"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Gisteren een support-ticket aangemaakt en vanochtend was er al antwoord: alstublieft een coupon, besteld u hem maar opnieuw.
Al de tweede keer dat FP zonder moeilijkheden een RMA afhandeld. Nu maar weer even afwachten hoelang de China Post ditmaal over mijn pakketje doet.
Allbuy is zeg maar de groothandel van DealExtreme. Als je de SKU van DX invoert in Allbuy, krijg je ook hetzelfde product.jan99999 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:26:
Als ik Allbuy.com laad in firefox, zie ik links onder toch de site dealextreme laden.
Is dit dezelfde firma of server.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Wat heb je gekocht dan?Yorin schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:21:
Mijn eerste ervaring met Allbuy.com is gelijk al top! En dat terwijl mijn bestelling nog weg moet. Ik kreeg een uur nadat ik mijn bestelling geplaatst en betaald had, een mail van dat ik te veel betaald heb. Hierop heb ik aangegeven of er misschien een aantal extra producten bij kon voor dat bedrag en dat was geen probleem en mijn pakket is onderweg. Mijn bestelling is 21 euro in totaal (excl verzendkosten), maar ivm het gewicht wordt het pakket opgesplitst in twee paketten. De verzendkosten zijn nog het duurste daar, namelijk 55(!) euro, maar dan ben ik nog veel goedkoper met wat ik besteld heb dan hier in Nederland.
Ik heb een hele zooi aan kabels gekocht, omdat die daar gewoon het goedkoopst zijn.
nou vond ik dit wel een mooie:

http://www.dealextreme.co...d-reader-with-esata-34060
Maar nou zou ik hem zo goedkoop mogelijk willen hebben.
want 25 euro voor zon ding vind ik net iets te veel.
ik zit meer te denken aan 15 - 20 euro.
Maar wat voor kabels precies dan? Want dan ben ik wel benieuwd naar de prijs en soort hier in Nederland als jij zegt dat met 55 euro verzendkosten deze kabels nog goedkoper zijn?Yorin schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:55:
Ik heb een hele zooi aan kabels gekocht, omdat die daar gewoon het goedkoopst zijn.
Verwijderd
Ik moet u teleurstellen!slabetje schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:35:
Ik ben op zoek naar een fancontroller,
nou vond ik dit wel een mooie: [afbeelding]
http://www.dealextreme.co...d-reader-with-esata-34060
Maar nou zou ik hem zo goedkoop mogelijk willen hebben.
want 25 euro voor zon ding vind ik net iets te veel.
ik zit meer te denken aan 15 - 20 euro.
Het is uitverkocht
Item is temporarily sold out.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 12:23 ]
Bij dealextreme wel ja.Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:19:
[...]
Ik moet u teleurstellen!
Het is uitverkocht.
Item is temporarily sold out.
maar ik heb andere site's gezien waar ze nog volop de verkrijgen zijn.
alleen wat duurder.
Verwijderd
1 link: http://www.dealextreme.co...an-speed-controller-12434
ook wel nog een leuke : http://www.dealextreme.co...with-overheat-alarm-15666
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 13:05 ]
Met de verzendkosten ben ik per kabel ongeveer 50 cent per stuk kwijt. Het zijn gewone USB-kabels, die je in Nederland kan krijgen voor een prijs van 2 euro of meer.silmaril8 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:38:
[...]
Maar wat voor kabels precies dan? Want dan ben ik wel benieuwd naar de prijs en soort hier in Nederland als jij zegt dat met 55 euro verzendkosten deze kabels nog goedkoper zijn?
Is het normaal dat dit lang duurt? Of kan ik er nu rekening mee houden dat ik allemaal invoerkosten moet betalen?
Vraag me echt af of je wel zoveel goedkoper uit bent. Hier in NL betaal je bij bijvoorbeeld Kabeltje.com 1 verzendbedrag, max. E 2,95. En bij bestellingen boven de E 75,- geen verzendkosten. Daarnaast, als de waarde hoger is dan E 22 van je geimporteerde pakketje (en dat bedrag is INCLUSIEF verzendkosten) en de douane haalt je eruit, dan zit je nog opYorin schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:13:
[...]
Met de verzendkosten ben ik per kabel ongeveer 50 cent per stuk kwijt. Het zijn gewone USB-kabels, die je in Nederland kan krijgen voor een prijs van 2 euro of meer.
E 21 (kabeltjes) + E 55 (verzendkosten) + ({21+55}*0,19 (BTW)}=E 14,44) = E 90,44
Vind ik nog aardig aan de prijs. Ik doe meestal voor kabeltjes eBay.com (laat 'ie vaak meer dingen zien dan de .nl-variant). Vaak met veilingen wel geluk (HDMI-kabels @ 20/30 cent, inclusief verzendkosten).
Mag ik vragen hoeveel je er hebt besteld en welke lengte?
EDIT: Als ik extraheer, dan heb je dus of A) 21 + 55 = 76 / 0,50 = 152 Kabeltjes besteld (aangezien je ca. 50 cent per stuk hebt betaald? Dan valt 't nog wel mee. Of heb je B) 21 / 0,50 = 42 kabeltjes besteld en je bent al met al 76 euro kwijt (of als je eruit gepikt wordt bij de douane 90,44 euro), dan is 't wel weer aardig prijzig.
Wat voor lengte waren de kabels?
[ Voor 15% gewijzigd door Frituurman op 08-08-2011 08:53 ]
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Ik begreep dat je als je pakket eruit gepikt wordt, dat je dan alleen hoefde te betalen als er meer dan 22 euro in het pakket zit. Dan moet je ook BTW en dat soort zooi betalen over je verzendkosten. Maar aangezien het in 2 pakketten verzonden wordt, omdat het gewicht te zwaar is, reken ik niet op extra kosten.Frizzz schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 07:41:
[...]
Vraag me echt af of je wel zoveel goedkoper uit bent. Hier in NL betaal je bij bijvoorbeeld Kabeltje.com 1 verzendbedrag, max. E 2,95. En bij bestellingen boven de E 75,- geen verzendkosten. Daarnaast, als de waarde hoger is dan E 22 van je geimporteerde pakketje (en dat bedrag is INCLUSIEF verzendkosten) en de douane haalt je eruit, dan zit je nog op
E 21 (kabeltjes) + E 55 (verzendkosten) + ({21+55}*0,19 (BTW)}=E 14,44) = E 90,44
Vind ik nog aardig aan de prijs. Ik doe meestal voor kabeltjes eBay.com (laat 'ie vaak meer dingen zien dan de .nl-variant). Vaak met veilingen wel geluk (HDMI-kabels @ 20/30 cent, inclusief verzendkosten).
Mag ik vragen hoeveel je er hebt besteld en welke lengte?
EDIT: Als ik extraheer, dan heb je dus of A) 21 + 55 = 76 / 0,50 = 152 Kabeltjes besteld (aangezien je ca. 50 cent per stuk hebt betaald? Dan valt 't nog wel mee. Of heb je B) 21 / 0,50 = 42 kabeltjes besteld en je bent al met al 76 euro kwijt (of als je eruit gepikt wordt bij de douane 90,44 euro), dan is 't wel weer aardig prijzig.
Wat voor lengte waren de kabels?
Dan denk ik dat je fout bent voorgelicht..Yorin schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:57:
[...]
Ik begreep dat je als je pakket eruit gepikt wordt, dat je dan alleen hoefde te betalen als er meer dan 22 euro in het pakket zit. Dan moet je ook BTW en dat soort zooi betalen over je verzendkosten. Maar aangezien het in 2 pakketten verzonden wordt, omdat het gewicht te zwaar is, reken ik niet op extra kosten.
Van Douane.nl:
Nog een rekenvoorbeeld van de site:Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
Maar, nogmaals, pure interesse: Hoeveel kabels heb je gekocht en van welke lengte?Voorbeeld
U koopt via internet een voor u op maat gemaakt pak in Hong Kong.
De omgerekende waarde van het maatpak is € 200.
Tabel: U koopt via internet een maatpak van € 200
omschrijving/bedrag
Prijs maatpak
€ 200
Verzendkosten (bijvoorbeeld €25,-)
€ 25
Verzekeringskosten (in dit voorbeeld €10)
€ 10
U moet douanerechten betalen over:
€ 200 + € 25 + € 10 = € 235
Douanerechten bij invoer voor dit maatpak = 12%:
12 % van € 235 = € 28,20
U moet omzetbelasting betalen over:
€ 200 + € 25 + € 10 + € 28,20 = € 263,20
Omzetbelasting(btw) voor dit maatpak:
19% van € 263,20 = € 50,01
Totaal belastingen = € 78,21
Meestal moet u ook nog inklarings- en afhandelingskosten betalen aan het post- of koeriersbedrijf.
Conclusie
U kocht een maatpak voor €200,00 buiten de Europese Unie (EU).
Uiteindelijk kost dat maatpak u € 313,21 plus de eventuele inklarings- en afhandelingskosten van het post- of koeriersbedrijf.
U betaalt aan belastingen: € 78,21 (€ 28,20 douanerechten bij invoer en € 50,01 omzetbelasting (btw).
[ Voor 3% gewijzigd door Frituurman op 08-08-2011 10:04 ]
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Beetje jammer dat mijn reactie hier verwijderd was, had de vraag waarom je die spycam-gast niet meer terug ziet en waarom er 2 helicopters (de grootste en de zilveren) niet meer terug te zien zijn. Zit nog steeds te kijken voor een leuke (betaalbare) 3/4CH helicopter, maar als ik de controller bekijk van de helicopter die heeft 'gewonnen', lijkt dat geen 3CH variant te zijn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Heeft iemand dit aleens besteld van DX ,
http://www.dealextreme.co...mm-jack-120cm-cable-34760
Is et echt geniune of possible fake
En heeft iemand dit misschien al gekocht :
http://www.dealextreme.co...cs-diy-45-piece-set-36203
En ben hier hier tevreden van ?
Zodra ze er genuine gaan bijzetten, kan je er eigenlijk al vanuit gaan dat ze fake zijnVerwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:42:
Hej !
Dat toolkit setje heb ik zelf, wel een aanrader! Duurde wel 3+ weken voordat hij verzonden werd
Verwijderd
Neuh joh,..DX verstuurd ook via China Post.slabetje schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:32:
[...]
BIC Verzend via China Post dat is sneller dan Hongkong post.
Ps weet iemand de Chinese vergelijking's site die hier al een aantal x is vermeld?
ik kan deze nergens vinden in dit topic. heb de zoekfunctie al meerdere malen gebruikt.
Hong Kong Post is sneller ->Ervaringen 1 x 7dagen & 1 x 9dagen.
Hong Kong Post rond de 15 a 20 dagen.
China Post rond de 20 a 30 dagen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 13:30 ]
Aan de andere kant: ik moet niet zeuren. Je betaalt er ook naar en aan de klantenservice van DX & FP kan mening Nederlands bedrijf een puntje zuigen.
- Ben bij het postkantoor geweest... niets
- Zelfs met de etracker van bpost.be (ik woon in België) is alleen te zien: "Zending aangenomen in netwerk" op 20 juni 2011.
- Ook de douane heeft het pakketje niet in het systeem zitten.
- Maw: het is nog steeds niet in België aangekomen....
Wat grappig, beide heb ik besteld gehad, de kwaliteit van de tools zijn goed, en ik hou er wel van dat alles er zowat bij zit. DE oordopjes zijn ook goed, zeker voor de prijs.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:42:
Hej !
Ben tevreden van beiden.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Verwijderd
waar moet ik rekening mee houden??
moet ik nog belasting betalen en meot ik het als gift verzenden???
groetjes biertjeo
Ja, 107 mensen.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:42:
Hej !
Nederlands is makkelijker als je denkt
Yeppa, ook 107 mensen ; [url="klik"]http://www.dealextreme.com/feedbacks/BrowseReviews.dx/sku.34760[/url]Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:00:
oja, hebben mensen hier ook ervaring meee???
Brief komt morgen binnen om in te vullen, iemand hier ervaring mee om het beste op te lossen?
Verwijderd
maar wat ik hier boven lees weet ik het nog niet zeker
Verwijderd
Of je neemt de kans om hem te hebben maar ook om betrapt te worden.
Betrouw je et niet doe et gwn niet simpel as that
Ik heb 225 kabels ingekocht in lengtes van 60cm t/m 110cm. Het voordeel is wel, dat het pakket in tweeën wordt gesplitst omdat het pakket anders te zwaar is. (Het is 4,5kg in totaal.)Frizzz schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:01:
Maar, nogmaals, pure interesse: Hoeveel kabels heb je gekocht en van welke lengte?
Verwijderd
Tja ik heb dit natuurlijk nog nooit gehad maar ik kan me voorstellen je paket wordt vernietigd en je een redelijke boete moogt betalen met misschien meer ...Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:26:
wat zou der gebeuren als de douane het pakje er tussen uit pak
Zou je denken? Lees op douane site dat het 12,50 + 19% van het bedrag dat je betaalt heb ervoor.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:35:
[...]
Tja ik heb dit natuurlijk nog nooit gehad maar ik kan me voorstellen je paket wordt vernietigd en je een redelijke boete moogt betalen met misschien meer ...
Maar hoe kan ik het beste dit oplossen? Want die vrouw zei dat het tot 45,- gift mag zijn. Kan moeilijk zeggen dat het 45 euro was
Always look on the bright side of life.
klopt wel.....Frizzz schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:01:
[...]
Dan denk ik dat je fout bent voorgelicht..
http://douane.nl/particul...aankopen-02.html#P66_5449
Ik heb 28 Juli een bestelling gedaan bij dealextreme ( bril + een backup batterij voor mn galaxyS) Er staat nu na bijna 2 weken nog steeds bij de ''invoice'' status: Order Received en bij de tracking summary status: Waiting for Supplier. terwijl bij de producten staat: Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season)
Dus ze zijn allebei gewoon leverbaar..
Is het normaal dat het zolang duurt? of zie ik iets over het hoofd na het bestellen? (het is mijn eerste x dat ik iets bestel op Dealextreme, dus miss is het een domme vraag

Hoop dat iemand antwoorden heeft
Excuus, ik haal die verschillende belastingen altijd door elkaar. Als de voorwaarden omgekeerd zouden zijn, dan had je wel een probleem.
De chineese tracking site geeft aan dat mijn pakket ''departure from outward office of exchange" en de locatie is nog steeds "GUANGZHOU".
Het pakket is afgelopen zaterdag in Nederland aangekomen en is pas gister verwerkt. Ik weet niet of het daarom bij de chineese vervoerder nog niet is geupdate, maar ik krijg sterk het vermoeden dat die trace site niet te vertrouwen is haha.
Al met al, pakket is onderweg naar mijn huis (gaat verdomde snel!), en mocht je (na pakweg 7 werkdagen) nog geen pakket hebben ontvangen, kan je de klantenservice van PostNL even bellen (0900-0570).
Bel naar het infonummer van de post 022012345. Kies in het menu de optie voor het tracken van een zending.roontje schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:01:
ik weet dat je lang moet wachten op je pakketje. Ik heb zelf een dualsim gsm besteld op 8 juni 2011. Volgens HongKong post was ie "posted" op 20 juni. Tot op heden nog niets mogen ontvangen.Ik wacht dus al 2 maanden.....is dit normaal? Moet ik stappen ondernemen, of toch nog maar ff wachten?
- Ben bij het postkantoor geweest... niets
- Zelfs met de etracker van bpost.be (ik woon in België) is alleen te zien: "Zending aangenomen in netwerk" op 20 juni 2011.
- Ook de douane heeft het pakketje niet in het systeem zitten.
- Maw: het is nog steeds niet in België aangekomen....
Zeg "ik heb een zending onderweg uit HongKong en had graag een status opgevraagd".
De vriendelijk persoon aan de lijn zal u meer info kunnen geven. Als dat niet zo is, vraag dan het telefoonnummer van de douane. En bel naar de douane...
Ik vermoed namelijk dat uw pakje is opengemaakt en dat het pak het land niet in mag. De douane is VERSCHRIKKELIJK traag. Er wordt u dan normaal een brief opgestuurd.
Als je de douane belt, weet je het meteen.
Ik vertel dit omdat een vriend een helicopter is kwijtgespeeld aan de douane omdat er een 2.4Ghz zender bij zat die niet toegestaan is door BIPT.
Formerly known as Ragdoll
Groot nieuws: Dealextreme heeft blijkbaar warenhuizen in de VS en de UK opgezet met, uiteraard, beperkte voorraden. Lijkt me toch wel heel erg win om iets van DX binnen 3 dagen op de mat te hebben liggen.
Verwijderd
http://koti.mbnet.fi/ollins/dx/usawarehouse.php?warehouse=1
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2011 19:11 ]
Lol.. old news.. staat een paar pagina's terug ook al. Maar wel leuk nieuws iig.. Don't mind hearing it twice...Weiman schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:17:
http://help.dealextreme.c...he_UK_and_US_warehouse_21
Groot nieuws: Dealextreme heeft blijkbaar warenhuizen in de VS en de UK opgezet met, uiteraard, beperkte voorraden. Lijkt me toch wel heel erg win om iets van DX binnen 3 dagen op de mat te hebben liggen.
duurt wel langer dan 3 dagen, zo'n anderhalve week eerderWeiman schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:17:
http://help.dealextreme.c...he_UK_and_US_warehouse_21
Verwijderd
Ja maar nu is die in UK open!Frizzz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:16:
[...]
Lol.. old news.. staat een paar pagina's terug ook al. Maar wel leuk nieuws iig.. Don't mind hearing it twice...
Hiervoor (2 dagen terug ofzo) waren die niet operationeel
dus eigelijk is dit wel groot nieuws
Verwijderd
Straatnaam 18
Plaats, - Postcode
NETHERLANDS
Mijn vraag was: ik moest voor het vakje State iets invullen, ik wist mijn god niet hoe of wat ik daar in moest vullen

neergezet, is dit erg en zo ja moet ik dat aanpassen en hoe?
Groetjes, Bram
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Hier in Belgie en Nederland veronderstel ik er geen 2 van hetzelfde zijn
Normaal als je et gwn leeg laat is het geen probleem!
Dat is volgens mij ook in NL en B wel eens het geval hoor.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:34:
Ik denk State meer is voor landen als Amerika waar er meerdere dorpen zijn met dezelfde naam,
Daar heb je toch gewoon de postcodes voor? Postcode plus huisnummer is al voldoende voor de post, plaatsnaam is in principe overbodig. State is voor de VS.lexi schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:47:
[...]
Dat is volgens mij ook in NL en B wel eens het geval hoor.
AUW.... er zijn er heel veel met dezelfde naam...Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:34:
Ik denk State meer is voor landen als Amerika waar er meerdere dorpen zijn met dezelfde naam,
Om er een paar te noemen:
- Hengelo (Overijssel is de bekendste, maar ook in Gelderland is er een)
- Oosterwolde (Vlakbij Zwolle en vlakbij Drachten)
- Zevenhuizen ( Groningen, Zuidholland)
- Rijswijk (Gelderland en Zuidholland)
- Willemstad (Brabant, Groningen, Antillen)
- Oosterhout (Gelderland, Brabant)
En zo zijn er nog 10tallen zo niet honderden.
Echter daar heb je normaalgesproken de postcode voor. Mocht die onduidelijk of fout zijn, dan moet plaatsnaam/straatnaam uitsluitsel bieden.
Bij "state" de provincie invullen is dan meestal ook gewoon een goed idee
Ohja, je bent bij DX ook verplicht een telefoonnummer in te vullen. Vul hier 0123456789 in want het telefoonnummer komt gewoon rechtstreeks op de adressticker en dus leesbaar. Misschien wil je dat niet
[ Voor 5% gewijzigd door Get!em op 10-08-2011 12:05 ]
[ Voor 5% gewijzigd door BPP op 10-08-2011 12:18 ]
Vergeet Laren (Noord-Holland) en Laren (Gelderland) niet. Hier passen ook nog Noordlaren, Midlaren en Zuidlaren bij, die allemaal in een andere provincie liggen.Get!em schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:01:
[...]
AUW.... er zijn er heel veel met dezelfde naam...
Om er een paar te noemen:
- Hengelo (Overijssel is de bekendste, maar ook in Gelderland is er een)
- Oosterwolde (Vlakbij Zwolle en vlakbij Drachten)
- Zevenhuizen ( Groningen, Zuidholland)
- Rijswijk (Gelderland en Zuidholland)
- Willemstad (Brabant, Groningen, Antillen)
- Oosterhout (Gelderland, Brabant)
En zo zijn er nog 10tallen zo niet honderden.
Echter daar heb je normaalgesproken de postcode voor. Mocht die onduidelijk of fout zijn, dan moet plaatsnaam/straatnaam uitsluitsel bieden.
Bij "state" de provincie invullen is dan meestal ook gewoon een goed idee
Ohja, je bent bij DX ook verplicht een telefoonnummer in te vullen. Vul hier 0123456789 in want het telefoonnummer komt gewoon rechtstreeks op de adressticker en dus leesbaar. Misschien wil je dat niet
Was de bestelling onder de $20? Dan krijg je geen trackingcode. Anders moet je even een support ticket aanmaken en ernaar vragen.BPP schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:17:
Iemand een idee waarom de status sinds 1 augustus op shipping staat, maar ik nog steeds geen trackingcode heb? Het is mijn eerste aankoop bij Dealextreme. (besteld op 25-07)
$15DustSpinner schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:36:
[...]
Was de bestelling onder de $20? Dan krijg je geen trackingcode. Anders moet je even een support ticket aanmaken en ernaar vragen.
~ James May
Ik las ergens dat je via PostNL een 3S code kan krijgen, maar hoe lang duurt dat ongeveer?
Mijn pakket is op 06/08 op "departure from outward office of exchange" gezet en ze DM'den net dat hij nog niet in NL is en dus nog geen 3S code heeft. Dus ik denk dat jouw pakket ook nog ergens op de boot ligt
Nadat ik weer opnieuw uit had gelegd dat er een verschil was tussen de omschrijving en de reviews, kreeg ik in fontgrootte 72 (letterlijk! Terwijl ze eerst in font 8 schreef) met schreeuwende hoofdletters en veel uitroeptekens te lezen dat ik het maar op het productforum moest vragen en dat ik haar daar niet mee lastig kon vallen.
Heeft er allerminuut voor gezorgd dat ik daar niet meer wilde bestellen

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Mag je een navigatiesysteempje kopen, of wordt dat gezien als namaak? Het lijkt niet op iets van TomTon, Garmin, Navigon of wat dan ook, maar ik heb geen idee of de software erop wel legaal is.
Verwijderd
En hoe zit dat met de ipad clone android 2.2 (staat alleen geen apple op)maartend schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:28:
Mag je gewoon binnenhalen.
Mocht het niet werken heb ik gelukkig altijd een lader en kooop ik wel fatsoenlijke in Nederland
~ James May
Verwijderd
Dus ik neem aan dat die chinezen dat steepje zien als niks, want ik moest een state invullen terwijl ik Nederland had aangevinktVerwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:34:

Ik laat het horen als ik het pakketje binnen heb.
Groetjes
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Zet er zelf altijd Limburg neer. Werkt ookVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 04:56:
[...]
Dus ik neem aan dat die chinezen dat steepje zien als niks, want ik moest een state invullen terwijl ik Nederland had aangevinktmaarja bedankt voor de snelle reactie ( ook de andere mensen op dit forum)
Ik laat het horen als ik het pakketje binnen heb.
Groetjes
☻/
/▌
/ \
Volgens sommige sites is de afkorting van Groningen GR, maar volgens mij wordt eigenlijk altijd GN gebruikt.
//edit vreemd
Gn is blijkbaar voor de stad, maar waarom wordt Winsum dan altijd met Gn geschreven ipv Gr.
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 12-08-2011 12:22 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Allerminuut?Benedykt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:36:
Heeft er allerminuut voor gezorgd dat ik daar niet meer wilde bestellen
TyDustSpinner schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:56:
Je kunt ze gewoon Twitteren: http://twitter.com/#!/PostNLWebcare Gewoon je Chinese code geven, dan maken zij een Nederlandse 3S-code aan. Voorwaarde is wel dat het pakket al in NL is.
Mijn pakket is op 06/08 op "departure from outward office of exchange" gezet en ze DM'den net dat hij nog niet in NL is en dus nog geen 3S code heeft. Dus ik denk dat jouw pakket ook nog ergens op de boot ligtMaandag nog een keer vragen
meteen/direct
Al is het niet helemaal correct geschreven ;-)
Verwijderd
Iemand hier nog antwoord opVerwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:55:
eey ik heb al lang ervaring met dx en had vandaag toch iets leuks XD
Heb ik dus deze 2x gekocht http://www.dealextreme.co...uv400-uv-protection-22856
Het was in een besteling van 35 eurie ofzo en ik had ze ff snel toegevoegd nooit gezien dat iedereen ze met een fake ray-ban logo krijgt
Mijn vraag was dus krijg ik nu geen problemen bij de douane het is en blijft fake en de order cancelen kan ik niet meer doen.
Iemand ervaring met die brillen ??
Er zitten trouwens ook nog spullen in de order die gewoon legaal zijn als die 2 brillen worden onderschept krijg ik de rest dan nog en zal ik een boete moeten betalen??
thanks
Alvast bedankt
Neen! VoilaVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:31:
[...]
Iemand hier nog antwoord op
Alvast bedankt
Alles hangt af van wat ze ermee doen, het kan zijn dat ze dit als namaak zien of je moet douane kosten betalen. Er is geen duidelijke manier.
Ga er gewoon in het vervolg van uit dat je best alles apart verzend.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Verwijderd
Ja dat doe ik normaal ook maaar zag pas toen alles verzonden was dat die zonnebrillen namaak ray-ban zijn.tc982 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:15:
[...]
Neen! Voila
Alles hangt af van wat ze ermee doen, het kan zijn dat ze dit als namaak zien of je moet douane kosten betalen. Er is geen duidelijke manier.
Ga er gewoon in het vervolg van uit dat je best alles apart verzend.
Heeft iiemand eigenlijk weleens een boete gehad heb het noog nooit gehoord op geen enkel forum.
maar dan voor de Lexmark Pinnacle Pro 901.
Is er iemand die toevallig weet waar ik dit kan kopen?
Gr Kevin.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 23:56 ]
Had je ms. moeten vragen voor je besteldeKoen- schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:30:
Zojuist Vans besteld op iOffer. Gevaarlijk?

Nah, veel positieve beoordelingen van Nederlanders. Iemand ervaringen?maartend schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:35:
[...]
Had je ms. moeten vragen voor je bestelde
Oh! à la minute!T7D_Sneezy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:47:
[...]
meteen/direct
Al is het niet helemaal correct geschreven ;-)
Verwijderd
ik las dat je in nederland tot 500mw mag hebben voor binnenshuis gebruik is dit waar?
Komt deze 50mw door de douane denken jullie?
Verwijderd
Ze doen liever mijn paketten open waar gwn een schroevendraaier inzit
Verwijderd
Verwijderd
het kan zijn dat de douane de hele container met paketjes niet doorlaat heb ik een keer gehad kan ff durenDNAx schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:19:
Ik heb op 10 juli een pakketje besteld met een vriend samen. Deze blijkt al (via een andere trackingsite gevonden ipv via Dx zelf) vanaf de 25e in Amsterdam te zijn maar ik heb er tot op heden nog niets van vernomen. Ook geen brieven van de duane gehad voor eventuele betalingen voor invoering of wat dan ook. Iemand anders die ook zoiets dergelijks heeft gehad? Is het normaal dat het zo lang duurt of dat het zo lang blijft liggen zonder dat er iets gebeurd?
je kunt ff post NL of de douane bellen die zijn meestal heel vriendelijk
iemand ervaring met deze dr dré of met andere. Is het echt identieke namaak, want soms staat er op de foto's een gewone o op de oren en op de video een b , het gaat dan dus niet om de zelfde dr dré hoofdtelefoon.
Ik wil graag een degelijk en zo identiek mogelijk exemplaar maar maakt mij niet uit welke kleur of type, daarom mag iedereen mij zijn ervaringen geven met een bepaalde hoofdtelefoon en dan gewoon de link poste.
alvast bedankt
Heb je zelf het topic al doorzocht? Er zijn echt al vele vragen hierover geweest en hier zijn ook zeker een flink aantal zinnige antwoorden op gekomen.wouter.u schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:11:
http://www.dealextreme.co...iphone-4-3g-3gs-red-55875
iemand ervaring met deze dr dré of met andere. Is het echt identieke namaak, want soms staat er op de foto's een gewone o op de oren en op de video een b , het gaat dan dus niet om de zelfde dr dré hoofdtelefoon.
Ik wil graag een degelijk en zo identiek mogelijk exemplaar maar maakt mij niet uit welke kleur of type, daarom mag iedereen mij zijn ervaringen geven met een bepaalde hoofdtelefoon en dan gewoon de link poste.
alvast bedankt
Verwijderd
Maakt uit,Thomas93 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:11:
Ik heb op 22 juli een 30mw groene laser besteld alleen was zo dom om Gift vergeten toe te voegen aan me bestelling (SKU1888). Alleen heb nog steeds niets ontvangen terwijl ik een ander pakketje wel binnen had gekregen wat een paar dagen later besteld was. Het is verzonden per Air mail. Doet de postbode het eigenlijk in de brievenbus of moet ik daar weer speciaal voor tekenen ofzo?
Ik woon wel in Belgie maar ik denk ze et wel overal in uw postbus steken als et klein genoeg is.
Anders komen ze aanbellen,
maar sinds et aleen een groene laser is zal dat wel gaan denk ik
Verwijderd
Hij staat nu op posting biij status en bij locatie staat iets onleesbaars
Waar is mn paketjjje nu?
Alvast bedankt
Verwijderd
http://www.17track.net/
Ik weet niet welke jij gebruikt???
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2011 09:23 ]
Verwijderd
die bij DX geeftVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:23:
Ik gebruik nu gwn deze tracking site als ik Multiple orders heb
http://www.17track.net/
Ik weet niet welke jij gebruikt???
heb jou site ff geprobeerd maar wat houd dit in het is echt vaag
2011-08-12 posting, GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN, NETHERLANDS,
waar is mn paketje dan?
Je zou evt ook www.packagetrackr.com kunnen proberen, kan je gewoon accountje aanmaken en al je tracking codes in een keer zien(autoupdate) en tracken..Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:05:
[...]
die bij DX geeft
waar is mn paketje dan?
Verwijderd
Posting betekent meestal dat je pakketje net op de post gedaan is of in het proces zit om verstuurd te worden. In dit geval is GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN de locatie en NETHERLANDS de bestemmingVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:05:
[...]
die bij DX geeft
waar is mn paketje dan?
Verwijderd
eey ben er nu zelf achter wat GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN is het is dus chinees ofzo en het is iets van Guang zhou international package shipment center ........ weten we dat ook weerVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:44:
[...]
Posting betekent meestal dat je pakketje net op de post gedaan is of in het proces zit om verstuurd te worden. In dit geval is GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN de locatie en NETHERLANDS de bestemming
Dit topic is gesloten.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen