Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Na een weekje vakantie vandaag thuis gekomen en er lagen enveloppen uit Hong-Kong!

Het eerste pakketje was van FocalPrice. Besteld op 26-6 en binnen op 17-7! (huisgenoot had aangenomen!) De envelop was heel dun en slecht dicht getaped.. De producten werken wonder boven wonder wel allemaal. Wat mij wel opviel is dat er een hele vieze geur aan de producten hing, geen idee wat het is maar dat zal wel bij de prijs inbegrepen zijn! :+

Tweede envelop was weer van DX. Besteld op 15-7 en binnen op 23-7! Alles weer netjes en zonder problemen! :*)

In de bestelling van DX heb ik een klein/goedkoop laser lampje gehaald: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9768 Deze is aardig fel en de kwaliteit voelt ook nog eens goed aan!

[ Voor 15% gewijzigd door Yrck op 25-07-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
dragon2 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:53:
Op mijn laatste 2 mails zelfs geen enkel antwoord gekregen. Lekker beroerde customer service :( :( :(
Heb je gemaild of alles via een ticket laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Teuling schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:36:
[...]

Heb je gemaild of alles via een ticket laten lopen?
Het eerste contact ging via deze link, de rest via mail ("Customer Service Response - Action Required (Ref # BEF5FE57FBA625BD)").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Je kunt zelf de status bekijken via http://services.dealextreme.com/forms/viewresults.aspx . Ik heb het idee dat ze alles alleen via tickets doen. Gezien er 'Action Required' was heb je moeten inloggen bij DX en extra info/foto's moeten geven; heb je dat ook allemaal gedaan en opgevolgd conform instructies?

Heb zelf tweemaal gebruik gemaakt van customer service, maar vind dat het altijd wel binnen redelijke tijd wordt opgelost via deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Bedankt voor de tip, nou je het zegt stond er inderdaad een klein regeltje onderaan de mail. 8)7

Nog eens geprobeerd, we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-10 11:53
@dragon2

Gewoon reageren met dat je wel weet hoe het werkt dat je de boel opgeladen hebt en dat je overtuigt bent dat het stuk is.
Vervolgens dom spelen en hun vragen hoe het nu verder moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:18

Wildfire

Joy to the world!

Hadden we nou nog een algemeen Chinese webshops topic? Kan zo 1-2-3 niets vinden.

Dit aangezien ik een nieuwe shop heb, www.madeinchina.com

Ik ontvang soms mailtjes van hun, op een mailadres wat ik -voor zover ik me kan herinneren- alleen bij DealExtreme heb gebruikt (wat dan weer niet netjes van ze is, want ze hebben dat mailadres dus aan anderen doorgegeven of verkocht).

Ik zal binnenkort eens iets bestellen bij ze via PayPal. Eens kijken hoe dat gaat :)

-- Edit: hmmm, toch maar niet. Nu ik eens goed verder kijk zie ik dat het geen webshop is, maar een soort platform voor aanbieders. Je koopt hier dus via allerlei aanbieders, vaak gewoon particulieren. Iets te riskant :P

[ Voor 29% gewijzigd door Wildfire op 25-07-2010 21:54 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-10 16:36
Wildfire schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:42:
Hadden we nou nog een algemeen Chinese webshops topic? Kan zo 1-2-3 niets vinden.

Dit aangezien ik een nieuwe shop heb, www.madeinchina.com

...
Lijkt me best een leuk en handig idee.

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Helaas wel vaak verzendingskosten (naar BE toch) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-10 16:17
Yorin schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:26:
Omfg... Moet nu van DealExtreme andere ordernummers hebben van mensen die hun bestelling wel gratis opnieuw hebben gekregen. Als iemand een ervaring daarmee heeft, kan die dan misschien zijn order-nr. via een DM-etje naar mij toe sturen?
Ik probeer het item altijd eerst serieus te fixen, en als het niet lukt maak ik foto's van het opengemaakte item en indien mogelijk het defect.
BV met multimeter in beeld aantonen dat er geen licht uit de zaklamp komt, terwijl er wel spanning wordt aangeboden. Vaak is dat reden genoeg om direct zonder gezeur een nieuwe te krijgen.

Ik heb nog nooit bij hoeven betalen of terug te sturen bij DOA of "wrong item". Bij "wrong item" soms wel even doorzeuren.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-10 22:43
Heeft iemand ervaringen met aanhoudingen van de producten bij de douane?
Stel: ik bestel een BB-Gun en deze wordt aangehouden bij de grens..
Krijg ik dan gelijk een boete, of krijg je eerst een waarschuwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

boete + strafblad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:59

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ah, DX heeft vanochtend mijn FM Transmitter, iPod Touch hoesje en Bluetooth dongeltje ook verzonden. Mag ook wel, na anderhalve week.

Hopelijk komen ze nog voor mijn vakantie binnen, ze hebben nog 13 dagen. Zou de transmitter graag meenemen op vakantie, als ik ergens een pesthekel aan heb is het duitse radio ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:17
Herr Flicker schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:20:
Heeft iemand ervaringen met aanhoudingen van de producten bij de douane?
Stel: ik bestel een BB-Gun en deze wordt aangehouden bij de grens..
Krijg ik dan gelijk een boete, of krijg je eerst een waarschuwing?
Ik heb voor al mijn buurjongens al een bbgun besteld. Rond de 10 denk ik, nooit problemen mee gehad. Tot 6mm is het geloof ik ook legaal. Meer details weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-10 08:16
JackPoint schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:31:
[...]

Ik heb voor al mijn buurjongens al een bbgun besteld. Rond de 10 denk ik, nooit problemen mee gehad. Tot 6mm is het geloof ik ook legaal. Meer details weet ik niet.
nou volgens mij gaat het meer erom of hij echt lijkt.
en idd geen waarschuwing meteen boete en wie weet meer drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-10 15:21
Juist ja... dat jouw adres erop staat betekent nog niet dat jij het ook besteld hebt.
Zou makkelijk zijn :) kan je naar iedereen die je niet mag zo'n pakketje sturen.

Ik zal wanneer ik tijd heb eens zoeken naar de regelgeving hierna maar waar het volgens mij op neerkomt is dat het balletjesschiet principe niet verboden is maar wel de wapens die teveel op echte wapens lijken.

Daarnaast is het bijna onmogelijk om van aankopen op internet in het algemeen te traceren welk persoon deze heeft gedaan. Buitenlandse shops al helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Was het ook niet dealextreme die op de enveloppe zet, dat de ontvanger (jij dus) verantwoordelijk voor de inhoud is?

Blijf dat wel raar vinden,
Stel je voor je koopt iets onschuldigs, maar DX stopt er een fake namaak artikel in. Wat verboden is om in te voeren. Krijg jij de boete :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TripleQ schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:26:

Blijf dat wel raar vinden,
Stel je voor je koopt iets onschuldigs, maar DX stopt er een fake namaak artikel in. Wat verboden is om in te voeren. Krijg jij de boete :'(
Dat doen ze ook. Ik heb er ooit een Cect P168 (Ifoon) besteld. Wat sturen ze op, dezelfde telefoon met iPhone en Apple trademark er op :p DX weet ook niet altijd van te voren hoe producten geleverd worden, volgens mij hebben ze niet eens eigen voorraden.

Is gewoon door de duane gekomen trouwens, ik denk omdat het net voor de hype van namaak iPhones was. De iPhone was ook nog niet uit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-10 14:19
Laatst nog wat besteld bij DX.
Een wifi stokje om aan mijn Western Digital HD te knopen.
En had natuurlijk verwacht dat dit een week of 2, 3 zou duren... Maar na een week had ik deze al in huis. Lijkt dus steeds sneller te gaan daarzo, ik vind het prima :D
Een vriend van me had namelijk hetzelfde, ook spul besteld en was ook met een week in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
cryonic90 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:47:
En had natuurlijk verwacht dat dit een week of 2, 3 zou duren... Maar na een week had ik deze al in huis. Lijkt dus steeds sneller te gaan daarzo, ik vind het prima :D
Een vriend van me had namelijk hetzelfde, ook spul besteld en was ook met een week in huis.
DealExtreme is inderdaad steeds sneller. Had een bestelling gedaan op 15 juli, 17 juli verzonden en binnen op 23 juli! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Laatst online: 25-10 10:25
Bestelling geplaatst!

1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) $0.01 -
08325 WandTV USB DVB-T TV Tuner with Remote x 1 Pending $18.65 -

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:11
Iemand ervaring met deze? Ik wil graag een HDD in het netwerk hangen, maar ben te cheap om een NAS te kopen. Buiten dat heb ik hier 4 externe schijven liggen van 750GB tot 1,5TB en daarvan wordt er maar 1 regelmatig gebruikt.
In Nederlandse shops ben ik zo'n interface nog niet tegengekomen, zou wel fijn zijn als dit goed werkt en al helemaal voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 21:29
Ramon 73 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 07:53:
Iemand ervaring met deze? Ik wil graag een HDD in het netwerk hangen, maar ben te cheap om een NAS te kopen. Buiten dat heb ik hier 4 externe schijven liggen van 750GB tot 1,5TB en daarvan wordt er maar 1 regelmatig gebruikt.
In Nederlandse shops ben ik zo'n interface nog niet tegengekomen, zou wel fijn zijn als dit goed werkt en al helemaal voor die prijs.
Zoek wel reviews voor die dingen, zeker van wat er slecht aan is.
Netwerk is maar 100MB.
Soms kun je maar 1 apparaat sharen, dus maar 1 hd aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:58

SeatRider

Hips don't lie

Offtopic, maar waarom wil je hem dan in het netwerk hangen? Wat is er mis met een externe USB behuizing, aangesloten op de computer waarop je m gebruikt. kan je m alsnog delen en via netwerk benaderbaar maken.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Ik deel nu al via het netwerk, maar dan moet er altijd een PC aan staan. Vanaf vakantie gebruik ik dat ook wel eens (in hoofdzaak eigenlijk) als online archief/backup. En het is me al eens gebeurd dat de PC op zijn kont ging en niet meer opstartte (heel knullig, toetsenbord eruit geschoten en startte niet door).
Maar ik heb ook weinig trek in 24/7 het energieverbuik van een hele PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ziet er leuk uit :)

Let wel op:
- WebUI language: Chinese (Simplified)
Staat niet bij of er ook engels bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
JackPoint schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:36:
[...]

Ziet er leuk uit :)

Let wel op:

[...]

Staat niet bij of er ook engels bij zit.
op die pagina staat wel een link naar Engelstalige firmware
* frankivo neemt aan dat er dan ook een Engelstalige web-ui is

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
frankivo schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:48:
[...]

op die pagina staat wel een link naar Engelstalige firmware
* frankivo neemt aan dat er dan ook een Engelstalige web-ui is
Volgens het forum ook: http://www.dealextreme.co...sku.26320~threadid.374361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-10 12:54

hansR

koffie zwart graag

Heb 'm een paar maanden geleden gekocht, mijn nlsu2 was defekt en ik zocht iets vergelijkbaars. Werkt gewoon.
Alleen bleek dat niet m'n nlsu2 defekt was, maar de voeding .... Dus nog een voeding geregeld en ik draai weer m'n nslu2. Deze heeft namelijk 2 disks, waarbij automatisch disk 1 naar disk 2 gebackupd blijft (nee, geen raid).
Maar wel nog even met de "snake" gespeeld :-)

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Mandera schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:36:
Bestelling geplaatst!

1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) $0.01 -
08325 WandTV USB DVB-T TV Tuner with Remote x 1 Pending $18.65 -

:)
Een goede kennis heeft die WandTV ook, geweldig apparaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-10 17:10
Ik heb ook al een eeuwigheid die WandTV, werkt prima bij mij. Enkel als het slecht weer is soms wat stotteringen/artifacts. Maar voor de rest echt crisp beeld. Spijtig dat er zo weinig kanalen zijn op DVB-T natuurlijk. :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:26
Die WandTV heb ik ook, stickje werkt prima. Ik gebruik hem in combinatie met ProgDVB. De bijgeleverde software gebruik ik niet.

Ik kon hem zo inpluggen op m'n Windows 7 PC, en dan met ProgDVB kijken.

Heb wel een andere antenne gebruikt (2 uitschuifbare sprieten van een oude draagbare TV), want dat bijgeleverde sprietje kon ik niks mee ontvangen.

Heb hem de afgelopen 3 week met plezier gebruik in Frankrijk, je kan daar een stuk of 15 kanalen gratis ontvangen!!

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 29-07-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Ramon 73 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:20:
Vorige week mijn eerste zaklamp met 18650 cellen besteld, deze Aurora 900-lumen led lamp. Ook dus 18650 cellen en een lader erbij besteld. Complete order is vandaag verstuurd, alleen de lader is nog niet op voorraad :'(
Krijg ik straks iets geinigs in huis en dan kan ik er nog niks mee :F
Lamp is echt superrrrr >:) wat een zoeklicht! Accu's waren al geladen dus ik kan ff spelen. Een accu al geladen (ja, ik weet dat dat gevaarlijk is. Maar ik heb een voeding met instelbare spanning op 10mV en stroombegrenzing. Tevens temperatuurbewaking erop, dus is veilig genoeg).

Ik had ook dit iPod/iPhone laadsetje besteld. Super ladertje, lekker klein en past in een stopcontact met randaarde. Kabeltje is gewoon standaard, maar werkt ook 100%. Syncen en laden, en dat voor nog geen 3 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-10 15:57

Aidix

Geluidspietlut

Heb 2 Focalprice scheerapparaten laten aanrukken, elk ongeveer 16 dollar.. Samen waren ze 25 euro. goedkoper dan een set losse mesjes voor mijn Philips, want dat kost 30 euro.... :X

Wonder boven wonder scheren ze nog goed ook, 1 zelfs stukken beter dan de Flips en de ander eigenlijk nauwelijks minder.

Ook handig 'voor erbij'.

http://www.focalprice.com/detail_HH404B.html

http://www.focalprice.com...rproof_Shaver_Silver.html

Afbeeldingslocatie: http://img.focalprice.com/customer/pic/201007/20100728094436528341_s.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door Aidix op 30-07-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Laatst online: 21-10 16:17
cryonic90 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:47:
Bedoel je de Western Digital HD TV Live? Ben ook nog op zoek naar een goedkoop stickje, maar er zou maar een beperkt aantal hierop werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Aidix schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:01:
Heb 2 Focalprice scheerapparaten laten aanrukken, elk ongeveer 16 dollar.. Samen waren ze 25 euro. goedkoper dan een set losse mesjes voor mijn Philips, want dat kost 30 euro.... :X

Wonder boven wonder scheren ze nog goed ook, 1 zelfs stukken beter dan de Flips en de ander eigenlijk nauwelijks minder.

Ook handig 'voor erbij'.

[afbeelding]
Ziet er inderdaad goed uit :) . Hoe is de kwaliteit? Voelt het stevig aan of?
Wordt nog is arm door al die bestellingen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 19:33
Aidix schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:01:

Ook handig 'voor erbij'.

[afbeelding]
Welk scheert beter en welke slechter dan jouw (welke) Philips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Ik heb bij elk artikel een review staan met als nick Aidix. Die ik hier op de foto heb laten zien vind ik het best, die scheert voor mij het lekkerst, eigenlijk hetzelfde als een Panasonic.
Beide apparaten zitten netjes in elkaar, stevig. Alleen de trimmer van de Kairui klikt niet zo lekker vast in positie.

Mijn huidige flips is een coolskin met koppen HQ157.

Overigens ben ik ook geen fan van Philips, krijg er altijd meer irritatie mee dan met de Panasonics die ik nu gebruik. Om maar niet te spreken over mijn eerste Philips, zo's Tracer 2koppig ding dat leek wel een gehaktmolen. De chinees 3kop is wat meer irriterend bij mij dan mijn Philips, maar als je baard 'geschikt is' voor dat soort Philips apparaten zal het wel goed werken. Overigens scheert hij ook een stuk beter zonder irritatie als je hem nat gebruikt.

Zoek je een goedkope shaver, kan ik beide echt aanbevelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Aidix op 30-07-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
ThinkPadd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:29:
Die WandTV heb ik ook, stickje werkt prima. Ik gebruik hem in combinatie met ProgDVB. De bijgeleverde software gebruik ik niet.

Ik kon hem zo inpluggen op m'n Windows 7 PC, en dan met ProgDVB kijken.

Heb wel een andere antenne gebruikt (2 uitschuifbare sprieten van een oude draagbare TV), want dat bijgeleverde sprietje kon ik niks mee ontvangen.

Heb hem de afgelopen 3 week met plezier gebruik in Frankrijk, je kan daar een stuk of 15 kanalen gratis ontvangen!!
Mijne is vandaag verzonden, ga eens kijken naar ProgDVB, ik woon vlak bij België dus met wat geluk kan ik ook nog Een en Canvas ontvangen ;) Over 2 weken ga ik zelf naar Frankrijk, goed om te horen dat je daar meer kanalen kunt vinden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik kon niet alle zenders (een stuk of 4 niet geloof ik) kijken met ProgDVB. Bij sommige kanalen kreeg ik namelijk de melding dat H.246/AVC / DVB-S2 alleen werd ondersteund door de Pro versie, en die zenders kon ik dus niet bekijken. Maar de meeste zenders (France 2, 3, 5, Virgin 17, BFM TV etc) werkten prima. Echt uitgebreid kijken heb ik ook niet gedaan omdat dat Frans toch veel te snel werd gesproken voor mij om het te begrijpen :P Ik gebruikte het eigenlijk alleen om een journaaltje te kijken of voor wat achtergrondmuziek (Virgin 17 is een soort Franse MTV / TMF )

Ik zou ook zorgen dat je een andere antenne meeneemt, zo'n campingantenne werkt volgens mij wel goed. Het bijgeleverde sprietje gaat niet werken, daar kreeg ik maar 10% ontvangst mee, en dat is veel te weinig.

Vandaag nog 3x sku.14965 besteld, heb al 1 zo'n strip met controller + een keer een losse strip bijgekocht, maar ik kom nog te kort (wil 2 a 3 van die strips achter m'n TV hangen, en nog 2 a 3 bovenop een kast voor sfeerlichting)

Het mooie bij DX vind ik altijd dat je leuk spul uitzoekt, dan naar het betalingsscherm gaat, en dan aangenaam verrast wordt door het bedrag in euro's :*)

[ Voor 80% gewijzigd door ThinkPad op 30-07-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
ThinkPadd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:26:
Het mooie bij DX vind ik altijd dat je leuk spul uitzoekt, dan naar het betalingsscherm gaat, en dan aangenaam verrast wordt door het bedrag in euro's :*)
Dan heb je https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7059/ zeker niet geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik gebruik geen Firefox :P

Chrome FTW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De chrome currency converter extension installeren:
https://chrome.google.com...naihbalghlebaijealk?hl=nl
Dan zie je Euro's ipv dollars ^_^
Overigens raad ik je aan om de instellingen wat te tweaken, anders ziet het er niet uit (€ voor het bedrag en markeringen uit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Wel vervelend dat je met CCC (Chrome Currency Converter) dan toch nog het totaal in $ blijft zien......

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/34il3ch.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Ramon 73 op 02-08-2010 08:59 . Reden: CCC ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Vandaag het volgende besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23437
Benieuwd of hij goed werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Dat soort dingen doen het meestal wel goed. Maar dat is eigenlijk alleen handig voor een hele snelle check en zelf gebruik ik hem alleen bij schroefzekeringen waar de indicator niet afgesprongen is. Soms gebeurt dat wel eens en zoek je je het schompes welke zekering gesprongen is. Met zo'n non-contact tester kun je dat mooi omzeilen.

Zo'n tester alleen NOOIT!! gebruiken voordat je aan geleiders gaat werken. Testen of spanning ook echt afgeschakeld is, altijd met contacttesters doen. (multimeter, duspol, Fluke T3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Ramon 73 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:09:
[...]

Dat soort dingen doen het meestal wel goed. Maar dat is eigenlijk alleen handig voor een hele snelle check en zelf gebruik ik hem alleen bij schroefzekeringen waar de indicator niet afgesprongen is. Soms gebeurt dat wel eens en zoek je je het schompes welke zekering gesprongen is. Met zo'n non-contact tester kun je dat mooi omzeilen.

Zo'n tester alleen NOOIT!! gebruiken voordat je aan geleiders gaat werken. Testen of spanning ook echt afgeschakeld is, altijd met contacttesters doen. (multimeter, duspol, Fluke T3).
Het is meer bedoeld voor erbij en om inderdaad even snel iets te checken. Werk verder altijd met Fluke alleen vond zo tester iets te duur voor erbij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:59

Sorbo

Uw hulp in huis!

Nou, de postbode is weer eens langsgeweest :)

FM transmitter en de bluetooth dongle zijn binnen, maar het ipod hoesje helaas niet. Wel een keurig briefje gekregen dat ie nog nagezonden wordt, maar daar heb ik waarschijnlijk niet zo veel meer aan. Wou m graag voor mn vakantie nog binnen hebben, maar dat zie ik niet meer gebeuren.

Desondanks toch wel tevreden. Dadelijk eerst maar eens kijken hoe heavy metal klinkt over mn autoradio :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 19:33
Iemand deze al ontdekt? Ik denk erover om m te bestellen als e-reader..

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42070~r.90000005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is ook een leuke afstandsbediening of fotolijstje ;) Er zijn wel meer van deze tablets rond de honderd euro. Ik zou hem niet kopen zonder uitgebreide userreviews. Hij heeft ook geen bluetooth of mogelijkheid voor een sim (voor internet onderweg)

Accutijd, helderheid van de display en gevoelssnelheid zou ik toch graag willen weten van te voren :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Laat even weten als je hem hebt, een vriend van mij wilde deze ook bestellen maar durft het net niet aan.

Zou je problemen krijgen als je
http://www.focalprice.com...with_Red_Laser_Black.html
of http://www.focalprice.com...ser__LED_Light_Black.html
naar Nederland haalt? Vooral douane natuurlijk, over straat kan je er sowieso beter niet mee gaan lopen.

Raar ook dat bij DX alle BB guns in eens zijn uitverkocht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
JackPoint schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:52:
[...]

Laat even weten als je hem hebt, een vriend van mij wilde deze ook bestellen maar durft het net niet aan.

Zou je problemen krijgen als je
http://www.focalprice.com...with_Red_Laser_Black.html
of http://www.focalprice.com...ser__LED_Light_Black.html
naar Nederland haalt? Vooral douane natuurlijk, over straat kan je er sowieso beter niet mee gaan lopen.

Raar ook dat bij DX alle BB guns in eens zijn uitverkocht :S
Denk niet dat je zoiets ingevoerd krijgt. Het is vrij groot dus het pakketje valt wel op.. En op straat lopen ermee is geen goed idee: mijn kleine neefje speelde ooit is met zo nep geweer totdat de politie in de achtertuin stond of hij dat niet meer wilde doen, het zou voor mensen bedreigend en eng kunnen zijn! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Only for children of 18 years old or up. _/-\o_

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-10 23:05
Willie Billie schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:14:
Jippie!
Eindelijk mijn DP->VGA kabeltje binnen.
10 mei besteld: meer dan 2 maanden levertijd....
Hij was out of stock, maar stond niet op de site =x
Maar door verhuizingen ga ik hem pas over 2 weken testen, maar ik laat wel weten of het wat is of niet ;)
Het prijsverschil is wel groot: goedkoopste in nl (HP versie) was 32 euro terwijl die van DX 14 euro was.
De aanhouder wint :P
Mijn adapter werkt perfect met eyefinity, dus wie goedkoop een DP-> VGA zoekt:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37089

1/3 van de prijs van de HP versie :P

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Iemand anders ook problemen met inloggen op dealextreme?
Of ik word seniel ofzo maar kan niet meer inloggen, wachtwoord onjuist.
bij opvragen wachtwoord.....(voor het geval ik hem toch verkeerd heb...)
komt er maar geen mail en ze zijn ook niet zo snel met antwoorden van hun mail wacht nu al 4 dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Back to School: More Discounts start in the New Term

Een heel aantal items waar je korting op krijgt. De coupon code is BACK2SCHOOL :D

EDIT:
Limited offer ONLY valid for less than 5 pieces per SKU. First Come First Served! Use code “BACK2SCHOOL”, ONLY used in discount products at checkout. Coupon code expires at 11:59pm on 08/31/2010.

[ Voor 37% gewijzigd door JackPoint op 03-08-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Toch altijd een gok wanneer een pakketje zal aankomen... ik heb drie pakketjes van DX, twee ervan zijn op 26 juli door de HK Post het land uitgeschopt, het derde pakketje is twee dagen later vertrokken uit Hong Kong. Maar dat laatste pakketje is vandaag gearriveerd en de andere twee zijn er nog niet. Het later verstuurde pakketje komt als eerste aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Wildfire schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:08:
Toch altijd een gok wanneer een pakketje zal aankomen... ik heb drie pakketjes van DX, twee ervan zijn op 26 juli door de HK Post het land uitgeschopt, het derde pakketje is twee dagen later vertrokken uit Hong Kong. Maar dat laatste pakketje is vandaag gearriveerd en de andere twee zijn er nog niet. Het later verstuurde pakketje komt als eerste aan :P
Het kan zijn dat die 2 een pakketje zijn en die 1 die eerst kwam een bubbel envelop is die door de brievenbus kan. Volgens mij kan daar het verschil in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

JackPoint schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:44:
[...]

Het kan zijn dat die 2 een pakketje zijn en die 1 die eerst kwam een bubbel envelop is die door de brievenbus kan. Volgens mij kan daar het verschil in zitten.
Nee, die vandaag binnenkwam werd door de pakketdienst gebracht en moest ik voor tekenen. En die twee pakketjes die ik nog tegoed hebben kunnen gegarandeerd niet door de brievenbus. Toch raar dat een pakketje dat op 28 juli uit Hong Kong is vertrokken eerder aankomt dan twee pakketjes die op 26 juli uit Hong Kong zijn vertrokken. Maar goed, is me weleens eerder overkomen, pakketjes komen heus nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxic821
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-10 14:51
Al iemand ervaring met deze telefoon http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik vind hem er nogal goedkoop uitzien (De software en de behuizing). Maar verder geen ervaringen ermee.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Heb zelf een chinaphone, maar dan eentje van €50 (ZTE 760).
De software is overal gelijk, tis niets speciaals.
Ik ben opzich erg tevreden, alleen heeft mijn telefoon geen java en geen toetsenbord, en dat is een heel gemis.
De telefoon zelf ziet er voor mij goed uit, afhankelijk waarmee je hem vergelijkt natuurlijk.

Vergelijk je hem met een echte blackberry dan is het troep, maar met de andere telefoons in die prijsklasse? dan ziet hij er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Voor diegenen die nog een BB gun hadden besteld, stond op het forum een melding:
Dear customers,

We just received an notification from HK post office that the BB gun items are forbidden by the custom, so the latest shipments containing such kind of items were failed for further transportation and they will be returned.

We temporarily stop selling all the BB gun items and the orders placed for these items will be held as well.

Please accept our deep apologize for all inconvenience it may cause you. If you ordered BB gun items and would like to know further process of it, please contact our CS department at
http://services.dealextreme.com/forms/OrderTracking.aspx

Any updates we will keep you posted.

Yours sincerely,
DX Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Hmm er begint eindelijk schot in de zaak te komen met mijn helicopter:

"Dear sir ,

pls be calm ,maybe this is a misunderstanding .

all right ,we define it is DOA .

Apologize for any inconveniences. "

Of ik wel weer (opnieuw...) alle foto's, klachtomschrijving etc op wil sturen.

Zucht...

Een paar maanden wachten op een (werkend) helicoptertje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 14:04
Heeft nou nog niemand deze "prachtige" dagaanbieding geplaatst?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rsPdCXhbpGvj9ix9Ci2GUgPr/thumb.jpg

Hij komt mij namelijk héél bekend voor :+

[ Voor 24% gewijzigd door Robino op 04-08-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Rave17 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:59:
Heeft nou nog niemand deze "prachtige" dagaanbieding geplaatst?

[afbeelding]

Hij komt mij namelijk héél bekend voor :+
Slimpie, je hebt die pic in je private storage gegooid zo te zien. Wij zien 'm iig niet.

-- Edit: aha, there it is. Zo zeg, die gasten maken vet winst. Te koop voor 200 euro, prijs bij DX is 72 euro... da's ruim 128 euro moddervette winst die ze maken. Afzetters!

[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 04-08-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Wildfire schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:26:
[...]

Slimpie, je hebt die pic in je private storage gegooid zo te zien. Wij zien 'm iig niet.
offtopic:
Hij stond gewoon in public, maar niet op de juiste manier op het forum geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
@Rave17 hoe lopen je referals? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Het werkt niet :P Niemand klikt erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Wildfire schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:26:
[...]

-- Edit: aha, there it is. Zo zeg, die gasten maken vet winst. Te koop voor 200 euro, prijs bij DX is 72 euro... da's ruim 128 euro moddervette winst die ze maken. Afzetters!
199 incl btw
btw eraf heb je 160
Als bedrijf heb je natuurlijk invoerrechten betaald en importeer je niet met schimmigge HK Post pakketjes, dus kosten ze ook niet 73 euro inkoop maar eerder 95 oid.
Goed, kom je op 65 euro marge op dat ding.
Eraf: kosten voor je bedrijf, stel 15 euro.
Stel blijft 50 euro over die je dan uitbetaalt als loon aan jezelf. Dan wil de Belastingdienst natuurlijk ook een graantje meepikken, gemiddeld 45% dus houd je over in je eigen zak 55% van 50 euro oftewel een euro of 27 'vette winst' :X
De overheid heeft met 40 euro BTW + 23 euro loonbelasting dus het meest aan jou verdiend.

Welkom in de grote mensen wereld.

[ Voor 5% gewijzigd door Aidix op 04-08-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DealExtreme verzend echt steeds sneller. Op 30 juli is mijn RMA-muis verzonden en ik heb hem net binnen. Alleen is de verpakking helemaal kapot. :( Muis werkt ook niet helemaal, klikken doet die wel alleen bewegen doet die niet met nadat ik hem met 10 verschillende batterijen heb getest. Kan ik dit gewoon op een DOA zetten?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Vergeleken met mijn BlackBerry 9700 ziet hij er nogal pauper uit. Als je deze koopt neemt de douane heb sowieso in beslag omdat het namaak is (BB logo staat er gewoon op), als ze hem eruit pakken tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
Mandera schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:11:
[...]

Vergeleken met mijn BlackBerry 9700 ziet hij er nogal pauper uit. Als je deze koopt neemt de douane heb sowieso in beslag omdat het namaak is (BB logo staat er gewoon op), als ze hem eruit pakken tenminste ;)
Douane checkt niet ieder pakketje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Yorin schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:52:
DealExtreme verzend echt steeds sneller. Op 30 juli is mijn RMA-muis verzonden en ik heb hem net binnen. Alleen is de verpakking helemaal kapot. :( Muis werkt ook niet helemaal, klikken doet die wel alleen bewegen doet die niet met nadat ik hem met 10 verschillende batterijen heb getest. Kan ik dit gewoon op een DOA zetten?
geloof dat ze wel waarden hechten aan foto's van de orginele verpakking - correct me if i'm wrong - maar zou 'm idd aanmelden afhankelijk van prijs (terug sturen kost je meer dan nieuwe bestellen :X)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
hardware.tom schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:26:
[...]

Douane checkt niet ieder pakketje :)
Ondertussen toch al 3 pakjes besteld bij Focalprice en DE, en telkens was het pakketje opengesneden en terug dichtgekleefd met Customs Verified plakkers ... Echter nog nooit (opvallende) namaak besteld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

himlims_ schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:30:
[...]
geloof dat ze wel waarden hechten aan foto's van de orginele verpakking - correct me if i'm wrong - maar zou 'm idd aanmelden afhankelijk van prijs (terug sturen kost je meer dan nieuwe bestellen :X)
Heb ook van elke zijde een foto gemaakt. De receiver die normaal 'in' de muis zit, lag nu onder in de doos. Ook was het plastic en karton ingedeukt. Ik heb alle foto's opgestuurd naar DX en nu maar afwachten.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
bartgabriels schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:40:
[...]

Ondertussen toch al 3 pakjes besteld bij Focalprice en DE, en telkens was het pakketje opengesneden en terug dichtgekleefd met Customs Verified plakkers ... Echter nog nooit (opvallende) namaak besteld ...
Bij mij nog nooit! vaak spul besteld als iphone oortjes en hoesjes. Maar ook nooit meer dan 22 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
hardware.tom schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:47:
[...]

Bij mij nog nooit! vaak spul besteld als iphone oortjes en hoesjes. Maar ook nooit meer dan 22 euro
Misschien lag het aan het feit dat het gewicht nooit klopte? Was telkens meer dan 1 kilo, en op de verpakking stond tussen 300 en 500gr aangegeven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
heb nu 3 keer besteld bij DE 4e onderweg maar ook nog nooit opengemaakt.
ook bij chinavasion 7 inch radio voor in de auto ook niet opengemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
leosand schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:54:
heb nu 3 keer besteld bij DE 4e onderweg maar ook nog nooit opengemaakt.
ook bij chinavasion 7 inch radio voor in de auto ook niet opengemaakt.
Nu wil Mandera weten: hoe bevalt die autoradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10 23:25
Kan je even een (mini-)reviewtje zetten in Ervaringen met "chinese" autoradio's (Chinavasion etc.)? ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Ik zal vanavond wel een mini review in ervaringen met chinese ..... zetten.
maar laten we erop houden dat de autoradio het doet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Zo? heeft got ook een dx-topic?

DX heeft idd wel een hoop handige dingen (kabels voor 1/100e van de prijs hier in NL), maar toch heb ik een hoop grappige dingen gekocht die ik na 1x niet meer hebt gebruikt.

Gaan jullie nog voor de grappige dingen of enkel nuttige tegenwoordig?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik probeer enkel de nuttige te kopen. Ik vertrouw echter niets meer dat een USB aansluiting heeft, aangezien ik al twee producten heb gehad die iets van mijn eigen spullen heeft gefrituurd. :/

Nu wil ik wel nog een WiFi antenne bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
kmf schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:54:
Zo? heeft got ook een dx-topic?

DX heeft idd wel een hoop handige dingen (kabels voor 1/100e van de prijs hier in NL), maar toch heb ik een hoop grappige dingen gekocht die ik na 1x niet meer hebt gebruikt.

Gaan jullie nog voor de grappige dingen of enkel nuttige tegenwoordig?
In het begin kocht ik de domste dingen, maar nu alleen als ik iets nodig heb en ook echt ga gebruiken! ;) Wel jammer dat ze geen screen protector voor mijn Canon EOS 550D verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Admiral Freebee schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:06:
Ik probeer enkel de nuttige te kopen. Ik vertrouw echter niets meer dat een USB aansluiting heeft, aangezien ik al twee producten heb gehad die iets van mijn eigen spullen heeft gefrituurd. :/

Nu wil ik wel nog een WiFi antenne bestellen :P
Ik hang USB-dingen eerst op een goedkoop (3x raden waar dat vandaan komt) USB-hub om te zien of ze werken, voordat ik ze echt direct gebruikt op een usb-poort.

Omgekeerd test ik een usb-lader ook eerst met een goedkoop usb-dingetje voordat ik er een iPhone of zo aan hangt.

Dat biedt wel ietsie meer zekerheid.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Yrck schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:10:
[...]

In het begin kocht ik de domste dingen, maar nu alleen als ik iets nodig heb en ook echt ga gebruiken! ;) Wel jammer dat ze geen screen protector voor mijn Canon EOS 550D verkopen..
maar daar in tegen hebben ze wel goedkope filters voor je lensen.
Heb laatst paar besteld alleen van 2 is me de werking onbekend.
1 heel donker (kun je niet door heen kijken)
en 1 die de werking niet heeft wat hij zou moeten doen.
maar goed wel 3 andere die goed hun werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
kmf schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:13:
Ik hang USB-dingen eerst op een goedkoop (3x raden waar dat vandaan komt) USB-hub om te zien of ze werken, voordat ik ze echt direct gebruikt op een usb-poort.

Omgekeerd test ik een usb-lader ook eerst met een goedkoop usb-dingetje voordat ik er een iPhone of zo aan hangt.

Dat biedt wel ietsie meer zekerheid.
Ja, dat doe ik nu ook, maar het tweede product was een kaartlezer die mijn SD-kaartje gesloopt heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
leosand schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:32:
[...]

Ja zat zelf al te twijfelen of ik een filter moest halen bij DX of niet. Er zit nu een filter op mijn lens al en vind het zonde om paar nieuwe te halen als ze achteraf zinloos zijn. Jammer dat er voor de 550D niet zoveel te vinden is maar voor de 400/500D etc wel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Admiral Freebee schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:37:
[...]

Ja, dat doe ik nu ook, maar het tweede product was een kaartlezer die mijn SD-kaartje gesloopt heeft :P
Toch niet deze kaartlezer he? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7244
Heb hem 1x getest en hij deed het wel, niet dat na paar keer dat ding gebruiken mijn SD kaartjes de geest geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Yrck schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:38:
[...]

Ja zat zelf al te twijfelen of ik een filter moest halen bij DX of niet. Er zit nu een filter op mijn lens al en vind het zonde om paar nieuwe te halen als ze achteraf zinloos zijn. Jammer dat er voor de 550D niet zoveel te vinden is maar voor de 400/500D etc wel. :'(
ach die komen wel. redelijk nieuw toestel de 550 d.
owja en bij DE heb ik een afstand bediening gekocht voor me canon.
doet het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Oke. Dan zal ik die niet bestellen! ;)
leosand schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:46:
[...]

ach die komen wel. redelijk nieuw toestel de 550 d.
owja en bij DE heb ik een afstand bediening gekocht voor me canon.
doet het ook prima.
Een afstandsbediening voor mijn camera heb ik bij FocalPrice gehaald. Daar was deze het goedkoopst en werkt inderdaad perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10 13:07

Ypho

Allround Nerd

Zelf enkele tientallen bestellingen geplaatst. Vooral kleine dingen als iPhone kabeltjes (in de auto, op het werk, laptoptas etc etc) en hoesjes. Soms wat kleine gadgets als een Koopa Troopa keychain voor aan de achteruitkijkspiegel etc.

Over het algemeen goede ervaring, alleen levertijden zijn niet altijd erg snel. Ook zijn er vaak voorraadproblemen, maar als dat te lang duurt wordt het deel van de bestelling dat op voorraad is wel verstuurd.

Ik heb één levering van iPhone kabeltjes gehad die gewoon niet werkten (iPod wel, iPhone niet), geld teruggekregen via Paypal, dat is goed geregeld. Ook heb ik wel eens geld terug gekregen omdat een product helemaal niet meer leverbaar was. Support laat wel even op zich wachten qua antwoord, maar oplossingen zijn (voor mij) altijd goed.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Laten we het er op houden dat ik regelmatig voor mijn "hobby" huis aan huis ga computers installeren en repareren.
De kosten voor kabeltjes,verloop stekkers en koelpasta enz. zijn hier in nederland vrij hoog, dus bestel ik dat spul allemaal in hong-kong.
Voor €50 heb ik m'n busje vol liggen, en als ik ergens ben, heb ik ze altijd bij me.

Ik heb zelf de wat oudere Panasonic FZ25 ook ooit geimporteerd, daarvoor diverse filters bij DX besteld, CPL,UV en een paar ND filters.
Ben zeer te vreden, heb voor m'n oude dslr ook een paar filters van de duurdere merken toen, maar die van DX zijn minstens zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 06:08

PhilipvD

Ondertiteld

Ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8325 net besteld. :) Blijkt een goede DVB-T ontvanger te zijn. (en goedkoop zoals gewoonlijk bij DX :D )

Viel me trouwens ook op dat er tijdens het bestellen van grotere items er automatisch voor 1 cent de tracking service wordt toegevoegd. Normaal moet je daar 1,70 dollar voor betalen.

Iemand (nog meer goede) ervaringen heeft met die WandTV?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-10 20:18
leosand schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:32:
[...]

De donkere filter is waarschijnlijk een ND filter, kun je gebruiken om langere sluitertijden te krijgen voor bijv. een waterval.

Wat voor andere wel werkende filters hebt je gekocht? En hoe is de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Iemand ervaring met deze USB kabel? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8855
Zal weinig mis mee kunnen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Geen ervaring, maar zoiets kan je makkelijk even doormeten om te zien dat er geen kortsluiting of kabelbreuk in zit.
Pagina: 1 ... 7 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen