Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kunt wachten of je kunt niet wachten (dan krijg je je geld terug). Daar kun je ze over contacteren. Zeggen dat ze het nu moeten leveren heeft weinig zin als het out of stock is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-08 09:29
Marzman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:43:
Je kunt wachten of je kunt niet wachten (dan krijg je je geld terug). Daar kun je ze over contacteren. Zeggen dat ze het nu moeten leveren heeft weinig zin als het out of stock is.
Dat is het nou juist, als het echt sold out was, wil ik mijn geld wel terug, maar het artikel staat nog op leverbaar (4-7 days). Ik zal ze wel mailen hoelang ze denken dat het nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja, daarover kan je ze dan dus contacten ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Nog steeds geen refund gehad :( gaat wel erg lang duren zo.. Straks maar een ticket aanmaken denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had voor je cancel gewoon ticket aangemaakt, dan vragen ze je alternatieven, geef gewoon ook wat niet-in-stock producten op en dan komen ze zelf met de vraag voor cancel. Dan zetten ze direct na je akkoord de cancel in gang, ik had 3 dagen later mijn geld al terug.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:17
Yrck schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:55:
Kijken ze ook naar je adres? Bestel echt ontzettend veel bij DX dat zelfs de postbode van de pakketdienst afvraagt wat ik toch allemaal koop. Nu ken ik die man ook maar zou dit bij de douane opvallen? Als ze elke week grote en kleine pakketten verwerken van één adres dan gaat dit toch opvallen?
Bij mij zijn ze ook al ~15 keer aan de deur geweest, de pakketdienst kijkt ook steeds raar. Hij maar vragen wat er allemaal in zit. Mn moeder op dr beste chinees uitleggen dat het zo goedkoop is daar :+
Zei gister dat er nog 5 pakketjes komen, zet de koffie maar klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
SinergyX schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:30:
Had voor je cancel gewoon ticket aangemaakt, dan vragen ze je alternatieven, geef gewoon ook wat niet-in-stock producten op en dan komen ze zelf met de vraag voor cancel. Dan zetten ze direct na je akkoord de cancel in gang, ik had 3 dagen later mijn geld al terug.
Nee had cancel order gedaan in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:32
JackPoint schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:31:
[...]

Bij mij zijn ze ook al ~15 keer aan de deur geweest, de pakketdienst kijkt ook steeds raar. Hij maar vragen wat er allemaal in zit. Mn moeder op dr beste chinees uitleggen dat het zo goedkoop is daar :+
Zei gister dat er nog 5 pakketjes komen, zet de koffie maar klaar!
Jouw man van de pakjesdienst spreekt alleen chinees? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Marzman schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:34:
Mja, ik heb dus de duurdere gekozen omdat ik bestelde voor hier terug te lezen ;) Dat is dus de trick. Ik ben benieuwd of het veel scheelt op 50 dollar (heb nog geen europrijs gezien, maar dat komt misschien door de creditcard) :)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24914
Besteld op 10-08, ik ben benieuwd hoe lang het duurt. Vorige bestellingen duurden van twee tot vier weken. Ik hoor hier mensen over 10 dagen, maar dat lijkt me erg snel. Als ik zelf dingen naar Azie stuur duurt het ook ongeveer twee weken.
Mijn accu kwam net binnen, heeft er dus precies twee weken over gedaan. Zat in een kartonnen doosje die weer gesealed was met bubletjesplastic en nog dicht was. Ik weet alleen nog niet of ik hem al aan durf te sluiten, liever doe ik dat als ik ook mijn netsnoer binnen is van DX omdat het continu wegvallen en weer terugkomen van de stroom ook niet bevorderlijk zal zijn voor de accu.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Marzman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:53:
[...]

Mijn accu kwam net binnen, heeft er dus precies twee weken over gedaan. Zat in een kartonnen doosje die weer gesealed was met bubletjesplastic en nog dicht was. Ik weet alleen nog niet of ik hem al aan durf te sluiten, liever doe ik dat als ik ook mijn netsnoer binnen is van DX omdat het continu wegvallen en weer terugkomen van de stroom ook niet bevorderlijk zal zijn voor de accu.
Op welke dag is het verzonden? Had twee bestellingen besteld voor vrienden op 13-8. 18-8 stond er dat ze uit Hongkong weg zijn gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
jaj, mijn pakketje is nu bij hong kong mail :D

Ik meld het wel hoe lang eht duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Yrck schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:03:
[...]

Op welke dag is het verzonden? Had twee bestellingen besteld voor vrienden op 13-8. 18-8 stond er dat ze uit Hongkong weg zijn gegaan!
10-8 besteld, 12-8 shipped, vandaag ontvangen.

Mijn bestelling van 17-8 is nu shipped, krijg net een mailtje, die zal er dus langer over doen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Toch maar een Wii Wheel (black) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21073 en de Wii gun http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24545

Voor een overweldigend bedrag van wel €9,45! Blijft leuk om bij DX te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:56

Tjark

DON'T PANIC

Sandien schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:19:
Toch maar een Wii Wheel (black) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21073 en de Wii gun http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24545

Voor een overweldigend bedrag van wel €9,45! Blijft leuk om bij DX te bestellen.
Nou, succes met die Wii gun, bij mij:
Date: 8/9/2010 8:34:24 AM
Payment: PayPal #14P97438811579743
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Tjark schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:28:
[...]

Nou, succes met die Wii gun, bij mij:

[...]
Oei dat heb ik dus ook met een eerdere bestelling... Hopelijk gaat dat dus niet met deze gebeuren... Voorlopig staat de bestelling al op ready. Vreemd dat hij bij jou dan anders staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Gister een ticket aangemaakt en een forum topic op de DX site dat ik nu wel mijn geld terug wil. Er werd gezegd dat dit een automatisch proces was maar gek genoeg heb ik net alles terug gekregen en meteen een reactie op mijn ticket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Sandien schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:19:

Zo heb ik ook 2 stuurtjes. Wel in het wit en besteld bij Focal Price, maar ze zijn echt supergoed. :)
Behalve dat er achteraan geen Nintendo-logo opstaat, zijn ze identiek aan de originele! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Fire69 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:
[...]

Zo heb ik ook 2 stuurtjes. Wel in het wit en besteld bij Focal Price, maar ze zijn echt supergoed. :)
Behalve dat er achteraan geen Nintendo-logo opstaat, zijn ze identiek aan de originele! :)
Vind de kwaliteit van FocalPrice altijd net iets beter dan van DX. Vaak hebben zij producten die netjes in een verpakking zitten en dus beter oogt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 14:04
Yrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:20:
[...]

Vind de kwaliteit van FocalPrice altijd net iets beter dan van DX. Vaak hebben zij producten die netjes in een verpakking zitten en dus beter oogt. :)
Gebruikt FP dezelfde enveloppen als DX? Ik heb liever een productverpakking, maar de keren dat die eromheen zat kwam het geplet uit de envelop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Rave17 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:43:
[...]

Gebruikt FP dezelfde enveloppen als DX? Ik heb liever een productverpakking, maar de keren dat die eromheen zat kwam het geplet uit de envelop :P
Nee FP gebruikt witte enveloppen. En je hebt wel gelijk, vaak komt het geplet aan maar een beetje tape doet wonderen vaak! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-10 10:56
zeg vraagje
als je iets kapot ontvangt en dat aanmeld krijg je dan meteen reactie of duurd dat ff?
heb gistern een rma ingevuld maar tot heden niets ontvangen ook neit van bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
leosand schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:46:
zeg vraagje
als je iets kapot ontvangt en dat aanmeld krijg je dan meteen reactie of duurd dat ff?
heb gistern een rma ingevuld maar tot heden niets ontvangen ook neit van bevestiging
Had een tijd geleden een ticket aangemaakt omdat een bleutooth stickje kapot was. Kreeg 2 dagen erna antwoord maar wel meteen dat ze een nieuwe opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-10 10:56
Yrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

Had een tijd geleden een ticket aangemaakt omdat een bleutooth stickje kapot was. Kreeg 2 dagen erna antwoord maar wel meteen dat ze een nieuwe opsturen.
o kijk aan das beter voor mij geldt dus geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
leosand schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:52:
[...]

o kijk aan das beter voor mij geldt dus geduld hebben :)
Als je foto's meegestuurd hebt en foto van de verpakking dan moet het goed komen. In dit topic is het al vaker aan bod geweest dat ze je afschepen met een credit van paar dollar. Gewoon volhouden dat je een nieuw product wilt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Fire69 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:
[...]

Moet ik ook maar eens bij FP gaan kijken, zit eigenlijk altijd alleen maar op DX. Durf nog niet echt ergens anders te gaan bestellen. Eerst maar eens iets kleins doen denk ik.

Wij hebben 1 origineel stuurtje (wit) en ik wilde nu een zwarte :D Past tenminste bij mijn Wii :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ze hebben ze ook bij PriceAngels:
Wit
Zwart

:)

[edit]
Zie net dat ze bij DX wel serieus goedkoper zijn. 5.39$ tov 6.34!

[ Voor 46% gewijzigd door Fire69 op 24-08-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Sandien schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:08:
[...]

Moet ik ook maar eens bij FP gaan kijken, zit eigenlijk altijd alleen maar op DX. Durf nog niet echt ergens anders te gaan bestellen. Eerst maar eens iets kleins doen denk ik.

Wij hebben 1 origineel stuurtje (wit) en ik wilde nu een zwarte :D Past tenminste bij mijn Wii :D
Gewoon beginnen met wat kleins. Ik heb er nu paar keer wat besteld en bevalt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:56
Yrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:35:
[...]

Gewoon beginnen met wat kleins. Ik heb er nu paar keer wat besteld en bevalt goed. :)
Bedankt voor de tip van die site, ze hebben weer andere dingen daar dan DealExtreme :P

http://www.focalprice.com...for_Nokia_5800_Black.html

Besteld.

Ik breng wel verslag uit wanneer ik het heb (oh wacht dit topic gaat alleen over dealextreme zie ik net, kunnen we er niet een algemeen china import topic van maken ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Bartske schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:38:
[...]

Bedankt voor de tip van die site, ze hebben weer andere dingen daar dan DealExtreme :P

Besteld.

Ik breng wel verslag uit wanneer ik het heb (oh wacht dit topic gaat alleen over dealextreme zie ik net, kunnen we er niet een algemeen china import topic van maken ofzo?)
Geen dank. Let wel op dat niet alles bij FP goedkoper is. Heb bij DX een flip over clock besteld. Die was 14 dollar bij DX en exact dezelfde kost ruim 21 dollar bij FP. Als je specifiek opzoek bent naar iets dat ze bij DX niet hebben dan kan je altijd nog FP proberen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bartske schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:38:
[...]
Volgens mij was het ook de bedoeling dit topic wat breder te maken alleen heeft nog niemand zich aangemeld om een startpost te maken (behalve iemand die een fok! topic hier geplakt heeft wat niet heel goed viel ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Marzman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:54:
[...]

Volgens mij was het ook de bedoeling dit topic wat breder te maken alleen heeft nog niemand zich aangemeld om een startpost te maken (behalve iemand die een fok! topic hier geplakt heeft wat niet heel goed viel ;) )
Zal best een startpost willen maken alleen heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken etc. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:55:
[...]

Zal best een startpost willen maken alleen heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken etc. O+
ik wil wel helpen. Ik vind het alleen wat minder als ik het in mijn eentje moest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:02:
[...]

ik wil wel helpen. Ik vind het alleen wat minder als ik het in mijn eentje moest :)
Kijk! :*) Stuur me anders een DM of email zodat we ons kunnen opgeven ofzo? Heb geen idee hoe dit moet maar komt vast goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:05:
[...]

Kijk! :*) Stuur me anders een DM of email zodat we ons kunnen opgeven ofzo? Heb geen idee hoe dit moet maar komt vast goed ;)
hier even berichtje posten: Shopping Forum - Feedbacktopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Berichtje achtergelaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:29:
[...]

Berichtje achtergelaten!
ik zag het inderdaad al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Request has been received - waiting for processing

Zo staat die nu al een aantal dagen. Wordt een beetje moedeloos van DX. Was voor mij de laatste keer want de ervaringen met de andere Chinese webshops zijn wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:34:
Request has been received - waiting for processing

Zo staat die nu al een aantal dagen. Wordt een beetje moedeloos van DX. Was voor mij de laatste keer want de ervaringen met de andere Chinese webshops zijn wel gewoon goed.
Heb je een ticket aangemaakt? Bij mij stond er ook een tijd Pending Refund. Gister een ticket gestuurd dat ik mijn geld terug wilde etc en vandaag alles al geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:34:
[...]de ervaringen met de andere Chinese webshops zijn wel gewoon goed.
Welke waren dat dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij refund moet je het weekend niet meetellen, je zit in principe pas op de 2de dag.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Focalprice and Popbuying. Hoewel ik bij de laatste nooit naar Nederland heb gestuurd, maar voornamelijk naar Singapore. Bovendien is die nu ook gestopt met Paypal. Mij maakt het niet uit, maar er zijn hier best veel mensen die geen CC hebben of willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met RGD LED strips en bijhorende controllers van Dealextreme? Zoiets gelijk deze.

Een Philips Living Color vind ik namelijk wel wat duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Admiral Freebee schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:25:
Heeft er iemand ervaring met RGD LED strips en bijhorende controllers van Dealextreme? Zoiets gelijk deze.

alleen de ledstrip, en die werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Met wat stuur je hem dan aan? Ik ken niet zo heel veel van elektronica. Verder dan iets simpels solderen kom ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Admiral Freebee schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:25:

Ja ik.

Ik heb die controller + strip, en heb er zelf nog 4x een losse strip aan gefreubelt, werkt perfect.

Controller heeft verschillende standen (paar overgangen, knipperen, en vaste kleuren) en je kunt de snelheid en intensiteit beinvloeden met afstandsbediening.

Het spul kost bij elkaar geen knaak, en de strips zijn prima, mooie kleurmenging

Dat controller + strip setje kun je zo gebruiken, alleen nog even een 12V voeding regelen. En je kan standaard nog 1 extra strip eraan koppelen dmv de connectors die eraan zitten. Als je meer wil moet je wel solderen, maar dat valt ook reuze mee.

De foto's kloppen niet helemaal zie ik. Mijn controller heeft dus 2 van die stekkertjes eraan zitten, en de afstandsbediening is bij mij ook anders (zwart en rechthoekig, wel zelfde button layout)

[ Voor 27% gewijzigd door ThinkPad op 24-08-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Admiral Freebee schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:28:
Met wat stuur je hem dan aan? Ik ken niet zo heel veel van elektronica. Verder dan iets simpels solderen kom ik niet :)
Een zelfbouw-ambilight kit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:34:
[...]

Ja ik.

Ik heb die controller + strip, en heb er zelf nog 4x een losse strip aan gefreubelt, werkt perfect.

Controller heeft verschillende standen (paar overgangen, knipperen, en vaste kleuren) en je kunt de snelheid en intensiteit beinvloeden met afstandsbediening.

Het spul kost bij elkaar geen knaak, en de strips zijn prima, mooie kleurmenging

Dat controller + strip setje kun je zo gebruiken, alleen nog even een 12V voeding regelen. En je kan standaard nog 1 extra strip eraan koppelen dmv de connectors die eraan zitten. Als je meer wil moet je wel solderen, maar dat valt ook reuze mee.

De foto's kloppen niet helemaal zie ik. Mijn controller heeft dus 2 van die stekkertjes eraan zitten, en de afstandsbediening is bij mij ook anders (zwart en rechthoekig, wel zelfde button layout)
12V voeding is niet zo'n probleem denk ik. Ik neem aan dat het hele spul bijeen niet zo heel veel stroom trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Ik weet niet precies wat het trekt, maar ik heb er een 1.25A voeding aan hangen die ik nog had liggen van een oude router o.i.d. en dat werkt perfect :P Maar ik denk zelf dat ik persoonlijk een iets stevigere voeding moet hebben, aangezien ik 5 strips er mee voed.

Staat er niet ergens in de beschrijving wat het spul bij elkaar trekt?
Ik denk dat je met een voeding van 4A het makkelijk moet redden

Net uit nieuwsgierigheid het hele spul ff aan een 12V 7Ah accu aangesloten zodat ik niet gebonden zit aan het aantal amperes van de adapter (accu kan heel wat meer ampere leveren) en met 5 strips eraan is 1,33A het hoogste wat ik heb gemeten (dat was met de controller vastgezet op "wit", dan branden alle kleuren namelijk). Dus gewoon een 12V voeding van 2A ofzo pakken en het komt prima in orde :)

[ Voor 41% gewijzigd door ThinkPad op 24-08-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, mijn ervaring met de service van DX.com: :D

Op 7/30/2010 een melding gemaakt dat mijn LED lamp DOA was

Op 7/31/2010 een reactie gekregen van Sara:Afbeeldingslocatie: http://services.dealextreme.com/realphotos/sara.jpg
Hello Arjan ,

Apologize for the trouble,Is it possible for you to fix it in local shop? If so we can refund the fixing fee for you. Please advise so that we could help you with our best.

And would you please go to our forum and see if you can find out the problem of this item.
http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx
If you cannot find a solution, please let us know.

PS: please let us know the fixing fee before you decide to fix it.

Have a nice day
sara
Op 8/11/2010 een reactie gestuurd:
I bought a new P7 led star and mounted it myself.
The led was DOA and after replacement it works like a charm.
Vorige week, lampje was 28 dollar:
Hi

how about we give you $11 store credit for the compensation? You may use the credit immediately to get something else or leave it to your coming order at anytime.

Thank you for your understanding.
sara

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Heb net een ticket aangemaakt dat ik mijn geld terug wil voor de laatste twee artikelen in mijn bestelling, staan nu op 'temporary stock shortage' en ben het zat om erop te wachten. Heb ze netjes gevraagd of ze het willen cancellen en mijn geld van de twee objecten terug te boeken (is wel ongeveer 18 euro).
Hopelijk heb ik het snel terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Heb nou wat vaags. 2 week geleden 2 pakketjes gemaakt (1 op zondag geloof ik en 1 op maandag, in ieder geval binnen 2 dagen).

Pakketje 1: 2x autolader (2 verschillende) voor mijn nokia telefoon.
Pakketje 2: 3 x screenprotectors, leren etui, en plectrumstylus voor dezelfde telefoon.

Van allebei een shipmentmail zaterdag 1 week geleden.

Afgelopen donderdag komt pakketje 1 netjes binnen. Allebei de laders doen het dus ik blij, mooi 1 reserve.

Kom ik vandaag thuis, zie ik weer een DX pakje liggen dus ik denk hurray, leren etui en de rest. Krijg ik nog een autolader! niks pakketje 2, gewoon nog een autolader... Nu heb ik er dus 3...

Daar is toch blijkbaar iets mis gegaan en ik weet niet of ik nu al moet gaan zeuren dat pakketje 2 nog niet binnen is. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-10 22:29
Welke soldeerbout is aan te raden van dealextreme? Wil 'm gebruiken voor fijne soldeer verbindingen in bijv. Nintendo DS Lite. Werken ze überhaupt hier aangezien ik in de comments soms lees dat ze 110 volt zijn? En welke stekker convertor is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Mar2zz schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:03:
Heb nou wat vaags. 2 week geleden 2 pakketjes gemaakt (1 op zondag geloof ik en 1 op maandag, in ieder geval binnen 2 dagen).

Pakketje 1: 2x autolader (2 verschillende) voor mijn nokia telefoon.
Pakketje 2: 3 x screenprotectors, leren etui, en plectrumstylus voor dezelfde telefoon.

Van allebei een shipmentmail zaterdag 1 week geleden.

Afgelopen donderdag komt pakketje 1 netjes binnen. Allebei de laders doen het dus ik blij, mooi 1 reserve.

Kom ik vandaag thuis, zie ik weer een DX pakje liggen dus ik denk hurray, leren etui en de rest. Krijg ik nog een autolader! niks pakketje 2, gewoon nog een autolader... Nu heb ik er dus 3...

Daar is toch blijkbaar iets mis gegaan en ik weet niet of ik nu al moet gaan zeuren dat pakketje 2 nog niet binnen is. Wat zouden jullie doen?
Je zou een ticket kunnen aanmaken en uitleggen wat er tot nu toe binnen is. Zijn de ordernummers wel verschillend? Staat er op het tweede pakketje wel het ordernummer van je screenprotectors etc? Als er het juiste nummer op staat dan is er denk ik iets mis gegaan.. ;)
Pascal.A schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:04:
Welke soldeerbout is aan te raden van dealextreme? Wil 'm gebruiken voor fijne soldeer verbindingen in bijv. Nintendo DS Lite. Werken ze überhaupt hier aangezien ik in de comments soms lees dat ze 110 volt zijn? En welke stekker convertor is aan te raden?
Zoek zelf ook nog een goede, alleen welke is goed? Wil gewoon een huis tuin en keuken soldeerboutje om af en toe wat draden aan elkaar te plakken etc. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Yrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:07:
[...]
Je zou een ticket kunnen aanmaken en uitleggen wat er tot nu toe binnen is. Zijn de ordernummers wel verschillend? Staat er op het tweede pakketje wel het ordernummer van je screenprotectors etc? Als er het juiste nummer op staat dan is er denk ik iets mis gegaan.. ;)
Hmm, ik heb het pakje van de eerste adapters niet meer, maar het lijkt erop dat ze wellicht hebben gedacht dat ze mij met het eerste pakje 1 adapter hebben toegestuurd en nu de 2e. Bestelnummers allebei hetzelfde op de zakjes.

De leather case enzo hebben echt een ander bestelnummer. 9-8-2010 al besteld, 13-8 geshipped en nog niet binnen, die adapters een dag eerder besteld. Ik heb nog wel even geduld.

Ben benieuwd naar focalprice aflevertijd. Grappig is dat DX adres ook focal bevat (Focal Industrial Centre).

Hehe, dat zakje met die 2 adapters toen ik die opendeed kwam daar een vreemd luchtje uit. Ik bedacht me ineens een of andere exotische influenza onbedoeld in huis te halen met die chinese bubbles... Als een chinees erin fart dan ruik je dat volgens mij hier als je 'm openmaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Mar2zz op 24-08-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
6 dagen geleden bij Suntekstore een pda-houder voor in de auto besteld voor het belachelijke bedrag van 3.31$.
Vandaag al toegekomen! :D

Winkel is een aanrader dus :)

[edit]
Zie net dat ze daar een 'actie' hebben: Grab-a-freebie.
Staat nu een 3.5mm-naar-2.5mm-plugje op de hoofdpagina, normaal 2$, nu gratis en voor niks!

Site om in het oog te houden dus :P

[ Voor 32% gewijzigd door Fire69 op 24-08-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Dat is goed nieuws want daar heb ik gister een order geplaatst voor een HDD Caddy + afdekklepje voor een ThinkPad T40 :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:29
Fire69 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:33:
6 dagen geleden bij Suntekstore een pda-houder voor in de auto besteld voor het belachelijke bedrag van 3.31$.

[edit]
Staat nu een 3.5mm-naar-2.5mm-plugje op de hoofdpagina, normaal 2$, nu gratis en voor niks!

Die "Grab-a-freebie" krijg je toch alleen als de klok op 00:00:00 staat :?
1 iemand krijgt hem dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Inderdaad over het hoofd gezien dat maar 1 iemand hem kan krijgen.
Maar toch, ieder uur een nieuwe kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Fire69 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:33:

[edit]

Dankje voor de tip! Morgen maar is even rondneuzen op die site! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:09
Pascal.A schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:04:
Niet echt passend voor het DX topic, maar ik gebruik deze van Conrad voor SMD solderen.

http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=588539

€4,99

Werkt super, en stug snoer zoals in de reviews heb ik persoonlijk geen last van.

[ Voor 7% gewijzigd door Mistraller op 24-08-2010 23:55 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Als er bij hong kong mail staat:

The item (RB*********HK) was posted on 24-Aug-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

Is hij dan al verzonden of ligt hij daar nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Bij mij staat er meestal:
The item (RB*********HK) left Hong Kong for its destination on 23-Aug-2010
Verder heb je er niet veel aan volgens mij, je ziet het pakketje vanzelf wel binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
27/7 besteld, 30/7 verzonden, nog steeds niets aangekregen :( ...

[ Voor 17% gewijzigd door bartgabriels op 25-08-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Iemand die een component-kabel kan vinden voor mij? :'(
Ik heb al gekeken bij DX, FocalPrice, Suntekstore, ....
Als ze er hebben, zijn het er allemaal zonder audio bij, dus enkel rood/groen/blauw. Ik zou het handiger vinden als er nog rood/wit aan vasthangt, ipv dat ik die apart moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:46:

The item (RB*********HK) was posted on 24-Aug-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

Dan ligt hij klaar, daarna veranderd hij in de status zoals JackPoint aangeeft (left for destination).

De 3 stappen:
is being processed for delivery to the addressee
is being processed for departure from Hong Kong as of <datum>.
left Hong Kong for its destination on <datum>

En dan wordt het wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
SinergyX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:34:
[...]

Dan ligt hij klaar, daarna veranderd hij in de status zoals JackPoint aangeeft (left for destination).

De 3 stappen:
is being processed for delivery to the addressee
is being processed for departure from Hong Kong as of <datum>.
left Hong Kong for its destination on <datum>

En dan wordt het wachten :)
:'( Hij staat al 2 dagen op die status :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hier ook 1 van mijn bestellingen, op 22ste kreeg hij die status en vandaag nog steeds. Denk dat ze 'fill up' verzendingen doen, vandaar dat de verzending ook gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
SinergyX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:56:
Hier ook 1 van mijn bestellingen, op 22ste kreeg hij die status en vandaag nog steeds. Denk dat ze 'fill up' verzendingen doen, vandaar dat de verzending ook gratis is.
deze discussie weer... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:46:
Net uit nieuwsgierigheid het hele spul ff aan een 12V 7Ah accu aangesloten zodat ik niet gebonden zit aan het aantal amperes van de adapter (accu kan heel wat meer ampere leveren) en met 5 strips eraan is 1,33A het hoogste wat ik heb gemeten (dat was met de controller vastgezet op "wit", dan branden alle kleuren namelijk). Dus gewoon een 12V voeding van 2A ofzo pakken en het komt prima in orde :)
Oké, thanks voor het meten :) Bij mij zouden het sowieso minder strips zijn, dus misschien kom ik dan wel met minder toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:46:

Hierna staat er left hongkong enz. Hij is dus nog niet verzonden maar dit gebeurd vaak dezelfde dag of een dag later.

Gister stond hij de hele dag op being processed for delivery en vandaag stond er:
The item (RB**********HK) left Hong Kong for its destination on 25-Aug-2010 :)

[ Voor 16% gewijzigd door Yrck op 25-08-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 00:11
hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:35:
[...]

:'( Hij staat al 2 dagen op die status :(
Bij mij duurt het gemiddeld dan nog een week voordat het wordt afgeleverd op je adres. Dit heb ik al met 4 bestellingen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Inderdaad. D'r zou eigenlijk gewoon een topicwarning moeten komen, iets van "geen gezeur over levertijden, als je bij DX bestelt weet je dat het erg lang kan duren. Als je dus iets snel wilt hebben, bestel het dan ergens anders. Bij DX kan het in uiterste gevallen soms wel tot twee maanden duren."

Zoiets dus.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Kunnen jullie je order altijd tracken? Ik kan ongeveer 1/3 van mijn orders tracken op de manier zoals jullie hierboven beschreven, dat zijn dan altijd de wat duurdere orders. Maar ik heb ook wat duurdere (boven de 20 dollar dan) orders die ik weer niet kon tracken. Beetje vaag allemaal of zit er iets logisch achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Heeft er volgens mij mee te maken dat ze grote dingen als pakketje versturen, kleine dingen in een bubbel envelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order is inmiddels gecancelled en refund is onderweg. DealExtreme heeft weer een beetje van mijn vertrouwen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Oja, mijn 57 cent is ook terug gestort :P

[ Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 25-08-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wildfire schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:04:
[...]

Inderdaad. D'r zou eigenlijk gewoon een topicwarning moeten komen, iets van "geen gezeur over levertijden, als je bij DX bestelt weet je dat het erg lang kan duren. Als je dus iets snel wilt hebben, bestel het dan ergens anders. Bij DX kan het in uiterste gevallen soms wel tot twee maanden duren."

Zoiets dus.
Gezeur zit ik ook niet echt op te wachten. Je weet gewoon dat het langer duurt. Maar het melden vind ik niet zo erg eigenlijk, dan kun je een beetje afleiden wat momenteel de doorloop tijd is (eerdere pakketjes deden er bij mij namelijk 6 en 4 weken over en het laatste pakketje 2 weken).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Marzman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

Gezeur zit ik ook niet echt op te wachten. Je weet gewoon dat het langer duurt. Maar het melden vind ik niet zo erg eigenlijk, dan kun je een beetje afleiden wat momenteel de doorloop tijd is (eerdere pakketjes deden er bij mij namelijk 6 en 4 weken over en het laatste pakketje 2 weken).
Heeft ook geen nut, want er is niet zoiets als een doorlooptijd. Dat verschilt gewoon weer van bestelling tot bestelling. Toen onlangs diverse mensen aangaven dat er snel werd geleverd, werden mijn bestellingen die in dezelfde periode waren geplaatst toch pas drie weken later bezorgd :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:46

Nakebod

Nope.

Mijn laatste bestelling is inmiddels ook binnen, die was wat langer onderweg.

BesteldVerzondenOntvangenProduct
8/9/2010 6:42:58 AM8/9/2010 9:33:11 PM8/18/2010Mini USB to Micro USB Adapter
8/9/2010 12:56:26 AM8/10/2010 8:28:13 PM8/24/2010FM Transmitter + Car Cigarette lader
8/12/2010 12:23:17 PM8/13/2010 8:22:07 PM8/20/2010GU10 3W RGB LED lamp 8)

Iemand trouwens ervaring met reviews plaatsen? Had er laatst 1 geplaatst, kwam over het aantal minimale tekens, maar hij is niet geplaatst :? Of moet dat handmatig en duurt dat een tijd.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Nakebod schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:32:
Mijn laatste bestelling is inmiddels ook binnen, die was wat langer onderweg.

BesteldVerzondenOntvangenProduct
8/9/2010 6:42:58 AM8/9/2010 9:33:11 PM8/18/2010Mini USB to Micro USB Adapter
8/9/2010 12:56:26 AM8/10/2010 8:28:13 PM8/24/2010FM Transmitter + Car Cigarette lader
8/12/2010 12:23:17 PM8/13/2010 8:22:07 PM8/20/2010GU10 3W RGB LED lamp 8)

Iemand trouwens ervaring met reviews plaatsen? Had er laatst 1 geplaatst, kwam over het aantal minimale tekens, maar hij is niet geplaatst :? Of moet dat handmatig en duurt dat een tijd.
Veel reviews komen er niet in of later toch wel.

Negatieve reviews komen er vaak niet in. Wat je wel kan doen is de review in het nederlands en engels plaatsen, die worden vaker toegelaten. Ik heb 2 reviews gemaakt met een engelse en engels/nl tekst, de nl/engelse kwam er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.777

Dit lijkt me wel een grappig product. Een bureaulamp die stroom "steelt" van je telefoonlijn, hoe verzinnen ze het. Dan heb je dus echt gratis licht :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Marzman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:26:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.777

Dit lijkt me wel een grappig product. Een bureaulamp die stroom "steelt" van je telefoonlijn, hoe verzinnen ze het. Dan heb je dus echt gratis licht :)
Wij hebben ook in de meterkast 2 lampjes die stroom van de telefoonlijn halen, al wilde dat met ADSL nog wel eens rare dingen doen (deur open -> ADSL weg :P), al kon dat ook zitten in de wat matige aansluiting :P

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43452
Deze besteld :D We willen een stukje in de achtertuin vervangen door wat nepgras, al is dat hier bizar duur, mogelijk dat dit een leuke vervanging is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ze hebben nog meer soorten nep gras:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43451
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43450
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43449

Die 43451 vind ik echter lijken als de 43452 die jij hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die anderen ga ik ook nog bestellen, eerst deze even bekijken :P Alles beetje bij beetje bestellen, heb je elke dag wel wat in de brievenbus liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Jaa, leuk is dat. Ik krijg de komende dagen nog 5 pakketjes. Lekker verspreid :)
Mn moeder heeft de koffie voor de pakket dienst al klaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
JackPoint schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:12:
Jaa, leuk is dat. Ik krijg de komende dagen nog 5 pakketjes. Lekker verspreid :)
Mn moeder heeft de koffie voor de pakket dienst al klaar staan.
Haha wat een gastvrijheid! :P Heb nog 6 pakketjes die onderweg zijn, denk dat ze volgende week een voor een binnen vallen. Daarna hou ik het even voor gezien want heb nu genoeg spullen en het geld vliegt ook de deur uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik ben blij dat ik 3 screenprotectors had besteld, wat zijn die dingen lastig te plaatsen zonder dat je er stof onder krijgt zeg, heb nu nog maar 1 reserve over, en dat was omdat de eerste dus alle stof van de phone heeft getrokken... dan is 0,71 eurocent nog best duur voor een stofafhaalsticker..., aan de andere kant vind ik 1,42 dan weer niet veel voor een screenprotector

Vanmiddag was mijn laatste bestelling van DX binnen, dus alles is tot nog toe goed gegaan. 16 dagen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:47

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb in maart een SmartQ5 besteld bij DealExtreme.

Zoals je hier kunt lezen is die nu kapot.

Het grootste probleem is alleen dat ik hem al zelf heb geprobeerd te repareren. Nu is hij dus open geweest, maar het is me niet gelukt hem te repareren.

Nu wil ik natuurlijk een nieuwe, ik neem aan dat ik dan via DX moet regelen? Hoe gaat DX om in het algemeen met garantie van duurdere dingen? (ding koste iets van 150 dollar)
Moet ik hem terugsturen naar China? Hoe duur gaat dan worden, en krijg ik dan een nieuwe? Ook als ik hem al open heb gehad?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Compizfox schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:02:
Ik heb in maart een SmartQ5 besteld bij DealExtreme.

Zoals je hier kunt lezen is die nu kapot.

Het grootste probleem is alleen dat ik hem al zelf heb geprobeerd te repareren. Nu is hij dus open geweest, maar het is me niet gelukt hem te repareren.

Nu wil ik natuurlijk een nieuwe, ik neem aan dat ik dan via DX moet regelen? Hoe gaat DX om in het algemeen met garantie van duurdere dingen? (ding koste iets van 150 dollar)
Moet ik hem terugsturen naar China? Hoe duur gaat dan worden, en krijg ik dan een nieuwe? Ook als ik hem al open heb gehad?
Het zal niet echt makkelijk zijn om een nieuw exemplaar te krijgen, waarschijnlijk zal er worden gevraagd of je een (klein) deel van je geld terug wil. Als ik jou was zou ik ook zo duidelijk mogelijke foto's maken van wat er mis is, en anders zelfs nog een filmpje.

Ik heb ook nog een vraagje: krijgen jullie je pakketjes altijd van de pakketbezorger of worden ze in de brievenbus gedaan door de postbode. Ik heb het idee dat het verschilt per winkel.

[ Voor 8% gewijzigd door hardware.tom op 25-08-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:36

Dima_2005

T.net-verslaafde

Zelfs als je het moet terugsturen, als het tot 500gr is (weet nl. niet hoeveel dat ding weegt incl accessoires en doos), dan kost het je 10.45.
Anders tot 2kg: 19.95
Prijzen van TNT

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Dima_2005 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:12:
Zelfs als je het moet terugsturen, als het tot 500gr is (weet nl. niet hoeveel dat ding weegt incl accessoires en doos), dan kost het je 10.45.
Anders tot 2kg: 19.95
Prijzen van TNT
gefeliciteerd met je verjaardag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Bij focalprice had ik dus gister (zie topic) een kleine bestelling geplaatst. Staat ie dat hij gister ook al shipped is! Gaat wel extreem snel zeg (tijdsverschil zal ook wel helpen denk ik). Ik zie wel wanneer hij binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Bartske schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:47:
Bij focalprice had ik dus gister (zie topic) een kleine bestelling geplaatst. Staat ie dat hij gister ook al shipped is! Gaat wel extreem snel zeg (tijdsverschil zal ook wel helpen denk ik). Ik zie wel wanneer hij binnenkomt :)
uit ervaring kan ik ook zeggen dat focalprice ontzettend snel is met verzenden, vergeleken met dealextreme

EDIT: lol het is daar nu al 26 augustus:

The item (RB************HK) left Hong Kong for its destination on 26-Aug-2010 :)

[ Voor 12% gewijzigd door hardware.tom op 25-08-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:48:
[...]

uit ervaring kan ik ook zeggen dat focalprice ontzettend snel is met verzenden, vergeleken met dealextreme

The item (RB************HK) left Hong Kong for its destination on 26-Aug-2010 :)
Ik bedenk me net dat het tijdsverschil helemal niet meewerkt. Ik had het gister om 12 uur 's middags deze tijd besteld. Dan werken ze rap door in de avond daar in Hong Kong..

offtopic:
Geen kinderen mag ik hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Bartske schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:57:
[...]

Ik bedenk me net dat het tijdsverschil helemal niet meewerkt. Ik had het gister om 12 uur 's middags deze tijd besteld. Dan werken ze rap door in de avond daar in Hong Kong..

offtopic:
Bij TNT werken ze ook 's nachts hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Bartske schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:47:
Hier ook steeds, dag later al een melding dat bestelling shipped is. Nouja een melding, stuk of 10 emails maar dat zal wel bij de prijs inbegrepen zitten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:48:
[...]

Het is daar 6 uur later heh, dus dat klopt gewoon :)

http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=102
Bartske schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:57:
[...]

offtopic:
Voor Azie is het in China best goed geregeld volgens mij. Veel jongeren willen ook niet meer dan 8 uur werken en hebben een mentaliteit van "werk zat, als de baas moeilijk gaat doen heb ik zo wat anders" en dat is momenteel ook zo. Ik denk wel dat hierdoor veel bedrijven naar andere landen zullen vertrekken omdat de loonkosten nu relatief hoog liggen (200 euro per maand).

[ Voor 43% gewijzigd door Marzman op 25-08-2010 19:22 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:47

Compizfox

Bait for wenchmarks

hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:07:
[...]
Het zal niet echt makkelijk zijn om een nieuw exemplaar te krijgen, waarschijnlijk zal er worden gevraagd of je een (klein) deel van je geld terug wil. Als ik jou was zou ik ook zo duidelijk mogelijke foto's maken van wat er mis is, en anders zelfs nog een filmpje.

Ik heb ook nog een vraagje: krijgen jullie je pakketjes altijd van de pakketbezorger of worden ze in de brievenbus gedaan door de postbode. Ik heb het idee dat het verschilt per winkel.
Ik heb al gehoord in dit topic dat je dat kleine deel van het bedrag als credit niet moet accepteren, omdat ze dat altijd als eerste proberen.

Een filmpje maken ga ik doen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:14
Fire69 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:13:
Iemand die een component-kabel kan vinden voor mij? :'(
Ik heb al gekeken bij DX, FocalPrice, Suntekstore, ....
Als ze er hebben, zijn het er allemaal zonder audio bij, dus enkel rood/groen/blauw. Ik zou het handiger vinden als er nog rood/wit aan vasthangt, ipv dat ik die apart moet zoeken.
Volgens mij heb ik bij Conrad weleens een vijfkanaals componentkabel gezien.
Pagina: 1 ... 12 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen