Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.363 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De reviews zijn goed op DX dus het zal wel een ok kabel zijn.

Persoonlijk zou ik hem toch hier kopen omdat je hem meteen hebt, je zeker weet dat je een duurzame kabel hebt en het echt niet zo veel meer kost.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

--Niels-- schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

De donkere filter is waarschijnlijk een ND filter, kun je gebruiken om langere sluitertijden te krijgen voor bijv. een waterval.

Wat voor andere wel werkende filters hebt je gekocht? En hoe is de kwaliteit?
Als je voor kwaliteit wil en toch wat goedkoper en ook gewoon uit hongkong:

hvstar.net

Is op dit moment even down geloof ik (reclame pagina). Maar was altijd erg goed met echte filters voor lagere prijzen. Die filters op DX koop ik niet voor mijn DSLR, dat gaat echt ten koste van kwaliteit. Andere accesoires voor dslr (remote etc) is wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:17
Wow, nog nooit zo'n snelle verzending bij DealExtreme gehad!

2 augustus verstuurd en 3 augustus op het vliegtuig, vandaag binnen!

Ik heb een iPad Dock (look a-like van de echte iPad Dock, overigens is deze van DX perfect! Bijna niet van echt te onderscheiden.), MicroSIM to SIM adaptor en een hoes voor de iPad gekocht. Erg blij met mijn aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Fuwor schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:06:

Ik heb een iPad Dock (look a-like van de echte iPad Dock, overigens is deze van DX perfect! Bijna niet van echt te onderscheiden.), MicroSIM to SIM adaptor en een hoes voor de iPad gekocht. Erg blij met mijn aankoop!
Zo, dat is wel extreem snel ja! Mijn bestellingen duren ongeveer 6/7 dagen nadat het verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:13
Yrck schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:56:
Iemand ervaring met deze USB kabel? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8855
Zal weinig mis mee kunnen zijn toch?
hoi, ik heb zelf deze gekocht voor mijn printer.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33283

Werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn order was bijgewerkt, ik helemaal blij. Tot ik las 'stock shortage', ben ik bang dat ik dan maar moet gaan annuleren :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:01
Get!em schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:33:
[...]

hvstar.net

Is op dit moment even down geloof ik (reclame pagina). Maar was altijd erg goed met echte filters voor lagere prijzen. Die filters op DX koop ik niet voor mijn DSLR, dat gaat echt ten koste van kwaliteit. Andere accesoires voor dslr (remote etc) is wel prima.
Zo'n vermoede had ik al, maar misschien had dealextreme opeens een goede deal m.b.t. filters...

Wat betreft hvstar.net, die is nu te vinden op maxsaver.net.
Heb daar idd naar volle tevredenheid al een keer wat besteld. Bij paypal afzender stond zelfs:
Handelaar
MaxSaver.Net
service@hvstar.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:33:

hvstar.net

Is dat tegenwoordig niet http://maxsaver.net/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
Sow, vandaag mn WandTV al binnen terwijl hij 2 augustus op het vliegtuig is gegaan :).

Met de antenne die er bij zit vang ik hier helaas niks, weet iemand een goede sterkere antenne?

Mag bij elke china shop zijn van mij :), of NL natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Mandera op 05-08-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
Mandera schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:21:
Sow, vandaag mn WandTV al binnen terwijl hij 2 augustus op het vliegtuig is gegaan :).

Met de antenne die er bij zit vang ik hier helaas niks, weet iemand een goede sterkere antenne?

uit china natuurlijk, bijna sneller dan uit NL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 19:33
Fuwor schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:06:

Heb het ook 1 keer gehad vorig jaar juli, maandag besteld in HK, donderdag postbode aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mandera schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:21:

Ik heb hem ook. De antenne maakt niet altijd goed contact. Je zou er gewoon eens mee kunnen frutselen of gewoon een coax kabel er op aansluiten en die uit je raam leggen (dat werkt ook als antenne). Werkt op zich prima, de afstandsbediening heb ik nooit gebruikt (onzin op een laptop), afgezien van het contact van de antenne.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:11
Gisteren deze lader ontvangen. Eerste missertje bij DX. De lader deed het niet zoals gedacht was, de ledjes horen groen te branden zonder accu's en rood tijdens het laden en weer groen als de laadcyclus stopt. Bij mij bleven ze dus altijd rood, alleen bij het laden brandden ze fel rood. Bleek dus aan een paar slechte solderingen te liggen. Even opnieuw laten vloeien met een druppel flux en alles werkt zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:23
Ik heb een defect artikel, heb contact op genomen dit was de uitslag:

A staff has added a solution to your request.
--------------------------------------------------------------------------------
Dear sir ,
sorry for the trouble .

sir ,we have kept $ 4.98 as store credit for you as compensation to meet you demand ,pls check it .

Store credit can be used as following instruction,

When you want to purchase some items, you can place a new order for only one item first to create an order number, and then choose the additional items that is some equivalent in cost of the store credit, and tell us the SKU number for the additional items, then we can add the items directly to your new order.

Or you have order that is still pending, not completed, then we can also add items you want to the order.

Or once you have new order in future, and the amount is equal to the store credit or more than the store credit, please just tell us your new order number here, we can refund the store credit via the new order number.

Thanks a lot.
Regards,
Joyee

Ik weet niet wat ik moet doen, Hoe kan ik nou een coupon of wat krijgen en waar moet ik dit doen.

Mijn engels is niet zo heel erg goed. wie kan mij helpen bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Je moet opnieuw wat bestellen. Je kiest iets uit (ik deed toen iets goedkoops), dat stop je in je winkelmandje en ga je het bestellen. Dan ga je verder kijken wat je voor die 4,89 wil halen, het linkje naar dat product geef je samen met het ordernr. van dat goedkope product door aan DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Laatst een cameratasje besteld en binnen een week binnen ! nog nooit zo snel iets binnengehad van DX.

Het ander artikel wat bij die bestelling hoorde is echter nog steeds niet verzonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
ThinkPadd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:34:
Je moet opnieuw wat bestellen. Je kiest iets uit (ik deed toen iets goedkoops), dat stop je in je winkelmandje en ga je het bestellen. Dan ga je verder kijken wat je voor die 4,89 wil halen, het linkje naar dat product geef je samen met het ordernr. van dat goedkope product door aan DX.
Dus ik moet eerst iets bestellen en betalen.
en dan kan ik pas iets in me winkelwagen leggen en dan de sku melden aan dx?? of zie ik dit nu niet goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-10 16:56

Youk

Volvo For Life

Net van het thuisfront een telefoontje gekregen dat mijn pakje was toegekomen. Vorige week donderdag besteld, afgelopen maandag is het ginder op de post gegaan. En vandaag dus toegekomen. Mijn eerste bestelling bij DX, maar waarschijnlijk gaan er nog volgen. Ben in ieder geval tevreden. :)

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Helaas is mijn adapter stuk gegaan van mijn Western Digital Elements externe hardeschijf.. Heb op DX gezocht naar een vergelijkbare adapter en kwam deze tegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15991 5.4mm is de huidige stekker ook alleen weet niet 100% zeker of deze wel past. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Yrck schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:55:
Helaas is mijn adapter stuk gegaan van mijn Western Digital Elements externe hardeschijf.. Heb op DX gezocht naar een vergelijkbare adapter en kwam deze tegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15991 5.4mm is de huidige stekker ook alleen weet niet 100% zeker of deze wel past. Iemand suggesties?
Ja contact opnemen met WD. Ze sturen gratis en voor niks een nieuwe op. De mijne was buiten de garantie kapot gegaan en dat maakt niet uit. Succes, gewoon opbellen naar het zelfs gratis nummer.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe ervaren jullie 't volgende;

ik bestel geregeld bij DE, maa zodra een levering gesplitst wordt in 2 zendingen, heb ik nog nooit de 2e zending ontvangen. DE gemailt, zij zeggen dat ik moet wachten en dat 't vanzelf komt. Maar dat is 8 weken geleden.
Bestellingen in die tussen periode zijn inmiddels al weer uitgeleverd. Het is voor mij de 2e keer dat een zending gesplitst moest worden, en in beide gevallen heb ik geen 2e pakketje ontvangen :(

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 06-08-2010 16:01 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
NeoMe schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Ja contact opnemen met WD. Ze sturen gratis en voor niks een nieuwe op. De mijne was buiten de garantie kapot gegaan en dat maakt niet uit. Succes, gewoon opbellen naar het zelfs gratis nummer.
Echt? Dat zou mooi zijn, hardeschijf zit nog in garantie tot december 2011. Stom dat ik er zelf niet aan gedacht heb, DX maakt zo hebberig! :+
himlims_ schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:01:

ik bestel geregeld bij DE, maa zodra een levering gesplitst wordt in 2 zendingen, heb ik nog nooit de 2e zending ontvangen. DE gemailt, zij zeggen dat ik moet wachten en dat 't vanzelf komt. Maar dat is 8 weken geleden.
Bestellingen in die tussen periode zijn inmiddels al weer uitgeleverd. Het is voor mij de 2e keer dat een zending gesplitst moest worden, en in beide gevallen heb ik geen 2e pakketje ontvangen :(
Dat is wel vreemd. Misschien stuurt DX ze wel op maar bezorgt de postbode het niet? Al mijn bestellingen zijn tot nu toe aangekomen. Wel paar keer een boze postbode omdat het bijna nooit door de brievenbus past en ze dus moet aanbellen! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Yrck schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:55:
[...]
Wel paar keer een boze postbode omdat het bijna nooit door de brievenbus past en ze dus moet aanbellen! :O
Ik heb het al 2x gehad dat m'n (te dikke) envelop door het kattenluik gepropt was. Op zich handig bedacht behalve dat het kattenluik in de naastgelegen schuurdeur zit. Ik keek normaal niet in de schuur op de grond of er post is. Nu wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• james1234
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-05 16:17
Hallo,

Ik had een gps (navigatie) gekocht bij deal extreme. verzonden daar op 27 april , aangekomen hier op 20 mei. Nu bleek hij het niet te doen (van alles geprobeerd).

Dit direct gemeld bij dealextreme. Ik moest maar in het forum lezen of hier oplossingen voor waren. Niks lukte. Uiteindelijk heb ik het teruggestuurd, dit koste 24 euro, de waarde van de gps was ongeveer 80 euro. Nu krijg ik het bericht dat ze niks vergoeden van de verzendkosten omdat het buiten de 50 dagen viel. Ik heb het direct na binnenkomst toch gemeld???

Weet iemand wat ik hier aan kan doen (moet ook nog de helft van de verzendkosten betalen voor de nieuwe gps die ze mij zouden sturen)

James

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10 23:25
Gewoon heel hard klagen dat het niet normaal is dat je voor een DOA opnieuw verzendkosten moet betalen!
Duidelijke datums bijzetten wanneer je het ontvangen hebt en wanneer het teruggestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:08
himlims_ schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:01:

Mijn bestelling van drie items is ook opgesplitst, in drie verschillende zendingen. Ik kreeg dus over een periode van 3-4 week drie aparte pakketjes behorende bij één bestelling. Wel zat er steeds een packaging slip bij waarop stond wat ik nog mistte. Bij de laatste zending zat er vanzelfsprekend geen packaging slip.

Het grappige was dat ze niet in de volgorde aankwamen waarop ze zijn verstuurd, eerst kwam item 2 toen item 1 en last but not least item 3

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Sorbo schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:50:
Nou, de postbode is weer eens langsgeweest :)

FM transmitter en de bluetooth dongle zijn binnen, maar het ipod hoesje helaas niet. Wel een keurig briefje gekregen dat ie nog nagezonden wordt, maar daar heb ik waarschijnlijk niet zo veel meer aan. Wou m graag voor mn vakantie nog binnen hebben, maar dat zie ik niet meer gebeuren.

Desondanks toch wel tevreden. Dadelijk eerst maar eens kijken hoe heavy metal klinkt over mn autoradio :D
Nou, vannacht weer een mailtje gekregen, hoesje is ook verzonden. Lekker op tijd ook, ik bestel een maand voor mn vakantie iets dat ik echt graag voor de vakantie wil en wat andere meuk, maar ik krijg de meuk wel, en het hoesje komt in mn vakantie waarschijnlijk pas aan.

Het komende half jaar heb ik m waarschijnlijk niet meer nodig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 06:08

PhilipvD

Ondertiteld

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8892 heb ik besteld. Kan het 'gevaarlijk' zijn om hier een aantal USB apparaten op aan te sluiten? (stel dat er wat mis is met de HUB) Is nogal een goedkope namelijk. :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 14:04
PhilipvD schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:51:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8892 heb ik besteld. Kan het 'gevaarlijk' zijn om hier een aantal USB apparaten op aan te sluiten? (stel dat er wat mis is met de HUB) Is nogal een goedkope namelijk. :)
Heb hem hier zelf ook liggen. Verwacht gewoon niet teveel voor die prijs. Één poort heeft helaas al een omgebogen pinnetje, waardoor die onbruikbaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD

PhilipvD

Ondertiteld

Rave17 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:04:
[...]

Heb hem hier zelf ook liggen. Verwacht gewoon niet teveel voor die prijs. Één poort heeft helaas al een omgebogen pinnetje, waardoor die onbruikbaar is :P
Hoelang heb je hem al? En wat sluit je er allemaal op aan? Ik ben van plan hem te gebruiken voor mijn WandTV stickje (die ook onderweg is vanuit hongkong) zodat die wat dichter bij het raam kan komen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
ThinkPadd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:34:
Dus ik moet eerst iets bestellen en betalen doormiddel van Paypal.
Dan moet ik nog eens iets bestellen (Niet betalen) maar de sku melden en het goedkope product melden aan DX?? en dan word het afgehandelt.

Dat goedkope ding is neem ik aan voor mijn koste? en waar ik de sku van meld voor DX? (Mits niet meer dan 4.98) ? en als ik toch iets heb van meer dan 4.98 moet ik zelf bijbetalen? wie wil me helpen doormiddel van dit te bevestigen als ik alles juist heb.

Ik heb een aantal dingen gezien die ik zou willen bestellen. Hartelijk bedankt.

_____________________________________________________________________________________

Even over die USB Hub. er zit geen adapter kabel bij zie ik (sluit er dus geen zware apparaten op aan)

Dus geen Externe Hardeschijf of Mediaschijf of zo. want zo gaat je usb hub echt kapot en je apparatuur mogelijk ook, ik heb dit wel eens mee gemaakt met die usb hubs van dx. ik koop ze nu alleen nog maar met adapter. is iets veiliger. heb je geen zware apparaten zoals usb sticks dan is dit een prima oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
PhilipvD schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:11:
[...]

Hoelang heb je hem al? En wat sluit je er allemaal op aan? Ik ben van plan hem te gebruiken voor mijn WandTV stickje (die ook onderweg is vanuit hongkong) zodat die wat dichter bij het raam kan komen.
Nou het nadeel van deze hub is dat hij zeer licht is. Dus met een WandTV stickje zal hij snel omvallen. Ik sluit er zelf m'n camera, mp3-speler, etcetera op aan en dan valt hij ook al steeds om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD

PhilipvD

Ondertiteld

Mwa ik wil hem gewoon 'achterin' men pc pluggen en dan op de grond leggen, hij hoeft dus niet perse overeind te blijven. Gaat er mij meer om dat hij de WandTV stick niet sloopt :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zo m'n eerste bestelling via DX gedaan, deze kleine bluetooth dongle. Ik had ooit aleens zo'n iets grotere gekocht, maar kleiner is altijd beter :P

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37665

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
slabetje schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:21:
[...]

Dus ik moet eerst iets bestellen en betalen doormiddel van Paypal.
Dan moet ik nog eens iets bestellen (Niet betalen) maar de sku melden en het goedkope product melden aan DX?? en dan word het afgehandelt.

Dat goedkope ding is neem ik aan voor mijn koste? en waar ik de sku van meld voor DX? (Mits niet meer dan 4.98) ? en als ik toch iets heb van meer dan 4.98 moet ik zelf bijbetalen? wie wil me helpen doormiddel van dit te bevestigen als ik alles juist heb.

Ik heb een aantal dingen gezien die ik zou willen bestellen. Hartelijk bedankt.
Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:17
xabre16v schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:10:
Zo m'n eerste bestelling via DX gedaan, deze kleine bluetooth dongle. Ik had ooit aleens zo'n iets grotere gekocht, maar kleiner is altijd beter :P

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37665
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866 is goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Klopt, maar die is groter en bovendien zit daar een irritant fel rood lampje in wat knippert bij data. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD

PhilipvD

Ondertiteld

xabre16v schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:27:
Klopt, maar die is groter en bovendien zit daar een irritant fel rood lampje in wat knippert bij data. :P
Ik heb die ook en bij mij is dat een heel klein groen lampje wat je bijna niet ziet. :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:55

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb laatst een Sony M2 cardreader gekocht. Ding kostte $2.69 en doet het uitstekend! Misschien kan het palletje iets soepeler gaan, maarja.

Het duurde volgens mij anderhalve week voordat die er was.

[ Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 07-08-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Hoop dat het lukt, heb het zojuist geprobeerd.

Heb een zakmes sharper besteld. lr41 batterijen (100 pack) 2 oil flesjes en een psp adapter pro duo.
nu maar hopen dat het lukt,.

[ Voor 0% gewijzigd door slabetje op 08-08-2010 12:48 . Reden: Batterij type veranderd van: LR44 Naar: LR41 (was foutje) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang het leveren nu duurt?

Kan me herinneren dat rond de Kerst het echt weken heeft geduurd, maar een maand of twee geleden had ik mijn spullen binnen twee weken binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:13:

Kan me herinneren dat rond de Kerst het echt weken heeft geduurd, maar een maand of twee geleden had ik mijn spullen binnen twee weken binnen.
Het leveren is nu meestal 1,5 week. in sommige gevallen 2 weken.
Ik bestel bijna om de week wel een aantal dingen en heb het meestal binnen 1,5 week in huis.
Af en toe binnen 2 weken. succes.

Ik verwacht woensdag en zaterdag weer een pakketje, en volgendeweek ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:57

Compizfox

Bait for wenchmarks

Is lees hier ook dat het de laatste tijd steeds sneller gaat.
Fuwor in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2"

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, helaas had DealExtreme niet op voorraad wat is moest hebben. Uiteindelijk maar één klein dingetje besteld bij DealExtreme en wat ik echt moest hebben bij FocalPrice. Nu maar zien welke sneller is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Zojuist een Flip Over clock besteld. Had deze al een tijdje op het oog maar vond het wel riskant om uit Hong Kong te laten komen. Toch maar de gok gewaagd, we zullen zien! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6099
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:13:

Leveren gaat een stuk sneller dan rond kerst. Had toen paar sleutelhangers besteld en dit duurde ruim een maand. Nu steeds binnen 1.5 week binnen!
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:36:
Hmm, helaas had DealExtreme niet op voorraad wat is moest hebben. Uiteindelijk maar één klein dingetje besteld bij DealExtreme en wat ik echt moest hebben bij FocalPrice. Nu maar zien welke sneller is :)
DealExtreme is sneller. FocalPrice duurt ruim 2.5 / 3 weken. Heb hier een tijd geleden wat besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Yrck schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:56:
Zojuist een Flip Over clock besteld. Had deze al een tijdje op het oog maar vond het wel riskant om uit Hong Kong te laten komen. Toch maar de gok gewaagd, we zullen zien! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6099

[...]

Leveren gaat een stuk sneller dan rond kerst. Had toen paar sleutelhangers besteld en dit duurde ruim een maand. Nu steeds binnen 1.5 week binnen!

[...]

DealExtreme is sneller. FocalPrice duurt ruim 2.5 / 3 weken. Heb hier een tijd geleden wat besteld.
Ik had mijn spul van focalprice net zo snel als dat van dealextreme hoor.

Maar wel een hele vette klok! Alleen ik vind hem toch nog te duur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
hardware.tom schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:10:
[...]

Ik had mijn spul van focalprice net zo snel als dat van dealextreme hoor.

Maar wel een hele vette klok! Alleen ik vind hem toch nog te duur :X
Hm de spullen die ik besteld had bij FP waren In Stock. Na 2 weken nog niks ontvangen, had toen met FP contact opgenomen en die zeiden dat het ongeveer 3 weken duurt naar Nederland. Misschien heb ik gewoon pech steeds! :+

Klok is wel cool ja, hij kost omgerekend 10.97 euro. Vind het nog wel meevallen aangezien ik al een tijd zo klok wil! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer die appel vergeten te bestellen. Vind het de moeite niet om het los te doen, maar telkens als ik wat bestel vergeet ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ach, nou en? Als er nou verzendkosten waren zou je je begrijpen, maar bij DX maken dat soort dingen toch niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:53:
Weer die appel vergeten te bestellen. Vind het de moeite niet om het los te doen, maar telkens als ik wat bestel vergeet ik het.
Die appels zijn echt leuk! Heb er hier van elk 2 stuks liggen nog! (Groen groot, rood klein en rood groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Gek genoeg vang ik met mijn WandTV stickje alleen maar gecodeerde kanalen, schiet ik weinig mee op dus. Weet iemand de oplossing om de FTA zenders te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Welke antenne gebruik je? De bijgeleverde? Die is naar mijn mening niet goed genoeg om de zenders hier in Nederland te ontvangen. Ik gebruik zo'n oude TV antenne met 2 van die sprieten die je uit kan trekken.

Je kunt ook zelf een andere antenne bouwen, is niet eens zo moeilijk, kijk hier maar eens: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=79511.25

[ Voor 26% gewijzigd door ThinkPad op 08-08-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Laatst online: 15:27

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Pfff, in anderhalf jaar nog nooit problemen gehad maar als DX fouten maakt dan zijn ze er ook goed in.

Op 21-06 een USB2 hub ($12,93) en USB2-over-UTP verlengstuk ($10,22) besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_23872_1_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_23553_2_small.jpg

Op 01-07 binnengekomen maar beide werken maar op USB1 snelheid. Voor beide artikelen een "wrong item" ticket aangemaakt. Conversatie gaat erg langzaam omdat ze slecht Engels kunnen en twee dagen doen over een reactie, dus dat zijn dus twee reacties per week in de trend van: "wat is het probleem", "kan je een foto maken van het probleem", "wil je het terug sturen", "neem je genoegen met $3 store credit".

Uiteindelijk ben ik na twee weken akkoord gegaan met $7 store credit, ondanks dat USB1 spul nutteloos voor me is.

Toen op 14-07 een andere hub besteld ($11,05) wat in de comments ook bevestigd wordt dat het USB2 is:
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_33299_6_small.jpg

En op 23-07 krijg ik een pakje binnen met een USB kabel, adapter, houdertje voor de hub maar geen hub. Tijd voor een nieuwe "missing item" ticket met de verplichte stapel foto's.

Op 27-07 wordt de ticket gesloten met de melding dat het pakje nog onderweg is, ondanks de foto dat ik het pakje al heb. Dus maar de vierde ticket geopend.

Vanaf 30-07 krijg ik nu dagelijk een waardeloze reactie:
DX
Ik
Sorry dat het item defect is, ga je akkoord met $5 store credit?
Het item is niet defect, het is incompleet, ik wil het ontbrekende item.
Kan je een foto maken van wat je niet hebt ontvangen?
*Ik stuur voor de derde keer de foto van wat ik wel heb en een foto van de DX site.
Ik vraag de leverancier het ontbrekende item op te sturen
Goedzo, bedankt
Het ontbrekende item is het hoofditem, dat kan niet ontbreken. Kijk het pakje nog eens na.
Ik weet zeker dat het er niet in zat en dat het het hoofditem is, daarom deze ticket. Ik wil het nog wel graag ontvangen.
Ik vraag het de leverancier op te sturen
Bedankt
De leverancier kan het niet versturen
Als je mijn vorige drie tickets nakijkt zie je dat DX zeker fouten kan maken. Ik heb nu al bijna $30 uitgegeven aan een USB2 hub en ik heb heb nog niets nuttigs ontvangen. Ik wil een volledige terugbetaling van dit artikel a $11,05 dan zie ik de rest door de vingers.
Update
Voor $5 sturen we een nieuwe.
Ik heb al voor dit en de vorige producten betaald en geen of inferieure producten ontvangen. Ik betaal niets extra. Ik wil een terugbetaling.

Ik denk niet dat aan mijn laatste verzoek voldaan wordt. Dan maar eens kijken of ik via PayPal betalingen van 6 weken oud nog terug kan krijgen (edit: ik zit 3 dagen over de 45 dagen grens heen)

[ Voor 4% gewijzigd door Nextron op 09-08-2010 13:57 . Reden: Update ]

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 weken? Dan mag je opschieten, want je hebt maar 45 dagen de tijd om een geschil te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg zojuist mailtje terug van DX, beide producten komen waarschijnlijk lange tijd niet meer op voorraad, of ik iets anders wil uitkiezen :(

Ach ja, van de week maar eens wat nieuws uitzoeken :)
(al had ik graag die PS3 muis/keyboard controller gehad).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:07:
6 weken? Dan mag je opschieten, want je hebt maar 45 dagen de tijd om een geschil te openen
Ik ben daar inderdaad net achter gekomen. evenals dat de betaling 48 dagen oud is |:(. Nja, iig melding van gemaakt met terugbetalingsverzoek... yeah right.
Als ze het niet terugbetalen, dan voorzie ik wel een conflict bij een toekomstige bestelling O-).

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wow dat is echt een goedkope site. Ik ga maar eens het een en ander voor mijn 360 bestellen!
Ik werd zo blij toen ik de 360->PS3 adapter zag omdat ik ervan uit ging dat ze ook wel een PS3->360 adapter zouden hebben. Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Yrck schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:55:
Dat is wel vreemd. Misschien stuurt DX ze wel op maar bezorgt de postbode het niet? Al mijn bestellingen zijn tot nu toe aangekomen. Wel paar keer een boze postbode omdat het bijna nooit door de brievenbus past en ze dus moet aanbellen! :O
13wk moeten wachten, maar dan is ie er ook :P (product staat niet meer op de website :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

USB2 hubs kan je in NL ook voor ongeveer een tientje halen, zelfde de active powered versies. Het is soms niet veel soeps, maar dat is bij DX ook zo vaak.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Het ging ook vooral om de USB-over-UTP extender die in NL wel wat duurder zijn, richting €30-80. Ik heb zelfs een winkel gevonden die er ~€700 voor vroeg :X. Dan maar bij DX en gelijk een hubje erbij gedaan zonder losse verbindingskabel. Nadat ze beide niet bleken te voldoen zat ik nog wel met de store credit, dus die maar gebruikt voor een hub.
Uiteindelijk heb ik bijna even veel uitgegeven als dat ik NL kwijt zou zijn zonder er iets voor terug te hebben.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Kixtart schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:53:
USB2 hubs kan je in NL ook voor ongeveer een tientje halen, zelfde de active powered versies. Het is soms niet veel soeps, maar dat is bij DX ook zo vaak.
Ik zou het niet vertrouwen om zoiets in mijn pc te doen, ik heb wel reviews gelezen waarbij het moederbord kapot was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Net een bestelling geplaats mét express levering. Zal natuurlijk de leveringstijd plaatsen wanneer ik mijn producten ontvangen heb. Heeft iemand anders hier nog ervaring mee?

Ik heb geen zin om te lang te moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Tjonge wat een goedkope website. voor minder dan de prijs die een autolader hier kost voor een nokia 5800 (€ 14,95) heb ik nu voor 11 dollar:
autolader x 2
screenprotectors x 3
plectrumstylus x1
leren hoesje x1

ongelooflijk... en ik heb het opgeknipt in 2 bestellingen omdat ik eerst niet aan hoesje en screenprotectors heb gedacht, maar er zijn toch geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:45

Nakebod

Nope.

Vandaag ook 2 nieuwe bestellingen geplaatst.

1x FM transmitter met 3.5" jack aansluiting, inclusief autolader en optioneel werkend via AA batterijen.
Gekozen voor een niet zo goedkoop plastic ogend dingetje zoals je veel ziet (Die pookjes) maar een imho wat netter uitziende FM transmitter.
En door de batterijen ook te gebruiken als ik niet in de auto zit, zoals de meeste andere alleen kunnen via sigarettenaansteker. Al kunnen die meestal direct MP3 van USB, SD of HDD aflezen, maar dat vind ik niet nodig, stream wel vanaf mijn telefoon.

En als reservegetal :+ een universele USB lader voor in de auto, ipv de huidige met vaste kabel. Hoop stiekem dat het een blauw ledje is en geen rode of groene.. :P

En de tweede bestelling waar ik later aan dacht, 2x een mini usb naar micro usb verloopje.

Benieuwd hoe snel het deze keer gaat, vorige keer was het erg snel.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Matthew schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:01:
Net een bestelling geplaats mét express levering. Zal natuurlijk de leveringstijd plaatsen wanneer ik mijn producten ontvangen heb. Heeft iemand anders hier nog ervaring mee?

Ik heb geen zin om te lang te moeten wachten :P
Je bedoeld EMS? Die doen toch helaas alleen naar België en niet naar Nederland.

Als je belg bent: gelukzak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
ThinkPadd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:17:
Welke antenne gebruik je? De bijgeleverde? Die is naar mijn mening niet goed genoeg om de zenders hier in Nederland te ontvangen. Ik gebruik zo'n oude TV antenne met 2 van die sprieten die je uit kan trekken.

Je kunt ook zelf een andere antenne bouwen, is niet eens zo moeilijk, kijk hier maar eens: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=79511.25
Ja, had vol bereik buiten maar alleen commerciele zenders gevonden. Ik ga binnenkort zelf aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
himlims_ schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:37:
[...]

13wk moeten wachten, maar dan is ie er ook :P (product staat niet meer op de website :?)
Ach beter laat dan nooit! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Hier duurt het meestal 10 dagen voordat het pakketje in huis is.
Heb dit totaal 4x meegemaakt pakketje binnen (10 dagen)
Heb woensdag iets besteld dus verwacht dit zaterdag. (10 dagen)

Ontvang dan mijn zaklamp 230 lumen schijnt 200 lumen te zijn maar is nog veel en fel.
had op een camping winkel gekeken en daar koste een 20 lumen lamp al 59.90!!!
Nu heb ik een lamp 230 lumen voor 10.30 dat is een behoorlijk verschil. (kwa prijs)

Die zaklampen zijn dus extreem goedkoop bij dx. Die lampen zijn ook nog eens van goeie kwaliteit. heb een zaklamp gezien die dx heeft verkocht (maar nu niet meer) en die verscheen een paar dagen geleden bij The ultimate Gadgetshow of zo een programma van discovery. Lamp kan extreemgoed tegen water. Er kan een buldozer overheen rijden is echt supper. die lamp was niet kapot te krijgen. dus kwaliteit voor weinig bij dx.

Die lamp verkoopt dealextreme helaas niet meer zag ik. heb hem volgens mij wel eens gezien daar.

Heeft iemand ervaring met zaklampen van dx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
slabetje schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:44:
Ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16240 en dat ding is ook niet normaal fel >:)

Ik had ergens een foto dat ik de hemel in scheen toen het mistig was, nou jonge die straal ging zo ver, niet normaal :P

Enige 'nadeel' is dat er van die 18650 li-ion cellen in moeten, en die heeft niet iedereen zomaar liggen, dus je moet gelijk zo'n setje cellen bijkopen + een lader.

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 09-08-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:45

Nakebod

Nope.

Geen ervaring met echte zaklampen van DX, heb maar een simpel 7-LED sleutelhanger dingetje (Vergelijkbaar met deze 5-LED, kan 7 ff niet vinden.)
En ondanks dat de behuizing el-cheap plastic is, zelfs het glimmende gedeelte, doet hij het echt goed. Zeer fel, veel lichtopbrengst. Genoeg om prima te zien waar je loopt.
Maar geen fijne lamp om in je ogen te schijnen ;)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:56
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3206
heb deze set gekocht
nu al 3x :)
1x voor schoonouders
1x voor me moeder... is onderweg.
1x voor mezelf. elke kamer heeft nu nood verlichting ;)
1 lampje is nu stuk na 1 jaar gebruik
en 1 lampje moet je ff aan duwen
zijn niet groot maar goed licht opbrengst geen klagen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

slabetje schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:44:
Hier duurt het meestal 10 dagen voordat het pakketje in huis is.
Heb dit totaal 4x meegemaakt pakketje binnen (10 dagen)
Heb woensdag iets besteld dus verwacht dit zaterdag. (10 dagen)

Ontvang dan mijn zaklamp 230 lumen schijnt 200 lumen te zijn maar is nog veel en fel.
had op een camping winkel gekeken en daar koste een 20 lumen lamp al 59.90!!!
Nu heb ik een lamp 230 lumen voor 10.30 dat is een behoorlijk verschil. (kwa prijs)

Die zaklampen zijn dus extreem goedkoop bij dx. Die lampen zijn ook nog eens van goeie kwaliteit. heb een zaklamp gezien die dx heeft verkocht (maar nu niet meer) en die verscheen een paar dagen geleden bij The ultimate Gadgetshow of zo een programma van discovery. Lamp kan extreemgoed tegen water. Er kan een buldozer overheen rijden is echt supper. die lamp was niet kapot te krijgen. dus kwaliteit voor weinig bij dx.

Die lamp verkoopt dealextreme helaas niet meer zag ik. heb hem volgens mij wel eens gezien daar.

Ik heb die aflevering met The Gadget Show ook gezien, met die zaklampen. In diezelfde aflevering gingen ze ook DSLR's testen, we hebben het over dezelfde toch?

Ik wist alleen niet dat DX die zaklampen ook verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10 23:25
Ik gok dat die van DX niet de originele zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
leosand schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:47:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3206
heb deze set gekocht
nu al 3x :)
1x voor schoonouders
1x voor me moeder... is onderweg.
1x voor mezelf. elke kamer heeft nu nood verlichting ;)
1 lampje is nu stuk na 1 jaar gebruik
en 1 lampje moet je ff aan duwen
zijn niet groot maar goed licht opbrengst geen klagen over
Dat is toch ook geen geld voor zo'n kleurenpalet aan licht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:00:
Ach, nou en? Als er nou verzendkosten waren zou je je begrijpen, maar bij DX maken dat soort dingen toch niet uit ;)
Kan allemaal best zo zijn, maar een beetje bewust consumeren kan echt geen kwaad. Vandaar dat ik die appel niet los bestel en wacht tot ik weer iets anders echt nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:18:
[...]

Kan allemaal best zo zijn, maar een beetje bewust consumeren kan echt geen kwaad. Vandaar dat ik die appel niet los bestel en wacht tot ik weer iets anders echt nodig heb.
DX verpakt zelf alles al graag los, want dat houdt de gewichten per poststuk laag :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rave17 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:32:
[...]

DX verpakt zelf alles al graag los, want dat houdt de gewichten per poststuk laag :Y
Hoe zij hun spullen verzenden heb ik geen invloed op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:36:
[...]

Hoe zij hun spullen verzenden heb ik geen invloed op ;)
Nee, maar voor het milieu-bewust versturen en overbodig consumeren hoef je je dus niet te behoeden. Integendeel: DX ziet graag dat je elke dag wat besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:49
Hier wel ervaring met Dealextreme zaklampen ja, om een crosspost te voorkomen plaats ik maar een link naar een van mijn posts: GH45T in "Maglite, kloon, of anders?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Compizfox schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:52:
[...]

Ik heb die aflevering met The Gadget Show ook gezien, met die zaklampen. In diezelfde aflevering gingen ze ook DSLR's testen, we hebben het over dezelfde toch?

Ik wist alleen niet dat DX die zaklampen ook verkocht.
Dealextreme heeft deze volgens mij ook verkocht heb dat merk wel eens zien verschijnen, ik wou die lamp eigelijk ook bestellen maar is niet meer bij dx mogelijk. (zo sheap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Fire69 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:08:
Ik gok dat die van DX niet de originele zijn. :P
De Fenix lampen in ieder geval wel, maar dat zie je dan ook wel aan de prijs ($65)
Ik heb er daar één gekocht en werkt prima, lekker fel, schijnt iedere maglite eruit en dat op 2 penlites _/-\o_

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19190

$60 zelfs... In NL kost hij 70 euro dacht ik...

Omgerekend heb ik er destijds 40 euro voor betaald (euro stond net even iets beter)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Waarom zijn er eigenlijk twee manieren om met Paypal te betalen?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qqPwXjMvNicJmUAh8xJTaO7y/full.png

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Marzman schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:44:
[afbeelding]
mij is 't verschil ook niet geheel duidelijk, ik doe altijd standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
[afbeelding]
Dat vraag ik me dus ook af. Met de 1e optie krijg je een apart scherm waar je je adres kan veranderen etc. Geloof dat dit met optie 2 niet kan en direct het adres gebruikt wordt van PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:17
Ik gebruik altijd standaard. Vond op het oscommerce forum het volgende:

http://forums.oscommerce....iew__findpost__p__1237173
Its mainly about the transactional flow...

Website Payments Standard

1. Click on Product
2. Add product to cart
3. Click Checkout
4. Log In Store Account / New Customer
5. Shipping Address/Shipping Methond...Continue
6. Select Payment Methond (PayPal)
7. Confirm Order --> Redirect to PayPal.com
8. Log into PayPal
9. Click Pay Now
10. Payment complete Click Return button to return to Merchant Store
11. Order has been processed Click Continue.

Express Checkout

1. Click on Product
2. Add product to cart
3. Click Express Checkout button
4. Log In Store Account / New Customer --> Redirect to PayPal.com (New release will eliminate this and allow Purchase Without Account!)
5. Log into PayPal
6. Confirm Payment Method, POstal Address, Contact Information...Click Continue
7. Automatically return to Merchant Store to Confirm Order and complete.

As you can see Express Checkout involves fewer steps to complete the transaction which results in a higher conversion rate and less chance of buyer dropout. With Website Payments Standard after the transaction has been completed you remain on PayPal until you click to return to the merchant site, however with Express Checkout you are automatically returned back to the merchant site to complete the order.

Thanks,

John.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mij viel toch wat vreemds op bij mijn bestelling. Ik heb bij Paypal namelijk na een topic hier mijn koppeling met mijn bankrekening weggehaald en mijn koppeling met mijn creditcard.

Nadat ik inlog op het paypal formulier van DX staat mijn creditcard gewoon ingevuld (?, ja heb zo eerder besteld maar die koppeling was weg). Het mailtje van paypal komt ook niet van service@paypal.com maar van service@paypal.com.hk. Vind ik toch weer minder prettig die vaagheid. Ik heb mijn creditcard maar opnieuw verwijderd.

Het zijn in ieder geval wel dezelfde mailservers, maar ik vind het vanuit Paypal geredeneerd maar stom met alle scam die er bestaat rond hun bank.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 10-08-2010 11:59 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 25-10 18:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

[afbeelding]
Mij is het ook niet duidelijk. Wel is er verschil bij betaling.
Mijn paypal account is niet bevestigd (ik krijg geld door op ads te klikken, op PTC sites).
Op die eerste kan ik niet betalen met mijn onbevestigde account, met die tweede knop wel.

Edit : Whoops, post hierboven (of daarboven) legde t al uit 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Mavamaarten op 10-08-2010 12:04 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mja, ik heb dus de duurdere gekozen omdat ik bestelde voor hier terug te lezen ;) Dat is dus de trick. Ik ben benieuwd of het veel scheelt op 50 dollar (heb nog geen europrijs gezien, maar dat komt misschien door de creditcard) :)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24914
Besteld op 10-08, ik ben benieuwd hoe lang het duurt. Vorige bestellingen duurden van twee tot vier weken. Ik hoor hier mensen over 10 dagen, maar dat lijkt me erg snel. Als ik zelf dingen naar Azie stuur duurt het ook ongeveer twee weken.

[ Voor 48% gewijzigd door Marzman op 10-08-2010 12:38 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Express heb je geen account nodig op DealExtreme. Werkt echt heel snel en het wordt automatisch naar jouw huisadres gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Marzman schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:34:
Mja, ik heb dus de duurdere gekozen omdat ik bestelde voor hier terug te lezen ;) Dat is dus de trick. Ik ben benieuwd of het veel scheelt op 50 dollar (heb nog geen europrijs gezien, maar dat komt misschien door de creditcard) :)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24914
Besteld op 10-08, ik ben benieuwd hoe lang het duurt. Vorige bestellingen duurden van twee tot vier weken. Ik hoor hier mensen over 10 dagen, maar dat lijkt me erg snel. Als ik zelf dingen naar Azie stuur duurt het ook ongeveer twee weken.
Hier duurt het 10 dagen. ik weet niet waar jij woont maar omgeving arnhem is naar mijn weten 10 dagen.
Het duurt hier dan ook maar 10 dagen voordat ik iets in huis heb Dealextreme is soms net iets sneller dan focalprice!! focalprice is meestal 10-13 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
slabetje schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Hier duurt het 10 dagen. ik weet niet waar jij woont maar omgeving arnhem is naar mijn weten 10 dagen.
Het duurt hier dan ook maar 10 dagen voordat ik iets in huis heb Dealextreme is soms net iets sneller dan focalprice!! focalprice is meestal 10-13 dagen.
Woon zelf ook Arnhem en duurt inderdaad 10 dagen ongeveer. FocalPrice duurde bij mij 3! weken maar misschien gaat een volgende keer sneller! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben benieuwd, Arnhem zal geen weken sneller zijn als de rest van Nederland ;)

Mijn originele accu haalt de 20 minuten al niet meer en deze moet 6/7 uur mee gaan dus dat zal een flink verschil maken :)

[ Voor 44% gewijzigd door Marzman op 10-08-2010 13:47 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Marzman schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:44:
Ik ben benieuwd, Arnhem zal geen weken sneller zijn als de rest van Nederland ;)

Mijn originele accu haalt de 20 minuten al niet meer en deze moet 6/7 uur mee gaan dus dat zal een flink verschil maken :)
Heb tot nu toe goede ervaringen met batterijen / accu's van DX. Heb daar laatst nog een accu gehaald voor mijn EOS 550D. Met deze accu een week lang foto's geschoten (900 stuks). Ben benieuwd hoe die accu bevalt! ;)

Zojuist nog even snel deze besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34197
Zelfs ruimte voor Nike+ iPod! Benieuwd of het wat is.. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Yrck op 10-08-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam

[ Voor 94% gewijzigd door Orion84 op 11-08-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

de 1e van deze maand besteld en vandaag binnengehad. M'n grootste bestelling tot nu toe
- 2x een 2pack vlieglantaarns (of hoe je ze ook wilt noemen)
- 5 iPod namaakoortjes
- AAA-zaklampje met 90 lumen (m'n ogen!! ;x)

Alles werkt en ziet er nog netjes uit dus da's mooi, en redelijk snel weer :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Hoezo is dat spam? Hij vertelde alleen waar hij die zaklamp had gekocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:55
hardware.tom schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:00:
[...]

Hoezo is dat spam? Hij vertelde alleen waar hij die zaklamp had gekocht :/
Iemand met 1 post, die zijn zin door een vertaler heeft gehaald... dat riekt wel naar spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Jimster schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:08:
[...]

Iemand met 1 post, die zijn zin door een vertaler heeft gehaald... dat riekt wel naar spam.
dat 1 post had ik niet gezien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Bovendien komen hier de laatste tijd een beetje te vaak van dat soort posts (nieuwe gebruiker, dubieus Nederlands, vaag IP, etc.) langs die verwijzen naar everbuying.com.

Graag weer on-topic verder, als iemand in de toekomst nog eens zich afvraagt waarom een bepaalde ingreep is gedaan, spreek dan even de moderator direct aan, buiten het topic om (e-mail, DM, IM), dat scheelt weer off-topic geklets :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Laatst online: 20-10 15:57

Aidix

Geluidspietlut

Iedereen vindt Dealextreme & co heel goedkoop en lekker "gratis" verzenden, maar hebben julie enig idee wat voor marges ze hanteren?

Scheer apparaat:

Winkel prijs in China: 45RMB = $6,6
Dealextreme prijs: $15

GSM foon (Oppo 520):
Winkel prijs in China: 1200yuan = 177$
Dealextreme prijs: $260

Je kan voor duurdere artikelen ook eens kijken naar een "TAOBAO Agent", waarmee je direct artikelen vanaf Taobao (chinese ebay) kan kopen. Je hebt dan ook meteen de mogelijkheid om voor betere kwaliteit te kiezen. De spullen op Dealextreme zitten helaas toch vaak aan de onderkant van de kwaliteitsladder. De betere en duurdere chinese spullen verkopen ze niet dan wordt hun marge kleiner ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen