☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat is het nou juist, als het echt sold out was, wil ik mijn geld wel terug, maar het artikel staat nog op leverbaar (4-7 days). Ik zal ze wel mailen hoelang ze denken dat het nog gaat duren.Marzman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:43:
Je kunt wachten of je kunt niet wachten (dan krijg je je geld terug). Daar kun je ze over contacteren. Zeggen dat ze het nu moeten leveren heeft weinig zin als het out of stock is.
/▌
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij mij zijn ze ook al ~15 keer aan de deur geweest, de pakketdienst kijkt ook steeds raar. Hij maar vragen wat er allemaal in zit. Mn moeder op dr beste chinees uitleggen dat het zo goedkoop is daarYrck schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:55:
Kijken ze ook naar je adres? Bestel echt ontzettend veel bij DX dat zelfs de postbode van de pakketdienst afvraagt wat ik toch allemaal koop. Nu ken ik die man ook maar zou dit bij de douane opvallen? Als ze elke week grote en kleine pakketten verwerken van één adres dan gaat dit toch opvallen?
Zei gister dat er nog 5 pakketjes komen, zet de koffie maar klaar!
Nee had cancel order gedaan in het menu.SinergyX schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:30:
Had voor je cancel gewoon ticket aangemaakt, dan vragen ze je alternatieven, geef gewoon ook wat niet-in-stock producten op en dan komen ze zelf met de vraag voor cancel. Dan zetten ze direct na je akkoord de cancel in gang, ik had 3 dagen later mijn geld al terug.
Jouw man van de pakjesdienst spreekt alleen chinees?JackPoint schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:31:
[...]
Bij mij zijn ze ook al ~15 keer aan de deur geweest, de pakketdienst kijkt ook steeds raar. Hij maar vragen wat er allemaal in zit. Mn moeder op dr beste chinees uitleggen dat het zo goedkoop is daar
Zei gister dat er nog 5 pakketjes komen, zet de koffie maar klaar!
Mijn accu kwam net binnen, heeft er dus precies twee weken over gedaan. Zat in een kartonnen doosje die weer gesealed was met bubletjesplastic en nog dicht was. Ik weet alleen nog niet of ik hem al aan durf te sluiten, liever doe ik dat als ik ook mijn netsnoer binnen is van DX omdat het continu wegvallen en weer terugkomen van de stroom ook niet bevorderlijk zal zijn voor de accu.Marzman schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:34:
Mja, ik heb dus de duurdere gekozen omdat ik bestelde voor hier terug te lezenDat is dus de trick. Ik ben benieuwd of het veel scheelt op 50 dollar (heb nog geen europrijs gezien, maar dat komt misschien door de creditcard)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24914
Besteld op 10-08, ik ben benieuwd hoe lang het duurt. Vorige bestellingen duurden van twee tot vier weken. Ik hoor hier mensen over 10 dagen, maar dat lijkt me erg snel. Als ik zelf dingen naar Azie stuur duurt het ook ongeveer twee weken.
/▌
Op welke dag is het verzonden? Had twee bestellingen besteld voor vrienden op 13-8. 18-8 stond er dat ze uit Hongkong weg zijn gegaan!Marzman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:53:
[...]
Mijn accu kwam net binnen, heeft er dus precies twee weken over gedaan. Zat in een kartonnen doosje die weer gesealed was met bubletjesplastic en nog dicht was. Ik weet alleen nog niet of ik hem al aan durf te sluiten, liever doe ik dat als ik ook mijn netsnoer binnen is van DX omdat het continu wegvallen en weer terugkomen van de stroom ook niet bevorderlijk zal zijn voor de accu.
Ik meld het wel hoe lang eht duurt.
10-8 besteld, 12-8 shipped, vandaag ontvangen.Yrck schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:03:
[...]
Op welke dag is het verzonden? Had twee bestellingen besteld voor vrienden op 13-8. 18-8 stond er dat ze uit Hongkong weg zijn gegaan!
Mijn bestelling van 17-8 is nu shipped, krijg net een mailtje, die zal er dus langer over doen
/▌
Voor een overweldigend bedrag van wel €9,45! Blijft leuk om bij DX te bestellen.
Nou, succes met die Wii gun, bij mij:Sandien schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:19:
Toch maar een Wii Wheel (black) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21073 en de Wii gun http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24545
Voor een overweldigend bedrag van wel €9,45! Blijft leuk om bij DX te bestellen.
Date: 8/9/2010 8:34:24 AM
Payment: PayPal #14P97438811579743
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary
*insert signature here
Oei dat heb ik dus ook met een eerdere bestelling... Hopelijk gaat dat dus niet met deze gebeuren... Voorlopig staat de bestelling al op ready. Vreemd dat hij bij jou dan anders staat!Tjark schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:28:
[...]
Nou, succes met die Wii gun, bij mij:
[...]
Zo heb ik ook 2 stuurtjes. Wel in het wit en besteld bij Focal Price, maar ze zijn echt supergoed.Sandien schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:19:
Toch maar een Wii Wheel (black) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21073 en de Wii gun http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24545
Behalve dat er achteraan geen Nintendo-logo opstaat, zijn ze identiek aan de originele!
Vind de kwaliteit van FocalPrice altijd net iets beter dan van DX. Vaak hebben zij producten die netjes in een verpakking zitten en dus beter oogt.Fire69 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:
[...]
Zo heb ik ook 2 stuurtjes. Wel in het wit en besteld bij Focal Price, maar ze zijn echt supergoed.
Behalve dat er achteraan geen Nintendo-logo opstaat, zijn ze identiek aan de originele!
Gebruikt FP dezelfde enveloppen als DX? Ik heb liever een productverpakking, maar de keren dat die eromheen zat kwam het geplet uit de envelopYrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:20:
[...]
Vind de kwaliteit van FocalPrice altijd net iets beter dan van DX. Vaak hebben zij producten die netjes in een verpakking zitten en dus beter oogt.
Nee FP gebruikt witte enveloppen. En je hebt wel gelijk, vaak komt het geplet aan maar een beetje tape doet wonderen vaak!Rave17 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:43:
[...]
Gebruikt FP dezelfde enveloppen als DX? Ik heb liever een productverpakking, maar de keren dat die eromheen zat kwam het geplet uit de envelop
als je iets kapot ontvangt en dat aanmeld krijg je dan meteen reactie of duurd dat ff?
heb gistern een rma ingevuld maar tot heden niets ontvangen ook neit van bevestiging
Had een tijd geleden een ticket aangemaakt omdat een bleutooth stickje kapot was. Kreeg 2 dagen erna antwoord maar wel meteen dat ze een nieuwe opsturen.leosand schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:46:
zeg vraagje
als je iets kapot ontvangt en dat aanmeld krijg je dan meteen reactie of duurd dat ff?
heb gistern een rma ingevuld maar tot heden niets ontvangen ook neit van bevestiging
o kijk aan das beter voor mij geldt dus geduld hebbenYrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:47:
[...]
Had een tijd geleden een ticket aangemaakt omdat een bleutooth stickje kapot was. Kreeg 2 dagen erna antwoord maar wel meteen dat ze een nieuwe opsturen.
Als je foto's meegestuurd hebt en foto van de verpakking dan moet het goed komen. In dit topic is het al vaker aan bod geweest dat ze je afschepen met een credit van paar dollar. Gewoon volhouden dat je een nieuw product wilt.leosand schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:52:
[...]
o kijk aan das beter voor mij geldt dus geduld hebben
Moet ik ook maar eens bij FP gaan kijken, zit eigenlijk altijd alleen maar op DX. Durf nog niet echt ergens anders te gaan bestellen. Eerst maar eens iets kleins doen denk ik.Fire69 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:
[...]
Zo heb ik ook 2 stuurtjes. Wel in het wit en besteld bij Focal Price, maar ze zijn echt supergoed.
Wij hebben 1 origineel stuurtje (wit) en ik wilde nu een zwarte
Gewoon beginnen met wat kleins. Ik heb er nu paar keer wat besteld en bevalt goed.Sandien schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:08:
[...]
Moet ik ook maar eens bij FP gaan kijken, zit eigenlijk altijd alleen maar op DX. Durf nog niet echt ergens anders te gaan bestellen. Eerst maar eens iets kleins doen denk ik.
Wij hebben 1 origineel stuurtje (wit) en ik wilde nu een zwartePast tenminste bij mijn Wii
Bedankt voor de tip van die site, ze hebben weer andere dingen daar dan DealExtremeYrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:35:
[...]
Gewoon beginnen met wat kleins. Ik heb er nu paar keer wat besteld en bevalt goed.
http://www.focalprice.com...for_Nokia_5800_Black.html
Besteld.
Ik breng wel verslag uit wanneer ik het heb (oh wacht dit topic gaat alleen over dealextreme zie ik net, kunnen we er niet een algemeen china import topic van maken ofzo?)
Geen dank. Let wel op dat niet alles bij FP goedkoper is. Heb bij DX een flip over clock besteld. Die was 14 dollar bij DX en exact dezelfde kost ruim 21 dollar bij FP. Als je specifiek opzoek bent naar iets dat ze bij DX niet hebben dan kan je altijd nog FP proberen!Bartske schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:38:
[...]
Bedankt voor de tip van die site, ze hebben weer andere dingen daar dan DealExtreme
Besteld.
Ik breng wel verslag uit wanneer ik het heb (oh wacht dit topic gaat alleen over dealextreme zie ik net, kunnen we er niet een algemeen china import topic van maken ofzo?)
Volgens mij was het ook de bedoeling dit topic wat breder te maken alleen heeft nog niemand zich aangemeld om een startpost te maken (behalve iemand die een fok! topic hier geplakt heeft wat niet heel goed vielBartske schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:38:
[...]
/▌
Zal best een startpost willen maken alleen heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken etc.Marzman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:54:
[...]
Volgens mij was het ook de bedoeling dit topic wat breder te maken alleen heeft nog niemand zich aangemeld om een startpost te maken (behalve iemand die een fok! topic hier geplakt heeft wat niet heel goed viel)
ik wil wel helpen. Ik vind het alleen wat minder als ik het in mijn eentje moestYrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:55:
[...]
Zal best een startpost willen maken alleen heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken etc.
Kijk!hardware.tom schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:02:
[...]
ik wil wel helpen. Ik vind het alleen wat minder als ik het in mijn eentje moest
/▌
hier even berichtje posten: Shopping Forum - FeedbacktopicYrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:05:
[...]
Kijk!Stuur me anders een DM of email zodat we ons kunnen opgeven ofzo? Heb geen idee hoe dit moet maar komt vast goed
Berichtje achtergelaten!hardware.tom schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:09:
[...]
hier even berichtje posten: Shopping Forum - Feedbacktopic
Verwijderd
Zo staat die nu al een aantal dagen. Wordt een beetje moedeloos van DX. Was voor mij de laatste keer want de ervaringen met de andere Chinese webshops zijn wel gewoon goed.
Heb je een ticket aangemaakt? Bij mij stond er ook een tijd Pending Refund. Gister een ticket gestuurd dat ik mijn geld terug wilde etc en vandaag alles al geregeld.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:34:
Request has been received - waiting for processing
Zo staat die nu al een aantal dagen. Wordt een beetje moedeloos van DX. Was voor mij de laatste keer want de ervaringen met de andere Chinese webshops zijn wel gewoon goed.
Welke waren dat dan?Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:34:
[...]de ervaringen met de andere Chinese webshops zijn wel gewoon goed.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Focalprice and Popbuying. Hoewel ik bij de laatste nooit naar Nederland heb gestuurd, maar voornamelijk naar Singapore. Bovendien is die nu ook gestopt met Paypal. Mij maakt het niet uit, maar er zijn hier best veel mensen die geen CC hebben of willen gebruiken.
Een Philips Living Color vind ik namelijk wel wat duur
alleen de ledstrip, en die werkt primaAdmiral Freebee schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:25:
Heeft er iemand ervaring met RGD LED strips en bijhorende controllers van Dealextreme? Zoiets gelijk deze.
Ja ik.Admiral Freebee schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:25:
Heeft er iemand ervaring met RGD LED strips en bijhorende controllers van Dealextreme? Zoiets gelijk deze.
Ik heb die controller + strip, en heb er zelf nog 4x een losse strip aan gefreubelt, werkt perfect.
Controller heeft verschillende standen (paar overgangen, knipperen, en vaste kleuren) en je kunt de snelheid en intensiteit beinvloeden met afstandsbediening.
Het spul kost bij elkaar geen knaak, en de strips zijn prima, mooie kleurmenging
Dat controller + strip setje kun je zo gebruiken, alleen nog even een 12V voeding regelen. En je kan standaard nog 1 extra strip eraan koppelen dmv de connectors die eraan zitten. Als je meer wil moet je wel solderen, maar dat valt ook reuze mee.
De foto's kloppen niet helemaal zie ik. Mijn controller heeft dus 2 van die stekkertjes eraan zitten, en de afstandsbediening is bij mij ook anders (zwart en rechthoekig, wel zelfde button layout)
[ Voor 27% gewijzigd door ThinkPad op 24-08-2010 16:40 ]
Een zelfbouw-ambilight kitAdmiral Freebee schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:28:
Met wat stuur je hem dan aan? Ik ken niet zo heel veel van elektronica. Verder dan iets simpels solderen kom ik niet
12V voeding is niet zo'n probleem denk ik. Ik neem aan dat het hele spul bijeen niet zo heel veel stroom trekt?ThinkPadd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:34:
[...]
Ja ik.
Ik heb die controller + strip, en heb er zelf nog 4x een losse strip aan gefreubelt, werkt perfect.
Controller heeft verschillende standen (paar overgangen, knipperen, en vaste kleuren) en je kunt de snelheid en intensiteit beinvloeden met afstandsbediening.
Het spul kost bij elkaar geen knaak, en de strips zijn prima, mooie kleurmenging
Dat controller + strip setje kun je zo gebruiken, alleen nog even een 12V voeding regelen. En je kan standaard nog 1 extra strip eraan koppelen dmv de connectors die eraan zitten. Als je meer wil moet je wel solderen, maar dat valt ook reuze mee.
De foto's kloppen niet helemaal zie ik. Mijn controller heeft dus 2 van die stekkertjes eraan zitten, en de afstandsbediening is bij mij ook anders (zwart en rechthoekig, wel zelfde button layout)
Staat er niet ergens in de beschrijving wat het spul bij elkaar trekt?
Ik denk dat je met een voeding van 4A het makkelijk moet redden
Net uit nieuwsgierigheid het hele spul ff aan een 12V 7Ah accu aangesloten zodat ik niet gebonden zit aan het aantal amperes van de adapter (accu kan heel wat meer ampere leveren) en met 5 strips eraan is 1,33A het hoogste wat ik heb gemeten (dat was met de controller vastgezet op "wit", dan branden alle kleuren namelijk). Dus gewoon een 12V voeding van 2A ofzo pakken en het komt prima in orde
[ Voor 41% gewijzigd door ThinkPad op 24-08-2010 16:51 ]
Op 7/30/2010 een melding gemaakt dat mijn LED lamp DOA was
Op 7/31/2010 een reactie gekregen van Sara:

Op 8/11/2010 een reactie gestuurd:Hello Arjan ,
Apologize for the trouble,Is it possible for you to fix it in local shop? If so we can refund the fixing fee for you. Please advise so that we could help you with our best.
And would you please go to our forum and see if you can find out the problem of this item.
http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx
If you cannot find a solution, please let us know.
PS: please let us know the fixing fee before you decide to fix it.
Have a nice day
sara
Vorige week, lampje was 28 dollar:I bought a new P7 led star and mounted it myself.
The led was DOA and after replacement it works like a charm.
Hi
how about we give you $11 store credit for the compensation? You may use the credit immediately to get something else or leave it to your coming order at anytime.
Thank you for your understanding.
sara
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Hopelijk heb ik het snel terug!
Pakketje 1: 2x autolader (2 verschillende) voor mijn nokia telefoon.
Pakketje 2: 3 x screenprotectors, leren etui, en plectrumstylus voor dezelfde telefoon.
Van allebei een shipmentmail zaterdag 1 week geleden.
Afgelopen donderdag komt pakketje 1 netjes binnen. Allebei de laders doen het dus ik blij, mooi 1 reserve.
Kom ik vandaag thuis, zie ik weer een DX pakje liggen dus ik denk hurray, leren etui en de rest. Krijg ik nog een autolader! niks pakketje 2, gewoon nog een autolader... Nu heb ik er dus 3...
Daar is toch blijkbaar iets mis gegaan en ik weet niet of ik nu al moet gaan zeuren dat pakketje 2 nog niet binnen is. Wat zouden jullie doen?
Je zou een ticket kunnen aanmaken en uitleggen wat er tot nu toe binnen is. Zijn de ordernummers wel verschillend? Staat er op het tweede pakketje wel het ordernummer van je screenprotectors etc? Als er het juiste nummer op staat dan is er denk ik iets mis gegaan..Mar2zz schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:03:
Heb nou wat vaags. 2 week geleden 2 pakketjes gemaakt (1 op zondag geloof ik en 1 op maandag, in ieder geval binnen 2 dagen).
Pakketje 1: 2x autolader (2 verschillende) voor mijn nokia telefoon.
Pakketje 2: 3 x screenprotectors, leren etui, en plectrumstylus voor dezelfde telefoon.
Van allebei een shipmentmail zaterdag 1 week geleden.
Afgelopen donderdag komt pakketje 1 netjes binnen. Allebei de laders doen het dus ik blij, mooi 1 reserve.
Kom ik vandaag thuis, zie ik weer een DX pakje liggen dus ik denk hurray, leren etui en de rest. Krijg ik nog een autolader! niks pakketje 2, gewoon nog een autolader... Nu heb ik er dus 3...
Daar is toch blijkbaar iets mis gegaan en ik weet niet of ik nu al moet gaan zeuren dat pakketje 2 nog niet binnen is. Wat zouden jullie doen?
Zoek zelf ook nog een goede, alleen welke is goed? Wil gewoon een huis tuin en keuken soldeerboutje om af en toe wat draden aan elkaar te plakken etc.Pascal.A schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:04:
Welke soldeerbout is aan te raden van dealextreme? Wil 'm gebruiken voor fijne soldeer verbindingen in bijv. Nintendo DS Lite. Werken ze überhaupt hier aangezien ik in de comments soms lees dat ze 110 volt zijn? En welke stekker convertor is aan te raden?
Hmm, ik heb het pakje van de eerste adapters niet meer, maar het lijkt erop dat ze wellicht hebben gedacht dat ze mij met het eerste pakje 1 adapter hebben toegestuurd en nu de 2e. Bestelnummers allebei hetzelfde op de zakjes.Yrck schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:07:
[...]
Je zou een ticket kunnen aanmaken en uitleggen wat er tot nu toe binnen is. Zijn de ordernummers wel verschillend? Staat er op het tweede pakketje wel het ordernummer van je screenprotectors etc? Als er het juiste nummer op staat dan is er denk ik iets mis gegaan..
De leather case enzo hebben echt een ander bestelnummer. 9-8-2010 al besteld, 13-8 geshipped en nog niet binnen, die adapters een dag eerder besteld. Ik heb nog wel even geduld.
Ben benieuwd naar focalprice aflevertijd. Grappig is dat DX adres ook focal bevat (Focal Industrial Centre).
Hehe, dat zakje met die 2 adapters toen ik die opendeed kwam daar een vreemd luchtje uit. Ik bedacht me ineens een of andere exotische influenza onbedoeld in huis te halen met die chinese bubbles... Als een chinees erin fart dan ruik je dat volgens mij hier als je 'm openmaakt.
[ Voor 13% gewijzigd door Mar2zz op 24-08-2010 21:37 ]
Vandaag al toegekomen!
Winkel is een aanrader dus
[edit]
Zie net dat ze daar een 'actie' hebben: Grab-a-freebie.
Staat nu een 3.5mm-naar-2.5mm-plugje op de hoofdpagina, normaal 2$, nu gratis en voor niks!
Site om in het oog te houden dus
[ Voor 32% gewijzigd door Fire69 op 24-08-2010 22:35 ]
Die "Grab-a-freebie" krijg je toch alleen als de klok op 00:00:00 staatFire69 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:33:
6 dagen geleden bij Suntekstore een pda-houder voor in de auto besteld voor het belachelijke bedrag van 3.31$.
Vandaag al toegekomen!
[edit]
Staat nu een 3.5mm-naar-2.5mm-plugje op de hoofdpagina, normaal 2$, nu gratis en voor niks!
1 iemand krijgt hem dan.
Maar toch, ieder uur een nieuwe kans
Dankje voor de tip! Morgen maar is even rondneuzen op die site!Fire69 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:33:
6 dagen geleden bij Suntekstore een pda-houder voor in de auto besteld voor het belachelijke bedrag van 3.31$.
Vandaag al toegekomen!
[edit]
Niet echt passend voor het DX topic, maar ik gebruik deze van Conrad voor SMD solderen.Pascal.A schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:04:
Welke soldeerbout is aan te raden van dealextreme? Wil 'm gebruiken voor fijne soldeer verbindingen in bijv. Nintendo DS Lite. Werken ze überhaupt hier aangezien ik in de comments soms lees dat ze 110 volt zijn? En welke stekker convertor is aan te raden?
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=588539
€4,99
Werkt super, en stug snoer zoals in de reviews heb ik persoonlijk geen last van.
[ Voor 7% gewijzigd door Mistraller op 24-08-2010 23:55 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
The item (RB*********HK) was posted on 24-Aug-2010 and is being processed for delivery to the addressee.
Is hij dan al verzonden of ligt hij daar nog?
The item (RB*********HK) left Hong Kong for its destination on 23-Aug-2010
Verder heb je er niet veel aan volgens mij, je ziet het pakketje vanzelf wel binnen komen.
[ Voor 17% gewijzigd door bartgabriels op 25-08-2010 10:12 ]
Ik heb al gekeken bij DX, FocalPrice, Suntekstore, ....
Als ze er hebben, zijn het er allemaal zonder audio bij, dus enkel rood/groen/blauw. Ik zou het handiger vinden als er nog rood/wit aan vasthangt, ipv dat ik die apart moet zoeken.
Dan ligt hij klaar, daarna veranderd hij in de status zoals JackPoint aangeeft (left for destination).hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:46:
Als er bij hong kong mail staat:
The item (RB*********HK) was posted on 24-Aug-2010 and is being processed for delivery to the addressee.
De 3 stappen:
is being processed for delivery to the addressee
is being processed for departure from Hong Kong as of <datum>.
left Hong Kong for its destination on <datum>
En dan wordt het wachten
SinergyX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:34:
[...]
Dan ligt hij klaar, daarna veranderd hij in de status zoals JackPoint aangeeft (left for destination).
De 3 stappen:
is being processed for delivery to the addressee
is being processed for departure from Hong Kong as of <datum>.
left Hong Kong for its destination on <datum>
En dan wordt het wachten
deze discussie weer...SinergyX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:56:
Hier ook 1 van mijn bestellingen, op 22ste kreeg hij die status en vandaag nog steeds. Denk dat ze 'fill up' verzendingen doen, vandaar dat de verzending ook gratis is.
Oké, thanks voor het metenThinkPadd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:46:
Net uit nieuwsgierigheid het hele spul ff aan een 12V 7Ah accu aangesloten zodat ik niet gebonden zit aan het aantal amperes van de adapter (accu kan heel wat meer ampere leveren) en met 5 strips eraan is 1,33A het hoogste wat ik heb gemeten (dat was met de controller vastgezet op "wit", dan branden alle kleuren namelijk). Dus gewoon een 12V voeding van 2A ofzo pakken en het komt prima in orde
Hierna staat er left hongkong enz. Hij is dus nog niet verzonden maar dit gebeurd vaak dezelfde dag of een dag later.hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:46:
Als er bij hong kong mail staat:
Gister stond hij de hele dag op being processed for delivery en vandaag stond er:
The item (RB**********HK) left Hong Kong for its destination on 25-Aug-2010
[ Voor 16% gewijzigd door Yrck op 25-08-2010 11:03 ]
Bij mij duurt het gemiddeld dan nog een week voordat het wordt afgeleverd op je adres. Dit heb ik al met 4 bestellingen gehad.
Inderdaad. D'r zou eigenlijk gewoon een topicwarning moeten komen, iets van "geen gezeur over levertijden, als je bij DX bestelt weet je dat het erg lang kan duren. Als je dus iets snel wilt hebben, bestel het dan ergens anders. Bij DX kan het in uiterste gevallen soms wel tot twee maanden duren."
Zoiets dus.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 25-08-2010 11:43 ]
Gezeur zit ik ook niet echt op te wachten. Je weet gewoon dat het langer duurt. Maar het melden vind ik niet zo erg eigenlijk, dan kun je een beetje afleiden wat momenteel de doorloop tijd is (eerdere pakketjes deden er bij mij namelijk 6 en 4 weken over en het laatste pakketje 2 weken).Wildfire schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:04:
[...]
Inderdaad. D'r zou eigenlijk gewoon een topicwarning moeten komen, iets van "geen gezeur over levertijden, als je bij DX bestelt weet je dat het erg lang kan duren. Als je dus iets snel wilt hebben, bestel het dan ergens anders. Bij DX kan het in uiterste gevallen soms wel tot twee maanden duren."
Zoiets dus.
/▌
Heeft ook geen nut, want er is niet zoiets als een doorlooptijd. Dat verschilt gewoon weer van bestelling tot bestelling. Toen onlangs diverse mensen aangaven dat er snel werd geleverd, werden mijn bestellingen die in dezelfde periode waren geplaatst toch pas drie weken later bezorgdMarzman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:54:
[...]
Gezeur zit ik ook niet echt op te wachten. Je weet gewoon dat het langer duurt. Maar het melden vind ik niet zo erg eigenlijk, dan kun je een beetje afleiden wat momenteel de doorloop tijd is (eerdere pakketjes deden er bij mij namelijk 6 en 4 weken over en het laatste pakketje 2 weken).
| Besteld | Verzonden | Ontvangen | Product |
| 8/9/2010 6:42:58 AM | 8/9/2010 9:33:11 PM | 8/18/2010 | Mini USB to Micro USB Adapter |
| 8/9/2010 12:56:26 AM | 8/10/2010 8:28:13 PM | 8/24/2010 | FM Transmitter + Car Cigarette lader |
| 8/12/2010 12:23:17 PM | 8/13/2010 8:22:07 PM | 8/20/2010 | GU10 3W RGB LED lamp |
Iemand trouwens ervaring met reviews plaatsen? Had er laatst 1 geplaatst, kwam over het aantal minimale tekens, maar hij is niet geplaatst
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Veel reviews komen er niet in of later toch wel.Nakebod schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:32:
Mijn laatste bestelling is inmiddels ook binnen, die was wat langer onderweg.
Besteld Verzonden Ontvangen Product 8/9/2010 6:42:58 AM 8/9/2010 9:33:11 PM 8/18/2010 Mini USB to Micro USB Adapter 8/9/2010 12:56:26 AM 8/10/2010 8:28:13 PM 8/24/2010 FM Transmitter + Car Cigarette lader 8/12/2010 12:23:17 PM 8/13/2010 8:22:07 PM 8/20/2010 GU10 3W RGB LED lamp
Iemand trouwens ervaring met reviews plaatsen? Had er laatst 1 geplaatst, kwam over het aantal minimale tekens, maar hij is niet geplaatstOf moet dat handmatig en duurt dat een tijd.
Negatieve reviews komen er vaak niet in. Wat je wel kan doen is de review in het nederlands en engels plaatsen, die worden vaker toegelaten. Ik heb 2 reviews gemaakt met een engelse en engels/nl tekst, de nl/engelse kwam er wel in.
Dit lijkt me wel een grappig product. Een bureaulamp die stroom "steelt" van je telefoonlijn, hoe verzinnen ze het. Dan heb je dus echt gratis licht
/▌
Wij hebben ook in de meterkast 2 lampjes die stroom van de telefoonlijn halen, al wilde dat met ADSL nog wel eens rare dingen doen (deur open -> ADSL wegMarzman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:26:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.777
Dit lijkt me wel een grappig product. Een bureaulamp die stroom "steelt" van je telefoonlijn, hoe verzinnen ze het. Dan heb je dus echt gratis licht
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43452
Deze besteld
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43451
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43450
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43449
Die 43451 vind ik echter lijken als de 43452 die jij hebt
Mn moeder heeft de koffie voor de pakket dienst al klaar staan.
Haha wat een gastvrijheid!JackPoint schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:12:
Jaa, leuk is dat. Ik krijg de komende dagen nog 5 pakketjes. Lekker verspreid
Mn moeder heeft de koffie voor de pakket dienst al klaar staan.
Vanmiddag was mijn laatste bestelling van DX binnen, dus alles is tot nog toe goed gegaan. 16 dagen dus...
Zoals je hier kunt lezen is die nu kapot.
Het grootste probleem is alleen dat ik hem al zelf heb geprobeerd te repareren. Nu is hij dus open geweest, maar het is me niet gelukt hem te repareren.
Nu wil ik natuurlijk een nieuwe, ik neem aan dat ik dan via DX moet regelen? Hoe gaat DX om in het algemeen met garantie van duurdere dingen? (ding koste iets van 150 dollar)
Moet ik hem terugsturen naar China? Hoe duur gaat dan worden, en krijg ik dan een nieuwe? Ook als ik hem al open heb gehad?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Het zal niet echt makkelijk zijn om een nieuw exemplaar te krijgen, waarschijnlijk zal er worden gevraagd of je een (klein) deel van je geld terug wil. Als ik jou was zou ik ook zo duidelijk mogelijke foto's maken van wat er mis is, en anders zelfs nog een filmpje.Compizfox schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:02:
Ik heb in maart een SmartQ5 besteld bij DealExtreme.
Zoals je hier kunt lezen is die nu kapot.
Het grootste probleem is alleen dat ik hem al zelf heb geprobeerd te repareren. Nu is hij dus open geweest, maar het is me niet gelukt hem te repareren.
Nu wil ik natuurlijk een nieuwe, ik neem aan dat ik dan via DX moet regelen? Hoe gaat DX om in het algemeen met garantie van duurdere dingen? (ding koste iets van 150 dollar)
Moet ik hem terugsturen naar China? Hoe duur gaat dan worden, en krijg ik dan een nieuwe? Ook als ik hem al open heb gehad?
Ik heb ook nog een vraagje: krijgen jullie je pakketjes altijd van de pakketbezorger of worden ze in de brievenbus gedaan door de postbode. Ik heb het idee dat het verschilt per winkel.
[ Voor 8% gewijzigd door hardware.tom op 25-08-2010 18:09 ]
Anders tot 2kg: 19.95
Prijzen van TNT
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
gefeliciteerd met je verjaardagDima_2005 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:12:
Zelfs als je het moet terugsturen, als het tot 500gr is (weet nl. niet hoeveel dat ding weegt incl accessoires en doos), dan kost het je 10.45.
Anders tot 2kg: 19.95
Prijzen van TNT
uit ervaring kan ik ook zeggen dat focalprice ontzettend snel is met verzenden, vergeleken met dealextremeBartske schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:47:
Bij focalprice had ik dus gister (zie topic) een kleine bestelling geplaatst. Staat ie dat hij gister ook al shipped is! Gaat wel extreem snel zeg (tijdsverschil zal ook wel helpen denk ik). Ik zie wel wanneer hij binnenkomt
EDIT: lol het is daar nu al 26 augustus:
The item (RB************HK) left Hong Kong for its destination on 26-Aug-2010
[ Voor 12% gewijzigd door hardware.tom op 25-08-2010 18:50 ]
Ik bedenk me net dat het tijdsverschil helemal niet meewerkt. Ik had het gister om 12 uur 's middags deze tijd besteld. Dan werken ze rap door in de avond daar in Hong Kong..hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:48:
[...]
uit ervaring kan ik ook zeggen dat focalprice ontzettend snel is met verzenden, vergeleken met dealextreme
Geen kinderen mag ik hopen...
Bij TNT werken ze ook 's nachts hoor...Bartske schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:57:
[...]
Ik bedenk me net dat het tijdsverschil helemal niet meewerkt. Ik had het gister om 12 uur 's middags deze tijd besteld. Dan werken ze rap door in de avond daar in Hong Kong..
offtopic:
Hier ook steeds, dag later al een melding dat bestelling shipped is. Nouja een melding, stuk of 10 emails maar dat zal wel bij de prijs inbegrepen zitten!Bartske schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:47:
Bij focalprice had ik dus gister (zie topic) een kleine bestelling geplaatst. Staat ie dat hij gister ook al shipped is! Gaat wel extreem snel zeg (tijdsverschil zal ook wel helpen denk ik). Ik zie wel wanneer hij binnenkomt
Het is daar 6 uur later heh, dus dat klopt gewoonhardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:48:
[...]
uit ervaring kan ik ook zeggen dat focalprice ontzettend snel is met verzenden, vergeleken met dealextreme
http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=102
Voor Azie is het in China best goed geregeld volgens mij. Veel jongeren willen ook niet meer dan 8 uur werken en hebben een mentaliteit van "werk zat, als de baas moeilijk gaat doen heb ik zo wat anders" en dat is momenteel ook zo. Ik denk wel dat hierdoor veel bedrijven naar andere landen zullen vertrekken omdat de loonkosten nu relatief hoog liggen (200 euro per maand).Bartske schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:57:
[...]
Ik bedenk me net dat het tijdsverschil helemal niet meewerkt. Ik had het gister om 12 uur 's middags deze tijd besteld. Dan werken ze rap door in de avond daar in Hong Kong..
offtopic:
[ Voor 43% gewijzigd door Marzman op 25-08-2010 19:22 ]
/▌
Ik heb al gehoord in dit topic dat je dat kleine deel van het bedrag als credit niet moet accepteren, omdat ze dat altijd als eerste proberen.hardware.tom schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:07:
[...]
Het zal niet echt makkelijk zijn om een nieuw exemplaar te krijgen, waarschijnlijk zal er worden gevraagd of je een (klein) deel van je geld terug wil. Als ik jou was zou ik ook zo duidelijk mogelijke foto's maken van wat er mis is, en anders zelfs nog een filmpje.
Ik heb ook nog een vraagje: krijgen jullie je pakketjes altijd van de pakketbezorger of worden ze in de brievenbus gedaan door de postbode. Ik heb het idee dat het verschilt per winkel.
Een filmpje maken ga ik doen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Volgens mij heb ik bij Conrad weleens een vijfkanaals componentkabel gezien.Fire69 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:13:
Iemand die een component-kabel kan vinden voor mij?
Ik heb al gekeken bij DX, FocalPrice, Suntekstore, ....
Als ze er hebben, zijn het er allemaal zonder audio bij, dus enkel rood/groen/blauw. Ik zou het handiger vinden als er nog rood/wit aan vasthangt, ipv dat ik die apart moet zoeken.
Dit topic is gesloten.
![]()
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen