Ik heb zelf zo'n DX ding, werkt prima. Is niet vergelijkbaar met een echte tomtom, maar daar is de prijs ook naar.
- Geluid is vrij zacht, zeker vergeleken met een echte tomtom. Boeit mij niet, vind t voldoende, en gebruik m vrijwel altijd puur op de kaart (en daarom dus liever een groot 'nep'ding dan een klein tomtom scherm
- Accu zuigt: 20-30min max. Maar goed, zit bij mij toch op de sigarettenplug. Als de accu echt leeg is moet ie wel eerst ff 5min laden voordat ie wil booten (booten over de sigarettenplug red ie net niet)
De wince6 modellen heb ik nog niet werkend gehad met tomtom, TT navigator 7 werkt prima op wince 5. Onder wince6 kom ik niet verder dan memory errors.
Andere navigatiesoftware... nooit getest, tomtom werkt voor mij prima. Wel heeft navigator 7 zo z'n beperkingen, geen rijbaanaanduiding enz, maar goed, kaarten zijn volop te krijgen en het werkt, dus voor de paar keer dat ik zo'n ding gebruik is een noname chinading voldoende.
Heb zelf een goedkopere versie (4.3' en 2Gb), is voor mij voldoende. Benelux kaart is toch maar <100Mb ofzo. En voor vakantie ram ik er indien nodig wel een los kaartje in, al past heel west europa net op 2Gb
[
Voor 7% gewijzigd door
DJSmiley op 04-08-2011 19:07
]