaria ontvangen die ik 3 weken geleden had besteld bij DX. Wat alarmsensors (wat 'n lawoai!), een lamp met sensor voor buiten, etc. Werkt allemaal naar behoren. Binnenkort de website maar weer eens doorstruinen.
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
ik heb 2 soorten dre tour gekocht een van 4 euro en een van 20 euro.. en het is ook verzonden ik heb ook een track&trace nummer alleen die werkt niet?? hebben meer mensen hier last van?

oke,, maar ik heb ze vorige week woensdag al besteldQuad schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:27:
Kan wel 3/4 dagen duren voor de code werkt.
Gast.. het kan wel weken / maanden duren als je iets van een DX-achtige site besteld. Lees je wel mee?Anoniem: 418881 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:31:
[...]
oke,, maar ik heb ze vorige week woensdag al besteld

Oh.. en shipped betekent niet automatisch dat 't ook onderweg is. Kan zo weken op 't vliegveld blijven staan. Tot ze een pallet vinden waar je bestelling nog net even tussen past.

[Voor 24% gewijzigd door Frituurman op 05-10-2011 14:38]
Dan koop je toch andere waar de kwaliteit wel goed is en niet zo duur?kikkiaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:28:
ja alleen de originele zijn heel duur het gaat me niet alleen om kwaliteit het gaat me ook om dat de verkoper betrouwbaar is en de phones goed werken. alleen zijn die van r4bay betere kwaliteit dan dx?
Trouwens, zo goed zijn die dr dré's ook niet, en is t overhyped.
Klopt, maar in mijn geval kwam er een of andere beveiliging in beeld (alweer lang geleden) waardoor ik niet direct iets af kon laten schrijven (rekening was al gekoppeld). Na eenmalig geld iets gekocht te hebben met prepay-bedragje kon het opeens wel.Quad schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:17:
In het kort, zoals bij mij is iig:
- Klant geeft melding via PP te betalen
- Klant logt in op PP, en gaat akkoord met bedrag.
- PP schrijft geld van je rekening
- PP stort geld op rekening of account van de andere partij.
zo gaat het dacht ik.
☻/
/▌
/ \
Het is een hype en ik raad je aan om er niet in mee te gaan.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
die van 25 dollar zijn die beter dan die Sennheisers van 12 dollar ofso

Maar iedereen zegt et toch echte zijn

Geluid is ook erg overtuigend

Bij mij toch
Ik heb nochtans wel al gelezen er fraude is gepleegt hierbij,
Die et aan dealextreme verkoopt dat die Echte Sennheisers en Fake's bij elkaar mixt
Neen hoor, ik ben een rasechte Belg, en begrijp ook maar half van wat je zegt...Anoniem: 397820 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:50:
Kan makkelijk zijn omdat ik belg ben?
naja...
Correcter zou zijn :Anoniem: 397820 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:08:
Tja dacht ik ook,
Maar iedereen zegt et toch echte zijn
Geluid is ook erg overtuigend
Bij mij toch
Ik heb nochtans wel al gelezen er fraude is gepleegt hierbij,
Die et aan dealextreme verkoopt dat die Echte Sennheisers en Fake's bij elkaar mixt
Dat dacht ik ook, maar iedereen zegt dat ze klinken als echte Senheizers.

Het geluid is ook erg overtuigend, ook voor mij.
Ik heb nochtans wel al gelezen dat er fraude word gepleegd, DealExtreme verkoopt soms echte Senheizers en soms namaak, ze blijken dit te mixen.
Voila, en zelfs de Nederlanders onders ons kunnen dit zo lezen, zonder op zoek te gaan naar de codewoorden...
Alleen jammer dat je Sennheiser als Senheizer schrijfttc982 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:37:
[...]
Neen hoor, ik ben een rasechte Belg, en begrijp ook maar half van wat je zegt...
[...]
Correcter zou zijn :
Dat dacht ik ook, maar iedereen zegt dat ze klinken als echte Senheizers.
Het geluid is ook erg overtuigend, ook voor mij.
Ik heb nochtans wel al gelezen dat er fraude word gepleegd, DealExtreme verkoopt soms echte Senheizers en soms namaak, ze blijken dit te mixen.
Voila, en zelfs de Nederlanders onders ons kunnen dit zo lezen, zonder op zoek te gaan naar de codewoorden...

De echt zijn Sennhezer de fake Senheizermaarud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:40:
[...]
Alleen jammer dat je Sennheiser als Senheizer schrijft

Welke had je besteld? Mijn katten vinden dat ook erg leuk namelijkLieveNiels schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:09:
Snelste DX bestelling ooit. 26e, 4(!!) dagen geleden twee laserpointers besteld om te spelen met de kat. Vandaag binnen.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Wat betekent dit? Dat ze de order ook echt niet gaan uitleveren en men het geld terugstort? Waarom zouden ze die order dan zelf gecancelled hebben? De items staan nog steeds op de UK warehouse site als temporarily sold out maar zijn op de Chinese site en US warehouse nog gewoon op voorraad.

Voor zover ik weet is er überhaupt nergens een directe voorraad.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:14:
Wat zijn ze toch in vredesnaam aan het doen daar bij DX? Nu heeft mijn order plotseling 'spontaan' de status "Cancelled" gekregen waar die eerst steeds op "Packaging" stond waarbij de datum al twee maal was opgehoogd.
Wat betekent dit? Dat ze de order ook echt niet gaan uitleveren en men het geld terugstort? Waarom zouden ze die order dan zelf gecancelled hebben? De items staan nog steeds op de UK warehouse site als temporarily sold out maar zijn op de Chinese site en US warehouse nog gewoon op voorraad.
Op de site staat gewoon een datum die wordt aangegeven door hun leveranciers.
Alles minder dan "op voorraad" betekend dat het waarschijnlijk niet geleverd kan worden.
En "op voorraad" soms ook

Ondertussen heb ik die mail wel gecheckt en er waren inderdaad berichten van cancellation van de order:
Opvallend is wel dat deze mail kwam van iets dat zich "Extreme Deal" noemt en dat van een gmail adres komt. Ik vraag me af of dat UK warehouse een of ander dealtje is met een particulier in de UK dat aan het mislopen is. Ik meldde al de opvallende meerderheid van "Sold Out" artikelen in dat UK warehouse.Dear customer,
Thank you for ordering from Dealextreme.
We are sorry to inform you the item you've ordered in our oversea warehouse are unavailable now, so we are unable to ship this item for you, therefore we have cancelled this order and refund for you, if you have paid the order by Paypal, you can check the refund in your Paypal account now, if you have paid it by Credit card, it will take 7-21 working days for the refunds arrive to you, please kindly wait for it.
As a compensate for the inconvenience we have brought you, we will give you a $3 coupon, you can use it in your shopping cart before check out.
Please reply to this email, we will send you the coupon code after we got your confirmation, thank you.
Sorry for the trouble.
Best regards
DX Team
Ik heb ondertussen een mail teruggestuurd naar dat gmail adres en als ik niet vlot iets hoor zal ik ook iets soortgelijks sturen aan support@ (en/of sales@ waar ik de officiële cancellation en refund mails van heb gekregen).
Ik schreef o.a.:
Zo moeilijk is het toch niet om dat alternatief te bedenken. Het feit dat dit niet zo gedaan is versterkt mijn vermoeden dat dit UK warehouse initiatief wat los staat van de reguliere DX verkoop en dat men de orders niet makkelijk over had kunnen zetten naar levering vanuit China.I don't want the order cancelled, I want to buy these items and have them delivered. If not from the UK warehouse then from the Chinese stocks. If you are unable to deliver from the UK warehouse an e-mail informing me of that fact with the question whether I want to cancel the order or have the items delivered from the Chinese stocks would have been the preferred action instead of just cancelling the order. That would have created much less hassle for me.
Als ze het in China nog hebben zouden ze het vooraan in de wachtrij van te verschepen goederen kunnen zetten om het verlies van tijd en de oorspronkelijk beloofde snelle levering vanuit de UK zoveel mogelijk te compenseren.
Wat een gedoe met mijn eerste order bij DX. Ik hoop dat het uiteindelijk nog wat oplevert na alle moeite die het kost.
http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1062
deze heb ik net bij DX gekocht. $2,35 / 1stuk of $1,63 /10 stuks.

http://www.dealextreme.co...e-ipad-ipad-2-black-57797
[Voor 25% gewijzigd door M a r c o op 07-10-2011 14:28]

Intro
Nadat mijn Syma S107 heli het begeven had(bijna onmogelijk maarja uiteindelijk

Pakket
Na deze besteld te hebben bij pandawill, lekker even een bakkie koffie gedaan.. of eigenlijk een paar. Maar na twee weken lag hij in de bus, althans de postbode kwam ‘m personelijk overhandigen want het was nogal een groot pakket. (30x40x15cm)
Mooi, pandawill had prijs op ’20 dollar” gezet, geen belasting te betalen!
Goed verpakt, de doos zat met bubblewrap omwikkeld in het welbekende gele pakkettape. Allerlei stickers, geen idee waar voor ze zijn maar het was een mooi versierd pakketje.
Daarin de proffesionele doos met mooie afbeeldingen en handig open te maken systeem.
In de doos zat piepschuim met daarin verschillende uitsparingen, zoals op de afbeeldingen te zien is.
(Naast wat te zien is zat er ook nog een Engels en Chinese handleiding bij)

Mijn eerste indruk was dat het een kwalitatief goede helikopter was, de stevige doos met daarin goed verpakte helikopter en Engelse handleiding waren ten eerste al erg goed.

Bij het vliegen is de handleiding wel echt nodig, want je dient eerst het toestel te ‘trimmen’. Zo af te stellen dat deze in de lucht stil blijft hangen. Dit was wel een tricky job maar met de handleiding wel te doen (kleine knopjes op afstandsbediening drukken om te trimmen).
Daarna het vliegen
Je merkt echt duidelijk dat deze helikopter wel bedoeld is voor de wat meer ervaren vlieger. Ten eerste kan je al meer sturen dan de S107, maar dit gaat daarnaast ook veel directer. Lastig maar leuk!
Blijven oefenen en je merkt steeds meer dat je de helikopter onder controle begint te krijgen. (Daar hoort veel crashen bij

Nu heb ik de helikopter naar twee weekjes vliegen toch wel redelijk onder controle en kan ik er leuk en snel mee door het huis vliegen. Als het nagenoegen windstil is buiten kan je ook buiten mee vliegen, dit is echt een tip voor het oefenen,, Ruimte!
Kwaliteit
Zoals ik al had gezegd is de verpakking van erg hoge kwaliteit. Een stevige doos met daarin piepschuim met holtes waar de onderdelen precies in passen om zo tijdens vervoer niet beschadigd te raken.
En wat betreft de kwaliteit van het toestel zelf ook uitstekend. Vleugels, achterroter en achter ‘flap’ zijn van flexibel plastic die dus niet snel zullen breken en de rest is van kwalitatief hoog plastic.
Mechanisch gezien is dit toestel ook een stapje hoger dan de S107. Twee electromotoren die de ‘tilt’ regelen en een apparte electromotor die voor ‘power’ zorgt. Als er iets intern aan stuk gaat is dit denk ik lastig te maken. Maar het ziet er wel stevig uit en wordt goed beschermd door de kap die er overheen zit. Dus dit zal vast niet snel gebeuren.

Conclusie
De Xieda no 9958 van Pandawill is een erg leuke helikopter voor degene die niet té veel geld uit willen geven maar wel echt een helikopter willen die er goed uit ziet en een uitdaging is om mee te vliegen!
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
Ze verkopen ook Heli's bij DX?Quad schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:57:
Grappig dingetje, maar ik snap niet wat het te maken heeft met DealExtreme?
Je hebt het bestelt bij pandawill..
Nee.. dit is inmiddels toch ongeveer het 'chinese webshops' topic...
^^ hear heartokko1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:58:
[...]
Ze verkopen ook Heli's bij DX?
Dat klopt, daarom gaf ik eerder ook aan dat het tijd werd voor een nieuw topic, omdat het vooral offtopic geblaat wordt. (begrijp mij niet verkeerdtokko1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:58:
[...]
Ze verkopen ook Heli's bij DX?

Verstuurd op 27/8/2011
Twee weken terug briefje van de douane. Netjes naar waarheid ingevuld 4x zonnebril met waarde 25 USD.
En een screenprintje van de dealextreme factuur.
Woensdag 5/10/2011 pakketje afgehaald van postkantoor

Geen douane kosten of iets

Wat een goede replica's zeg! Als ze ook nog een beetje UV protectie bieden zijn ze helemaal geweldig!
[Voor 11% gewijzigd door Mark- op 07-10-2011 16:03]
"Dealextreme" topic is ook soort van sluikreclame tough..

Tevens is DX echt de shop met minste service en slechtste vooraadbeheer

Loop al jaren mee in het "china shoppen" wereldje, en ken genoeg shops die betrouwbaar zijn en hier niet besproken worden omdat het DX topic is >.<
(Ken z'n 40 shops, waar ik bij 35 shops iets besteld heb, en binnengekregen.. )
Tijd voor een nieuw "Chinese webshops" topic met een goede openingspost, verschillende shops en uitleg....
[Voor 11% gewijzigd door tokko1 op 07-10-2011 16:04]

Mijn excuus is dat ik alleen nog maar bij DX besteld heb

Anoniem: 99190
Maar hier worden eigenlijk alle webshops besproken (buyincoins,pandawill soms wat taobao) daarom is een nieuw deel met een nieuwe titel misschien een goed idee.Quad schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:57:
Grappig dingetje, maar ik snap niet wat het te maken heeft met DealExtreme?
Je hebt het bestelt bij pandawill..
Dit topic is gesloten.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen