Vandaag een brief gehad van PostNL, ze hebben mn zending aangehouden omdat ze de waarde niet kunnen bepalen. Nu moet hij nog door de douane, ben alleen bang dat ze worden aangehouden omdat het Beats by Dre zijn, besteld bij DX. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb niet zo'n goede ervaring met buyincoins.com. Ik wacht al twee maanden op mijn bestelling, en daarbij vind ik de website (vooral het persoonlijke account gedeelte) niet bepaald betrouwbaar te noemen. Ten eerste werken links soms niet goed, en ten tweede krijg ik vaak andermans accountinformatie te zien...krijgen anderen mijn informatie ook te zien? Niet zo'n fijne gedachte...
heb zojuist mijn flitser voor de camera en tussenringen voor de cameralenzen binnengekregen van dinodirect.com heeft exact 2 weken geduurd voordat ze in huis waren. best tevreden dus
Bij mijn gecontroleerde rekening wordt het geld gewoon afgeschreven middels automatische incasso?dokteronline schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:02:
Misschien staat het hier al ergens, maar kon het zo 1 2 3 niet vinden.
Ik wou voor het eerst wat bestellen op Dealextreme ( batterij voor mn Galaxy S en wat kabeltjes ) en heb dus een PayPal account aangemaakt en mn rekening is gecontroleerd.
Ik dacht dat ik nu meteen wat kon bestellen, maar ik moet nu eerst weer geld van mn eigen rekening naar mn Paypal rekening zetten.. Kan dat niet makkelijker dat het gewoon via PayPal van mn standaard rekening word afgeschreven ?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ja maar als ik op bestellen druk en dan mn gebruikersnaam en wachtwoord van Paypal invoer krijg ik dit bericht: Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties.tdw schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:50:
[...]
Bij mijn gecontroleerde rekening wordt het geld gewoon afgeschreven middels automatische incasso?
terwijl ik dus wel een gecontroleerde rekening heb volgens Paypal... snap er de ballen van.
Ik bestel al ongeveer 3 jaar producten via DealExtreme, alle producten altijd redelijk snel (binnen 3 weken) ontvangen. Ook wel eens besteld via BuyInCoins en FP.
Wil nu echter nieuwe Chinese sites proberen, is dit een beetje betrouwbaar ? :
http://www.aliexpress.com...2-Tablet-wholesalers.html
een vriend van mij had daar een psp gekocht maar die is nooit gekomen, maarja het zijn allemaal verschillende winkels/verkopers dus je kan niet alles over een kam scheren.
Ikzelf zou er niks kopen en eerder een beetje op ebay rondstruinen of lekker bij DE blijven
Ikzelf zou er niks kopen en eerder een beetje op ebay rondstruinen of lekker bij DE blijven
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Verwijderd
Aliexpress is een soort Marktplaats. Alleen de kans dat je daar gescamt word is 1000 malen groter als dat je iets bij DX/FP/BC/DD besteld.
Verwijderd
Als ik een brief krijg over die inklaring etc. van PostNL, gaat hij dan standaard langs de douane of doet PostNL de aangifte en komt het allemaal goed? (Beats van DX) sorry voor de dubbelpost, vorige was niet helemaal duidelijk naar mijn idee
http://www.dealextreme.co...peedometer-1-x-ag13-72707
Die beschrijving
echt om bij te lachen
.
Naja iig vandaag weer wat dingetjes besteld, met name wat PSP dingetjes en een cardreader.
http://www.dealextreme.co...se-for-psp-go-black-22180
http://www.dealextreme.co...se-for-psp-go-black-30083
http://www.dealextreme.co...ble-for-psp-go-1-6m-30614
http://www.dealextreme.co...go-transparent-grey-53114
Hopelijk zijn ze net als de vorige keren weer binnen een week of 2 binnen.
Die beschrijving
Naja iig vandaag weer wat dingetjes besteld, met name wat PSP dingetjes en een cardreader.
http://www.dealextreme.co...se-for-psp-go-black-22180
http://www.dealextreme.co...se-for-psp-go-black-30083
http://www.dealextreme.co...ble-for-psp-go-1-6m-30614
http://www.dealextreme.co...go-transparent-grey-53114
Hopelijk zijn ze net als de vorige keren weer binnen een week of 2 binnen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik had wat filter en wat verloopringen gekocht voor mijn DSLR bij FP. Ik gok dat het 10 dagen geduurd heeft. Ik kwam thuis van vakantie en ze waren binnen top gewoon! Het spul is ook echt wel van bruikbare kwaltiteit. ik was nu 20 euro kwijt. Als ik alles had moeten kopen in NL (waarschijnlijk wel net een tikje beter spul) had ik toch wel 150 euro kwijt geweest. (ofwel had ik het nooit gekocht).
Always look on the bright side of life.
Whaha geniaal, vraag me af waar ze 't vandaan halen XD...GAIAjohan schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:48:
http://www.dealextreme.co...peedometer-1-x-ag13-72707
Die beschrijvingecht om bij te lachen
.
Ik bestel vaker bij aliexpress en dat bevalt beter dan DE. Kijk idd wel goed uit voor scam, let vooral op de reviews. Maar het product die jij wilt komt van een gold supplier met goede beoordelingen, en dan is het meestal wel te vertrouwen.basst85 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:21:
Ik bestel al ongeveer 3 jaar producten via DealExtreme, alle producten altijd redelijk snel (binnen 3 weken) ontvangen. Ook wel eens besteld via BuyInCoins en FP.
Verzending is trouwens snel. Laatst via DHL dinsdag verzonden in Hong Kong, donderdag 15:00 hier aan de deur. UPS Express Saver duurde een dag langer, en EMS meestal 5 dagen.
Let wel dat je bij UPS en DHL (bijna) altijd douane kosten hebt. Meestal zo rond de 40 euro voor een bestelling van rond de $200. En dan wordt je nog gematst, omdat die chinezen meestal 50% van de orderwaarde noteren op het verzendbewijs.
EMS wil nog wel eens zonder kosten door de douane glippen, maar niet elke supplier op aliexpress kan met EMS naar NL zenden. Ook al geven ze het wel aan.
[ Voor 6% gewijzigd door Marcusso op 20-07-2011 23:48 ]
No Shame, only Fame!
EMS kon toch niet naar Nederland?
Ik zoek dubbelzijdige tape, hebben de Chineesjes dat ook goedkoop? Hier bij de Praxis kost zo'n grol Tesa of 3M 6 euro. Dat moet goedkoper kunnen toch?
Ik zoek dubbelzijdige tape, hebben de Chineesjes dat ook goedkoop? Hier bij de Praxis kost zo'n grol Tesa of 3M 6 euro. Dat moet goedkoper kunnen toch?
w00fer als ik jou was zou ik Ebay even proberen. zulke zaken zijn vaak ook goedkoop te krijgen van uit VS. Ok, Je zit dan wel met iets van shipping. Maar ik denk dat je daar het meeste kans hebt in elk geval
Verwijderd
Gewoon je factuurtje van Paypal sturen en eventueel "beats by dre" weghalen als het in de beschrijving staat, je moet dan wel betalen, maar ze zijn hierbij al door de douane heen, ze willen alleen geld van je.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:45:
Vandaag een brief gehad van PostNL, ze hebben mn zending aangehouden omdat ze de waarde niet kunnen bepalen. Nu moet hij nog door de douane, ben alleen bang dat ze worden aangehouden omdat het Beats by Dre zijn, besteld bij DX. Iemand hier ervaring mee?
Heb deze order van 3 Juli nu binnen, best netjes in 18 dagen. Alleen de 3d bril is wel voor anaglyph (mag ik de titel geloven) alleen werkt het totaal niet bij. Het gaat om deze 3D-bril Heb youtube filmpjes gekeken met de red/blue filter en ook nog alle andere functies geprobeerd.clifdon schreef op zondag 03 juli 2011 @ 19:55:
als het een blauw/rood filmpje is wel (anaglyph). Dat is over het algemeen wel zo btw. Je hebt ook nog een x aantal andere kleuren (al weet ik die uit mijn hoofd niet) maar het blauw/rood is het meest voorkomende groen/rood wil ook nog wel eens voorkomen.
HOI.
Het is maar net hoe je 3D wil kijken. Als je echt 3d wil kijken heb je een 3d tv en shutterglasses nodig. Mocht je anaglyph willen kijken. Druk bij YT gewoon even op dat 3D teken en selecteer de Rood/cyan bril. Misschien moet je er even aan wennen. Het is namelijk ook niet top. Maar het werkt als het goed is wel.
ik zoek trouwens nog een beetje een degelijke SD kaart voor mij dropad a8, iemand suggesties?
Verwijderd
Krijg ik ze dan sowieso? Dat ze er niet meer uitgehaald kunnen worden, omdat het Beats zijn?Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 02:12:
[...]
Gewoon je factuurtje van Paypal sturen en eventueel "beats by dre" weghalen als het in de beschrijving staat, je moet dan wel betalen, maar ze zijn hierbij al door de douane heen, ze willen alleen geld van je.
Kijk hier heb ik wat aan! Dank voor je reactie/uitleg!S2801 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:47:
[...]
Ik bestel vaker bij aliexpress en dat bevalt beter dan DE. Kijk idd wel goed uit voor scam, let vooral op de reviews. Maar het product die jij wilt komt van een gold supplier met goede beoordelingen, en dan is het meestal wel te vertrouwen.
Verzending is trouwens snel. Laatst via DHL dinsdag verzonden in Hong Kong, donderdag 15:00 hier aan de deur. UPS Express Saver duurde een dag langer, en EMS meestal 5 dagen.
Let wel dat je bij UPS en DHL (bijna) altijd douane kosten hebt. Meestal zo rond de 40 euro voor een bestelling van rond de $200. En dan wordt je nog gematst, omdat die chinezen meestal 50% van de orderwaarde noteren op het verzendbewijs.
EMS wil nog wel eens zonder kosten door de douane glippen, maar niet elke supplier op aliexpress kan met EMS naar NL zenden. Ook al geven ze het wel aan.
Ik ga gewoon wat bestellen, gezien de feedbacks is het wel aardig betrouwbaar.
Verwijderd
dus ik belde net naar PostNL om te vragen hoe lang het zou duren en het kan dus 30 dagen duren? ik had gehoopt ze voor volgende week donderdag te hebbenVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:15:
[...]
Krijg ik ze dan sowieso? Dat ze er niet meer uitgehaald kunnen worden, omdat het Beats zijn?

Net me pakketje opgehaald bij het postkantoor, 2 RB zonnebrillen en 2 fanguards.
3 juli besteld, 21 juli binnen. Doosjes van de brillen waren goed gedeukt, maar de brillen zelf hebben niks.
Eerste keer dat ik wat had besteld bij DE, tevreden klant hier.
3 juli besteld, 21 juli binnen. Doosjes van de brillen waren goed gedeukt, maar de brillen zelf hebben niks.
Eerste keer dat ik wat had besteld bij DE, tevreden klant hier.
---RAWE CEEK!!!---
Weer twee pakketjes binnen (opgehaal van postkantoor)
Voor m'n tv optisch->analoog omzetter:
Heb net mijn UE32D6530 aangesloten op m'n analoge versterker.
Ik maak gebruik van een FiiO D3 actieve omzetter.
Via optische toslink aangesloten en krijgt z'n stroom via USB poort van de tv, dus aan als de tv aan is en uit als de tv uit is. Werkt allemaal prima, goed geluid en voor klein prijsje.
(FiiO D3 en Toslink kabel bij Dealextreme)
En MP4Nation Brainvwavz Alpha's
Zijn en blijven tóp oordopjes voor een laag prijsje, vaak akties enzo, deze voor 9 dollar/stuk gekocht
Via optische toslink aangesloten en krijgt z'n stroom via USB poort van de tv, dus aan als de tv aan is en uit als de tv uit is. Werkt allemaal prima, goed geluid en voor klein prijsje.
Zijn en blijven tóp oordopjes voor een laag prijsje, vaak akties enzo, deze voor 9 dollar/stuk gekocht
kan duren.... mijn horloge uit de USA heeft er 5 dagen gelegen...Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:58:
[...]
dus ik belde net naar PostNL om te vragen hoe lang het zou duren en het kan dus 30 dagen duren? ik had gehoopt ze voor volgende week donderdag te hebben
Goeie deal, die FiiO D3. Scheelt je gewoon de helft met wat je hier in Nederland betaald. En dus niet eruit gepikt door de duoane? Flex!tokko1 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:18:
Weer twee pakketjes binnen (opgehaal van postkantoor)
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Nee, niets douane .. 2 Jul. besteld en gister binnen.Frizzz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:09:
[...]
Goeie deal, die FiiO D3. Scheelt je gewoon de helft met wat je hier in Nederland betaald. En dus niet eruit gepikt door de duoane? Flex!
Customs label:
"Video Kit" total 12.32 usd. Ook totaal niet aantrekkelijk voor de doune om deze er uit te gaan pakken dus. Werkt super in combinatie met tv met usb poorten (ter vervanging van aparte adapter), anders moet je een externe (bijgeleverde) 5V mini usb adapter gebruiken.
Het is een super degelijk appraatje, mooie aluminium casing, schakelaartjes voelen echt heel goed aan, totale indruk gewoon een echt kwaliteitsproduct
[ Voor 18% gewijzigd door tokko1 op 21-07-2011 15:17 ]
Ik heb de Android tablet besteld, ik houdt jullie op de hoogteS2801 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:47:
[...]
Ik bestel vaker bij aliexpress en dat bevalt beter dan DE. Kijk idd wel goed uit voor scam, let vooral op de reviews. Maar het product die jij wilt komt van een gold supplier met goede beoordelingen, en dan is het meestal wel te vertrouwen.
Verwijderd
ik snap het nog steeds niet. kunnen de oordopjes nu nog in beslag worden genomen door de douane of krijg ik ze sowieso (met bijbetaling dan)?T7D_Sneezy schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:06:
[...]
kan duren.... mijn horloge uit de USA heeft er 5 dagen gelegen...
Die brief heb ik ook gehad van PostNL, ook van de beats (tours).Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:46:
Als ik een brief krijg over die inklaring etc. van PostNL, gaat hij dan standaard langs de douane of doet PostNL de aangifte en komt het allemaal goed? (Beats van DX) sorry voor de dubbelpost, vorige was niet helemaal duidelijk naar mijn idee
Toen heb ik gewoon In-ear oordoppen erop gezet, en een factuurtje van paypal erbij gedaan.
4 dagen later kwamen ze hem brengen zonder extra kosten
Verwijderd
Serieus? Ik had de oordopjes al afgeschreven eerlijk gezegd! Dit stemt me dan weer positief!Sibrand schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:19:
[...]
Die brief heb ik ook gehad van PostNL, ook van de beats (tours).
Toen heb ik gewoon In-ear oordoppen erop gezet, en een factuurtje van paypal erbij gedaan.
4 dagen later kwamen ze hem brengen zonder extra kosten
Ik heb een LED zaklamp nodig voor op Lowlands (19 aug). Ga ik dit redden met DX? Iemand ervaring met de huidige levertijden? Neem aan dat de douane niet al te lastig zal doen voor een lampje of 2?
Lampjes los bestellen, heb je zeker geen gezeikIbidem schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:36:
Ik heb een LED zaklamp nodig voor op Lowlands (19 aug). Ga ik dit redden met DX? Iemand ervaring met de huidige levertijden? Neem aan dat de douane niet al te lastig zal doen voor een lampje of 2?
En de levertijden? Het kan, het kan ook niet. Is geen peil op te trekken, hoewel ze nu wat kortre lijken.
't is een zaklamp, daar zitten de ledjes in, toch? Dus ga er stiekem vanuit dat die niet los te bestellen zijn. Zie b.v. http://www.dealextreme.co...shlight-with-holster-1993maartend schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:44:
[...]
Lampjes los bestellen, heb je zeker geen gezeik
En de levertijden? Het kan, het kan ook niet. Is geen peil op te trekken, hoewel ze nu wat kortre lijken.
Je wilt toch 2 zaklampen bestellen? bestel die gewoon los van elkaar, staat hier vaak genoeg.Ibidem schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:47:
[...]
't is een zaklamp, daar zitten de ledjes in, toch? Dus ga er stiekem vanuit dat die niet los te bestellen zijn. Zie b.v. http://www.dealextreme.co...shlight-with-holster-1993
Verwijderd
Gewoon bestellen. Je moet gewoon erg veel pech hebben. Ik heb al heel wat gehaald uit China en dan op illegale basis (Kleding) meer zeg ik niet. En heb pas 1x gehad dat ik voor het Katoen dat werd gebruikt voor dat kleding stuk extra moes betalen (20 euro).
Verder nooit problemen gehad met de douane. Ik bestel ook veel die fun gadgets/oortjes/Apple stuff etc. nooit problemen ondervonden.
Verder nooit problemen gehad met de douane. Ik bestel ook veel die fun gadgets/oortjes/Apple stuff etc. nooit problemen ondervonden.
Als mijn code check staat er dit;tdw schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 00:36:
Klop je tracking number eens in op www.track-trace.com en dan bij Post/EMS ?
RA13xxxxxxCN 2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-06-21
Het is al een maand in Amsterdam dus. Maar ik nog geen bericht gehad of wat dan ook.
Verwijderd
Heb dit ook 1 maal gehad van ene order van BIC, was een order van 1,50usd. Ook nooit aangekomen. Sinds dien weinig meer bij BIC gehaald maar daarna wel gewoon alles aangekomen.wokkelz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:04:
[...]
Als mijn code check staat er dit;
RA13xxxxxxCN 2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-06-21
Het is al een maand in Amsterdam dus. Maar ik nog geen bericht gehad of wat dan ook.
knivesandtools.nlIbidem schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:36:
ook goedkope zaklampen te vinden en zeker op tijd!
Dit was een order van 14 euro ofzo. Ik heb net gebeld met tnt en zij zeiden dat het pakket inderdaad de 21e binnen gekomen is in amsterdam. Alleen kon ze met 99% zekerheid zeggen dat er geen adres op stond en dat het daarom terug gestuurd is.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:05:
[...]
Heb dit ook 1 maal gehad van ene order van BIC, was een order van 1,50usd. Ook nooit aangekomen. Sinds dien weinig meer bij BIC gehaald maar daarna wel gewoon alles aangekomen.
Lijkt me raar, want dan zou het ook niet in amsterdam aankomen toch?
Ik heb dealextreme iig gemaild (weer) met dit verhaal en dat ze maar een onderzoek moeten instellen dan.
Verwijderd
Wel al vaker er iets besteld ? Kan ook zijn dat ze niet het volledige adres erop hebben gezet of tijdens de transport beschadigt is.wokkelz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:24:
[...]
Dit was een order van 14 euro ofzo. Ik heb net gebeld met tnt en zij zeiden dat het pakket inderdaad de 21e binnen gekomen is in amsterdam. Alleen kon ze met 99% zekerheid zeggen dat er geen adres op stond en dat het daarom terug gestuurd is.
Ik heb dealextreme iig gemaild (weer) met dit verhaal en dat ze maar een onderzoek moeten instellen dan.
Verwijderd
Grappig, dit is mij dus ook gebeurd 2 maanden terug. Het is gewoon een lulverhaaltje van ze "Het is weer teruggestuurd want er stond geen adres op" Nou, die Chinees waarvan ik koop zet altijd op de voor- ÉN achterkant m'n adres, dus dat lijkt me sterk, bovendien komen zijn andere pakketten wel altijd gewoon aan. Volgens mij zitten er gewoon een paar Tjappies tussen die af en toe wat mee jatten ofzo. Want mijn supplier heeft ook nooit het pakket retour ontvangen, grote lulkoek dus!wokkelz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:24:
[...]
Dit was een order van 14 euro ofzo. Ik heb net gebeld met tnt en zij zeiden dat het pakket inderdaad de 21e binnen gekomen is in amsterdam. Alleen kon ze met 99% zekerheid zeggen dat er geen adres op stond en dat het daarom terug gestuurd is.
Sowieso de laatste tijd is het alleen maar gedoe met TNT/PostNL, vorige keer iets naar China verzonden zelf, kwam er op de tracking te staan "contact with sender" ook helemaal niks op gehoord, terwijl m'n nummer gewoon op het pakket stond, uiteindelijk is het gelukt om het pakket af te laten halen op een postkantoor in Guangzhou door de ontvanger, maar het is iedere keer gedoe. Zowel hierheen of hier vandaan.
Daarnaast is het ook belangrijk dat bij de tracking van TNT het adres van de ontvanger komt te staan als je Paypal betalingen accepteerd zodat je ontvangst kunt bewijzen, maar ook 9 van de 10 keer zijn ze te lui om dat te doen. Het enige alternatief is UPS, waar het ineens 104 euro kost om te verzenden.
Maargoed, einde gezwets over PostNL, uiteindelijk komt zo'n 90% van m'n pakjes aan zonder gedoe.
Verwijderd
Om het nog een beetje op te helderen. Je hebt Douane en je hebt Inklaring. Door PostNL wordt het allebei "Douane" genoemd. Maar het werkt ongeveer zo.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:15:
[...]
Krijg ik ze dan sowieso? Dat ze er niet meer uitgehaald kunnen worden, omdat het Beats zijn?
-Pakketje komt aan en wordt uit vliegtuig gehaald.
-Douane kijkt of er iets illegaals in zit en neemt het inbeslag als het zo is, uiteraard vaker niet dan wel, want weten zij veel, bovendien is dit steekproefsgewijs en heel soms op bepaalde data 100% controle.
-Pakketje gaat naar TNT Inklaring, hier wordt gekeken of er voor betaald moet worden (zo ja, sturen ze een factuur en blijft het pakketje daar tot de waarde bepaald is middels een interne lijst of factuur dat de ontvanger van het pakket aanlevert, zo nee, volgende stap)
-Pakketje komt aan op distributiecentrum en wordt meestal binnen 1 dag afgeleverd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 16:08 ]
Verwijderd
Maar ik moet hem aan de deur betalen? Volgens die vrouw van de PostNL klantenservice afdeling inklaringen doen zij de aangifte en vervolgens wordt het pakketje verzonden en moet ik aan de deur betalen. Ik hoop ECHT dat ik ze nog binnenkrijg voor donderdagVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:57:
[...]
Om het nog een beetje op te helderen. Je hebt Douane en je hebt Inklaring. Door PostNL wordt het allebei "Douane" genoemd. Maar het werkt ongeveer zo.
-Pakketje komt aan en wordt uit vliegtuig gehaald.
-Douane kijkt of er iets illegaals in zit en neemt het inbeslag als het zo is, uiteraard vaker niet dan wel, want weten zij veel, bovendien is dit steekproefsgewijs en heel soms op bepaalde data 100% controle.
-Pakketje gaat naar TNT Inklaring, hier wordt gekeken of er voor betaald moet worden (zo ja, sturen ze een factuur en blijft het pakketje daar tot het betaald is, zo nee, volgende stap)
-Pakketje komt aan op distributiecentrum en wordt meestal binnen 1 dag afgeleverd.
als ik zie dat een doos met namaak open is geweest tijdens verzenden komt het dan daardoor?Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:57:
[...]
-Pakketje gaat naar TNT Inklaring, hier wordt gekeken of er voor betaald moet worden (zo ja, sturen ze een factuur en blijft het pakketje daar tot het betaald is, zo nee, volgende stap)
[ Voor 6% gewijzigd door saveljos op 21-07-2011 23:08 ]
Verwijderd
Kortom; als ik de PostNL brief krijg, kan ik het pakket thuis verwachten? (waarde is trouwens €37,54)
Dát heb ik dus ook de laatste tijd! Ik zie op DX dat e.e.a. in Amsterdam is aangekomen, maar verder dan dat komt het nooit (en dan gaat 't om kleine USB-hubjes, LED-lampen, etc. etc., telkens maar voor een paar euro!). Maar inmiddels ook al een mediaspeler die niet is aangekomen. Uit coulance heb ik van DX een nieuwe gestuurd gekregen die wél gewoon is aangekomen, maar toch. Ik hou er wel een naar gevoel aan over. Erg eigenlijk. Ik heb meer vertrouwen in sites als DX dan in ons eigen POSTNLetjeVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:32:
[...]
Grappig, dit is mij dus ook gebeurd 2 maanden terug. Het is gewoon een lulverhaaltje van ze "Het is weer teruggestuurd want er stond geen adres op" Nou, die Chinees waarvan ik koop zet altijd op de voor- ÉN achterkant m'n adres, dus dat lijkt me sterk, bovendien komen zijn andere pakketten wel altijd gewoon aan. Volgens mij zitten er gewoon een paar Tjappies tussen die af en toe wat mee jatten ofzo. Want mijn supplier heeft ook nooit het pakket retour ontvangen, grote lulkoek dus!
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Verwijderd
En het ergste is dat dit soort zaken alleen gebeurt op onze luchthaven.. Ik zelf zit op een distributie centrum van TNT in Den Bosch en daar is toch 1x in de week minimaal een tassen controllen dat er geen post oid gestolen word.Frizzz schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:05:
[...]
Dát heb ik dus ook de laatste tijd! Ik zie op DX dat e.e.a. in Amsterdam is aangekomen, maar verder dan dat komt het nooit (en dan gaat 't om kleine USB-hubjes, LED-lampen, etc. etc., telkens maar voor een paar euro!). Maar inmiddels ook al een mediaspeler die niet is aangekomen. Uit coulance heb ik van DX een nieuwe gestuurd gekregen die wél gewoon is aangekomen, maar toch. Ik hou er wel een naar gevoel aan over. Erg eigenlijk. Ik heb meer vertrouwen in sites als DX dan in ons eigen POSTNLetje
Denk dat er toch echt iets heel wat fout gaat op Schiphol.
Verwijderd
Als ze om die waardeopvraag doen dan gaat het niet omdat het namaak is maar omdat er 'mogelijk' inklaringskosten aan verbonden zijn.saveljos schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:07:
[...]
als ik zie dat een doos met namaak open is geweest tijdens verzenden komt het dan daardoor?
Daar kan je inderdaad vanuit gaan, wel jammer dat bedrag, want dan komt er dus 19% bij en €12,50 inklaringskosten, wordt het gelijk 40% duurder van, maar je spullen krijg je in ieder geval wel. Die moeten dan inderdaad aan de deur worden betaald. Bij TNT Express sturen ze vaak een naheffing, die je dus achteraf moet betalen, bij PostNL altijd vantevoren.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:35:
Kortom; als ik de PostNL brief krijg, kan ik het pakket thuis verwachten? (waarde is trouwens €37,54)
Heel vreemd inderdaad. Er staat dan op je RR*****CN nummer "arrival at inward office of exchange Amsterdam" maar vervolgens komt er niks. Ook geen bericht "Held by customs" zoals ik vroeger wel eens had, dan kwam er vaak een factuur opvraag achteraan, maar nu is het gewoon ineens verdwenen en komt er niks, geen product, geen bericht. En als je PostNL dan belt (op het overigens nogal dure nummer, want op het goedkope nummer hebben ze nu een bandje "bel met blablabla i.p.v. dit nummer") dan zeggen ze iets van "is bij ons nog niet voorgemeld" of "het is teruggestuurd want er zat geen adres op"Frizzz schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:05:
[...]
Dát heb ik dus ook de laatste tijd! Ik zie op DX dat e.e.a. in Amsterdam is aangekomen, maar verder dan dat komt het nooit (en dan gaat 't om kleine USB-hubjes, LED-lampen, etc. etc., telkens maar voor een paar euro!). Maar inmiddels ook al een mediaspeler die niet is aangekomen. Uit coulance heb ik van DX een nieuwe gestuurd gekregen die wél gewoon is aangekomen, maar toch. Ik hou er wel een naar gevoel aan over. Erg eigenlijk. Ik heb meer vertrouwen in sites als DX dan in ons eigen POSTNLetje
Nu lijkt mij dat eerste wel aannemelijker dan dat het is teruggestuurd, alleen de vraag is waar is het dan gebleven? Want het is inmiddels meer dan 2 maanden geleden, dus dat het nog komt verwacht ik niet echt.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 15:50 ]
Verwijderd
Kijk dit doet me deugd! dankje!Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:46:
[...]
Daar kan je inderdaad vanuit gaan, wel jammer dat bedrag, want dan komt er dus 19% bij en €12,50 inklaringskosten, wordt het gelijk 40% duurder van, maar je spullen krijg je in ieder geval wel. Die moeten dan inderdaad aan de deur worden betaald. Bij TNT Express sturen ze vaak een naheffing, die je dus achteraf moet betalen, bij PostNL altijd vantevoren.
Is er nog ergens in china iets te koop qua kleine warmteplakken? Van die weggooi dingen of met z'n muntje?
Edit: al wat gevonden: http://www.buyincoins.com...warmers-product-2710.html
[ Voor 38% gewijzigd door remcoboy1479 op 22-07-2011 18:27 ]
Die is al zon 2 maanden uitverkocht.remcoboy1479 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:17:
Is er nog ergens in china iets te koop qua kleine warmteplakken? Van die weggooi dingen of met z'n muntje?
Ik kan je aanraden om eens naar de blokker te gaan.
Dealextreme had altijd van die HOT PACKS die je meerdere keren kon gebruiken,
die met zon ijzeren plaatje (muntje) ik kan ze niet meer vinden.
Wel op batterijen en op 250W!
w.buyincoins.com/details/techni-ice-slabetje schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:06:
[...]
Die is al zon 2 maanden uitverkocht.
hdr-4-ply-reusable-ice-heat-packs-24-
sheet-product-4091.html is gek, is dat ook een heat pack?
http://www.samenkopen.net/action_products/993979/608286remcoboy1479 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:17:
http://cgi.ebay.com/Hot-R...ain_0&hash=item5adf20e9a1
Dit zijn er ook nog, Ik denk btw dat ik ze ook aan ga schaffen
. Deze zijn niet ontzettend groot. Lekker om met wintersport in mijn handschoenen te stoppen
Dit zijn er ook nog, Ik denk btw dat ik ze ook aan ga schaffen
Laatste setje van blokker te pakken!slabetje schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:06:
[...]
Die is al zon 2 maanden uitverkocht.
Ik denk dat je ze niet voor donderdag binnen zal hebben, aangezien mijn brief voor TNT inklaring maandag op de post ging, tot op heden echter nog niks gehoord. NL track en trace code werkt ook nog niet bij mij.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 22:39:
Iemand een idee wat de huidige wachttijd bij inklaring is? Wil ze echt woensdag hebben
Verwijderd
Was ik al bang voor, ik las op andere fora dat het soms weleens helpt om te bellen naar het bureau inklaringen dus dat ga ik morgen maar eens doen, kijken of het inderdaad helptPixellBox schreef op zondag 24 juli 2011 @ 11:27:
[...]
Ik denk dat je ze niet voor donderdag binnen zal hebben, aangezien mijn brief voor TNT inklaring maandag op de post ging, tot op heden echter nog niks gehoord. NL track en trace code werkt ook nog niet bij mij.
Verwijderd
Ziet er goed uit, werkt die noise cancelation naar behoren? Heb je via taobao rechtstreeks bij een handelaar gekocht of via een agent? Heb je een link voor me naar jouw verkoper?saveljos schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:31:
Mijn Dr Dre Studio's binnen en ze bevallen mij goed. Geluid wat er uit komt is ook mooi, mooie strakke bas. Bouwkwaliteid is ook gewoon goed. En ze zitten echt heel super. Heb hem ook open gemaakt om te zien wat er in zit. hier zijn een paar foto's.
[afbeelding]
met serial en dr dre handtekening dus.
[afbeelding]
geen idee wat dat doet..
[afbeelding]
2 way? als ik het bekijk lijkt het mij eerder een microphone maar dat lijkt mij weer te onlogish...
[afbeelding]
heb deze trouwens niet gekocht van dealextreme of andere free shipping sites.. de mijne komt van taobao, dat is een soort ebay en alleen bedoelt voor de chinese. beats kosten daar ongeveer 30-40 euro excl verzenden.
DOEN DE FOTO'S HET BIJ JULLIE?
Je kan op Taobao niet direct bestellen, aangezien ze (via taobao) alleen binnen China verzenden.Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:18:
[...]
Ziet er goed uit, werkt die noise cancelation naar behoren? Heb je via taobao rechtstreeks bij een handelaar gekocht of via een agent? Heb je een link voor me naar jouw verkoper?
Verwijderd
Uitzonderingen zijn er altijd, bovendien heb je "agents" die voor een klein bedrag je aankoop- en verzendingswerk van op taobao aangeboden waar overnemen.PixellBox schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:16:
[...]
Je kan op Taobao niet direct bestellen, aangezien ze (via taobao) alleen binnen China verzenden.
Daar ben ik van op de hoogte. Echter was mijn tekst een antwoord op je vraag.Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:39:
[...]
Uitzonderingen zijn er altijd, bovendien heb je "agents" die voor een klein bedrag je aankoop- en verzendingswerk van op taobao aangeboden waar overnemen.
Natuurlijk zijn er, zoals je ook aangeeft, altijd uitzonderingen. Echter wees ik expliciet in mijn antwoord op ''via Taobao''
Tevens is dit niet aanvallend bedoeld. Ik ondersteun slechts mijn tekst met enkel argumenten.
Verwijderd
Had ik ook niet zo gelezen hoor!PixellBox schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:54:
[...]
Tevens is dit niet aanvallend bedoeld. Ik ondersteun slechts mijn tekst met enkel argumenten.

Verwijderd
En btw, kan je het laten weten als je iets hebt gehoord? Alvast bedankt!PixellBox schreef op zondag 24 juli 2011 @ 11:27:
[...]
Ik denk dat je ze niet voor donderdag binnen zal hebben, aangezien mijn brief voor TNT inklaring maandag op de post ging, tot op heden echter nog niks gehoord. NL track en trace code werkt ook nog niet bij mij.
als ik koptelefoon op heb.. en ik zet hem steeds aan/uit merk ik niets. als ik muziek luister heb ik wel het gevoel alsof het geisoleerd word.(had hem nog een keer opengemaakt en aangelaten. als ik met vinger over microphone ga hoor ik soort plop uit speakers komen dus het doet wel degelijk iets)Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:18:
[...]
Ziet er goed uit, werkt die noise cancelation naar behoren? Heb je via taobao rechtstreeks bij een handelaar gekocht of via een agent? Heb je een link voor me naar jouw verkoper?
ik heb besteld via bhiner, goedkoop en ze vragen maar 5% en betalen via paypal kan.
http://www.bhiner.com/taobao-agent/8807097624
ik heb de white a quality insurance.
[ Voor 4% gewijzigd door saveljos op 24-07-2011 23:06 ]
Verwijderd
dankjewel, toch nog eens kijken of er meer info over te vinden is, want voor die prijs lijkt het me een twijfelgeval qua werking. Heb ook al zoveel gare troep ontvangen uit China, kwaliteit is echt zeldzaam te vinden...saveljos schreef op zondag 24 juli 2011 @ 23:04:
[...]
als ik koptelefoon op heb.. en ik zet hem steeds aan/uit merk ik niets. als ik muziek luister heb ik wel het gevoel alsof het geisoleerd word.(had hem nog een keer opengemaakt en aangelaten. als ik met vinger over microphone ga hoor ik soort plop uit speakers komen dus het doet wel degelijk iets)
ik heb besteld via bhiner, goedkoop en ze vragen maar 5% en betalen via paypal kan.
Ik heb hier een Senheisser active noice canceling en daar merk je het toch wel degelijk als je de functie aan/uit zet... dus dat werkt niet zoals 'echt'. Maar voor die prijs is het denk wel redelijke kwaliteit.saveljos schreef op zondag 24 juli 2011 @ 23:04:
[...]
als ik koptelefoon op heb.. en ik zet hem steeds aan/uit merk ik niets. als ik muziek luister heb ik wel het gevoel alsof het geisoleerd word.(had hem nog een keer opengemaakt en aangelaten. als ik met vinger over microphone ga hoor ik soort plop uit speakers komen dus het doet wel degelijk iets)
Ga is bij m'n taobao agent vragen wat prijs inc. shipping is
heb ff geprobeert en het werkt toch wel.. het geluid word zachter(geluid van de pc) en die agent van jouw mag dan wel 2% goedkoper zijn (als ze verder niets verrekenen in shipping) maar wat een rot site..... alles opzoeken op taobao en dan nog eens google translate. ik blijf lekker bij bhinertokko1 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:02:
[...]
Ik heb hier een Senheisser active noice canceling en daar merk je het toch wel degelijk als je de functie aan/uit zet... dus dat werkt niet zoals 'echt'. Maar voor die prijs is het denk wel redelijke kwaliteit.
Ga is bij m'n taobao agent vragen wat prijs inc. shipping isMaar 3% fee, dus hopelijk goedkoper
Haha, ach ik zoek altijd zelf op TBsaveljos schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:17:
[...]
heb ff geprobeert en het werkt toch wel.. het geluid word zachter(geluid van de pc) en die agent van jouw mag dan wel 2% goedkoper zijn (als ze verder niets verrekenen in shipping) maar wat een rot site..... alles opzoeken op taobao en dan nog eens google translate. ik blijf lekker bij bhiner
Verwijderd
net eventjes gebeld met het bureau inklaringen en mn pakketje is dus WEL bij de douane voor onderzoek. ziet er dus toch naar uit dat ik het pakketje niet thuis ga krijgen...
EDIT: wie zn pakketje met Beats is ook weleens (voor onderzoek) bij douane geweest? Wil echt heel graag weten of ik ze nu wel of niet krijg
EDIT: wie zn pakketje met Beats is ook weleens (voor onderzoek) bij douane geweest? Wil echt heel graag weten of ik ze nu wel of niet krijg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 15:39 ]
Verwijderd
Geen beats, wel met een lefono l007, een iphone clone maar dan met dvb-t tv. Kapotgesneden omdoos en flink ingesneden verpakkingsdoos, tot en met de handleidingskaft die bovenop lag in de doos doorgesneden. Verder geen enkel probleem, uiteindelijk zo ontvangen.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:09:
net eventjes gebeld met het bureau inklaringen en mn pakketje is dus WEL bij de douane voor onderzoek. ziet er dus toch naar uit dat ik het pakketje niet thuis ga krijgen...
ja ze zullen een pakket ook niet voorzichtig open maken he. Ik heb ervaring met catalogus die uit china verzonden waren. een pakket van 20 boeken. (1 bonk papier dus) kosten verzending: 170 euro(iets in die richting. Hier bij de douane even gecheckt en de onderste en bovenste catalogus was dus onbruikbaar. ze openen daar pakketten met een cirkelzaag denk ik
Verwijderd
dat insnijden maakt me niet zo heel veel uit denk ik, het is meer zo dat ik ze echt wel graag wil hebben. maak ik een kans of niet?Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:30:
[...]
Geen beats, wel met een lefono l007, een iphone clone maar dan met dvb-t tv. Kapotgesneden omdoos en flink ingesneden verpakkingsdoos, tot en met de handleidingskaft die bovenop lag in de doos doorgesneden. Verder geen enkel probleem, uiteindelijk zo ontvangen.
Verwijderd
Ik lees hier zoveel herkenbare dingen. Laatst ook een doos helemaal opgezaagd gehad, uiteraard niks mis mee. Plakken ze hem weer dicht met hun "TNT inklaring"-tape en dan helemaal geen briefje erbij van "Sorry voor de schade" of iets, gewoon alsof er niks gebeurd is. Het is nog een wonder dat de inhoud niet beschadigd was, maar ook het verpakkingsmateriaal vind ik soms belangrijk, vooral als het iets voor de verkoop is.clifdon schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:47:
ja ze zullen een pakket ook niet voorzichtig open maken he. Ik heb ervaring met catalogus die uit china verzonden waren. een pakket van 20 boeken. (1 bonk papier dus) kosten verzending: 170 euro(iets in die richting. Hier bij de douane even gecheckt en de onderste en bovenste catalogus was dus onbruikbaar. ze openen daar pakketten met een cirkelzaag denk ik
Ik kan me nog herinneren dat dat in Australië heel anders ging toen mijn ouders wel eens wat toestuurden. Maakten ze het ook open, maar zat er een briefje bij dat ze hadden gecontroleerd en wat er was uitgehaald (een stuk kaas, was niet correct verpakt ofzo.) maar wel gewoon netjes met beleid opengemaakt. 't Haalt ook echt het bloed onder m'n nagels vandaan als ik zo'n lomp kapotgesneden pakket krijg zonder dat ik daar iets van kan zeggen, want daar kom je dan met je bezwaar "Ja m'n doosje was stuk
Verwijderd
jawel, alleen zal je wel btw moeten dokken naar waarde plus porto, want zelfs daar willen ze 19% over, plus inklaringskosten. Namaak bewijzen is bij dat soort electronica (als het al namaak is) moeilijk aan te tonen.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:20:
[...]
dat insnijden maakt me niet zo heel veel uit denk ik, het is meer zo dat ik ze echt wel graag wil hebben. maak ik een kans of niet?
Verwijderd
Verzendkosten is $0,00, waarde is €37,54. Ik ga ervanuit dat ik €20,- moet betalen maar dat vind ik geen probleem. Het gaat me er puur om dat ik ze krijgVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:07:
[...]
jawel, alleen zal je wel btw moeten dokken naar waarde plus porto, want zelfs daar willen ze 19% over, plus inklaringskosten. Namaak bewijzen is bij dat soort electronica (als het al namaak is) moeilijk aan te tonen.
Verwijderd
Maar heb je al wel een brief van PostNL Inklaring gehad? Want daar staat een *3SRAMS* achtig nummer op die je kan volgen. Dus dan staat er bij de tracking ook iets van "Contact met geadresseerde" of iets dergelijks en of hij al in het distributieproces zit of dat hij is aangehouden.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:31:
[...]
Verzendkosten is $0,00, waarde is €37,54. Ik ga ervanuit dat ik €20,- moet betalen maar dat vind ik geen probleem. Het gaat me er puur om dat ik ze krijg
Verwijderd
Jaa, die kreeg ik tegelijk met de vraag naar mijn factuur. Ik kan mn pakketje nog niet volgen (invullen Track&Trace geeft zending niet gevonden) omdat hij nog niet in het systeem zit ofzo. De vrouw van de klantenservice zei dat ik hem pas kan volgen als de douane hem heeft vrijgegeven ofzo?Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:23:
[...]
Maar heb je al wel een brief van PostNL Inklaring gehad? Want daar staat een *3SRAMS* achtig nummer op die je kan volgen. Dus dan staat er bij de tracking ook iets van "Contact met geadresseerde" of iets dergelijks en of hij al in het distributieproces zit of dat hij is aangehouden.
Verwijderd
Toch wel redelijk vreemd. Normaal werkt die track&trace gewoon als ze dat nummer er al hebben opgeplakt. Je kan dan op de track&trace precies zien wat ze er mee gedaan hebben. Zo staat er sowieso iets als "ontvangen in bestemmingsland" etc. Als dat er allemaal niet staat en het nummer werkt niet, dan ben ik bang dat je het pakketje kwijt bent. Bij de Douane maakt het ze niks uit of het bewezen is dat het 'nep' is of niet. Merktproduct uit Azië = namaak. Is hun regel. Maargoed, misschien heb je een gelukje. Maar op basis van je verhaal ben ik bang dat je je pakketje nooit zal zien tenzij ze met je factuur akkoord gaan..Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:45:
[...]
Jaa, die kreeg ik tegelijk met de vraag naar mijn factuur. Ik kan mn pakketje nog niet volgen (invullen Track&Trace geeft zending niet gevonden) omdat hij nog niet in het systeem zit ofzo. De vrouw van de klantenservice zei dat ik hem pas kan volgen als de douane hem heeft vrijgegeven ofzo?
Verwijderd
Die medewerker van PostNL zei dat het klopt dat ik hem niet kan vinden, omdat ze hem nog niet officieel hebben ingeklaard dus vandaar. ik wacht het wel af. bedankt voor de infoVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:29:
[...]
Toch wel redelijk vreemd. Normaal werkt die track&trace gewoon als ze dat nummer er al hebben opgeplakt. Je kan dan op de track&trace precies zien wat ze er mee gedaan hebben. Zo staat er sowieso iets als "ontvangen in bestemmingsland" etc. Als dat er allemaal niet staat en het nummer werkt niet, dan ben ik bang dat je het pakketje kwijt bent. Bij de Douane maakt het ze niks uit of het bewezen is dat het 'nep' is of niet. Merktproduct uit Azië = namaak. Is hun regel. Maargoed, misschien heb je een gelukje. Maar op basis van je verhaal ben ik bang dat je je pakketje nooit zal zien tenzij ze met je factuur akkoord gaan..
Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen / ervaring mee hebben:
Heb sinds paar weken Interactieve TV van KPN. UPC gaat volgende maand de deur uit en dit betekent dat ik mijn stereo niet meer kan gebruiken om FM te ontvangen (via de kabel). Kan het kastje van KPN aansluiten op de versterker maar dan moet ik steeds twee kastjes aanhebben etc.
Nu zag ik dat ze op verschillende NL site's een FM antenne hebben die je aansluit op je coax aansluiting. Bijvoorbeeld deze: http://www1.conrad.nl/scr...H_9w&gclid=&scrwidth=1920
Weten jullie waar ik zoiets uit China kan bestellen?
Heb sinds paar weken Interactieve TV van KPN. UPC gaat volgende maand de deur uit en dit betekent dat ik mijn stereo niet meer kan gebruiken om FM te ontvangen (via de kabel). Kan het kastje van KPN aansluiten op de versterker maar dan moet ik steeds twee kastjes aanhebben etc.
Nu zag ik dat ze op verschillende NL site's een FM antenne hebben die je aansluit op je coax aansluiting. Bijvoorbeeld deze: http://www1.conrad.nl/scr...H_9w&gclid=&scrwidth=1920
Verwijderd
Kon je het pakje toen volgen met Track en Trace in NL of had je geen code?Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:30:
[...]
Geen beats, wel met een lefono l007, een iphone clone maar dan met dvb-t tv. Kapotgesneden omdoos en flink ingesneden verpakkingsdoos, tot en met de handleidingskaft die bovenop lag in de doos doorgesneden. Verder geen enkel probleem, uiteindelijk zo ontvangen.
Verwijderd
geen code gehad of enig ander bericht, ineens stond ups voor de deur, die trouwens een tientje extra rekenden om de financiele afhandeling te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:56:
[...]
Kon je het pakje toen volgen met Track en Trace in NL of had je geen code?
Verwijderd
Koperdraadje om een potlood wikkelen,.... connectortje bij de action halen.Yrck schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:23:
Perfect werkend.
Of een DVB-T antenne erin proppen..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 15:01 ]
Vandaag een autoradiotje van € 35,- besteld bij DX. Eens zien hoe dat door de douane gaat komen
Welke?xost schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:55:
Vandaag een autoradiotje van € 35,- besteld bij DX. Eens zien hoe dat door de douane gaat komen
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
De Coax pluggen heb ik voldoende thuis. Kan van het weekend wel eens proberen!Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:59:
[...]
Koperdraadje om een potlood wikkelen,.... connectortje bij de action halen.
Perfect werkend.
Of een DVB-T antenne erin proppen..
Kwam deze tegen op DX: http://www.dealextreme.com/p/dvb-t-digital-antenna-5189
Zoiets zal dus ook kunnen werken?
Koop de goedkoopste coax kabel bij de action (goedkoper kan niet!) knip aan 1 zijde de connector eraf zodat je de juiste connector voor je fm radio aan de draad blijft zitten. Strip de draad zo, dat de kern heel blijft, maar dat je de gehele mantel tot aan de vastzittende connector eraf haalt. Dit is dus 1 laag plastic, 1 laag met kruislings rondom geweven dun ijzerdraad welke je verwijdert. Er blijft dan een draad met plastic en een koper kern en een connector over. Perfecte antenneYrck schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:23:
Ohja... sluit de tv aan op de radio. Hier Tele2 tv, maar daar zit ook radio bij in. Gewoon afstemmen op radio en je hebt ook geluid.
Ohja2... UPC geeft hier al meer dan 3 jaar nog steeds gewoon Analoog signaal over de coax, ondanks dat ik er niet voor betaal. Radio staat hier dus nog steeds aan de kabel.
[ Voor 9% gewijzigd door Get!em op 26-07-2011 20:10 ]
Verwijderd
Heb dvb-t op mijn tv (ingebouwd), als test eens geprobeert met een meter coax waarvan zo'n 20cm kale kern aan het uiteinde, werkte prrima. Die antenne is bagger, tenzij je 'm op een stuk ijzer zet (kachel, radiator, grote asbak e.d). Heb 'm zelf ooit gekocht voor een usb dvb-t stick.Yrck schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:43:
[...]
De Coax pluggen heb ik voldoende thuis. Kan van het weekend wel eens proberen!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 22:00 ]
Verwijderd
Jep,.. genoeg weerstand.Yrck schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:43:
[...]
De Coax pluggen heb ik voldoende thuis. Kan van het weekend wel eens proberen!
Afhankelijk ook weer waar je tuner staat in huis..
BETON etc. in principe moet je alleen de middenkern gebruiken, niet de massa.
Luister zelde radio via fm (alleen auto)
Meestal via HDMI reciever digitaal van Ziggo of via de AC-Ryan mediaspeler.
(Digitaal muziek zenders)
Als ik je een tip mag geven -> DANCE.FM
Helemaal geweldig!
http://www.dealextreme.co...-slot-and-ir-remote-17943
Lekker goedkoop, en m'n eerste bestelling bij DE
Nog een vraagje: ik heb via PayPal betaald en die is gekoppeld aan mijn bankrekening. Nu staat m'n PayPal op -55 dollar, schrijven ze dat automatisch van m'n rekening af of moet ik dat zelf weer overboeken naar PayPal?
Bedankt voor de tips allemaal!! 
@Get!em: Thanks voor de tip van upc. Deze gaat er binnenkort uit dus ben benieuwd.
Ga morgen gelijk proberen met een oud stuk coax kabel.
@Get!em: Thanks voor de tip van upc. Deze gaat er binnenkort uit dus ben benieuwd.
Ga morgen gelijk proberen met een oud stuk coax kabel.
Dit wordt, als je bankrekening geferifieerd is, gewoon afgeschreven.xost schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:48:
[...]
http://www.dealextreme.co...-slot-and-ir-remote-17943
Lekker goedkoop, en m'n eerste bestelling bij DE![]()
Nog een vraagje: ik heb via PayPal betaald en die is gekoppeld aan mijn bankrekening. Nu staat m'n PayPal op -55 dollar, schrijven ze dat automatisch van m'n rekening af of moet ik dat zelf weer overboeken naar PayPal?
Ik heb voor mijn camera behuizing met cooler een 12v aansluiting nodig. Nu staat er bij de plug om de + en - draad aan te sluiten alleen dat het 12v moet zijn. Zou onderstaande adaptor dan goed zijn ? Ik ga er dan vanuit dat je die connector eraf kan knippen en de +/- los kan aansluiten ?!
http://www.dealextreme.co...ug-eu-type-110-240v-15991
http://www.dealextreme.co...ug-eu-type-110-240v-15991
Een bestelling van 75 dollar... nooit aangekomen. Ik eens aan de bel trekken (reeds 2 maanden geleden). Ja is terug gestuurd omdat ik "niet thuis was". Onzin, dan laat de TNT minstens een briefje achter, niks van gezien, en daarbij is er nagenoeg altjd iemand thuis bij de kleine....
Moet ik 8 dollar betalen voor het opnieuw sturen .... oplichters zijn het. Je eerst lekker maken met 1,70 $ verzendkosten en dan niet versturen en nog 8 $ extra vragen...
En dan weigeren ze ook nog eens m'n geld terug te storten.
Al de 2de keer dat het niet aan komt (vorige keer een aanzienlijk lager bedrag aan spullen). Dit was de laatste keer voor Dealextreme.
Moet ik 8 dollar betalen voor het opnieuw sturen .... oplichters zijn het. Je eerst lekker maken met 1,70 $ verzendkosten en dan niet versturen en nog 8 $ extra vragen...
Al de 2de keer dat het niet aan komt (vorige keer een aanzienlijk lager bedrag aan spullen). Dit was de laatste keer voor Dealextreme.
-------
Het kan verkeren. Ik heb gisteren voor de 2de keer een Full HD Media speler ontvangen van DX. Eerste was binnen 4 weken aangekomen. 2de 2 weken daarna. Wellicht de administratie niet echt op orde. Nu hebben we er eentje op reserve. Ik heb overigens nog nooit iets besteld wat dusdanig groot was dat ik verzendkosten moest betalen. Of heb je verzekerde verzending gedaan? Ik moet dat allemaal eens wat beter uitzoeken..mjl schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:46:
Een bestelling van 75 dollar... nooit aangekomen. Ik eens aan de bel trekken (reeds 2 maanden geleden). Ja is terug gestuurd omdat ik "niet thuis was". Onzin, dan laat de TNT minstens een briefje achter, niks van gezien, en daarbij is er nagenoeg altjd iemand thuis bij de kleine....
Is mij ook gebeurt, TNT laat geen briefje achter en je bestelling gaat retour. Kan DealExtreme niets aan doen.mjl schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:46:
Dit topic is gesloten.
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen