Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10 15:23
BulkPrice's (meerdere artikelen = meer korting)
Daarom heeft Dx ook BULKRATE Hoe meer de zelfde dingen je besteld hoe meer korting!
die korting krijg je omdat er bij ieder product verzendkosten in zitten verwerkt!!

Je betaald per product verzendkosten! daarom die korting. dus zo gezien is het verzenden niet gratis, en ook dit heb ik hier eens ergens teruggelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-08 09:29
Heb ik op 22-7 een bestelling geplaatst van 4 dingen. De eerste 2 zijn al binnen (na 2 weken). De andere 2 staan nog steeds te wachten totdat ze op voorraad zijn. Vind het toch wel lang duren nu. Wel jammer want er zat een cadeau bij voor mijn moeder. Ze weet dat ze het krijgt, maar ze was 28-7 al jarig.

Wat ik nog vreemder vond, was dat het eerst op packaging stond, daarna weer op pending, daarna op shipped en nu op waiting for supplier via tracked air mail. Ik snap nu niets meer van die site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 14:04
Twee weken terug Docking Station voor de iPhone 3GS besteld. Ik was verrast over de verpakking, aangezien de docking station samen met de kabel in een afsluitbaar zakje zaten :P Zo mooi ingepakt had ik het nog niet eerder gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:05
Geen zorgen maken over wat er in je account gebeurt. De manier waarop ze met trackingnummers en verzendtijdstippen omgaan is niet altijd even correct. Het komt altijd aan, je weet alleen nooit wanneer. Bestel dus niks wat je snel(binnen een maand) nodig hebt. Soms heb je je spullen met een week, soms duurt het 6 weken. Nadeel van de gunstige prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 22:46
Sandien schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:28:
Heb ik op 22-7 een bestelling geplaatst [...] maar ze was 28-7 al jarig.
[...]
Big NoNo bij DX! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
Sandien schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:28:
Heb ik op 22-7 een bestelling geplaatst van 4 dingen. De eerste 2 zijn al binnen (na 2 weken). De andere 2 staan nog steeds te wachten totdat ze op voorraad zijn. Vind het toch wel lang duren nu. Wel jammer want er zat een cadeau bij voor mijn moeder. Ze weet dat ze het krijgt, maar ze was 28-7 al jarig.

Wat ik nog vreemder vond, was dat het eerst op packaging stond, daarna weer op pending, daarna op shipped en nu op waiting for supplier via tracked air mail. Ik snap nu niets meer van die site...
Dan worden niet alle dingen tegelijk verzonden, waarschijnlijk duurde het bij een aantal producten iets langer om het binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Heb de zaklamp zaterdag ontvangen, de AKORAY k-106 koste toen 10.30!
Het is een zeer prettige zaklamp echt fel. werkt goed maar het formaat mocht wel iets groter,
Het is echt een kleine zaklamp!! 9.5 cm Lang en 2 cm Breed. dat is echt klein!! / dun.

Verder een zeer mooie zaklamp. op de verpakking stond 33 HKD HONGKONG DOLLAR.
Dat betekend dat de zaklamp € 3.32 kost. officieel mag je tot € 22.00 euro belasting / invoer rechten vrij!

Dus dat zou betekenen dat je max iets voor $218.000 HKD kunt kopen (invoerrechten vrij / btw)
Dat komt namelijk uit op: € 22.00 (met de huidige wisselkoers) dus als dat zo zou zijn waarom maakt iedereen dan zoveel problemen? op iedere envelop die ik heb gehad staat HKD. dus je kan veel kopen zonder btw enz te moetten betalen! ik snap het probleem niet?

Of bedoelen ze dan 22.00 HKD ? dat weet ik wel zeker van niet.

Maar ontopic: het is een supper lamp! het kopen is het meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:17
slabetje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:42:
Heb de zaklamp zaterdag ontvangen, de AKORAY k-106 koste toen 10.30!
Het is een zeer prettige zaklamp echt fel. werkt goed maar het formaat mocht wel iets groter,
Het is echt een kleine zaklamp!! 9.5 cm Lang en 2 cm Breed. dat is echt klein!! / dun.

Verder een zeer mooie zaklamp. op de verpakking stond 33 HKD HONGKONG DOLLAR.
Dat betekend dat de zaklamp € 3.32 kost. officieel mag je tot € 22.00 euro belasting / invoer rechten vrij!

Dus dat zou betekenen dat je max iets voor $218.000 HKD kunt kopen (invoerrechten vrij / btw)
Dat komt namelijk uit op: € 22.00 (met de huidige wisselkoers) dus als dat zo zou zijn waarom maakt iedereen dan zoveel problemen? op iedere envelop die ik heb gehad staat HKD. dus je kan veel kopen zonder btw enz te moetten betalen! ik snap het probleem niet?

Of bedoelen ze dan 22.00 HKD ? dat weet ik wel zeker van niet.

Maar ontopic: het is een supper lamp! het kopen is het meer dan waard.
Ze rommelen wel redelijk met die getallen. Bij mij stond er op een pakket van ~€25 dat het maar ~€4 waard was. Bij eerdere pakketjes was mij dat ook al opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Yrck schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:21:
[...]

Omdat ze lege ruimtes in vliegtuigen gebruiken. Dacht dat er bedoelt werd dat Hong Kong post alle kosten betaalt voor pakketjes en dus niet de lege ruimtes gebruikt.
Als ze DX hun niet gebruikte, maar we ingekochte ruimte laten gebruiken betalen ze het toch ook?
JackPoint schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:53:
[...]

Ze rommelen wel redelijk met die getallen. Bij mij stond er op een pakket van ~€25 dat het maar ~€4 waard was. Bij eerdere pakketjes was mij dat ook al opgevallen.
Dat kan best de echte prijs zijn. DX gooit er natuurlijk flink wat bovenop. Het is flink cashen voor die jongens in China die zoiets nu op kunnen zetten (over een paar jaar zal het wel verzadigd zijn en concureren ze elkaar kapot net als de webwinkels hier).
[edit]Ik had het over het voorbeeld in jouw quote, 25 en 4 euro is wel een erg groot verschil :)

[ Voor 46% gewijzigd door Marzman op 16-08-2010 15:16 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Ja, maar mijn vraag is dan:

Je mag tot € 22.00 invoeren!!
Dat betekend tot $218.000 HKD kunt invoeren!!

Dus eigelijk maakt het niet uit hoeveel je besteld als je maar onder de: $218.000 HKD blijft!
$218.000 HKD = € 22.00 met de huidige koers. dus de douane kan niets doen,

Het is niet meer dan 22.00 eur. dus dit is toegestaan zonder btw / invoerrechten!!
Want er staat toch op een pakketje HKD.

De douane rekent het om naar eur. dus geen probleem voor ons mits niet hoger dan $218.000 HKD!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-10 22:07

Compizfox

Bait for wenchmarks

Inderdaad. Maar met de HKD heb je toch niets te maken? Alle prijzen op dealextreme.com zijn in USD.

Verder sjoemelt DX dus zoals gezegd met de prijzen, al bestel je iets dat duurder is dan €22, hoef je nog geen invoerrechten te betalen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

slabetje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:44:
Ja, maar mijn vraag is dan:

Je mag tot € 22.00 invoeren!!
Dat betekend tot $218.000 HKD kunt invoeren!!

Dus eigelijk maakt het niet uit hoeveel je besteld als je maar onder de: $218.000 HKD blijft!
$218.000 HKD = € 22.00 met de huidige koers. dus de douane kan niets doen,

Het is niet meer dan 22.00 eur. dus dit is toegestaan zonder btw / invoerrechten!!
Want er staat toch op een pakketje HKD.

De douane rekent het om naar eur. dus geen probleem voor ons mits niet hoger dan $218.000 HKD!!
leuk, tot ze dr $218 op zetten en de douane dr vanuitgaat dat het US dollars zijn en je n mega aanslag in de bus krijgt.. dan kijk je niet meer zo blij.. (dat verhaal heb ik eens zien langskomen, gelukkig niet bij DX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam

[ Voor 96% gewijzigd door Orion84 op 17-08-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ik heb http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20339 gekocht en nu branden er verkeerde ledjes (zie rode vierkant):

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/08/17/1282018202-250.jpg

Ik netjes een mail gestuurd naar ze met uitleg en een paar foto's. Krijg ik net een reactie terug of ik korting wil :S
Hi,
sorry for hearing that ,

Is it ok to accept it ,then i can give you some disccounts ?

jenny
Ik wil gewoon een (nieuw) werkend ding, hoe pak ik dat aan? Gratis omwisselen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
JackPoint schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:17:
Ik wil gewoon een (nieuw) werkend ding, hoe pak ik dat aan? Gratis omwisselen dus :)
Gewoon vragen of ze hem gratis willen omwisselen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Laatst online: 26-10 23:55

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Gevalletje "langste adem". Ik heb er ook 2 weken over gedaan voor er gratis een vervanging werd opgestuurd nadat er 2x een fout product en 1x een incompleet product was verstuurd. Ze beginnen met een belachelijk lage store credit; altijd kans dat de klant akkoord gaat.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Waarschijnijk snapt degene die mailt zef niet wat de bedoeling is met die ledjes en als Chinese werknemer denk ik dat je weinig tijd krijgt om dat uit te zoeken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afwikkeling van een order cancel is wel snel gedaan, vorige week alles laten annuleren, gister alles al weer terug geboekt. Nu weer op zoek naar wat nieuws :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
BamSlam_ schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:40:
[...]

Gewoon vragen of ze hem gratis willen omwisselen? :)
Heb terug gestuurd dat ik niet accoord ga met een horloge waarvan je de tijd niet af kan lezen. :+
Post over een week het antwoord wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Zou ik deze zonder problemen kunnen bestellen en door de douane krijgen? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 26-10 10:56
Yrck schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:06:
Zou ik deze zonder problemen kunnen bestellen en door de douane krijgen? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30185
tuurlijk zou niet weten waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
leosand schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:08:
[...]

Oké, dan gaat die bij de bestelling! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
[...]

enige reden zou kunnen zijn, dat je geen namaak producten mag importeren. Maar de douane let echt niet op dit soort kleine dingen. Zij willen daar merkkleding enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling staat nu al ruim 1,5 week op awaiting stock terwijl er In Stock: ships in 2 to 4 days stond. Mijn andere bestelling ging vrijwel direct naar packaging. Baal er een beetje van want die eerste heb ik toch sneller nodig dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:46:
Mijn bestelling staat nu al ruim 1,5 week op awaiting stock terwijl er In Stock: ships in 2 to 4 days stond. Mijn andere bestelling ging vrijwel direct naar packaging. Baal er een beetje van want die eerste heb ik toch sneller nodig dan verwacht.
Mijne staat ook al 5 dagen op waiting for supplier :(

2 dingen zouden in 4-7 dagen komen en de rest 2-4 dagen, dus waarvoor verzenden ze niet eerst die ze wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

Mijne staat ook al 5 dagen op waiting for supplier :(

2 dingen zouden in 4-7 dagen komen en de rest 2-4 dagen, dus waarvoor verzenden ze niet eerst die ze wel hebben?
Mijn bestelling die gister besteld is staat nu al op Packaging. Ook heb ik zaterdag 2 bestellingen geplaatst van elk 40 dollar. Veel items waren niet in stock, maar gister is toch alles verzonden! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

Mijn bestelling die gister besteld is staat nu al op Packaging. Ook heb ik zaterdag 2 bestellingen geplaatst van elk 40 dollar. Veel items waren niet in stock, maar gister is toch alles verzonden! :?
Ik heb 8 dingen besteld en 2 waren die wat langer duurde (4-7 dagen) Maar ik heb ook de Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) erbij gezet, ik was gewoon benieuwd wat het was en 1 dollar cent is niks. Zouden ze daarom wachten op die andere 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Omdat er een Apple trademark op staat en het de vraag is of Apple kan bevestigen dat het echt is. Maar ik verwacht ook niet dat het problemen oplevert trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 17-08-2010 12:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:09:
[...]

Ik heb 8 dingen besteld en 2 waren die wat langer duurde (4-7 dagen) Maar ik heb ook de Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) erbij gezet, ik was gewoon benieuwd wat het was en 1 dollar cent is niks. Zouden ze daarom wachten op die andere 2?
Nee geloof het niet. Heb ook paar keer een bestelling die in 2 delen werd verstuurd met DX Drop Shipment. Weet wel dat die voorraad status op hun site vaak niet klopt. Heb tot nu toe 4x een grote bestelling geplaatst met een waarde hoger dan 40 dollar en deze is 4x na 2/3 dagen verzonden ondanks dat er veel items niet in stock waren. :|

Misschien kan je je order aanpassen? Heb ook paar keer contact opgenomen om een product te vervangen voor een product die wel in stock was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat verwijderen van het logo zal ook voor sommige duanes zijn die alles van DX er tussenuit vissen. Of het helpt weet ik niet, want die enveloppen van hun vallen ook nogal op. Heb die nog nooit gebruikt zien worden bij andere post ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Marzman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:20:
Dat verwijderen van het logo zal ook voor sommige duanes zijn die alles van DX er tussenuit vissen. Of het helpt weet ik niet, want die enveloppen van hun vallen ook nogal op. Heb die nog nooit gebruikt zien worden bij andere post ;)
1 cent is ook niet zo veel dus waarom ook niet. Die envelopes heb ik wel eerder gehad van mp4nation (ook chinese webshop met oortjes enz.)

Maar ik was net even aan het kijken waar ik dan contact op moest nemen want ik zie alleen maar specifieke problemen en mijn vraag kan ik niet echt in die problemen vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Marzman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:20:
Ik weet niet of je ooit daar eens ben geweest, maar weet je hoe ontiegelijk veel vracht ze daar dagelijks binnen krijgen? Daar valt op een bepaald moment echt niets meer op.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
JackPoint schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:52:
[...]

Heb terug gestuurd dat ik niet accoord ga met een horloge waarvan je de tijd niet af kan lezen. :+
Post over een week het antwoord wel :'(
Vlot standaard antwoord terug gehad:
Hi,

Apologies for the item being defective.

If your products get damaged(only for items without Special Warranty terms in the product description and physical damage or incorrect use excluded) within 90 days after shipments (The order shipment date and order notification are provided to you by email) and the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value, and also less than $40(USD),please return the item(s) by cheapest way with tracking number (ordinary mail) to the below Drop Off Box Address, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided).

After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc). We will arrange the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.

But if the product turns out to be defective after 90 days and within 150 days from shipment?Please notice that the defective item will only be replaced, the return shipping costs will be on your sole responsibility, we will pay all the necessary shipping fees for the replaced products that we ship to you.
Should the item become defective after 150 days from shipment, customers will still be allowed to send the unit back to us. We will help forwarding the item to the manufacturer for repair or replacement until the product arrives at our warehouse, the shipping cost both ways have to be covered by customers. Repair cost (if any) incurred during the process will be at customer’s expense as well.

Return address:
TO: DealExtreme
RE: ORDER # ______

Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
HONG KONG

PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements

VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:

1. Your order number,
2. sku numbers returned and quantity, and
3. a short description of the problem(s) of the defective unit.

This note will help expediting the processing time for you. Thank you.

If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime.

Thank you for your patience and understanding.
Volgens http://www.tntpost.nl/voo...ernationaal-pakket-basis/ kost het terug sturen € 10,45 dus dat hoeft niet. Kijken hoe snel ze gratis een nieuwe sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SinergyX schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:24:
[...]

Ik weet niet of je ooit daar eens ben geweest, maar weet je hoe ontiegelijk veel vracht ze daar dagelijks binnen krijgen? Daar valt op een bepaald moment echt niets meer op.
Nee, ik weet dat ze een aantal jaar geleden veel doorlieten bij drukte. Maar van de een op de andere dag veranderde dat en kreeg alles gewoon een flinke vertraging omdat het daar een tijdje bleef liggen.

Ook TNT doet tegenwoordig pro-actief aangifte van pakketjes die ze krijgen en schiet het geld voor waar ze weer een extra bedrag voor kunnen vragen (ongevraagd).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-10 10:45

vanDaal

-ismeereentje

Net mijn 2de DE-bestelling geplaatst. Nu met een paar iets duurdere artikelen. Ben benieuwd!

00487 Soshine AA 2500mAh Batteries (4-Pack) x 1 Pending $9.86 -
00488 Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack) x 2 Pending $5.27 -
00769 GP SuperCell 9V (aka 1604S/6F22) x 3 Pending $1.70 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
01991 15cm Nylon Cable Ties (100 pcs) x 1 Pending $1.99 -
02153 60ft Ultrasonic Tape Measure With Laser Pointer x 1 Pending $15.34 -
02657 RJ45 Network Cable Extension Coupler x 3 Pending $1.12 -
03051 Magic Bean (Assorted Messages 10-Pack) x 1 Pending $1.45 -
03530 RJ45 Network Cable Crimp with Cable Cutter 2-set Toolkit x 1 Pending $10.70 -
06816 3M Scotch Brite Hi-Tech Cleaning Cloth for Gadgets x 1 Pending $2.56 -
08298 DVI 24+1/F to VGA/M Adapter x 1 Pending $2.39 -
30987 Uniquefire S10 Cree R2-WC 220-Lumen LED Flashlight - Black (1*AA/1*14500) x 1 Pending $12.96 -
33389 Sync and Charging Docking Station + USB Data/Charging Cable for iPhone 3G/3GS x 1 Pending $5.71 -
41286 HDMI Female to Female Video Converter Adapter - Black x 2 Pending $2.30 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Deze keer duurde het wat langer voor mijn bestelling om hier te arriveren.

31/7 shipped, vandaag 17/8 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
vanDaal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:06:
...
03530 RJ45 Network Cable Crimp with Cable Cutter 2-set Toolkit x 1 Pending $10.70 -
..
IK heb dezelfde ... Schitterend aparaat voor dat geld. Als je ook nog goede RJ45 kopjes zoekt:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2689
De goedkoopste die erop staan, maar na 70 te hebben gebruikt, geen enkele defecte ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-10 10:45

vanDaal

-ismeereentje

Hmm... te laat, die heb ik inderdaad ook nog nodig. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Bestellen jullie eigenlijk altijd veel dingen samen of altijd alles apart. Ik bestel eigenlijk altijd alles apart want ik heb dan ineens iets nodig omdat ik iets gekocht en dan iets erbij wil van dealextreme. Bijvoorbeeld een nieuwe laptop gekocht en dan koop ik daar een sleeve.

Die bestelling van 'van Daal' die komt gewoon in één keer aan, in een grote zak. Teminste als ik YouTube mag geloven, daar zitten ook paar grote bestellers bij. Ze gebruiken nooit dozen ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
vanDaal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:27:
Hmm... te laat, die heb ik inderdaad ook nog nodig. Thanks!
Dacht ik al ;) ...
Moest je een tester nodighebben, gebruik niet deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4439
voelt nogal plastickerig aan, en werkt niet altijd goed ... Maar wat wil je voor dat geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

NeoMe schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:29:
Bestellen jullie eigenlijk altijd veel dingen samen of altijd alles apart. Ik bestel eigenlijk altijd alles apart want ik heb dan ineens iets nodig omdat ik iets gekocht en dan iets erbij wil van dealextreme. Bijvoorbeeld een nieuwe laptop gekocht en dan koop ik daar een sleeve.

Die bestelling van 'van Daal' die komt gewoon in één keer aan, in een grote zak. Teminste als ik YouTube mag geloven, daar zitten ook paar grote bestellers bij. Ze gebruiken nooit dozen ?
Appart, DX verstuurd het toch appart :) En inderdaad omdat ik het opeens nodig heb. Vorige week bestelde ik een accu voor mijn netbook. Aan het eind van de week begon mijn adapter kuren te vertonen, dan heb je die "opeens" nodig. Ik hoop dat mijn adapter het nog een paar weken vol houdt tot het hier is (moet de kabel af en toe verleggen waarna hij weer stroom geeft, ik denk dat hier ergens een breuk in zit) want ik heb mijn netbook wel nodig.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Marzman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:00:
[...]

Nee, ik weet dat ze een aantal jaar geleden veel doorlieten bij drukte. Maar van de een op de andere dag veranderde dat en kreeg alles gewoon een flinke vertraging omdat het daar een tijdje bleef liggen.

Ook TNT doet tegenwoordig pro-actief aangifte van pakketjes die ze krijgen en schiet het geld voor waar ze weer een extra bedrag voor kunnen vragen (ongevraagd).
Ook nu laten ze nog erg veel door, maar wordt via 'omschrijving' en steekproefen nog steeds veel uitgehaald.

Zo heb ik 3x precies dezelfde bestelling gedaan, waarvan 1 dus douane inging, terwijl de andere 2 vrolijk doorgingen (en ik ook pas een week later het 3rde pakket binnen kreeg).

Heb nu met mijn credit poging gewaagt op die 7inch tablet, stond vandaag nieuw in stock, dus benieuwd of dat ding al niet uitverkocht was :P

edit: Status: Waiting for Supplier. Hopelijk is dit maar tijdelijk ;(

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 14:04
NeoMe schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:29:

DX is gewoon webshoppen 2.0: bestellen wanneer je het nodig hebt in kleine hoeveelheden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Vorige keer had ik bij DealExtreme sku.24262 besteld, vlak voor chinees nieuw jaar (stom van mij :F ). Duurde anderhalve maand voordat het binnen was maar ik zat er niet op te wachten :). Sterk spul, mijn neefje heeft er meerdere malen mee gegooit en werkt nog steeds goed. :*)

Een week geleden de volgende 4 dingen besteld.
  1. sku.20642
  2. sku.20643
  3. sku.20644
  4. sku.20801
De kleine auto's voor mijn neefje (en stiekem 1 voor mezelf :D ) en de iPhone oordopjes omdat mijn eigen iPhone oordopjes kapot zijn gegaan ( kwam vast te zitten tussen de rits van mijn tas ) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Wat ik altijd grappig vind bij DX is dat ze eerst alles op ready zetten en Shipped via Air-mail en een dag later staat er waiting for supplier en is de helft nog niet verzonden. :+

Vanmorgen dit besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41276
Benieuwd hoelang deze gaat duren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 10:45

Pierre

Van nature lui!

Muskalade schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:11:
Vorige keer had ik bij DealExtreme sku.24262 besteld, vlak voor chinees nieuw jaar (stom van mij :F ). Duurde anderhalve maand voordat het binnen was maar ik zat er niet op te wachten :). Sterk spul, mijn neefje heeft er meerdere malen mee gegooit en werkt nog steeds goed. :*)

Een week geleden de volgende 4 dingen besteld.
  1. sku.20642
  2. sku.20643
  3. sku.20644
  4. sku.20801
De kleine auto's voor mijn neefje (en stiekem 1 voor mezelf :D ) en de iPhone oordopjes omdat mijn eigen iPhone oordopjes kapot zijn gegaan ( kwam vast te zitten tussen de rits van mijn tas ) .
Leuk dat kleine spul, echter ik heb er ook eens een paar gekocht (als toy voor de kat :P ), maar na een paar weken was het over en uit :P

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pierre61 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:38:
[...]

Leuk dat kleine spul, echter ik heb er ook eens een paar gekocht (als toy voor de kat :P ), maar na een paar weken was het over en uit :P
Ik heb een keer zo'n helicoptertje besteld maar die kwam al kapot aan :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb zo'n Apache-heli besteld. Maar dat ding is bijna niet te besturen en buiten waait hij bij het minste windje weg. :+
Maar toch, de kinder vinden het super! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 10:45

Pierre

Van nature lui!

Ik heb ook een helicopter alleen niet gekocht bij Dealextreme, ik heb deze.
Het is nu andersom mijn kat weet niet hoe snel hij weg moet komen :) haha.

Is zwaar off topic natuurlijk :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

masterslave schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:05:
De verzending is gratis omdat ze gebruik maken van "niet verkochte ruimte" in het vliegtuig waar Hong Kong Post hun zendingen mee naar Europa stuurt.

Als de zendingen dus enige tijd bij Hong Kong Post blijven liggen dan hebben ze zelf al het hele vliegtuig vol en is er geen ruimte meer voor de pakketjes van Dealextreme. Die blijven dan liggen tot er weer ruimte over is in een volgend vliegtuig.
Mailtje van een collega:

Waarom is free shipping zo goedkoop vanuit china?

komt door het repertaoire verdrag (zoiets was het, het begint met een r en eindigd op een e)
maar goed komt er op neer dat het postbedrijf in land van verzenden niks hoeft te betalen aan het ontvangend land, op voorwaarde dat je gratis bezorging doet als iemand iets naar jou land stuurt.

oftewel: ik stuur pakketje naar china, kost 10 euro, al het geld komt terecht bij TNT-NL
Dealextreme stuurt mij een pakketje, kosten in china zijn lager, dus dan betalen ze 20 cent.

de twee pakketjes worden bezorgd en het komt erop neer dat de kosten in china gedekt zijn (10 cent per pakketje) en de kosten in nederland (5 euro per pakketje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:33
Mijn ervaring met DX: goedkoop, maar je krijgt vaak ook de kwaliteit waarvoor je betaald. Daarnaast duurt het erg lang.

Soms is het van verrassend goede kwaliteit voor een goedkope prijs dan mag je erg blij zijn :D maar de producten die ik daarentegen bijna gelijk de prullenbak in kon gooien maken die goede producten weer duurder.

Zo had ik een aantal accupack's voor de 360 controllers gekocht. Na volledig opladen werkten ze na 2-3 week niet meer goed. Ze waren binnen 1-2 uur leeg Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/nosmile.gif waar mijn originele accu-packs makkelijk 7-8 of meer meegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door jayb0 op 17-08-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
jayb0 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:59:
Mijn ervaring met DX: goedkoop, maar je krijgt vaak ook de kwaliteit waarvoor je betaald. Daarnaast duurt het erg lang.

Soms is het van verrassend goede kwaliteit voor een goedkope prijs dan mag je erg blij zijn :D maar de producten die ik daarentegen bijna gelijk de prullenbak in kon gooien maken die goede producten weer duurder.

Zo had ik een aantal accupack's voor de 360 controllers gekocht. Na volledig opladen werkten ze na 2-3 week niet meer goed. Ze waren binnen 1-2 uur leeg [afbeelding] waar mijn originele accu-packs makkelijk 7-8 of meer meegaan.
Tip: koop NOOIT accu's in china; ze liegen daar bijna altijd over de capaciteit. Daarnaast zou je zelf ook wel kunnen begrijpen dat je niet echt iets geweldigs krijgt voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hardware.tom schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:16:
[...]
Tip: koop NOOIT accu's in china; ze liegen daar altijd over de capaciteit. Daarnaast zou je zelf ook wel kunnen begrijpen dat je niet echt iets geweldigs krijgt voor die prijs.
Dat is toch niet altijd het geval. Heb ooit eens een iPod accu gekocht en die ging beduidend langer mee dan de originele accu.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
30-07-2010 besteld, op 06-08-2010 vanaf hong kong verstuurd vandaag binnen...

alleen me Flower Blossom Interactive Candle with Automatic Birthday Melodies heeft de reis niet overleefd.
zat in een niet stevig doosje die weer in een grote envelope zat. waarschijnlijk op de band iets te ruig geweest.
verder had ik een zonnebril besteld een iphone lader en 7 led zaklampjes
die zijn prima aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die bloemen had ik ook besteld (3x). De mijne hebben het wel overleefd, hoewel ik me afvroeg hoe. Die kartonnen doosjes waren volledig plat en uit elkaar :P
Volgens weekend worden ze gebruikt voor verjaardagsfeest van mijn kinderen, dan post ik hier wel de ervaringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

hardware.tom schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:16:
[...]
Tip: koop NOOIT accu's in china; ze liegen daar bijna altijd over de capaciteit. Daarnaast zou je zelf ook wel kunnen begrijpen dat je niet echt iets geweldigs krijgt voor die prijs.
Je moet altijd een beetje afgaan op de reviews en het risico op slechte cellen is inderdaad groter. Ik heb ook zat goedkope troep van DX die nog steeds prima werkt trouwens.

De accu die ik besteld heb daar is iedereen heel enthousiast over en ik ben meer afgegaan op de reviews mbt tot de gebruiksduur. Wat het echte vermogen is meet ik wel als ik hem heb, de fabrikanten zijn niet altijd even eerlijk over de specs inderdaad (dx past dat trouwens wel aan als dat uit komt).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayb0 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:59:

Zo had ik een aantal accupack's voor de 360 controllers gekocht. Na volledig opladen werkten ze na 2-3 week niet meer goed. Ze waren binnen 1-2 uur leeg [afbeelding] waar mijn originele accu-packs makkelijk 7-8 of meer meegaan.
Reviews lezen werkt vaak goed aangezien ze alles laten staan. Zo hadden we pas geleden zo'n figuur hier die klaagde over brekende magneetjes terwijl dit wel drie keer in de reviews vermeldt stond. Stond zelfs nog een link naar magneetjes die niet braken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:11:
[...]

Reviews lezen werkt vaak goed aangezien ze alles laten staan. Zo hadden we pas geleden zo'n figuur hier die klaagde over brekende magneetjes terwijl dit wel drie keer in de reviews vermeldt stond. Stond zelfs nog een link naar magneetjes die niet braken.
Dat figuur was ik :(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Fire69 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:51:
Die bloemen had ik ook besteld (3x). De mijne hebben het wel overleefd, hoewel ik me afvroeg hoe. Die kartonnen doosjes waren volledig plat en uit elkaar :P
Volgens weekend worden ze gebruikt voor verjaardagsfeest van mijn kinderen, dan post ik hier wel de ervaringen. :)
ok ben zeer benieuwd
snap niet goed hoe het werkt hij zou toch open moeten klappen? en dan draaien ofzo? met muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Je steekt de bovenste lont aan, deze brandt op en doet onderweg de kaarsjes branden. Doordat de lont opbrandt, vallen de blaadjes open en begint het muziekje te spelen.
Denk ik. :P
Draaien doen ze niet hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-10 20:07
bartgabriels schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:42:
[...]

Dacht ik al ;) ...
Moest je een tester nodighebben, gebruik niet deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4439
voelt nogal plastickerig aan, en werkt niet altijd goed ... Maar wat wil je voor dat geld ;)
Deze heb ik ook, doet het bij mij altijd prima! Plastic prul-gevoel klopt, maar doet wel gewoon wat ie moet doen.

Ik heb overigens deze crimptang.

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20186

Fijn dingetje, beter als het veel te dure ding van de conrad.
The Dolf schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:31:
[...]

Dat is toch niet altijd het geval. Heb ooit eens een iPod accu gekocht en die ging beduidend langer mee dan de originele accu.
Hier ook goede ervaringen over het algemeen. Voor onze canon camera heb ik een PISEN batterij, dat schijnt een chinees A merk te zijn. Beter als de originele accu. Ook de vervanging van mijn PDA batterij is zeer goed. Aan de andere kant ben ik ook wel eens ingestonken in een accu die 50% meer capaciteit zou hebben dan origineel, terwijl het formaat hetzelfde was. Hij was zelfs 50% slechter.

Nu koop ik alleen gelijke capaciteit, en als er meerdere varianten zijn, vaak de iets duurdere. Zoveel verschil in prijs is het meestal niet, terwijl de kwaliteit van een ietsje duurdere batterij veel en veel hoger kan zijn.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Paar keer heen en weer mailen, maar ik krijg een nieuw horloge :>
Hi,

Apologies for the problem,since the returned postage is so expensive ,we will send you a new for free

Kindly tell you that A free replacement unit has been processed for you and you will receive a notification email once we get it shipped. For the defective unit, please keep it and try to find a use to it.

You can track the replacement using your existing order number.

Thank you.
Faithfully

jenny :)
Stond zelfs een smilie achter haar naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Net mijn order geannuleerd. Benieuwd hoelang het gaat duren voordat mijn geld terug geboekt is..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JackPoint schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:59:
Paar keer heen en weer mailen, maar ik krijg een nieuw horloge :>

[...]

Stond zelfs een smilie achter haar naam :P
Volgens mij is dat een Chinees met humor die letterlijk de woorden van haar baas terugmailt. Die zal wel iets gezegd hebben als "Kindly tell him .." :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik krijg wel een hekel aan die 'Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season)', daar staat naar mijn ervaring gewoon 'out of stock'. Nog geen enkel product wat ik heb besteld met deze status heb ik ooit binnengekregen, uiteindelijk altijd weer een credit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 22:19

Dima_2005

T.net-verslaafde

Dan bestel jij precies iets verkeerds!
Hoewel ik ook vaak een week moet wachten voor het vertrokken is uit china...
Focalprice daarintegen is er wel snel in (laatste bestelling was hier na 4 dagen!), maar hun stock-informatie op website klopt niet echt helemaal.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik let eigenlijk nooit zo op de voorraad. 4 dagen meer of minder boeit ook niet echt bij DX aankopen. Er is nog nooit wat gecanceld bij mij.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
SinergyX schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:43:
Ik krijg wel een hekel aan die 'Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season)', daar staat naar mijn ervaring gewoon 'out of stock'. Nog geen enkel product wat ik heb besteld met deze status heb ik ooit binnengekregen, uiteindelijk altijd weer een credit.
Dat is wel vreemd. Heb hier verschillende items die niet op voorraad waren maar toch na 2 dagen verzonden werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dingen die 'Temporarily out of stock' staan, bestel ik niet. Die heb ik al een paar keer moeten laten annuleren omdat het maar bleef duren.
'Typically ships in 4 to 7 days' heb ik nog nooit problemen mee gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Fire69 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:17:
Dingen die 'Temporarily out of stock' staan, bestel ik niet. Die heb ik al een paar keer moeten laten annuleren omdat het maar bleef duren.
Ik wacht nu al 6 dagen, voor dat het eindelijk verzonden word. Maar ik heb nog 6 andere dingen die gewoon op 2-4 dagen staan en die zijn ook nog niet verzonden :( .

Ik wou even een mailtje sturen maar ik heb geeen idee waar naar toe of welk soort ticket :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:25:
[...]

Ik wacht nu al 6 dagen, voor dat het eindelijk verzonden word. Maar ik heb nog 6 andere dingen die gewoon op 2-4 dagen staan en die zijn ook nog niet verzonden :( .

Ik wou even een mailtje sturen maar ik heb geeen idee waar naar toe of welk soort ticket :/
Ik pak altijd de - Change items in order -- unshipped orders only. Als ik zie dat bijvoorbeeld 5 producten in stock zijn en 1 niet dan vervang ik die voor een item die wel in stock is. Weet niet of dit mogelijk is bij jouw bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:28:
[...]

Ik pak altijd de - Change items in order -- unshipped orders only. Als ik zie dat bijvoorbeeld 5 producten in stock zijn en 1 niet dan vervang ik die voor een item die wel in stock is. Weet niet of dit mogelijk is bij jouw bestelling?
Het gaat om deze 2 die 4-7 dagen zijn: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40624 (hier is eigenlijk geen alternatief voor, want dit is de enige met speakertje erin) en hier zijn genoeg alternatieven voor: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12778

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Fire69 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:17:
Ja, dan ga je daar wel op letten. Zo toch maar eens kijken hoe dat is bij de twee items die ik besteld heb, maar van een heb ik al een shipped mailtje.

[edit]
1 waiting for supplier (de 4 tot 7 dagen :p ) de andere "left Hong Kong for its destination on 15-Aug-2010" :)

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 18-08-2010 12:05 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:32:
[...]

Het gaat om deze 2 die 4-7 dagen zijn: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40624 (hier is eigenlijk geen alternatief voor, want dit is de enige met speakertje erin) en hier zijn genoeg alternatieven voor: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12778
Wat je kan doen is die met speaker annuleren, en voor sku 12778 een andere zoeken. Bedacht me net trouwens dat als je gaat veranderen het sowieso paar dagen duurt voordat ze reageren etc. Of je dan echt sneller uit bent is maar de vraag..

Oja: net mijn retro flap over clock binnen gekregen. De envelop was behoorlijk smerig en gescheurd maar godzijdank was het doosje en de klok heel. Alles werkt, en ben er blij mee! O+ (https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6099) :)

[ Voor 16% gewijzigd door Yrck op 18-08-2010 11:44 . Reden: Klok info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Wat je kan doen is die met speaker annuleren, en voor sku 12778 een andere zoeken. Bedacht me net trouwens dat als je gaat veranderen het sowieso paar dagen duurt voordat ze reageren etc. Of je dan echt sneller uit bent is maar de vraag..

Oja: net mijn retro flap over clock binnen gekregen. De envelop was behoorlijk smerig en gescheurd maar godzijdank was het doosje en de klok heel. Alles werkt, en ben er blij mee! O+ (https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6099) :)
Ik wacht nog even 2 dagen dan, dan zou het toch wel verzonden moeten worden...

Die klok is echt vet! maar ik heb het geld er helaas niet voor over. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik wacht sinds de 8ste al op mijn spullen die ik met EPS (snellere levering) besteld heb. Het is dus niet veel sneller. Ik had een hoop rotzooi kunnen kopen voor de 12~15 dollar :9

offtopic:
Ik wist niet dat DX een https verbinding had :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

hardware.tom schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:32:
[...]

Daar (die eerste) zijn dus helemaal geen userreviews van. Dan wacht ik liever wat langer, anders krijg je naar 2/3 weken een item wat je meteen weer in de kliko kan gooien.

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 18-08-2010 11:54 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Matthew schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:53:
Ik wacht sinds de 8ste al op mijn spullen die ik met EPS (snellere levering) besteld heb. Het is dus niet veel sneller. Ik had een hoop rotzooi kunnen kopen voor de 12~15 dollar :9

offtopic:
Ik wist niet dat DX een https verbinding had :o
Ja dat probleem heb ik steeds, heel iritant want krijg steeds schermen met ja of nee door die https. Mja goede manier om af te kicken van de DX site :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 06:08

PhilipvD

Ondertiteld

Men WandTV stickje is net binnen gekomen. :D Maar (zoals ik al dacht :P) ontvang ik weinig (lees: ontvang niets) met de bijgeleverde antenne.

Iemand die hier ervaring mee heeft en misschien een alternatieve antenne ergens heeft gekocht?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 22:19

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb deze besteld in den tijd: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8860

En moet wel zeggen, dat die heel goed ontvangt! Ik was ervan verwonderd, maar die ontving even goed als zo'n grote buitenantenne! (en STUKKEN beter dan de 5 keer grotere Hauppauge antenne) En is handig (klein)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Marzman schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:53:
[...]

Daar (die eerste) zijn dus helemaal geen userreviews van. Dan wacht ik liever wat langer, anders krijg je naar 2/3 weken een item wat je meteen weer in de kliko kan gooien.
Ik zie nu dat de status veranderd is van dat speaketrtje naar: "Back Ordered - ETA 8/30/2010 (13 days)"

Dus die annuleer ik maar of vervang ik

-edit- ik heb een ticket geplaatst, ben benieuwd

[ Voor 5% gewijzigd door hardware.tom op 18-08-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
Dima_2005 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:50:
Ik heb deze besteld in den tijd: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8860

En moet wel zeggen, dat die heel goed ontvangt! Ik was ervan verwonderd, maar die ontving even goed als zo'n grote buitenantenne! (en STUKKEN beter dan de 5 keer grotere Hauppauge antenne) En is handig (klein)
Wat? Dat ding zit bij de WandTV toch heb hem hier ook liggen, ga binnenkort zelf een antenne bouwen :)

En over EMS, dat is toch niet in NL beschikbaar? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja die zit daar bij. Is ook magnetisch, ik heb hem buiten op mijn vensterbank vastgeklikt. Schijnbaar zit er ijzer in mijn vensterbank.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Ik zie nu dat de status veranderd is van dat speaketrtje naar: "Back Ordered - ETA 8/30/2010 (13 days)"

Dus die annuleer ik maar of vervang ik

-edit- ik heb een ticket geplaatst, ben benieuwd
Ben benieuwd hoe snel het dan gaat. Wel vreemd dat ze de rest niet opsturen dan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:38:
[...]

Ben benieuwd hoe snel het dan gaat. Wel vreemd dat ze de rest niet opsturen dan. :?
Ik vond het inderdaad ook al vreemd, maar goed ik wacht even af... :/

Wat betekent pending, achter de producten van mij order? Ik heb al lang betaald, volgens paypal ook

[ Voor 15% gewijzigd door hardware.tom op 18-08-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pending is een 'wacht status'. Kan zijn 'waiting for supplier', 'waiting for stock' etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

En mijn eerste bestelling is binnen, 2 more..
Besteld: 8/9/2010 6:42:58 AM, verzonden: 8/9/2010 9:33:11 PM, en ontvangen: 8/18/2010
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41527

Vind ik zeer netjes qua tijd.
Zal morgen #2 wel binnen komen, dag later verzonden :D en over 3 dagen de laatste.

[ Voor 16% gewijzigd door Nakebod op 18-08-2010 17:01 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:52

Wildfire

Joy to the world!

Nakebod schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:00:

[..]

Zal morgen #2 wel binnen komen, dag later verzonden :D en over 3 dagen de laatste.
Nope. Dat iets een dag later verstuurd is, wil niet zeggen dat het een dag later binnen komt. Hell, ik had onlangs iets ontvangen wat twee dagen later was verstuurd dan de order daarvoor. Die andere order, die dus eerder was verzonden, kwam pas een week later. Maw: het eerst verstuurde kwam het laatst... dus wees niet verbaasd als over een paar dagen het nog steeds niet binnen is :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:09:
[...]

Ik vond het inderdaad ook al vreemd, maar goed ik wacht even af... :/

Wat betekent pending, achter de producten van mij order? Ik heb al lang betaald, volgens paypal ook
Mijn bestelling staat al vier dagen op packaging, nog nooit eerder meegemaakt maar we wachten geduldig af :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nakebod schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:00:
En mijn eerste bestelling is binnen, 2 more..
Besteld: 8/9/2010 6:42:58 AM, verzonden: 8/9/2010 9:33:11 PM, en ontvangen: 8/18/2010
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41527

Vind ik zeer netjes qua tijd.
Hé leuk, wij hebben een vliegtuig gedeeld. :P
9/8 besteld, en ook vandaag ontvangen! :)

Verwijderd

Yrck schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:34:
[...]

Mijn bestelling staat al vier dagen op packaging, nog nooit eerder meegemaakt maar we wachten geduldig af :*)
Hier 3 dagen, maar is net toch op de bus gegaan. Mijn andere bestelling zwijg ik maar over.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister maar een extra bestelling gedaan:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41966
Deze lijkt me echt leuk, er is ook een ander model van, als deze bevalt, koop ik die ook nog :P

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Heb er al 1, maar deze is toch net iets makkelijker.

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32292
heel erg benieuwd hoe deze werkt, die andere zitten met bandjes, deze schroef je soort van vast. En moet toch wat hebben voor handsfree.

• hardware.tom
Yrck schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:38:
[...]

Nou, het product hebben ze nu veranderd, maar eht scheelt wel 1 dollar in de prijs. Moet ik nu gewoon even mailen dat ik die dollar nog wil? :P

Ik ben benieuwd wanneer hij nu eindelijk verzonden word...

• Yrck
hardware.tom schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:01:
[...]

Nou, het product hebben ze nu veranderd, maar eht scheelt wel 1 dollar in de prijs. Moet ik nu gewoon even mailen dat ik die dollar nog wil? :P

Ik ben benieuwd wanneer hij nu eindelijk verzonden word...
Ja kan je best doen denk ik, heb zelf altijd een verschil gehad van 20/30 dollar cent en dat vond ik niet de moeite waard! :P

• hardware.tom
Yrck schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:28:
[...]

Ja kan je best doen denk ik, heb zelf altijd een verschil gehad van 20/30 dollar cent en dat vond ik niet de moeite waard! :P
Nou, weer een ticket ingevuld... :9

Ik hoop dat het nu wel snel verzonden word, een les voor mij: Bestel niet te veel dingen in 1 order. |:(

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik heb vandaag een pakje binnen gekregen welke verzonden werd onder EMS. Moest wel 10 euro aan de deur betalen :'( Blijkt de waarde in USD van alles gewoon op de factuur te staan van EMS ;(

Ben wel tevreden met de beste stylus pennetje die ik tot nu toe heb gehad van DX:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39713

En een redelijk goed uitziende zonnebril voor bij het fietsen 8)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21764

Om mijn moeder te laten schrikken.. best sterk dingetje :P
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8566

• hardware.tom
hardware.tom schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:47:
[...]

Nou, weer een ticket ingevuld... :9

Ik hoop dat het nu wel snel verzonden word, een les voor mij: Bestel niet te veel dingen in 1 order. |:(
Lol,

Dit is wat ik terug kreeg:
Hello,

Sorry for the trouble and inconvenience we have created for you.

the refunds of difference price $0.57 will be issued to you within 1~6 working days (Mon-Fri, excluding public holidays in Hong Kong). You will receive a confirmation e-mail directly from PayPal when it has arrived at your account.

Should you have any other problems,please feel free to contact us again.

We look forward to serving you in the near future.

Best regards,
Geeft niet hoor :D

Oeps, rekenfoutje: het was maar 57 dollar cent 8)7

• Yrck
hardware.tom schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:07:
[...]

Lol,

Dit is wat ik terug kreeg:

[...]

Geeft niet hoor :D

Oeps, rekenfoutje: het was maar 57 dollar cent 8)7
Ach het is netjes dat ze het terug storten! Ik heb mijn order geannuleerd. Hoop dat ze mijn 23 dollar snel terug storten. Bij status staat er nu nog: Pending Refund Authorization.

• Ramon 73
  • Laatst online: 07:05
SinergyX schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:24:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32292
heel erg benieuwd hoe deze werkt, die andere zitten met bandjes, deze schroef je soort van vast. En moet toch wat hebben voor handsfree.
Een tamelijk gedrocht, if I may say so. En van de handsfree BT oplossingen van DX vind ik geen positieve reviews. Ben héél benieuwd of dit gaat bevallen.
Pagina: 1 ... 10 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen