Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Akkoord gaan doe ik absoluut niet, wat moet ik nou met weegschaaltjes waarmee je bv coke kunt wegen. En dan ook zo smerig doen door om voor hetzelfde verkoopprijs te proberen verpatsen aan mijMistraller schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:19:
[...]
Niet mee accoord gaan, dan krijg je vervolgens een excuusmailtje en sturen ze braaf het juiste artikel op. Ze proberen dit gewoon om alsnog geld te vangen voor de verkeerde spullen.

Naja we wachten af..
Heeft iemand hier wel eens een heffing ontvangen voor het importeren van imitatiegoederen via DX?
[ Voor 9% gewijzigd door .CoUk op 12-05-2010 16:44 ]
Nog nooit last van gehad gelukkig..CoUk schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:36:
Wellicht denk ik te gemakkelijk maar: Ervaringen met DealExtreme.com en vergelijkbare webshops
Heeft iemand hier wel eens een heffing ontvangen voor het importeren van imitatiegoederen via DX?
* JamesB009 klopt af.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Volgensmij mag je toch een X aantal gratis invoeren? Dat mag iig als je uit Amerika goederen meeneemt, tot een X bedrag zonder invoerrechten e.d, daarboven wel. lijkt me dat dat hiervoor ook is?.CoUk schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:36:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik doel met mijn vraag op imitatiegoederen. Wellicht nog even verduidelijken; goederen die het merkenrecht schenden. Dus bv een doosje met 100 'real authenitik geenuiine Apple headphones' oid.stijnovinchi schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:27:
[...]
Volgensmij mag je toch een X aantal gratis invoeren? Dat mag iig als je uit Amerika goederen meeneemt, tot een X bedrag zonder invoerrechten e.d, daarboven wel. lijkt me dat dat hiervoor ook is?
Net zoals namaak merkkleding, die zal ook vernietigd worden.
Als het verkocht wordt als generic headphones (Works also with iPhone) oid, dan zal je ze vast wel geleverd krijgen.
Invoerrechten kan je wel krijgen zodra het boven een bepaald bedrag komt. (Zo even geen idee hoe hoog dat ook alweer was) Als ze bij de douane je pakket eruit pakken moet je invoerrechten betalen, pakken ze je pakket er niet uit zou je officieel daar zelf aangifte van moeten doen en achteraf betalen.
Heb zelf nog nooit dure spullen uit het buitenland laten overkomen, dus tot op heden nog geen ervaring mee.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Things are cheaper for a reason
Valt dus nog mee, 3 weken, da's maar een weekje meer dan anders, ondanks die vulkaan
Besteld op 19-04-2010, shipped op 21-04-2010..maar nog niets binnen.
Irritante vulkaan
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dit is niet correct, want de douane kan wel degelijk tot vervolging overgaan, hoewel ze dit voor een enkel product vermoedelijk niet gaan doen en alleen overgaan tot inbeslagname.Nakebod schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:28:
Als ze het al onderscheppen, en het is namaak cq inbreuk op het merkenrecht ben je het gewoon kwijt en zal het vernietigd worden zoals alle andere namaak artikelen. (Okay, en de douane die zelf wat bewaard)
Net zoals namaak merkkleding, die zal ook vernietigd worden.
Er was bij Kassa ook een keer aandacht voor iemand die voor een normale prijs een Disney-artikel had gekocht op het internet en in plaats van het artikel een dagvaarding van Disney kreeg omdat het artikel als namaak door de douane was onderschept. Niet echt netjes van Disney om een fan die een origineel artikel denkt te kopen zo aan te pakken.
Nu nog 2 andere orders...
[ Voor 57% gewijzigd door Mistraller op 12-05-2010 22:23 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Zondag 9 mei besteld ( daar was het nog 8 mei blijkbaar
11 mei verzonden en nu rustig aan het wachten.
Pakketten uit Hong-kong komen bij mij normaal atijd op 6 dagen na verzending maar nu zal daar een beetje vertraging op zitten denk ik.
Nope, naar het oosten toe wordt het juist laterBumba007 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 10:46:
Zondag 9 mei besteld ( daar was het nog 8 mei blijkbaar)
Wildfire schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:54:
[...]
Nope, naar het oosten toe wordt het juist later
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39095
Een "Nokia N97 nepper". Maar welke functies mist hij nou voornamelijk. En welk OS draait hij dan op?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
En specs trekken echt op niets :
Built-in/Included Memory: 2551KB Built-in
Digital Camera(s): Dual Camera, 300K Pixels (640 x 480 px)
Geen geheugenkaartslot, geen wi-fi, geen gps, ovi shop zal uiteraard niet werken aangezien die geen symbian is
Deze telefoons zijn gewoon pure namaak zodat je tegen je vrienden kan zeggen dat je een N97 hebt fzo
En zo'n nep telefoon,wil je echt niet hebben.. meestal een vage processor op 100 mhz enz..

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Business as usual. Gewoon 3 weken niet kijken en ineens ligt er een gele envelop in de bus/bij het postkantoorfeep schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:53:
Vorige week had ik ook wat besteld bij Dealextreme en er stond bij de status dat alles was verzonden. Keek ik de volgende dag weer en stond er dat een deel was verzonden en de rest stond op wachten op stock. Een paar dagen later stond het op packeging en nu staat er weer waiting on stock.echt geen touw aan vast te knopen.
---------------
Lekkere gang van zake dan als dit normaal is. Maar ja maakt toch niet zo heel veel uit het komt van zelf wel.Mistraller schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:03:
[...]
Business as usual. Gewoon 3 weken niet kijken en ineens ligt er een gele envelop in de bus/bij het postkantoor
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Erg goede ervaringen mee tot nu toe
Elke batterij die ze daar verkopen, ongeacht voor welke apparaat, levert nooit de beloofde capaciteit. De producenten zeggen dat expres zodat ze meer zouen verkopen.Rednasius schreef op zondag 16 mei 2010 @ 01:51:
Heb USB bluetooth dongles besteld en later een laptop accu. Spullen werken en deden er 3-4 weken over met de post. Laptop accu leverde overigens niet de beloofde capaciteit (Acer 4000 series), maar was wel bijna de helft goedkoper dan elders.
Iemand ervaring mee? Kunnen ze bijv. heel oud zijn en slecht doen?
Verder een geweldige shop om handige spullen weg te halen.
Ik verwacht dat ie vandaag of morgen gaat branden
Dat is nonsense. Ik heb al veel accu's besteld. Heel vaak zie je een super-cheap-ass accu-tje, en een iets duurdere. De allergoedkoopste is meestal niet zo geweldig. Maar als je de ietsje duurdere neemt, die meestal gewoon dezelfde capaciteit heeft als de originele, dan is er niks aan de hand.Bumba007 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:10:
[...]
Elke batterij die ze daar verkopen, ongeacht voor welke apparaat, levert nooit de beloofde capaciteit. De producenten zeggen dat expres zodat ze meer zouen verkopen.
Ik heb nu voor mezelf voor 3 mobiele toestellen en 2 fotocamera's hele goede spare accu's. Mijn Canon Ixus 75 lijkt het zelfs langer vol te houden op de DX accu.
Kortom: Er zijn veel slechte accu's te koop (zelfs refurbished) maar als je goed naar de reviews kijkt, en niet de allergoedkoopste bestelt als er meerdere versies zijn, dan kan je een hele goede batterij hebben.
Maar ja, het blijft DX, dus je weet het nooit zeker. Maar om over ELKE batterij te spreken, dat gaat me toch iets te ver.
---------------
Ben benieuwd hoelang het gaat duren, heb namelijk wel een stuk of 15 verschillende producten bestelt, die ik niet allemaal even hard nodig had maargoed.
O.a. een 8.9" touchscreen om in m'n EeePC te bouwen, en een stoere huuuge vibrator body massager voor een vriendin
Ik heb namelijk een bluetooth hoofdtelefoon die het niet goed doet.
DX bood -na excuses- eerst een vergoeding aan. Ik zei dat prima te vinden zolang het maar een 100% vergoeding was zodat weer ik een nieuwe kon bestellen.
Nu moet het artikel terug naar DX als de verzendkosten niet meer bedragen dan 40% van de waarde van het artikel. Ze vergoeden dan de verzendkosten, tenzij je gebruik maakt van 'courier services' zoals TNT, DHL, EMS, UPS en Fedex die niet voor vergoeding in aanmerking komen...
Wat is de goedkoopste manier van terugsturen? Lukt dat wel voor onder de € 14,80 ?!? (=40% van waarde)
Even wegen, kijken wat dat kost aan postzegels, komt je vast wel onder de 14.80timmersr schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:58:
Wat is de goedkoopste manier van terugsturen? Lukt dat wel voor onder de € 14,80 ?!? (=40% van waarde)
(singapore was 12 euro ofzo, maar je kon geen ruk met die T&T).
Dan zou ik zeggen pech gehad, stuur maar een nieuwe op. TNT of DHL zijn wel onderhand de enigste pakket diensten in nederland...Ze vergoeden dan de verzendkosten, tenzij je gebruik maakt van 'courier services' zoals TNT, DHL, EMS, UPS en Fedex die niet voor vergoeding in aanmerking komen...
[This space is for rent]
Maarem TNT is van de overheid, de overheid kost ons geld, de service is belabberd, dus gewoon vermijden
TNT Internationaal Package Plus is gewoon traceerbaar naar het buitenland. 13,10 voor zone EU1 bestemmingen tot 2KG.SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:40:
Volgens mij toen TNT in iedergeval geen internationale T&T. DHL dacht ik wel, maar ook stuk duurder.
(singapore was 12 euro ofzo, maar je kon geen ruk met die T&T).
Euh? TNT is volledig geprivatiseerd dus geen eigendom van de overheid.Mandera schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:15:
Maarem TNT is van de overheid, de overheid kost ons geld, de service is belabberd, dus gewoon vermijden
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dan is dat mogelijk recent gedaan, kan er zo even geen info van vinden (voor non-EU landen), halve help site van TNT krijg je een mooie:thaan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:17:
[...]
TNT Internationaal Package Plus is gewoon traceerbaar naar het buitenland. 13,10 voor zone EU1 bestemmingen tot 2KG.
Onze excuses, de pagina die u zoekt is niet beschikbaar.
Maar eerste pakket is binnen
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2010 09:27 ]
Typisch nederlandsfeep schreef op zondag 16 mei 2010 @ 01:42:
[...]
Lekkere gang van zake dan als dit normaal is. Maar ja maakt toch niet zo heel veel uit het komt van zelf wel.

Heb al meerdere keren wat bij Dealextreme besteld, bevalt zeker goed! Het duurt inderdaad wel 2-3 weken, als je het snel nodig hebt moet je het maar ergens anders bestellen
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ligt aan de grootte van het pakket. Bij mij is een sleutelhanger verstuurt de 6e en was hier afgelopen zaterdag. Echter een groter pakket was 26 april verstuurt en die was er afgelopen vrijdag.Bor de Wollef schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:32:
Heeft iemand enig idee hoe lang het versturen op dit moment ongeveer duurt? Ik heb een pakje wat op 6-May-2010 is verstuurd, nog niet aangekomen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Mijn bestelling bleek helaas defect te zijn. Ik heb 't ook teruggestuurd naar DX, via TNT pakketpost. Kost 19 euro. Als je het aangetekend doet 21 euro.timmersr schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:58:
Heeft iemand ervaring met het terugsturen van artikelen naar DealExtreme?
Ik heb namelijk een bluetooth hoofdtelefoon die het niet goed doet.
DX bood -na excuses- eerst een vergoeding aan. Ik zei dat prima te vinden zolang het maar een 100% vergoeding was zodat weer ik een nieuwe kon bestellen.![]()
Nu moet het artikel terug naar DX als de verzendkosten niet meer bedragen dan 40% van de waarde van het artikel. Ze vergoeden dan de verzendkosten, tenzij je gebruik maakt van 'courier services' zoals TNT, DHL, EMS, UPS en Fedex die niet voor vergoeding in aanmerking komen...
In eerste instantie wilde DX mij het aankoopbedrag teruggeven en de kosten voor het versturen teruggeven als 'credit', een soort tegoedbon dus. Hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord. Ze hebben nu beloofd om alles terug te storten op mijn PayPal account. Ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Mijn pakketje wat op 28 april verzonden is, is gister pas binnen gekomen. Dus ik denk dat je nog een weekje moet wachtenBor de Wollef schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:32:
Heeft iemand enig idee hoe lang het versturen op dit moment ongeveer duurt? Ik heb een pakje wat op 6-May-2010 is verstuurd, nog niet aangekomen.
Vaak bu'j te bang!

[img]http://www.youtube.com/watch?v=HrjFQQj7Hug[/video]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18105
Hoeveel DX punten hebben jullie al? Ik koop heel de tijd te weinig om veel punten te krijgen.
In de shop heb je niet veel interessante dingen, maar toch
heb er nu 13.
[ Voor 21% gewijzigd door DNA_Saint op 19-05-2010 13:39 ]
Huub Huub Barbatruc!
Ging erg vlot en de dame aan de andere kant adviseerde mij tot max 45 dagen na shipping te wachten.
Mocht het dan nog niet binnen zijn weer contact met ze opnemen.
This footer is intentionally left blank
Dat heb ik ookajhaverkamp schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:58:
De afgelopen 4 werkdagen heb ik elke dag 1 bestelling binnengekregen. De achterstand beginnen ze dus aardig weg te werken. Soms weer een verassing wat erin zit omdat ik allang vergeten ben wat ik allemaal besteld heb.
Elke dag een kadootje!
Het meeste trouwens via ebay gekocht (daarvan mis ik ook nog 2 bestellingen trouwens).
Ik koop nu trouwens een stuk minder omdat de euro minder gunstig staat ten opzichte van de dollar.
Edit: Eerste keer dat ik bestel bij FocalPrice, net 10x http://www.focalprice.com...Electro_Plate_Yellow.html
[ Voor 43% gewijzigd door Noxious op 19-05-2010 14:25 ]
---------------
Het was een sync kabel voor mijn palmtop, hoef ik geen docking station mee te slepen
Helaas werkte de kabel niet, na een korte inspectie bleek 1 kabeltje verkeerd gesoldeerd te zijn, even soldeerbout er bij gehouden en de kabel werkt weer.
Ik klaag in ieder geval niet, de kabel was ruim €20 goedkoper dan een origineel.
Nu heb ik weer 2 bestellingen lopen bij DX, spannend.
@DNA_Saint
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18105
Laat me weten of ze heelhuids aankomen.
Ik wou er ook een paar bestellen voor mijn zus, vind ze zeker geweldig, alleen was ik bang dat ze niet heelhuids aankomen (gezien de reviews).
Ik heb soms het idee dat de enveloppen eerst door een drukpers gaan zodat er meer in het vliegtuig passen.
Wil het eigenlijk gelijk testen, maar is erg zonde
Doosje van 1 is beetje ingedeukt (hoekjes). Maar er zit veel speling in het doosje.
[ Voor 30% gewijzigd door DNA_Saint op 20-05-2010 00:41 ]
Huub Huub Barbatruc!
ziet er leuk uit! heb er eentje besteld.
altijd grappig van die gadgets

En om mijn post toch nog over DX te laten gaan:
Ik had een tijdje geleden een RGB strip + controller gekocht: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14962
Die kwam binnen, maar op een stuk bijna achteraan zit er een kabelbreuk in de strip want dan doen bepaalde leds niet mee met kleuren. Daar heb ik dus ff een ticket over ingediend.
Oja ik had ook nog van die knipperende led lampen gekocht: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24800 (ik heb geen auto dus maak je daar niet druk over dat ik ze op m'n auto wil plakken ofzo
[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 23-05-2010 13:10 ]
Hoe hoger die koers, des temeer dollars jij voor je euro krijgt.
als hij dus 1.33 zou zijn krijg je voor 1 euro 1.33 dollar.
Hoger ja. Stel dat 1 euro gelijk is aan 2 dollar, dan kost iets van 2 dollar dus 1 euro. Stel dat 1 euro gelijk is aan 1 dollar dan zou je dus 2 euro betalen.ThinkPadd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:07:
Even een heel dom vraagje hoor, als ik in Paypal in het afreken scherm ben, staat er "Directe overschrijving van rekening xxxxx, koers 1,22 dollar' ofzo. Moet dat dollarbedrag (de koers dus) nou juist hoger zijn om goedkoper uit te komen, of lager? Als ik een beetje logisch nadenk dan zou ik zeggen: hoger. Maar ik weet het niet zeker
[afbeelding]
Wat voor toon hadden je reviews? Als ze namelijk erg negatief zijn worden ze niet geplaatst volgens mij (beetje smerig, want dan lijkt het net of iedereen tevreden is met een product). En je krijgt de punten pas als hij geplaatst is helaas (maar die punten heb je ook niet zoveel aan hoor, meestal kan je er alleen maar rommel van kopen)hardware.tom schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:16:
Waarvoor krijg ik geen DX-points voor mijn reviews? En dan worden ze niet eens geplaatst...
[ Voor 59% gewijzigd door ThinkPad op 23-05-2010 13:17 ]
Duurt wel even en de rode had waarschijnlijk al even aangestaan want hij is minder fel maar toch
Dan is je review niet informatief genoeg.Waarvoor krijg ik geen DX-points voor mijn reviews? En dan worden ze niet eens geplaatst...
Heb je ook allemaal bulk erin gezet omdat je geen 500 tekens bij elkaar had? Die reviews plaatsen ze al helemaal niet.

En ik heb er nog wel zo mijn best op gedaan
Ik vind het ook altijd moeilijk om aan die limiet te komen, en reviews met crap erin om daar toch aan te komen accepteren ze niet
Ik zie genoeg reviews met *500 characters**500 characters**500 characters**500 characters**500 characters**500 characters**500 characters**500 characters**500 characters**500 characters**500 characters**500 characters*Compizfox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:17:
Ik vind het ook altijd moeilijk om aan die limiet te komen, en reviews met crap erin om daar toch aan te komen accepteren ze niet
Wat je wel ziet zijn reviews die niet aan de 500 tekens komen, maar dus wel geplaatst zijn.
Wat dan gebeurt (hebben ze ook wel eens bij een review van mij gedaan)
1. Iemand submit review met *500 characters* crap erin
2. DX mod accepteert *500 characters* crap niet, maar vind de review wel interessant
3. DX mod verwijdert *500 characters* crap en plaatst review alsnog.
Maar de ervaring leert dat reviews met die *500 characters* crap bijna nooit geplaatst worden.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik wilde een aantal iphone to usb kabeltjes kopen, omdat onze poes ze graag doorbijt
Maar dan zie je ze van 1,67, 2, 2,34, 3,78, enz. enz.
Zit er dan echt kwaliteitsverschil in, of sowieso de goedkoopste nemen!?
Koop deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30390dfrenner schreef op zondag 23 mei 2010 @ 18:17:
Ik vind het altijd zo lastig dat ze 100.000 verschillende soorten hebben....
Ik wilde een aantal iphone to usb kabeltjes kopen, omdat onze poes ze graag doorbijt
Maar dan zie je ze van 1,67, 2, 2,34, 3,78, enz. enz.
Zit er dan echt kwaliteitsverschil in, of sowieso de goedkoopste nemen!?
Mijn review staat er nu ineens op met mijn geweldige NL vertaling
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32571
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34487
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34845
Binnen in 3 weken binnen en werkt als een speer.
Alles zonder problemen, betaald via pay-pal, netjes verpakt en zonder schade binnen.
Volgende alweer onderweg, 22 mei vertrokken vanuit hongkong volgens de site.
PVoutput 3250 WP
Kun je hiermee effectief dan zien waar de auto is ? En waar heb je die dan gestoken ?_root schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:44:
Deze track en trace voor in de auto gekocht:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34845
Binnen in 3 weken binnen en werkt als een speer.
Alles zonder problemen, betaald via pay-pal, netjes verpakt en zonder schade binnen.![]()
Volgende alweer onderweg, 22 mei vertrokken vanuit hongkong volgens de site.
Die heb ik hier ook 2 liggen. Eentje half doa, zit ergens een los/rot contact dus hij schakelt nogal eens ongewenst.Sebazzz schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:16:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28546
Deze zaklamp gekocht. Lekker fel, maar toch compact
De nieuwe die ik ontving was wel zonder problemen. Nadeel van deze is wel een zachte, hoge pieptoon. Ik heb ook een Ultrafire Cree, die is helemaal stil. Maar die heeft ook maar één stand.
Leuk lampje verder hoor, de extra standen zijn vooral handig als je iets minder belachelijk fel licht nodig hebt
---------------
Ik heb in de achterbak achter de bekleding een zekeringhouder zitten, ik heb het kastje achter de bekleding neergelegd met de draden aangesloten op de zekeringkast.Bumba007 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:13:
[...]
Kun je hiermee effectief dan zien waar de auto is ? En waar heb je die dan gestoken ?
De antenne loopt achter de bekleding langs naar de onderkant van de hoedenplank.
Ik laat de tracker via gprs elke 5 minuten de positie doorgeven naar mijn server, je krijgt dan dit soort data binnen:
#118fdd8c$GPRMC,223424.000,A,5218.8012,N,00443.9516,E,82.73,183.14,200510,,,D*50
en met een beetje knoeien zet ik dit mbv googlemaps op mijn website:
<iframe width="425" height="350" frameborder="1" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.com/maps?q=52 18.8012,004 43.9516+(Om 00:34 was ik hier)&ie=UTF8&z=14&output=embed"></iframe>
Zo dus
[ Voor 17% gewijzigd door _root op 24-05-2010 09:49 ]
PVoutput 3250 WP
Oh ja, op de site zag ik dat je de electrical system kon stoppen?
[ Voor 12% gewijzigd door Bulldock op 24-05-2010 10:50 ]
Ik heb er een prepaid kaart van Simyo in zitten.Pascal.A schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:49:
Vroeg me ook of hoe het precies werkt. Lijkt me namelijk een goede oplossing in geval van diefstal. Dat doorgeven via gprs gaat dat met een telefoonabonnement? Is dat dan data of... ? Wat kost zo'n abo en maakt het dan nog uit hoevaak je verzend?
Oh ja, op de site zag ik dat je de electrical system kon stoppen?
Data overdracht kost 10 cent per 100KB, per melding (100byte) is het 600byte, inclusief alle tcp overhead.
Er zit een draad op die je kan besturen dmv een SMS naar het nummer te sturen, sluit hier de toeter op aan en succes verzekerd of haal met deze draad de spanning van je auto af.
Maar het hoeft niet via GPRS, je kan er ook naar toe SMS'en, dan krijg je een bericht terug met de positie, richting en snelheid

PVoutput 3250 WP
Overigens hoorde ik hier eerder dat FocalPrice met z'n verzending sneller is dan DX usually, nou bij mij tot nu toe totaal niet.
Ze willen dat ik het terugstuur als de verzendkosten minder dan 40% van het aanschafbedrag zijn.ThinkPadd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:07:
En om mijn post toch nog over DX te laten gaan:
Ik had een tijdje geleden een RGB strip + controller gekocht: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14962
Die kwam binnen, maar op een stuk bijna achteraan zit er een kabelbreuk in de strip want dan doen bepaalde leds niet mee met kleuren. Daar heb ik dus ff een ticket over ingediend.
Oja ik had ook nog van die knipperende led lampen gekocht: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24800 (ik heb geen auto dus maak je daar niet druk over dat ik ze op m'n auto wil plakken ofzo, gewoon voor de sier) maar die waren DOA, daar ook ff ticket voor ingediend dus.
Ik kan hem dus niet terugsturen aangezien we hier in Nederland alleen maar UPS, TNT, DHL hebbenPS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements
Ik heb dus maar beantwoord dat ik hem dus niet terug kan sturen, en of ze mij van beide items een nieuwe op kunnen sturen
[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 24-05-2010 12:07 ]
Heb ook net een bestelling gedaan bij focalprice, ben benieuwd wanneer het aankomt...Noxious schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:56:
Die dingen zijn gaaf ja.
Overigens hoorde ik hier eerder dat FocalPrice met z'n verzending sneller is dan DX usually, nou bij mij tot nu toe totaal niet.
Is op 8 mei verzonden maar dat gaat traaaag ze op het moment.
Hoewel het een superhoog gadgetgehalte heeft zou ik niet zo snel zelf zoiets in mijn auto willen_root schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:16:
[...]
Ik heb er een prepaid kaart van Simyo in zitten.
Data overdracht kost 10 cent per 100KB, per melding (100byte) is het 600byte, inclusief alle tcp overhead.
Er zit een draad op die je kan besturen dmv een SMS naar het nummer te sturen, sluit hier de toeter op aan en succes verzekerd of haal met deze draad de spanning van je auto af.
Maar het hoeft niet via GPRS, je kan er ook naar toe SMS'en, dan krijg je een bericht terug met de positie, richting en snelheid
Het blijft toch dealextreme en je weet niet hoe goed het ontworpen is en of het aan bepaalde kwaliteitseisen voldoet. Je wil niet dat ding op eigen houtje op de snelweg opeens beslist om de stroom van je auto uit te zetten

[ Voor 32% gewijzigd door Mr_gadget op 24-05-2010 12:39 ]
Ziet er wel vet uit:O
Android, maar op youtube is te zien dat hij wel steeds eventjes moet laden met het aanklikken van iets. Geen GPS, wel wi-fi enz. Ziet er leuk uit voor omgerekend 80,59 op dit moment:O. Denk eraan, wel 7" touchscreen, want op het oog lijkt hij niet zo groot.
Ik heb dit natuurlijk ook niet aangesloten, maar misschien in de toekomst wel op de toeter.Mr_gadget schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:39:
[...]
Hoewel het een superhoog gadgetgehalte heeft zou ik niet zo snel zelf zoiets in mijn auto willen
Het blijft toch dealextreme en je weet niet hoe goed het ontworpen is en of het aan bepaalde kwaliteitseisen voldoet. Je wil niet dat ding op eigen houtje op de snelweg opeens beslist om de stroom van je auto uit te zettenMaar voor positie kan je het natuurlijk wel gebruiken, ook om je vrouw / vriendin / vrienden in de gaten te houden
Met 1 sms'je 'vergeet' die ook je nieuwe positie door te geven.

Verder erg handig, geen vragen meer "waar ben je?" en het eten warm op tafel!!!
[ Voor 6% gewijzigd door _root op 24-05-2010 15:04 . Reden: typo ]
PVoutput 3250 WP
M'n eerste bestelling was onderweg maar komt in 2 delen ivm nalevering. De tweede is sinds vanmiddag shipped, de 3e vanmiddag besteld en de 4e vanavond. Afwachten maar
Die is nog maar Android 1.6, en ik denk niet dat je erop moet rekenen dat ie geupdated wordt naar bijvoorbeeld 2.2.Reiniertjuhhh schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:40:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39169
Ziet er wel vet uit:O
Android, maar op youtube is te zien dat hij wel steeds eventjes moet laden met het aanklikken van iets. Geen GPS, wel wi-fi enz. Ziet er leuk uit voor omgerekend 80,59 op dit moment:O. Denk eraan, wel 7" touchscreen, want op het oog lijkt hij niet zo groot.
8" Touch Screen TFT LCD Google Android 1.6 Tablet PC w/ WiFi - Silver (533MHz)
Voor in de keuken. Niet echt duur (denk ik) maar je weet ook niet wat je ervan kan verwachten.. doen of niet doen? Ik zie op Pandawill ook wat van die dingetjes staan, ongeveer in dezelfde prijsklasse.
Nou vind ik het toch iets teveel risico denk ik om zoiets uit Japan over te laten komen. Tis toch 110 euro wat je dan betaalt voor iets wat misschien wel k*t werkt. Als iemand nog tips heeft
Wat ermee doen? Digitaal receptenboek, en gebruik als kalender
[ Voor 40% gewijzigd door St@m op 25-05-2010 07:46 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen