proleetfsfikke schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:40:
[...]
De Omega van €3k die ik om m'n pols heb is een automaat, trust me dat ding is geen automaat
die wind alleen andere mensen hier opAnoniem: 80673 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:46:
een automaat wind je niet op
een automaat wind zichzelf op door de beweging van je pols
Wikipedia: Automatic watch
Anoniem: 413779
Oké, ik zat dus moeilijker te denken dan nodig was. Is het dan de bedoeling om één keer per dag aan zo'n ding te draaien?
Maaruh, waarom stoppen ze in zo'n opwindding niet gewoon een batterij, zou veel makkelijker zijn, of zie ik nou iets over het hoofd?
Als je het filmpje bekijkt zie je allemaal leuke dingen gebeuren. Een batterijtje en een quarts-uurwerkje is een stuk minder interessant om naar te kijkenkaiy schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:49:
Maaruh, waarom stoppen ze in zo'n opwindding niet gewoon een batterij, zou veel makkelijker zijn, of zie ik nou iets over het hoofd?
Wat zijn mensen weer allemaal snel opgewonden hier
[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 04-07-2011 23:52 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Anoniem: 413779
Met een stopwatch de tijd bijhouden zeker?Anoniem: 286128 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:50:
Of je draait 'm zelf elk uur een uur vooruit.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 413779 op 04-07-2011 23:52 ]
we zitten wel op maandagavond niveau hier
. elkaar lekker bashen enz
. Maareh wie ziet er iets in om zijn wekker te zetten om 's nachts zijn horloge op te winden omdat hij anders te laat gaat komen op zijn werk?
Ik zie dat niet zitten hoor
.
Doe mij maar gewoon een batterij
Doe mij maar gewoon een batterij
Always look on the bright side of life.
Je zou in principe toch best zulke leuke dingen aan kunnen drijven met een batterij?fsfikke schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:51:
[...]
Als je het filmpje bekijkt zie je allemaal leuke dingen gebeuren. Een batterijtje en een quarts-uurwerkje is een stuk minder interessant om naar te kijken
Punt is dat niemand dat wil kopen. Een simpel quartz klokje is in alle opzichten praktischer dan een mechanisch uurwerk. Dus als iemand kiest voor een mechanisch uurwerk doet ie dat bewust omdat ie geen 'zielloos' stukje elektronica om z'n pols wil hebben. Menen die een handopwinder kopen weten dus ook dondersgoed dat ze die dan regelmatig op moeten winden. Maar het overgrote gedeelte van de mechanische uurwerken zijn gewoon automaten die zichzelf dus opwinden. Mijn horloge heeft sinds ik hem twee jaar geleden gekocht heb nog geen seconde stilgestaan.kaiy schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:05:
[...]
Je zou in principe toch best zulke leuke dingen aan kunnen drijven met een batterij?
Maar goed, we hebben al een Het algemeen Horloge topic, deel 5
[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 05-07-2011 00:16 ]
Had ik al gevonden, eerste link linkt door naar dode links, tweede link is de verkeerde driver.j3ffr3-y schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:08:
[...]
Tooooevallig al gegoogled? Miss is een van deze 2 't?
http://blog.cool2deal.com...etup-driver-download.html
http://www.4shared.com/file/qBLxC3_U/MD80-Driver-008.html
Ik heb echt die van het cd'tje nodig en kan ze echt nergens vinden... Er moet toch nog iemand zijn met dat cdtje?
Anoniem: 413870
Sorry, geen zin om hele topic door te spitten. Maar hoe vaak is jullie pakketje bij de douane gecheckt?
Sorry, geen zin om antwoord te geven.Anoniem: 413870 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:20:
Sorry, geen zin om hele topic door te spitten. Maar hoe vaak is jullie pakketje bij de douane gecheckt?
Kortom: neem zelf toch even de kleine moeite het topic door te spitten. Er is namelijk ook een zoekfunctie zodat je niet letterlijk elke post hoeft door te nemen.
SerieusWildfire schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:59:
[...]
Sorry, geen zin om antwoord te geven.
Kortom: neem zelf toch even de kleine moeite het topic door te spitten. Er is namelijk ook een zoekfunctie zodat je niet letterlijk elke post hoeft door te nemen.
Ik heb net 200 pagina's afgelopen. En toen ook nog eens deel 1.
AAaah verdomme!!!
http://gathering.tweakers...=douane&data[boolean]=ANDJoostje123 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:04:
[...]
Serieus![]()
Ik heb net 200 pagina's afgelopen. En toen ook nog eens deel 1.
AAaah verdomme!!!
[ Voor 17% gewijzigd door Bartske op 05-07-2011 19:19 ]
YEAH! VIP Medium bereikt op Focalprice. En dat binnen 2 maanden. (geld gaat hard)
Weet iemand of er op dealextreme Dit soort SCART naar VGA kabeltjes bestaan?
Heb beide topics al doorzocht, maar kon daarover niets vinden. Er staan op dealextreme wel een heleboel VGA naar SCART kabeltjes, maar in een review stond dat die niet andersom (scart naar vga) werkten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb beide topics al doorzocht, maar kon daarover niets vinden. Er staan op dealextreme wel een heleboel VGA naar SCART kabeltjes, maar in een review stond dat die niet andersom (scart naar vga) werkten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hallo, van Focal price kreeg ik vandaag m'n headset binnen, Kanen KM-780 alleen ik denk dat die Chinees er niet helemaal bij was toen hij mijn pakketje inpakte! Joepie ik heb een Somic DT-2104! xD Ik ga maar even kijken of deze duurder is anders zal ik wel een mailtje sturen...
Is er in China/elders goedkoop aan 2.5" hdds te komen?
Heb jij al 1 pakje ontvangen uit China dat er niet uitziet alsof het onder een pletwals heeft gelegen?remcoboy1479 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:26:
Is er in China/elders goedkoop aan 2.5" hdds te komen?
Harde schijven houden er niet van ruw behandeld te worden...
Kijk eens op pricewatch en koop het gewoon in nederland.
Jep, en als 'ie niet kapot is dan krijg je een HDD enclosure met een 2GB USB stick en 2 bouten er inbertalizer schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:41:
[...]
Heb jij al 1 pakje ontvangen uit China dat er niet uitziet alsof het onder een pletwals heeft gelegen?
Harde schijven houden er niet van ruw behandeld te worden...
Kijk eens op pricewatch en koop het gewoon in nederland.

[URL="http://tweakers.net/nieuws/73753/chinese-oplichters-vinden-truc-om-opslagcapaciteit-na-te-bootsen.html"]nieuws: Chinese oplichters vinden truc om opslagcapaciteit na te bootsen[/URL
PS:
Ik stond echt met een bek vol tanden 2 minuten geleden, een pakketje dat was gecancelled en waar ik mijn refund voor had gekregen kreeg ik vandaag in m'n handen geduwd door de TNT
Gratis Sennheisers! Huzee!
[ Voor 34% gewijzigd door Hoteldebotel op 06-07-2011 13:04 ]
Gaat om interne, maar NL is idd beter..Hoteldebotel schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:33:
[...]
Jep, en als 'ie niet kapot is dan krijg je een HDD enclosure met een 2GB USB stick en 2 bouten er in![]()
[afbeelding]
[URL="http://tweakers.net/nieuws/73753/chinese-oplichters-vinden-truc-om-opslagcapaciteit-na-te-bootsen.html"]nieuws: Chinese oplichters vinden truc om opslagcapaciteit na te bootsen[/URL
PS:
Ik stond echt met een bek vol tanden 2 minuten geleden, een pakketje dat was gecancelled en waar ik mijn refund voor had gekregen kreeg ik vandaag in m'n handen geduwd door de TNT![]()
![]()
Gratis Sennheisers! Huzee!
@Hoteldebotel Hoezo dikke shizzle en dat dan verkopen als verkapte SSD ofzo ? met '128GB' opslag
. Ik heb ook ooit een 16GB stick gekocht in china wat eigenlijk maar een 2 GB stick was. Ik had er nooit van gelezen maar stond er echt van te kijken hoe ze dat geflikt hadden
.
een week later vond ik overigens op straat een echte 16 GB USB stick. Geen gegevens van wie hij was dus it's mine now
.
Ik heb een hoop bestellingen gedaan @focal price meeste dingen voor een spiegelreflex kamera. Ik denk dat het allemaal niet zo veel waard is. Maar een paar adapterringen die zijn vast wel goed genoeg om te gebruiken. Hier in NL krijg je ook rommel!
77mm Star 6 Point 6PT Filter for 77 mm Lens (Black)
JYC Gray Graduated Filter (Gray)
JYC ND4 Neutral Density Filter (Gray)
77mm Adapter Tubes Adapting Ring for Digital Camera (Black)
72mm Adapter Tubes Adapting Ring for Digital Camera (Black)
Aluminum Alloy 72mm to 77mm Step Up Filter Ring Adapter Suitable For Digital Camera Filters Adapters Lens(Black)
Filter Holder Stand for Cameras (Black)
Pisen Screen Protector Skin Film for 3.0" Screen Camera (Transparent)
Doordat ik het lijstje hier post kom ik er achter dat ik een product per ongeluk dubbel besteld heb
. Het is nog niet shipped. Dus ik probeer een ticket in te sturen. Enkel wil FP mijn email adres niet confirmeren
. Ik ben bang dat ik 2 filters ga binnenkrijgen
een week later vond ik overigens op straat een echte 16 GB USB stick. Geen gegevens van wie hij was dus it's mine now
Ik heb een hoop bestellingen gedaan @focal price meeste dingen voor een spiegelreflex kamera. Ik denk dat het allemaal niet zo veel waard is. Maar een paar adapterringen die zijn vast wel goed genoeg om te gebruiken. Hier in NL krijg je ook rommel!
Aluminum Alloy 72mm to 77mm Step Up Filter Ring Adapter Suitable For Digital Camera Filters Adapters Lens(Black)
Doordat ik het lijstje hier post kom ik er achter dat ik een product per ongeluk dubbel besteld heb
[ Voor 0% gewijzigd door Clifdon op 06-07-2011 21:31 . Reden: *mompelt iets over bits en bytes. ]
b is bits, B is byte.clifdon schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:00:
@Hoteldebotel Hoezo dikke shizzle en dat dan verkopen als verkapte SSD ofzo ? met '128Gb' opslag. Ik heb ook ooit een 16Gb stick gekocht in china wat eigenlijk maar een 2 Gb stick was. Ik had er nooit van gelezen maar stond er echt van te kijken hoe ze dat geflikt hadden
.
een week later vond ik overigens op straat een echte 16 Gb USB stick. Geen gegevens van wie hij was dus it's mine now.
Doordat ik het lijstje hier post kom ik er achter dat ik een product per ongeluk dubbel besteld heb. Het is nog niet shipped. Dus ik probeer een ticket in te sturen. Enkel wil FP mijn email adres niet confirmeren
. Ik ben bang dat ik 2 filters ga binnenkrijgen
Geen wonder dus dat 16 Gb in werkelijkheid dus maar 2 GB is
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
pfoe is waar ook we zitten op tweakers. Daar moet ik zulke foutjes niet maken
Ja, ik heb deze en die werkt prima.maartend schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:10:
Iemand ervaring met een wifi extender van DX of uit HongKong? Haal net mijn tuinhuis niet en wil daar ook wel eens muziek naar streamen.
http://www.dealextreme.co...h-high-gain-antenna-30605
Ik heb deze van ChinaVasion linkLorem_Ipsum schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:38:
Weet iemand of er op dealextreme Dit soort SCART naar VGA kabeltjes bestaan?
Helaas niet gratis verzenden dus misschien even zoeken of je nog wat anders nodig hebt.
En niet naar scart maar S-Video of Composit.
Werkt goed op oude breedbeeld TV.
Voor een betere kwaliteit op een nieuwere TV kan je misschien beter een 2e goedkope videokaart plaatsen naar HDMI. Of externe USB videokaart in geval van notebook.
Anoniem: 154453
Gaat inderdaad een stuk vlotter dan dealextreme tegenwoordig, en nog eens zo'n 30% goedkoper.tokko1 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 23:58:
[...]
BIC is verreweg de beste site van tegenwoordig.
Relatief klein assortiment, maar wel réte snelle verzending met foto van je pakketje, goed en veilig verpakt.. niets op aan te merken!
Dat zoek ik dus niet. Ik moet er een hebben die niet op een pc wordt aangesloten, maar gewoon losstaat. Het signaal ontvangt, versterkt en doorstuurt.W00fer schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:33:
[...]
Ja, ik heb deze en die werkt prima.
http://www.dealextreme.co...h-high-gain-antenna-30605
Mijn order van Dealextreme is vandaag (in 11 dagen) aangekomen. Kan het dan nog sneller?Anoniem: 154453 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:13:
[...]
Gaat inderdaad een stuk vlotter dan dealextreme tegenwoordig, en nog eens zo'n 30% goedkoper.
Daar moet je gewoon een router voor pakken en die op WDS-modus instellen.maartend schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:13:
[...]
Dat zoek ik dus niet. Ik moet er een hebben die niet op een pc wordt aangesloten, maar gewoon losstaat. Het signaal ontvangt, versterkt en doorstuurt.
De laatste bestellingen van mei duurden allemaal langer dan 2 weken bij dealextreme. 28-6 's-nachts besteld bij BIC, vandaag 6-7 ontvangen, 6 werkdagen, de 29e was het al naar het postkantoor. Wel een nazending voor een usb wifi stick, de mini die ook bij dealextreme vorige maand niet op voorraad was en later kwam.willy1986 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 00:26:
[...]
Mijn order van Dealextreme is vandaag (in 11 dagen) aangekomen. Kan het dan nog sneller?
Net wat bij BIC bestelt voor het eerst, we shall see. Wacht nog steeds op een paar dingen van FocalPrice, zal wel niet lang meer duren 29/6
afgelopen zondag weer een bestelling bij Pandawill gedaan en maandag al shipped, daar kunnen DX en FP nog wat van leren, al waren ze vroeger ook zo snel. Erg jammer dat er nu echt vaak bijna een werkweek overheen gaat alvorens een product geshipped is bij DX en FP
Bij Dinodirect.com waren ze ook erg snel met verzenden, over het algemeen is DD iets duurder dan de rest, maar hebben wel een mega assortiment. Mijn horloge daar 26-6 besteld en 4-7 al thuis.
haha vandaag is het binnen gekomen van FP, die horloges zijn echt kak kwaliteit, maar dat had ik kunnen verwachtens1ck schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 00:54:
Net wat bij BIC bestelt voor het eerst, we shall see. Wacht nog steeds op een paar dingen van FocalPrice, zal wel niet lang meer duren 29/6
Pff hebben ze bij FP mijn email adres geverifieerd. Maar ook direct al mijn orders geshipped x_x. Mooi klte dus zit ik met een dubbel Item waar ik waarschijnlijk toch al niets aan had
. naja het was maar 9 dollar maar toch geld. Als die site nou gewoon fatsoenlijk zou werken met dat verifiëren dan had ik mijn order dus nog kunnen cancelen. Gister stond hij nog op 'packing'.
(Slaat op een bericht van eerder
)
(Slaat op een bericht van eerder
[ Voor 30% gewijzigd door Clifdon op 07-07-2011 13:29 . Reden: Even iets toevoegen :) ]
? Wat bedoel je nou precies? Wie zijn "ze" bijvoorbeeld?clifdon schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:19:
Pff hebben ze mijn email adres geverifeerd. Maar ook direct al mijn orders geshipped x_x. Mooi klte dus zit ik met een dubbel Item waar ik waarschijnlijk toch al niets aan had. naja het was maar 9 dollar maar toch geld...
[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 07-07-2011 12:29 ]
wds zegt me niet zoveel, maar ik ga eens kijken.mace schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 00:29:
[...]
Daar moet je gewoon een router voor pakken en die op WDS-modus instellen.
thnx
Best blij met Focalprice... over het algemeen iig.
Eind april/begin mei ergens een headsetje besteld, Soundmagic PL30. Dingen verstuurd en vanaf 19 mei stonden ze "departure from transit office of exchange". Ergens in juni was ik het wachten beu, FP mailtje gestuurd dat ik ze nog niet had en wat nu. Moest RMA aanvragen en dan zou ik kunnen kiezen, geld terug of nieuwe opsturen, koos voor nieuwe opsturen. Na weer lang wachten eens gemailt waar ze bleven, op hun site stonden ze op 'packing'. Bleek niet op voorraad, advies was geld terug, ook gedaan. En uiteindelijk voor wat meer geld in NL besteld en 2 dagen later binnen.
Vorige week afhaalbericht TNT, was langsgeweest en waren niet thuis. Vriendin happy... der slippers... na ophalen een enveloppe uit China. Waren mn eerste die al lang onderweg waren. Best happy... gratis koptelefoon.
Gisteren weer een TNT brief... geen afzender, niks verwacht, net ophalen... Chinese enveloppe... was het de gecancelde 2e koptelefoon. (of misschien wel de eerste...) De 2e gratis dus.
Vraag me af waar die chinezen hun geld mee weten te verdienen
Eind april/begin mei ergens een headsetje besteld, Soundmagic PL30. Dingen verstuurd en vanaf 19 mei stonden ze "departure from transit office of exchange". Ergens in juni was ik het wachten beu, FP mailtje gestuurd dat ik ze nog niet had en wat nu. Moest RMA aanvragen en dan zou ik kunnen kiezen, geld terug of nieuwe opsturen, koos voor nieuwe opsturen. Na weer lang wachten eens gemailt waar ze bleven, op hun site stonden ze op 'packing'. Bleek niet op voorraad, advies was geld terug, ook gedaan. En uiteindelijk voor wat meer geld in NL besteld en 2 dagen later binnen.
Vorige week afhaalbericht TNT, was langsgeweest en waren niet thuis. Vriendin happy... der slippers... na ophalen een enveloppe uit China. Waren mn eerste die al lang onderweg waren. Best happy... gratis koptelefoon.
Gisteren weer een TNT brief... geen afzender, niks verwacht, net ophalen... Chinese enveloppe... was het de gecancelde 2e koptelefoon. (of misschien wel de eerste...) De 2e gratis dus.
Met investeringenKeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:14:
De Chinezen zijn over een aantal jaar koploper in de wereldeconomie, count my words...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Krijg bij focalprice elke keer dat subject verkeerd heb als message wil sturen?
Kan geen RMA want is na 7dagen verzend. Iemand oplossing, of weet wat bij subject moet doen (A)
Kan geen RMA want is na 7dagen verzend. Iemand oplossing, of weet wat bij subject moet doen (A)
Aaah echt jammer heb vandaag mijn Neon binnen gekregen maar helaas gebroken, Mailtje gestuurd maar ik weet niet of ik een nieuwe krijg hoop het wel.
Vandaag mijn eerste bestelling binnen van focal price! Vorige week 28-6 besteld en nu al binnen!
Waren 2 zonnebrillen.... Best prima spul.
Waren 2 zonnebrillen.... Best prima spul.
Een berichtje versturen via: "My Message", kieken of die dat wel doet.j3ffr3-y schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:07:
Krijg bij focalprice elke keer dat subject verkeerd heb als message wil sturen?
Anoniem: 404687
Heb zojuist een aantal zonnebrillen bij DX bestelt. Ben benieuwt hoelang het duurt voor het hier is. Iemand enig idee wat het gemiddelde levertijd is ?
Een week tot twee maanden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Voor de shipment maakt het niet uit.
Sterker nog, ik split mijn bestellingen op tot 15 dollar per stuk (gratis verzekerd verzenden).
Zijn nu 5 pakketjes besteld.
Sterker nog, ik split mijn bestellingen op tot 15 dollar per stuk (gratis verzekerd verzenden).
Zijn nu 5 pakketjes besteld.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
15-6 zijn m'n iPad dock en iPhone dock verzonden van FP, nog niks binnen ...
[ Voor 66% gewijzigd door Jackson6 op 08-07-2011 01:41 ]
Dan hangt get er vanaf of de dounae ze tegenhoudt en hoe lang dan (ze gaan die brillen bekijken of het namaak is) en dan moetzen ze nog uitrekenen wat je aan douane en importkosten moet bijbetalen, enz.Anoniem: 404687 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 00:05:
Ik heb wel registered shipping. Heb voor 80USD gekocht dus zat er dan gratis bij.
Oftewel, als je dit topic wat had doorgelezen, had je geweten dat je niet slim hebt besteld.
Eergister binnen gekregen, subliem geluid na inspelen!Vince22 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:33:
edit: Knoop doorgehakt en de bose's besteld bij Focalprice.Ben benieuwd!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik heb het ook in 3x gedaan. Niet in 1 partij. Heb 30-30-20 gedaan.maartend schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:48:
[...]
Dan hangt get er vanaf of de dounae ze tegenhoudt en hoe lang dan (ze gaan die brillen bekijken of het namaak is) en dan moetzen ze nog uitrekenen wat je aan douane en importkosten moet bijbetalen, enz.
Oftewel, als je dit topic wat had doorgelezen, had je geweten dat je niet slim hebt besteld.
Echte goede service van DX lees hier maar is:tumtum100 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:12:
Aaah echt jammer heb vandaag mijn Neon binnen gekregen maar helaas gebroken, Mailtje gestuurd maar ik weet niet of ik een nieuwe krijg hoop het wel.
Dear customer
Please don't worry.
In this case, A free replacement unit has been processed for you and you will receive a notification email once we get it shipped. For the defective unit, please keep it and try to find a use to it.
You can track the replacement using your existing order number.
Best regards,
Jenny
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik heb ze ook besteldVince22 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:07:
[...]
Eergister binnen gekregen, subliem geluid na inspelen!
Ben benieuwd naar de kwaliteit.. ik ga hem voornamelijk gebruiken voor mn Dropad A8 (android tablet), 's-nachts als ik een filmpje erop kijk in bed ofzo...
Wat bedoel je precies met 'inspelen' ?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Inspelen is meer een fabeltje volgens mij. Je oren moeten gewoon wennen aan het geluid dat uit het dopje komt. Ik vind ze nog redelijk duur. mede omdat ik al 3 setjes in ear oordopjes heb liggen. Toch zou ik deze ook wel eens willen vergelijken. Ik heb ooit via Ebay een keer zeer goedkoop sony in ears gekocht. Had deze ook in Nederland gekocht en er was geen verschil te bekennen. Enkel verpakking en de opdruk van de R op het rechter oordopjes was net een andere kleur rood. Qua geluid zeker te weten geen verschil. Ik vraag mij af hoe deze bose het afleggen tegen mijn beyerdynamics
. Aangezien ik ook zeker niet geloof dat de productiekosten van legitieme producten ook maar enigszins in de buurt komen van de verkoopprijs. Tenzij je marketing meerekent enz. natuurlijk.
@mace hieronder. Idd levert bose uberhaupt deze oordoppen ?
Ik geloof echt niet dat die legitieme oordoppen zijn. Maar ik geloof er best in dat ze toch redelijk geluid kunnen produceren.
@mace hieronder. Idd levert bose uberhaupt deze oordoppen ?
[ Voor 10% gewijzigd door Clifdon op 08-07-2011 17:15 ]
Ik heb vorige week mijn order van DealExtreme geannulleerd maar hij staat nu nog steeds op Pending Refund Authorization wat zou ik doen? Mijn geld terug halen met paypal? Of is het normaal dat het een week duurt voor je een refund krijgt?
een week wel, maar ik zou refund via paypal doen, dan krijg je het geheid.Fastclaimer schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:11:
Ik heb vorige week mijn order van DealExtreme geannulleerd maar hij staat nu nog steeds op Pending Refund Authorization wat zou ik doen? Mijn geld terug halen met paypal? Of is het normaal dat het een week duurt voor je een refund krijgt?
Onze router is door een installeur goed gemaakt (a 50€/uur). Is een wds router instellen makkelijk? Nog nooit iets mee gedaan. Weet niet eens de instellingen/inlog van de router die er al staat.
Iemand een tip voor een goedkoop routertje ervoor (evt. China) of kan het met elke (bijv. www.dealextreme.com/p/zyx...ss-broadband-router-33917 )
Iemand een tip voor een goedkoop routertje ervoor (evt. China) of kan het met elke (bijv. www.dealextreme.com/p/zyx...ss-broadband-router-33917 )
[ Voor 16% gewijzigd door remcoboy1479 op 08-07-2011 19:50 ]
Direct na het uitpakken klonken ze iets "blikkiger" als na een paar uur spelen. Tenminste, IMHO..Vis schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:51:
[...]
Ik heb ze ook besteld![]()
Ben benieuwd naar de kwaliteit.. ik ga hem voornamelijk gebruiken voor mn Dropad A8 (android tablet), 's-nachts als ik een filmpje erop kijk in bed ofzo...
Wat bedoel je precies met 'inspelen' ?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Welk type was het?Anoniem: 366640 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:59:
Koop nooit een nep 'htc' oplader, hij ontplofte
gelukkig mobiel er niet aan.
Ik heb nu deze: http://www.dealextreme.co...ildfire-g8-100-240v-40962
icm http://www.dealextreme.co...for-htc-g8-wildfire-50656
Nog geen problemen ondervonden...
Die van mij ook vorige week..Anoniem: 366640 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:59:
Koop nooit een nep 'htc' oplader, hij ontplofte
gelukkig mobiel er niet aan.
Ik dacht care kan gebeuren ik bestel wel nieuwe..
Maar toen las ik op een ander forum iemand met hetzelfde probleem..
Nouja ik denk dan laat ik het weten ook dat ze zooi verkopen..
Volgende dag mail voor gratis nieuwe, en vrij snel op packagimg. Dag later al shipped
Oude mag ik houden. Iets als "Zie maar wat je er mee doet, wij hoeven m niet meer terug" stond er ook XD
Intussen wacht ik al wel een week op een ander pakketje die nog steeds op "order recieved" staat maargoed..
Komt vanzelf wel hoop ik
Pls stuur die lui ook een mail en zeg dat ze die unit heel rap uit het assortiment moeten halen..
[ Voor 15% gewijzigd door SmiGueL op 09-07-2011 00:59 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Anoniem: 414440
ik ben altijd zeer tevreden geweest met DX maar heb nu een beetje de balen. Op 26_6 is mijn bestelling verstuurd maar sinds 29 _6 blijft hij op depature from outward office staan. Vind t zo vreemd dat hij daar nu al 10/11 dagen op blijft hangen. Heb het nare gevoel dat mijn pakketje verdwenen is
nou en ? Als het zo is en je mailt ze dat je niets hebt gekregen (wel na heel lang wachten) dan krijg je waarschijnlijk toch een vervangend pakket.
Hier is laatst toch een hele discussie geweest over de Dr. Dre oordopjes? Mag daar nu wel of niet over gepraat worden?
Dat ligt er aan wat je wilt vragen volgens mij. Je mag niet vragen naar een veilige manier om deze het land binnen te krijgen mits deze identiek zijn aan merkproducten.
Nouja, mijn vraag. Ik heb ze van DX, maar die vallen qua kwaliteit enorm tegen. Ik vroeg me dus af of ze op andere plekken beter zijn omdat jullie best wel enthousiast waren.
FP, DX, BIC, halen het waarschijnlijk allemaal uit dezelfde fabriek..--Christiaan-- schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 22:54:
Nouja, mijn vraag. Ik heb ze van DX, maar die vallen qua kwaliteit enorm tegen. Ik vroeg me dus af of ze op andere plekken beter zijn omdat jullie best wel enthousiast waren.
Je moet alleen even geluk hebben dat de Chinees een goede dag had in de fabriek.
Of dat je een half gaar gehoor hebt, en het verschil tussen slecht en goed met een equalizer compenseert tot bijna aanvaardbaar, en dan denkt waar voor je geld te hebben.Hoteldebotel schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:12:
[...]
FP, DX, BIC, halen het waarschijnlijk allemaal uit dezelfde fabriek..
Je moet alleen even geluk hebben dat de Chinees een goede dag had in de fabriek.
Neppe shit, ouwe, zeggen we dan.
Die van mij waren niet slecht. Ik heb ze gekocht bij Pandawill. Ze waren toen ook nog wat duurder. 17 euro geloof ik.
Toen was de Dr. Dre rage nog niet zo hevig als hij nu is. Ik durf er bijna niet meer mee te lopen, ik vond ze er gewoon gaaf uitzien in "The Book of Eli".
Maar uiteindelijk kies ik nu toch meestal gewoon weer voor mijn oude Creative dopjes, die zijn volgens mij toch net wat beter.
Toen was de Dr. Dre rage nog niet zo hevig als hij nu is. Ik durf er bijna niet meer mee te lopen, ik vond ze er gewoon gaaf uitzien in "The Book of Eli".
Maar uiteindelijk kies ik nu toch meestal gewoon weer voor mijn oude Creative dopjes, die zijn volgens mij toch net wat beter.
[ Voor 7% gewijzigd door SaN op 10-07-2011 00:48 ]
Anoniem: 379471
Al drie maal besteld bij DX, en steeds goede ervaring
Magneetjes in een 100 pack twee keer, en een stuk of 8 laser balpennen (die hadden wel een beperkte levensduur).
Laatst m'n eerste bestellingen gedaan. 7 dagen na verzenden kwamen er een paar artikelen binnen. Zag er goed uit en alles werkte (alleen de koelpasta nog niet getest). 8 dagen na verzenden kwamen er nog een paar dingen binnen (waaronder m'n zonnebril!). Nu wacht ik alleen nog op een zippo en een PCI diagnostisch kaartje, maar ze zeiden zelf 7 tot 10 dagen, dus ik wacht geduldig af.
Maar door de lage prijzen en dat ik nu al het meeste binnen heb weet ik zeker dat ik vaker ga bestellen. Prima winkel!
Maar door de lage prijzen en dat ik nu al het meeste binnen heb weet ik zeker dat ik vaker ga bestellen. Prima winkel!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
WDS werkt niet met WPA-TKIP of WPA-AES of WPA2. Laatst nog een heel weekend mee zitten knoeien. Of je moet gaan werken met firmware mods.mace schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 00:29:
[...]
Daar moet je gewoon een router voor pakken en die op WDS-modus instellen.
In theorie kan het niet, in de praktijk doen ze dat door een truuk. Maar veilig is het niet.
[ Voor 14% gewijzigd door W00fer op 10-07-2011 21:34 ]
Zouden jullie deze mij aanraden? : http://www.dealextreme.co...chometer-wristwatch-14045
Hangt van je verwachtingen af. Een mechanisch horloge voor $20, wat verwacht je daar zelf van?
heb deze hier ook liggen en een ander type, zie eerder in dit topic. ben er wel tevreden over hoor.tumtum100 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:02:
Zouden jullie deze mij aanraden? : http://www.dealextreme.co...chometer-wristwatch-14045
Hij ziet er prachtig uit. Denk dat ik er zelf ook 1 bestel. Die IK's zien er ook wel goed uit, maar die zijn niet echt goedkoper op DE dan andere sites.
Heb er al een aantal bekeken op DE, maar kan toch niet beslissen. Nu gewoon de knoop doorgehakt en die besteld.
Heb er al een aantal bekeken op DE, maar kan toch niet beslissen. Nu gewoon de knoop doorgehakt en die besteld.
[ Voor 27% gewijzigd door Ample Energy op 10-07-2011 22:18 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Op zich wel grappig dat ie een tachymeter-indeling op de bezel heeft maar dat de functie zelf ontbreekt op het uurwerk.
Heb hem besteld ziet er wel mooi uitSaN schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:13:
De reviews zijn goed. Hoe erg kan het tegenvallen voor €15,-? Lijkt me wel een gokje waard
@Gh0stw4lk3r Heb nu ook dezelfde als jou besteld ziet er ook wel nice uit
[ Voor 14% gewijzigd door tumtum100 op 10-07-2011 22:29 ]
Is het niet de bedoeling dat je dit handmatig moet doen op horloges? Niet dat ik het gebruik of zelfs perfect weet wat het is, maar volgens mij moet je hem zelf op de goede stand zetten en dan na een tijdje (afstand) kijken waar de wijzer op staat, zodat je je snelheid weet.fsfikke schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:24:
Op zich wel grappig dat ie een tachymeter-indeling op de bezel heeft maar dat de functie zelf ontbreekt op het uurwerk.
Nope, om van de tachymeter gebruik te maken moet er ook een stopwachtfunctie op zitten. Zonder dat is het vrij nutteloos/decoratief.Siempie schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:36:
[...]
Is het niet de bedoeling dat je dit handmatig moet doen op horloges? Niet dat ik het gebruik of zelfs perfect weet wat het is, maar volgens mij moet je hem zelf op de goede stand zetten en dan na een tijdje (afstand) kijken waar de wijzer op staat, zodat je je snelheid weet.
Maar er lijkt achter het uurwerk wel een gewichtje te hangen dus dat deel van de beschrijving dat het een automaat is klopt in dit geval wel.
Dat heb ik wel eens erger gehad..tumtum100 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:54:
[...]
Echte goede service van DX lees hier maar is:
[...]

Dat is hun 1e offer. Als je doorvraagt voor een volledige refund gaan ze daar in het algemeen altijd mee akkoord.Noxious schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:53:
[...]
Dat heb ik wel eens erger gehad..een $55 touch screen module kwam gebroken binnen en ik kreeg alleen $10 store tegoed...
Anoniem: 329694
Dat is mijn ervaring idd, door drammen en het komt goed! (Y)Anoniem: 404687 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 23:15:
[...]
Dat is hun 1e offer. Als je doorvraagt voor een volledige refund gaan ze daar in het algemeen altijd mee akkoord.
Dat zou ik ook zeker doen 50 dollar is veel geld als je kijkt wat je er allemaal mee kan doenAnoniem: 329694 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 23:24:
[...]
Dat is mijn ervaring idd, door drammen en het komt goed! (Y)
Ik heb bericht terug van de customer support
Ze maken het geld deze week nog terug naar mijn paypal account. Alleen wat ik dan wel weer apart vond is dat de status van mijn bestelling nu: Shipped en completed is , terwijl ik mijn order geannuleerd heb.
Ik zoek toch maar een 300mbps usb dongle, betere snelheid.
Die van HetRatje is dan niks, is 150.
Eisen:
- 300mbps
- usb aansluiting
- Groot bereik
- Onder €20
Zag zelf www.dealextreme.com/p/usb...ess-network-adapter-80112 alleen is die niet echt groot bereik.
Iemand een goede tip?
Die van HetRatje is dan niks, is 150.
Eisen:
- 300mbps
- usb aansluiting
- Groot bereik
- Onder €20
Zag zelf www.dealextreme.com/p/usb...ess-network-adapter-80112 alleen is die niet echt groot bereik.
Iemand een goede tip?
1 verdieping lager gebruikt, maar groot bereik voor evt gebruik beneden/tuin.Anoniem: 286128 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:01:
Alsof je boven de 150 mbps haalt, op groot bereik.
Dag Allen,
Ik heb een brief gekregen van postnl dat ze een pakketje hebben van mij en of ik binnen 30 dagen een formulier wil invullen inclusief de waarde van de procuten. Nou heb ik voor ongeveer 140 euro aan 'nep' oordopjes gekocht. Mijn vraag is, ben/was ik illegaal bezig geweest toen ik deze 'nep' oordopjes heb gekocht? =\ Wat kan de douane hiermee doen als ik aangeef dat het inderdaad 140 euro is? Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Ik neem toch aan dat ik alleen de omzetbelasting hierover moet betalen?
Ik heb een brief gekregen van postnl dat ze een pakketje hebben van mij en of ik binnen 30 dagen een formulier wil invullen inclusief de waarde van de procuten. Nou heb ik voor ongeveer 140 euro aan 'nep' oordopjes gekocht. Mijn vraag is, ben/was ik illegaal bezig geweest toen ik deze 'nep' oordopjes heb gekocht? =\ Wat kan de douane hiermee doen als ik aangeef dat het inderdaad 140 euro is? Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Ik neem toch aan dat ik alleen de omzetbelasting hierover moet betalen?
Vandaag mijn tweede dual PS2 controller to USB converter binnengekregen link. Eerste werkt nog steeds perfect (PS2 controllers liggen hier toch maar stof te happen) en mijn vriend wou er ook een... Kost toch bijna niets 
Deze kwam net zoals mijn vorige bestelling echt snel binnen. Anderhalve week
Deze kwam net zoals mijn vorige bestelling echt snel binnen. Anderhalve week

Android developer & dürüm-liefhebber
Hebben ze één pakketje onderschept, of allemaal?Omniferious schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:51:
Dag Allen,
Op dat moment gewoon eerlijk zijn, en de prijs opgeven die je hebt betaald. Als ze later iets vragen, zeg dan dat je niet wist dat deze nagemaakt waren. Maar met liegen rijd je jezelf vast.Omniferious schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:51:
Dag Allen,
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ik zoek eigenlijk een lcd schermpje om op mijn mediaplayer aan te sluiten. Deze zit nu namelijk op de beamer aangesloten maar als ik alleen een cd wil aanzetten moet ik dan percee heel de beamer aanzetten. Ik zou graag een klein scherm b.v. 7" willen hebben hiervoor. Weet iemand of DX/BIC/FP etc. misschien zo'n scherm verkoopt ?
Weet iemand wat "Confirm receipt Status" betekent?

Order is vorige week donderdag geplaatst en meteen betaald met Paypal. Paypal heeft het ook al van mijn rekening afgehaald. Dus dat is het in ieder geval niet lijkt me.
Ik kan trouwens niet op ConfirmReceipt drukken.
Edit: mijn vorige orders gingen gewoon goed en ik kreeg niet deze status. Het verschil met de vorige orders is wel dat ik nu een ander verzend adres heb opgegeven (spullen zijn voor een maat van me). Zou dat het kunnen zijn?

Order is vorige week donderdag geplaatst en meteen betaald met Paypal. Paypal heeft het ook al van mijn rekening afgehaald. Dus dat is het in ieder geval niet lijkt me.
Ik kan trouwens niet op ConfirmReceipt drukken.
Edit: mijn vorige orders gingen gewoon goed en ik kreeg niet deze status. Het verschil met de vorige orders is wel dat ik nu een ander verzend adres heb opgegeven (spullen zijn voor een maat van me). Zou dat het kunnen zijn?
[ Voor 25% gewijzigd door silmaril8 op 11-07-2011 19:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen