Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.255 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
St@m schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 07:36:
[...]

Nou vind ik het toch iets teveel risico denk ik om zoiets uit Japan Hong Kong over te laten komen.
[...]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:39
ThinkPadd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:06:
[...]

Ze willen dat ik het terugstuur als de verzendkosten minder dan 40% van het aanschafbedrag zijn.

[...]

Ik kan hem dus niet terugsturen aangezien we hier in Nederland alleen maar UPS, TNT, DHL hebben :') :+
Ik heb dus maar beantwoord dat ik hem dus niet terug kan sturen, en of ze mij van beide items een nieuwe op kunnen sturen :P
Ik kreeg dit terug:
Hello Frank,

Given the shipping inconvenience, we can offer you $15 store credits as compensation for the faulty items if you choose not to send them back.Please let us know what you think.
Thank you

Regards

Benson
Wat moet ik hier nou mee? Ik wil het wel terugsturen, maar dat kan niet, omdat ik geen TNT, UPS, of DHL mag gebruiken.

Het gaat om deze sku.14962 en deze sku.24800 Samen wel meer waard dan dan $15 :| Ik wil dat ze gewoon een nieuwe opsturen

Met eerdere items deden ze nooit moeilijk als er wat kapot was / niet goed werkte, dan was het geen gezeur maar kreeg ik gewoon een nieuwe opgestuurd.

[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 25-05-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageren met de vraag op welke wijze zijn de verzending zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Waarschijnlijk gewoon brievenbuspost, maar dat gaat echt niet passen. En ze willen een verzendbewijs, en dat kan niet bij brievenbuspost :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We hebben toch ook nog FedEx? Weet ik niet hoe duur die is, maar mogelijk dat die wel kan?
Ok, FedEx mag ook niet :P

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2010 11:50 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ThinkPadd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:06:
Ik kan hem dus niet terugsturen aangezien we hier in Nederland alleen maar UPS, TNT, DHL hebben :') :+
Ze bedoelen (dure) koeriersdiensten zoals TNT Express - niet het reguliere TNT Post.
Als het onder een halve kilo blijft kost het € 10,45 (of minder als in in een envelope past).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

ThinkPadd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:27:
[...]

Ik kreeg dit terug:

[...]

Wat moet ik hier nou mee? Ik wil het wel terugsturen, maar dat kan niet, omdat ik geen TNT, UPS, of DHL mag gebruiken.

Het gaat om deze sku.14962 en deze sku.24800 Samen wel meer waard dan dan $15 :| Ik wil dat ze gewoon een nieuwe opsturen

Met eerdere items deden ze nooit moeilijk als er wat kapot was / niet goed werkte, dan was het geen gezeur maar kreeg ik gewoon een nieuwe opgestuurd.
Niet mee akkoord gaan, dan geven ze uiteindelijk toch toe en sturen ze je gewoon nieuwe op.

Het zit gewoon in hun procedure oid om eerst nog te vragen of de klant ook tevreden is met credits.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:55
Klopt, hebben ze bij mij ook gedaan. Als je gewoon zegt dat je niet akkoord gaat geven ze gewoon toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Als je het mij vraagt geweldige site.
Ik heb een programma (multiclicker) dat klikt op ads op PTC sites (paid to click). Zo had ik 5 $ verdiend, en ik besloot er iets mee te gaan kopen op dealextreme, omdat alles er spotgoedkoop is, en gratis shipt over de hele wereld.

Ik heb een goedkope jet-aansteker gekocht. Netjes betaald, en een paar dagen later kreeg ik bericht dat mijn bestelling 'shipped' was. Na exact 10 dagen kwam mijn bestelling aan, in een goed beschermde envelop (met van die bubbeltjes in). Aansteker werkte perfect (moest hem nog wel vullen).

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47

Sebazzz

3dp

Wat heb je daar eigenlijk aan? Voor de fun? Of steek je je sigaret mee aan? :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Compizfox schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:11:
[...]

Niet mee akkoord gaan, dan geven ze uiteindelijk toch toe en sturen ze je gewoon nieuwe op.

Het zit gewoon in hun procedure oid om eerst nog te vragen of de klant ook tevreden is met credits.
trolleystad schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:47:
Klopt, hebben ze bij mij ook gedaan. Als je gewoon zegt dat je niet akkoord gaat geven ze gewoon toe.
Oke, met dat idee zat ik zelf ook al in m'n hoofd, en heb ze dus ook iets in die strekking verteld (dat ik er niet akkoord mee ga en gewoon nieuwe wil).

Sowieso beetje idioot dat ze me een bedrag bieden wat minder dan de helft is van wat ik voor die items heb betaald. Ik wil gewoon normaal werkende, klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 16:37
Sebazzz schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:13:
Wat heb je daar eigenlijk aan? Voor de fun? Of steek je je sigaret mee aan? :p
Is niet zo handig voor sigaretten want die verbrand je zo met een jet lighter :P

Ik had zo een grote, welke zeer goed was voor bijvoorbeeld vuurwerk aan te steken. Werkte altijd, ook als er veel wind was enzo.

Verder mss handig om iemand te folteren fzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Pff ze blijven wel doorzeuren over dat terugsturen zeg. Nu mag ik ineens wel weer TNT gebruiken, als de verzendkosten maar onder de 40% van het totale bedrag blijven. Nou dat lukt nooit want als ik hier kijk: http://www.tntpost.nl/voo...-buiten-europa/index.aspx en dan ROW 2 (Hongkong) dan zie je dat de verzendkosten ongeveer de totale waarde is van de items die ik had aangeschaft ($31).

Als ze mij nou gewoon nieuwe items op sturen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
ThinkPadd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:02:
Pff ze blijven wel doorzeuren over dat terugsturen zeg. Nu mag ik ineens wel weer TNT gebruiken, als de verzendkosten maar onder de 40% van het totale bedrag blijven. Nou dat lukt nooit want als ik hier kijk: http://www.tntpost.nl/voo...-buiten-europa/index.aspx en dan ROW 2 (Hongkong) dan zie je dat de verzendkosten ongeveer de totale waarde is van de items die ik had aangeschaft ($31).

Als ze mij nou gewoon nieuwe items op sturen :O
Het is nu niet dat die items verschrikkelijk duur zouden zijn moest je ze nieuw kopen ...

$30 - $15 = $15 dat je zelf moet opleggen voor een nieuwe, is ongeveer 12 euro ...

Je weet ook wel dat als je goedkope spullen ergens in het buitenland koopt dat er altijd iets kan misgaan ( douane, fouten, ... ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DealExtreme staat al een enige tijd in mijn vetrouwde websites lijstje :- )

Ik heb er al een aantal keer producten besteld, en zonder beschadigingen/fratsen aangekomen! In de meeste gevallen duurde het twee weken, maar dat werd ook van te voren aangegeven.

Welke producten: Zonnebrillen/Horloges/iPhone Hoesjes en Kabels

DealExtreme <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
cyboria schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:09:
[...]

Het is nu niet dat die items verschrikkelijk duur zouden zijn moest je ze nieuw kopen ...

$30 - $15 = $15 dat je zelf moet opleggen voor een nieuwe, is ongeveer 12 euro ...

Je weet ook wel dat als je goedkope spullen ergens in het buitenland koopt dat er altijd iets kan misgaan ( douane, fouten, ... ).
Ja weet ik, maar waarom zou ik gaan betalen voor kapotte rommel ? Ze sturen mij dingen op die niet werken, en ik moet het terugsturen blabla, maar ik heb geen zin om er extra geld in te steken, zij moeten gewoon goed werkende items opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPad misschien was het ook heel toen ze het opstuurde? Maar is het onderweg stuk gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Nee het is elektrisch defect :) Ik heb een RGB strip waar een draadbreuk inzit waardoor een gedeelte niet mee doet. En ik heb een setje van 2 knipperende LED lampen (politie lampen) en die doen het helemaal niet.

Maar ik denk dat ik een moeilijk persoon heb getroffen, want zoals ik al eerder zei, anders doen ze nooit moeilijk met een nieuw item opsturen.

[ Voor 25% gewijzigd door ThinkPad op 26-05-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ja, hoeveel keer heb je dit al gevraagd?
Op een gegeven moment zien ze jouw history. En als je al voor meerdere items, een nieuwe hebt gehad, dan krijgen ze ook argwaan...
Mavamaarten schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:07:
Als je het mij vraagt geweldige site.
Ik heb een programma (multiclicker) dat klikt op ads op PTC sites (paid to click). Zo had ik 5 $ verdiend, en ik besloot er iets mee te gaan kopen op dealextreme
uuuh... volgens mij zijn multiclickers niet echt gewenst/illegaal bij ptc sites? En je kan gewoon gebanned worden van alle bekende ptc sites en al je geld kan verwijderd worden.
op sommige sites staat zelfs dat het in de categorie van hacking tools valt?

[ Voor 64% gewijzigd door DNA_Saint op 27-05-2010 03:34 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Nou, mijn eerste bestelling is gisteren binnengekomen, vrij vlot.. volgens mij twee weken ongeveer. Het was de BT USB dongle (die iedereen hier heeft ongeveer :P ) Kwam keurig verpakt aan en werkt prima.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
DNA_Saint schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 03:28:
Ja, hoeveel keer heb je dit al gevraagd?
Op een gegeven moment zien ze jouw history. En als je al voor meerdere items, een nieuwe hebt gehad, dan krijgen ze ook argwaan...
Ik heb nog maar 2x een nieuw item gekregen, en heb al een stuk of 15x daar besteld. En argwaan? Ik loop de boel niet te tillen hoor :P Zij sturen mij kapot spul, en ik wil gewoon goedwerkend spul.

Maar ze willen niet echt meewerken, ik kan $20 shop credits krijgen, en daar moet ik het mee doen.
Ik heb een heel verhaal getypt, waarin ik uitleg dat ik niet ga bijbetalen (want dat is nu het geval, want van die $20 kan ik geen nieuwe items kopen, die waren samen rond de $31 geloof ik), en dat ze gewoon nieuwe items op moeten sturen omdat ze mij kapotte rommel sturen (zo heb ik het niet letterlijk gezegd hoor ;) )

Ik kan geen nieuwe krijgen als ik de oude niet opstuur. Maar ik ga het niet opsturen want dat kost iets van €25 euro verzendkosten naar Hongkong

Ik ben maar akkoord gegaan met die $20, dat opsturen zie ik ook niet zitten

Eikels :X

[ Voor 34% gewijzigd door ThinkPad op 27-05-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
ThinkPadd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:24:
[...]

Ik heb nog maar 2x een nieuw item gekregen, en heb al een stuk of 15x daar besteld. En argwaan? Ik loop de boel niet te tillen hoor :P Zij sturen mij kapot spul, en ik wil gewoon goedwerkend spul.

Maar ze willen niet echt meewerken, ik kan $20 shop credits krijgen, en daar moet ik het mee doen.
Ik heb een heel verhaal getypt, waarin ik uitleg dat ik niet ga bijbetalen (want dat is nu het geval, want van die $20 kan ik geen nieuwe items kopen, die waren samen rond de $31 geloof ik), en dat ze gewoon nieuwe items op moeten sturen omdat ze mij kapotte rommel sturen (zo heb ik het niet letterlijk gezegd hoor ;) )

Ik kan geen nieuwe krijgen als ik de oude niet opstuur. Maar ik ga het niet opsturen want dat kost iets van €25 euro verzendkosten naar Hongkong

Ik ben maar akkoord gegaan met die $20, dat opsturen zie ik ook niet zitten

Eikels :X
Natuurlijk moet je een kapot item terugsturen. Je krijgt de verzendkosten gewoon vergoed. Bij mij gaan ze het in 2 delen teruggeven. 1 refund via paypal en 1 directe overboeking voor de portokosten. De portokosten heb ik vanochtend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja maar ze hebben het over die 40% regel, en bij mij zijn de verzendkosten volgens mij nog meer dan het totaalbedrag van de 2 items....

En dat zo "natuurlijk" is het niet dat ik het moet terugsturen hoor, zoals ik al zei, ik heb al een keer eerder gehad dat ik gewoon een nieuwe kreeg, en de oude mocht wegflikkeren.

[ Voor 40% gewijzigd door ThinkPad op 27-05-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik ben van plan om een ac adapter voor m'n ipod touch te kopen via DX. (die standaard usb ac adapters willlen m'n ipod niet opladen) De orignele ipod ac adapter kost meer dan 20 euro en dat vind ik gewoon belachelijk. Nu vraag ik me alleen af of dit een beetje betrouwbaar is. Natuurlijk is het chinese namaak en goedkoop, maar ik heb geen zin in een ontploffende ipod ofzo :P Ik lees de reviews natuurlijk wel en die zijn vrijwel alleen positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

waar denk je dat de originele ipod adapter gemaakt is...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Precies en er bestaat niet zoiets als een 'iPod AC adapter'. Het zijn in principe gewoon USB laders (meestal) met een dock cable bijgeleverd, dus $random_usb_lader voldoet ook als je nog een dock cable over hebt :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ja ik weet dat iPods (en dus ook de accessoires) ook gewoon in China worden gemaakt.

Overigens is het niet zo dat gewone usb laders het doen op de iPod. Ik heb 4 verschillende USB AC adapters geprobeerd, maar geen enkele wilt mijn iPod touch opladen. Alleen de originele iPod AC adapter (van m'n vriendin) van apple werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Dat komt omdat die dingen waarschijnlijk geen stroompje op de datalijn zet, goede, universele, laders doen dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
Bestelling van pandawill, welke op de 12de mei is verzonden, gisteren aangekomen.

Dus juist 2 weken gedaan over de verzending.

Damnn you vulkaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o8kpK.jpg

Besteld 18-5, aangekomen 27-5. Net iets meer dan een week. Niet zo snel verwacht, maar wel relax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

soms heb je geluk :)

Hoe duur waren die CR2032's eigenlijk? Ik koop altijd zo'n kaart bij de Action voor 50 cent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Duurder dan 50 cent iig, iets meer dan een euro dacht ik.
Kon ze alleen vinden voor 1 euro per stuk, dus dan was 5 voor iets meer dan een euro goedkoper...

En hoefde ik de deur niet uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Soms duurt het één maand, soms ook één week. Had de 18e besteld, en de 25ste in huis! Dat noem ik zeeer snel voor DealExtreme begrippen.

SoShine Batterij Hoesjes om van AA een C of een D te maken.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Eerste bestelling van Popbuying is toegekomen, 12-05 verzonden.
2 acryl covers voor Nintendo DS(i). Goeie kwaliteit, past perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Hoe zit het eigenlijk met cd's en of dvd's op DualExtreme?
Doet de douane (België) daar moeilijk over?

Want ik wou een tijdje terug eens een 100-pack cd's uit Duitsland kopen, maar dat ging niet vanwege de auteursrechten-regels, sabam en weet ik wat nog allemaal...

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Geen ervaring mee, maar het lijkt me dat grotere pakketten, dus alles wat niet in een enveloppe past, onderschept wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:27
Sebazzz schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:16:
Dat komt omdat die dingen waarschijnlijk geen stroompje op de datalijn zet, goede, universele, laders doen dit wel.
Dat kon je toch zelf gewoon fixen met een simpel weerstandje dacht ik?
majoh schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:22:
Duurder dan 50 cent iig, iets meer dan een euro dacht ik.
Kon ze alleen vinden voor 1 euro per stuk, dus dan was 5 voor iets meer dan een euro goedkoper...

En hoefde ik de deur niet uit :+
2032 x 20 pcs Cell Batteries

Price: €2.86 - $3.54

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.751

Doen het prima, ik heb ze allemaal nagemeten, en ze leveren allemaal iets meer dan 3 volt.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Mistraller schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:01:
[...]

Dat kon je toch zelf gewoon fixen met een simpel weerstandje dacht ik?
Daar is op Tweakers wel een topic over geweest ja, en op Google is ook genoeg te vinden. Ik kan me wel voorstellen dat je voor je 500 euro iPod of iPhone wel gewoon een goed apparaat wilt halen in plaats van iets zelf tweaken. Er zitten wel beveiligingen in, maar hier moet je niet vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

.joeri. schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:49:
Hoe zit het eigenlijk met cd's en of dvd's op DualExtreme?
Doet de douane (België) daar moeilijk over?

Want ik wou een tijdje terug eens een 100-pack cd's uit Duitsland kopen, maar dat ging niet vanwege de auteursrechten-regels, sabam en weet ik wat nog allemaal...
Ik zou CD- en/of DVD-schijfjes niet bij DealExtreme halen. Toch kans dat het dubieus spul is, plus de prijzen zijn niet eens zo fantastisch. Kun je beter bij bv. www.cdrwinkel.com of www.opus.nl ofzo bestellen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:53:
de prijzen zijn niet eens zo fantastisch.
Je bent niet helemaal bekend met Belgische prijzen voor DVD media zie ik. :/
Kun je beter bij bv. www.cdrwinkel.com of www.opus.nl ofzo bestellen.
Ik dacht het niet:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/14l6b9y.png
Leveren niet in België (net als de meeste andere webwinkels). Het probleem zit hem niet bij de douane (voor Europese shops), maar rechtzaken die aangespannen worden door Sabam (etc.) tegen webwinkels die media leveren zonder auvibel bijdrage in de prijs. (dat een wettelijke bepaling levering verhindert is dus onzin; enkel levering tegen zinnige prijzen is niet mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 19:20:
[...]

Je bent niet helemaal bekend met Belgische prijzen voor DVD media zie ik. :/
Nee, inderdaad niet.
[...]

Ik dacht het niet:
[afbeelding]
Oeps. Daar had ik niet aan gedacht. Is wel lullig zeg...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Dan zal het een daguitstapje naar Nederland en/of Duitsland worden voor de dvd'tjes.
sabam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
.Joeri., ik kan je daarbij we helpen. Ik koop altijd mijn dvd's gewoon op eBay.

25 verbatim dvd's aan 9.29 pond inclusief verzendkosten
http://cgi.benl.ebay.be/w...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Verder kan je ook eens zien naar mymemory, die verzenden wel naar België en ook dvd's ( heb zelf daar al besteld )
http://www.mymemory.co.uk/DVD-Media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
bigdennis.com? Bestel ik mijn schijfjes altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Ah, goede tips, waarvoor dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ook. Ze zijn erg goedkoop daar. Maar die zullen dan ook wel niet naar Belgie versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 06-09 22:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat zijn er te veel om een false positive te zijn ja.

Die gamepad heb ik ook, btw. Werkt gewoon zonder dat je die bijgeleverde drivers (heb jij ze ook op zo'n miniCD?) hoeft te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 06-09 22:59
Inderdaad zo'n mini cd. Op Windows 7 niet nodig, op xp had ik hem wel geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Dat 'virusje' is een progje die je Lineage account info jat (als je 'safe password' hebt aangevinkt).
Lineage is zeker in Aziatische landen een populair spel en items ingame zijn soms grof geld waard, dus dit verbaast me niks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Zo de piep, dat is een shitload aan detecties. Wel lekker irritant dat ze allemaal een andere naam hebben, terwijl het waarschijnlijk steeds om dezelfde gaat. Win32.PWS.Mmorpg, PWS-Mmorpg.gen, Trj/Lineage.BZE, Infostealer.Lineage. En al die generic trojans zullen ook wel deze zijn.
Zou ik zeker een review over schrijven bij DE.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://safeweb.norton.com/report/show?url=aplisoft-ided.com

Toch apart dat daar hetzelfde bestand van blijkbaar de maker met een virus wordt bestempeld.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met deze oordopjes bij pandawill?
http://www.pandawill.com/...arphone-black_p35148.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
SATA kabels in je oren :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ja zo ziet het er wel uit, maar ik heb van diverse mensen gehoord dat die beats by dr. dre echt goed zijn, maar nu vraag ik me af of deze genuine zijn.. ookal zegt pandawill van wel. Daarom wil ik weten of anderen deze besteld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
De mijne zijn onlangs gekomen. Geluidskwaliteit zijn echt niet zoals de origineel ze. Zijn ook geen "genuine" :D maar dat kan je uiteraard ook niet verwachten voor die prijs eh.

Geluidskwaliteit is matig, maar zelfs niet beter als me €20 philips oortjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Bumba007 op 31-05-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Vandaag mijn TomTom houder binnengekomen. \o/

Simpel ding, kost ook geen reet. Zit zelfs een fotohouder in gemonteerd tegenwoordig. _O-

Afbeeldingslocatie: http://img.jamms.nl/img/TomTom_houder.JPG

Was snel binnen, 1,5 week ongeveer. Dus viel mee. Heb wel eens langer gewacht. :+

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bumba007 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:00:
[...]

De mijne zijn onlangs gekomen. Geluidskwaliteit zijn echt niet zoals de origineel ze. Zijn ook geen "genuine" :D maar dat kan je uiteraard ook niet verwachten voor die prijs eh.

Geluidskwaliteit is matig, maar zelfs niet beter als me €20 philips oortjes.
oke thnx voor de reactie Bumba007. En nee ik had het eigenlijk ook niet verwacht, maar ik denk laat ik het toch is vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Iemand een keer goede USB - USB 5pin kabeltjes tegengekomen? Om een smartphone, 2,5inch harddisk, etc aan te sluiten. Ik heb er eentje gevonden, maar die heeft slechte reviews, en een haspeltje is nix. Het liefste ook zonder ontstoor-ding (zon dikke bulb) want zonder werkt het hier ook, en dat zit alleen maar in de weg.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:20
Ik zit ook weer op het punt om te gaan shoppen in het verre oosten, maar ik ben op zoek naar een soort gelijk product als dit:

http://azerty.nl/8-1101-2...-aa2usbpc-usb-kabel-.html maar dan van DealExtreme, het is de bedoeling dat ik mijn externe usb hd kan aansluiten op 2 pc's tegelijk (staan naast elkaar) maar deze prijs vind ik wel hoog voor een kabeltje :O Dus daarom opzoek naar iets goedkoops maar na een half uur zoeken op DealExtreme heb ik nog niks gevonden.

Weet iemand iets leuks te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Mandera schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:13:
Ik zit ook weer op het punt om te gaan shoppen in het verre oosten, maar ik ben op zoek naar een soort gelijk product als dit:

http://azerty.nl/8-1101-2...-aa2usbpc-usb-kabel-.html maar dan van DealExtreme, het is de bedoeling dat ik mijn externe usb hd kan aansluiten op 2 pc's tegelijk (staan naast elkaar) maar deze prijs vind ik wel hoog voor een kabeltje :O Dus daarom opzoek naar iets goedkoops maar na een half uur zoeken op DealExtreme heb ik nog niks gevonden.

Weet iemand iets leuks te vinden?
Als je hiermee met beide PC's toegang tot de HD wilt krijgen gaat dit je niet lukken ;) Daar zijn de controllers niet voor gemaakt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
Osxy schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:15:
[...]

Als je hiermee met beide PC's toegang tot de HD wilt krijgen gaat dit je niet lukken ;) Daar zijn de controllers niet voor gemaakt.
Idd, zijn voor apparaten die niet genoeg power krjjgen door 1 gewoon usb poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Balen ;p weet ik dat ook weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Nou, ik ben weer wat minder blij met DX :(

Er kwam gisteren een pakketje binnen waarvan meer dan de helft ontbreekt (verpakking was half open) en het touchscreen wat er in zou moeten zitten is gebroken ($55) en alle verpakkingen zijn gesloopt en/of leeg.

Vanavond even foto's maken en een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Mandera schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:47:
Balen ;p weet ik dat ook weer!
Je moet op zoek gaan naar een USB switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iemand die ervaring heeft met deze of iets soortgelijks: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.36266

Dan hoef ik niet telkens de kabels te verwisselen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sebazzz schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:23:
[...]
Daar is op Tweakers wel een topic over geweest ja, en op Google is ook genoeg te vinden. Ik kan me wel voorstellen dat je voor je 500 euro iPod of iPhone wel gewoon een goed apparaat wilt halen in plaats van iets zelf tweaken. Er zitten wel beveiligingen in, maar hier moet je niet vanuit gaan.
Zou zonde zijn als ik mijn iPod Touch verkloot doordat ik zelf heb lopen tweaken aan een adapter :P Dan liever een adapter voor een paar euro uit China. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Osxy schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:15:
[...]

Dus je zoekt eigenlijk een NASje ;)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Noxious schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:19:

Er kwam gisteren een pakketje binnen waarvan meer dan de helft ontbreekt (verpakking was half open) en het touchscreen wat er in zou moeten zitten is gebroken ($55) en alle verpakkingen zijn gesloopt en/of leeg.

uuuh...en dat is de schuld van DX? 8)7 denk eens goed na aan wie dat kan liggen...

[ Voor 4% gewijzigd door DNA_Saint op 03-06-2010 01:47 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maar dan nog is het de verantwoordelijkheid van DX. Jij koopt iets bij een winkel, en met hoe die winkel het opstuurt heb jij geen zak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Compizfox schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 06:51:
Maar dan nog is het de verantwoordelijkheid van DX. Jij koopt iets bij een winkel, en met hoe die winkel het opstuurt heb jij geen zak te maken.
In welke Chinese wettekst staat dat? :p

Maar ik zou even het antwoord van DX afwachten, ik heb ze een keer nodig gehad en toen waren ze vrij gemakkelijk daarin. Wel wilden ze foto's zien.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Marzman schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 06:53:
[...]

In welke Chinese wettekst staat dat? :p
Daar heb ik niet bij nagedacht. In Nederland is dat iig zo.
Marzman schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 06:53:
Maar ik zou even het antwoord van DX afwachten, ik heb ze een keer nodig gehad en toen waren ze vrij gemakkelijk daarin. Wel wilden ze foto's zien.
Jup, zou ik ook doen.
Foto's willen ze idd altijd hebben, zelfs als het een defect is wat niet aan de buitenkant zichtbaar is, en de verpakking geen beschadigingen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Noxious schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:19:

Ligt eerder aan TNT Post of Hong Kong post of alles in het verzendproces en niet aan DX ;)

Ik heb gister lekker even een wireless usb adaptertje besteld, scheelt toch weer 20 euro met de goedkoopste hier in Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42
Vorige week een digitale tv ontvanger mogen ontvangen van DX, blijkt deze DOA te zijn.
Werkt gewoon helemaal niet!
Neem ik contact op met DX, willen ze dat ik hem terug stuur wat me dus meer gaat kosten dan de helft van het apparaat.
Ik dus gereageerd op hun vraag over wat het zou kosten om terug te sturen, krijg ik dit terug:
Dear customer

Could you pls check if there is any other cheaper way to ship it ?if you can noy return it ,we can not do anything for you.
ja lekker dan, wat moet ik hier mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Garantieafhandeling is het risico dat je neemt door dingen zelf daar te bestellen in plaats van in een NL-shop. Duurdere dingen willen ze inderdaad terug hebben. Ik zou gewoon kijken of je het niet goedkoper kan opsturen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
"duurdere dingen" het koste €14, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kijk of het in een bubletjesenveloppe past dan is het geen pakjespost en een stuk goedkoper.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blijft het risico van spullen van ver halen, zij kunnen relatief goedkoop dingen naar jou sturen, helaas is het voor ons heel duur om terug te sturen. Ik heb tot heden 2 kapotte dingen ontvangen, 1 sigaret-dispencer en een aansteker. Voor die paar dollar ga ik me niet druk maken, dan bestel ik gewoon een paar nieuwe.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is inderdaad het risico wat je neemt. Ik heb ook een helicopter gehad met afgebroken wiek. Vond het toen ook niet de moeite waard om terug te sturen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Op het postkantoor gevraagd, de doos is te groot daar voor en DX wilt 'm alleen in de orginele doos terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 21:36

JW1

Zou zonde zijn als ik mijn iPod Touch verkloot doordat ik zelf heb lopen tweaken aan een adapter :P Dan liever een adapter voor een paar euro uit China. :)
Mijn universele adapter van Philips heeft een verloopje voor Apple producten. Hiermee zou de iPod opgeladen kunnen worden. Kan het zelf niet testen.

Afbeeldingslocatie: http://download.p4c.philips.com/files/s/scm7880_05/scm7880_05_trv_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
eltweako schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:37:
Vorige week een digitale tv ontvanger mogen ontvangen van DX, blijkt deze DOA te zijn.
Werkt gewoon helemaal niet!
Neem ik contact op met DX, willen ze dat ik hem terug stuur wat me dus meer gaat kosten dan de helft van het apparaat.
Ik dus gereageerd op hun vraag over wat het zou kosten om terug te sturen, krijg ik dit terug:

[...]

ja lekker dan, wat moet ik hier mee doen?
Simpel, ze vragen of er een goedkopere manier van verzenden is. Als die er niet is antwoord je dat. Dan werken ze verder wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mwah ik zal nog wel even foto's posten, maar in dit geval lag het duidelijk aan DealExtreme.
Het zat gewoon niet goed ingepakt allemaal, de helft is er uit.

Grote envelop die niet groot genoeg was voor alles dus maar dichtgeplakt met 1 stukje tape ipv de plakstrip.. tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

lag het wel of niet aan DX? :p

Ik maak mij eigenlijk nooit zorgen als iets kapot gaat. Als het kapot is, tja, pech.
Als ik het opnieuw laat versturen, ben ik vaak nog steeds goedkoper uit, dan dat ik het hier koop.

Maar gelukkig tot nu toe nog geen kapotte dingen gehad. Wel beschadigde dozen ofzo, maar cares...

[ Voor 82% gewijzigd door DNA_Saint op 03-06-2010 13:12 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OswaldDeformed
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 13:05
Waar baseren jullie je keuze eigenlijk op wanneer de prijs bij bijvoorbeeld DealExtreme en Focalprice ongeveer gelijk is voor vrijwel hetzelfde product. Is het zo dat één van de twee wellicht sneller verzendt, beter verpakt of op een andere manier een betere service biedt?

Ik heb namelijk een aantal knoopcel batterijen nodig en zag dat je bij zowel DE als FP 50 stuks krijgt voor een prijs waarvoor je er bij de Gamma één paar kan halen. De reviews van beide producten verschillen nauwelijks van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Eeuuuh ik bedoelde dus dat het wel aan dealextreme lag ja ;) :P

Normaal zou ik er ook niet zo'n punt van maken, maar in dit geval was het ExtraJammer(tm) daar er o.a. een touchscreen twv $55 defect was en er voor zo'n $40 aan spullen gewoon ontbreekt.

Overigens koop ik liever bij DealExtreme dan FP, maar dat komt vooral omdat ik met FP nog nauwelijks ervaring heb.

[ Voor 78% gewijzigd door Noxious op 03-06-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
OswaldDeformed schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:29:
Waar baseren jullie je keuze eigenlijk op wanneer de prijs bij bijvoorbeeld DealExtreme en Focalprice ongeveer gelijk is voor vrijwel hetzelfde product. Is het zo dat één van de twee wellicht sneller verzendt, beter verpakt of op een andere manier een betere service biedt?

Ik heb namelijk een aantal knoopcel batterijen nodig en zag dat je bij zowel DE als FP 50 stuks krijgt voor een prijs waarvoor je er bij de Gamma één paar kan halen. De reviews van beide producten verschillen nauwelijks van elkaar.
eBay is nog goedkoper. Voorbeeldje: $2.37 incl.
Overigens, deze merkbatterijen zijn weliswaar duurder, maar gaan per stuk veel langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je eigenlijk ook betalen met PayPal dmv geld overmaken naar mn PayPal account of alleen met CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Je kunt een bankrekening aan paypal hangen, dan wordt er 2x een bedragje bijgeschreven. Als je die doorgeeft dan is je bankrekening geverifieerd.

Betalen met je bankrekening kan volgens mij alleen met een creditcard als backup, zo werkt het in ieder geval bij mij - niet genoeg geld op je rekening dan schrijven ze het van je cc af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:45
OswaldDeformed schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:29:
Je hebt 2 'soorten' batterijen. Alkaline (LR) en Zilver Oxide (SR). In Zilver Oxide batterijen zit een klein beetje zilver en zijn daardoor een stuk duurder, maar gaan wel langer mee. Dus de dure batterijen in NL zijn vaak SR44 terwijl die van DX of ebay meestal LR44 zijn. Deze kun je in Nederland ook goedkoper kopen. (Zie hier bijv. voor een overzicht van de codes die verschillende fabrikanten voor dit type batterij gebruiken)

Dat gezegd, deze blijven natuurlijk nog steeds een stuk goedkoper. Je moet er alleen rekening mee houden dat het kan zijn dat je het batterijtje wat vaker moet vervangen.

Houd er bij het kopen van 50 batterijen wel rekening mee dat ze maar een paar jaar houdbaar zijn (batterijen lopen langzaam leeg, zeker Alkaline batterijen). Aangezien de strips van 10 ook in een betere verpakking zitten, kan het daarom soms verstandiger zijn om niet voor de 50 in een plastic bakje te gaan, maar voor de 10 in een handige strip.
Dav1d schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:30:
[...]
Overigens, deze merkbatterijen zijn weliswaar duurder, maar gaan per stuk veel langer mee.
Dit zijn ook Alkaline batterijen, dus denk niet dat ze langer mee gaan dan die andere. Of heb je er zelf ervaring mee?
dragon2 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:44:
Betalen met je bankrekening kan volgens mij alleen met een creditcard als backup, zo werkt het in ieder geval bij mij - niet genoeg geld op je rekening dan schrijven ze het van je cc af.
Van de paypal site:
Waarom zie ik de optie Directe overschrijving niet wanneer ik geld overmaak?

Om controle- en veiligheidsredenen gebruikt PayPal statistische modellen om gedragspatronen te kunnen herkennen bij de goedkeuring van afzonderlijke transacties - vergelijkbaar met de manier waarop banken en creditcardmaatschappijen afwijkende rekeningactiviteiten opsporen.
Nadat ik een aantal keer wat kleine dingen had gekocht (gok 4 transacties van in totaal ca. € 20 in 3/4 maanden tijd) ben ik door hun statistische betrouwbaarheidstest gekomen en kan ik nu direct via mijn bankrekening betalen. Ik hoef dus niet meer eerst geld over te maken, ook heb ik geen CC aan mijn account gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ --Niels--

Dus ik kan dus ook betalen met geld overmaken naar mn PayPal rekening? En daarvan bij DealExtreme spullen kopen? Dat is me nu nog niet helemaal duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
--Niels-- schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:13:
[...]

Nadat ik een aantal keer wat kleine dingen had gekocht (gok 4 transacties van in totaal ca. € 20 in 3/4 maanden tijd) ben ik door hun statistische betrouwbaarheidstest gekomen en kan ik nu direct via mijn bankrekening betalen. Ik hoef dus niet meer eerst geld over te maken, ook heb ik geen CC aan mijn account gekoppeld.
dat werkt toch meteen na verificatie van je Paypal account?
dan maakt paypal 2 keer een klein bedrag (< 50cent) over en moet je dat invoeren op de Paypal website

of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankivo schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:38:
[...]

dat werkt toch meteen na verificatie van je Paypal account?
dan maakt paypal 2 keer een klein bedrag (< 50cent) over en moet je dat invoeren op de Paypal website

of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
dat dacht ik dus ook, heb hem geverificeerd, maar nog steeds de melding dat ik met creditcard moest betalen. Nu maar geld overgemaakt en kijken of dat wel werkt, als dat niet zo is boek ik t gewoon weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:47:
[...]

dat dacht ik dus ook, heb hem geverificeerd, maar nog steeds de melding dat ik met creditcard moest betalen. Nu maar geld overgemaakt en kijken of dat wel werkt, als dat niet zo is boek ik t gewoon weer terug
Dit werkt. Nadat paypal je rekening heeft geverifieerd d.m.v. die twee kleine bedragen, kun je paypal de opdracht geven om d.m.v. een automatische incasso het gewenste bedrag van je rekening af te boeken. Aangezien paypal niet graag het schip in gaat, kun je pas van dit bedrag gebruik maken nadat het niet meer mogelijk is de automatische incasso terug te draaien. Daardoor kan het dus zijn dat het een dag of 4 duurt voordat je het op je rekening ziet staan en je er gebruik van kunt maken.

@FrankTM
Ik denk dat ze dat veranderd hebben, aangezien zij geld van je rekening halen met een automatische incasso. Deze kun jij altijd binnen een paar dagen terugdraaien. Door jouw nu eerst een aantal transactie te laten doen, hopen ze denk ik de meeste fraudeurs tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:52

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Afgelopen week weer mijn zoveelste bestelling van DealExtreme ontvangen, in een recordtijd verzonden vanuit Hong Kong; Besteld op 24 mei, verzonden op 26 mei, ontvangen op 2 juni!

Ging deze keer om een LED-zaklamp, kwaliteit is echt enorm goed als je de prijs vergelijkt met de gevestigde merken alhier (Maglite, anyone?). Ben geen zaklamp-kenner maar ben er wel enorm blij mee voor welgeteld €12,- :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:59
DX is wel erg snel laatste tijd, 3 bestellingen gedaan, allemaal binnen een week of minder in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

[BoSS] schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:40:
Afgelopen week weer mijn zoveelste bestelling van DealExtreme ontvangen, in een recordtijd verzonden vanuit Hong Kong; Besteld op 24 mei, verzonden op 26 mei, ontvangen op 2 juni!

Ging deze keer om een LED-zaklamp, kwaliteit is echt enorm goed als je de prijs vergelijkt met de gevestigde merken alhier (Maglite, anyone?). Ben geen zaklamp-kenner maar ben er wel enorm blij mee voor welgeteld €12,- :)
Tweede bestelling bij mij was ook snel. 30 mei verzonden en op 5 juni al binnen. Mijn eerste bestelling is nu sinds zaterdag onderweg. Ben benieuwd hoe snel die aankomt.

De derde die staat nog op Packaging.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik heb even wat spam verwijderd en daarbij zijn ook een paar reacties op die spam weggehaald. Mocht je het idee hebben dat daarmee nuttige info verloren is gegaan, post het dan gerust opnieuw. Aangezien de spam van de shop in kwestie verwijderd was stonden die reacties er een beetje vreemd bij en dus heb ik die ook maar weggehaald.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 ... 3 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen