Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Wil je het niet weten, lees er dan even overheen
Maar ik loop niet op straat in ChinaAidix schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:44:
Mijn ervaring met DealExtreme is dus dat ik alsnog 3x de straatprijs in China betaal.
Uit taobao.com wordt ik niet echt wijs, ook niet met een agent. Ik zie bijvoorbeeld op taobaofocus.com al een tarief van 25 dollar bij een verzending van 1 kilo...
En zo is het dus altijd met producten bestellen uit China. Er zijn meer dan genoeg Chinese sites, waar je van alles kan bestellen. Maar vervolgens wil je het nog tegen een schappelijke prijs in je brievenbus vinden. Wat dat betreft spant DX gewoon de kroon qua gemak, duidelijkheid en zekerheid.schaduw schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:57:
Tja, ik woon niet in China en DX is Engelstalig en verzendt direct naar NL. Goedkoper of beter wil ik uiteraard wel, maar het gemak van DX is ook fijn.
Uit taobao.com wordt ik niet echt wijs, ook niet met een agent. Ik zie bijvoorbeeld op taobaofocus.com al een tarief van 25 dollar bij een verzending van 1 kilo...
Verwijderd
Mijn ervaring met de straatprijs is dat dit drie keer zoveel is als bij de fabrikant.Aidix schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:44:
Mijn ervaring met DealExtreme is dus dat ik alsnog 3x de straatprijs in China betaal.
Mijn ervaring met de fabrikant is dat dit drie keer de prijs is van de grondstoffen.
Wat een schande
en zo kun je heeeeeeeeel lang doorgaanVerwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:19:
[...]
Mijn ervaring met de straatprijs is dat dit drie keer zoveel is als bij de fabrikant.
Mijn ervaring met de fabrikant is dat dit drie keer de prijs is van de grondstoffen.
Wat een schande
En die dingen zijn ook zo makkelijk te vinden. OV-kosten zijn ook niks natuurlijk.Aidix schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:44:
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb nog een cardreader nodig, maar waarschijnlijk bestel ik voor een groot deel toch weer onzin
Zou dit goed werken? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24029
[ Voor 24% gewijzigd door hardware.tom op 11-08-2010 15:22 ]
Wss krijg je er meer gedoe van als je een nieuwe wilt dan dat dat ene magneetje waard is.wontcachme schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:01:
![]()
Heb net mijn magneetjes binnen (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5964), is er gewoon één ervan doormidden gebroken
. Ga maar een case aanmaken bij de Chinezen
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Kans is groot, maar misschien sturen ze ook wel een nieuweCompizfox schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:28:
[...]
Wss krijg je er meer gedoe van als je een nieuwe wilt dan dat dat ene magneetje waard is.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgens mij maken ze er niet zo'n groot probleem van bij kleine dingenwontcachme schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:49:
[...]
Kans is groot, maar misschien sturen ze ook wel een nieuwe
Klopt, heb paar keer defecte artikelen ontvangen. Ging hier om kleine dingen, ze boden meteen aan om nieuwe op te sturen.hardware.tom schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:00:
[...]
Volgens mij maken ze er niet zo'n groot probleem van bij kleine dingen
Hopen dat morgen mijn bestelling aankomt, altijd leuk als zo envelop op de deurmat valt!
Welke iPod oortjes heb je besteld en bevallen ze?tdw schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:42:
de 1e van deze maand besteld en vandaag binnengehad. M'n grootste bestelling tot nu toe
- 2x een 2pack vlieglantaarns (of hoe je ze ook wilt noemen)
- 5 iPod namaakoortjes
- AAA-zaklampje met 90 lumen (m'n ogen!! ;x)
Alles werkt en ziet er nog netjes uit dus da's mooi, en redelijk snel weer
[ Voor 35% gewijzigd door Yrck op 11-08-2010 17:36 ]
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Gelijk 80 dollar dus. Had al wat unpackingmovies gezien en het leek mij ook verstandig om de camera erbij te pakken toen ik het pakketje ontving (na 12 dagen lang wachten...)... Maar het zag er zo netjes uit dat ik niet eens aan de camera heb gedacht. De verpakking niet veel soeps, een bubbelenveloppe met daarin gelijk de originele verpakkingsdoos (dus niet echt stevig ofzo). Maar het heeft nergens onder gezeten/geplet, niemand is erop gaan staan.
Dealextreme lijkt overigens wel een soort drugs. Ik betrap mezelf op afstruinen van die site, alsof het een soort rommelmarkt betreft waar je wel eens iets zou kunnen vinden wat je niet nodig hebt maar altijd had willen hebben op het moment dat je het ziet zeg maar (zoals die dingoo haha)...
Leuke website, raad hem nu overal aan.
Kan me hier helemaal in vinden! Erg verslavend! En ondertussen begint de stapel met spullen die ik ooit nog wel eens nodig zou kunnen hebben aardig te groeien!Mar2zz schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:42:
Dealextreme lijkt overigens wel een soort drugs. Ik betrap mezelf op afstruinen van die site, alsof het een soort rommelmarkt betreft waar je wel eens iets zou kunnen vinden wat je niet nodig hebt maar altijd had willen hebben op het moment dat je het ziet zeg maar (zoals die dingoo haha)...
Leuke website, raad hem nu overal aan.
Eigenlijk zoek ik dus zoiets:
Deze afstandsbediening: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27119
En deze ontvanger voor laptop: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866
Maar dan dus een setje wat samenwerkt, en waar ik m'n PC mee kan besturen (puur voor Play/Pause, Next, Previous e.d.).
Lijkt me handig om tijdens het gamen m'n laptop te kunnen besturen (volgend nummer, pauze etc)

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8309
De ab lijkt niets te doen. Weet iemand hoe ik de afstandbediening aan de praat kan krijgen?
[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 11-08-2010 22:23 ]
En de tweede is al doormiddenwontcachme schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:01:
![]()
Heb net mijn magneetjes binnen (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5964), is er gewoon één ervan doormidden gebroken
. Ga maar een case aanmaken bij de Chinezen
Voorraad status klopt ene keer wel en andere keer niet. Mijn bestelling staat al paar dagen op Waiting for Suplier terwijl desbetreffende artikel in stock is..Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:22:
Hmm, dat vermoedde ik dus al. Terwijl het product op voorraad zou zijn.
Verwijderd
Heb je de reviews trouwens gelezen? Daarin staat dit probleem namelijk meerdere keren omschreven!
Mensen, als je spam ziet, laat het dan bij een topic report of evt. een bericht in Schop een Modje als er niet snel genoeg gereageerd wordt. Ga er niet op in en ga het al helemaal niet lopen quoten, daar wordt het topic echt niet beter van.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Andere RC heli, die platte apple-alike keyboard, een touchpad, mp4 speler. Schiet niet echt meer op.
Denk dat ik maar gewoon alles laat terugboeken.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ga je echt een case aanmaken voor 3 dollar!?wontcachme schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:49:
Kans is groot, maar misschien sturen ze ook wel een nieuwe
En dat voor zelfs maar één magneetje?
Bestel je toch gewoon een stel nieuwe?
Wat boeien die marges nou?Aidix schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:28:
Iedereen vindt Dealextreme & co heel goedkoop en lekker "gratis" verzenden, maar hebben julie enig idee wat voor marges ze hanteren?
Scheer apparaat:
Winkel prijs in China: 45RMB = $6,6
Dealextreme prijs: $15
GSM foon (Oppo 520):
Winkel prijs in China: 1200yuan = 177$
Dealextreme prijs: $260
Je kan voor duurdere artikelen ook eens kijken naar een "TAOBAO Agent", waarmee je direct artikelen vanaf Taobao (chinese ebay) kan kopen. Je hebt dan ook meteen de mogelijkheid om voor betere kwaliteit te kiezen. De spullen op Dealextreme zitten helaas toch vaak aan de onderkant van de kwaliteitsladder. De betere en duurdere chinese spullen verkopen ze niet dan wordt hun marge kleiner
Ze verzenden gratis, accepteren paypal en in vergelijking met NL spotgoedkoop...
Wat wil je nog meer? Als gaat het voor hen 3000 keer over de kop...
Liever DX, dan ebay.
Lekker overzichtelijk en betrouwbaar!
En dan?SinergyX schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:30:
Had ik lijstje gemaakt met vervangende producten, en gewoon niets is op voorraad
Andere RC heli, die platte apple-alike keyboard, een touchpad, mp4 speler. Schiet niet echt meer op.
Ga je het dan in NL kopen?
Ik heb wel eens op een zaklamp moeten wachten. Uiteindelijk is die zo veel goedkoper daar, dat ik er best een maand op wilde wachten. Kun je niet wachten, dan moet je sowieso niet bij DX gaan bestellen m.i.
[ Voor 22% gewijzigd door BlakHawk op 12-08-2010 09:44 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zet het anders bij je comment als je het besteldpven schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:00:
Is het bij DX echt niet mogelijk om een voorkeurs-kleur door te geven? Ik heb wat leuke dingen gezien, maar die zijn eigenlijk alleen interessant als ze NIET in het roze worden geleverd. Uiteraard heb ik reeds wat besteld en in het opmerkingenveld gemeld dat ik geen roze wil, helaas zit er dan toch een roze exemplaar tussen.
sorry laatste stuk niet gelezen
[ Voor 4% gewijzigd door hardware.tom op 12-08-2010 10:28 ]
Nope.Philflow schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:20:
Dat ze wachten op voorraad.
Ik heb nu ook een order op Processing - Awaiting Stock staan maar het artikel is al binnen. In de invoice zie ik namelijk dat er Ready achter staat.
Wat het wel betekent...
Ze gaven al aan dat deze producten mogelijk helemaal niet meer komen, maar ik zou nog mogen wachten van hun. Ik ga de 'new in stock' pagina's maar goed in de gaten houden, staan leuke dingen tussendfrenner schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:42:
En dan?
Ga je het dan in NL kopen?
Ik heb wel eens op een zaklamp moeten wachten. Uiteindelijk is die zo veel goedkoper daar, dat ik er best een maand op wilde wachten. Kun je niet wachten, dan moet je sowieso niet bij DX gaan bestellen m.i.
Het is voor ons ook goedkoop. Dat ze grote marges hebben had ik ook wel verwacht, dat zal vanzelf minder worden als meer Chinezen dergelijke shops beginnen en ons Europeanen begrijpen. Want dat laatste doen ze lang niet allemaal en daarom is er zo veel troep voor ons te koop.Aidix schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:28:
Iedereen vindt Dealextreme & co heel goedkoop en lekker "gratis" verzenden, maar hebben julie enig idee wat voor marges ze hanteren?
Scheer apparaat:
Winkel prijs in China: 45RMB = $6,6
Dealextreme prijs: $15
GSM foon (Oppo 520):
Winkel prijs in China: 1200yuan = 177$
Dealextreme prijs: $260
Je kan voor duurdere artikelen ook eens kijken naar een "TAOBAO Agent", waarmee je direct artikelen vanaf Taobao (chinese ebay) kan kopen. Je hebt dan ook meteen de mogelijkheid om voor betere kwaliteit te kiezen. De spullen op Dealextreme zitten helaas toch vaak aan de onderkant van de kwaliteitsladder. De betere en duurdere chinese spullen verkopen ze niet dan wordt hun marge kleiner
Maar wat houdt zo'n TAOBAO Agent in? Die koopt het lokaal op die Chinese Ebay en verkoopt het daarna door aan jou/mij? Lijkt me ook wel weer erg omslachtig.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nee, de kleur is juist het extra cadeautje van DX aan jou. Altijd spannendpven schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:00:
Is het bij DX echt niet mogelijk om een voorkeurs-kleur door te geven? Ik heb wat leuke dingen gezien, maar die zijn eigenlijk alleen interessant als ze NIET in het roze worden geleverd. Uiteraard heb ik reeds wat besteld en in het opmerkingenveld gemeld dat ik geen roze wil, helaas zit er dan toch een roze exemplaar tussen.
Is die apple like keyboard toevallig deze? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21466SinergyX schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:30:
Had ik lijstje gemaakt met vervangende producten, en gewoon niets is op voorraad
[ Voor 49% gewijzigd door Yrck op 12-08-2010 11:19 ]
Ik weet dat je dan wel 3D content van dat soort moet hebben, maar er staat ook wel wat op youtube
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
was ik ook van plan, maar je hebt blauw-rood en cyan-rood en ik heb geen idee wat ik nodig heb
/▌
Cyaan-rood is het volgens mij standaard, en ja ze werken met de juiste video's (anaglyph).hardware.tom schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:12:
[...]
was ik ook van plan, maar je hebt blauw-rood en cyan-rood en ik heb geen idee wat ik nodig heb
Ik heb de cyaan-rood gehad en het is wel grappig om te proberen. Hele films kijken raad ik af i.v.m. hoofdpijn
[ Voor 15% gewijzigd door MissileHugger op 12-08-2010 11:24 ]
De combinaties rood-rood, rood-groen, groen-groen, groen-magenta kom je bijna niet tegen.
Hier staat wel een goed overzichtje met welk type bril waarvoor veel gebruikt wordt: http://www.dewijs-3d.com/index_NL.htm
Hier kan je ze btw ook vrij goedkoop bestellen, niet eens heel veel duurder dan DE
[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 12-08-2010 11:35 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik wou zoieso al wat bestellen bij DX dus ik wou het er gewoon even bijbestellen, maar het is wel handig als je meteen de goede neemtNakebod schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:34:
Rood-cyaan is afaik de meest gebruikte combinatie, rood-blauw is oud en bijna niet meer gebruikt, al zullen die mogelijk nog wel een beetje overlap hebben met elkaar.
De combinaties rood-rood, rood-groen, groen-groen, groen-magenta kom je bijna niet tegen.
Hier staat wel een goed overzichtje met welk type bril waarvoor veel gebruikt wordt: http://www.dewijs-3d.com/index_NL.htm
Hier kan je ze btw ook vrij goedkoop bestellen, niet eens heel veel duurder dan DE
Rood-cyaan dan.
ik kan niet echt red-cyan vinden allen rood-blauw
-edit-: deze zien er wel goed uit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37090
[ Voor 17% gewijzigd door hardware.tom op 12-08-2010 11:46 ]
Het stelt ook niet zo veel voor natuurlijkNakebod schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:34:
Wel iritant dat nadat ik gisteren een nieuwe accu heb besteld, vandaag mijn netsnoer niet altijd contact meer lijkt te maken met mijn netbook. Die dingen heb ik dus altijd, zul je zien dat het kapot is voor die accu hier is
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 12-08-2010 11:55 ]
/▌
(klik op de foto voor grotere versie!)

Naast Jewelry staat Block B, hier ergens moeten ze zitten.

[ Voor 34% gewijzigd door Yrck op 12-08-2010 13:26 . Reden: Foto's aangepast ]
Denk het niet:Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:32:
Ik heb begrepen dat het kantoor feitelijk één kamer is met een paar mensen daarin.

Bron: http://blog.dealextreme.com/visit-our-office/
Zeggen zij ook over ons, kwestie van perspectiefFire69 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:28:
kunnen ook gewoon dezelfde mensen zijn met andere kleren, die Asiaten lijken toch allemaal op elkaar!
Zat die blog te bekijken, aantal van de 9 augustus nieuwe producten zijn nu al weer uitverkocht
Ik heb met terugwerkende kracht enorm medelijden met mijn lieve Dingoo. Dat die misschien wel in zo een vrachtwagen heeft gelegen te schudden, blootgesteld aan de elementen e.d...Yrck schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:22:
Had weer eens niks te doen, en was benieuwd waar uit HongKong steeds mijn pakketjes komen. Dus ging even stoeien met Google maps, en voila:
(klik op de foto voor grotere versie!)
[afbeelding]
Naast Jewelry staat Block B, hier ergens moeten ze zitten.
[afbeelding]
![]()
Ja met de 3D bril
HahaMar2zz schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:39:
[...]
Ik heb met terugwerkende kracht enorm medelijden met mijn lieve Dingoo. Dat die misschien wel in zo een vrachtwagen heeft gelegen te schudden, blootgesteld aan de elementen e.d...
Als je goed kijkt zie je op verschillende plaatjes hetzelfde blauwe flesje staan + dezelfde achtergrond op het beeldscherm.Fire69 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:28:
kunnen ook gewoon dezelfde mensen zijn met andere kleren, die Asiaten lijken toch allemaal op elkaar!
[ Voor 28% gewijzigd door Yrck op 12-08-2010 20:32 ]
3e deze week... Gu10 remote control \o/ RGB led. Eens zien of dit wat is als sfeerlampje op de achtergrond. Kwam deze wel tegen in shops in Nederland, maar kon hem nergens goedkoper vinden. Of goedkoop + veel verzendkosten, of gewoon duur, en dan waarschijnlijk ook nog verzendkosten

De cons: maar 128mb geheugen en android 1.6. (maar als ie aanslaat dan maakt een hobbyistcommunity er vast wat leuks voor...)
... als er community op los komt is ie tof, maar dat weet je nooit...
Verwijderd
Ik heb er al eens naar gekeken, maar alle Android tablets (ook van andere shops) zitten qua prijs allemaal erg dicht bij elkaar, dus ik ben er nogsteeds niet uit.Mar2zz schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:44:
Heeft iemand deze al durven bestellen? Voor een tablet niet duur.
[afbeelding]
De cons: maar 128mb geheugen en android 1.6. (maar als ie aanslaat dan maakt een hobbyistcommunity er vast wat leuks voor...)
... als er community op los komt is ie tof, maar dat weet je nooit...
Kijk hier eens rond als je serieus intenties hebt om zo'n ding te kopen
In principe ben ik tegen zo'n 'algemeen' topic, te makkelijk en te snel krijg je die discussies over 'OMG DIE IS DUUUR!!!! OPLICHTERS!!!', eigelijk hoe je hier het al heel makkelijk zag met 1 simpel bericht. Maargoed, als hij er komt, blijf ik lekker hier.
Order maar geannuleerd, krijg volgende week mijn geld weer terug.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2010 09:51 ]
kijk eens naar die bakjes/mapjes - zijn gewoon diverse foto's gemaakt op 'tzelfde kantoor hokjeJackPoint schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:37:
[...]
Denk het niet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: http://blog.dealextreme.com/visit-our-office/
Lees even de opmerking van de bloghimlims_ schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:10:
kijk eens naar die bakjes/mapjes - zijn gewoon diverse foto's gemaakt op 'tzelfde kantoor hokje
Exactly speaking, the participants are 19 Customer Service Specialists with 1 photographer.
You have sharp eyes.The employees have to change by turn due to the photographer is too lazy to change.
Dat kan toch gewoon 1 fotograaf zijn geweest die steeds elke werknemer achter elkaar op de foto heeft gezet op dezelfde plek?himlims_ schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:10:
[...]
kijk eens naar die bakjes/mapjes - zijn gewoon diverse foto's gemaakt op 'tzelfde kantoor hokje
---
dat is 70 cent ofzowontcachme schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:38:
ZO, heb een aanbieding gekregen om 1 dollar terug te krijgen van DX voor de magneetjes. Die ga ik maar accepteren denk ik
Lol, ze verschuiven af en toe wat items inderdaad maar het is steeds hetzelfde hokjehimlims_ schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:10:
[...]
/▌
Ik weet zeker dat eht er daar niet zo schoon, ruim en netjes uitziet als op die foto'sMarzman schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:08:
[...]
Lol, ze verschuiven af en toe wat items inderdaad maar het is steeds hetzelfde hokje
Zit te twijfelen tussen die met holster of deze zonder holster: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4452
En misschien een domme vraag, maar er kunnen toch gewone AA batterijen in? Duracell bijv.? Omdat ze op DX getest hebben met Ultrafire batterijen ofzo..
Het zal wel opgeruimd zijn en van de beste hoek gefotograveerd (misschien daarom wel steeds hetzelfde hokje, misschien zijn die andere wel heel smerig) maar dat doen Nederlandse bedrijven ook.hardware.tom schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:10:
[...]
Ik weet zeker dat eht er daar niet zo schoon, ruim en netjes uitziet als op die foto's
Er staan userreviews bij, daar ga ik zelf altijd op af bij DX (betrouwbaarder dan info van de fabrikant, ook slechte reviews laten ze staan).Yrck schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:13:
Iemand ervaring met dit lampje? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1993
Zit te twijfelen tussen die met holster of deze zonder holster: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4452
En misschien een domme vraag, maar er kunnen toch gewone AA batterijen in? Duracell bijv.? Omdat ze op DX getest hebben met Ultrafire batterijen ofzo..
[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 13-08-2010 12:17 ]
/▌
Ziet er best netjes uit, maar bij het gewicht zonder batterij staat 123 gram, en dat klinkt gewoon als een grap
Ik heb geen leuke ondertitel.
Er staatthijsje66 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:38:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42507
Ziet er best netjes uit, maar bij het gewicht zonder batterij staat 123 gram, en dat klinkt gewoon als een grap
Die "w' betekent "with", dus dat gewicht is inclusief batterijCell Phone Weight (w/Battery)
En ik vind het echt een lelijk ding
[ Voor 27% gewijzigd door ThinkPad op 13-08-2010 18:44 ]
Ik denk, en dat is niet eens zo heel gek gezien dat vaker gedaan wordt: Eenheid.Marzman schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:08:
[...]
Lol, ze verschuiven af en toe wat items inderdaad maar het is steeds hetzelfde hokje
Het ziet er gewoon niet uit als je 23 medewerkers in 23 "verschillende" omgevingen te zetten. Dit kijkt veel rustiger en netter.
Maar ik moet toegeven, dit beeld van DE is niet het typische beeld wat je "verwacht" van al die China verhalen, dus of dit echt hun kantoor is is nog maar de vraag.
Lijkt me wel grappig om eens echte foto's te zien, zodat we weten dat het niet nepfoto's zijn die DX zelf heeft gepost.
[ Voor 33% gewijzigd door Wildfire op 13-08-2010 23:05 ]

http://www.panoramio.com/photo/26504452:

http://www.panoramio.com/photo/26504348:

En dat is hier: http://maps.google.nl/map...lbA&cbp=12,58.73,,0,-0.44
Verwijderd
Binnen 2-4 dagen verstuurd worden, niet op zijn deurmat liggenThinkPadd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 01:00:
2-4 dagen verwacht je? Het moet uit Hongkong komen heDan is het eerder 2-4weken onderweg
welke ps3 controller bedoel je?Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:30:
Moet je eens kijken bij de ps3 controller. Op de foto staat de orginele van Sony, alleen hebben ze met paint de naam sony weg gehaald.
het lijkt mij dat deze wel een originele van sony is.
ik kan SKU 12678 en 12676 niet in Nederland vinden.. zijn dat wel 'orginele' sony's?
op de bovenste 3 staat gewoon de naam sony
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Ik wil een lader kopen voor cr123a batterijen. en dan een goeie lader die tot 800 mah kan laden.
Ik lees dat sommige batterijen ontploffen als je ze overlaad dit wil ik dus niet.
Iemand die goeie goedkope cr123a batterijen weet en een gepaste lader daarvoor? bedankt.
Dat heb ik wel vaker gehad, maak je niet druk. Ze wachten totdat ze een vliegtuig vol met bestellingen hebben naar een bepaalde bestemming, het kan soms even duren voordat het eindelijk weg is. Je moet bij DealeExtreme zeker nooit bestellen als je het snel nodig hebt, op de levertijden valt geen pijl te trekken.Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 00:00:
Ik begin me toch een beetje te ergeren. Mijn bestelde product is dus nog steeds niet opgestuurd terwijl deze binnen 2 tot 4 dagen opgestuurd zou worden. Dit gaat dus echt weken duren vrees ik. Is mijn eerste negatieve ervaring trouwens.
Net nu ik die accu besteld heb begint mijn lader het te begeven van de netbook, nu staat die ook een op dealextreme voor 10 dollar dus die ga ik ook maar bestellen
http://www.dealextreme.co....25241#open%20full%20view
[ Voor 71% gewijzigd door Marzman op 15-08-2010 15:08 ]
/▌
Jullie wachten gewoon op mijn pakketjeMarzman schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 15:06:
Ze wachten volgens mij tot de container vol zit.
Net nu ik die accu besteld heb begint mijn lader het te begeven van de netbook, nu staat die ook een op dealextreme voor 10 dollar dus die ga ik ook maar bestellen
http://www.dealextreme.co....25241#open%20full%20view
Als de zendingen dus enige tijd bij Hong Kong Post blijven liggen dan hebben ze zelf al het hele vliegtuig vol en is er geen ruimte meer voor de pakketjes van Dealextreme. Die blijven dan liggen tot er weer ruimte over is in een volgend vliegtuig.
Bron?masterslave schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:05:
De verzending is gratis omdat ze gebruik maken van "niet verkochte ruimte" in het vliegtuig waar Hong Kong Post hun zendingen mee naar Europa stuurt.
Als de zendingen dus enige tijd bij Hong Kong Post blijven liggen dan hebben ze zelf al het hele vliegtuig vol en is er geen ruimte meer voor de pakketjes van Dealextreme. Die blijven dan liggen tot er weer ruimte over is in een volgend vliegtuig.
Gewicht == geld in een vliegtuig, die ruimte laten ze dus liever leeg dan dat ze gratis andermans spullen versturen, dat kost namelijk gewoon klauwen met geld, terwijl leeglaten goedkoper is.
Eerder ging er het verhaal rond dat China de export stimuleert door de verzendkosten vanuit de overheid te betalen, maar als iemand eens met een bron komt zou dat natuurlijk pas echt mooi zijn.
Is trouwens ook al eerder besproken in dit topic (of deel 1).
edit: ik heb het nog even opgezocht,
In een ander tabje in de faq (bij bezorgen op postbus etc.) staat vermeld dat ze oa. gebruik maken van DHL.Why is Shipping Free?
We ship via Hong Kong Post Airmail. Our systems are integrated and we have partnership accounts with Hong Kong Post in order to make free shipping offers possible.
Hong Kong Post koopt dus een x aantal tonnage in voor het verzenden van luchtpost met DHL. Als zij die tonnage niet 100% vol krijgen dan worden de pakketjes van Dealextreme meegezonden. De tonnages zijn al ingekocht en betaald aan DHL. Leeglaten is dus niet goedkoper.
[ Voor 75% gewijzigd door Den_S85 op 15-08-2010 17:17 ]
Over de verzendkosten kan ik kort zijn: het is namelijk helemaal gratis! Alle bestellingen worden vanuit Hong Kong naar elk land ter wereld verzonden, in Hong Kong investeert de overheid masaal in bedrijven die handel drijven met het westen, vandaar dat je deze kosten mag doorstrepen.
Hoezo klopt dat niet? Hong Kong Post is een staatsbedrijf, zeg maar wat PTT vroeger hier was.Yrck schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:03:
Dan klopt de beginpost van dit topic ook niet? Daar staat dit:
Over de verzendkosten kan ik kort zijn: het is namelijk helemaal gratis! Alle bestellingen worden vanuit Hong Kong naar elk land ter wereld verzonden, in Hong Kong investeert de overheid masaal in bedrijven die handel drijven met het westen, vandaar dat je deze kosten mag doorstrepen.
/▌
Net nog even deze besteld, omdat me vorige mes ( cheap ass $2 mes ) uit de auto is gejat samen met €3,50 losgeld. Dit terwijl ze de TomTom hebben laten hangen, en de Radio niet leuk genoeg vonden.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9199
Kortom: DealExtreme
Hieronder een overzichtje met bovenaan de nieuwste spulletjes van alles wat ik heb besteld, zowel voor mezelf als voor ander:
- Canon LP-E5 Compatible 7.4V 1080mAh Replacement Li-Ion Battery for Canon EOS-450D/KISSX2/1000D
- Soshine AA 2500mAh Batteries (4-Pack)
- 2.4GHz Wireless USB 800DPI/1600DPI Optical Performance Mouse - Black (2*AAA)
- Sony BPS2C Compatible 5200mAh Replacement Lithium Battery Pack for Sony VGN-FE/FS Series Laptops
- Soshine AA to Size-C/R14/UM-2 Battery Converter Cases (5-Pack)
- SoShine 2xAA to D-Size Cell Battery Converter Case (2-Pack)
- 5-LED Cap Light (Black)
- USB Male Type A to Mini USB 5-Pin Adapter Cable
- USB Male to Mini USB Male Adapter
- Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible)
- Divers Suit Material Super Protective Laptop Bag (for 12.1-inch Wide Screen)
- Retractable USB to Micro 5P Data/Charging Cable (60CM-Length)
- In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange)
- Protective Leather Flip-Open Case for Nokia 5800 (Black)
- Rinco LCD Screen Protector for Nokia 5800 Cell Phones
- 72-LED Blue Light Matrix Stainless Steel Watch/Wristwatch (Silver)
- Screen Protector for 2.6-inch Digital Camera LCD
- Blue Light 2 x 2800mAh Battery Packs with Dual Controller USB Charging Station for Wii
- Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)
- GP ReCyko Rechargeble AAA 1.2V 800mAh Battery (4-Pack)
- Mini For iPod Speaker Barrel-Style
- 3600mAh Rechargeable Battery Pack for Xbox 360 Controllers
- Mini USB Data and Charging Adapter for Shuffle-2 (White)
- Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
- GP ReCyko+ Rechargeble 1.2V AA Rechargeable Batteries (4-Pack)
[ Voor 73% gewijzigd door NeoMe op 15-08-2010 19:51 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Omdat ze lege ruimtes in vliegtuigen gebruiken. Dacht dat er bedoelt werd dat Hong Kong post alle kosten betaalt voor pakketjes en dus niet de lege ruimtes gebruikt.Marzman schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:25:
[...]
Hoezo klopt dat niet? Hong Kong Post is een staatsbedrijf, zeg maar wat PTT vroeger hier was.
Dit topic is gesloten.
![]()
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen