Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.260 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Omg... pakketje heeft in ene de status Delivery Unsuccessful. Ik heb al een PostNL Trace-code, maar die is niet actief. Nu maar hopen dat mijn pakket maandag aankomt. Pakketdienst is namelijk al langs geweest met een ander (Nederlands) pakketje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
j3ffr3-y schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:53:
Als we het toch over horloges hebben,
ik heb er gistermiddag eentje binnengekregen.
Koste me $5,30 en is makkelijk te vinden via ebay en dan optie free shipping
Heb je ook een linkje?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 20:20
Yes, maar het beste kan je gewoon naar zoeken gaan, "ice watch" zoeken, en vervolgens in de opties "free shipping" en "buy now" aanvinken. Er worden namelijk meerdere soorten kleuren, types en kwaliteit verkocht. De verschillen zijn echt enorm!

Hier komt die van de foto vandaan:
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1439.l2649
En de pagina waar inmiddels al weer betere vandaan heb:
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1439.l2649

Succes met het zoeken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een brief binnengekregen van postNL, ook over inklaring. Het zou kunnen dat er namaak(kleding) bijzit, ik weet het niet zeker (totale waarde iets van 35 euro, 2 producten), zou dit strafrechtelijk gezien een risico vormen, mocht het namaak blijken te zijn? Of nemen ze het in het ergste geval gewoon in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
  • Laatst online: 07-07 13:40
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:18:
Zojuist een brief binnengekregen van postNL, ook over inklaring. Het zou kunnen dat er namaak(kleding) bijzit, ik weet het niet zeker (totale waarde iets van 35 euro, 2 producten), zou dit strafrechtelijk gezien een risico vormen, mocht het namaak blijken te zijn? Of nemen ze het in het ergste geval gewoon in?
Strafrechterlijk moet je niks gaan verwachten (zeker niet voor amper 2 artikels van 35 euro). Zelfs het in beslag nemen komt zeer zelden voor.

Wat zowat altijd gebeurt, is dat je btw + inklaringskosten moet betalen voor je pakket, in jouw geval waarschijnlijk ergens tussen 10 en 20euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD2000 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:57:
[...]

Strafrechterlijk moet je niks gaan verwachten (zeker niet voor amper 2 artikels van 35 euro). Zelfs het in beslag nemen komt zeer zelden voor.

Wat zowat altijd gebeurt, is dat je btw + inklaringskosten moet betalen voor je pakket, in jouw geval waarschijnlijk ergens tussen 10 en 20euro..
Ok, bedankt :). Dan ga ik het formulier maar invullen. Ik vraag me nog wel af hoe het nou in Nederland werkt met namaak, zodra het logo en/of merknaam erop wordt gezet valt het er wel onder, en anders niet? Bij deze staat het merk wel echt op het shirt (http://tinyurl.com/3wg3pso). Komt het trouwens vaak voor dat postbedrijven dx pakjes openmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 23:17
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:20:
[...]

Ok, bedankt :). Dan ga ik het formulier maar invullen. Ik vraag me nog wel af hoe het nou in Nederland werkt met namaak, zodra het logo en/of merknaam erop wordt gezet valt het er wel onder, en anders niet? Bij deze staat het merk wel echt op het shirt (http://tinyurl.com/3wg3pso). Komt het trouwens vaak voor dat postbedrijven dx pakjes openmaken?
Ik zou wel eens willen zien hoe zon formulier er uit ziet??
Iemand die mij dit kan en wil laten zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon8400
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 20:00
Hm, die post (of de tracking service) blijft maar op "Cannot get request dispatcher for path success" staan.

Iemand enig idee hoe dit komt en wanneer deze verzonden zal worden?

En als ik me het goed herinner zijn er timetables beschikbaar waarop je kan zien wanneer een vliegtuig naar je land gaat (met je orders dus), iemand die weet waar ik deze zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, ik heb mijn bestelling netjes in een bubbelenvelopje binnen gekregen!
Laser 5 mw (voor de fun wel oppassen haha)
Pen voor de Ipad/Iphone/Ipod

Groetjes, en bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmendal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-04-2023
Nog even een shoutout naar DX.

Dit is echt geweldig! Een pakketje van me was zoekgeraakt (na 4 maanden nog steeds niet aangekomen) en heb ze gecontact. Heb het bedrag gewoon in storecredit gekregen! Hoe geweldig is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:12
Tijmendal schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:20:
Nog even een shoutout naar DX.

Dit is echt geweldig! Een pakketje van me was zoekgeraakt (na 4 maanden nog steeds niet aangekomen) en heb ze gecontact. Heb het bedrag gewoon in storecredit gekregen! Hoe geweldig is dat!
Nou geweldig, dit gebeurt bij DX echt té vaak. En dat ze gewoon geen vooraad hebben en pas drie maanden later weer besteld wordt. (of überhaupt niet).
Tevens, storecredits... geld op je paypal rekening wil je hebben. Gewoon vrij te besteden zonder dat je meteen weer vast zit aan DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag me 200mw laser binnen,
Ziet er anders uit dan de vorige van et zelfde SKU 200 laser

Andere gravering en fijner,

Hij brand wel niet, kan dat zijn doordat de batterye niet volledig zijn opgeladen
(Dit zijn batterye CR2's van me vorige 200mw die kapot is ik heb me nu ook een oplader gekocht maarja
nog niet hier heh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tokko1 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:26:
Nou geweldig, dit gebeurt bij DX echt té vaak. En dat ze gewoon geen vooraad hebben en pas drie maanden later weer besteld wordt. (of überhaupt niet).
Tevens, storecredits... geld op je paypal rekening wil je hebben. Gewoon vrij te besteden zonder dat je meteen weer vast zit aan DX.
Waarom bestel je er dan? Ik heb pas 1 product ooit moeten cancelen, nog nooit iets niet gekregen of zoekgeraakt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:12
SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:33:
[...]

Waarom bestel je er dan? Ik heb pas 1 product ooit moeten cancelen, nog nooit iets niet gekregen of zoekgeraakt.
Omdat ze vaak de enige zijn die dat specefieke product hebben in hun assortiment.
Maar ik ga tegenwoordig eerder op zoek bij taobao dan dat ik bij DX bestel.
Heb naast DX, taobao een lijst van 45 chinese webshops waar ik wel is iets beteld heb, en DX is echt de láátste die ik zou gebruiken. (En ja, ebay kijk ik ook ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
tokko1 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:50:
[...]

Omdat ze vaak de enige zijn die dat specefieke product hebben in hun assortiment.
Maar ik ga tegenwoordig eerder op zoek bij taobao dan dat ik bij DX bestel.
Heb naast DX, taobao een lijst van 45 chinese webshops waar ik wel is iets beteld heb, en DX is echt de láátste die ik zou gebruiken.
Kijk eens op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 12:11
Weet iemand hoe lang het duurt voor je je zending ontvangt nadat je het bericht van aankomst teruggestuurd hebt? Paar dagen?

Overigens lijkt uit de reacties laatste tijd wat meer douane activitieit af te lezen lijkt het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:40

thof

FP ProMod
simon8400 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 00:58:
Hm, die post (of de tracking service) blijft maar op "Cannot get request dispatcher for path success" staan.

Iemand enig idee hoe dit komt en wanneer deze verzonden zal worden?
Volgens mij is de website zo nu en dan even wat overbelast. Poos/dag later proberen helpt vaak wel.

Ik sta inmiddels al 12 dagen op "arrival at transit office of exchange", meer mensen met deze ervaring? Hoe lang duurt het normaal bij jullie? Ik meen te herinneren dat het met Hong Kong Post een stuk sneller ging?

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Nou mijn autoradio is ook binnen...wat een pruttel zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

pennywiser schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:03:
Weet iemand hoe lang het duurt voor je je zending ontvangt nadat je het bericht van aankomst teruggestuurd hebt? Paar dagen?

Overigens lijkt uit de reacties laatste tijd wat meer douane activitieit af te lezen lijkt het wel..
Als je een bewijs van aankomst heb verstuurd, dan heb je het toch al ontvangen? Of bedoel je iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek_P
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-06 15:13
thof schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:35:
[...]
Ik sta inmiddels al 12 dagen op "arrival at transit office of exchange", meer mensen met deze ervaring? Hoe lang duurt het normaal bij jullie? Ik meen te herinneren dat het met Hong Kong Post een stuk sneller ging?
Bij mij is DX ook niet snel. (in tegenstelling tot een eerdere bestelling in januari). Besteld op 8 augustus, en de status verandert telkens "terug". Status is nu departure from outward office of exchange. Dat duurt nog wel even ben ik bang.

Ook Lightinthebox bestelling viel een stuk duurder uit door dure verzendkosten (55€) en heffing omzetbelasting (85€). Kan gebeuren, maar toch zonde. Hetzelfde product (DVD-hoofdsteunen) had ik dan evengoed ook gewoon in Nederland kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Yorin schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:38:
[...]

Als je een bewijs van aankomst heb verstuurd, dan heb je het toch al ontvangen? Of bedoel je iets anders.
Nee heb een formulier met de waarde van pakket ingevuld en geretourneerd. En nu wacht ik al een paar dagen, dus mijn vraag is hoe lang het ongeveer duurt voor de douane het vrijgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 19:52
Iemand hier ooit al een review geschreven over een product op dx? Ik heb namelijk een review geschreven over volgende zaklamp en ik de review is nog steeds niet goedgekeurd van hun uit...
De review heb ik geschreven op 20 augustus overigens dus is al een tijdje geleden.

[ Voor 3% gewijzigd door glennvho op 30-08-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

pennywiser schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:44:
[...]

Nee heb een formulier met de waarde van pakket ingevuld en geretourneerd. En nu wacht ik al een paar dagen, dus mijn vraag is hoe lang het ongeveer duurt voor de douane het vrijgeeft.
Meestal duurt het een week voor die verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Yorin schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:27:
[...]

Meestal duurt het een week voor die verwerkt is.
Dat klopt dan idd, thanks voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerwin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 13:46
Een minder leuke ervaring om te delen …

Mijn pakket is onlangs uit het postkantoor gejat.
Iemand moet het afhaalbewijs hebben onderschept en heeft hiermee mijn pakketje afgehaald bij het postkantoor.
Dit was een aangetekend stuk, ze hebben bij het kantoor gewoon niet de moeite genomen om de namen te controleren.
Later is gebleken dat dit zelfs is gedaan met een gestolen rijbewijs.
Dus niet alleen klopte de naam bij de afhaler niet, deze klopte ook nog eens niet met de foto op het rijbewijs!

Hoe dan ook, PostNL heeft een dikke middelvinger voor me, ze gaan er niets aan doen.
Ik ben de ontvanger, dus tot ik het pakket heb ontvangen is de afzender verantwoordelijk.

DealExtreme zegt er niets van te snappen, stellen voor dat ik het wachtwoord van de site verander (?!)
Ik krijg ook erg het gevoel dat ze er helemaal niets aan willen doen, zij hebben hun geld toch al binnen.

Lang verhaal kort: Wanneer ze hun geld binnen hebben lijkt het klaar met de service, zo geld het ook bij PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

kerwin schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:29:

Iemand moet het afhaalbewijs hebben onderschept en heeft hiermee mijn pakketje afgehaald bij het postkantoor.
Dit was een aangetekend stuk, ze hebben bij het kantoor gewoon niet de moeite genomen om de namen te controleren.
Dus niet alleen klopte de naam bij de afhaler niet, deze klopte ook nog eens niet met de foto op het rijbewijs!

Hoe dan ook, PostNL heeft een dikke middelvinger voor me, ze gaan er niets aan doen.
Ik ben de ontvanger, dus tot ik het pakket heb ontvangen is de afzender verantwoordelijk.

DealExtreme zegt er niets van te snappen, stellen voor dat ik het wachtwoord van de site verander (?!)
Ik krijg ook erg het gevoel dat ze er helemaal niets aan willen doen, zij hebben hun geld toch al binnen.

Lang verhaal kort: Wanneer ze hun geld binnen hebben lijkt het klaar met de service, zo geld het ook bij PostNL.
Kan je geen claim bij Paypal indienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Klinkt eerder alsof je ze niet goed hebt kunnen uitleggen wat er nou precies is misgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 22:25

Lijkt mij een bizr verhaal, zeker van de post zelf, er is dus een fout gemaakt ( want opgehaald met een ander ID ) EN dan zou je nog niet bij hen terecht kunnen? Is er geen ombudsman / klachtenloket?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:44

Royz

Kleurenblind!!

Raar dit hoor, ik hoop dat Paypal de kant van PostNL aanwijst. Zuo het jammer vinden als DE ervoor op moest draaien als PostNL gewoon verkeerd handelt

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klachtenformulier bij PostNL aanvragen, keihard tegenin gaan, politie aangifte doen tegen postnl. Zou het er niet bij laten zitten, dealextreme kan hier natuurlijk niets aan doen. De sukkels van PostNL wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
Royz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:15:
Raar dit hoor, ik hoop dat Paypal de kant van PostNL aanwijst. Zuo het jammer vinden als DE ervoor op moest draaien als PostNL gewoon verkeerd handelt
Het probleem hiermee is dat paypal niets met PostNL te maken heeft en ze dus niet kan aanwijzen (ook al ligt de fout inderdaad wel daar)..

Ik zou eventueel nog eens proberen contact opnemen met DE. Als dat niets oplevert, kan je nog altijd een Paypal claim indienen. Dan moet DE die kosten maar gaan verhalen bij PostNL of bij het bedrijf dat voor hun de post verzorgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Kaasplank schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:13:
[...]

Klinkt eerder alsof je ze niet goed hebt kunnen uitleggen wat er nou precies is misgegaan.
De support mensen bij DX zijn nou ook weer niet geweldig in hun engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerwin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 13:46
Precies, ik heb dan hier misschien mijn verhaal even kort en wellichts iets onduidelijk geschreven, maar ik heb DX het zo goed en makkelijk geprobeerd uit te leggen als mogelijk.

Het probleem is dat er internationale regels voor post en pakketservice gelden.
Één daarvan is dat de verzender aansprakelijk is voor het aankomen van een pakket.

Hoewel de PostNL erkend dat zij fout zaten door het pakket aan de verkeerde mee te geven, kunnen ze niets doen zonder een klacht te krijgen van de verzender.
DX begrijpt mijn probleem niet, ik heb het ze wel 5 keer uitgelegd.

Mochten jullie het leuk vinden, kan ik die conversatie hier ook wel dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
tokko1 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:26:
[...]

Geld retourneren kost ze extra, ivm Paypal Fee. Storecredit kost ze niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik ga blijkbaar binnen een aantal dagen een inklaringsformulier ontvangen van PostNL. Ik heb via Twitter met PostNL Webcare zitten chatten en die gaan er morgen achteraan bellen, omdat ik al een orderbevestiging via de mail heb verstuurd naar een PostNL medewerker. Die zou er ook voor zorgen dat het allemaal wat sneller mijn kant op komt.

Hulde aan de PostNL Webcare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 00:48
Sinds 8 juli liggen m'n beats bij de Belgische douane. Ik heb net gebeld met de douane en ze zeggen dat volgende week iemand van fabrikant komt om alle in beslag genomen beats te bekijken. En het zijn er heel wat zei hij. De kans dat ik ze ooit nog aankrijg lijkt me nu wel heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:40

thof

FP ProMod
aval0ne schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:28:
[...] ze zeggen dat volgende week iemand van fabrikant komt om alle in beslag genomen beats te bekijken. En het zijn er heel wat zei hij.
[...]
Klinkt als een duur grapje? Wie betaald zo iets? De ontvanger, de verzender of de douane zelf?

[ Voor 10% gewijzigd door thof op 31-08-2011 13:33 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:58:
Ik ga blijkbaar binnen een aantal dagen een inklaringsformulier ontvangen van PostNL. Ik heb via Twitter met PostNL Webcare zitten chatten en die gaan er morgen achteraan bellen, omdat ik al een orderbevestiging via de mail heb verstuurd naar een PostNL medewerker. Die zou er ook voor zorgen dat het allemaal wat sneller mijn kant op komt.

Hulde aan de PostNL Webcare.
Dus blijkbaar ben je ook je geluk kwijt?
Hier op het form verbrast?!?!

[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:10:
[...]

Kan je geen claim bij Paypal indienen?
Waarom? DE staat hier toch helemaal buiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Dus blijkbaar ben je ook je geluk kwijt?
Hier op het form verbrast?!?!
Hoe bedoel je dat?

Ze hebben in ieder geval mijn orderbevestiging doorgestuurd naar de afdeling Inklaring. Ik hoop dat ik het pakket nu binnen een paar dagen heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:00:
[...]

Waarom? DE staat hier toch helemaal buiten?
Toch juist niet? PostNL staat hier (als ontvanger bekeken) juist helemaal buiten! Als klant handel je met DE en enkel met DE. Het is zelfs zo dat verschillende klachtenprocedures enkel mogelijk zijn voor de verzender (=DE) aangezien deze de eigenlijke klant van PostNL is. Zoals kerwin al stelde is de verzender aansprakelijk voor het aankomen van een pakje en bij falen hierbij is een Paypal claim niet zo raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
thof schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:31:
[...]

Klinkt als een duur grapje? Wie betaald zo iets? De ontvanger, de verzender of de douane zelf?
Wat denk je van de fabrikant zelf? Die gaan kijken of het nep is en als dat zo is, dan kunnen ze het laten vernietigen en er een zaak van gaan maken. Vaak is dit teveel werk en zijn het teveel kosten, maar als je net pech hebt is het een bedrijf met een eigen juridische afdeling en hebben ze het niet heel druk. Ze zullen je eerst een brief sturen waarin je aangeeft het nooit meer te doen en als je het dan nog een keer doet ze direct een boete kunnen verbeuren (dus zonder rechtelijke tussenkomst). Heb je echt heel veel pech dan gaan ze je als voorbeeld stellen een zaak tegen je starten (kans agt ik gering, maar is wel aanwezig...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, heb ff het forum snel doorgelezen maar kon zo snel niet iets vinden op me vraag.

is er een mogelijkheid om te zien waar mijn pakketje is. ik lees overal dingen als inclartion custommer office etc maar hoe krijgen jullie dat te voorschijn?

dit krijg ik:

Destination - Netherlands

The item DSFSDFSDFDS left Hong Kong for its destination on 27-Aug-2011

To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
Online tracking information on the delivery status of registered mail/parcels sent overseas is available for selective destinations. You can connect to the mail tracking website of the destinations below directly. For destinations not on the list, tracking information is only available up to departure from Hong Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 11:26

Quad

Doof

Ik ben van plan een simpel bluetooth headset/koptelefoon te bestellen bij Dx, maar ik weet niet hoe de kwaliteit van die dingen zijn?
En hoe leveren ze de stroomadapters daar? Wel met EU aansluitpunt mag ik hopen?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb een stereo bluetooth headset gekocht (Motorola S9 kloon) en de kwaliteit is redelijk te noemen. Hij is een klein beetje assymetrisch (niet merkbaar wanneer je hem op hebt) en het rubbertje van het USB klepje was een beetje te groot. Beetje bijknippen en het is echt een leuk ding. Hij kwam wel met een US plug, maar het was mini-USB dus geen probleem.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:12
Quad schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:02:
Ik ben van plan een simpel bluetooth headset/koptelefoon te bestellen bij Dx, maar ik weet niet hoe de kwaliteit van die dingen zijn?
Ik heb hier ook een bluetooth DX headsetje, maar de kwaliteit is dramatisch. Zit voor geen meter, en de gesprekskwaliteit is om te janken. Zowel speaker als mic.
Deze heb ik. Hij is overigens niet volledig zwart, hij heeft van buiten een zilveren knop in de vorm van een bepaald stuk fruit ;)

Nee geen goedkope bluetooth headsets voor mij, liever een paar dollar meer en een mooie jawbone aan me oor waar ik tenminste wel normaal mee kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
Quad schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:02:
De stroomadapters varieren denk ik afhankelijk van het product, soms Amerikaanse aansluitingen, soms Europese.. Maar meestal staat het wel in de beschrijving (of zie je het in de afbeeldingen) :)

• Quad

Quad

Doof

thaan schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:14:
[...]

Ik heb hier ook een bluetooth DX headsetje, maar de kwaliteit is dramatisch. Zit voor geen meter, en de gesprekskwaliteit is om te janken. Zowel speaker als mic.
Deze heb ik. Hij is overigens niet volledig zwart, hij heeft van buiten een zilveren knop in de vorm van een bepaald stuk fruit ;)

Nee geen goedkope bluetooth headsets voor mij, liever een paar dollar meer en een mooie jawbone aan me oor waar ik tenminste wel normaal mee kan bellen.
Ik bedoel die stereo dingen, zodat ik muziek kan luisteren, bijv vanaf notebook of telefoon.
Bijvoorbeeld deze: http://www.dealextreme.co...lk-240-hour-standby-30407

PVOutput☀️

• SD2000
Quad schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:09:
[...]

Ik bedoel die stereo dingen, zodat ik muziek kan luisteren, bijv vanaf notebook of telefoon.
Volgens de reviews die er bij staan is het geen slecht ding :)

Verwijderd

Mij meest recente ervaring met DE: android tablet besteld. Wachten. 4 Weken gewacht. 5 Weken. Zag dat de prijs op de site dat de ook reeds 15USD was gedaald. Contact opgenomen met DE en de volgende werkdag mijn geld terug gestort gekregen op mn paypal. Tja.

• aval0ne
Eppo © schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:38:
[...]

Wat denk je van de fabrikant zelf? Die gaan kijken of het nep is en als dat zo is, dan kunnen ze het laten vernietigen en er een zaak van gaan maken. Vaak is dit teveel werk en zijn het teveel kosten, maar als je net pech hebt is het een bedrijf met een eigen juridische afdeling en hebben ze het niet heel druk. Ze zullen je eerst een brief sturen waarin je aangeeft het nooit meer te doen en als je het dan nog een keer doet ze direct een boete kunnen verbeuren (dus zonder rechtelijke tussenkomst). Heb je echt heel veel pech dan gaan ze je als voorbeeld stellen een zaak tegen je starten (kans agt ik gering, maar is wel aanwezig...)
Heb vandaag al een brief gehad van een advocatenkantoor: "Bevestiging inbreukmakend karakter van ingehouden goederen en verzoek tot vernietiging".
Als ik niet akkoord ga met vernietiging zal een strafrechtelijke klacht ingediend worden wegens namaking.

Verwijderd

aval0ne schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:02:
[...]

Heb vandaag al een brief gehad van een advocatenkantoor: "Bevestiging inbreukmakend karakter van ingehouden goederen en verzoek tot vernietiging".
Als ik niet akkoord ga met vernietiging zal een strafrechtelijke klacht ingediend worden wegens namaking.
Tjah, dit zijn de gevaren die horen bij het bestellen van namaak materiaal..

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Quad schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:09:
[...]

Zo eentje heb ik van Logitech. Ook voor 20 of 30 euro. Was een aanbieding op iBood, ik zou ook liever een goede aanbieding afwachten dan dit op DX kopen. Heb ook niet zo'n goede ervaringen met bluetooth dingen (telefoons, sticks)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• aval0ne
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:22:
[...]

Tjah, dit zijn de gevaren die horen bij het bestellen van namaak materiaal..
Inderdaad, soms heb je pech :)

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Eindelijk heb ik de UK warehouse van Focalprice gevonden:
http://www.mixwall.co.uk/

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Dima_2005 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:14:
Eindelijk heb ik de UK warehouse van Focalprice gevonden:
http://www.mixwall.co.uk/
Staat ook al een tijdje redelijk aanwezig op de homepage van FP

Verwijderd

Ik was op zoek naar een paar warme winterschoenen en kwam deze tegen op DX: http://www.dealextreme.co...-black-size-44-pair-53182

40 euro is best een schappelijke prijs, heeft iemand ervaring met schoenen van DX?

Verwijderd

Ach ik vin je schoenen aan moet hebben zodat je weet hoe ze voelen en dat ze natuurlijk makkelijk stappen,
ook de grote hangt van merken af (Soms zijn die 44's wat groter dan een andere 44 niet veel maar toch ;) )

Naja ik zou het zeker niet aanbevelen

Verwijderd

Internal length: 282mm, Mijn voeten zijn 265mm dus dat lijkt me wel passen. Makkelijk stappen is een kwestie van inlopen, alle nieuwe schoenen lopen niet lekker in het begin. Het gaat mij meer om de vraag of het goede kwaliteit is of dat het gewoon rommel is wat na een paar maanden uit elkaar valt.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:54:
Internal length: 282mm, Mijn voeten zijn 265mm dus dat lijkt me wel passen. Makkelijk stappen is een kwestie van inlopen, alle nieuwe schoenen lopen niet lekker in het begin. Het gaat mij meer om de vraag of het goede kwaliteit is of dat het gewoon rommel is wat na een paar maanden uit elkaar valt.
Laat eens weten hoe ze zijn?
Ik sta soms 20 uur achter elkaar op de voeten en heb daarvoor magnums. Enkel kosten die krengen 200 euro. Dit is iets vriendelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dus... ik moet nu dus 27 euro betalen voor een pakketje van 9 euro. Ik ben al met TNT aan het praten, maar weet iemand de beste oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Yorin schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:09:
Dus... ik moet nu dus 27 euro betalen voor een pakketje van 9 euro. Ik ben al met TNT aan het praten, maar weet iemand de beste oplossing?
Betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
wat zat er in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Een hele zooi kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
waarom zou je dan moeten betalen? Het is geen namaak en het is dik onder de 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
Kan je er geen afstand van doen (als in, zeggen dat je niets van dat pakket afweet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Betaal je en dien een bezwaar in bij PostNL en vraag je teveel betaalde geld weer terug (dit zou dan 27-12.5 = €14.50 zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:54:
Kwaliteit zal wel goed zijn, maar schoenen koop je niet online. Je kan ze niet passen. En een schoen moet gelijk goed zitten hoor. Ze lopen gelijk goed mits je goede schoenen koopt. Nu weet ik niet waar jij je schoenen in het verleden vandaan haalt, maar inlopen???

Een keer naar een echt goede schoenenwinkel zal je waarschijnlijk versteld doen staan. Er zijn zaken die je lengte en breedte opmeten en op basis daarvan je aangeven welke schoenen geschrikt voor je zijn. Bij bijv. deze winkel kan je een "schoenenpaspoort" laten opmaken en dat bewaren ze voor je en bij een nieuw bezoek zeg je alleen je naam en kleur / type schoen dat je wilt hebben en de verkoper/verkoopster komt met doze schoenen aan die gegarandeerd 100% goed zitten en die hoef je niet in te lopen ofzo. Er staat op die pagina die ik hier geef ook een stukje over het inlopen van schoenen. Je betaald bij een goede zaak trouwens wel minimaal 150 euro voor een paar schoenen, maar dat is het wel waard. Op sommige zaken moet je niet proberen zo goedkoop mogelijk uit te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:24:
[...]

Kwaliteit zal wel goed zijn, maar schoenen koop je niet online. Je kan ze niet passen. En een schoen moet gelijk goed zitten hoor. Ze lopen gelijk goed mits je goede schoenen koopt. Nu weet ik niet waar jij je schoenen in het verleden vandaan haalt, maar inlopen???

Een keer naar een echt goede schoenenwinkel zal je waarschijnlijk versteld doen staan. Er zijn zaken die je lengte en breedte opmeten en op basis daarvan je aangeven welke schoenen geschrikt voor je zijn. Bij bijv. deze winkel kan je een "schoenenpaspoort" laten opmaken en dat bewaren ze voor je en bij een nieuw bezoek zeg je alleen je naam en kleur / type schoen dat je wilt hebben en de verkoper/verkoopster komt met doze schoenen aan die gegarandeerd 100% goed zitten en die hoef je niet in te lopen ofzo. Er staat op die pagina die ik hier geef ook een stukje over het inlopen van schoenen. Je betaald bij een goede zaak trouwens wel minimaal 150 euro voor een paar schoenen, maar dat is het wel waard. Op sommige zaken moet je niet proberen zo goedkoop mogelijk uit te zijn.
Bedankt voor de tip, maar helaas flap je als student niet zomaar even 150 euro uit je broekzak, dat is voor mij ongeveer 30% van het totaal waarmee ik een maand mee moet leven en kosten als huur/eten/studie mee moet betalen. Ik vind het wel vreemd dat je zegt dat schoenen niet hoeven worden ingelopen, als je schoenen van leer loopt moet dat toch echt ingelopen worden, leer is stug en moet zich vormen naar je voet. Dat zijn juist de positieve eigenschappen van leer. Een goede manier is om dikke natte sokken aan te doen en daarmee in je nieuwe schoenen te stappen en er de hele dag op te lopen. Dan vormen ze namelijk helemaal naar je voeten en zitten ze daarna heerlijk.

Ik koop trouwens al jaren mijn schoenen online, bevalt mij veel beter dan in de winkel. Dan heb je veel meer keuze zonder irritante verkopers die je van alles aan willen smeren en je kan tenminste schoenen vinden die nog een beetje uniek zijn omdat ze hier moeilijk verkrijgbaar zijn. Maar dat waren winkels in Nederland of UK dus dan is het risico wat kleiner want terugsturen kost dan niet zoveel. Iets naar China terugsturen is eigenlijk de moeite niet waard. Ik twijfel daarom nog steeds, het lijken me wel hele fijne schoenen voor in de winter als ik weer een uur op het station moet wachten op treinen die nooit op tijd rijden en 40,- euro is gewoon een koopje. Ik heb vorige winter gewoon bijna paarse tenen gehad toen ik uren moest wachten met vrieskou op mijn allstars.
maartend schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:12:
[...]

Laat eens weten hoe ze zijn?
Ik sta soms 20 uur achter elkaar op de voeten en heb daarvoor magnums. Enkel kosten die krengen 200 euro. Dit is iets vriendelijker
Als ik toch besluit om ze te kopen laat ik weten hoe ze zijn, helaas heb ik alleen nooit echte Magnums gedragen dus ik zal je niet kunnen vertellen of ze net zo goed zijn als het origineel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

hardware.tom schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:02:
[...]

waarom zou je dan moeten betalen? Het is geen namaak en het is dik onder de 20 euro
Ik heb ook verzendkosten betaald en daar wordt ook inklaringskosten over gerekend. Alleen het pakket met verzendkosten is samen 37 euro en ze hebben dus de inklaring gerekend over 77 euro, maar dat was van 2 pakketten samen. Het is dus niet goed doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, mijn order (+- 4 tientjes) is al ruim een maand onderweg :( En als ik de China Post-tracker moet geloven is het China nog niet eens uit. Er staat al sinds 19 augustus "departure from transit office of exchange". Ik weet dat het lang duurt vanuit China en heb verhalen gegoogled dat het lang kan duren, maar 4 weken shipment is toch wel veel dacht ik zo. Het gaat overigens niet om namaakmeuk: hdmi-adapter, telescope en microscope voor iPhone.

Wordt het nu tijd om customersupport te benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maand is redelijk gebruikelijk is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:56:
[...]
Ik heb ook verzendkosten betaald en daar wordt ook inklaringskosten over gerekend. Alleen het pakket met verzendkosten is samen 37 euro en ze hebben dus de inklaring gerekend over 77 euro, maar dat was van 2 pakketten samen. Het is dus niet goed doorgegeven.
Je betaald geen inklaringskosten over verzendkosten, maar omzetbelasting. Inklaringskosten zijn vast bedrag, €12,50, tenzij via ems verstuurd, die rekenen €5 meer. Verder nog douanerechten, dit varieert per goederensoort.
Als ze 2 pakketten hebben samengevoegd, heb je waarschijnlijk maar 1 keer inklaringskosten betaald, neem ik even aan, beter toch?
http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakketuithetbuitenland/
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:46:
Daar wacht ik zelf hooguit 2 weken mee, gewoon bij DE opheldering vragen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:46:
Hmmm, mijn order (+- 4 tientjes) is al ruim een maand onderweg :( En als ik de China Post-tracker moet geloven is het China nog niet eens uit. Er staat al sinds 19 augustus "departure from transit office of exchange". Ik weet dat het lang duurt vanuit China en heb verhalen gegoogled dat het lang kan duren, maar 4 weken shipment is toch wel veel dacht ik zo. Het gaat overigens niet om namaakmeuk: hdmi-adapter, telescope en microscope voor iPhone.

Foutje ;)
Ik heb goed nieuws voorje hehe, Departure from transit is de laatste tracking ze vrij geven ,
Ik heb et meestal 1 week- nadat et op departure staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:00:
[...]

'SCHERP' toezien doen ze (nog) niet hoor. Ik heb gisteren een pakketje met een waarde van 45 euro binnen gekregen via de pakketpost en ik hoefde niet te betalen.

Ik ben er vrijwel zeker van zolang je producten besteld die niet in Nederland verboden zijn, je het gewoon binnen krijgt.
Blijkbaar controlen ze toch steeds meer,.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:58:
[...]

Foutje ;)
Ik heb goed nieuws voorje hehe, Departure from transit is de laatste tracking ze vrij geven ,
Ik heb et meestal 1 week- nadat et op departure staat hier.
Hee, da's inderdaad goed nieuws! Ik dacht dat er nog een vervolgstap a la "arrive at inward office of exchange , NL , NL" moest komen :) Maar we wachten rustig af. Ondertussen alweer 2 ordertjes geplaatst: op 19-8 en 1-9...1-9 heeft die van augustus al ingehaald, die zijn ze al aan het packen :D Blijft een leuke sport, DX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie nog wat aardige koopjes bij DX ? :p
Heb geen zin om 20 pagina's door te zoeken hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:52:
Weten jullie nog wat aardige koopjes bij DX ? :p
Heb geen zin om 20 pagina's door te zoeken hehe.
Tja, het zijn allemaal gadgets, en voor ieder is er wat wils.

Ondertussen heb ik mijn case & horloge opnieuw aangekregen uit RMA. Wederom blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

2e keer dat ik wat heb besteld bij Dealextreme.
Ondertussen heb ik de eerste keer meer dan 2 maanden moeten wachten op mijn pakketje, de 2e bestelling wacht ik nu ook al meer dan 2 maanden op..

Ik vraag me af of ik gewoon keiharde pech heb?

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Ik heb al vaak en veel besteld bij DX, soms snel bezorgd, soms lang wachten.
Laatste bestelling had ik er genoeg van en heb ik een paypal klacht ingediend, even later opgewaardeerd tot 'niet ontvangen claim'
Heeft uiteindelijk geresulteerd in geld terug :)

Het verloop --> besteld & betaald op 16 juni, verzonden op 20 juni (volgens DX)
De 27e juli vraag gesteld via customer service, dat ik nog steeds geen pakje had, 5 wkn na verzenden.
Na diverse keren het antwoord 'nog even wachten' (standaard bij hun) gekregen te hebben op 31 juli een paypal klacht ingediend, deze op 12 aug. opgewaardeerd naar claim en uiteindelijk op 02 september mijn geld terug gekregen.....

Maar geen pakje dus, ondanks track&trace, belofte dat het verzonden is, etc.
16/06 t/m 03/09 is ongeveer 11 wkn
De T&T geeft trouwens andere data als DX mij verteld, en het lijkt erop dat het pakje twee keer is verzonden, één keer op 24/06 en nog een keer na mijn klacht, op 25/07 ?

Afbeeldingslocatie: http://www.ephotobay.com/image/dx2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Wobcat op 03-09-2011 22:13 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Mijn laatste bestelling ging om enkele 18650 batterijen voor mijn zaklamp.

Nu heb ik 2 cellen die uit zichzelf ontladen. Als ik ze volledig opgeladen heb dan zijn ze 4,20 - 4.21 V zoals zou moeten, daar dus geen probleem. Maar als ik ze vervolgens een nachtje gewoon laat liggen op mijn bureau dan is de spanning al gezakt naar 4,15 V. Ik zou graag een RMA aanvragen voor dit ene setje batterijen die slecht zijn omdat het toch gaat om een kleine 10 dollar en ik wil gewoon wel goede batterijen ontvangen. :)

Nu zit ik mij gewoon af te vragen of ze mij wel zullen geloven als ik dit uitleg aan hun? Normaal moet je een foto bij je ticket steken maar ik kan toch moeilijk een foto nemen van mijn cellen met een meter lezing bij? Je kan net zo goed de cellen zelf even ontladen hebben en dan zeggen dat ze uit zichzelf ontladen zijn.
Ik vraag mij gewoon af hoe ik dit het beste zal uitleggen aan hun en of ik eigenlijk een nieuw setje in de bus zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
glennvho schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:09:
Mijn laatste bestelling ging om enkele 18650 batterijen voor mijn zaklamp.

Nu heb ik 2 cellen die uit zichzelf ontladen. Als ik ze volledig opgeladen heb dan zijn ze 4,20 - 4.21 V zoals zou moeten, daar dus geen probleem. Maar als ik ze vervolgens een nachtje gewoon laat liggen op mijn bureau dan is de spanning al gezakt naar 4,15 V. Ik zou graag een RMA aanvragen voor dit ene setje batterijen die slecht zijn omdat het toch gaat om een kleine 10 dollar en ik wil gewoon wel goede batterijen ontvangen. :)

Nu zit ik mij gewoon af te vragen of ze mij wel zullen geloven als ik dit uitleg aan hun? Normaal moet je een foto bij je ticket steken maar ik kan toch moeilijk een foto nemen van mijn cellen met een meter lezing bij? Je kan net zo goed de cellen zelf even ontladen hebben en dan zeggen dat ze uit zichzelf ontladen zijn.
Ik vraag mij gewoon af hoe ik dit het beste zal uitleggen aan hun en of ik eigenlijk een nieuw setje in de bus zal krijgen.
Voor mijn RMA had ik een foto van mijn desktop achtergrond meegestuurd :) En toch hebben ze het opnieuw gestuurd. Dus doe maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Op BuyInCoins zie ik de rode 18650 batterijen:

http://www.buyincoins.com...red-2pcs-product-236.html

Die zijn de helft goedkoper. Wat is het verschil met die met vlammen erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Uiteindelijk toch maar geen bluetooth headset gekocht (ivm angst met invoer, wordt als pakket aangeleverd..), maar wel 3 horloges + een sieraadgoodie + een 7 poorts USB hub voor mn kb muis enzo, ben benieuwd ^^.
Kosten: 21 euro nog wat, not bad.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 04-09-2011 02:48 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

En als je ze meerdere dagen laat liggen, ontladen ze dan nog meer?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
Op 11 juli heb ik mijn 1e bestelling geplaatst bij DX, maar tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.
Sinds 19 augustus staat de status op departure from transit office of exchange en location staat op GUANGZHOU.

Omdat het mijn 1e bestelling is, wil ik van jullie graag horen wat ik hiermee aan moet, want volgende week is het 2 maand geleden dat ik heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rfolkers schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:59:
Op 11 juli heb ik mijn 1e bestelling geplaatst bij DX, maar tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.
Sinds 19 augustus staat de status op departure from transit office of exchange en location staat op GUANGZHOU.

Omdat het mijn 1e bestelling is, wil ik van jullie graag horen wat ik hiermee aan moet, want volgende week is het 2 maand geleden dat ik heb besteld.
Dit is precies wat bij mij ook het geval is:
22-7:besteld
4-8: verzonden
19-8: departure from transit office of exchange

Heb inmiddels een ticket aangemaakt bij DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat het altijd als gift verzenden, dan heb je het altijd binnen een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:13:
Ik laat het altijd als gift verzenden, dan heb je het altijd binnen een maand.
de douane trapt ook niet meer in gifts.....alles van FP is er bij mij in 2 a 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:04:
[...]

Dit is precies wat bij mij ook het geval is:
22-7:besteld
4-8: verzonden
19-8: departure from transit office of exchange

Heb inmiddels een ticket aangemaakt bij DX.
Tja dit weet je als je bij dealextreme besteld,
Je kunt even goed et op ebay vinden voor et dubbele.
Het enige ik je kan aanraden is volgende keer eens een livechat aan te gaan of ticket en vragen
om je paketje te versnelle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
tdw schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:49:
[...]

En als je ze meerdere dagen laat liggen, ontladen ze dan nog meer?
Ik heb het nu juist even nagemeten en een cel is nu op 4,14V gekomen, denk dus niet dat ze nog veel verder zullen ontladen, maar is toch wel niet echt goed dat ze een halve dag na opladen al op 4,15V zaten (dit toch voor een cel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 17:41:
[...]

Tja dit weet je als je bij dealextreme besteld,
Je kunt even goed et op ebay vinden voor et dubbele.
Het enige ik je kan aanraden is volgende keer eens een livechat aan te gaan of ticket en vragen
om je paketje te versnelle ;)
Thanks voor de info. Het is mijn eerste bestelling en ben dus nog onbekend met DX :) Ik heb inmiddels een reply van de customerservice en ze vertelden me dat er bij een aantal zendingen iets verkeerd gegaan is in het vervoersproces. Ze werken eraan en mocht ik over een week nog steeds niets ontvangen hebben moet ik weer contact opnemen, we wachten dus nog geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

glennvho schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:47:
[...]

Ik heb het nu juist even nagemeten en een cel is nu op 4,14V gekomen, denk dus niet dat ze nog veel verder zullen ontladen, maar is toch wel niet echt goed dat ze een halve dag na opladen al op 4,15V zaten (dit toch voor een cel).
Sja, afaik 'zetten' ze zich. Direct uit de lader zullen ze 4,20 V aangeven, maar ze zullen zich stabiliseren tussen 4,10 en 4,15 voor zover ik weet. Correct me if I'm wrong :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
tdw schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:15:
[...]

Sja, afaik 'zetten' ze zich. Direct uit de lader zullen ze 4,20 V aangeven, maar ze zullen zich stabiliseren tussen 4,10 en 4,15 voor zover ik weet. Correct me if I'm wrong :)
Bij al mijn andere cellen die ik heb (zijn er 9 in totaal) heb ik dit niet. Daar zijn ze als ze uit de lader komen 4,20 - 4,22V en dat blijven ze ookal meet ik ze nog eens na enkele dagen later. Lijkt mij dus echt dat het een slechte cel is. Ga zeker proberen een rma aan te vragen, je weet maar nooit dat ze wel een setje nieuwe opsturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het slimst/meest veilig om te doen qua betalen, via CreditCard of paypall?
Paypall had ik maar heb ik opgeheven omdat ik het eigenlijk toch nooit gebruikte.

Is het veilig om bij DX te betalen met je CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:48:
Wat is het slimst/meest veilig om te doen qua betalen, via CreditCard of paypall?
Paypall had ik maar heb ik opgeheven omdat ik het eigenlijk toch nooit gebruikte.

Is het veilig om bij DX te betalen met je CC?
Dan zou ik toch eerder PayPal gebruiken. Ik weet niet hoe die chinezen omgaan met hun database, maar vertrouwen doe ik het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
tc982 schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:43:
[...]

Dan zou ik toch eerder PayPal gebruiken. Ik weet niet hoe die chinezen omgaan met hun database, maar vertrouwen doe ik het toch niet.
Idd. Als je wil kan je zelfs vrij gemakkelijk je creditcard koppelen aan je paypal rekening. Als je betaalt gaat het geld ook van je creditcard, maar DE heeft toch je cc gegevens niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmendal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-04-2023
Volgens mij mag je niet eens met je CC betalen bij DX. Ze accepteren alleen Paypal als ik het goed herinner.

Ik moet ook nog maar wat nieuwe dingetjes gaan bestellen, ik word alleen een beetje naar van al die verhalen dat pakketjes niet aankomen.
Ik bestel veel gear via ebay die uit China komt en daar heb ik nooit problemen mee... Ik zal m'n bestelling maar in wat kleinere delen opsplitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijmendal schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:07:
Volgens mij mag je niet eens met je CC betalen bij DX. Ze accepteren alleen Paypal als ik het goed herinner.

Ik moet ook nog maar wat nieuwe dingetjes gaan bestellen, ik word alleen een beetje naar van al die verhalen dat pakketjes niet aankomen.
Ik bestel veel gear via ebay die uit China komt en daar heb ik nooit problemen mee... Ik zal m'n bestelling maar in wat kleinere delen opsplitsen.
Jawel hoor sinds kort aanvaarden ze CC ook, Ze promote et zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
9 tal pakketjes besteld alweer ondertussen, 7 er van al binnen (en allemaal binnen een maand). Met uitzondering van een fm transmitter ook dik tevreden over het spul. De FM transmitter blijft niet in de auto-cigaretten aansteker zitten en is dus nutteloos.

Al het andere ben ik erg tevreden mee, met name voor kleine dingetjes ideaal doordat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Meeste Nederlandse webshops brengen toch al snel minstens 2.95 in rekening.. beetje vervelende meerprijs boven op oordoopjes van nog geen 10 euro of een s-ata kabeltje. De webmail notifier is trouwens een echte aanrader, verrekte leuk dingetje als je meerdere mailboxen hebt, een kleurtje voor elke mailbox.

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Pagina: 1 ... 61 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen