Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Heb diverse malen via DealExtreme besteld, 1x grotere bestelling gedaan rond de 50euro die niet aangekomen is.

Dus nu bestel ik altijd in meerdere bestellingen, je hebt toch geen verzendkosten. En je hebt je spullen sneller, want als je meerdere items tegelijk besteld en er zit iets bij met langere levertijd duurt je hele bestelling langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sponz schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:43:
[...]

Is mij ook gebeurt, TNT laat geen briefje achter en je bestelling gaat retour. Kan DealExtreme niets aan doen.
Gewoon een klacht indienen bij de TNT of PostNL, want ik weet niet meer achter welke naam ze zich nu verschuilen, lang leve de privatisering maar niet heus. Als je bestelling boven de $15 is, krijg je dacht ik altijd een pakketje waarvoor getekend moet worden, dus niet getekend = niks ontvangen = claimen bij paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:52

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:46:
[...]

Gewoon een klacht indienen bij de TNT of PostNL, want ik weet niet meer achter welke naam ze zich nu verschuilen, lang leve de privatisering maar niet heus. Als je bestelling boven de $15 is, krijg je dacht ik altijd een pakketje waarvoor getekend moet worden, dus niet getekend = niks ontvangen = claimen bij paypal.
Claimen bij PayPal kan alleen binnen 45 dagen .... bij dealextreme gaan ze pas onderzoeken naar je pakketje na .... 45 dagen ...

Klacht indienen bij TNT postNL kan ik niet doen. Dat doet de verzender en die zegt niks met postNL TNT te maken te hebben. Kastje naar muur, als consument eindig je gewoon tussen wal en schip.

Ik denk dat ik de 8 dollar via paypal over maak en dan die binnnen de 45 dag terug kan gaan claimen.

Wellicht dat Visa nog wat kan doen met hun aankoopbescherming.... eens informeren.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Bestelling geplaatst met onder andere deze oordopjes: http://www.dealextreme.co...mm-jack-110cm-cable-42004

Krijg ik het pakketje binnen, zit er een draadbreuk in de aansluitplug, waardoor het geluid aan 1 kant niet werkt.

Ik ticket aanmaken, zou nieuwe opgestuurd krijgen. Vandaag nieuwe binnengekregen, en die heeft ook een draadbreuk waardoor het geluid aan de rechterkant soms wegvalt. En het linkeroordopje zit een dikke barst/scheur in :')

Gelukkig zijn die dingen geen drol waard, dus ik laat het hier maar bij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen of ze bij DX of DinoDirect, of een andere Aziatische site dit speelgoedje verkoopt? Zou je mij echt blij mee kunnen maken!
http://img.diytrade.com/c...d_Space_Flying_Saucer.jpg

het is een soort katapult, waarmee je een led helicopter-achtig dingetje omhoog schiet. Hij dwarrelt dan naar beneden met mooie lampjes. Hier een filmpje:

YouTube: ‪Flying Umbrella‬‏ - YouTube

en hier:

YouTube: ‪jonmarkshanelightchopper‬‏ - YouTube

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:11:
Kan iemand mij misschien vertellen of ze bij DX of DinoDirect, of een andere Aziatische site dit speelgoedje verkoopt? Zou je mij echt blij mee kunnen maken!
http://img.diytrade.com/c...d_Space_Flying_Saucer.jpg

het is een soort katapult, waarmee je een led helicopter-achtig dingetje omhoog schiet. Hij dwarrelt dan naar beneden met mooie lampjes. Hier een filmpje:

YouTube: ‪Flying Umbrella‬‏ - YouTube

en hier:

YouTube: ‪jonmarkshanelightchopper‬‏ - YouTube

Alvast bedankt!
www.samenkopen.net/action/108496 is het goedkoopste, dx is $1,90 voor 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
2 goede kwaliteit pilotenbrillen
http://www.dealextreme.co...uv400-uv-protection-22856
http://www.dealextreme.co...uv400-uv-protection-22858

Echte aanraders!

[ Voor 40% gewijzigd door tjtristan op 28-07-2011 14:09 . Reden: Niet naar de waarschuwing geken :X ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:12

SaN

Inderdaad goede kwaliteit, wel heel erg donkere glazen. Ik vraag me af of de echte raybans ook zo donker zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je mij de link van DX even geven misschien? Kan 'm echt niet vinden. Misschien koop ik hem wel op www.samenkopen.net maar ik zal ff vergelijken! Alvast bedankt!

EDIT: Heb 'm al gevonden!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 21:42 . Reden: Al gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:41:
[...]

Kun je mij de link van DX even geven misschien? Kan 'm echt niet vinden. Misschien koop ik hem wel op www.samenkopen.net maar ik zal ff vergelijken! Alvast bedankt!

EDIT: Heb 'm al gevonden!
Linkje? Wel zo handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xost schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:43:
[...]

Linkje? Wel zo handig ;)
http://www.dealextreme.co...toy-2-pack-assorted-43576

Schrik niet van de kinderachtige plaatjes, maar 't is leuk voor 's nachts, of als 't errug donker is! Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag: ehm mijn dx order wordt gesplitst verstuurd. eerste deel is vandaag verzonden. binnen 7 tot 10 dagen ontvang ik die als het goed is...
probleem is echter dat ik volgende week dinsdag voor 3 weken vertrek uit nederland. als ik nu mijn adres bij dx verander naar een ander afleveradres wordt dit dan ook voor de order die al verzonden is veranderd? Lijkt mij eerlijk gezegd niet. Als ik dan niet thuis ben bij het afleveren wordt mijn pakketje waarschijnlijk nog twee keer aangeboden waarna het naar de dichtsbijzijnde postkantoor gaat. Hoe lang blijft het hier liggen en is er een mogelijkheid dat iemand anders dan ik het pakketje dan ophaal? hoor graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Je pakketjes blijven als het goed is een maand op het postkantoor liggen. Daarna gaat het retour afzender. Zeer waarschijnlijk kan niemand anders dan jij je pakketje ophalen, omdat ze je legitimatie vragen (ga ervan uit dat je tracked air mail hebt, anders wordt het gewoon door de brievenbus gedonderd als dat past).

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Laatst online: 18-09 00:23
tdw schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:27:
Je pakketjes blijven als het goed is een maand op het postkantoor liggen. Daarna gaat het retour afzender. Zeer waarschijnlijk kan niemand anders dan jij je pakketje ophalen, omdat ze je legitimatie vragen (ga ervan uit dat je tracked air mail hebt, anders wordt het gewoon door de brievenbus gedonderd als dat past).
Hier bij een supermarkt die de post verzorgd hebben eens tegen mij gezegd dat de paketten 2 weken blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Yrck schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:43:
[...]

De Coax pluggen heb ik voldoende thuis. Kan van het weekend wel eens proberen!
Kwam deze tegen op DX: http://www.dealextreme.com/p/dvb-t-digital-antenna-5189
Zoiets zal dus ook kunnen werken? :*)
Ik zoek eigenlijk een telescope antenne die ik kan gebruiken op een coax plug.
Zijn die er? Die had ik wel bij m'n kleine dvb-tv maar na een swap via de repair ben ik m kwijt. Nu zit er een antenne bij met draad op zo'n klein voetje. Dat is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
tdw schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:27:
Persoonlijk ophalen is vaak alleen bij post van een bank, andere aangetekende stukken kunnen ook worden opgehaald door medebewoners of gemachtigde. Zie ook de tnt site:
Kan iemand anders een voor mij bestemd pakket afhalen?
Als u zelf het pakket niet kunt afhalen, dan kunt u iemand machtigen. Op de achterkant van de kennisgeving vult u de naam in van de gemachtigde en zet u uw handtekening. De gemachtigde kan vervolgens met de kennisgeving en zijn eigen legitimatie naar het afhaalkantoor gaan om uw zending af te halen.

U kunt ook een kind ouder dan 14 jaar machtigen. Uw kind heeft hiervoor wel een geldig legitimatiebewijs nodig.

U kunt geen machtiging afgeven voor een Brief met Legitimatie of een gerechtelijke brief. Deze kunt u alleen persoonlijk afhalen. Bij een Brief met Legitimatie kan de afzender de zending opnieuw versturen naar een adres waar
u wel aanwezig bent, bijvoorbeeld uw werkadres.

TNT accepteert alleen één van onderstaande legitimatiebewijzen. U moet deze kunnen tonen als wij u daarom vragen.

•Paspoort
•Nederlands rijbewijs
•Nederlandse Identiteitskaart
•Europese Identiteitskaart
•Nederlands vreemdelingen document (niet geldig voor persoonsgebonden zendingen zoals Brief met Legitimatie)
Daarnaast blijven pakketten 21 dagen op het postkantoor liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
W00fer schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:12:
[...]

Ik zoek eigenlijk een telescope antenne die ik kan gebruiken op een coax plug.
Zijn die er? Die had ik wel bij m'n kleine dvb-tv maar na een swap via de repair ben ik m kwijt. Nu zit er een antenne bij met draad op zo'n klein voetje. Dat is niks.
Geloof dat ze bij Conrad zo antenne verkopen. 9.99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de snelle reacties.Het is nu een stuk duidelijker allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:06
Blijft 3 weken liggen. Ik ging mijn pakketten echter ophalen met 2 briefjes á 3 pakketten. En je moet zelf echt opletten of je het krijgt! Ik heb 3 keer terug moeten lopen omdat dat mens gewoon niet goed op de bonnetjes keek x_x

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:37:
Blijft 3 weken liggen. Ik ging mijn pakketten echter ophalen met 2 briefjes á 3 pakketten. En je moet zelf echt opletten of je het krijgt! Ik heb 3 keer terug moeten lopen omdat dat mens gewoon niet goed op de bonnetjes keek x_x
Ja, dat krijg je d'r van als een of andere miep van de supermarkt ineens andere verantwoordelijkheden krijgt. Ik kom er helaas vaak genoeg om een hersenloze blik te ontvangen als ik zeg "Ik wil deze graag naar België verzenden met Track&trace"

Om vervolgens thuis te komen en te realiseren dat de barcode niet op het pakket is geplakt, dat ze een basispakket sticker voor Nederland hebben gebruikt voor het buitenland en weet ik niet wat. Gelukkig komt alles steeds op z'n pootjes terecht, maar het is wachten tot het een keertje misgaat.

Sowieso, de service van PostNL is ook KUT. Bij het nummer van de inklaring weten ze ineens niks meer af van inklaring, daar heb je een ander nummer voor nodig terwijl het nota bene op hun brief staat en die lul hangt gewoon op! Helaas heb ik alleen het laatste deel van z'n zin gehoord toen hij opnam, anders had ik ook graag nog even aan de schandpaal genageld en z'n werkgever geïnformeerd.

Nee jongens, gelukkig hebben we hier geen last van bureaucratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* SPAM

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ik heb zo'n voorgevoel dat je op die onofficiële site juist neppe Beat by dr. Dre verkoopt. Heb je toevallig een certificaat van echtheid / officiële reseller?

Lijkt me wel heel toevallig dat dit ook door de account van de site wordt geplaatst, waarbij de vorige post al van verwijderd is...

Edit:
Post is net verwijderd, gooi deze dus ook maar weg ;).

[ Voor 9% gewijzigd door iMick op 28-07-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Eppo © schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:45:
[...]
Persoonlijk ophalen is vaak alleen bij post van een bank, andere aangetekende stukken kunnen ook worden opgehaald door medebewoners of gemachtigde. Zie ook de tnt site:

[...]

Daarnaast blijven pakketten 21 dagen op het postkantoor liggen.
I stand corrected. Maar alsnog is het lastig iemand te machtigen via de achterkant van het "niet thuis"-briefje als je zelf in Frankrijk of whatever zit :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
misschien dat je een familielid hebt wonen in de buurt? Als iemand met dezelfde achternaam zijn/haar Id en dat briefje aankomt zullen ze er echt niet moeilijk over doen en het gewoon mee geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
tdw schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 01:37:
[...]

I stand corrected. Maar alsnog is het lastig iemand te machtigen via de achterkant van het "niet thuis"-briefje als je zelf in Frankrijk of whatever zit :P
Zo lastig is dat niet, je laat gewoon iemand anders dat formulier invullen. Diegene moet allen toegang hebben tot je huis (voor bijv planten water geven). Jouw handtekening kent PostNL toch niet, dus daar valt niet op te controleren en een kopie legtiematiebewijs hoef je ook niet mee te geven (en uit mijn hofd is een documentnummer ook niet nodig...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* edit de volgende keer zelf even je post. ;)

Alvast bedankt ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Aub lees de Topic warning zorg er niet voor dat dit topic dicht gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sry ik wist niet dat dit niet mocht besproken worden,
Ik heb al in eerdere posts gezien er werd gepraat over dit product en dacht dit niet gaf om erover te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjl schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:05:
[...]

Claimen bij PayPal kan alleen binnen 45 dagen .... bij dealextreme gaan ze pas onderzoeken naar je pakketje na .... 45 dagen ...

Klacht indienen bij TNT postNL kan ik niet doen. Dat doet de verzender en die zegt niks met postNL TNT te maken te hebben. Kastje naar muur, als consument eindig je gewoon tussen wal en schip.

Ik denk dat ik de 8 dollar via paypal over maak en dan die binnnen de 45 dag terug kan gaan claimen.

Wellicht dat Visa nog wat kan doen met hun aankoopbescherming.... eens informeren.
Claimen moet je gewoon doen bij 44 dagen.
Dan maak je een ticket aan & krijgt DX een bericht.
Het is aan DX om te reageren & blijft de ticket openen staan.
Na 2 weken als er niet gereageerd word of als je niet verder in beroep gaat sluit
paypal de klacht.
Dus,.. claim indienen bij paypal heeft wel degelijk zin.
DX zal daarin tegen niet de moeilijkste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Je moet in ieder geval niet bestellen bij DE als je haast hebt :P

On 7/26/2011: Waiting for Supplier tot nu :P ben ongeduldig, wil weten hoe m'n eerste bestelling aankomt ;)

[ Voor 25% gewijzigd door WoBBeL op 31-07-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Ik kom niet ver met de routerverbinding, heb beneden geen bereik draadloos.
Welke DX antennes kunnen dit verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik zoek nog steeds een draagbare DVB-T tv (iPod formaat) :|

Gisteren weer een pakketje binnen. 7 dagen shipping voor een antistatische sleutelhanger van BIC.
Heeft Hong Kong post een nieuwe douanecomputer gekocht ofzo (van 486 naar Core i7 :P)

Gaat nu veel sneller, of ze hebben meer vliegtuigen ofzo.

[ Voor 31% gewijzigd door W00fer op 31-07-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
W00fer schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:11:
[...]
7 inch is te groot?
http://www.dealextreme.co...-av-europe-maps-4gb-56308
Hier een 4.3 inch (geen DX maar DinoDirect)
http://vip.dinodirect.com...video-portable-media.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dat gaat de goede kant uit maar ik zoek er geen van 80 dollar. Max 45 euro ofzo.
Ik heb er destijds naastgegrepen bij de Blokker (dat was een Xiron, huischineesje van de Blokker).
Mag ook wat kleiner zijn van 4.3 inch. Als ik maar in de trein ff naar het nieuws kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Laatst online: 15-09 23:17
W00fer schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:11:

Gisteren weer een pakketje binnen. 7 dagen shipping voor een antistatische sleutelhanger van BIC.
Heeft Hong Kong post een nieuwe douanecomputer gekocht ofzo (van 486 naar Core i7 :P)

Gaat nu veel sneller, of ze hebben meer vliegtuigen ofzo.
BIC Verzend via China Post dat is sneller dan Hongkong post.

Ps weet iemand de Chinese vergelijking's site die hier al een aantal x is vermeld?
ik kan deze nergens vinden in dit topic. heb de zoekfunctie al meerdere malen gebruikt.

[ Voor 15% gewijzigd door slabetje op 01-08-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:02
Heb voor een pakketje van 30 euro waarde 18,20 inklaringskosten moeten betalen. Nota bene merendeels vergoed met DX Points.
Kunnen ze dit zomaar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Mijn AVG flipt hem opeens compleet als ik op dealextreme.com kijk?

Iemand anders daar ook last van ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Kees Klaassen schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:07:
Heb voor een pakketje van 30 euro waarde 18,20 inklaringskosten moeten betalen. Nota bene merendeels vergoed met DX Points.
Kunnen ze dit zomaar maken?
Ik pak even mijn plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/8608/inklaringskosten.jpg

En je valt in de categorie 'Mogelijk inklaringskosten', dus ja, ze mogen het maken. (of je nu met DX punten, bierdopjes of euro's hebt betaald maakt niet uit, het gaat om de waarde).

Je hebt nog de volgende mogelijkheid:

Wat kan ik doen als ik het niet met de door PostNL opgemaakte aangifte eens ben?

Als u zich niet kunt vinden in de door PostNL uitgetrokken heffingen dan wel dat u van mening bent dat de bewuste goederen onder de verkeerde goederencode zijn ingedeeld, kunt u een verzoek om teruggaaf of bezwaarschrift indienen en sturen naar:

PostNL Pakketservice
T.a.v. KR-SCIP
Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden

Binnen 10 dagen stuurt PostNL Pakketservice een schriftelijke bevestiging van ontvangst van het bezwaarschrift. Indien gegrond dient PostNL Pakketservice dit bezwaarschrift vervolgens in bij de Belastingdienst Douane. De Douane streeft ernaar te reageren binnen 8 weken, maar we vragen mensen rekening te houden met een reactietijd van 3 tot 4 maanden.

Vergeet niet bewijsstukken mee te sturen en/of een gedegen onderbouwing te geven waaruit u de werkelijke waarde van de goederen kunt aantonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
Dus ik ben bij voorbaat al kansloos? Geld terug proberen te krijgen van de staat is moeilijk.
Les geleerd, volgende keer gewoon onder de 22 euro houden of dropshipping erbij doen.
Dank je Eppo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Dropshipping gaat niet helpen, de waarde wordt gecontroleerd en als die te hoog is betaal je gewoon inklaringskosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
Houden ze daarbij de waarde aan van een gelijkwaardig product in NL? Of van het product uit china zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
Kees Klaassen schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:08:
Houden ze daarbij de waarde aan van een gelijkwaardig product in NL? Of van het product uit china zelf?
Waarde is prijs artikel wat jij betaald hebt, + verzendkosten+verzekeringskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
basst85 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:21:
Ik bestel al ongeveer 3 jaar producten via DealExtreme, alle producten altijd redelijk snel (binnen 3 weken) ontvangen. Ook wel eens besteld via BuyInCoins en FP.

Wil nu echter nieuwe Chinese sites proberen, is dit een beetje betrouwbaar ? :
http://www.aliexpress.com...2-Tablet-wholesalers.html
De tablet is gisteren bezorgt door DHL! Er zat maar 4 dagen tussen het verzenden en de bezorging.
Hij werkt ook volledig naar wens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19

Frituurman

Mjam!

basst85 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:48:
[...]

De tablet is gisteren bezorgt door DHL! Er zat maar 4 dagen tussen het verzenden en de bezorging.
Hij werkt ook volledig naar wens :)
Ik zit over deze te twijfelen. Ik zie namelijk een foto van een losse GPS-antenne, terwijl er beschreven staat dat het tabletje een ingebouwde GPS-antenne heeft.

Ben je er toevallig ook uitgepikt door de douane? En zo ja, wat moest je bijbetalen?

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
Frizzz schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:50:
[...]

Ik zit over deze te twijfelen. Ik zie namelijk een foto van een losse GPS-antenne, terwijl er beschreven staat dat het tabletje een ingebouwde GPS-antenne heeft.

Ben je er toevallig ook uitgepikt door de douane? En zo ja, wat moest je bijbetalen?
Hij heeft inderdaad een externe GPS antenne/dongle erbij zitten (helaas).

Weet niet of het pakketje gecontroleerd is door de douane, zo verliep het volgens de tracking site op Schiphol:

6:52 am Transit through DHL facility
9:25 am Clearance processing complete
9:26 am Processed at DHL Location.

Op de bijgevoegde factuur (zat aan de buitenkant van pakket) stond echter ook dat er een eReader in zat van $30, slim van die Chinezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19

Frituurman

Mjam!

basst85 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:02:
[...]

Hij heeft inderdaad een externe GPS antenne/dongle erbij zitten (helaas).

Weet niet of het pakketje gecontroleerd is door de douane, zo verliep het volgens de tracking site op Schiphol:

6:52 am Transit through DHL facility
9:25 am Clearance processing complete
9:26 am Processed at DHL Location.

Op de bijgevoegde factuur (zat aan de buitenkant van pakket) stond echter ook dat er een eReader in zat van $30, slim van die Chinezen ;)
;)

Maar goed, die externe gps is wel een beetje een dealbreaker. :( Balen!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
Frizzz schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

;)

Maar goed, die externe gps is wel een beetje een dealbreaker. :( Balen!
Ik lees net het volgende:

"Zowel met als zonder antenne werkt de GPS, alleen met een stuk beter. De fix is er in 2-3 minuten. Trager dan op een telefoon, omdat er geen a-GPS gebruikt kan worden (de tablet heeft immers geen 3G verbinding). Navigatie werkt prima, maar het volume is wat laag en komt niet echt boven motorgeluid uit. Wel een mooi groot scherm om op te navigeren natuurlijk. Heb CoPilot getest, navigon is ook een fijne."
WWE10 (WOWpad, SuperPAD, Flytouch II, CEM111, APad GF10)

Zal het vanavond even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:25
Ruim 3 weken geleden een bestelling (m'n eerste, overigens) geplaatst met een maat van me. Waarde ongeveer $160.-
Eerst wachten op producten van leverancier, toen verpakt en de deur uit gegaan. Nu ligt het pakketje volgens de laatste update in Guangzhou, bij het vliegveld denk ik. Alleen dit staat er nu al anderhalve week. Kan iemand bevestigen of het normaal is dat deze status een tijdje blijft staan?

Ik weet wel dat bestellingen van DEx niet zo 1,2,3 bezorgd worden, maar na 3 weken had ik wel gehoopt dat er al wat meer gebeurt zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Recrush schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:42:
Ruim 3 weken geleden een bestelling (m'n eerste, overigens) geplaatst met een maat van me. Waarde ongeveer $160.-
Eerst wachten op producten van leverancier, toen verpakt en de deur uit gegaan. Nu ligt het pakketje volgens de laatste update in Guangzhou, bij het vliegveld denk ik. Alleen dit staat er nu al anderhalve week. Kan iemand bevestigen of het normaal is dat deze status een tijdje blijft staan?

Ik weet wel dat bestellingen van DEx niet zo 1,2,3 bezorgd worden, maar na 3 weken had ik wel gehoopt dat er al wat meer gebeurt zou zijn..
Ja hoor, dat kan wel een tijdje duren.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermaeson
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 08:40
Eindelijk mijn CX400 oordopjes binnen gekregen na 3 weken wachten. Klinken voor geen meter. Hoge tonen zijn er genoeg maar is totaal geen bass, weer een miskoop wat betreft oordoppen bij DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Vermaeson schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:51:
Eindelijk mijn CX400 oordopjes binnen gekregen na 3 weken wachten. Klinken voor geen meter. Hoge tonen zijn er genoeg maar is totaal geen bass, weer een miskoop wat betreft oordoppen bij DX.
Voor dat geld mag je toch ook niks verwachten?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermaeson
  • Laatst online: 29-08 08:40
frankivo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:52:
[...]

Voor dat geld mag je toch ook niks verwachten?
Heb een paar pages terug gevraagd wat wel goeie oordoppen waren die normaal klonken. Meerdere tweakers zeiden een dat de CX400 wel goed was, maar nee dus. Het is maar 10-12 dollar of iets dergelijks dus heel erg kan ik er niet mee zitten maar wel weer een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Vermaeson schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:56:
[...]

Heb een paar pages terug gevraagd wat wel goeie oordoppen waren die normaal klonken. Meerdere tweakers zeiden een dat de CX400 wel goed was, maar nee dus. Het is maar 10-12 dollar of iets dergelijks dus heel erg kan ik er niet mee zitten maar wel weer een teleurstelling.
Zijn ook zat mensen die de doppen van de iPod/iPhone goed vinden.

Dat tientje had je beter bij een wat beter setje kunnen steken, maar goed.. dat is geneuzel achteraf :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
nou voor 10-12 dollar mag je zeker van de chinese markt wel iets verwachten hoor. Wat denk je dat de productiekosten zijn van oordoppen die hier voor ruim 80 euro weg gaan? Die zijn niet meer dan 2 dollar incl. transport hoor. Ok natuurlijk komt er bij bedrijven als Sony een stuk marketing in de prijs. Maar dat zouden 'namaak' producten niet eens hebben. Voor 10 dollar mag je zeker redelijke oordopjes verwachten vind ik.
Kijk het zullen nooit shure SE 535 worden voor 10 dollar. Die kosten hier namelijk ong. 350 euro in de winkel. Ik denk dat die productiekosten hebben van 35 euro en gaan dus 'maar' 10 keer over de kop.

EDIT: @FrankTM Helemaal mee eens. met 'redelijke' kwaliteit doel ik dan ook op de Iphone/ipod kwaliteit oordopjes. Mij overigens niet gezien met die dingen! :S Ik moet er van huilen.

[ Voor 12% gewijzigd door Clifdon op 03-08-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
is er hier nou niemand die die Chinese vergelijk website weet?
waar je de prijzen van een bepaald artikel kunt vergelijken.
die is hier een aantal x genoemd.

Die zou ik graag willen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:18
slabetje schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:46:
is er hier nou niemand die die Chinese vergelijk website weet?
waar je de prijzen van een bepaald artikel kunt vergelijken.
die is hier een aantal x genoemd.

Die zou ik graag willen, bedankt.
http://www.chinaprices.us/

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Tijdje terug heb ik er ook naar lopen zoeken. 60 keer het topic op en neer :') maar ik had hem gevonden (A)

chinaprices.us
Mgoed iemand was mij al voor natuurlijk :') Hoe kan het ook anders:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Nog even misschien een leuk item voor de mobiele internetters onder ons: Er is ook een dealextreme android app in de market. Lekker mobiel rondstruinen :) Vast al bekend bij sommigen, maar ik noem het nog maar even ;)

Ook een vraag of er meer mensen zijn die dit hebben: Mijn pakketje van DX die al een tijd geleden als shipped is aangegeven binnen Dealextreme staat bij de tracked airmail nog steeds op departure.

RAxxxxxxxxxCN 2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-07-24

Welke acties kan ik hier doen om dit pakketje geleverd te krijgen in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@Get!em: je pakketje is al onderweg naar Nederland. Het kan zelfs zijn dat het pakketje al in Nederland is. Ik kreeg tot en met de dag dat de TNT bij mij aanbelde ook alleen maar die ene regel "departure from outward office of exchange" te zien.

Het is trouwens maar anderhalve week geleden. Als je het topic een beetje doorleest, zie je dat het soms weken kan duren voordat het pakketje bij je thuis wordt aangeboden. Dus een beetje voorbarig om nu DX te gaan poken.

En in dit topic staat ook dat je je RAxxxxxxx code op meerdere plaatsen kan controleren waar er vaak wat meer informatie staat. Bijvoorbeeld [url="http://ttp//www.track-trace.com/post"]deze[/url] website.

[ Voor 18% gewijzigd door silmaril8 op 03-08-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Hartelijk bedankt.
Ik was net voor de 4e x aan het zoeken,
en had hem eindelijk gevonden.

Toch bedankt. ik zet hem bij favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

@silmaril8 ik weet inderdaad dat het vaak lang duurt.

Tevens ontdekte ik in de tussentijd ook die http://www.track-trace.com/post waar veel meer informatie staat. En inderdaad is hij nu in NL (per vandaag :) )

Normaal gesproken duurt het rond kerst en chinees nieuwjaar altijd langer, dus dan weet ik het wel. Echter, mid-zomer gaat het normaalgesproken erg snel tussen shipped bij dx en ontvangen aan de deur in NL. Nu dus eventjes niet.

Ik bestel al 4 jaar bij DX en weet ondertussen wel wanneer het traag is en wanneer niet. Deze had ik niet verwacht en kon ik niet rijmen met alle andere pakketten die ik heb ontvangen. vandaar de vraag of er meer mensen zijn, vaak gaat het dan bij meer mensen langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Get!em schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:29:
@silmaril8 ik weet inderdaad dat het vaak lang duurt.

Tevens ontdekte ik in de tussentijd ook die http://www.track-trace.com/post waar veel meer informatie staat. En inderdaad is hij nu in NL (per vandaag :) )
En bedankt. _/-\o_
Mijn pakket ligt nu dus al een week in Amsterdam. :P

Ik bestel regelmatig wat bij DealExtreme en bij sommige dingen wil ik toch wel wat meer weten dan. "departure from outward office of exchange ".

Het is een beetje jammer dat het niet mogelijk is om DHL Hong Kong of EMS express te gebruiken bij DX.
Via DHL heb ik het meestal binnen een week binnen als ik bij andere chinese webshops wat besteld. :)
(Vrijdag een tablet besteld, is vandaag thuis afgeleverd. d:)b )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Ik zou graag een fan controller willen bestellen,
maar ik zou niet echt site's weten waar je deze goedkoop kunt kopen.
Ik wil er max 20 - 25 euro aan uitgeven.

Ik zoek ze met een LCD scherm en LED verlichting,
tevens moet er een temperatuur aflezing op het lcd zitten.
(EDIT) er moeten minimaal 3 fans op aangesloten kunnen worden.

Iemand toevallig een idee waar dit goedkoop kan??

[ Voor 8% gewijzigd door slabetje op 03-08-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
@ slabetje
controllers Ik durf je geen info te geven over de kwaliteit van deze dingen. Maar daar kan je vast wel iets vinden.

(de kwaliteit die je hier in nl koopt voor veel geld valt over het algemeen bij fancontrollers erg tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Nu online
Heb de witte in ear oordopjes binnen van een bekend merk en ze bevallen erg goed :). Weet iemand op welke site de zwarte editie het beste te bestellen is? Heb hier nog geen ervaring mee ;x.

Verder weer wat leuke camera accessoires besteld, binnen twee weken geleverd :). Gaat steeds wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:07:
@Get!em: je pakketje is al onderweg naar Nederland. Het kan zelfs zijn dat het pakketje al in Nederland is. Ik kreeg tot en met de dag dat de TNT bij mij aanbelde ook alleen maar die ene regel "departure from outward office of exchange" te zien.

Het is trouwens maar anderhalve week geleden. Als je het topic een beetje doorleest, zie je dat het soms weken kan duren voordat het pakketje bij je thuis wordt aangeboden. Dus een beetje voorbarig om nu DX te gaan poken.

En in dit topic staat ook dat je je RAxxxxxxx code op meerdere plaatsen kan controleren waar er vaak wat meer informatie staat. Bijvoorbeeld [url="http://ttp//www.track-trace.com/post"]deze[/url] website.
Bijna alle pakketjes ik besteld heb eens ze China uitvliegen heb ik ze 2 erg soms ook eens 3 dagen al thuis
Maar natuurlijk ik ben belg heh , 5/8 pakketjes zijn bij mij ook al open gedaan en gekekn voor iets illegaals , gelukkig er geen namaak tussen zat.

Vorig jaar in augustus had ik eens maandag een schroevedraaier settje gekocht en de volgende maandag had ik em al! als dat nou niet snel is voor DealeXtreme

))Imick:
Hier staan de zwarte ook op:
http://www.deal-cool.com/...HiFi-Stereo-Earphones.htm

Deze is met control talk voor 4 dollartjes meer dan de goedkopere,
Deze ziet er ook meer "echt" uit dan die andere bijv: De plugin heeft een L vorm ipv I,
Je verstaat me wel als je de afbeeldingen ziet

Ik wou dat setje ook eens kopen die witte maar sinds 5/8 van me pakkete van DX al geopent zijn
durfde ik et niet om ze in belgie te importeren

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:54:
[...]

))Imick:
Hier staan de zwarte ook op:
http://www.deal-cool.com/...HiFi-Stereo-Earphones.htm

Deze is met control talk voor 4 dollartjes meer dan de goedkopere,
Deze ziet er ook meer "echt" uit dan die andere bijv: De plugin heeft een L vorm ipv I,
Je verstaat me wel als je de afbeeldingen ziet

Ik wou dat setje ook eens kopen die witte maar sinds 5/8 van me pakkete van DX al geopent zijn
durfde ik et niet om ze in belgie te importeren
Iemand ervaring met Deal-Cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoboy1479 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:08:
[...]

Iemand ervaring met Deal-Cool?
Je kunt dit makkelijk oplossen als je dit niet vertrouwd,
Gwn naar youtube and typ in Deal-Cool,
Als er filmpjes opstaan met producten kun je zeker zijn dat ze teminste leveren,
Als je wilt weten hoelang et duurt om te verzenden google maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* zie hier: http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Nu online
Hebben er hier mensen ervaring met Deal-Cool? Ik hoor graag jullie persoonlijke ervaringen hierover :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier zonet dat ze de earphones mixe met fake's en echte?
http://club.dealextreme.c...dx/threadid.614876?page=4

Ik heb deze ook gekocht en is nu in het inpakke fase, Wat moet ik nu verwachte echte of valse
Is dit een grote gok en moet ik morgen proberen hen terug te bereiken (DX) om de order te annuleren wegens steunen van criminele zaakjes ?

Ik weet hierbij niet bepaald wat te doen
als er staat genuine dacht ik ook het echt zo zijn natuurlijk is dit DX en china tja ...
maar als redelijk groot webshop had ik er toch een klein beetje vertrouwe in maar juist te zien is hij et niet waard ? ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

*snip* graag alleen een TR aanmaken. :)

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 22:09 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.954315
Zou het kloppen als je iets uit de uk warenhuis koopt die nog open moet dat de verzendtijden zullen verbeteren?
ik hoop dat ze dan uiteindelijk wat sneller kunnen leveren, laatst had ik paar dingen van dinodirect gehaald en het kwam er in een anderhalve week aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Ik ben op zoek naar een led toetsenbord.
(Blue led Keyboard) is er iemand die weet waar ik deze goedkoop kan kopen.
Ik heb al gezocht, maar ik kom er niet uit.

ik heb naar deze gekeken: USB LED Backlit Keyboard (Assange Blue Edition)
Die wilde ik wel aanschaffen voor € 10,- incl verzendkosten, maar dan blijkt het dat je er 3 moet kopen.

Is er iemand die weet waar ik deze: USB LED Backlit Keyboard (Assange Blue Edition) kan kopen voor max 17,- incl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
iemand al ervaring met de deal extreme routeplanners?
bv deze:
http://www.dealextreme.co...nal-4gb-europe-maps-66339

ik zit te twijfelen of dit wat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leosand schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:40:
bv deze:

Die gps is 60 euro,
Voor 70-99 euro heb je al een deftige GPS uit je eigen shop.

Natuurlijk kan die GPS wel nog wat zijn maar ik vin je dat niet via webshops moet kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

slabetje schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:07:
Ik ben op zoek naar een led toetsenbord.
(Blue led Keyboard) is er iemand die weet waar ik deze goedkoop kan kopen.
Ik heb al gezocht, maar ik kom er niet uit.

ik heb naar deze gekeken: USB LED Backlit Keyboard (Assange Blue Edition)
Die wilde ik wel aanschaffen voor € 10,- incl verzendkosten, maar dan blijkt het dat je er 3 moet kopen.

Is er iemand die weet waar ik deze: USB LED Backlit Keyboard (Assange Blue Edition) kan kopen voor max 17,- incl verzendkosten.
Waar heb je dit dan gevonden? Op Chinavasion betaal je namelijk voor 3 stuks:
Products: 32.58 €
Shipping: 34.25 €
--------------------------------------------------------------------------------
66.83 €Total Due:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:53:
[...]

Die gps is 60 euro,
Voor 70-99 euro heb je al een deftige GPS uit je eigen shop.

Natuurlijk kan die GPS wel nog wat zijn maar ik vin je dat niet via webshops moet kopen :p
sorry maar je vind onder de 120 euro geen 5 inch met 4 gig intern.
en wat jij deftig vind heb ik slechte ervaringen mee. 1 gratis update en daarna 70 euro voor een kaart.
daarom maar misschien via DE dan ben ik goedkoper uit... ik was gewoon benieuwd of iemand ervaring er mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
geen ervaring mee. Je hebt gelijk dat de tom tom(r) kaartupdates erg duur zijn. toch moet ik zeggen van alle ingebouwde of radio's met nav functie danwel telefoons. Vind ik toch de tom tom apparaatjes het beste werken. Nu ben ik misschien een zeikerd. Maar ik haat het als dat ding niet duidelijk is.

Maar dat is allemaal persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Even crossposten:

Ik zoek een beschermende sleeve voor een 12.1 inch laptop. Liefst eentje met "memory foam". Van dat zacht indrukbaar spul dat beschermt tegen een val.

Zelf heb ik enkele jaren geleden bij dealextreme een gekocht die goed beviel. Deze wou ik opnieuw bestellen en Neoprene Laptop Inner Case (12.1-inch Wide-screen) voldoet aan wat ik wil, alleen uitverkocht :|

Andere sleeves die ik kan vinden als Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 12.1-inch Wide Screen) bevatten geen memory foam helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:49
leosand schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:40:
bv deze:

Ik heb zelf zo'n DX ding, werkt prima. Is niet vergelijkbaar met een echte tomtom, maar daar is de prijs ook naar.

- Geluid is vrij zacht, zeker vergeleken met een echte tomtom. Boeit mij niet, vind t voldoende, en gebruik m vrijwel altijd puur op de kaart (en daarom dus liever een groot 'nep'ding dan een klein tomtom scherm
- Accu zuigt: 20-30min max. Maar goed, zit bij mij toch op de sigarettenplug. Als de accu echt leeg is moet ie wel eerst ff 5min laden voordat ie wil booten (booten over de sigarettenplug red ie net niet)

De wince6 modellen heb ik nog niet werkend gehad met tomtom, TT navigator 7 werkt prima op wince 5. Onder wince6 kom ik niet verder dan memory errors.

Andere navigatiesoftware... nooit getest, tomtom werkt voor mij prima. Wel heeft navigator 7 zo z'n beperkingen, geen rijbaanaanduiding enz, maar goed, kaarten zijn volop te krijgen en het werkt, dus voor de paar keer dat ik zo'n ding gebruik is een noname chinading voldoende.

Heb zelf een goedkopere versie (4.3' en 2Gb), is voor mij voldoende. Benelux kaart is toch maar <100Mb ofzo. En voor vakantie ram ik er indien nodig wel een los kaartje in, al past heel west europa net op 2Gb

[ Voor 7% gewijzigd door DJSmiley op 04-08-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:03:
[...]

Ik heb zelf zo'n DX ding, werkt prima. Is niet vergelijkbaar met een echte tomtom, maar daar is de prijs ook naar.

- Geluid is vrij zacht, zeker vergeleken met een echte tomtom. Boeit mij niet, vind t voldoende, en gebruik m vrijwel altijd puur op de kaart (en daarom dus liever een groot 'nep'ding dan een klein tomtom scherm
- Accu zuigt: 20-30min max. Maar goed, zit bij mij toch op de sigarettenplug. Als de accu echt leeg is moet ie wel eerst ff 5min laden voordat ie wil booten (booten over de sigarettenplug red ie net niet)

De wince6 modellen heb ik nog niet werkend gehad met tomtom, TT navigator 7 werkt prima op wince 5. Onder wince6 kom ik niet verder dan memory errors.

Andere navigatiesoftware... nooit getest, tomtom werkt voor mij prima. Wel heeft navigator 7 zo z'n beperkingen, geen rijbaanaanduiding enz, maar goed, kaarten zijn volop te krijgen en het werkt, dus voor de paar keer dat ik zo'n ding gebruik is een noname chinading voldoende.

Heb zelf een goedkopere versie (4.3' en 2Gb), is voor mij voldoende. Benelux kaart is toch maar <100Mb ofzo. En voor vakantie ram ik er indien nodig wel een los kaartje in, al past heel west europa net op 2Gb
Kortom eigenlijk PAUPER..
Heb nog zo'n ouwe Compaq mini win Ce 6 ofzo. >:) met cradlle van navman.
Geloof dat dat ding iets van 6 jaar oud is.
Maar,.. kan er wel 1,5 uur op accu mee navigeren.
Of te gebruiken als universele afstandsbed. heeft zender & ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk een update gehad van m'n Chinese status. Hij staat nu op unsuccesful delivery maar hij is wel bij 'delivery office' geweest dus ik denk dat ik ze nog wel krijg (zit nu in Italië). Klopt dit ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:07:
Vandaag eindelijk een update gehad van m'n Chinese status. Hij staat nu op unsuccesful delivery maar hij is wel bij 'delivery office' geweest dus ik denk dat ik ze nog wel krijg (zit nu in Italië). Klopt dit ongeveer?
Ligt nu waarschijnlijk op het postkantoor en blijft daar 3 weken liggen. Tenzij je al 3 weken verder bent.. dan gaat ie terug.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LED-Maniak schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:08:
[...]

Ligt nu waarschijnlijk op het postkantoor en blijft daar 3 weken liggen. Tenzij je al 3 weken verder bent.. dan gaat ie terug.
Hij staat sinds gister op 'unsuccesful delivery' en ik ben maar 2 weekjes weg, kom volgende week donderdag terug dus moet lukken! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens kan ik hem wel tracken via het Chinese nummer maar niet via het PostNL nummer dat ik kreeg? Kan het zijn dat hij een andere code heeft gehad in NL dan op m'n inklaringsformulier stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Vandaag ook mijn pakket binnen die wat langer duurde. Die trackingsite die ik nog maar pas ontdekte en hiervoor postte gaf zelfs de meest actuele updates weer, tot en met de eerste mislukte afleverpoging gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:59:
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.954315
Zou het kloppen als je iets uit de uk warenhuis koopt die nog open moet dat de verzendtijden zullen verbeteren?
ik hoop dat ze dan uiteindelijk wat sneller kunnen leveren, laatst had ik paar dingen van dinodirect gehaald en het kwam er in een anderhalve week aan!
Qua duur van verzenden maakt het niet uit als het uit de UK komt, Packaging hoop ik wel, want dat is nu echt een drama bij DX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Ik heb deze.

Heb 'm nu anderhalve maand en gebruik 'm veel. Doet ongeveer 1:45 tot 2:00 op een accu op volle brightness. Volume is meer dan hard zat (en ik heb nou niet bepaald een goed geïsoleerde auto :+ ), 2GB intern is groot genoeg voor kaarten van heel Europa (alleen rusland paste er niet meer op bij mij.. Jammer zeg :+ ), komt standaard met iGO (imo prima, maar outdated kaarten van 2008). Nadelen zijn imo wel dat het scherm wel een tikje meer brightness kon hebben, dat het vrij lang duurt voordat het geheel is opgestart (rond de minuut en dan moet je nog een route intikken, dat gaat wel met "normale tomtom-snelheden") en dat het scherm krasgevoelig is (zelfs als je de stylus gebruikt 8)7 ). En ook jammer is dat de screen brightness niet instelbaar is via je navigatiesoftware. Dus als je 'm opstart in de nacht, moet je eerst via de settings de brightness wat omlaag gooien, omdat de software dat niet zelf kan. Maar voor nog geen 45 euro vind ik dat geen punt.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Laatst online: 21:46
Ik zit al een paar dagen te wachten tot mijn status verandert. Hij staat nu op

2011 departure from outward office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2011-07-31

2011 arrival at transit office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2011-07-30
2011 arrival at transit office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2011-07-30
2011 posting GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN NETHERLANDS 2011-07-29

We zijn nu 5 dagen verder, dan mag je toch wel verwachten dat het pakketje het vliegtuig wordt in geloodst?

Ik heb postnl al een 2tal keer gebeld en het buitenlandse trace nummer gegeven, ze konden het pakketje nog niet vinden.

Ik heb al veel besteld bij DX, echter verliepen die pakketten via HK post, waarbij ze best snel hier waren.

Weet iemand hoelang het ongeveer duurt totdat de status verandert? Verandert 'ie bijvoorbeeld pas heel laat, als heb pakketje al in NL is?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:40

Wildfire

Joy to the world!

Dat zijn allemaal nutteloze vragen. Niemand kan je aangeven wanneer je pakketje komt. Kan vandaag zijn, kan ook over een paar weken zijn. Heb gewoon geduld, DX bestellingen duren over het algemeen lang voor ze geleverd zijn. Die van jou is nog maar net een week oud da's niets.

[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 05-08-2011 11:47 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
@Wildfire, geen nutteloze vraag. Want, ik vraag of er verschil zit in het versturen van mail via HK post, of CN post.

Ik vraag toch écht duidelijk of de status wel op tijd verandert op het moment dat een pakket in Nederland aan komt.

Geduld genoeg, ik heb ook niet gevraagd of jij in je glazen bol wilde kijken wanneer mijn pakketje aan komt. Weet je iemand die dat wel kan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Laatst online: 10-09 21:50
Niels L schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:57:
@Wildfire, geen nutteloze vraag. Want, ik vraag of er verschil zit in het versturen van mail via HK post, of CN post.

Ik vraag toch écht duidelijk of de status wel op tijd verandert op het moment dat een pakket in Nederland aan komt.

Geduld genoeg, ik heb ook niet gevraagd of jij in je glazen bol wilde kijken wanneer mijn pakketje aan komt. Weet je iemand die dat wel kan? :)
Nee, zit geen verschil in, chinapost was een alternatief voor hongkong post die een enorme achterstand had rond kerst. Status moet je niet te veel op vertrouwen, als je er extra voor hebt betaald raad ik je aan om dat niet te doen, het voegt te weinig toe, gewoon afwachten dus.
departure from outward office of exchange betekent dat ie weg is uit china, niet dat ie al in nederland is, gewoon afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
@hardware.tom

Thanks, dat wilde ik even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Iemand ervaring met http://www.dealextreme.co...mm-jack-100cm-cable-50295 ?

Of iemand die bij Deal-cool eens heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey ik heb al lang ervaring met dx en had vandaag toch iets leuks XD
Heb ik dus deze 2x gekocht http://www.dealextreme.co...uv400-uv-protection-22856
Het was in een besteling van 35 eurie ofzo en ik had ze ff snel toegevoegd nooit gezien dat iedereen ze met een fake ray-ban logo krijgt 8)7
Mijn vraag was dus krijg ik nu geen problemen bij de douane het is en blijft fake en de order cancelen kan ik niet meer doen.
Iemand ervaring met die brillen ??
Er zitten trouwens ook nog spullen in de order die gewoon legaal zijn als die 2 brillen worden onderschept krijg ik de rest dan nog en zal ik een boete moeten betalen??
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mijn eerste ervaring met Allbuy.com is gelijk al top! En dat terwijl mijn bestelling nog weg moet. Ik kreeg een uur nadat ik mijn bestelling geplaatst en betaald had, een mail van dat ik te veel betaald heb. Hierop heb ik aangegeven of er misschien een aantal extra producten bij kon voor dat bedrag en dat was geen probleem en mijn pakket is onderweg. Mijn bestelling is 21 euro in totaal (excl verzendkosten), maar ivm het gewicht wordt het pakket opgesplitst in twee paketten. De verzendkosten zijn nog het duurste daar, namelijk 55(!) euro, maar dan ben ik nog veel goedkoper met wat ik besteld heb dan hier in Nederland.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:37

SeatRider

Hips don't lie

Ik lees her en der dat "dealextreme momenteel erg lang duurt", ik heb zondag twee items besteld en die zijn vandaag (al?) verzonden. Nu zal er nog wel een week of 2 over heengaan, maar dit kan ik toch niet echt lang noemen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

SeatRider schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:35:
Ik lees her en der dat "dealextreme momenteel erg lang duurt", ik heb zondag twee items besteld en die zijn vandaag (al?) verzonden. Nu zal er nog wel een week of 2 over heengaan, maar dit kan ik toch niet echt lang noemen.
Naja, de laatste verzending waar ik het over had heeft er vanaf bestellen tot ontvangen 1,5 maand over gedaan. Dat heb ik in de zomer wel eens sneller gezien.

En langzaam: tsja, je weet dat het uit china komt, dan duurt het gewoon lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
Als ik Allbuy.com laad in firefox, zie ik links onder toch de site dealextreme laden.
Is dit dezelfde firma of server.
Pagina: 1 ... 57 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen