Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.370 views

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:50
fender89 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:22:
je kan paypal ook koppelen aan je bankrekening, zodat het geld rechtstreeks daarvan afgeboekt wordt, zonder eerst zelf geld op je paypal-rekening te zetten. ( dat stapje wordt dus overgeslagen)
Dat duurt een week!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
alleen de eerste keer. dat was tenminste bij mij zo

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ramon 73 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:51:
Een tamelijk gedrocht, if I may say so. En van de handsfree BT oplossingen van DX vind ik geen positieve reviews. Ben héél benieuwd of dit gaat bevallen.
Ach ja, iemand moet de eerste zijn denk ik maar :+

Ik heb al aardig wat van die setjes gehad, maar allemaal headsets of domme 'boxjes die je maar ergens moest neerleggen'. Dit zal ook wel de oplossing niet zijn, maar valt te proberen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Wat mij opviel, bij DX kan je deze sleutelhanger kopen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
Deze komt in een plastic zakje. Maar bij FocalPrice kan je deze, wel iets duurder, kopen inclusief verpakking: http://www.focalprice.com/detail_LF298W.html
Dit viel mij vorige keer al op, de Bleutooth sticks van FP worden verzonden in een mooi doosje etc. Haalt DX bewust de verpakking weg of krijgen ze het zo aangeleverd? :)

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Da's waarschijnlijk het bulk- vs retailverpakkingverhaal. Dat heb je hier in NL ook met bv. CPU's.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Idd, of de fabrikant is verschillend. Chinezen maken namelijk niet alleen westerse merken na maar ook elkaar ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:17
Marzman schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:31:
Idd, of de fabrikant is verschillend. Chinezen maken namelijk niet alleen westerse merken na maar ook elkaar ;)
Klopt ik heb http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20339 wat een namaak is van http://www.tokyoflash.com/en/watches/pimp/p2pusher/ :P

Ben er nog niet achter waar Tokyo Flash ze van na maakt. (Ze hebben wel coole horloges trouwens: http://www.tokyoflash.com/en/watches/1/)

• Yrck
JackPoint schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:57:
[...]

Klopt ik heb http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20339 wat een namaak is van http://www.tokyoflash.com/en/watches/pimp/p2pusher/ :P

Ben er nog niet achter waar Tokyo Flash ze van na maakt. (Ze hebben wel coole horloges trouwens: http://www.tokyoflash.com/en/watches/1/)
Haha gekke chinezen :9 . Alleen een domme vraag maar hoe lees je zo horloge af die jij van DX hebt? :$

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yrck schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 19:06:
[...]

Haha gekke chinezen :9 . Alleen een domme vraag maar hoe lees je zo horloge af die jij van DX hebt? :$
Hint :P
Ding heeft een raster van 6x12hoog ;)
Eerste is voor uur, de volgende 5 voor minuten.

5x12 = 60 ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Zo he, deze is echt gaaf... Jammer dat het een pocket is die is ook mooi pols. hebbe hebbe. mooi verjaardagskado. ff dx afspeuren op horloges.

jammer er staat geen lookalike bij... snif...

[ Voor 9% gewijzigd door Mar2zz op 19-08-2010 20:26 ]

• JackPoint
Yrck schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 19:06:
[...]

Handleiding van de Tokyo Flash versie: http://www.tokyoflash.com/pages/000016/000016.pdf

• jeroen3
Nee, een overboeking van je bankrekening duurt bij paypal gewoonweg een week. (iets met rente en winst) Je kunt het nog iets verkorten door zelf een boeking te maken via internetbankieren, maar als paypal het moet aanvragen duurt het een week.
Van je creditcard niet natuurlijk.

• Yrck
jeroen3 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:17:
[...]

Nee, een overboeking van je bankrekening duurt bij paypal gewoonweg een week. (iets met rente en winst) Je kunt het nog iets verkorten door zelf een boeking te maken via internetbankieren, maar als paypal het moet aanvragen duurt het een week.
Van je creditcard niet natuurlijk.
Alle betalingen worden door paypal rechtstreeks van mijn rekening afgeschreven. Het afschrijven gebeurt 1 à 2 werkdagen na de betaling.

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:10
Bij mij ook.
Ik kan gewoon bestellen wat ik wil en de volgende dag heeft DX het meestal al op shipped staan.
Gaat erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
Hmm, dan gooit de rabobank dus roet in het eten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:10
Ik heb vaker gehoord en gelezen dat paypal een statische betrouwbaarheids check uitvoert.
Na een X aantal geslaagde transacties waarbij paypal hun geld snel genoeg ontvangen (transacties boven een x aantal euro) zal paypal je het geld gaan voorschieten.

Ik zit zelf ook bij de boerenleenbank dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze zullen ook kijken naar de gebruikte bank, het land van herkomst en inderdaad daar statistische gegevens van hebben. Een aardige Nigeriaan die zal pech hebben en langer moeten wachten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
jeroen3 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:47:
Hmm, dan gooit de rabobank dus roet in het eten hier.
Gebruik zelf ook een Rabobank rekening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Yrck schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:43:
[...]

Hier ook, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Yrck schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:43:
Ik ook, geen enkel probleem....

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Woo 2 maal status packaging :)

Stuurhandsfree-ding, de lens-kop en de US->NL converter. Denk dat de 7inch touchpad nog even gaat duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:56:
[...]

alleen de eerste keer. dat was tenminste bij mij zo
Hier ook. Eerste keer moet er echt geld op je Paypal-account staan. Hierna wordt het zo afgeschreven waarbij eerst het saldo op je Paypal-accoutn wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Gister bij FocalPrice wat sleutelhangers besteld. Net een emailtje gehad dat deze verzonden zijn. Gaat erg snel, ben benieuwd welke eerder aan komt: DX versus FP })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Heb je al ervaringen met focalprice? ze hebben buzz lightyear en woody van toystory wel en DX niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Mar2zz schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:47:
Heb je al ervaringen met focalprice? ze hebben buzz lightyear en woody van toystory wel en DX niet.
Ja heb hier eerder wat spullen besteld voor mijn digitale camera. Alles kwam netjes aan en de prijs was ook goedkoper dan bij DX. Het duurde echter wel 3 weken voordat het binnen was, maar hoop dat het nu wat minder lang gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ok thx. dan bestel ik ze gewoon. kan er ook niet zoveel aan verliezen. heb ook ff de watches bekeken en ze hebben veel grotere keus dan DX, maar nog geen cheape deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.tokyoflash.com/pics/000299_m.jpg

of deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.tokyoflash.com/pics/000070_m.jpg

snif... papa wil ook kadootje aan zichzelf trakteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gaaf ding, die is ook sneller afleesbaar omdat de 6 op de plek van de 6 zit :p Dat rode zullen wel de minuten zijn per 5 en die groene voor 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 enz.

Deze is leuk met kerstmis, heb je geen lampjes in de boom nodig :p
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25328

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 20-08-2010 11:46 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Die van mij staat eindelijk op packaging! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij staat inmiddels 12 dagen op "Processing - Awaiting Stock". Dit heb ik dus nog nooit gehad en ik heb zo'n voorgevoel dat dit mijn eerste geschil gaat worden. Hoe doen jullie dit eigenlijk. Stel dat het opgestuurd wordt maar dusdanig laat dat de 45 dagen van Paypal dreigen te verstrijken? Openen jullie dan een geschil en kan je dat nog terugdraaien als je het product later toch ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:45:
Die van mij staat inmiddels 12 dagen op "Processing - Awaiting Stock". Dit heb ik dus nog nooit gehad en ik heb zo'n voorgevoel dat dit mijn eerste geschil gaat worden. Hoe doen jullie dit eigenlijk. Stel dat het opgestuurd wordt maar dusdanig laat dat de 45 dagen van Paypal dreigen te verstrijken? Openen jullie dan een geschil en kan je dat nog terugdraaien als je het product later toch ontvangt?
Kijk eens bij alle producten uit je order, staat daar een product tussen die ze bij moeten bestellen. (iets met ETA ofzo, in het oranje) want dan kan het inderdaad even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stuur gewoon een support ticket, vraag naar de mogelijke leverdatum. Zo heb ik ook aantal eerder geannuleerd omdat ze deze mogelijk helemaal niet meer binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 06:08

PhilipvD

Ondertiteld

Inderdaad gewoon een support ticket aanmaken. Ik heb dit ook gehad met een USB-Hub. Binnen 24 uur reactie terug dat ik nog 3 dagen moest wachten en anders weer contact op moest nemen.
Dus ik netjes gewacht en na 3 dagen was er nog niks veranderd dus toen een bericht terug naar DX gestuurd met de vraag wat er nu gaat gebeuren.. en toen mocht ik een vergelijkbaar product uitkiezen en hun het SKU nummer mailen.
Ze hebben mijn order toen aangepast en ik heb dat andere product gekregen wat ook nog eens een paar dollar duurder was :D (bijbetaling vonden ze blijkbaar niet nodig)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:06:
Die van mij staat eindelijk op packaging! :D
Kijk, nu begint het eindelijk op te schieten haha! :P Laat maar weten wanneer je het binnen hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Weet iemand al een hoesje voor de Samsung Galaxy S op dealextreme, ik kan niks vinden. Maar misschien weten jullie of een ander hoesje ook op deze telefoon past.

* Gevonden, heb deze besteld. Heb de maten nagekeken en klopte dus moet passen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40122

[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 20-08-2010 17:25 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Iemand enig idee, of ik ergens uit China een Nike+iPod sensor kan kopen? Ben op zoek naar zo sensor en een Shoe pouch zodat ik geen speciale nike schoenen moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb er twee die nog binnen moeten komen.
1 - 24914:
Besteld op 10/08, shipped, maar nog niet ontvangen.
2 - 25241:
Besteld op 17/08, packaging (dus nog niet binnen van leverancier)

Het stomme is dat ik inmiddels niks meer heb aan 1 zonder 2 omdat die kort na de bestelling kapot ging :p Nou ja, het werkt nog half, moet continu aan de kabel draaien zodat hij contact maakt en oplaadt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Marzman schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:15:
Ik heb er twee die nog binnen moeten komen.
1 - 24914:
Besteld op 10/08, shipped, maar nog niet ontvangen.
2 - 25241:
Besteld op 17/08, packaging (dus nog niet binnen van leverancier)

Het stomme is dat ik inmiddels niks meer heb aan 1 zonder 2 omdat die kort na de bestelling kapot ging :p Nou ja, het werkt nog half, moet continu aan de kabel draaien zodat hij contact maakt en oplaadt.
Als er Packaging staat dan is de volgende stap Shipped via Air Mail. Grote kans dat hij morgen of vandaag nog weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik heb die focalprice ook maar eens wat centjes gedaan voor een Buzz Lightyear and Woody actionfigure set en een wrist gyro ball. Hopen dat ie een beetje zwaar loopt. Dat ding staat tussen de vibrators en andere "massage"-apparaten...

Afbeeldingslocatie: http://img.focalprice.com/spic/200901/HH041X.jpg
Waarschijnlijk inbrengen als ie op volle snelheid is...

Trouwens wel geinig, via focal krijg je points die je dan kan inwisselen tegen kortingcoupons... 't Is al verslavend dat shoppen op de chinese rommelmarkt en dan kun je ook nog rewards halen...
Afbeeldingslocatie: http://my.focalprice.com/templates/images/coupon/FCOFF2.gif

[ Voor 27% gewijzigd door Mar2zz op 20-08-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:36
Als je bij Dealextreme inlogt met je account voordat je gaat betalen met je paypal account krijg je ook punten. Die kun je dan inwisselen voor gratis gadgets bij je volgende bestelling.

Jammer alleen dat ze al 2 jaar dezelfde gratis rommel hebben die ook nog eens 80% uitverkocht is ongeveer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 03:34

Sprite_tm

Semi-Chinees

Het schijnt dat je ook dingen kan kopen met je DX-punten, dat moet je dan via support aanvragen. Ik moet 't maar eens doen, ik heb er 287... (Veel via referrals btw, tis niet dat ik al voor miljoenen bij DX gehaald heb.)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
ow shit, ja ik heb me nooit geregistreerd dus dat wist ik niet... nou ja weer wat geleerd zeg maar... op focal krijg je punten voor het plaatsen van reviews en plaatjes enzo dus je kan er een sport van maken. maar het meeste wat ik bestel is zo goedkoop dat 10% korting iets is waar je niet rijker van wordt, per saldo wordt je nog steeds armer, maar dat schijn je dan te vergeten omdat je korting hebt (ik betrap mezelf wel eens dat ik het heb over winst als ik ergens korting beding, maar er zit erna toch minder geld in mijn zak dus ergens zit er een kink in de synapsen)

ik heb een pakketje ontvangen 2 dagen terug dat tegelijk met een ander pakketje geshipped was ik wacht nog op dat andere pakketje. best wel raar eigenlijk, je zou toch denken zelfde vliegtuig zelfde sorteercentrum etc. ik geef het nog een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Mar2zz schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:48:
ow shit, ja ik heb me nooit geregistreerd dus dat wist ik niet... nou ja weer wat geleerd zeg maar... op focal krijg je punten voor het plaatsen van reviews en plaatjes enzo dus je kan er een sport van maken. maar het meeste wat ik bestel is zo goedkoop dat 10% korting iets is waar je niet rijker van wordt, per saldo wordt je nog steeds armer, maar dat schijn je dan te vergeten omdat je korting hebt (ik betrap mezelf wel eens dat ik het heb over winst als ik ergens korting beding, maar er zit erna toch minder geld in mijn zak dus ergens zit er een kink in de synapsen)

ik heb een pakketje ontvangen 2 dagen terug dat tegelijk met een ander pakketje geshipped was ik wacht nog op dat andere pakketje. best wel raar eigenlijk, je zou toch denken zelfde vliegtuig zelfde sorteercentrum etc. ik geef het nog een week.
Bij DX krijg je ook punten voor het plaatsen van reviews en foto's.
Sprite_tm schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:05:
Het schijnt dat je ook dingen kan kopen met je DX-punten, dat moet je dan via support aanvragen. Ik moet 't maar eens doen, ik heb er 287... (Veel via referrals btw, tis niet dat ik al voor miljoenen bij DX gehaald heb.)
Vanaf 100 punten kan je ze inwisselen voor tegoed. Staat ook vermeld bij my points als je ingelogd bent.

[ Voor 13% gewijzigd door Yrck op 20-08-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

http://www.gaveaktie.nl/

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39169

Meer dan 100 euro marge. Volgens mij laten ze het gewoon opsturen door Dealextreme :)

[ Voor 21% gewijzigd door Philflow op 21-08-2010 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Die via intake zou android 2.7 hebben maar dat versienummer is android toch nog niet aan toe? die van DX heeft 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Mar2zz schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:19:
Die via intake zou android 2.7 hebben maar dat versienummer is android toch nog niet aan toe? die van DX heeft 1.6.
Volgens mij is android nog maar toe aan versie 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Philflow schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 07:46:
http://www.gaveaktie.nl/

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39169

Meer dan 100 euro marge. Volgens mij laten ze het gewoon opsturen door Dealextreme :)
Bij DX is ie $95.50 == €75.14, dat is 125 euro winst dan. En ook nog €12,50 verzendkosten durven vragen. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
JackPoint schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:47:
[...]

Bij DX is ie $95.50 == €75.14, dat is 125 euro winst dan. En ook nog €12,50 verzendkosten durven vragen. 8)7 |:(
Je vergeet dat de NL-aanbieder invoerrechten heeft moeten betalen, 19% BTW moet heffen. En natuurlijk een winstmarge heeft, want zijn schoorsteen moet ook roken en op zijn plank moet ook brood komen.

[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 21-08-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

BamSlam_ schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:03:
[...]

Je vergeet dat de NL-aanbieder invoerrechten heeft moeten betalen, 19% BTW moet heffen. En natuurlijk een winstmarge heeft, want zijn schoorsteen moet ook roken en op zijn plank moet ook brood komen.
Je vergeet dat DX ook nog een grote marge heeft :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
En vergeet niet dat ze adverteren met android 2.7, dus de levertijd van gaveaktie is waarschijnlijk meer dan een jaar. Ik kan ook wel adverteren met iets dat windows 10 heeft en dan lekker de centjes incasseren van mensen die het bestellen en als ze dan vragen waar het blijft verwijzen naar de site van microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verpakkingseenheid Bruto Gewicht: 860kg

:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
SinergyX schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:17:
Verpakkingseenheid Bruto Gewicht: 860kg

:D :D :D
haha scherp die had ik niet gezien terwijl ik nog ff doornam op andere vreemde zaken. 't is wel een ontzettend slechte vertaling, die site zou ik niet gauw serieus nemen en daardoor niet vertrouwen al zullen ze misschien wel leveren, het is ongelooflijk lui om het zo slecht neer te zetten.

wel een makkelijk bruggetje naar ander houtje touwtje systeem:
ik kreeg net 5 precies dezelfde emails van focalprice binnen 5 minuten, elke minuut 1, mijn order is shipped. ben benieuwd. dat is al sneller dan DX, al shipped DX volgens mij altijd op vrijdag/zaterdag?

eh lol, de teller staat op 9 mails nu, hoe lang gaat dit nog door?

[ Voor 4% gewijzigd door Mar2zz op 21-08-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Temporary stock shortage, contact us if necessary

Iemand dit ooit gehad? Dacht het al na 12 dagen wachten...

Edit:
Inmiddels de order geprobeerd te cancellen en gevraagd om een refund.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Mar2zz schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:04:
[...]

haha scherp die had ik niet gezien terwijl ik nog ff doornam op andere vreemde zaken. 't is wel een ontzettend slechte vertaling, die site zou ik niet gauw serieus nemen en daardoor niet vertrouwen al zullen ze misschien wel leveren, het is ongelooflijk lui om het zo slecht neer te zetten.

wel een makkelijk bruggetje naar ander houtje touwtje systeem:
ik kreeg net 5 precies dezelfde emails van focalprice binnen 5 minuten, elke minuut 1, mijn order is shipped. ben benieuwd. dat is al sneller dan DX, al shipped DX volgens mij altijd op vrijdag/zaterdag?

eh lol, de teller staat op 9 mails nu, hoe lang gaat dit nog door?
Haha dat gebeurd hier ook steeds. Je weet nu wel zeker dat hij verzonden is :P

Mijn terugbetalings status van DX is nog niets veranderd.. :'( Staat nog steeds: Pending Refund Authorization. Hoef zelf toch niks te doen?

[ Voor 7% gewijzigd door Yrck op 21-08-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD

PhilipvD

Ondertiteld

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:07:

Iemand dit ooit gehad? Dacht het al na 12 dagen wachten...

Edit:
Inmiddels de order geprobeerd te cancellen en gevraagd om een refund.
Je kan in dit geval ook een ticket aanmaken waarin je een alternatief SKU nummer van een ander product geeft en dan willen ze je order wel aanpassen en een ander product leveren.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de TS:

"Als de douane dit onderschept, kun je je pakketje vergeten en waarschijnlijk een boete verwachten. De douane heeft speciaal mensen in dienst voor dit soort zaken, grote bedrijven geven trainingen aan deze mensen hoe men namaak kan opmerken."

Klinkt een beetje als bangmakerij. Heeft iemand dit inderdaad een keer meegemaakt? Hoe hoog zijn die boetes? Waarom krijgt de consument een boete? (Immers deze weet niet beter..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
volgens mij gebeurt dat niet zo gauw. ze gaan echt niet elk pakketje open lopen maken. er zal zoveel meuk uit china komen... consumentje pesten zal vast niet zo gauw gebeuren ik denk dat ze eerder echte handelaren pakken dus grote dozen enzo.

Het valt me wel op overigens op dealextreme:
wat hebben die chinezen met skulls en sexspeeltjes? als je watches bekijkt is het de ene skull na de ander die horloges ontsierd.

die plugin voor firefox is overigens wel erg goed. alleen op de een of andere manier had ik een gunstigere wisselkoers in mijn hoofd waardoor voorheen alles goedkoper leek. Nu er een euroteken voor staat lijkt het ineens duurder... ik heb vast een gat in mijn muishand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wisselkoers was een jaar geleden ook veel gunstiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD

PhilipvD

Ondertiteld

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:01:
Uit de TS:

"Als de douane dit onderschept, kun je je pakketje vergeten en waarschijnlijk een boete verwachten. De douane heeft speciaal mensen in dienst voor dit soort zaken, grote bedrijven geven trainingen aan deze mensen hoe men namaak kan opmerken."

Klinkt een beetje als bangmakerij. Heeft iemand dit inderdaad een keer meegemaakt? Hoe hoog zijn die boetes? Waarom krijgt de consument een boete? (Immers deze weet niet beter..)
Het klopt zeker wel. Zie: http://douane.nl/particul...bagage-12.html#P305_21867 hoe hoog die boete dan is weet ik niet.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
zolang je in kleine hoeveelheden bestelt gaan ze zich er echt niet druk om maken. dat is niet te handhaven. bovendien staat DX ook bol van de artikelen die zich niet als nep voordoen, maar er gewoon uitzien als een bestaand artikel, maar dan zonder merkje. met merkje zou het om nep kunnen gaan, maar hoe moet je dat weten?

De lage prijs is geen indicatie. Immers, wordt Windows ook niet voor een appel en een ei legaal verkocht in China? dat is daar gewoon een marktconforme prijs. En dat is toch mooi voor ons westerlingen, dat een er in andere landen lagere prijzen zijn omdat anders niemand daar het kan betalen? Prijzen zijn bijna altijd marktconform en gebaseerd op koopkracht van het gemiddelde publiek waarbinnen je een product wilt verkopen. Daarom is het argument dat een nike-schoen misschien maar 10 dollar is in China best een reeele prijs zou kunnen zijn omdat: a) het is daar gemaakt dus geen transportkosten b) als ze duurder waren kunnen chinezen ze niet betalen b) omdat 1 dollar voor een chinees gelijk is aan 10 dollar koopkracht voor ons.

Geen rechter zal zich druk maken om dat ene setje schoenen dat jij daar besteld, of oordopjes of shirts. Koop er gewoon niet 10 tegelijk. hou het bij 3 maximaal ofzo in 1x en bij DX gewoon 1 per keer. Je betaald toch geen shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Kijken ze ook naar je adres? Bestel echt ontzettend veel bij DX dat zelfs de postbode van de pakketdienst afvraagt wat ik toch allemaal koop. Nu ken ik die man ook maar zou dit bij de douane opvallen? Als ze elke week grote en kleine pakketten verwerken van één adres dan gaat dit toch opvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
Yrck schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:55:
Kijken ze ook naar je adres? Bestel echt ontzettend veel bij DX dat zelfs de postbode van de pakketdienst afvraagt wat ik toch allemaal koop. Nu ken ik die man ook maar zou dit bij de douane opvallen? Als ze elke week grote en kleine pakketten verwerken van één adres dan gaat dit toch opvallen?
Nee, want dat is inbreuk op je privacy in dit krome-wetjesland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:18
[message=,noline]Yrck schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:55[/message]:
Er komen daar tienduizenden pakketten per dag voorbij. En op adres letten ze volgens mij niet eens.
Dus dat zal geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:55:
Nee, waarschinlijk kijken ze meer naar waar het vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Oké! Was benieuwd, lijkt me wel leuk om een kijkje te nemen bij de douane zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 09:51:
Oké! Was benieuwd, lijkt me wel leuk om een kijkje te nemen bij de douane zelf. :)
Kijken of je onze pakketjes over de lopende band ziet enzo. :P En natuurlijk wat ze er allemaal uitpikken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Zo te zien heeft DX de website aangepast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-10 12:25

Sebazzz

3dp

Ziet er wat netter uit ja.

Weet iemand of er toevallig fietslampjes zijn die 14500 (3,7V Li-ion) batterijen slikken? Het is gewoon AA size, dus als het erin past en de boel niet doorbrandt is het ook goed. :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Sebazzz schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:23:
Ziet er wat netter uit ja.

Weet iemand of er toevallig fietslampjes zijn die 14500 (3,7V Li-ion) batterijen slikken? Het is gewoon AA size, dus als het erin past en de boel niet doorbrandt is het ook goed. :)
Is het geen idee om een flashlight te halen die op 3.7V Li-ion werkt en dan dit steuntje erbij? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Jxx

Als je bv een bestelling van in totaal onder de 22euro hebt, maar je hebt wel een paar neppe producten ertussen zitten (merknamen erop) kan je daar veel problemen mee krijgen?
of zullen ze het (bij ontdekking) alleen in beslag nemen en het daar bij houden

Ik heb geen zin in hoge boetes of zelfs gevangenisstraf/strafblad voor zo iets doms/kleins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Jxx schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:25:
Als je bv een bestelling van in totaal onder de 22euro hebt, maar je hebt wel een paar neppe producten ertussen zitten (merknamen erop) kan je daar veel problemen mee krijgen?
of zullen ze het (bij ontdekking) alleen in beslag nemen en het daar bij houden

Ik heb geen zin in hoge boetes of zelfs gevangenisstraf/strafblad voor zo iets doms/kleins
Denk het niet, je bedrag blijft onder de 22 euro. Je kan desnoods ook je order opsplitsen. Maak je er 3/4 orders van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Niet online

Jxx

Je denkt het niet.. iemand die het iets zekerder weet?

en ja ik zou het ook kunnen opsplitsen, maar dan heb je natuurlijk ook meer kans dat je eruit gepikt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Niet online

Jxx

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik succesvol een tijdje geleden een groene lazer (200mW) thuis gestuurd heb gekregen via DX, waar ik heel blij mee ben

die nu overigens verboden zijn, omdat idioten er mee op vliegtuigen gingen zitten schijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Jxx schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:38:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik succesvol een tijdje geleden een groene lazer (200mW) thuis gestuurd heb gekregen via DX, waar ik heel blij mee ben

die nu overigens verboden zijn, omdat idioten er mee op vliegtuigen gingen zitten schijnen.
ze zijn al een tijdje verboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Yrck schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:41:
[...]

Als er Packaging staat dan is de volgende stap Shipped via Air Mail. Grote kans dat hij morgen of vandaag nog weggaat.
Nog steeds packaging, maar 7 uur s'avonds is 1 uur s'nachts daar ofzo :) Werken Chinezen eigenlijk in het weekend? Waarschijnlijk niet op kantoren als DX? :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Niet online

Jxx

Heb ik even geluk gehad dan :)

Had ik daar ook een (hoge) boete voor kunnen krijgen? aangezien het hier illegaal is
Marzman schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:53:
[...]

Nog steeds packaging, maar 7 uur s'avonds is 1 uur s'nachts daar ofzo :) Werken Chinezen eigenlijk in het weekend? Waarschijnlijk niet op kantoren als DX? :)
In het weekend werken ze niet nee, dus de bestelling procedure staat ieder weekend ook even stil
dus je kan het best iets op maandag bestellen en met een beetje geluk heb je het dan volgende week dinsdag/woensdag
Hangt natuurlijk af van de "shipping time", als er 2 tot 4 dagen staat dan kan het de 4de dag al op de chinese luchthaven liggen

[ Voor 72% gewijzigd door Jxx op 22-08-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je hebt kans op een boete, maar moet in ieder geval die lazer dan afstaan.

Ik denk dat als je een boete krijgt die opgelegd moet worden door een rechter -> http://www.douane.nl/part.../internetaankopen-04.html

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:45
Kan iemand mij helpen? Ik moet voor mijn pc (Windows 7 64-Bit) een WIFI USB stick hebben. Maar ik weet niet welke allemaal 64 bit ondersteunen. En waarmee ik goed ontvangst heb. Heb hier maar 5MB dus, ik hoef geen dure die veel meer kan.

Alvast bedankt

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 22:19

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik denk dat je het best in zo'n geval gewoon naar een computer-boer gaat..
Die van Dx hebben vaak driver-problemen! En soms hebben ze ook geen MAC-adres etc...
Al hier gekeken?
http://tweakers.net/price...-ZBZVB5qme_xyt-G_vPdYSylf

Goedkoper ga je niet vinden bij Dx vind ik... Want in zo'n geval is goedkoop, duurkoop!

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:35

Aapje

Opel-beun
Je kan in geval van een boete altijd ontkennen dat jij iets besteld hebt. Dan vernietigen ze 't pakketje gewoon zonder te kijken wat erin zit.

Truucje is wel dat DX.com zowat alles verzend onder: Gifts

En de pakketjes moet je natuurlijk gewoon klein houden, want je betaald immers geen verzendkosten :)

@hierboven en daarweer boven: Vista 64 drivers werken over 't algemeen ook op windows 7 64bits. Dus effe loeren of die ondersteund word of win7-64 :) Je kan dat altijd effe vragen op de "forums".

[ Voor 1% gewijzigd door Aapje op 22-08-2010 15:50 . Reden: @hierboven was niet meer correct :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:42

Nakebod

Nope.

Ik zou ook een wifi stick in NL halen eigenlijk, in de prijsklassen 10-15 euro heb je al een hoop merken. Zit vast wel kwaliteitsverschil in, betere chipset of antenne enzo. Zou ik persoonlijk meer vertrouwen in hebben dan een 10 dollar DE stickje :P Voornamelijk de drivers dan, hardwarematig zullen ze het allemaal vast wel doen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb slechte ervaringen met "Chinese bluetooth", (het werkt wel maar supertraag) dus ik zou ook gewoon een wifistick hier halen. Een Sweexstick met de juiste drivers zou ik al meer vertrouwen in hebben dan die DX dingen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 22:19

Dima_2005

T.net-verslaafde

Trouwens, dat is ook wel waar, Dealextreme verzendt inderdaad gewoon dingen als "gift" en vaak gaat dat dus zonder problemen door de douane.

Echter is dat niet zo bij focalprice. Daar staat heel duidelijk een douane-declaratie op en wat het bevat. (+waarde). Dus die zijn dan iets meer in orde met douane-verplichting, maar is wel nadeliger voor jou.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:17
Dealextreme verstuurd alles als gift met een prijs tussen de 6 en 20 dollar ofzo
quote: DX FAQ (incl spelfouten)
For orders shipped with Airmail Service, the name of product category will be used as declaration and the declared value for most countries is a random value between 35HKD and 70HKD. Norway is an exception and uses the real value. Besides, without specail requirment, invoices/receipts are never included in the packages.)
Met het aantal pakketjes dat er per dag Nederland binnenkomen van Dealextreme (groot en klein), doen ze blijkbaar niet echt moeilijk bij de douane.
Er moet ooit iemand zijn die door heeft gehad dat het hier om een onzin declaratie gaat. Blijkbaar geven ze er bij de douane dus niet al te veel om. Er valt ook weinig te bewijzen als ze niet de originele invoice in het pakket doen.

Ik heb 1x ervaring gehad met kapotte producten.
Had enkele touchscreens besteld voor mijn NDS lite, 2 van de 3 zat een grote barst over het midden. Onbruikbaar dus.
Na contact met DX en een foto van de kapotte schermpjes te hebben gestuurd (uiteraard nog met de plasticjes eromheen) kreeg ik zonder problemen 2 nieuwe opgestuurd (die wel heel bleven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken de touchscreens voor de DS wel goed? Mijn neefje heeft namelijk die van mij een beetje gesloopt dus zitten er nu een brede diepe kras in het scherm.

Edit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3245

Deze heb ik dan waarschijnlijk nodig. Is dit makkelijk aan te sluiten en heb ik nog special gereedschap nodig?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Niet online

Jxx

Maar er staat op het pakketje wel altijd in wat voor categorie de gifts vallen
dus bepaalde categorieën checken ze denk ik wel..

of misschien ook niet
moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:24:
Werken de touchscreens voor de DS wel goed? Mijn neefje heeft namelijk die van mij een beetje gesloopt dus zitten er nu een brede diepe kras in het scherm.

Edit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3245

Deze heb ik dan waarschijnlijk nodig. Is dit makkelijk aan te sluiten en heb ik nog special gereedschap nodig?
Kijk naar de reviews, zien er goed uit toch? Volgens mij heb je nog wel een speciale schroeven draaier nodig om de DS open te krijgen maar die zijn ook wel op DX te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Volgens mij is de site ook vernieuwd, sommige dingen zien er een beetje anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
ThinkPadd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:32:
Volgens mij is de site ook vernieuwd, sommige dingen zien er een beetje anders uit.
Hij was ook even down vanochtend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Best thing is dat ze al die "massage"-artikelen hebben verplaatst naar een ander adres. Volgens mij zijn die daardoor ook uit new arrivals verdwenen.

Bij dat douane gedoe gaat er vast geen 'mens' neuzen voordat er diverse andere checks zijn geweest, zoals snuf (stuff) de hond, rontgenapparaat, weegschaal etc. Als je die test doorkomt dan zullen ze echt niet gaan letten op al die kleine pakketjes uit china.

btw: er is toch ook nog zoiets als privacywetgeving? er moet toch enigszins aantoonbare aanleiding zijn om zomaar in iemands post te gaan neuzen? Die aanleiding moet vast verkregen worden door twijfel welke is ontstaan tijdens het scannen/wegen/tellen etc. (allemaal hypothese overigens, heb er geen bal verstand van namelijk, maar ben erg goed in het goedpraten voor mezelf van dingen in grijze gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Weet iemand ook een groene laser die op een normale voeding werkt? Gewoon op 5 of 12V ?

Ze hebben namelijk wel heel veel van die laserpennen, maar ik wil wat gaan kloten met motortjes + spiegeltjes om een lasershowtje te maken, maar aan zo'n pen op batterijen heb ik dan niet zoveel.

Deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26887 leek mij opzich wel wat, maar als ik dan bijv. 3,3V van een ATX voeding pak dan fikt die module alsnog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:17
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:24:
Ze werken prima. Kwaliteit is natuurlijk niet gelijk aan het origineel (zoals met de meeste dingen op DX), en je hebt kans dat er een 'dead zone' inzit (of na verloop van tijd inkomt) waar het touch screen niet werkt of niet nauwkeurig is. Ik zou je aanraden om er 2 te bestellen, heb je zeer kleine kans dat je er niets aan hebt.

Voor het openmaken heb je dit nodig.

Let wel op dat er verschil is tussen de module van de 'Fat' DS, de DS Lite en de DSi.
Het touchscreen van je link is echt alleen de touch module. Als het LCD screen eronder ook beschadigd is heb je die ook nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergert
  • Niet online
Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling ook binnen: een GPS USB stick.
7 augustus besteld, tot de 11e was het "waiting for supplier", daarna 2 dagen "packaging", 13 augustus naar HongKong post, 16 augustus op het vliegtuig en de 19e in huis. In prima staat, stick werkt op laptop en netbook (windows xp) prima met Garmin Mobile PC. Netbookje (Acer Aspire One A150) is inmiddels al in de auto gebruikt als navigatie-unit en mp3-speler :)

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Persoonlijk is het jammer dat er niet een linkje staat naar "Mijn RMA's" ofzo. Heb er ook geen email van gekregen.. Moest m'n history doorkijken om te kijken wat nou het RMAnummer was :') (dr is iets verkeerd geleverd)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

supergert schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:33:
Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling ook binnen: een GPS USB stick.
7 augustus besteld, tot de 11e was het "waiting for supplier", daarna 2 dagen "packaging", 13 augustus naar HongKong post, 16 augustus op het vliegtuig en de 19e in huis. In prima staat, stick werkt op laptop en netbook (windows xp) prima met Garmin Mobile PC. Netbookje (Acer Aspire One A150) is inmiddels al in de auto gebruikt als navigatie-unit en mp3-speler :)
Heb je daar een standaard voor ofzo? En een autolader?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergert
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:14:
[...]

Heb je daar een standaard voor ofzo? En een autolader?
Mijn standaard heet Velcro :+ (op het dashboard zit een klepje, waaraan 't netbookje met klitteband vastgezet kan worden).
Een omvormer (12V naar 19V) had ik al een paar jaar geleden gekocht bij Conrad, maar bij DX zijn er ook diversen te vinden.

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Klinkt wel interesant, eens over nadenken :) Ik heb ook nog een htc shift liggen ergen, volgens mij zit daar al een gpschip in. Wordt dat ding ook nog ergens nuttig voor gebruikt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Marzman schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:53:
[...]

Het is nu 5 : 07 smorgens in Hongkong. Over paar uur kunnen ze mooi weer onze orders inpakken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:06
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24037 gekocht! Het is dezelfde als bij megagadgets alleen daar kost het een tientje :X

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
  • Laatst online: 30-08 09:29
Ben al een maand aan het wachten voordat mijn bestelling verstuurd word, staat er nu dit bij mijn bestelling:
Wat moet ik hiermee? Gewoon wachten en in de gaten houden? Of ze mailen?
Maar wat moet ik ze dan mededelen? Dat ik al zo lang wacht en nu mijn spullen wel wil. Zit een kado bij voor mijn moeder, die weet dat ze het krijgt. Beetje zonde om dan te melden dat ze het alsnog niet krijgt. Heb al betaald en al ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 14:30
Wat je hiermee moet? Zoals er staat, hun contacteren als je het nodig vind. :P

Vraag anders gewoon wat de verwachte levertermijn zal zijn, anders zit je misschien nog 2 maand te wachten zonder dat je weet wat je moet verwachten.
Pagina: 1 ... 11 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen