Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
tc982 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:13:
[...]

Op dat moment gewoon eerlijk zijn, en de prijs opgeven die je hebt betaald. Als ze later iets vragen, zeg dan dat je niet wist dat deze nagemaakt waren. Maar met liegen rijd je jezelf vast.
Weet niet hoeveel oordopjes het zijn en welk "merk", maar er vanuit dat de Douane niet helemaal achterlijk is. Als die dingen in Nederland €100,- per stuk zijn en je hebt ze uit het buitenland voor €10,- per stuk, dan had je kunnen weten dat het geen originele is. Gezien je een groot aantal (ga ik vanuit) hebt laten overkomen kan het gezien worden als handel. In dat geval moet je in handjes knijpen als het bij een waarschuwing blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omniferious schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:51:
Dag Allen,

Ik heb een brief gekregen van postnl dat ze een pakketje hebben van mij en of ik binnen 30 dagen een formulier wil invullen inclusief de waarde van de procuten. Nou heb ik voor ongeveer 140 euro aan 'nep' oordopjes gekocht. Mijn vraag is, ben/was ik illegaal bezig geweest toen ik deze 'nep' oordopjes heb gekocht? =\ Wat kan de douane hiermee doen als ik aangeef dat het inderdaad 140 euro is? Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Ik neem toch aan dat ik alleen de omzetbelasting hierover moet betalen?
Maak je niet te sappel, gewoon formulier invullen, misschien printje van paypal erbij (zou geen dx print erbij doen ivm fake artikelen daarop??). Denk dat ze gewoon inklaring en btw willen, samen ruim €40 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Dag Allen,

Ik heb een brief gekregen van postnl dat ze een pakketje hebben van mij en of ik binnen 30 dagen een formulier wil invullen inclusief de waarde van de procuten. Nou heb ik voor ongeveer 140 euro aan 'nep' oordopjes gekocht. Mijn vraag is, ben/was ik illegaal bezig geweest toen ik deze 'nep' oordopjes heb gekocht? =\ Wat kan de douane hiermee doen als ik aangeef dat het inderdaad 140 euro is? Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Ik neem toch aan dat ik alleen de omzetbelasting hierover moet betalen?
Als het om de wel bekende ''b'' oortjes gaat zou ik de het formulier naar waarheid invullen. Bij mij zijn er nu ook al 8 pakketjes met de ''b'' oortjes open gemaakt (allemaal individueel), maar daarna gewoon weer dicht gemaakt (verder ook geen brief ontvangen of inklaring betaald).

Eerlijkheid duurt het langs zeggen ze altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:43:
Weet iemand wat "Confirm receipt Status" betekent?

[afbeelding]

Order is vorige week donderdag geplaatst en meteen betaald met Paypal. Paypal heeft het ook al van mijn rekening afgehaald. Dus dat is het in ieder geval niet lijkt me.

Ik kan trouwens niet op ConfirmReceipt drukken.

Edit: mijn vorige orders gingen gewoon goed en ik kreeg niet deze status. Het verschil met de vorige orders is wel dat ik nu een ander verzend adres heb opgegeven (spullen zijn voor een maat van me). Zou dat het kunnen zijn?
Ik heb dat nu ook. DX is de site aan het verranderen zie ik. Heb dit bij 4 orders nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
Dag Allen,

Met alle respect. Heb je dit in 1 keer besteld ? Waarom !?

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het waarom wel duidelijk is. Omniferious zal inmiddels ook wel in de gaten hebben dat je niet bepaald in een aanvaring met de douane/belastingdienst terecht wilt komen.

Volgens mij wordt het tijd voor het volgende onderwerp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:15:
Ik denk dat het waarom wel duidelijk is. Omniferious zal inmiddels ook wel in de gaten hebben dat je niet bepaald in een aanvaring met de douane/belastingdienst terecht wilt komen.

Volgens mij wordt het tijd voor het volgende onderwerp ;)
Hiermee doel je op: geen verdere aanbevelingen meer voor Omniferious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

PixellBox schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:59:
[...]

Hiermee doel je op: geen verdere aanbevelingen meer voor Omniferious?
Als je de topicwaarschuwing leest, dan komt het daar inderdaad op neer ja.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
tdw schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:02:
[...]

Als je de topicwaarschuwing leest, dan komt het daar inderdaad op neer ja.
I was just asking... :)

Dan weer on-topic. Weet iemand welke Playstation 3 controllers (ik doel hiermee niet op replica's, slechts third party hardware) met de laatste firmware van de PS3 werken?

EDIT:

Tevens komt morgen mijn Logitech Z906 binnen. Hierop wil ik de volgende apparaten aansluiten.
PC (SPDIF aansluiting)
PS3 (Optical out)
TV (42PFL7404, volgens mij ook een SPDIF aansluiten, echter heeft deze een andere vorm als van m'n pc)

Misschien dat jullie de juiste kabels weten?

[ Voor 27% gewijzigd door PixellBox op 11-07-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 20:22
Ik heb het niet besteld voor handel, ik had van iemand gehoord die ze besteld had dat ze redelijk goed waren. Het is 'redelijk' goedkop, ik heb er 6 stuks besteld, waarvan er twee dus 50 dollar waren =\, misschien aan de ene kant dom van mij... Ik stuur het gewoon op en hopen dat ze me niet naaien =) Will keep you updated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:43:
Weet iemand wat "Confirm receipt Status" betekent?

[afbeelding]

Order is vorige week donderdag geplaatst en meteen betaald met Paypal. Paypal heeft het ook al van mijn rekening afgehaald. Dus dat is het in ieder geval niet lijkt me.

Ik kan trouwens niet op ConfirmReceipt drukken.

Edit: mijn vorige orders gingen gewoon goed en ik kreeg niet deze status. Het verschil met de vorige orders is wel dat ik nu een ander verzend adres heb opgegeven (spullen zijn voor een maat van me). Zou dat het kunnen zijn?
Als je bij een eerdere bestellen kijkt zie je dat je er wel op kan drukken dan komt er bij No Recieved je naam + Recieved te staan. Dus een nieuw systeempje. Verder @My Account kun je nu ook Feedback geven op je order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Omniferious schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:42:
Ik heb het niet besteld voor handel, ik had van iemand gehoord die ze besteld had dat ze redelijk goed waren. Het is 'redelijk' goedkop, ik heb er 6 stuks besteld, waarvan er twee dus 50 dollar waren =\, misschien aan de ene kant dom van mij... Ik stuur het gewoon op en hopen dat ze me niet naaien =) Will keep you updated!
Niemand hier heeft ooit gezegd dat jij het had gekocht uit handels oogpunt... Volgens mij praat je je mond voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 23:21

SaN

Dat is een beetje flauw aangezien het wel zeer duidelijk gesuggereerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:43
PixellBox schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:11:
[...]

Niemand hier heeft ooit gezegd dat jij het had gekocht uit handels oogpunt... Volgens mij praat je je mond voorbij.
Eppo © schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:52:
[...]
Weet niet hoeveel oordopjes het zijn en welk "merk", maar er vanuit dat de Douane niet helemaal achterlijk is. Als die dingen in Nederland €100,- per stuk zijn en je hebt ze uit het buitenland voor €10,- per stuk, dan had je kunnen weten dat het geen originele is. Gezien je een groot aantal (ga ik vanuit) hebt laten overkomen kan het gezien worden als handel. In dat geval moet je in handjes knijpen als het bij een waarschuwing blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Eppo © schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:52:
[...]
Hiermee doelt Eppo waarschijnlijk op de Douane. maar goed genoeg hierover... zoals eerder aangegeven, ander onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
30 dagen geleden is mijn focalprice pakketje opgestuurd, nogsteeds niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik meerdere dingen wil bestellen, moet ik dan 1 keer die gift erbij doen of zo vaak als ik dingen bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:17:
30 dagen geleden is mijn focalprice pakketje opgestuurd, nogsteeds niets..
Registered of unregistered air mail =

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermaeson
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 08:40
Hallo,

Ik ben opzoek naar goeie in-ear oordoppen via DX. Een tijd terug heb ik de Apple in-ears replica's besteld maar de geluidskwaliteit was verschrikkelijk slecht. Ontzettend dof geluid en ook heel erg zacht, wel zaten ze perfect. Kan iemand mij goeie in-ears aanraden? Prijs speelt niet zon rol gezien het vaak maar een paar dollar is op DX.

ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 10:57
Vermaeson schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:42:
Hallo,

Ik ben opzoek naar goeie in-ear oordoppen via DX. Een tijd terug heb ik de Apple in-ears replica's besteld maar de geluidskwaliteit was verschrikkelijk slecht. Ontzettend dof geluid en ook heel erg zacht, wel zaten ze perfect. Kan iemand mij goeie in-ears aanraden? Prijs speelt niet zon rol gezien het vaak maar een paar dollar is op DX.

ty
CX300 of CX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of SoundMagic MP21's Heb die ook gehad en beviele me erg goed. De geluid was erg zuiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:38:
als ik meerdere dingen wil bestellen, moet ik dan 1 keer die gift erbij doen of zo vaak als ik dingen bestel?
Als je alles in 1 keer besteld hoef je maar 1 keer gift service erbij te doen.
Als je alles apart besteld moet je natuurlijk bij elke bestelling de giftservice doen (al heb ik gelezen dat de douane het nu wel doorheeft met die giftservice.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:38:
[...]

Registered of unregistered air mail =
Unregistered denk ik omdat het maar 5 dollar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:10:
[...]

Oke dan kan het heel lang duren. Je kan altijd nog voor 1.7 of 1.9 usd registered airmail doen dan heb je het veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jackson6 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:10:
Hmm ik heb ook iets van 12 dollar bij Focalprice besteld en ook unregistered dus. Het is 12 dagen geleden verzonden. Hoop toch echt niet dat het 30 dagen gaat duren...

Dit was de eerste keer dat ik iets onder de 20 dollar kocht (bij DX of FP) maar ook gelijk de laatste. De volgende keer koop ik gewoon weer boven de 20 dollar zodat ik een registered airmail krijg. Want dan kan ik tenminste het pakketje volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:16:
[...]

Hmm ik heb ook iets van 12 dollar bij Focalprice besteld en ook unregistered dus. Het is 12 dagen geleden verzonden. Hoop toch echt niet dat het 30 dagen gaat duren...

Dit was de eerste keer dat ik iets onder de 20 dollar kocht (bij DX of FP) maar ook gelijk de laatste. De volgende keer koop ik gewoon weer boven de 20 dollar zodat ik een registered airmail krijg. Want dan kan ik tenminste het pakketje volgen.
Kan ook onder de 20usd hoor. Gewoon registered shipping aanklikken betaal je alleen 1.7 of 1.9usd extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online

En dan belt de postbode nu net 5 minuten geleden aan en bezorgt me het pakketje van Focalprice....

Het ging trouwens om een soft case voor een telefoon en 2 goedkope (non-merk - dus zonder enige merktekens) zonnebrillen. Totaal 12 dollar. Bij FocalPrice dus:

Besteld en betaald: 28-06-2011
Shipped: 30-06-2011
Aangekomen bij mij thuis: 12-07-2011

Dus in totaal precies 2 weken van bestellen tot het in bezit hebben. Niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
silmaril8 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:50:

En dan belt de postbode nu net 5 minuten geleden aan en bezorgt me het pakketje van Focalprice....

Het ging trouwens om een soft case voor een telefoon en 2 goedkope (non-merk - dus zonder enige merktekens) zonnebrillen. Totaal 12 dollar. Bij FocalPrice dus:

Besteld en betaald: 28-06-2011
Shipped: 30-06-2011
Aangekomen bij mij thuis: 12-07-2011

Dus in totaal precies 2 weken van bestellen tot het in bezit hebben. Niet slecht :)
Nou lekker ik wacht al bijna een maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:39:
[...]

Nou lekker ik wacht al bijna een maand :(
Dan moet je nu gewoon een melding doen dat je niks binnen hebt gekregen en graag opnieuw zou willen. Vragen ze je 1.7 of 1.9 over te maken voor registered. En dan komt eerst de registered binnen en een tijdje later de 1e. Heb ik al aantal keren gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:49:
[...]

Dan moet je nu gewoon een melding doen dat je niks binnen hebt gekregen en graag opnieuw zou willen. Vragen ze je 1.7 of 1.9 over te maken voor registered. En dan komt eerst de registered binnen en een tijdje later de 1e. Heb ik al aantal keren gehad :)
Nou daar heb ik niet zo'n zin in eigelijk, ik denk nog steeds dat het wel zou komen of is dat onterecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:02:
[...]

Nou daar heb ik niet zo'n zin in eigelijk, ik denk nog steeds dat het wel zou komen of is dat onterecht?
Je hoeft niet het bedrag opnieuw te betalen maar alleen 1.7usd of 1.9usd. Meer niet en ze sturen hem opnieuw voor je op. Komen doet die maar hoe lang is de vraag. Gewoon een RMA doen en zeggen dat je hem opnieuw wilt en dan 1.7 of 1.9usd overmaakt voor registered shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:05:
[...]

Je hoeft niet het bedrag opnieuw te betalen maar alleen 1.7usd of 1.9usd. Meer niet en ze sturen hem opnieuw voor je op. Komen doet die maar hoe lang is de vraag. Gewoon een RMA doen en zeggen dat je hem opnieuw wilt en dan 1.7 of 1.9usd overmaakt voor registered shipping.
Maar die oude gaat niet meer komen?

En trouwens, ik wil een RMA doen maar m'n emailadres moet geconfirmed worden, nou goed stuur ik een confirm mail, maar ik krijg die niet in m'n inbox. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:09:
[...]

Maar die oude gaat niet meer komen?

En trouwens, ik wil een RMA doen maar m'n emailadres moet geconfirmed worden, nou goed stuur ik een confirm mail, maar ik krijg die niet in m'n inbox. :/
Nou dat duurt gewoon lang. Ik zou daar niet meer op wachten. Ik heb het al meerdere malen gedaan en dan de 1e die je besteld had kwam acht naar maanden ene keer binnen.

Dat is raar. Ik heb daar geen problemen mee gehad. Daar kan ik je ook niet mee helpen sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:14:
[...]

Nou dat duurt gewoon lang. Ik zou daar niet meer op wachten. Ik heb het al meerdere malen gedaan en dan de 1e die je besteld had kwam acht naar maanden ene keer binnen.

Dat is raar. Ik heb daar geen problemen mee gehad. Daar kan ik je ook niet mee helpen sorry.
Nou oke, in iedergeval bedankt voor je hulp. Ik kies ervoor om gewoon af te wachten, het gaat om een hoes voor m'n iPad 2 en een dock voor m'n iPhone 3GS.

Het kostte geen drol dus ik wacht wel, ook al duurt het "maanden". :)

Vorige week maandag ook nog wat verstuurd via DX, hopen dat die sneller gaat. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 12-07-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:57
Review van de door mij gekochte bril:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/j7fcs4.gif
• Een korte introductie van het product:

Het gaat dus over een bril die er voor zorgt dat je diepte in 3D kan zien op een Samsung tv.
Specefiek de 2010 Samgung modellen, de infrarood series.
Deze brillen kosten hier in nederland het veelvoud van wat ze uit china kosten net als met veel produducten. Dus je kan er een paar kopen voor vrienden ipv het hebben van twee brillen en de rest van de mensen dan niets meer zien.
De bril kost bij PandaWill nu $33.19, met de koers van vandaag maar 23 euro! In nederland ben je al snel 50+ voor één bril kwijt.

• Hoelang in bezit?:

De bril is nu een ruime week in bezit, en heb er lekker een paar 3D filmpjes mee gezien!
Bij een vriend die een 2011 model met brillen heeft ook getest en vergeleken. Maar daar kom ik staks op..
Even wat foto’s van de bril.
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2ep7kth.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/5ea4cg.jpg

• Kwaliteit van het product

De kwaliteit van het product is op z’n zachts gezegd uitstekend te noemen. Ik kan geen minpuntjes vinden behalve de kleine schuifjes die je zou kunnen gebruiken om de bril in uitgeklapte stand vast te zetten. Maar die gebruik ik toch niet. Voor de rest is de kwaliteit van het materiaal goed, de combinatie van getekstureerd rubber met een gladde plastic is prima. Bij de bril worden twee verschillende neusvleugels geleverd, een grote versie en een kleine versie die allebei comfortabel zitten.
De bril werkt op batterij, maar hier is aan gedacht bij dit pakketje, er zit een batterij voor gemonteerd en een extra batterij zit bijgeleverd. Prima service dus.
Het pairen met de TV gaat prima, heel af en toe valt het signaal weg, maar dat heb je nou eenmaal met infrarood…

• verglijking met 2011 model
De nieuwe Samsung tv’s werken met bluetooth in plaats van Infrarood, dus deze bril werkt niet met de nieuwste tv’s. Maar met de 2010 modellen uitstekend. Bij een vriend heb ik een kleine vergelijking gemaakt.
De nieuwe brillen zijn een stuk lichter, ik denk dat het ongeveer de helft van het gewicht is. Ook zijn deze een stuk dunner en heeft beduidend minder onderdelen nodig. Maar werken niet met mijn tv, dus de bril van Pandawill is prima.
Vegrlijkingsfoto (links 2011, rechts de 2010 van [url="http://www.pandawill.com/active-shutter-3d-glasses-hy586-for-samsung-3d-tv.html]PandaWill[/url]):
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/63vzwj.jpg

• Prijs/ kwaliteit-verhouding

In vergelijking met het model van de MM (die bijna exact gelijk is) véél beter. Je betaald weinig voor een toch uitstekend werkend product.

• Tot slot
- Voordelen:
Goedkoop
Van erg hoge kwaliteit, bijna niet van '‘MM versie” te onderschijden.
Extra batterij bijgeleverd
Twee neusvleugels (groot, normaal)
- Nadelen:
De schuifjes om de bril in uitgeklapte positie vast te zetten gaan lastig.
- Bottemline:
Voor deze prijs een heel goed product en zeker leuk om een paar te kopen in combinatie met je 2010 samsung tv!

Linkje naar de 3D bril..
(Bedankt Downstar voor het lenen van je review Layout)

[ Voor 10% gewijzigd door tokko1 op 13-07-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Zoals al eerder gevraagd hier ben ik op zoek naar een klein lcd scherm om op mijn media speler aan te sluiten. Nu kwam ik onderstaande tegen en deze is in principe uitstekend. Alleen is hij dus 12v voor in de auto. Hoe kan ik deze monitor thuis aansluiten ? Of kan dat niet makkelijk ?:

http://www.buyincoins.com...nitor-2-product-2167.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
Een 12 volt voeding erbij kopen? Bijvoorbeeld:
http://www.buyincoins.com...enq-aoc-product-1988.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Is idd wel een goede oplossing ! Zou je genoemde goed zijn dan ? Want de monitor is maar 6w staat er en de adapter is meer ?! Voltage en Amp kloppen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De voeding kan meer ampère leveren dan de monitor nodig heeft, maar dat is geen probleem. Zolang het voltage maar goed is en de geleverde ampère maar hoger is dan de gevraagde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:58
tokko1 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:18:
Review van de door mij gekochte bril:

[afbeelding]
• Een korte introductie van het product:

Het gaat dus over een bril die er voor zorgt dat je diepte in 3D kan zien op een Samsung tv.
Specefiek de 2010 Samgung modellen, de infrarood series.
Deze brillen kosten hier in nederland het veelvoud van wat ze uit china kosten net als met veel produducten. Dus je kan er een paar kopen voor vrienden ipv het hebben van twee brillen en de rest van de mensen dan niets meer zien.
De bril kost bij PandaWill nu $33.19, met de koers van vandaag maar 23 euro! In nederland ben je al snel 50+ voor één bril kwijt.

• Hoelang in bezit?:

De bril is nu een ruime week in bezit, en heb er lekker een paar 3D filmpjes mee gezien!
Bij een vriend die een 2011 model met brillen heeft ook getest en vergeleken. Maar daar kom ik staks op..
Even wat foto’s van de bril.
[afbeelding]
[afbeelding]

• Kwaliteit van het product

De kwaliteit van het product is op z’n zachts gezegd uitstekend te noemen. Ik kan geen minpuntjes vinden behalve de kleine schuifjes die je zou kunnen gebruiken om de bril in uitgeklapte stand vast te zetten. Maar die gebruik ik toch niet. Voor de rest is de kwaliteit van het materiaal goed, de combinatie van getekstureerd rubber met een gladde plastic is prima. Bij de bril worden twee verschillende neusvleugels geleverd, een grote versie en een kleine versie die allebei comfortabel zitten.
De bril werkt op batterij, maar hier is aan gedacht bij dit pakketje, er zit een batterij voor gemonteerd en een extra batterij zit bijgeleverd. Prima service dus.
Het pairen met de TV gaat prima, heel af en toe valt het signaal weg, maar dat heb je nou eenmaal met infrarood…

• verglijking met 2011 model
De nieuwe Samsung tv’s werken met bluetooth in plaats van Infrarood, dus deze bril werkt niet met de nieuwste tv’s. Maar met de 2010 modellen uitstekend. Bij een vriend heb ik een kleine vergelijking gemaakt.
De nieuwe brillen zijn een stuk lichter, ik denk dat het ongeveer de helft van het gewicht is. Ook zijn deze een stuk dunner en heeft beduidend minder onderdelen nodig. Maar werken niet met mijn tv, dus de bril van Pandawill is prima.
Vegrlijkingsfoto (links 2011, rechts de 2010 van PandaWill):
[afbeelding]

• Prijs/ kwaliteit-verhouding

In vergelijking met het model van de MM (die bijna exact gelijk is) véél beter. Je betaald weinig voor een toch uitstekend werkend product.

• Tot slot
- Voordelen:
Goedkoop
Van erg hoge kwaliteit, bijna niet van '‘MM versie” te onderschijden.
Extra batterij bijgeleverd
Twee neusvleugels (groot, normaal)
- Nadelen:
De schuifjes om de bril in uitgeklapte positie vast te zetten gaan lastig.
- Bottemline:
Voor deze prijs een heel goed product en zeker leuk om een paar te kopen in combinatie met je 2010 samsung tv!

Linkje naar de 3D bril..
(Bedankt Downstar voor het lenen van je review Layout)
Ter aanvulling als het goed is moet je in het service menu van de 2011 Samsung toestellen ook infrarood pairing aan moeten kunnen zetten. Dan zou het dus ook mogelijk moeten zijn om deze brillen met de 2011 modellen te gebruiken. Ik heb dit niet getest. En jammer dat het geen oplaadbare modellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19

Frituurman

Mjam!

pacificocean schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:18:
[...]

Ter aanvulling als het goed is moet je in het service menu van de 2011 Samsung toestellen ook infrarood pairing aan moeten kunnen zetten. Dan zou het dus ook mogelijk moeten zijn om deze brillen met de 2011 modellen te gebruiken. Ik heb dit niet getest. En jammer dat het geen oplaadbare modellen zijn.
Zó! Dat is wel een groot nadeel idd! Ik heb dan zelf geen Samsung, maar een Sony 3D-tv en als ik altijd nieuwe batterijtjes zou moeten kopen, dan had 3D al veel achterstand gekregen bij mij. Nu is 't heel makkelijk, ff wat 3D-games spelen, batterijtje leeg? Pakken we de andere en hangen we de gebruikte aan de USB-poort van de tv. Dat is sinds de aanschaf (2 weken terug) nog maar 1 keer voorgekomen. Maar goed.. I digress..

Vorige week golfclub-hoesjes binnengekregen van DX en een Callaway Golfcap (oranje), ook van DX. De Callaway Golfcap was wat laat, maar was dan ook Sold out, ongeveer 2 minuten na mijn bestelling eind mei. De golfclubhoesjes waren binnen 10 dagen binnen, tegelijk met de golfcap!

Momenteel een Full HD Media-speler voor de TV boven in bestelling, zodat we vanuit bed nu ook eindelijk divx'jes en mp4's kunnen kijken. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Vorige week golfclub-hoesjes binnengekregen van DX en een Callaway Golfcap (oranje), ook van DX. De Callaway Golfcap was wat laat, maar was dan ook Sold out, ongeveer 2 minuten na mijn bestelling eind mei. De golfclubhoesjes waren binnen 10 dagen binnen, tegelijk met de golfcap!
Heb je daar artikelnrs voor? Ik zie atm alleen een spike wrench als ik op callaway zoek :P.

Reeds gevonden. Ik heb wel redenen om te twijfelen aan de authenticiteit van de aangeboden 'merk'goederen.

[ Voor 12% gewijzigd door Boudewijn op 13-07-2011 07:52 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:29
Boudewijn schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 07:49:
[...]

Heb je daar artikelnrs voor? Ik zie atm alleen een spike wrench als ik op callaway zoek :P.

Reeds gevonden. Ik heb wel redenen om te twijfelen aan de authenticiteit van de aangeboden 'merk'goederen.
Hmmm.. one thing comes to my mind : No Shit Sherlock!

Laten we dit eens en voor altijd uitklaren : Het is *allemaal* nep, zelfs als er genuine bij staat.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 20:20
Weet iemand toevallig waar ze deze bril aanbieden?
(En dan loop ik niet te aimen op de Rayban site...)
Afbeeldingslocatie: http://www.zappos.com/images/744/7445288/7769-703950-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
j3ffr3-y schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:16:
[afbeelding]
http://www.dealextreme.co...uv400-uv-protection-22863
http://www.dealextreme.co...with-carrying-pouch-34636

Die lijken er enigzins op :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19

Frituurman

Mjam!

Boudewijn schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 07:49:
[...]

Tsja.. nep dat zal 't wel zijn, maar goed, 't ziet er wel degelijk uit.

Was deze cap overigens:
http://www.dealextreme.co...tic-hat-clip-orange-53291

Heb ook de golfhandschoen bestelt, kwam in een japans doosje met de prijs in Yen erop, wat wel neer kwam op de officiële winkelprijs van 30 euro. Van een kennis een in Nederland 'store bought' handschoentje er naast gehad, maar geen noemenswaardige verschillen. Perfect fit.

Of 't nep is of niet maakt mij verder weinig uit. Probeer nu ergens golfschoenen te vinden die er redelijk uit zien. Iemand tips?

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tc982 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:23:
[...]

Laten we dit eens en voor altijd uitklaren : Het is *allemaal* nep, zelfs als er genuine bij staat.
:+.

joh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door fsfikke op 13-07-2011 11:35 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 20:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
pacificocean schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:18:
[...]

Weet je dit zeker? Waar staan die instellingen dan, want als ik er naar google kan ik het niet vinden....

[ Voor 11% gewijzigd door tokko1 op 13-07-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:58
tokko1 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:04:
[...]

Weet je dit zeker? Waar staan die instellingen dan, want als ik er naar google kan ik het niet vinden....
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1449280/0
Zie kopje 3d brillen in de openingspost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
j3ffr3-y schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:16:
[afbeelding]
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
j3ffr3-y schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:54:
[...]

Haha goed zoeken is ook een vak :+
Bedankt!
Zoek eens op 'ray ban' O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Mijn eerste 2 bestellingen van FP waren binnen respectievelijk 8 en 9 werkdagen binnen. Netjes!
Registred airmail tracken lukt me ook niet.... Steeds foutmelding.... Ik zie het wel verschijnen in de bus, maar tot nu tke erg te spreken over fp! Beter dan dx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:41
* citruspers grinnikt

volgens mij gaat er echt iets mis bij DX, ik heb 1x een xbox 360 wireless gaming receiver gekocht, en redelijks nel binnen gekregen..alleen kreeg ik er 1 of 2 maand geleden nog eentje binnen....en vandaag weer eentje xD

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
citruspers schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 00:10:
* citruspers grinnikt

volgens mij gaat er echt iets mis bij DX, ik heb 1x een xbox 360 wireless gaming receiver gekocht, en redelijks nel binnen gekregen..alleen kreeg ik er 1 of 2 maand geleden nog eentje binnen....en vandaag weer eentje xD
Nou alleen maar beter toch, trouwens ik wil er wel één van je.
T7D_Sneezy schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:48:
Mijn eerste 2 bestellingen van FP waren binnen respectievelijk 8 en 9 werkdagen binnen. Netjes!
Registred airmail tracken lukt me ook niet.... Steeds foutmelding.... Ik zie het wel verschijnen in de bus, maar tot nu tke erg te spreken over fp! Beter dan dx
Hier na 20 werkdagen nog steeds niks ontvangen..

EDIT: Net door PostNL gebeld, dat op mijn pakket alleen mijn straat stond en geen huisnummer, hoe is dit in godsnaam mogelijk, ik heb met paypal betaald waar ik altijd mee betaal. :/

Krijg nu wel het pakket binnen van FP vandaag, weet alleen niet welke van de twee, dan zullen ze me over een paar dagen wel nog een keer bellen over die andere.

Die man aan de telefoon zei, ja het is namelijk een pakketje uit Hong-Kong, met zo'n toon van.. What the hell bestel jij nou weer daar vandaan. :P

[ Voor 53% gewijzigd door Jackson6 op 14-07-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Vandaag weer een bestelling van focalprice binengekregen;
Deze accu voor mijn SII.
Besteld op 29/6, shipped op 2/7 dus heeft er 12 dagen over gedaan om uit china te komen, best netjes!
1 probleem echter, ik heb een verkeerde accu door de bus gekregen!
het gaat om deze accu; http://i56.tinypic.com/2lc9o9f.gif

Heb meteen nadat ik dit ontdekte ff RMAtje aangevraagd(alhoewel het bij de chinese webshops niet echt om Return to MAnufacturer gaat)
Al vrij snel kreeg ik dit antwoord op mijn aanvraag;

7/14/2011 Bella.Lu Replied:
Dear customer,

Sorry for any inconvenience. We can resend the one you ordered. However, whether you can accept the item you got at 4$?

Have a nice day!

Sincerely yours’
Bella.Lu

Bedoelen ze hiermee dat de order van $6.55 naar $4 gaat in mijn order history, of dat ik 4 dollar moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Denk dat ze bedoeling dat de accu op $4 komt, dus dat je het teveel betaalde terug krijgt ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik denk dat ze bedoelen dat je voor 4 $ de juiste krijgt (en je deze mag houden)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Oh ja, dat was ik vergeten te vermelden; de dag nadat ik deze accu had besteld is de prijs gezakt van $6.55 naar de huidige $4.19. Zo flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Vandaag m'n DX pakket binnengekregen was shipped op 9-7 , dik tevreden, van focalprice nog niks ontvangen, shipped op 15-6 dus hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:39
Heeft iemand nog leuke dingen op DealExtreme besteld? Ik wil iets bestellen, maar heb geen idee wat.. Wat zijn leuke items?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:17
Powerball
Ik heb er drie gekocht. Kwalitatief natuurlijk minder dan de 5 maal duurdere NSD powerball die in winkels te krijgen is, maar nog steeds zeer goed. Maakt dus wel wat meer geluid, ratelt meer en ligt minder fijn in de hand, maar ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Mijn bestelling bij FP bestond uit 4 artikelen, en was boven de $20 dus kreeg gratis registered shipping.
Nu heb ik vandeweek een pakketje van ze gekregen met daarin 2 van de 4 artikelen. Is dat normaal, of kan ik beter even contact opnemen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blamm schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:26:
Mijn bestelling bij FP bestond uit 4 artikelen, en was boven de $20 dus kreeg gratis registered shipping.
Nu heb ik vandeweek een pakketje van ze gekregen met daarin 2 van de 4 artikelen. Is dat normaal, of kan ik beter even contact opnemen denken jullie?
Staat er bij die order shipped of Partially Shipped ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:21
Ik zou mij voorlopig nog even geen zorgen maken. Het komt wel vaker voor dat ze bestellingen in delen verschepen. Dit gebeurd vaak als een deel nog niet uitgeleverd kan worden, dan sturen ze het beschikbare deel van de bestelling alvast op. Waarschijnlijk zul je de andere twee producten dus gewoon nog krijgen en als het goed is notificeren ze je ook dat dit deel ook geshipped is.

Ik wacht nu al 30 dagen op mijn bestelling van FP (besteld op 15/06). Andere bestellingen zijn allemaal onder de 12 dagen binnengekomen, dus ik vond dit wel erg vaag. Gelijk maar even een vraag gesteld en FP zegt dat shippen naar NLD minimaal 50 dagen kost :') Juist... Op hun eigen site staat: 7-15 business days.
Anyway, ik ga natuurlijk niet die 50 dagen afwachten, dan verlies je je mogelijkheid tot PayPal claim, dus ik wacht nog 10 dagen en dan ga ik maar eens een RMA + PayPal claim indienen, anders wordt je genaaid waar je bij staat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DustSpinner schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:51:
Ik zou mij voorlopig nog even geen zorgen maken. Het komt wel vaker voor dat ze bestellingen in delen verschepen. Dit gebeurd vaak als een deel nog niet uitgeleverd kan worden, dan sturen ze het beschikbare deel van de bestelling alvast op. Waarschijnlijk zul je de andere twee producten dus gewoon nog krijgen en als het goed is notificeren ze je ook dat dit deel ook geshipped is.

Ik wacht nu al 30 dagen op mijn bestelling van FP (besteld op 15/06). Andere bestellingen zijn allemaal onder de 12 dagen binnengekomen, dus ik vond dit wel erg vaag. Gelijk maar even een vraag gesteld en FP zegt dat shippen naar NLD minimaal 50 dagen kost :') Juist... Op hun eigen site staat: 7-15 business days.
Anyway, ik ga natuurlijk niet die 50 dagen afwachten, dan verlies je je mogelijkheid tot PayPal claim, dus ik wacht nog 10 dagen en dan ga ik maar eens een RMA + PayPal claim indienen, anders wordt je genaaid waar je bij staat natuurlijk.
Die 50 dagen zijn als je hem unregistered laar verzenden. Ik heb vorige week op FP en DX een aantal bestellingen gedaan om te testen welke sneller is. Heb de zelfde producten besteld. Die van FP zijn al verzenden en van DX nog Order Recieved. Vind DX toch wel erg langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 18-09 18:04
DustSpinner schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:51:

Laats kreeg ik unregistered airmail binnen 8 werkdagen......
50 dagen lijkt me wel erg sterk... komt het dan met een bakfiets?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:21
Denk het :+ Maar 50 dagen is natuurlijk onzin, dat is gewoon om onder die claim vandaan te komen. Hun eigen site meld 7-15 business days voor unregistred shipping naar NLD. Dat het wat langer kan duren; natuurlijk, maar 50 dagen is wel een uiterste, dat is 3x de 'normale' tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Laatst online: 22:08

Sorbo

Uw hulp in huis!

Nou, DX heeft weer netjes geleverd :) Drie weken geleden een aantal dingen besteld, verdeeld over 4 pakketjes (3 dure lampen en wat kleine meuk). De lampen zijn vorige week al, verdeeld over twee dagen, binnen gekomen, en eergisteren stond de postbode voor de (dichte) deur met het laatste pakketje. Redelijk snel geleverd dus, en alles is 100% in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 16:07

Ryber

'Raaiber'

Mijn bestelling bij DX staat ondertussen sinds 28-6 op "departure from outward office of exchange"..

Beetje jammer, helemaal omdat ik in de tussentijd nog een bestelling bij BIC had gedaan en die is alweer een geleden binngekomen (6 dagen na het plaatsen van de bestelling, dus echt top!)

Dit zal toch mijn laatste bestelling bij DX geweest zijn, volgende keer maar bij FP bestellen of BIC.

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:25
Mijn Dr Dre Studio's binnen en ze bevallen mij goed. Geluid wat er uit komt is ook mooi, mooie strakke bas. Bouwkwaliteid is ook gewoon goed. En ze zitten echt heel super. Heb hem ook open gemaakt om te zien wat er in zit. hier zijn een paar foto's.
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/351uw5z.jpg
met serial en dr dre handtekening dus.
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2eb8oqs.jpg
geen idee wat dat doet..
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/33mpwlh.jpg
2 way? als ik het bekijk lijkt het mij eerder een microphone maar dat lijkt mij weer te onlogish...
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/9a69ky.jpg
heb deze trouwens niet gekocht van dealextreme of andere free shipping sites.. de mijne komt van taobao, dat is een soort ebay en alleen bedoelt voor de chinese. beats kosten daar ongeveer 30-40 euro excl verzenden.
DOEN DE FOTO'S HET BIJ JULLIE?

[ Voor 53% gewijzigd door saveljos op 17-07-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 23:17
saveljos schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:31:
Mijn Dr Dre Studio's binnen en ze bevallen mij goed. Geluid wat er uit komt is ook mooi, mooie strakke bas. Bouwkwaliteid is ook gewoon goed. En ze zitten echt heel super. Heb hem ook open gemaakt om te zien wat er in zit. hier zijn een paar foto's.
[afbeelding]
met serial en dr dre handtekening dus.
[afbeelding]
geen idee wat dat doet..
[afbeelding]
2 way? als ik het bekijk lijkt het mij eerder een microphone maar dat lijkt mij weer te onlogish...
[afbeelding]
heb deze trouwens niet gekocht van dealextreme of andere free shipping sites.. de mijne komt van taobao, dat is een ebay en alleen bedoelt voor chinese. beats kosten daar ongeveer 30-40 euro excl verzenden.
DOEN DE FOTO'S HET BIJ JULLIE?
Ik heb ze hier net kunnen openen,
Ze doen het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvH
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 10:06
[b]saveljos schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:31:[/
geen idee wat dat doet..
[afbeelding]
Volgens mij hebben de echte beats noice cancelation.
Dan neemt hij met de microfoon "ruis" op zodat hij het actief kan uitfilteren.
Wel mooi als dat op deze ook zit! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Laatst online: 18-09 22:38
Over 3V cash:
Is het bij DX, FP en BC mogelijk met visa te betalen?
Komen er buiten de 3v aankoopkosten andere kosten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
remcoboy1479 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:49:
Over 3V cash:
Ik raad je aan om gewoon Paypal in combinatie met je Visa creditcard te gebruiken.. werkt prima en dubbele shipment verzekering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
tokko1 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 00:06:
[...]

Ik raad je aan om gewoon Paypal in combinatie met je Visa creditcard te gebruiken.. werkt prima en dubbele shipment verzekering!
Elke keer de nieuwe kaart invoeren?

Zijn er nog Tours te koop in China? DX, LT, FP geen heeft ze meer..

[ Voor 14% gewijzigd door remcoboy1479 op 19-07-2011 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:49:
Over 3V cash:
Houd er rekening mee dat je transferkosten krijgt over je 3V betaling. Ik kocht wat op Ebay bij Buyincoins en ik moet 1 euro meer afrekenen door euro om te zetten naar dollar, en volgens mij ook nog een Paypal fee. Maar dat is niet helemaal duidelijk. De 3V afrekening laat alleen "fee" zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
  • Laatst online: 30-08 09:29
Ook ik heb weer besteld bij DX en netjes met twee weken lag er een briefje van PostNL in de bus dat ik mijn pakketje moest ophalen omdat er voor getekend moest worden... Ik snapte dit niet, al mijn vorige bestellingen kwamen zo door de brievenbus alleen als het pakketje te groot was moest ik er voor tekenen. Ik had alleen maar platte spullen besteld en met het ophalen was het duidelijk dat dit gemakkelijk door de brievenbus had gekund.. Iemand enig idee waarom ik moest tekenen voor ontvangst? Of hebben jullie dit altijd?

Ik wacht nu nog op de rest van mijn bestelling, hopende dat die wel door de brievenbus word gegooid (daar zitten maar 100 mini dobbelsteentjes in.. niet groot ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Voor de geinteresseerden: een datum/status overzicht van mijn laatste bestelling bij Deal Extreme.

28-06-2011: Besteld en betaald (via express checkout pay-pal)
28-06-2011: Pending (dus 5 dagen lang stond ie op pending...)
03-07-2011: Packaging (dus 4 dagen lang stond ie op packaging...)
07-07-2011: Verzonden met chinese RAxxxxxxx trackcode gekregen (welke ik [url="ttp://www.track-trace.com/post"]hier[/url] volgde)
12-07-2011: Aangekomen in Nederland (volgens PostNL)
13-07-2011: Gesorteerd in Nederland
14-07-2011: Aangeboden bij mij thuis

Dus iets meer dan 2 weken. Redelijk snel dus. Op de [url="ttp://www.track-trace.com/post"]internationale tracktrace website[/url] kon ik het pakketje alleen maar volgen tot het moment dat de status stond op "Passed Chinese Customs". Daarna bleef ie dus voor een week lang daar op staan en werd er (plotseling) op 14-07 een pakketje bij mij aangeboden en kon ik aan de hand van de Nederlandse Tracktrace code kijken wanneer het pakketje in Nederland was aangekomen. Ik moest tekenen voor ontvangst. En het paste bij mij niet door de brievenbus.

Het totaal was trouwens 22 dollar. Het bevatte 3 RB brillen en wat kabeltjes. Op de buitenkant van het pakketje (-->bubbeltjes envelop) stond dat de totale waarde 16 dollar was en dat er maar 2 brillen en 1 kabeltje in zat :+

[ Voor 4% gewijzigd door silmaril8 op 19-07-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
W00fer schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:15:
[...]

Houd er rekening mee dat je transferkosten krijgt over je 3V betaling. Ik kocht wat op Ebay bij Buyincoins en ik moet 1 euro meer afrekenen door euro om te zetten naar dollar, en volgens mij ook nog een Paypal fee. Maar dat is niet helemaal duidelijk. De 3V afrekening laat alleen "fee" zien.
Wat is qua kosten beter, doen alsof je geen paypal hebt en zonder account betalen of als toevoegen op je paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Levertijd van bijna 5 maanden :D
http://www.dealextreme.co...e-led-1-377-3-sr621-56218

Besteld:
Date: 2/20/2011 3:20:19 PM

Nu nog wachten tot hij binnenkomt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:40
SinergyX schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:56:
Levertijd van bijna 5 maanden :D
http://www.dealextreme.co...e-led-1-377-3-sr621-56218

Besteld:
Date: 2/20/2011 3:20:19 PM

Nu nog wachten tot hij binnenkomt :P
Ik zou al lang gaan zeuren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoboy1479 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 06:01:
[...]

Elke keer de nieuwe kaart invoeren?

Zijn er nog Tours te koop in China? DX, LT, FP geen heeft ze meer..
Nu je het zegt.. De Tour SKU van FP was: EP331B Maar die is inderdaad weg. Maar daarvoor in de plaats zijn deze gekomen: EP695X

p.s. Dit is een foto van een mede FP die een foto geupload heeft van wat je krijgt:

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/6268/img0195yy.jpg
Erg fake dus zou ze ook niet proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:38
al doelloos surfend op focal price, kwam ik deze tegen

http://www.focalprice.com...Handset_for_iPhone_4.html

;( serieus.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Laatst online: 22:25
fender89 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:08:
al doelloos surfend op focal price, kwam ik deze tegen

http://www.focalprice.com...Handset_for_iPhone_4.html

;( serieus.... :+
ik vind hem anders best vet hoor :P
(wel overpriced)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruwlijk dat! :+ Leuk om kado te geven aan je pa ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
Mijn oog viel op deze "Rapoo" muis voor m'n Macbook Pro:

http://www.dealextreme.co...ceiver-black-1-x-aa-59779

Maar 20 euro voor een muis die misschien niet op m'n mac werkt is een beetje tricky.

Hier heb je een goedkopere versie:
http://www.dealextreme.co...lack-silver-2-x-aaa-57452

EDIT:

Deze lijkt wel HEUL erg op de eerste + hij is bluetooth + goedkoper:
http://www.dealextreme.co...-optical-mouse-1-aa-50292

[ Voor 37% gewijzigd door Hoteldebotel op 19-07-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 17-09 13:02
Als je het dan toch wil proberen, dan kan je beter op ebay.com kijken. Zoek gewoon op Rapoo 3500 en sorteer op 'price+shipping: lowest first'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
bertalizer schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:08:
Als je het dan toch wil proberen, dan kan je beter op ebay.com kijken. Zoek gewoon op Rapoo 3500 en sorteer op 'price+shipping: lowest first'.
Huzee! bedankt.

Daar staat 'ie voor 13 euro incl verzendkosten. :D

Nooit gedacht dat Ebay goedkoper zal zijn dan onze Chinezen vrienden.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoteldebotel op 19-07-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 18:30
Op 6/6/2011 het volgende besteld;

1 01320 Jet 1300-C Butane Lighter x1 Shipped USD 2.78
1 58155 Protective PU Leather Case for HTC Desire HD (Black) x1 Shipped USD 3.11
1 00091 True Green Laser Pen 5mW x2 Shipped USD 15.98
1 00000 Tracked Air Mail Service Fee x1 Shipped USD 0.01

Het is op 14/6/2011 verscheept. Heb helaas nog niks binnen!

Na gemailed te hebben met DX kreeg ik te horen dat ik nog even geduld moest hebben.. Wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Obvious answer in geval van DX: Wachten :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 18:30
Het is niet raar dat het zolang duurt dus?
Ik heb een week later een horloge besteld, die heb ik namelijk al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Het wisselt soms erg. Ik heb ook wel eens 1,5 maanden gewacht terwijl andere bestellingen maar 2-4 weken duurde. Nu dat DX ook aangeeft dat je nog even geduld moet hebben verwacht ik ook dat het gewoon nog onderweg is, aangezien dit wel vaker voorkomt.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wisselt inderdaad erg. Vorige leveringen van FP had ik allemaal binnen 10 dagen maar laatst weer een order met wat fotospullen geplaatst en die is inmiddels al 2,5 week onderweg. Het is gewoon afwachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Klop je tracking number eens in op www.track-trace.com en dan bij Post/EMS ?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alicanto
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:34
Ik heb al heel wat besteld bij DX vanwege de prijzen. De levering duurde bij mij meestal ongeveer 3 weken. Alles is tot nu toe heel aangekomen en voldeed aan mijn verwachtingen. De kwaliteit van de producten kan wel slecht zijn, dus ik raad aan goed naar de recensies te kijken. Het is ook makkelijk om bijvoorbeeld orders te annuleren zolang ze nog niet verzonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:11
Misschien staat het hier al ergens, maar kon het zo 1 2 3 niet vinden.
Ik wou voor het eerst wat bestellen op Dealextreme ( batterij voor mn Galaxy S en wat kabeltjes ) en heb dus een PayPal account aangemaakt en mn rekening is gecontroleerd.
Ik dacht dat ik nu meteen wat kon bestellen, maar ik moet nu eerst weer geld van mn eigen rekening naar mn Paypal rekening zetten.. Kan dat niet makkelijker dat het gewoon via PayPal van mn standaard rekening word afgeschreven ?
Pagina: 1 ... 55 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen