Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• boombox19
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-03 17:39
quote:
Fastclaimer schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:56:
Ik zal ze morgen even bestellen.
Ben zelf ook wel benieuwd naar het geluid van deze sennheiser oordopjes.
De fake tours heb ik nu 2 maanden en bevallen opzich prima! Maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar het geluid van de sennheiser's :p
ik heb deze sennheisers van DX
http://www.dealextreme.co...mm-jack-120cm-cable-34760
ze zijn echt heel goed met een handig opbergzakje heb ze nu al een half jaar
ze klinken echt heel lekker de bass is ook mooi diep
een echte aanrader

• Timbo925
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04 14:13
In belgie lijken ze ook wel slim. Heb beats pro's besteld bij DX en moest douane betalen van 10. Ze zoeken dus blijkbaar zeker niet naar de waarde van deze beats in het echt...

• slabetje
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22-04 10:31
quote:
vhaaren schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:06:
Iemand ook (zeer) slechte ervaringen met Everbuying?
Afgaand op anderen zoals BIC, DX, ChinaVasion leek me die ook net zo betrouwbaar.

Ik ben ondertussen 2 maanden verder met mijn bestelling en heb alleen na 1 maand het horloge ontvangen.
SKU WTH2933 Chic Cat On The Dial Quartz Watch with Leather Watchband (Red)
Het 2e artikel is SKU MBE13711 New Hand Grip Strap for SLR Digital Camera (Black).

Ik ontving alleen het horloge terwijl niet aangegeven was dat het pakket gesplitst zou worden.
Ik dus nagevraagd en ze zeiden toen dat SKU MBE13711 tijdelijk niet leverbaar was.
Dit terwijl er vrolijk gewoon op de site altijd In Stock staat.
Ik dus maar vragen hoe het zit met bijvoorbeeld SKU Comfortable and Portable Hand Strap for Digital Camera.
Krijg ik antwoord terug dat deze ook niet leverbaar is.
Terwijl dus ook hier gewoon al die tijd In Stock staat.

Net ff gekeken mijn bestelling van 15-8-2011 is zojuist op 16-8-2011 verzonden met UPS!!!
Dat zal wel een foutje zijn?? heb ook een tracking nr begint met HBM.

Na een halve maand is toen een refund aangeboden en zou ik snel ontvangen.
Daar wacht ik nu ook al 2 weken op.
Het gaat maar om een luizige kleine 6 dollar dus wil er verder eigenlijk niet eens over zeuren.
Wel werd ik een beetje pissig dat ik vandaag vrolijk een mail van hun ontving of ik beide producten (horloge en camera handvat) wilde reviewen!
Heb ik ze meteen even laten weten dat ik nog op mijn product of geld wacht. Kreeg als zeer uitgebreid antwoord "ok" terug.

Iemand soortgelijke ervaringen?
Ik vind Everbuying wel een goeie site.
ik koop er al tijden mijn spulletjes en altijd alles nog redelijk snel ontvangen (binnen 2 weken)
heel soms dan kunnen ze iets niet leveren, maar dit geven ze wel netjes aan.
heb 2x mijn geld terug gekregen (dit was binnen 2 dagen overgemaakt) gewoon top.

slabetje wijzigde deze reactie 18-08-2011 22:53 (4%)

• Thomas93
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07-08-2012
Ik had de moet al opgegeven maar van de week was me laserpointer van 30mw toch nog binnengekomen:D
Het maakt blijkbaar ook niet uit of je het met gift verzend of niet, heb niets verschillends kunnen zien aan het pakketje. Na een dag kwam ook mijn 2de laser binnen, ik had er namelijk 2 apart van elkaar besteld. Ik had ze op 22 juli besteld dus er zat bijna een maand tussen. Het wachten was de moeite waard, die lasers zijn echt heel erg sterk! Pas op alleen dat je niet in je eigen of andersmans ogen schijnt met dat ding!

• clifdon
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:19
Koop daarom gewoon geen gevaarlijke lasers uit china! ze zijn niet voor niets verboden?
Je schijnt zo makkelijk in iemands ogen. En dan maak JIJ wel een mooi litteken in zijn leven h.

Always look at the bright side of life.

• Thomas93
  • Laatst online: 07-08-2012
Pardon, ik ga echt niet op mensen staan richten hoor. Wou er alleen mee zeggen dat je uit moet kijken.

• Frituurman
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:33
quote:
clifdon schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:14:
Koop daarom gewoon geen gevaarlijke lasers uit china! ze zijn niet voor niets verboden?
Je schijnt zo makkelijk in iemands ogen. En dan maak JIJ wel een mooi litteken in zijn leven h.
"Koop daarom gewoon geen *willekeurig huishoudelijk product* uit *willekeurig land*.

Spuit ook geen chloor, deo, etc. (gewoon te koop in NL) in iemands gezicht, steek geen aardappelschilmesje tussen iemands ribben, rij met een auto niet expres over anderen heen. Kom op, je gaat niet voor je lol iemand in z'n ogen schijnen. Thomas waarschuwt er zelfs voor. :) Dat er zieke geesten zijn die zoiets wl doen, tsja. Maar die vinden altijd wel een weg om mensen pijn te doen. Daar heb je, zoals ik al probeer op te merken met m'n opsomming, helemaal geen laserpen voor nodig.

On-topic: Weet iemand een goede plek om GOLF Schoenen te kopen? Ik heb via een TaoBao-agent al wel wat gevonden, maar dan moet ik ineens 40 dollar aan verzendkosten betalen. En de schoenen zijn maar 20 dollar.. ;)

Frituurman wijzigde deze reactie 19-08-2011 10:12 (22%)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• biertjeo
  • Laatst online: 08-03-2012
ik heb een 2 vragen.

op youtube heb je unboxingen van angry birds knuffels.
maar die kan ik niet vinden op dealextreme. en dat heb ik ook met de zwarte beats oordopjes
komen deze producten nog terug op dealextreme???

• Frituurman
quote:
biertjeo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:16:
ik heb een 2 vragen.

op youtube heb je unboxingen van angry birds knuffels.
maar die kan ik niet vinden op dealextreme. en dat heb ik ook met de zwarte beats oordopjes
komen deze producten nog terug op dealextreme???
Ehmm.. angry birds knuffels. Groot? Klein? Wat voor knuffels bedoel je? Als je iets op DX niet kan vinden; er zijn legio andere sites.

Als je op everbuying.com zoekt op angry birds doll, vind je bijvoorbeeld:

http://www.everbuying.com/product47978.html

Zijn wel van die kleintjes.

Maar wellicht vind je ze ook op:

http://www.focalprice.com
http://www.buyincoins.com
http://www.ahappydeal.com
http://www.pandawill.com

ETC. :)

Beetje zoeken en googlen kan geen kwaad!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• Yorin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:06
quote:
Tromp schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:23:
[...]

Poepoe,. 45,- DX zet altijd een lagere waarde op de verpakking.
Maar ze slopen je pakket wel open omdat ze daar recht toe hebben.
Dan voelen ze de ontvanger aan de tand om eerlijk open kaart te spelen.
BTW moet natuurlijk wel betaald gaan worden, ze zijn niet van 't jaar 1800.
Maar nadat ik ongeveer een stuk of 8 tablets heb besteld heb ik tot op heden nog nooit dit aan de deur gehad.
Helaas,. dit x de ...#... Zal ongeveer iets van 30 euro moeten betalen ofzo.
Wat ik besteld heb kwam niet bij DX vandaan, maar bij BuyInCoins. BIC zet namelijk wel het originele bedrag erop, maar er zat een sticker over de prijs heen, dus het was niet leesbaar. Het was wel zo verzonden dat ik een NL'se track&trace code kreeg.

• tokko1
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-04 20:27
quote:
Frizzz schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:58:
[...]

"Koop daarom gewoon geen *willekeurig huishoudelijk product* uit *willekeurig land*.

Spuit ook geen chloor, deo, etc. (gewoon te koop in NL) in iemands gezicht, steek geen aardappelschilmesje tussen iemands ribben, rij met een auto niet expres over anderen heen. Kom op, je gaat niet voor je lol iemand in z'n ogen schijnen. Thomas waarschuwt er zelfs voor. :) Dat er zieke geesten zijn die zoiets wl doen, tsja. Maar die vinden altijd wel een weg om mensen pijn te doen. Daar heb je, zoals ik al probeer op te merken met m'n opsomming, helemaal geen laserpen voor nodig.

On-topic: Weet iemand een goede plek om GOLF Schoenen te kopen? Ik heb via een TaoBao-agent al wel wat gevonden, maar dan moet ik ineens 40 dollar aan verzendkosten betalen. En de schoenen zijn maar 20 dollar.. ;)
Schoenen zijn relatief zwaar vandaar de hoge verzendkosten.. al www.mistertao.com als agent geprobeerd, of zarmark, of buyintaobao? ;) Verschillende agents.. verschillende prijzen _/-\o_
quote:
Frizzz schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:23:
[...]

Ehmm.. angry birds knuffels. Groot? Klein? Wat voor knuffels bedoel je? Als je iets op DX niet kan vinden; er zijn legio andere sites.

Als je op everbuying.com zoekt op angry birds doll, vind je bijvoorbeeld:

http://www.everbuying.com/product47978.html

Zijn wel van die kleintjes.

Maar wellicht vind je ze ook op:

http://www.focalprice.com
http://www.buyincoins.com
http://www.ahappydeal.com
http://www.pandawill.com

ETC. :)

Beetje zoeken en googlen kan geen kwaad!
Googlen, waarom niet gewoon direct een chinese webshops search engine gebruiken? ;)
Zijn echt VEEL te vinden...

http://chinaprices.us/img/mainlogo.gif

Of

http://www.chinacheep.com .. d:)b

tokko1 wijzigde deze reactie 19-08-2011 11:10 (28%)

• clifdon
quote:
Frizzz schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:58:
[...]

Een aardappelschilmesje deo of chloor weerkaatst niet in elk willekeurig oppervlak he? de IR straling van een Laser wel. Tuurlijk doe je dat niet voor de lol. Maar geloof me het gebeurd vaak zat per ongeluk. Of wat dacht je een kindje dat zo'n ding vind en niet weet wat het is? (overigens weet ik niet of Thomas dan eentje gekocht heeft met sleutel? Dat zou namelijk dat probleem wel aan de kant zetten).

Chloor heb je om iets schoon te maken, een aardappelschilmesje om post open te maken(want aardappels eet je toch zeker allen nog uit de frituur?:P) en die auto heb je om je van a naar b te verplaatsen. Leg jij maar eens uit waar je een dusdanig sterke laser zonder IR filter voor nodig hebt.
Kom nou niet met presentaties aan want een projectiedoek zal helemaal de IR straling weerkaatsen.

ontopic:
@vhaaren
Ik heb zo'n zelfde handstrap en een quickstrap voor mijn dslr gekocht. Ik heb ze echter besteld bij focalprice. In een dag of 10 had ik ze binnen. Top dus :). Het is maar een tip. Het is overigens van goede kwaliteit. Ik twijfel er nog aan hoe het zich houdt na intensief gebruik. Maar voor hobby is het goed zat!

Quickstrap
handstrap

clifdon wijzigde deze reactie 19-08-2011 17:36 (5%)

• iMick
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Heb je toevallig een linkje van de handstrap / quickstrap? Ik zoek nog wat leuke uitbreidingen voor mijn nieuwe DSLR :). Heb de lenshood, remote en hotshoe waterpas al binnen :).

 iMac 27” (late 2009) - 2,66 Ghz i5 - 16GB - 256GB SSD + 1TB HDD  Retina Macbook Pro 15” (late 2013) - 2,6 Ghz i7 - 16GB - 512GB SSD  iPhone 5

• bertalizer
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23-04 09:26
quote:
Timbo925 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:11:
In belgie lijken ze ook wel slim. Heb beats pro's besteld bij DX en moest douane betalen van 10. Ze zoeken dus blijkbaar zeker niet naar de waarde van deze beats in het echt...
Je hebt geen douanekosten (btw en/of invoer) betaald. Je hebt aanbiedingskosten douane betaald. Je hebt dus eigenlijk gewoon 10 euro aan de post betaald...

Bezint eer ge aan een Volkswagen met TSI motor begint!

• jsper
  • Laatst online: 14-06-2013
had 3 weken geleden 7 hoesjes voor iphone bestelt in 2 paketjes het eerste paketje kwam naar 1,5 week de laatste vandaag :D het was op pandawil

• jsper
weet iemand nog 0,01 cent deal had ergens ook nog oortjes gezien voor 0,01 (kon je maar 1x bestellen) maar weet niet meer waar

• xost
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23-04 08:03
Vandaag inklaringsformulier gehad voor een autoradio. Is voor m'n vaders auto (en ik betaal hem) dus ik heb geschenk gekozen.

Kan alleen op de douane site niks vinden over giften/geschenken?

• tc982
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:35
quote:
jsper schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:24:
weet iemand nog 0,01 cent deal had ergens ook nog oortjes gezien voor 0,01 (kon je maar 1x bestellen) maar weet niet meer waar
Je hebt er nu bij Discoverybargain.com maar ik ken deze site niet goed.
Ik weet welke je bedoelde en ze waren nog free shipping ook :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• tombon
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06-01 16:34
Ik merk net iets heel verdachts op:

Ik ben ingelogd op buyincoins maar ik krijg steevast gegevens te zien die niet aan mijn gebruikersaccount gekoppeld zijn.

Ik had daarnet de message history te pakken van iemand die een android tablet besteld heeft en die het hetzelfde probleem ook bij BIC heeft gemeld op 11 augustus.
Ik heb die persoon separaat gemaild om hem hierover in te lichten.

Ik heb ook gemaild naar services@buyincoins.com met screenshots om mijn statement te bewijzen...

Iemand ooit al iets vergelijkbaar meegemaakt?

Niet goed voor het vetrouwen dit!

• ray538
  • Laatst online: 19:39
quote:
tombon schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:35:
Ik merk net iets heel verdachts op:

Ik ben ingelogd op buyincoins maar ik krijg steevast gegevens te zien die niet aan mijn gebruikersaccount gekoppeld zijn.

Ik had daarnet de message history te pakken van iemand die een android tablet besteld heeft en die het hetzelfde probleem ook bij BIC heeft gemeld op 11 augustus.
Ik heb die persoon separaat gemaild om hem hierover in te lichten.

Ik heb ook gemaild naar services@buyincoins.com met screenshots om mijn statement te bewijzen...

Iemand ooit al iets vergelijkbaar meegemaakt?

Niet goed voor het vetrouwen dit!
Ik heb dat ook gehad. Ik dacht dat dat ze dat inmiddels opgelost hadden (probleem doet zich bij mij niet meer voor), niet dus. Er is iets goed mis met het user systeem van BIC.

• Badpritt
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
quote:
xost schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:56:
Vandaag inklaringsformulier gehad voor een autoradio. Is voor m'n vaders auto (en ik betaal hem) dus ik heb geschenk gekozen.

Kan alleen op de douane site niks vinden over giften/geschenken?
Als je dat invult (geschenk) zeg je ahw aan de douane dat de verzender 'm gratis aan jou gaf, en daar trapt de douane echt niet in. Gewoon de waarde die je betaald hebt opgeven middels een printje van je betaling voor het produkt en de porto. Je wilt niet dat de douane de waarde zelf gaat schatten, geloof me.

• clifdon
idd ik ga mee met Badpritt ze nemen gerust een in Nederland te kopen radio van 600 euro. Terwijl jij er 4 tientjes voor hebt betaald! :S. En ga jij maar eens bezwaar maken. Dan ben je een eind verder van huis.

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:34
Ik heb een niet zo fijne maar wel komische ervaring met DealExtreme, inmiddels 3x belooft dat het juiste product opgestuurd zou worden na dat een laptop accu DOA was. Ik krijg allemaal goodies toegestuurd die ik leuk door kan verkopen maar het lukt ze niet het juiste product toe te sturen... :S

*edit: dit komt doordat ze geen retour vragen bij verkeerde verzending etc.

GewoonWatSpulle wijzigde deze reactie 19-08-2011 17:42 (11%)

• clifdon
Haha, wat heb je opgestuurd gekregen dan ?:P Dat vind ik dan wel weer mooi. Dat ze wel wat opsturen maar niet het goede! :')

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:34
Een soort laptop houden(stand) en 1x een Asus laptop batterij en er is laatst weer een verkeerd iets binnengekomen.

Bestelde product: HP Laptop DV6000 series

Hoe ze het voor elkaar krijgen?! I dunno, misschien mag je in China wel dronken aan het werk?

• jsper
quote:
tc982 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:04:
[...]

Je hebt er nu bij Discoverybargain.com maar ik ken deze site niet goed.
Ik weet welke je bedoelde en ze waren nog free shipping ook :)
waar dan ?

weet iemand er nog 1 ?

• B___MAN
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 17:22
quote:
tc982 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:04:
[...]Je hebt er nu bij Discoverybargain.com maar ik ken deze site niet goed.
Wie heeft er ervaring met bovengenoemde site?

• xost
  • Laatst online: 23-04 08:03
quote:
Badpritt schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:14:
[...]

Als je dat invult (geschenk) zeg je ahw aan de douane dat de verzender 'm gratis aan jou gaf, en daar trapt de douane echt niet in. Gewoon de waarde die je betaald hebt opgeven middels een printje van je betaling voor het produkt en de porto. Je wilt niet dat de douane de waarde zelf gaat schatten, geloof me.
Prijs is slechts 38,- dus dat valt best mee :)

• slabetje
Volgens mij licht de chinapost tracking er uit!!
ik kan mijn pakjes niet meer traceren (2 stuks) ook niet op een andere site.

Is het vliegtuig ontploft / Gesmolten of wat ??

Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
zijn er meer mensen die hier last van hebben?

• mennoj1
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 16:37
Ja, bij mij het zelfde probleem. Is al een aantal dagen zo, hopelijk doet die het snel weer.

• blackjacker
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08-10-2013
Ye al ong 4 dagen zeker ik dit krijg : Cannot get request dispatcher for path success

• Tromp
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-04-2012
Vorige week ook al een aantal keren last van.
Cannot get request dispatcher for path success.
Denk dat ze hard bezig zijn met updaten ofzo...
Of de rotzooi ligt down..

• blackjacker
Lal ?
Me packetje heeft 16aug hongkong verlaten
normaal is et hier na 2 dagen al, nu is et 6 dagen later en nog geen packetje.
Of ik had de vorige 9 keer geluk of et is vrij traag opeens

Naja ben waarschijnlijk wat erg ongeduldig haha!

Btw welke zou beter zijn , De Beats Tour van dealextreme of de Premuin Sennheiser cx55

blackjacker wijzigde deze reactie 22-08-2011 12:27 (27%)

• remcoboy1479
  • Laatst online: 19-04 20:19
quote:
blackjacker schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:41:
Lal ?

Naja ben waarschijnlijk wat erg ongeduldig haha!

Btw welke zou beter zijn , De Beats Tour van dealextreme of de Premuin Sennheiser cx55
DX heeft geen beats meer?

Kleine Prinsjesdag || Geld besparen

• jsper
weet iemand goede boxjes op dealextream of een van die websites die niet te duur zijn voor de ipod touch 4g

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:00

Mavamaarten

Omdat het kan!

Koop gewoon een x-mini in de winkel, die zijn echt gewoon het beste. Ze kosten 20 euro en klinken echt subliem als je kijkt hoe klein het ding is. Je kan iets dergelijks zoeken op DX maar ik vraag me af of die even goed klinken...

I have elevated your permissions. You now have access to my D:\

• Frituurman
quote:
jsper schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:24:
Was bij Everbuying.com. Maar ik heb ze na aankomst weg kunnen gooien [toevoeging]omdat het ding kapot was bij aankomst[/toevoeging]. Maar die 0,01 dollar was de spanning bij het uitpakken al wel waard. Ze hebben trouwens wel vaker dergelijke aanbiedingen (krijg je dan wel per mail, gewoon ff op je SPAM-mail inschrijven voor de nieuwsbrief).

Frituurman wijzigde deze reactie 22-08-2011 14:59 (7%)

• blackjacker
quote:
Jawel hoor maar niet de Rode Zwarte, Aleen de witte :p
http://www.dealextreme.co...s-white-120cm-cable-80553

;)

• slabetje
De tracking werkt weer naar behoren!
alleen is chinapost nu wel traag..

• boombox19
quote:
slabetje schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:35:
De tracking werkt weer naar behoren!
alleen is chinapost nu wel traag..
ja hij doet het indd eindelijk weer op 19 augustus was mijn pakketje in nederland nu nog ff w8ten tot ie hier is kan nog wel ff duren
iemand ervaring met http://wsdeal.com??

boombox19 wijzigde deze reactie 22-08-2011 21:47 (7%)

• Damocles.NL
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-04 22:16
quote:
boombox19 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:50:
[...]

Ik kan eht even niet zo snel vinden maar er was ergens op een site over de douane een schematje.
omdat ik jullie graag help zijn de dingen die ik antwoord allemaal gebaseerd op waarheden die ik van erkende sites afhaal vertel jullie heus geen bull-shit hoor!
Even hierop terugkomend. Het schema waar jij het over hebt gaat om de reizigersbagage. Zo is het toegestaan als reiziger 3 imitatie horloges in te voeren. Maar internetaankopen (of op wat voor manier anders dan rezigersbagage) is imitatie gewoon niet toegestaan. Dus het aankopen van goederen bij een webshop, mits imitatie, kan een boete als gevolg hebben.

• Tromp
quote:
Damocles.NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:16:
[...]

Even hierop terugkomend. Het schema waar jij het over hebt gaat om de reizigersbagage. Zo is het toegestaan als reiziger 3 imitatie horloges in te voeren. Maar internetaankopen (of op wat voor manier anders dan rezigersbagage) is imitatie gewoon niet toegestaan. Dus het aankopen van goederen bij een webshop, mits imitatie, kan een boete als gevolg hebben.
En hoezit dat specifiek met producten die zijn nagemaakt maar niet het het apple logo op een android phone of de zonnebrillen zonder merk dragen.

• bulletkil
  • Laatst online: 16-03 18:31
Heeft iemand met ervaring met het bestellen van dit product:
http://www.dealextreme.co...hone-4-3g-3gs-black-55874

zoja , is het product goed en komt het in de buurt bij de echte beats van dr. dre
en hoe zit het met de kosten die er boven op komen ?

Gr.

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:20

Bartske

Valar Morghullis

quote:
bulletkil schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:09:

zoja , is het product goed en komt het in de buurt bij de echte beats van dr. dre

Gr.
Lees de waarschuwing onder het topic eens en je zal het volgende punt zien:

* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten

Zegt genoeg denk ik laat het topic niet dicht gaan ;)

"A tale is never so good that beer won't make it better."

• muffinman
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20-02-2013
quote:
blackjacker schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:41:
Lal ?
Hongkong Post heeft last van een tekort aan capaciteit met uitgaande post, dus ze zijn de afgelopen weken een beetje vertraagd. Zo heeft een pakketje van mij er 16 dagen over gedaan, waar het normaal 3-5 dagen duurt. Schijnt alweer aardig te zijn weggewerkt, dus waarschijnlijk gaat het nu weer sneller.

• remcoboy1479
quote:
Ah, met control: duurder..

• tokko1
quote:
boombox19 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:35:
[...]

ja hij doet het indd eindelijk weer op 19 augustus was mijn pakketje in nederland nu nog ff w8ten tot ie hier is kan nog wel ff duren
iemand ervaring met http://wsdeal.com??
Ja, twee bestellingen gedaan.. een duurde iets langer maar kwam wel gewoon aan.
Prima shop dus..

• bulletkil
  • Laatst online: 16-03 18:31

zoja , is het product goed,

Zo beter ?

• tokko1
quote:
bulletkil schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:39:

zoja , is het product goed,

Zo beter ?
Voor de eerste vraag "is het product goed" wil ik je verwijzen naar de vele revieuws die onder het product staan.
(of klik hier voor alle 21 revieuws..)
Wat betreft kosten die er bovenop komen, niets tenzij deze door inklaring uitgepikt wordt. Dan moet je gewoon precies opgeven wat je betaald hebt etc, en zal je een bonnetje krijgen met de nog te betalen invoerrechten+toeslag van TNT. Voor meer informatie over wat je moet betalen aan invoerrechten etc verwijs ik je door naar de belastingdienst.

• Tromp
Waarom staat ondertussen het topic bomvol over die suffe oordoppen!
Weet het niet hoor,.. maar vanuit china is Designer's --> FAKE.

• tonks
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Tromp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:04:
Waarom staat ondertussen het topic bomvol over die suffe oordoppen!
Weet het niet hoor,.. maar vanuit china is Designer's --> FAKE.
Meen je niet :/

• Tromp
quote:
Euh,. .nou begin ik te twijfelen... 8)7
Of was het nou echt,.. jeetje helemaal door de war.. |:(
Nou,. ik zeg,.. gewoon kopen! Dat meen ik echt :+

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:00
Het heeft even geduurd maar ik en m'n maat hebben eindelijk ons pakketje binnen.. Binnen een paar dagen na bestelling lag hij dus al in Amsterdam, waar hij 3-4 weken gelegen heeft omdat hij eruit gepikt was voor inklaring. Duurde mij te lang en dus contact opgenomen met PostNL of die wat konden doen. Uiteindelijk factuur+betalingsbewijs etc. doorgestuurd en binnen een paar dagen werd het pakketje aan de deur aangeboden.

Pakketje had een waarde van grofweg $180,- (ongeveer 120 - 130)
Totale inklaringskosten: 37,58

Best veel als je het mij vraagt, maargoed. Werd gedeeld door ons tween, en nog steeds veeeeeel goedkoper dan dezelfde spullen in Nederland :)

LoL | Joomadbro

• W00fer
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
quote:
Recrush schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:09:
Het heeft even geduurd maar ik en m'n maat hebben eindelijk ons pakketje binnen.. Binnen een paar dagen na bestelling lag hij dus al in Amsterdam, waar hij 3-4 weken gelegen heeft omdat hij eruit gepikt was voor inklaring. Duurde mij te lang en dus contact opgenomen met PostNL of die wat konden doen. Uiteindelijk factuur+betalingsbewijs etc. doorgestuurd en binnen een paar dagen werd het pakketje aan de deur aangeboden.

Best veel als je het mij vraagt, maargoed. Werd gedeeld door ons tween, en nog steeds veeeeeel goedkoper dan dezelfde spullen in Nederland :)
Wat waren het, teddyberen?

• Fastclaimer
  • Laatst online: 20:03
Ik zag ze net al langskomen, https://www.dealextreme.c...mm-jack-125cm-cable-67258.
Die zijn toch wel zoon 3x goedkoper als de mijne, iemand deze al besteld?
Ben namelijk wel benieuwd hoe deze zijn kwa kwaliteit.

• remcoboy1479
quote:
Fastclaimer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:14:
Ik zag ze net al langskomen, https://www.dealextreme.c...mm-jack-125cm-cable-67258.
Die zijn toch wel zoon 3x goedkoper als de mijne, iemand deze al besteld?
Ben namelijk wel benieuwd hoe deze zijn kwa kwaliteit.
Net 2x besteld.

• citruspers
  • Laatst online: 16:27
Zucht, het blijft maar bezig.

Ik ben reviewer voor DX, en zou een pakje met draadloze flash triggers (twv 160 dollar) krijgen. Nooit ontvangen, en op een gegeven moment gaf het tracking nummer aan dat het pakje weer teruggezonden was naar china.

Nou hebben ze het nog een keer geprobeerd, en nou staat mijn pakje al anderhalve maand op "departure from outward office of exchange".

De vraag is dus: "verdwijnen" daar pakjes, of is de chinese postservice/douane gewoon zo langzaam?

I'm a photographer, not a terrorist

• boombox19
zow eindelijk de postbode kwam aan de deur heeft 3 weken geduurd met hongkongpost naja ik heb het er voor over
die fake ray-bans zijn echt goed nagemaakt net echt super!

• remcoboy1479
quote:
citruspers schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:24:
Zucht, het blijft maar bezig.

Ik ben reviewer voor DX, en zou een pakje met draadloze flash triggers (twv 160 dollar) krijgen. Nooit ontvangen, en op een gegeven moment gaf het tracking nummer aan dat het pakje weer teruggezonden was naar china.

Nou hebben ze het nog een keer geprobeerd, en nou staat mijn pakje al anderhalve maand op "departure from outward office of exchange".

De vraag is dus: "verdwijnen" daar pakjes, of is de chinese postservice/douane gewoon zo langzaam?
Reviewer?

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:56

SeatRider

Back in the seat

quote:
Ja, dan moet je spullen kopen op DX en daar dan een review over schrijven.

Doe ik ook wel eens.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• blackjacker
quote:
In vorige posts heeft hij al gezegt hij een email kreeg van DealeXtreme om een reviewer te worden,
Dit houdt gwn in dat hij producten krijgt om te reviewe gratis.

• Fastclaimer
  • Laatst online: 20:03
Zoo, http://www.dealextreme.co...mm-jack-125cm-cable-67258 ook even besteld :p Ben benieuwd wat ik binnenkrijg. Het zullen wel niet de oude Fake beats zijn, kan haast niet voor dat geld.

• blackjacker
quote:
Fastclaimer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:25:
Zoo, http://www.dealextreme.co...mm-jack-125cm-cable-67258 ook even besteld :p Ben benieuwd wat ik binnenkrijg. Het zullen wel niet de oude Fake beats zijn, kan haast niet voor dat geld.
Jep, ik hoop op een paar reviews hierover,
De kwaliteit zal zeker een dieptegang gemaakt hebbe :p
maarja!

Ook deze kun je veel sneller opmerken ie fake is dan de vorige.

• j3ffr3-y
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 13-10-2012

j3ffr3-y

Why So Serious?!

quote:
GewoonWatSpulle schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:42:
Ik heb een niet zo fijne maar wel komische ervaring met DealExtreme, inmiddels 3x belooft dat het juiste product opgestuurd zou worden na dat een laptop accu DOA was. Ik krijg allemaal goodies toegestuurd die ik leuk door kan verkopen maar het lukt ze niet het juiste product toe te sturen... :S

*edit: dit komt doordat ze geen retour vragen bij verkeerde verzending etc.
Dan heb jij meer mazzel, ik heb dat een keer gehad met defecte oortjes van $22,-
Echter heb ik net een rma achter de rug van een mooie bril, waar ik maar de helft van terug mocht krijgen in de vorm van een coupon. Ligt er denk ik maar net aan of de chinees zn dag heeft....

If you can't fix it with duct tape you haven't used enough...

• j3ffr3-y

j3ffr3-y

Why So Serious?!

Iemand deze al eens ontvangen? Liep vandaag in de apple store tegen ze aan.
Hier waren ze 49,- dus nu begint dit toch wel aantrekkelijk te worden... >:)
http://www.focalprice.com...cm_Cable_Length_Blue.html

• Tromp
quote:
Recrush schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:09:

Mag ik vragen wat je specifiek had gekocht?
Ik kreeg ook een brief van de PoSt NL Anyway,. factuur etc. opgestuurd.
Kon je contant aan de deur betalen? Pinnen? of kreeg je een acceptgiro?
Ben nieuwsgierig i.v.m de snelle afhandeling voor mij.

Las inderdaad dat het ongeveer 30% is wat je moet gaan betalen als ze je pakket er tussen uit halen.

Tromp wijzigde deze reactie 23-08-2011 23:22 (5%)

• Yorin
Een tip voor de mensen die het te lang (langer dan 3 weken) vinden duren dat hun bestelling wordt verzonden. Stuur DX een berichtje via Customer Service Express: Order Tracking. Mijn bestelling is daardoor nu op Express Order Received gezet. Hierdoor wordt deze eerder ingepakt en verstuurd.

• blackjacker
quote:
Yorin schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:06:
Een tip voor de mensen die het te lang (langer dan 3 weken) vinden duren dat hun bestelling wordt verzonden. Stuur DX een berichtje via Customer Service Express: Order Tracking. Mijn bestelling is daardoor nu op Express Order Received gezet. Hierdoor wordt deze eerder ingepakt en verstuurd.
Jep ken ik al een tijdje,
Ik doe dat meestal standaard :p de dag nadat ik de bestelling maakte om 7 uur wakker worden minstens en dan
Livechat gebruiken en hun vragen het te versnellen, Doen ze altijd en je paket wordt binnen de 3-4 dagen verzonden

• BrokenRules
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:22
Heb van de week ook inklarings formulieren ontvangen,
moest formulier invullen met wat erin zat en wat de prijs ervan was.
Ook heb ik uitdraai van dealextreme pagina gemaakt (factuur).
Zat een HD Player en AC Plugs, prijs onder de 22,-

Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat je je bestelling krijgt als je deze formulieren opgestuurd hebt?

• Repeating
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 24-10-2011
quote:
BrokenRules schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:07:

Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat je je bestelling krijgt als je deze formulieren opgestuurd hebt?
1 tot anderhalve week.

• mol99
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 20:03
quote:
Afgelopen donderdag hetzelfde meegemaakt. Pakket had een waarde van 52,- Diezelfde dag nog de brief teruggestuurd en vandaag, 6 dagen later had ik het binnen. Ik was bang dat het lang zou duren maar binnen zes dagen alsnog het pakket valt me erg mee!

• BrokenRules
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:22
Heb het toevallig vandaag binnen gehad, dus binnen een week. Valt me ook alles mee..

• Damocles.NL
  • Laatst online: 19-04 22:16
Wat een enorme toename in douane activiteiten zeg. Ben nu op vakantie, ben benieuwd hoeveel brieven ik thuis mag verwachten.

• blackjacker
Hier in Belgie vin ik net et verminderd is met de duane
Vroeger had ik bijna bij elk pakje een geopende! (6/9 pakjes ofso)
En nu heb ik al 2 pakjes van china ongeopend! wat een luxe XD

• Yorin
quote:
blackjacker schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:27:
Hier in Belgie vin ik net et verminderd is met de duane
Vroeger had ik bijna bij elk pakje een geopende! (6/9 pakjes ofso)
En nu heb ik al 2 pakjes van china ongeopend! wat een luxe XD
Wat probeer je te zeggen? Het is niet helemaal leesbaar. Het gaat over de douane en over luxe. Meer haal ik er niet uit.
quote:
Damocles.NL schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:57:
Wat een enorme toename in douane activiteiten zeg. Ben nu op vakantie, ben benieuwd hoeveel brieven ik thuis mag verwachten.
Ik heb nu 4 pakketten met een waarde van 50 euro per stuk binnen gehad binnen een week, maar ik heb helemaal niets met de douane te maken gehad. :D Of ik heb geluk, of iedereen heeft ongeluk hier.

Yorin wijzigde deze reactie 24-08-2011 20:07 (34%)

• Riiccardo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20:00
quote:
Yorin schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:05:

[...]

Ik heb nu 4 pakketten met een waarde van 50 euro per stuk binnen gehad binnen een week, maar ik heb helemaal niets met de douane te maken gehad. :D Of ik heb geluk, of iedereen heeft ongeluk hier.
Zal wel ongeluk zijn haha. Vandaag mijn formulier ontvangen en gelijk opgestuurd. Hopelijk krijg ik het pakket alsnog binnen, was namelijk een geschenk dus we wachten het rustig af!

• BigD033
  • Laatst online: 17-09-2011
quote:
Riiccardo schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:33:
[...]

Zal wel ongeluk zijn haha. Vandaag mijn formulier ontvangen en gelijk opgestuurd. Hopelijk krijg ik het pakket alsnog binnen, was namelijk een geschenk dus we wachten het rustig af!
Bij mij was nog nooit een pakket opengemaakt (en ik heb toch wel heel wat besteld) maar afgelopen week hadden ze een klein envelopje met een paar magneten opengemaakt :+

BigD033 wijzigde deze reactie 24-08-2011 21:08 (0%)
Reden: leestekens toegevoegd!

• blackjacker
quote:
Yorin schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:05:
[...]

Wat probeer je te zeggen? Het is niet helemaal leesbaar. Het gaat over de douane en over luxe. Meer haal ik er niet uit.

[...]

Sorry, Misschien heeft dit te maken sinds ik vlaams spreek en dat jullie sommige woorden niet begrijpen.
Ik wou gewoon zeggen het hier in Belgie qua Duane activiteit volgens mij verminderde is tegen over bij jullie verhoogt al zeggen de reviews dat toch.
En dat ik vroeger makkelijk 6/9 pakjes geopend thuis zag liggen , en dat ik nu paar pakjes heb besteld en gekregen en er nog geen 1 geopend heb gezien ;)

Hopelijk je et nu begrijpt :p .

• citruspers
quote:
SeatRider schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:13:
[...]

Ja, dan moet je spullen kopen op DX en daar dan een review over schrijven.

Doe ik ook wel eens.
Niet precies, ik heb een paar wireless dongles gereviewd on een pentesting forum. Daarna werd ik gecontacteerd door een medewerker van DX of ik officiele reviewer wilde worden :)

• 108684
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-12-2013
Ik vermoed dat de post hier in Belgie een andere tactiek begint te gebruiken. Nu er meer en meer wordt verstuurd vanuit die landen moeten ze er geld aan beginnen te verdienen ipv verliezen.
Zeg nu, zelf al die pakketjes die amper in de brievenbus kunnen en slecht $1 inclus verzending kosten, hoe kan dit eigenlijk dat iemand (bedrijf) dit nog voor jou komt leveren in onze EU landen?

De laatste maanden heb ik regelmatig een briefje gekregen dat ik 10 Euro moest betalen omdat de post dit aanbood aan de douane ter controle. En het gaat 'm dan niet steeds over zaken die 100'en euro's kosten maar prullen van een paar euro die dan soms nog geen electronica etc bevatten.
Voor een paar maand geleden heb ik deze 'aanbiedingskost' nooit gezien.

Heb ook al gelezen dat de douane in Belgie zijn boekje te buiten gaat en bepaalde apparatuur terugstuurd. Met name zendapparatuur, wat soms wel aannemelijk is, maar niet altijd!, en dan vooral antenne's wordt gewoon teruggestuurd terwijl ze daar geen enkele grondige reden toe hebben.
Meeste verkopers in HK weigeren nog om naar Belgie te sturen omdat het gewoon terug komt terwijl ik met mijn vergunning deze apparatuur wel mag hebben en gebruiken.

• bertalizer
quote:
Luke-san schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:
Ik vermoed dat de post hier in Belgie een andere tactiek begint te gebruiken. Nu er meer en meer wordt verstuurd vanuit die landen moeten ze er geld aan beginnen te verdienen ipv verliezen.
Zeg nu, zelf al die pakketjes die amper in de brievenbus kunnen en slecht $1 inclus verzending kosten, hoe kan dit eigenlijk dat iemand (bedrijf) dit nog voor jou komt leveren in onze EU landen?

De laatste maanden heb ik regelmatig een briefje gekregen dat ik 10 Euro moest betalen omdat de post dit aanbood aan de douane ter controle. En het gaat 'm dan niet steeds over zaken die 100'en euro's kosten maar prullen van een paar euro die dan soms nog geen electronica etc bevatten.

Heb ook al gelezen dat de douane in Belgie zijn boekje te buiten gaat en bepaalde apparatuur terugstuurd. Met name zendapparatuur, wat soms wel aannemelijk is, maar niet altijd!, en dan vooral antenne's wordt gewoon teruggestuurd terwijl ze daar geen enkele grondige reden toe hebben.
Meeste verkopers in HK weigeren nog om naar Belgie te sturen omdat het gewoon terug komt terwijl ik met mijn vergunning deze apparatuur wel mag hebben en gebruiken.
Je hebt 100% gelijk!
Weet je dat je de 10 euro kan terugeisen als de totale waarde van de zending de 22 euro niet overschrijdt...
Ze hebben er zelfs een apart invulformulier voor op de site van de post. Zie mijn post hier.
Dien ondertussen ook een klacht in bij de ombudsdienst van de post.

• citruspers
Ik heb ook het idee dat het om zendapparatuur gaat, hier in NL heb ik dus ook mijn draadloze cameratriggers niet ontvangen (die of op 400 mhz zitten, of op 2.4 GHz, beiden legale spectra voor resp. walkie talkies en draadloos internet)

• 108684
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-12-2013
quote:
citruspers schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:24:
Ik heb ook het idee dat het om zendapparatuur gaat, hier in NL heb ik dus ook mijn draadloze cameratriggers niet ontvangen (die of op 400 mhz zitten, of op 2.4 GHz, beiden legale spectra voor resp. walkie talkies en draadloos internet)
Niet altijd legaal. Sommige zaken moeten idd een goedkeuringsnummer hebben. Het mag dan al wel op bijvoorbeeld 2.4GHz zitten, maar dat wil nog niet zeggen dat het voldoet aan andere zaken zoals vermogen, spectraal inorde zijn etc.
Wat mij het meest stoort is dat men deze zaken niet meld aan de geaddreseerde maar gewoon returned.
Dom voorbeeldje van iemand die een 2,4GHz yagi had besteld van DX en die niet aankwam. Wie zegt dat je met die antenne gaat zenden? Het kan bijvoorbeeld ook aangesloten worden op een ontvanger op die freq en dan ben je vrij om dit te doen ongeacht of je een vergunning hebt of niet.

• Repeating
http://www.topsjop.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/Led_Horloge__Roo_4e4bde979a6c0.jpg

Zijn deze illegaal hier in Nederland? Staat geen merk op, maar lijkt wel op die van Addidas..

• FrankTM
  • Laatst online: 16:11

FrankTM

LowLow Army

quote:
Repeating schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:36:
[afbeelding]

Zijn deze illegaal hier in Nederland? Staat geen merk op, maar lijkt wel op die van Addidas..
http://www.dealextreme.com/productimages/sku_20267_1.jpg

Ik heb deze eens besteld.
Bij aankomst bleek er Nike op te staan _o-

Sometimes the same is different... But mostly it's the same...

• SmiGueL
  • Laatst online: 21:56
Dat merk is gewoon weggephotoshopped hoor ;)
bij de customerspics staat hij wss wel ;)

Ik neem aan dat het van de douane niet mag.. maar wie niet waagt... Hij kost wss ook maar een paar euro :P

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 rev2.0 WINDFORCE 3X @ OC || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & Western Digital 3+1.5 TB || Samsung 226BW + UE32B7000 || Synology DS213+ 6TB

• Repeating
quote:
FrankTM schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:40:
[...]

[afbeelding]

Ik heb deze eens besteld.
Bij aankomst bleek er Nike op te staan _o-
Maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag..

Ik snap er namelijk helemaal niks meer van. Een neppe iPod kan je toch ook kopen bij de blokker ect.. Die zijn niet illegaal. Hij lijkt er op maar er staat geen merknaam op. Met dat horloge hetzelfde. Illegaal of legaal?

• SmiGueL
Like i said --> Die staan niet op de foto omdat ze anders gezeur krijgen van Adidas ;)
Kortom: weggephotoshopped
Ga er maar voor 99% van uit dat er wel een merk op staat of bekijk de user pics (of zet hier een link neer van de pagina)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 rev2.0 WINDFORCE 3X @ OC || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & Western Digital 3+1.5 TB || Samsung 226BW + UE32B7000 || Synology DS213+ 6TB

• Repeating
quote:
SmiGueL schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:46:
Like i said --> Die staan niet op de foto omdat ze anders gezeur krijgen van Adidas ;)
Kortom: weggephotoshopped
Ga er maar voor 99% van uit dat er wel een merk op staat of bekijk de user pics (of zet hier een link neer van de pagina)
Bijvoorbeeld: http://www.focalprice.com...ch_with_Mirror_White.html

Merknaam staat er in het echt ook niet op.

• remcoboy1479
quote:
BrokenRules schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:07:

mag ik de link van de HD player?

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:47

Harrie

NederVlaming

quote:
Luke-san schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:

Ik wacht ook al 2 maanden op een pakketje, wat bij de Belgische douane ligt... Ze zijn aan het onderzoeken of die RayBan uit China wel echt is... Als blijkt dat deze niet echt is, zouden ze mij een brief sturen waarmee ik afstand kan doen van de bril. Pff... daar heb je toch geen 2 maanden voor nodig om te zien dat het geen echte is? Ik had beter de artikelen apart laten versturen, want de andere spullen zat ik eigenlijk wel op te wachten...

(Bij de product omschrijving stond overigens geen merk vermeld... De doaune man aan de telefoon zei dat het om een Rayban gaat...)

Harrie wijzigde deze reactie 25-08-2011 16:31 (3%)

• SmiGueL
quote:
http://www.dealextreme.com/p/stylish-mirror-lcd-display-digital-led-wrist-watch-black-1-bi2025-50876

Bij deze laat het plaatje ook geen merk zien, maar bij de 3e foto zijn ze het logo vergeten weg te halen XD
(maargoed, neemt niet weg dat jou link dus wss bij die 1% zit ;))

SmiGueL wijzigde deze reactie 25-08-2011 16:41 (18%)

• Repeating
quote:
SmiGueL schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:41:
[...]

http://www.dealextreme.com/p/stylish-mirror-lcd-display-digital-led-wrist-watch-black-1-bi2025-50876

Bij deze laat het plaatje ook geen merk zien, maar bij de 3e foto zijn ze het logo vergeten weg te halen XD
(maargoed, neemt niet weg dat jou link dus wss bij die 1% zit ;))
En dus legaal? O-)

• Eppo
  • Niet online
quote:
Harrie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:30:
[...]Ik wacht ook al 2 maanden op een pakketje, wat bij de Belgische douane ligt... Ze zijn aan het onderzoeken of die RayBan uit China wel echt is... Als blijkt dat deze niet echt is, zouden ze mij een brief sturen waarmee ik afstand kan doen van de bril. Pff... daar heb je toch geen 2 maanden voor nodig om te zien dat het geen echte is? Ik had beter de artikelen apart laten versturen, want de andere spullen zat ik eigenlijk wel op te wachten...

(Bij de product omschrijving stond overigens geen merk vermeld... De doaune man aan de telefoon zei dat het om een Rayban gaat...)
Heeft de douane geen 2 maanden voor nodig, maar het is ook niet de douane die daar overgaat. Deze constateert alleen maar iets, neemt dan contact op met de houder van het intellectueel eigendomsrecht en die bepalen wat ze gaan doen. Zie ook hier: http://douane.nl/zakelijk/vgem/vgem-12.html#P207_15283
(zo doet de Nederlandse douane het, verwacht niet dat de Belgische veel anders handelt...)

• blackjacker
quote:
Neen

Als er iets Fake is (Als het namaak is) is et uiteraard illegaal,
Maar ik heb al wat pakketjes gekregen waar ze altijd de verkeerde pakketjes opendoen :p
Een gewone schroevendraaier doen ze open maar als ik Earphones ofzo koop die dan weer wel illegaal zijn
of mijn lasers 100 of + mw, dan doen ze gelukkig niks :p
,
De volgende keer de postbode zegt ik 10 euro moet betalen moet ik dat dan niet doen als et onder 22 euro is ?
Heb dit al zeker 3 keer gehad en uiteraard gewoon betaald sinds ik niet wetend was dat dit niet moest!
Jongens toch bedriegen in u gezicht ...

• j3ffr3-y

j3ffr3-y

Why So Serious?!

Als we het toch over horloges hebben,
ik heb er gistermiddag eentje binnengekregen.
Koste me $5,30 en is makkelijk te vinden via ebay en dan optie free shipping
Ik raad ze echt aan, had hem meteen op seconde gelijk gezet met pc, en is na volle dag nog niets afgeweken!
Als je van horloges houd zal je hem wel herkennen >:)
http://i1128.photobucket.com/albums/m496/j3ffr3-y/DSC03858.jpg

• bertalizer
quote:
blackjacker schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:46:
[...]
,
De volgende keer de postbode zegt ik 10 euro moet betalen moet ik dat dan niet doen als et onder 22 euro is ?
Heb dit al zeker 3 keer gehad en uiteraard gewoon betaald sinds ik niet wetend was dat dit niet moest!
Jongens toch bedriegen in u gezicht ...
Daarover heb ik een (compleet nutteloze) discussie gehad met de verantwoordelijke van ons plaatselijke postkantoor. Het kwam op het volgende neer:
Je hoeft de 10 euro dan niet te betalen, maar de postbode zal u dan het pakje niet overhandigen...
Als je je pakje wil, moet je de 10 euro betalen. Maar je kan dan via het formulier op de site de 10 euro terugeisen. Als je het formulier al eens hebt bekeken weet je ook wel dat 99,9% van de klanten het er gewoon bij laat.
Het zijn een hoop afzetters.

• blackjacker
quote:
bertalizer schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 07:43:
[...]

Daarover heb ik een (compleet nutteloze) discussie gehad met de verantwoordelijke van ons plaatselijke postkantoor. Het kwam op het volgende neer:
Je hoeft de 10 euro dan niet te betalen, maar de postbode zal u dan het pakje niet overhandigen...
Als je je pakje wil, moet je de 10 euro betalen. Maar je kan dan via het formulier op de site de 10 euro terugeisen. Als je het formulier al eens hebt bekeken weet je ook wel dat 99,9% van de klanten het er gewoon bij laat.
Het zijn een hoop afzetters.
Inderdaad,dacht ik ook in et begin als ik et formulier zag "Hier ga ik niet mee beginnen DX"

Tja volgende keer eens aan de postbode komen als die langskomt met een pakketje en toevallig 10 euro op staat :p

Ik heb nu al 3 keer gehad ik moest betalen , 1 keer was hij et zelfs vergeten te vragen :p en nooit meer iets van gehoord DX

• boombox19
quote:
Harrie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:30:
[...]

Ik wacht ook al 2 maanden op een pakketje, wat bij de Belgische douane ligt... Ze zijn aan het onderzoeken of die RayBan uit China wel echt is... Als blijkt dat deze niet echt is, zouden ze mij een brief sturen waarmee ik afstand kan doen van de bril. Pff... daar heb je toch geen 2 maanden voor nodig om te zien dat het geen echte is? Ik had beter de artikelen apart laten versturen, want de andere spullen zat ik eigenlijk wel op te wachten...

ahhhhhh jij hebt ook ongeluk laat ik er nou gister net 2 in een pakket hebben bingekregen met een waarde van 40 eurie en nog veel meer andere spullen echt kloote voor je
Pagina: 1 ... 60 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen