Van daaruit gaat hij dan naar de douane etc, gewoon om de 3/4 dagen je trackingcode checken. Kan ook via track-trace.com, die gebruik ik meestalVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:59:
[...]
eey ben er nu zelf achter wat GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN is het is dus chinees ofzo en het is iets van Guang zhou international package shipment center ........ weten we dat ook weer
Ik heb met een maat op 20 juli wat spullen besteld, hij vond het nodig om "gift" te verwijderen uit het winkelwagentje. Ik heb m'n pakket ook nog niet binnen, al ligt hij volgens track&trace al sinds 25 juli in Amsterdam. Al 3 weken dus..Thomas93 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:11:
Ik heb op 22 juli een 30mw groene laser besteld alleen was zo dom om Gift vergeten toe te voegen aan me bestelling (SKU1888). Alleen heb nog steeds niets ontvangen terwijl ik een ander pakketje wel binnen had gekregen wat een paar dagen later besteld was. Het is verzonden per Air mail. Doet de postbode het eigenlijk in de brievenbus of moet ik daar weer speciaal voor tekenen ofzo?
Edit:
Ik heb contact gehad met PostNL. Pakket moet ingeklaard worden, er is daarvoor een formulier opgestuurd. Bij jou waarschijnlijk hetzelfde. Dus ligt nu bij douane.
[ Voor 10% gewijzigd door Recrush op 15-08-2011 13:43 ]
Maar gift gaan ze toch niet meer vanuit bij de douane? Ik dacht dat men de regel had van 'alle gifts die uit china komen zijn fakes'?
Ik heb nog niet 1 keer inklaring gehad. Maar ik laat het meeste dan ook persoonlijk invliegen door iemand. Dan duurt het nog wat langer maar heb ik geen gezeur
Ik heb nog niet 1 keer inklaring gehad. Maar ik laat het meeste dan ook persoonlijk invliegen door iemand. Dan duurt het nog wat langer maar heb ik geen gezeur
Always look on the bright side of life.
Verwijderd
Je kunt nu een Ipad2 16gb wifi winnen bij Dealextreme???
http://offers.dealextreme.com/team.php?id=9
of wat is dit DX
of wat is dit DX
Alleen kan je niet meedoen, omdat Nederland niet in het lijstje staat.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:19:
Je kunt nu een Ipad2 16gb wifi winnen bij Dealextreme???
of wat is dit DX
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
In welk lijstje ?Yorin schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:25:
[...]
Alleen kan je niet meedoen, omdat Nederland niet in het lijstje staat.
Ik heb meegedaan en ik dacht belgie ertussen zat?
Wat is dit nou eigelijk ?
een gok of de eerste 1000 winnen of?
indernaad NL staat er weer eens niet bij
Belgie wel! dus succes belgen!
Hopen dat je hem wint. Ik snap btw helemaal niets van het systeem! XD
Verwijderd
Ik hoop et echt, Nog nooit iets gewonnen na 5 eurotjes van die kans biljetten.
Wens me geluk
Wat is et systeem eigelijk ? gwn 1 op paar milljoen jij 1tje wint of de eerste 1000 wint er 1?
Wens me geluk
Wat is et systeem eigelijk ? gwn 1 op paar milljoen jij 1tje wint of de eerste 1000 wint er 1?
Our Method of Calculating the Winning Number
On the 22th of September USA time, we will take the closing of the DOW Jones index and multiply it by the closing NASDAQ index. Then we will multiply the answer by 10,000. This will equal a 12 digit number. (Closing index exchange figures will be taken directly from USA published results)
After reversing the order of this 12-digit number (i.e. if the first was 0, then we would erase it directly), then dividing it by the number of participants at the deadline of 21th of August 2011 23:59:59, finally add 1 to the remainder giving the final award-winning number of this event.
The award-winning is matched with the serial number. The customer whose serial number is consistent with the winner number would get the big prize!
We will decide the serial number according to the time you make your order. Due to the procedural restrictions, we cannot let the user know their serial number. Please be assured that DX will honor the fairness in this draw.
On the 22th of September USA time, we will take the closing of the DOW Jones index and multiply it by the closing NASDAQ index. Then we will multiply the answer by 10,000. This will equal a 12 digit number. (Closing index exchange figures will be taken directly from USA published results)
After reversing the order of this 12-digit number (i.e. if the first was 0, then we would erase it directly), then dividing it by the number of participants at the deadline of 21th of August 2011 23:59:59, finally add 1 to the remainder giving the final award-winning number of this event.
The award-winning is matched with the serial number. The customer whose serial number is consistent with the winner number would get the big prize!
We will decide the serial number according to the time you make your order. Due to the procedural restrictions, we cannot let the user know their serial number. Please be assured that DX will honor the fairness in this draw.
Life is not about specs, it is about joy!
Verwijderd
Als ik dat lees vermoed ik er maar 1 ipadje is ?
Ik dacht ze er zo 20 ofso weg gaven
Tja dit is beter dan zo een vraag van (Hoeveel denk je dat er hebben deelgenomen aan deze wedstrijd: ?)
Ik dacht ze er zo 20 ofso weg gaven
Tja dit is beter dan zo een vraag van (Hoeveel denk je dat er hebben deelgenomen aan deze wedstrijd: ?)
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 16:34 ]
Ik heb op 8 augustus wat besteld en tot aan de dag van vandaag is mijn orderstatus niet veranderd, er staat nog steeds waiting for supplier. Ik neem aan dat ze nog steeds op het product wachten? Er stond bij dat de levertijd 5~10 dagen was, is dit naar dealextreme of naar mij?
Formerly known as Ragdoll
Verwijderd
Ik zou eens Live chat proberenInFamous schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:27:
Ik heb op 8 augustus wat besteld en tot aan de dag van vandaag is mijn orderstatus niet veranderd, er staat nog steeds waiting for supplier. Ik neem aan dat ze nog steeds op het product wachten? Er stond bij dat de levertijd 5~10 dagen was, is dit naar dealextreme of naar mij?
Wat het kan zijn ?
Je product is niet in stock? (De website van dealextreme is ALLES BEHALVE uptodate ik heb deze week al 4 orders gehad waarbij van elk 1-2 producten Out of stock was maar op de website IN STOCK stond)
En anders is et gwn druk ?
Het was 4 dagen vakantie voor de verpakers etc dus er loopt wat vertraging
Je kunt eventueel als je in live chat zit eens vragen je order op Express order recieved te zette (Je order wat versnelle)
Dan is ie meestal binenn de 3-5 dagen verzonden
Hmm maar hoe kom je dan aan een tracking nummer? Hoe kom ik erachter of het pakketje bij de douane ligt? Moet ik dan een nummer bellen en kunnen zij zo zien welke pakketjes ze in behandeling hebben?Recrush schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:20:
[...]
Ik heb met een maat op 20 juli wat spullen besteld, hij vond het nodig om "gift" te verwijderen uit het winkelwagentje. Ik heb m'n pakket ook nog niet binnen, al ligt hij volgens track&trace al sinds 25 juli in Amsterdam. Al 3 weken dus..
Edit:
Ik heb contact gehad met PostNL. Pakket moet ingeklaard worden, er is daarvoor een formulier opgestuurd. Bij jou waarschijnlijk hetzelfde. Dus ligt nu bij douane.
Groetjes Thomas.
Gelukkig heb ik wel Nederland in het lijstje staan.Yorin schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:25:
[...]
Alleen kan je niet meedoen, omdat Nederland niet in het lijstje staat.
Verwijderd
Eens uw packtje in nederland/belgie is krijgt hij een nieuwe nummer,Thomas93 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 02:34:
[...]
Hmm maar hoe kom je dan aan een tracking nummer? Hoe kom ik erachter of het pakketje bij de douane ligt? Moet ik dan een nummer bellen en kunnen zij zo zien welke pakketjes ze in behandeling hebben?
Groetjes Thomas.
Voor die moet je eens belle naar hen en uw oude Tracking nummer van china eens zeggen en ze zullen dan uw nieuwe zegge
Ja heren Nederland staat nu ook in de lijst! Ik zou zeggen join!Nemean schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 02:51:
[...]
Gelukkig heb ik wel Nederland in het lijstje staan.
Mijn beats zijn in beslag genomen door de douane. Is er een kans dat ik ze nog krijg?
Verwijderd
zijn ze in belag genomen of moet je er belasting over betalen ?aval0ne schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:07:
Mijn beats zijn in beslag genomen door de douane. Is er een kans dat ik ze nog krijg?
als ze in beslag zijn genomen dan worden ze vernietigd en als je er belasting over moet betalen zie je vanzelf wel een brief op je deurmat verschijnen.
Verwijderd
ik heb 6 dagen geleden geld op me paypal account gestord. en toen stond er dat na 6 dagen het geld erop stond. maar nu staat het er nog steeds niet op.wat moet ik doen???
Verwijderd
ff paypal contacten en duidelijk zeggen wat er aan de hand is je krijgt altijd heel snel antwoord terugVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:38:
ik heb 6 dagen geleden geld op me paypal account gestord. en toen stond er dat na 6 dagen het geld erop stond. maar nu staat het er nog steeds niet op.wat moet ik doen???
Verwijderd
der staat bij status betaling; bezig met verwerken.
dus moet ik dan nog wachten of contact op nemen?
Die vraag zit er ook in verwerkt, dus zoveel beter is het niet...Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:33:Tja dit is beter dan zo een vraag van (Hoeveel denk je dat er hebben deelgenomen aan deze wedstrijd: ?)
Verwijderd
als het al 6 dagen duurt kan je dat indd wel doenVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:53:
der staat bij status betaling; bezig met verwerken.
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met China Post ? waarmee dealextreme de laatste tijd begint mee te verzende ?
Op et tracking staat er nu al een paar daggen op (4-6 dagen): departure from outward office of exchange.
Weet iemand hoelang et dan nog duurt ?
Op et tracking staat er nu al een paar daggen op (4-6 dagen): departure from outward office of exchange.
Verwijderd
heb jij daar ook al last van heb ik ook mischien ff dx contacten? het gaat echt ziekelijk sloom zo duurt het nog 2 maanden tot ik me pakketje hebVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:30:
Heeft iemand ervaring met China Post ? waarmee dealextreme de laatste tijd begint mee te verzende ?
Verwijderd
Ooh neen serieus ?
2 maand voordat et met et vliegtuig verzend
Dit is echt een grote trap lager dan HongKong post waarbij ik meestal dezelfde week de tracking werkt al in huis had of de week erna .........
Dealextreme hopelijk jullie niet altijd china post gaan gebruiken of dit zijn me laatste orders lal XD
Dit is echt een grote trap lager dan HongKong post waarbij ik meestal dezelfde week de tracking werkt al in huis had of de week erna .........
Dealextreme hopelijk jullie niet altijd china post gaan gebruiken of dit zijn me laatste orders lal XD
Ik snap niks van wat je hebt gepost, maar china post duurt over het algemeen ook maar 2 week ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:44:
Ooh neen serieus ?
Verwijderd
ja heah het duurt echt een euwigheid ik w8 ook al zo lang op me pakketjeVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:44:
Ooh neen serieus ?
mischien werk die tracking niet 100% en heb je je pakkie ineens aan de deur
heb jij veel besteld dan in een pakketje dat duurt meestal ook iets langer
Verwijderd
nah het zijn paketjes van 3-6 objecten die redelijk klein zijn,
Dus normaal in de 2 weken gaat je paket de lucht in ?
Dan valt et best mee,
Meestal (uit ervaring) heb ik meestal 2-3 dagen na mijn paket de lucht in is et al hier in huis
Hopelijk dit bij china post ook is
naja!
Dan valt et best mee,
Meestal (uit ervaring) heb ik meestal 2-3 dagen na mijn paket de lucht in is et al hier in huis
naja!
Verwijderd
ik heb 6 dingen en iets van 50 dollar hoop dat het een beetje opschietVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:50:
nah het zijn paketjes van 3-6 objecten die redelijk klein zijn,
Dan valt et best mee,
naja!
ik heb niet zo veel ervaring met chinapost meestal verzend ik alles apart
heb ook op dezelfde dag ook een pakketje besteld met 3 kleine dingetjes ik weet zeker dat die morgen een keer in de bus ligt XD
Verwijderd
Maar BoomBox hoelang duurde het als je dit kreeg: departure from outward office of exchange
en wanneer je je paket dan verstuurd werd ?
Btw wat willen ze zeggen met departure from outward office of exchange
Betekend dit hij nog niet in het luchthaven is
Verwijderd
het kan heel snel gaan maar kan ook een weekje durenVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:00:
Maar BoomBox hoelang duurde het als je dit kreeg: departure from outward office of exchange
het duurt bij mij nu al een week en bij een eerdere bestelling duurde het 2 dagen ofzo
ze bedoelen met :departure from outward office of exchange: dat je pakketje een of ander uitwisseling kantoor verlaat
het kan wel ff gaan duren guangzhou is een heel groot industrieterrein waar een haven en een vliegveld zit
DX doet gewoon moeilijk
NAJA het w8ten is het uiteindelijk waard toch ?? waar moet ik anders mn goedkope meuk vandaan halen?
wat maak het uit, het komt vanzelf aanVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:00:
Verwijderd
Het is meestal zo als je ze er over contact gaan ze ineens opschietenXDVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:07:
paypal zij dat vanavond rond 11 uur de 6 euro derop staat;D
je moet eigenlijk gewoon je bankrekening aan je paypal account koppelen als je dan wat koopt word het gewoon direct van je bankrekening afgehaald veel sneller!
Net hier de Beats Pro,s detox edition ontvangen. Ben er zeer tevreden van. Ze klinken beter dan de studio versies omdat imo de bassen bij de studios iets te hoog zijn.
Ze voelen ook zeer stevig aan zoals de originele, wat de hoofdredene was dat ik ze gekocht had.
Ze voelen ook zeer stevig aan zoals de originele, wat de hoofdredene was dat ik ze gekocht had.
Merken jullie laatste tijd ook dat shipments langer onderweg zijn? Wacht nu al 4 weken op een shipment (iets van 45 usd). Is me nog nooit gebeurd.. Of is de douane wat actiever geworden sinds kort?
Verwijderd
als je je paypal aanmaakt dan vul je een bankrekeningnummer in en dan maken hun 2X een klein bedrag over naar die rekening en dan moet jij invullen op paypal hoeveel geld jij die 2x hebt gehad dan is je rekening gekoppeld en dan kan je gewoon bestellen zonder dat je geld op je paypal moet zetten
Verwijderd
De douane is waarschijnlijk actiever omdat het Zomertijd is bestellen mensen meer waaronder ook allemaal namaak dingen zoals zonnebrillen enzopennywiser schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:34:
Merken jullie laatste tijd ook dat shipments langer onderweg zijn? Wacht nu al 4 weken op een shipment (iets van 45 usd). Is me nog nooit gebeurd.. Of is de douane wat actiever geworden sinds kort?
Ik denk ook dat het op dit moment langer duurt voordat dingen geshipt zijn er zijn waarschijnlijk meer orders te verwerken
meestal heb je het in een rustige maand de winter ofzo buiten de feestdagen om makkelijk binnnen 2 weken
2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-08-03aval0ne schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:07:
Nog altijd niks erover gehoord, gezien. Neem aan dat ze vernietigt zijn nu of? Heb ook al de 15e gebeld en zeiden dat het nog bij de douane lag.
Verwijderd
nee je hebt meer kans dat je er belasting over moet betalen je zal nog wel een leuke brief op je mat krijgen moet je gaan betalen XD zal meestal niet meer zijn dan 18 euro ofzo valtmees1ck schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:12:
[...]
2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-08-03
Nog altijd niks erover gehoord, gezien. Neem aan dat ze vernietigt zijn nu of? Heb ook al de 15e gebeld en zeiden dat het nog bij de douane lag.
En als het in beslag zou worden genomen dan krijg je toch geen boete dat is meestal pas vanaf grote aantallen
Toch 60 euro als het in beslag word genomen. En wanneer komt die brief ong.? Vrouw zei dat het 30 dagen kan duren voordat douane beslissing heeft gemaakt!Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:15:
[...]
nee je hebt meer kans dat je er belasting over moet betalen je zal nog wel een leuke brief op je mat krijgen moet je gaan betalen XD zal meestal niet meer zijn dan 18 euro ofzo valtmee
En als het in beslag zou worden genomen dan krijg je toch geen boete dat is meestal pas vanaf grote aantallen
Verwijderd
nee man je betaald niks als het in beslag wordt genomen alleen als je er bevoorlbeeld 100 tegelijk van had besteld dan kan je een boete krijgens1ck schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:20:
[...]
Toch 60 euro als het in beslag word genomen. En wanneer komt die brief ong.? Vrouw zei dat het 30 dagen kan duren voordat douane beslissing heeft gemaakt!
en ik denk dat het geneens in beslag is genomen en dat je alleen maar invoerrechten btw en administratiekosten moet betalen valt mee is niet veel
de douane is nooit zo snel in dat soort dingen
geduld is een schone zaak toch?
Ik bedoel het is zonde voor die 60 euro die ik ervoor betaald heb (beats) als het in beslag genomen zal worden.
Voor nu weet ik voldoende
Voor nu weet ik voldoende
Biertjeo je bent nieuw hier. Quote in de post daarom diegene waar je op antwoord ipv alleen te antwoorden met "dat". Je maakt het anders erg onduidelijk voor iedereen. Vrij terecht dat je er hierboven op gewezen wordt, zij het niet al te subtiel, want het is erg storend.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:44:
ohh dat had ik al gedaan;$
Zoek ook eens in dit topic en anders lees je de FAQ van PayPal even door. Alles wat je moet weten staat daar in.
[gefrustreerde GoT gebruiker modus]
No offence, maar kun je misschien wat meer moeite doen in je posts? Om voor elke scheet een smilie neer te zetten maakt het voor de personen die graag op je vraag of antwoord wil reageren lastiger om te reageren op een serieuze manier.
[/gefrustreerde GoT gebruiker modus]
Zo juist ook mijn eerste pakketje uit Hongkong mogen ontvangen. 3 Sata male to female adapters. De bestelling op 4-8 geplaatst. 10-8 kreeg een email dat het verstuurd was en vandaag lag het in de brievenbus.
Ik heb met webshops in Nederland wel eens langere verzendtijden meegemaakt (vanuit eigen voorraad) en dan betaal je nog voor verzenden.
Wat mij betreft zeker iets om vaker te overwegen.
Ik heb met webshops in Nederland wel eens langere verzendtijden meegemaakt (vanuit eigen voorraad) en dan betaal je nog voor verzenden.

Wat mij betreft zeker iets om vaker te overwegen.
Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Verwijderd
Ik heb 1 keer gehad dat een pakketje (nouja, eerder dikke envelop) uit China er in 3 dagen was. Dat was wel erg snel.Zanbee schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:48:
Maar ik merk het vaker, bestel af en toe op bookdepository (Engeland) en dan is het altijd de volgende werkdag er al, waarom dat in Nederland niet kan is me een raadsel. En bij die betreffende site betaal je ook nog geen verzendkosten en alles versturen ze als pakketje, een dun boekje stoppen ze bijv. in een doosje. En dan betaal je 4,99 euro voor een boek en krijg je het gratis thuis....
De posterij is een vreemde business.
Verwijderd
Nog even een vraag van mijn kant, hebben mensen hier ervaring met kleding bestellen op chinese sites?
Ik kom soms sites tegen waar je echt goedkoop spul kan kopen, van spijkerbroeken tot bruidsjurken en ook veel manga / computergame outfits.
Alle kleding hier komt toch uit landen als China, dus het leek me wel een goed idee. Maar of het ook werkt in de praktijk? Ik ben benieuwd naar ervaringen. En dan geen partijen ofzo, maar gewoon een spijkerbroek of 2 en een paar tshirts ofzo.
Ik kom soms sites tegen waar je echt goedkoop spul kan kopen, van spijkerbroeken tot bruidsjurken en ook veel manga / computergame outfits.
Alle kleding hier komt toch uit landen als China, dus het leek me wel een goed idee. Maar of het ook werkt in de praktijk? Ik ben benieuwd naar ervaringen. En dan geen partijen ofzo, maar gewoon een spijkerbroek of 2 en een paar tshirts ofzo.
Wel rekening houden met de maten! In Amerika is een L veel groter dan een Nederlandse L. En een Chinese L zal wel weer kleiner zijn dan een Nederlandse L.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:04:
Nog even een vraag van mijn kant, hebben mensen hier ervaring met kleding bestellen op chinese sites?
Met L bedoel ik Large, net zoals S, M XL, XXL 3XL enzo
[ Voor 4% gewijzigd door WoBBeL op 16-08-2011 21:46 ]
Verwijderd
heb net me eerste aankoop gedaan op dealextreme.com
kheb een Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*AG3 Included)
en nu maar afwachten tot het pakketje word opgestuurd
kheb een Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*AG3 Included)
en nu maar afwachten tot het pakketje word opgestuurd
Mijn ervaring met DealExtreme is zeer goed. Het wachten tot alles gepackaged is duurt soms even en de post duurt helaas nog langer. Alle pakketten zijn die ik besteld heb zijn tot nu toe aangekomen. Ook wel eens rond feestdagen besteld en dan duurt het helaas wat langer, maar is in mijn ogen begrijpelijk. Ook dit afgelopen weekend was er een of ander feest waardoor het packagen en shippen wat langer kan duren doordat bestellingen zich opstapelen. Ik verwacht dat dit allemaal goed komt en mijn pakketje zoals vanouds over een week of 2a3 op de mat ploft.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Ik heb wel een aantal t-shirts uit china laten komen, 'unieke' print enzo..Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:04:
Gewoon even zorgen dat je de seller wat maten doorgeeft in cm, dan zegt die wel Ooh oh, deze vallan klein! Grotere maat doen voor u Meneer?
Verwijderd
*snip* DX verzendt gratis en anderen zullen wel geen spullen voor je bestellen als je er problemen mee krijgt bij de douane!
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 11:18 ]
Oke, dat snap ik niet helemaal want ik heb nooit een trackingnummer gekregen? waar zou dat eventueel moeten staan?Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:37:
[...]
Eens uw packtje in nederland/belgie is krijgt hij een nieuwe nummer,
Voor die moet je eens belle naar hen en uw oude Tracking nummer van china eens zeggen en ze zullen dan uw nieuwe zegge
mvg Thomas.
Je krijgt niet altijd een trackingnumber, deze krijg je namelijk alleen als het totaal bedrag boven een x aantal $ uitkomt. Het trackingnumber kun je vinden op de pagina 'My Account'. Daar vind je een kopje 'order summary' met daar in je orders en trackingnumbers.Thomas93 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:41:
[...]
Oke, dat snap ik niet helemaal want ik heb nooit een trackingnummer gekregen? waar zou dat eventueel moeten staan?
mvg Thomas.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Zoo, weer een snelle levering van focalprice;
Order date: 10 Aug
Shipping date: 11 Aug
Door de bus: 16 Aug
Betrof deze screenprotector voor mijn vriendin.
Door de bus: 16 Aug
kleine dingen gaan altijd snel met FP, ter illustratie:Sibrand schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:15:
Zoo, weer een snelle levering van focalprice;
Door de bus: 16 Aug![]()
Zonnebril verzonden op 28-7, nog niet binnen
Screenprotector verzonden op 30-7, binnen op 5-8
Verwijderd
Ah, mooie tip. Dank je.tokko1 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:24:
Gewoon even zorgen dat je de seller wat maten doorgeeft in cm, dan zegt die wel Ooh oh, deze vallan klein! Grotere maat doen voor u Meneer?
Van welke sites?tokko1 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:24:
[...]
Ik heb wel een aantal t-shirts uit china laten komen, 'unieke' print enzo..
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Verwijderd
Heb ernet een uurtje tege de Livechatters kunnen praten over mijn Burning laser die kapot was bij aankomst,
Ze zeggen eens boven de 15 dollar dat je ze naar hen moet sturen voor een nieuwe.
Dat wou ik niet en begon te discuseren , uiteindelijk zei ze dat ze 15 dollar kan geven ,
Von ik wat weinig als ik 28 dollar geef voor een product en als ie dan kapot toekomt.
Uiteindelijk zei ze geef me 8 dollar erbij en je krijgt een nieuwe
Heb dan ook nog een Charger gekocht voor die CR2 batterytjes en een adapter
Hopelijk ze hier snel aankomen =D (En dat ie niet weer kapot is)
Sry als me bericht niet leesbaar is , had weinig tijd om te type
Ze zeggen eens boven de 15 dollar dat je ze naar hen moet sturen voor een nieuwe.
Dat wou ik niet en begon te discuseren , uiteindelijk zei ze dat ze 15 dollar kan geven ,
Von ik wat weinig als ik 28 dollar geef voor een product en als ie dan kapot toekomt.
Uiteindelijk zei ze geef me 8 dollar erbij en je krijgt een nieuwe
Heb dan ook nog een Charger gekocht voor die CR2 batterytjes en een adapter
Hopelijk ze hier snel aankomen =D (En dat ie niet weer kapot is)
Sry als me bericht niet leesbaar is , had weinig tijd om te type
Ben ook benieuwd op welke sites je kleding kunt bestellen. Ik kon dat zelf niet vinden namelijk.
Het meerendeel haal ik gewoon van Taobao af in combinatie met een taobao order serviceJackPoint schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:24:
[...]
Ben ook benieuwd op welke sites je kleding kunt bestellen. Ik kon dat zelf niet vinden namelijk.
Een paar taobao services waar ik goede ervaring mee heb:
- Zarmark (Jack)
- Buyintaobao
- Supprice (Emma)
Sinds vandaag kan je ook bij MisterTao bestellen, die heeft al hele ladingen taobaoproducten geïndexeerd.. (site van Buyincoins) (Linkje) (Recommender tokko1
Geen idee van de betrouwbaarheid, maar deze site heb ik wel eens bezocht. Hij lijkt ook kleding te verkopen.
http://www.madeinchina.co...og/Shirts_001004008.shtml
Wel betrouwbare site die al heel wat jaartjes mee loopt opzich.Get!em schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:22:
Geen idee van de betrouwbaarheid, maar deze site heb ik wel eens bezocht. Hij lijkt ook kleding te verkopen.
Daarnaast heb je natuurlijk Vancl . Een Shop die specefiek voor kleding is, ENORM groot is en ook veel omzet draait (in de richting van DX).
Hoe kom je aan die wijsheid? Is dat iets wat je zeker weet of is het gebaseerd op je eigen ervaring + de ervaring van je buurman? Volgens mij het laatste, aangezien de douane ook gewoon een boete kan geven bij 1 product. Het is daarom wel erg kort door de bocht om hier volmondig te verkondigen dat je geen boete krijgt bij 1 product...Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:24:nee man je betaald niks als het in beslag wordt genomen alleen als je er bevoorlbeeld 100 tegelijk van had besteld dan kan je een boete krijgen
Gewoon even tussendoor, dat de kleding uit china komt valt wel mee. Veel kleding komt uit Spanje, Turkije en andere Midden-Oosten laden...Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:04:Alle kleding hier komt toch uit landen als China, dus het leek me wel een goed idee. Maar of het ook werkt in de praktijk? Ik ben benieuwd naar ervaringen. En dan geen partijen ofzo, maar gewoon een spijkerbroek of 2 en een paar tshirts ofzo.
Verwijderd
Ik kan eht even niet zo snel vinden maar er was ergens op een site over de douane een schematje.Eppo © schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:00:
[...]
Hoe kom je aan die wijsheid? Is dat iets wat je zeker weet of is het gebaseerd op je eigen ervaring + de ervaring van je buurman? Volgens mij het laatste, aangezien de douane ook gewoon een boete kan geven bij 1 product. Het is daarom wel erg kort door de bocht om hier volmondig te verkondigen dat je geen boete krijgt bij 1 product...
[...]
Gewoon even tussendoor, dat de kleding uit china komt valt wel mee. Veel kleding komt uit Spanje, Turkije en andere Midden-Oosten laden...
omdat ik jullie graag help zijn de dingen die ik antwoord allemaal gebaseerd op waarheden die ik van erkende sites afhaal vertel jullie heus geen bull-shit hoor!
Toch is het zeerzeker wel mogelijk (en het gebeurt ook!) dat je een pakketje met één artikel laat komen vanuit china en hier de douane deze openmaakt, met alle gevolgen vandien (inbeslagname, vernietiging, invoerkosten en in het geval van wapens zelfs verdere maatregelen).Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:50:
[...]
Ik kan eht even niet zo snel vinden maar er was ergens op een site over de douane een schematje.
omdat ik jullie graag help zijn de dingen die ik antwoord allemaal gebaseerd op waarheden die ik van erkende sites afhaal vertel jullie heus geen bull-shit hoor!
Dit haal ik niet van een of andere site, dit haal ik uit jarenlange ervaring met chinese webshops en ervaringen van andere gebruikers van hier en andere fora.
Weet iemand waar ik deze goedkoop kan halen? :

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
de blokker? En waarschijnlijk telt onze zolder nog wel een 10 tal van die dingen. Ze zitten altijd in kerstpakketten x_x. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ze er liggen of dat ze weggegooid zijn. Als ik er nog een zie morgen dan kan je hem krijgen:P.
zoek anders zelf even op bottle dispenser dan moet je wel wat vinden denk ik.
zoek anders zelf even op bottle dispenser dan moet je wel wat vinden denk ik.
De Xenos heeft ook zo'n ding maar dan voor meerdere flessen (vier oid). Maar die was niet zo'n succes, lekte van alle kanten en de bouwkwaliteit viel tegen.
My favorite programming language is solder.
Verwijderd
Pfff,
Me tracking staat nu al 5 dagen op : departure from outward office of exchange
Dit begint wel erg lang te duren
IPV hongkongpost had em al verstuurdt met de vlieger op die tijd ...
Ook wanneer de tracking eindelijk geactiveerd wordt kun je vaak al 2-4 dagen wachten
Bij hkp was dat1 dag en hooguit soms 2
Dealextreme heeft een enorme DownGrade gemaakt als je et over Verzenden hebt ...
Hopelijk me laser etc met HKP gaat worden verzonden XD
Ook wanneer de tracking eindelijk geactiveerd wordt kun je vaak al 2-4 dagen wachten
Dealextreme heeft een enorme DownGrade gemaakt als je et over Verzenden hebt ...
Vraag me altijd af hoe erg dat kan zijn.... als jij toch gewoon afstand doet van het pakketje? hoe willen ze bewijzen dat jij dat besteld hebt? jij kan er toch niks aan doen dat iemand iets opstuurt naar je?tokko1 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:09:
[...]
Toch is het zeerzeker wel mogelijk (en het gebeurt ook!) dat je een pakketje met één artikel laat komen vanuit china en hier de douane deze openmaakt, met alle gevolgen vandien (inbeslagname, vernietiging, invoerkosten en in het geval van wapens zelfs verdere maatregelen).
Dit haal ik niet van een of andere site, dit haal ik uit jarenlange ervaring met chinese webshops en ervaringen van andere gebruikers van hier en andere fora.
Zolang die site niet www.douane.nl is, dan is het gewoon bull-shit. Iedereen kan wel van alles op het internet zetten, maar dan wilt het niet gelijk zeggen dat het ook de waarheid is....Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:50:
[...]
Ik kan eht even niet zo snel vinden maar er was ergens op een site over de douane een schematje.
Even wat info in verband met de Garantie :
- DealExtreme : Een 15inch neopreen achtige zak waarvan de rits defect is. Heb ik een 3$ voor terug gekregen, en heb deze opnieuw besteld; Was een klein 4 maand geleden besteld geweest.
- FocalPrice : Mijn horloge gaf verkeerde cijfers aan na een vlucht naar Rome, hier kon ik kiezen, de 3,69$ terug gestort krijgen, een 4$ gift certificate of een resend. Ik heb een resend aangevraagd.
Al bij al een goede service voor ene lage prijs !
- DealExtreme : Een 15inch neopreen achtige zak waarvan de rits defect is. Heb ik een 3$ voor terug gekregen, en heb deze opnieuw besteld; Was een klein 4 maand geleden besteld geweest.
- FocalPrice : Mijn horloge gaf verkeerde cijfers aan na een vlucht naar Rome, hier kon ik kiezen, de 3,69$ terug gestort krijgen, een 4$ gift certificate of een resend. Ik heb een resend aangevraagd.
Al bij al een goede service voor ene lage prijs !
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ik heb een half jaar geleden een paar dingetjes besteld bij DX, maar nog steeds niet ontvangen.
De situatie zag er als volgt uit:
Eerst een bestelling gedaan, met tracking, die keurig binnen 10 dagen binnen was.
Dezelfde dag nog een bestelling gedaan, omdat ik nog een paar dingetjes vergeten was, geen tracking, dus ik had geen idee hoe het er voor stond, en deze bestelling is nooit aangekomen. Ik heb nog wat contact gehad met de DX service en die vroegen me rustig te wachten.
Nu lees ik hier net de OP en zie iets over 'fake' producten, en dat het dan in beslag wordt genomen. Bij die bestelling zat een soort fake Gorillapod, zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik ging er eigenlijk vanuit dat het pakketje gewoon zoek was geraakt, maar nu lijkt het alsof de douane er beslag op heeft gelegd. Kan ik contact met hen opnemen of krijg ik dan alleen maar een rekening aan m'n broek?
Eerst een bestelling gedaan, met tracking, die keurig binnen 10 dagen binnen was.
Dezelfde dag nog een bestelling gedaan, omdat ik nog een paar dingetjes vergeten was, geen tracking, dus ik had geen idee hoe het er voor stond, en deze bestelling is nooit aangekomen. Ik heb nog wat contact gehad met de DX service en die vroegen me rustig te wachten.
Nu lees ik hier net de OP en zie iets over 'fake' producten, en dat het dan in beslag wordt genomen. Bij die bestelling zat een soort fake Gorillapod, zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik ging er eigenlijk vanuit dat het pakketje gewoon zoek was geraakt, maar nu lijkt het alsof de douane er beslag op heeft gelegd. Kan ik contact met hen opnemen of krijg ik dan alleen maar een rekening aan m'n broek?
Nou, normaal krijg je daar wel een brief over. Ik zou het gewoon maar laten zitten en bij DX proberen je geld terug te krijgen of een resendTijmendal schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:35:
Ik heb een half jaar geleden een paar dingetjes besteld bij DX, maar nog steeds niet ontvangen.
Verwijderd
Goed nieuws en slecht nieuws!
Na 6 dagen me paket in chinapost zat eindelijk hier (kan zeker niet klagen daarover)
Maar me tracking bleef op departure from outward office of exchange staan waneer hij al verzonden was!
Naja! Goedkope verzending kun je niet verwachte ze snel zijn en hun tracking controleren heh
Over de sennheiser en de Schroevedraaier set ik vin ze TOP
Zeker de sennheiser die erg goed geluid geeft en isolatie
Ik begin te twijfele hij wel niet echt zo kunnen zijn
Zeker sinds er 5 talen stond incl nederlands alle logo's zijn mooi gedrukt zo ja weinig op aan te merke
behalve is de plugin normaal niet golden plated ? ik denk de mijne toch niet golden plated is
Naja voor de rest erg goed product , ik denk miss nog eens te kopen!
Miss volgende keer de TOUR BEATS , al vin ik die wat een duur om een knock off te zijn.
Lol ! me pakketje was deze keer zelfs niet geopend!
Me eerste 3 pakkete ooit vorig jaar waren ze telkens geopend (zeker 6/8 van me paketen)
Naja ben erg blij met mijn aankoop ! echt Dealextreme toppers
Owja
DEALEXTREME RED LASER 200mw
had ik eens aangekocht maar die was dood aangekomen
Na wat tickets zeiden ze stuur ze naar hier op en als we zien et kapot is krijg je een nieuwe
Ik von et niet kunnen als ik voor een werkend product betaal als ie dan kapot toekomt
ik nog de verzending moet betalen wat volgens mij best duur zal zijn sinds als je iets naar Duitsland stuurt ook al gouw 8 euro is.
Dus na wat onderhandele (een dikke uur lal) heb ik 20 dollar eruit gekrijgen aan credit punten
Dan heb ik gwn 8 dollar erbij gegooit en een nieuwe 200mw laser gekocht
Tja dit vin ik een slechte en goede ervaring, de support wil je duidelijk helpen met wat ze kunnen helpen
maar ik vin et niet kunnen als ik foto's heb et duidelijk niet werkt (Paar chips die eraf waren)
ze er nog geen nieuwe willen voor geven.
Maarja! ben blij met de 20 dollar ze terug gave,
Na 6 dagen me paket in chinapost zat eindelijk hier (kan zeker niet klagen daarover)
Maar me tracking bleef op departure from outward office of exchange staan waneer hij al verzonden was!
Naja! Goedkope verzending kun je niet verwachte ze snel zijn en hun tracking controleren heh
Zeker sinds er 5 talen stond incl nederlands alle logo's zijn mooi gedrukt zo ja weinig op aan te merke
behalve is de plugin normaal niet golden plated ? ik denk de mijne toch niet golden plated is
Miss volgende keer de TOUR BEATS , al vin ik die wat een duur om een knock off te zijn.
Me eerste 3 pakkete ooit vorig jaar waren ze telkens geopend (zeker 6/8 van me paketen)
Owja
DEALEXTREME RED LASER 200mw
had ik eens aangekocht maar die was dood aangekomen
Na wat tickets zeiden ze stuur ze naar hier op en als we zien et kapot is krijg je een nieuwe
Ik von et niet kunnen als ik voor een werkend product betaal als ie dan kapot toekomt
ik nog de verzending moet betalen wat volgens mij best duur zal zijn sinds als je iets naar Duitsland stuurt ook al gouw 8 euro is.
Dus na wat onderhandele (een dikke uur lal) heb ik 20 dollar eruit gekrijgen aan credit punten
Dan heb ik gwn 8 dollar erbij gegooit en een nieuwe 200mw laser gekocht
Tja dit vin ik een slechte en goede ervaring, de support wil je duidelijk helpen met wat ze kunnen helpen
maar ik vin et niet kunnen als ik foto's heb et duidelijk niet werkt (Paar chips die eraf waren)
Maarja! ben blij met de 20 dollar ze terug gave,
Je moet ook nooit op tracking codes vertrouwen en volgens mij is dat ook de laatste update die je krijgt dus hij zit waarschijnlijk al in het vliegtuigVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:40:
Pfff,
Verwijderd
Hardware pardon maar als je naar me laatste message kijkt staat er ik heb em heb XD
De sennheisers zijn echt toppers love em , ik twijfel ze niet echt zouden zijn
Ze heten non-drips en zijn te verkrijgen bij bijna elke slijterij.UnitedJunk schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:40:
Weet iemand waar ik deze goedkoop kan halen? :
[afbeelding]
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
ooh, sorryVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:56:
Hardware pardon maar als je naar me laatste message kijkt staat er ik heb em heb XD
Verwijderd
nee ik heb het in dit geval alleen over een boete niet over belastingen ecttokko1 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:09:
[...]
Toch is het zeerzeker wel mogelijk (en het gebeurt ook!) dat je een pakketje met één artikel laat komen vanuit china en hier de douane deze openmaakt, met alle gevolgen vandien (inbeslagname, vernietiging, invoerkosten en in het geval van wapens zelfs verdere maatregelen).
Verwijderd
eey ik heb ook al ong 5 dagen dat mijn status op departure from outward office of exchange staanVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:48:
Goed nieuws en slecht nieuws!
heb al eerder besteld met die tracking codes maar heb er meestal geen last mee gehad
haha ok als ie het dus niet doet dan verwacht ik me pakketje ergens volgennde week
Moet je eens proberen bij een nederlandse winkel, die willen ook gewoon dat je het terug stuurt. Dus om nou te zeggen dat het een slechte ervaring is vind ik een beetje overdreven...Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:48:Tja dit vin ik een slechte en goede ervaring, de support wil je duidelijk helpen met wat ze kunnen helpen
Iemand ook (zeer) slechte ervaringen met Everbuying?
Afgaand op anderen zoals BIC, DX, ChinaVasion leek me die ook net zo betrouwbaar.
Ik ben ondertussen 2 maanden verder met mijn bestelling en heb alleen na 1 maand het horloge ontvangen.
SKU WTH2933 Chic Cat On The Dial Quartz Watch with Leather Watchband (Red)
Het 2e artikel is SKU MBE13711 New Hand Grip Strap for SLR Digital Camera (Black).
Ik ontving alleen het horloge terwijl niet aangegeven was dat het pakket gesplitst zou worden.
Ik dus nagevraagd en ze zeiden toen dat SKU MBE13711 tijdelijk niet leverbaar was.
Dit terwijl er vrolijk gewoon op de site altijd In Stock staat.
Ik dus maar vragen hoe het zit met bijvoorbeeld SKU Comfortable and Portable Hand Strap for Digital Camera.
Krijg ik antwoord terug dat deze ook niet leverbaar is.
Terwijl dus ook hier gewoon al die tijd In Stock staat.
Na een halve maand is toen een refund aangeboden en zou ik snel ontvangen.
Daar wacht ik nu ook al 2 weken op.
Het gaat maar om een luizige kleine 6 dollar dus wil er verder eigenlijk niet eens over zeuren.
Wel werd ik een beetje pissig dat ik vandaag vrolijk een mail van hun ontving of ik beide producten (horloge en camera handvat) wilde reviewen!
Heb ik ze meteen even laten weten dat ik nog op mijn product of geld wacht. Kreeg als zeer uitgebreid antwoord "ok" terug.
Iemand soortgelijke ervaringen?
Afgaand op anderen zoals BIC, DX, ChinaVasion leek me die ook net zo betrouwbaar.
Ik ben ondertussen 2 maanden verder met mijn bestelling en heb alleen na 1 maand het horloge ontvangen.
SKU WTH2933 Chic Cat On The Dial Quartz Watch with Leather Watchband (Red)
Het 2e artikel is SKU MBE13711 New Hand Grip Strap for SLR Digital Camera (Black).
Ik ontving alleen het horloge terwijl niet aangegeven was dat het pakket gesplitst zou worden.
Ik dus nagevraagd en ze zeiden toen dat SKU MBE13711 tijdelijk niet leverbaar was.
Dit terwijl er vrolijk gewoon op de site altijd In Stock staat.
Ik dus maar vragen hoe het zit met bijvoorbeeld SKU Comfortable and Portable Hand Strap for Digital Camera.
Krijg ik antwoord terug dat deze ook niet leverbaar is.
Terwijl dus ook hier gewoon al die tijd In Stock staat.
Na een halve maand is toen een refund aangeboden en zou ik snel ontvangen.
Daar wacht ik nu ook al 2 weken op.
Het gaat maar om een luizige kleine 6 dollar dus wil er verder eigenlijk niet eens over zeuren.
Wel werd ik een beetje pissig dat ik vandaag vrolijk een mail van hun ontving of ik beide producten (horloge en camera handvat) wilde reviewen!
Heb ik ze meteen even laten weten dat ik nog op mijn product of geld wacht. Kreeg als zeer uitgebreid antwoord "ok" terug.
Iemand soortgelijke ervaringen?
Verwijderd
Haha,. geloof dat ze in nederland nu ineens SCHERP gaan toezien op de pakketjes uit China.
Ben nu zelf het slachtoffer douane aangifte.
Of ik ff een brief naar eerlijkheid wil invullen, en een kopie van de betaling wil bij voegen.
Dat laatste ook naar eerlijkheid gedaan, heb geen zin touwtrek activiteiten en helaas na zoveel gekocht te hebben ben ik een keer erbij.
Helaas,.. zolang ik het pakket alsnog maar krijg.
Of ik ff een brief naar eerlijkheid wil invullen, en een kopie van de betaling wil bij voegen.
Dat laatste ook naar eerlijkheid gedaan, heb geen zin touwtrek activiteiten en helaas na zoveel gekocht te hebben ben ik een keer erbij.
'SCHERP' toezien doen ze (nog) niet hoor. Ik heb gisteren een pakketje met een waarde van 45 euro binnen gekregen via de pakketpost en ik hoefde niet te betalen.Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:15:
Haha,. geloof dat ze in nederland nu ineens SCHERP gaan toezien op de pakketjes uit China.
Ik ben er vrijwel zeker van zolang je producten besteld die niet in Nederland verboden zijn, je het gewoon binnen krijgt.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Poepoe,. €45,- DX zet altijd een lagere waarde op de verpakking.Yorin schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:00:
[...]
'SCHERP' toezien doen ze (nog) niet hoor. Ik heb gisteren een pakketje met een waarde van 45 euro binnen gekregen via de pakketpost en ik hoefde niet te betalen.
Ik ben er vrijwel zeker van zolang je producten besteld die niet in Nederland verboden zijn, je het gewoon binnen krijgt.
Maar ze slopen je pakket wel open omdat ze daar recht toe hebben.
Dan voelen ze de ontvanger aan de tand om eerlijk open kaart te spelen.
BTW moet natuurlijk wel betaald gaan worden, ze zijn niet van 't jaar 1800.
Maar nadat ik ongeveer een stuk of 8 tablets heb besteld heb ik tot op heden nog nooit dit aan de deur gehad.
Helaas,. dit x de ...#... Zal ongeveer iets van 30 euro moeten betalen ofzo.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 17:32 ]
Ja ik ook. Zelfs op fake producten controleren ze niet best...Yorin schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:00:
[...]
'SCHERP' toezien doen ze (nog) niet hoor. Ik heb gisteren een pakketje met een waarde van 45 euro binnen gekregen via de pakketpost en ik hoefde niet te betalen.
Zou iemand ook een link hebben van die "sennheiser oordopjes"
Ik kan ze zelf namelijk niet meer vinden. En zou ze wel eens willen vergelijken met de beats van dr.dre van DX.
Ik kan ze zelf namelijk niet meer vinden. En zou ze wel eens willen vergelijken met de beats van dr.dre van DX.
Verwijderd
Dan betaal jij de verzending niet heh om naar et fabriek te gaan?Eppo © schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:18:
[...]
Moet je eens proberen bij een nederlandse winkel, die willen ook gewoon dat je het terug stuurt. Dus om nou te zeggen dat het een slechte ervaring is vind ik een beetje overdreven...
Ze zeiden ik dat wel moest doen en dat is al gauw 10-20 euro denk ik om et naar china te sturen
-------------------------------
Ik heb een soort gelijke bij dealextreme (van me laatste 3 orders waren er elk 1-2 producten die niet in stock lagen)
Ze zijn erg outdated tegenwoordig ...
-----------------------------
fastclaimer ben zeer nieuwschierig welke je beter zou vinden , sennheiser of fake beats tours beter zijn
Hier et linkjehttp://www.dealextreme.com/p/genuine-sennheiser-cx55-in-ear-stereo-earphone-with-carrying-bag-3-5mm-jack-120cm-cable-34760
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 18:35 ]
Ik zal ze morgen even bestellen.
Ben zelf ook wel benieuwd naar het geluid van deze sennheiser oordopjes.
De fake tours heb ik nu 2 maanden en bevallen opzich prima! Maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar het geluid van de sennheiser's
Ben zelf ook wel benieuwd naar het geluid van deze sennheiser oordopjes.
De fake tours heb ik nu 2 maanden en bevallen opzich prima! Maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar het geluid van de sennheiser's
Verwijderd
Ik vin ze vrij goed,
Maar ik heb eens gehoord ze hun product mischien mengen met valse en echte (Die dat et naar et stock brengen van DX)
Ik denk dat deze miss de echte zullen zijn
Alle namen zijn mooi gelijk van diepte en evenwijdig gedrukt etc kan niks zien na de PLUGIN dat ik dacht die gold plated moesten zijn nja!
Maar ik heb eens gehoord ze hun product mischien mengen met valse en echte (Die dat et naar et stock brengen van DX)
Ik denk dat deze miss de echte zullen zijn
Alle namen zijn mooi gelijk van diepte en evenwijdig gedrukt etc kan niks zien na de PLUGIN dat ik dacht die gold plated moesten zijn nja!
Nee, dan betaal ik altijd de verzendkosten naar de verkoper. Dat jij nu een verkoper hebt gezocht uit china is meer jouw probleem dan hun. Je had ook een leverancier kunnen zoeken in Nederland, had je meer betaalt, maar was het terug sturen goedkoper...Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:31:
[...]
Dan betaal jij de verzending niet heh om naar et fabriek te gaan?
Ze zeiden ik dat wel moest doen en dat is al gauw 10-20 euro denk ik om et naar china te sturen
Dit topic is gesloten.
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen