Hahaha, ja dat maakt het wel heel erg
Iemand ervaring met China Post? Ik heb laatst via oBook wat gekocht van een Chinese handelaar op de Chinese site TaoBao (volgens mij de eBay van China). En daarbij gaat het nu als volgt:
Ik heb een track & trace gekregen en daar staat nu het volgende:
Maar nu vraag ik mij af, het track & trace wat ze me hebben gestuurd, werkt dat wel in Nederland? Volgens mij hoort het nu verder via de 'reguliere' post verwerkt te worden, maar blijkbaar gebeurd dat niet, als ze 'm in China blijkbaar nog kunnen tracken in Nederland (Unsuccesful delivery). Ik ben benieuwd wat dit gaat worden. In het kader van de unsuccesful delivery kan ik wel melden dat ik afgelopen zaterdag gewoon thuis was en geen papiertje heb gekregen in de bus van 'u was niet thuis'. Ook niemand bij de buren geweest. En dus zelf ook geen bel gehoord.
Iemand dit eerder meegemaakt?
| item No. | Year | Status | Location | Destination Country | Date | Recipient's Signature | |
| RR89XXXXXX1CN | 2010 | unsuccessful delivery | NETHERLANDS | NETHERLANDS | 2010-07-10 | ||
| RR89XXXXXX1CN | 2010 | arrival at delivery office | NETHERLANDS | NETHERLANDS | 2010-07-10 | ||
RR89XXXXXX1CN | 2010 | arrival at inward office of exchange | AMSTERDAM | NETHERLANDS | 2010-07-09 | ||
RR89XXXXXX1CN | 2010 | arrival at transit office of exchange | NETHERLANDS | 2010-07-06 | |||
| RR89XXXXXX1CN | 2010 | departure from outward office of exchange | NETHERLANDS | 2010-07-06 | |||
| RR89XXXXXX1CN | 2010 | posting | NETHERLANDS | 2010-07-05 |
Maar nu vraag ik mij af, het track & trace wat ze me hebben gestuurd, werkt dat wel in Nederland? Volgens mij hoort het nu verder via de 'reguliere' post verwerkt te worden, maar blijkbaar gebeurd dat niet, als ze 'm in China blijkbaar nog kunnen tracken in Nederland (Unsuccesful delivery). Ik ben benieuwd wat dit gaat worden. In het kader van de unsuccesful delivery kan ik wel melden dat ik afgelopen zaterdag gewoon thuis was en geen papiertje heb gekregen in de bus van 'u was niet thuis'. Ook niemand bij de buren geweest. En dus zelf ook geen bel gehoord.
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Vind het er wel vreemd uitzien. Geloof dat TNT er een eigen barcode op plakt zodat deze via hun Track & Trace systeem te traceren is. Bij DX bestellingen krijg je ook een barcode maar deze laat alleen zien waar het pakketje zich bevindt binnen Hong-Kong. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat ze het kunnen traceren in Nederland. (Correct me if i'm wrong)Frizzz schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:45:
Iemand ervaring met China Post? Ik heb laatst via oBook wat gekocht van een Chinese handelaar op de Chinese site TaoBao (volgens mij de eBay van China). En daarbij gaat het nu als volgt:
------
Kan je de links van de sites geven? Wellicht willen meer mensen er eens kijken (ik bv.)..Frizzz schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:45:
item No. Year Status Location Destination Country Date Recipient's Signature RR89XXXXXX1CN 2010 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2010-07-10 RR89XXXXXX1CN 2010 arrival at delivery office NETHERLANDS NETHERLANDS 2010-07-10
RR89XXXXXX1CN2010 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2010-07-09
RR89XXXXXX1CN2010 arrival at transit office of exchange NETHERLANDS 2010-07-06
RR89XXXXXX1CN2010 departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2010-07-06
RR89XXXXXX1CN2010 posting NETHERLANDS 2010-07-05
Uiteraard. Ben via een reviewsite (met louter positieve reviews) op MyObook.net uit. Een tussenpersoon die zaken voor jou koopt op Chinese sites (zonder Engelse vertaling of die normaliter geen zaken doen met mensen buiten China), zoals TaoBao.com.pennywiser schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:52:
[...]
Kan je de links van de sites geven? Wellicht willen meer mensen er eens kijken (ik bv.)..
Ze hadden een vrij oogstrelend draadloos desktopsetje in Apple-stijl te koop en daar heb ik voor betaald. Helaas is e.e.a. nog niet binnen, gezien bovenstaande tabel.
@ anderen. 't Lijkt me idd ook niet dat zij het tot in Nederland tracken (als 't via TNT gaat). Heb nu een vraag uitstaan of het misschien toch niet via DHL of UPS gaat. Maar lijkt erop van niet, want als ik daar op kijk, op die sites, dan wordt m'n tracking-nummer niet herkend..
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Het kan aan mij liggen, maar lijkt die Obook site veel op de Windows Live site?Frizzz schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:05:
[...]
Uiteraard. Ben via een reviewsite (met louter positieve reviews) op MyObook.net uit. Een tussenpersoon die zaken voor jou koopt op Chinese sites (zonder Engelse vertaling of die normaliter geen zaken doen met mensen buiten China), zoals TaoBao.com.
Ze hadden een vrij oogstrelend draadloos desktopsetje in Apple-stijl te koop en daar heb ik voor betaald. Helaas is e.e.a. nog niet binnen, gezien bovenstaande tabel.
@ anderen. 't Lijkt me idd ook niet dat zij het tot in Nederland tracken (als 't via TNT gaat). Heb nu een vraag uitstaan of het misschien toch niet via DHL of UPS gaat. Maar lijkt erop van niet, want als ik daar op kijk, op die sites, dan wordt m'n tracking-nummer niet herkend..
Omdat het daar gehost wordt?Yrck schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:13:
Het kan aan mij liggen, maar lijkt die Obook site veel op de Windows Live site?
http://obook.spaces.live.com/
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hm, typisch gevalletje van snel iets roepen en niet goed kijken!SinergyX schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:15:
[...]
Omdat het daar gehost wordt?
http://obook.spaces.live.com/
Nou ja.. in elk geval hebben ze de afgelopen 12 maanden +48 bij eBay gescoord, maar het gros van de gevallen loopt niet via eBay, maar rechtstreeks via PayPal. Nou ja, we wachten nog een paar dagen af. Het is niet zo erg als 't wat later komt.. Maar ik hou 't hier op de hoogte.
extreme deal is inderdaad heel log geworden
Hun verzendstatus zegt niks.Ik heb lang gewacht voor een memorycard
Voor kleine chinese prut kan je beter bij ebay bestellen
Hun verzendstatus zegt niks.Ik heb lang gewacht voor een memorycard
Voor kleine chinese prut kan je beter bij ebay bestellen
Weer een (kleine) update. Wel een positieve. Blijkt dat ze op een of andere manier een barcode van TNT linken aan hun eigen barcode bij China Post (maar ik heb van TNT gehoord dat dit niet áltijd gebeurd... ????), waardoor ze op de Chinese variant van Track & Trace ook in Nederland het pakketje tot op zekere hoogte kunnen checken. Inmiddels is de 2de bezorgpoging ook mislukt en heb ik een afhaalbriefje in de bus gehad gisteren. 'k Ga het pakketje vanmiddag ophalen en dan zien we wel of 't wat is!
SpannondFrizzz schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 07:31:
Weer een (kleine) update. Wel een positieve. Blijkt dat ze op een of andere manier een barcode van TNT linken aan hun eigen barcode bij China Post (maar ik heb van TNT gehoord dat dit niet áltijd gebeurd... ????), waardoor ze op de Chinese variant van Track & Trace ook in Nederland het pakketje tot op zekere hoogte kunnen checken. Inmiddels is de 2de bezorgpoging ook mislukt en heb ik een afhaalbriefje in de bus gehad gisteren. 'k Ga het pakketje vanmiddag ophalen en dan zien we wel of 't wat is!
Klopt "Omnummeren" noemen ze dat bij TNT.Frizzz schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 07:31:
Zodra een pakketje binnenkomt wordt er van het buitenlandse Track 'n Trace nummer een 3S nummer gemaakt.
Er zit geen logica achter, er wordt gewoon "random" een 3S nummer gegenereerd.
Als je TNT mailt/belt na het omnummeren (~2 dagen na aankomst in nederland) krijg je van hun het 3S nummer.
NewmenTech KM-108 RF - Wireless Desktop-set
Het aangeschafte product betreft de Wireless Desktop-set van NewmenTech: de KM-108 RF. Deze post is verder verdeeld in de volgende onderdelen:- Reden van aanschaf
- De bestelling én verzending
- Conclusie 1
- De verpakking
- De inhoud
- Het toetsenbord
- De muis
- Het gebruik
- Conclusie 2
Reden van aanschaf
De reden waarom ik het setje heb gekocht was het toetsenbord. Ik heb in m'n nieuwe kantoortje een beperkte hoeveelheid ruimte en daarom ben ik al geruime tijd bezig om vooral m'n randapparatuur en accessoires rondom de PC zo compact mogelijk te houden. Een Apple-keyboard zou soelaas bieden, maar ik wil wel een volledig functioneel toetsenbord, dus ik zou een Windows-variant moeten nemen. Ik heb een Keysonic gezien, maar die kon me niet bekoren en uiteindelijk kwam ik via DealExtreme uit bij deze set:http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21466
Dit was echter geen draadloze variant en ook kabels zijn mij een doorn in het oog, dus heb ik de fabrikant 'gegoogled' en contact gelegd. Deze verwees me door naar TaoBao.com, een Chinese eBay-variant. En via tussenpersoon MyObook.net heb ik uiteindelijk de draadloze variant kunnen vinden.
De bestelling én verzending
Zoals gezegd, besteld via een Chinese variant van eBay, TaoBao.com. Die site is voor een Nederlander die niet gehinderd wordt door enige kennis van de Chinese taal amper door te komen. Het zoekveld invullen en op enter klikken, dat lukt nog wel. En met de juiste zoekterm werd het product van m'n keuze gevonden. Via tussenpersoon MyObook.net uiteindelijk de bestelling geplaatst.Het contact via oBook loopt prettig. Je stuurt een mail met het product van je keuze (linkje erbij doet wonderen) en ze mailen je (mits het in China overdag is) vrijwel direct terug, met wat vragen over het product dat je wilt bestellen (kleur, etc.). Hierna zoeken zij voor jou de beste deal op TaoBao.com (het bleek uiteindelijk nog weer 20 yuan goedkoper te kunnen.. yay) en mailen ze in Excel een offerte met daarin verschillende betaalwijzen (ik koos voor PayPal) en verzendmethoden (ik heb gewoon standaard Air Mail gedaan).
Nadat je je keuze hebt doorgegeven, gaan ze binnen 48 uur tot aanschaf over van het product. Wanneer ze het product ontvangen hebben, checken ze de inhoud van de verpakking en verpakken ze het pakketje opnieuw. en maken ze alles verzendklaar. Je krijgt bij verzending een Track&Trace die je via 183.com.cn in de gaten kunt houden. Al met al heb ik e.e.a. op 30 juni besteld, op 5 juli had oBook het pakket binnen en uiteindelijk heb ik 't pakket zelf afgehaald op 13 juli (na mislukte bezorgpogingen op 10 en 12 juli). Tussen bestelling en bezorging zat dus al met al nog geen 2 weken. Vrij netjes, zeker als je er vanuit gaat dat het via een tussenpersoon is gebeurd.
Conclusie 1
Hier kán ik kort over zijn, geweldig. Hierboven heb ik e.e.a. al verteld over de bestelling en verzending. Maar het mooiste moet nog komen: de aftersales!Heb inmiddels € 4,87 teruggekregen op m'n PayPal-account, omdat het verzenden uiteindelijk goedkoper is uitgevallen en vanwege het koersverschil. Hoezo netjes?!?Being a ethical service provider, we are open to refund any of the surplus that we have wrongly calculated. Hence, you do not need to worry too much that you will be cheated for any excess payment. Even after the transaction closed, we have sufficient record to trace back the mistakes and provide you a fair refund. Happy e-shopping!
MyObook.net en TaoBao.com | |
| Algemeen | |
| Verzending | |
| Aftersales | |
De verpakking
De desktop-set zat verpakt in een doos zoals je dat wel vaker ziet bij toetsenborden (langwerpig, etc.). Daar zat nog weer een tweede doos omheen en die zat stevig dicht getaped, met allerlei prachtige Chinese stickers erop. De desktop-set was derhalve zeer goed verpakt.De inhoud
De inhoud van de verpakking was volgens verwachting:- Toetsenbord
- Muis
- 3x AAA-batterij
- Toetsenbord-cover
Foto 1

Klik op de afbeelding voor een grotere versie
Documentatie bestond uit een Chinees 'booklet', een garantiebewijs en een productenfolder.
Het toetsenbord
Het toetsenbord is precies zoals ik had verwacht; klein en compact. De toetsen zijn gelijksoortig aan die van een laptop en een Apple; zogenaamde 'scissor-keys'. Hierdoor is er weinig druk nodig om een knop in te drukken, de afstand die een knop 'af moet leggen' om een signaal door te geven is vrijwel gehalveerd én, ook niet onbelangrijk, het is iets beter bestand tegen vocht. Zeker met het bijbehorende covertje [Zie foto 2] voor het toetsenbord erbij.Foto 2

Qua breedte is het toetsenbord niet veel kleiner dan een regulier toetsenbord. Wat dat betreft moeten de verschillen in millimeters worden gezocht [Zie foto 3]. Als we echter gaan kijken naar de hoogte/dikte van het toetsenbord, moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Dit is echt erg dun. Natuurlijk heb je het 'achtersteven' waar de AAA's in moeten en dit is 'wat' dikker [Zie foto 4]. Het verschil met een 'normaal' toetsenbord is helemaal duidelijk [Zie foto 5].
Het toetsenbord voelt verder stevig aan. Niet de 'reguliere' Chinese bouwkwaliteit in ieder geval.
Foto 3

Foto 4

Foto 5

De muis
De muis was van secundair belang, maar ondanks het hoekige ontwerp (lees: platte zijkanten) en het kleine formaat (nét iets groter dan een laptopmuis), werkt hij behoorlijk prettig. Geen gamingmuis, maar goed genoeg om wat mee te internetten, etc. Verder doet de muis, in tegenstelling tot het toetsenbord, wat goedkoop aan en de materiaalkeuze is / lijkt mij wat minder.Het gebruik
Last but not least, het gebruik. Het toetsenbord en de muis hoeven niet te worden geïnstalleerd. Je steekt gewoon de dongle in de PC, zet de muis aan en alles connect vrijwel automatisch en direct (onder WinXP en Win7), zodat je meteen kunt beginnen. Het toetsenbord typt lekker en de muis reageert (te?) goed op bewegingen. De gevoeligheid is wat lager ingesteld nu, maar nog steeds gevoelig. Ben er in de paar uurtjes playtime al wel aan gewend geraakt, maar kan me voorstellen dat het wat gewenning vraagt.Nog een nadeel aan het toetsenbord is dat er soms tekens 'vergeten' worden. Wel getypt, maar blijkbaar komt het niet altijd over. Na het verwijderen van wat storende apparatuur (of het verplaatsen daarvan, m'n PC zit vol dongels en spul), lijkt dit probleem niet meer voor te komen. Heb het in elk geval niet echt gemerkt en zelf kan ik ook een typo maken, natuurlijk. Nieuw toetsenbord enzo..
Conclusie 2
Het toetsenbord is van uitstekende kwaliteit, alleen jammer dat de verbinding zéér sporadisch wegvalt. Dit is bij mij opgelost door wat storende apparatuur te verwijderen / verplaatsen. Probleem komt nu eigenlijk niet meer voor.Hierdoor heb je soms woorden, waar een (mede-)klinker ontbreekt. De muis is prima en doet wat 'ie moet doen, maar niet meer dan dat. Al met al voor deze prijs wel een prima product. Hieronder nog even kort samengevat:Newmentech KM-108 RF Wireless Desktop | |||
| Algemene beoordeling | Ergonomie | ||
| Functionaliteit | Vormgeving | ||
| Bouwkwaliteit | Drivers/Support | ||
| Prijs | |||
Voordelen | Nadelen |
|
|
NB: De smudgy foto's zijn gemaakt met een Samsung Omnia i900, waarvan de lens wat besmeerd is met vingerafdrukjes van mijn niet nader te noemen gezinslid < 3 jaar. Derhalve excuses voor de kwaliteit
[ Voor 137% gewijzigd door Frituurman op 01-10-2010 09:34 . Reden: Opmaak! ;) ]
Ziet er goed uit dat toetsenbord, ook een nette review / post!
Het product is dus netjes aangekomen!
Haha.. da's de korte samenvatting, inderdaad!
Ik wil nog wel eens wat uitgebreid zijn met m'n antwoorden..
Ik wil nog wel eens wat uitgebreid zijn met m'n antwoorden..
Mijn order staat helaas nog op Waiting for Supplier, ik heb geduld 
Wel erg mooi keyboard trouwens, ik ben persoonlijk toch nog van de draadjes
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je 'm wil, kun je 'm ook bedraad bestellen... en dan gewoon bij DX:SinergyX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:53:
Mijn order staat helaas nog op Waiting for Supplier, ik heb geduld
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21466
Eind juni bij zowel DealExtreme en Focalprice wat dingen besteld. Alles van Dealextreme is vorige week al binnen gekomen maar van FocalPrice nog geen enkel pakketje.. Iemand ervaring met levertijd van FocalPrice?
@ yrck,
naar mijn ervaringen is Focalprice wat langzamer dan DX. Reken op 3-4 weken ( met de neiging naar 4...)
Zelf vind ik DX erg snel de laatste tijd. Meeste pakketjes zijn binnen 1 ( a 1,5) week binnen
naar mijn ervaringen is Focalprice wat langzamer dan DX. Reken op 3-4 weken ( met de neiging naar 4...)
Zelf vind ik DX erg snel de laatste tijd. Meeste pakketjes zijn binnen 1 ( a 1,5) week binnen
DX is de laatste tijd heel snel ja. Wel jammer dat Focalprice langer duurt, had wat camera tools gekocht die ik mooi mee op vakantie kon nemen a.s. zaterdag!fender89 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:45:
@ yrck,
Wat mij de laatste bestellingen opvalt zijn de extra zendingen. Je krijgt eerst een verzendbevestiging waarbij alles verstuurt lijkt te zijn. Later krijg je dan nogmaals een verzendbevestiging en dan zie je dat de bestelling is verdeeld over meerdere pakketten.
Zo vandaag ook weer, rest van de bestelling is de vorige week donderdag verzonden, krijg ik vandaag nog een verzendbevestiging. Niet dat het een ramp is, je weet dat de spullen niet binnen enkele dagen binnen zijn, maar ik vind het wel een beetje verwarrend.
Wat mij ook opvalt bij het bekijken van de New Arrivals de laatste tijd is het gehalte van artikelen welke erotisch gerelateerd zijn. Onder andere de "body massagers"
Zo vandaag ook weer, rest van de bestelling is de vorige week donderdag verzonden, krijg ik vandaag nog een verzendbevestiging. Niet dat het een ramp is, je weet dat de spullen niet binnen enkele dagen binnen zijn, maar ik vind het wel een beetje verwarrend.
Wat mij ook opvalt bij het bekijken van de New Arrivals de laatste tijd is het gehalte van artikelen welke erotisch gerelateerd zijn. Onder andere de "body massagers"
ook een tijd terug besteld. Doet zn werk goedOnder andere de "body massagers"
Verwijderd
*knip*
Dit leek iets te veel op spam.
Dit leek iets te veel op spam.
[ Voor 85% gewijzigd door Orion84 op 21-07-2010 09:56 ]
Woensdag de rest van mijn eerste DX bestelling binnen gekregen, precies op de dag die ik had 'voorspeld'. Ben er nogmaals tevreden over. Wel jammer dat het in twee delen verzonden moest worden, maar ach, ik heb het binnen
Vandaag komt als het goed is mijn tweede bestelling binnen. Ben benieuwd hoe de spullen zijn 
Heb anders wel het meest nuttige ooit besteld
: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24057.
En die gaat echt aan mijn tas
Heb anders wel het meest nuttige ooit besteld
Hé verdorie, net 2 bestellingen gedaan maar dat schaartje niet gezienSandien schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:09:
Woensdag de rest van mijn eerste DX bestelling binnen gekregen, precies op de dag die ik had 'voorspeld'. Ben er nogmaals tevreden over. Wel jammer dat het in twee delen verzonden moest worden, maar ach, ik heb het binnenVandaag komt als het goed is mijn tweede bestelling binnen. Ben benieuwd hoe de spullen zijn
Heb anders wel het meest nuttige ooit besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24057.
Wacht indertussen nog steeds op mijn FocalPrice bestelling. Benieuwd wat de kwaliteit van die producten zijn!
Haha, meenemen bij een komende bestelling dan maarYrck schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:20:
[...]
Hé verdorie, net 2 bestellingen gedaan maar dat schaartje niet gezien![]()
Wacht indertussen nog steeds op mijn FocalPrice bestelling. Benieuwd wat de kwaliteit van die producten zijn!
Dat schaartje is trouwens echt super! Knipt ook nog eens goed! Zo dwars door de envelop heen
Ik ben wel nieuwsgierig naar je FocalPrice bestelling!
Heb hem al op mijn verlanglijstje staan voor een volgende bestelling!Sandien schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:34:
[...]
Haha, meenemen bij een komende bestelling dan maarZe hebben ook een sleutelhanger met mini schroevendraaiers: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7109 Ook een super ding. Die moet ik alleen nog een keer bestellen.
Dat schaartje is trouwens echt super! Knipt ook nog eens goed! Zo dwars door de envelop heen
Ik ben wel nieuwsgierig naar je FocalPrice bestelling!
Bij FocalPrice had ik een remote control en statief besteld voor mijn Canon 550D. Ideaal om foto's te maken als het donker is. Heb al een statief geleend van een vriend maar heb er toch liever zelf een!
Wat ik me afvroeg: bij DealExtreme kan je ook beveiligingscamera's kopen met infrarood ledjes. Deze hebben een grote doos, proppen ze dit ook in een envelop of versturen ze ook in een doos als je een grote bestelling hebt?
Morgen een week op vakantie, hopen dat er dan wat bestellingen binnen zijn!
Alles past in een envelop, alles, geloof me maar.Yrck schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:18:
[...]
Wat ik me afvroeg: bij DealExtreme kan je ook beveiligingscamera's kopen met infrarood ledjes. Deze hebben een grote doos, proppen ze dit ook in een envelop of versturen ze ook in een doos als je een grote bestelling hebt?
Dealextreme (en vele andere shops uit hong-kong) krijgen alles in een envelop gepropt.
Tis jammer dat Dealextreme hun eigen enveloppen en plakband niet verkopen.
Ja, soms moet ik aardig wat moeite doen om mijn pakje open te krijgen hehe:Peltweako schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:57:
[...]
Alles past in een envelop, alles, geloof me maar.
Dealextreme (en vele andere shops uit hong-kong) krijgen alles in een envelop gepropt.
Tis jammer dat Dealextreme hun eigen enveloppen en plakband niet verkopen.
ik bewaar de DX enveloppen altijd. handig voor als ik zelf iets moet versturen :-)Tis jammer dat Dealextreme hun eigen enveloppen en plakband niet verkopen.
Ik verzamel ze
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ja precies, die tape van hun is smerig spul, het blijft plakken... jammer dat ze 'm niet verkopen.Mandera schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:20:
[...]
Ja, soms moet ik aardig wat moeite doen om mijn pakje open te krijgen hehe:P
Vandaag mijn "Spy pen" binnen gekregen! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17572
Ziet er goed uit. Werkt perfect. Kwaliteit is ook aardig goed vind ik.
Was natuurlijk gewoon een hebbedingetje. Maar ben er wel blij mee
Ziet er goed uit. Werkt perfect. Kwaliteit is ook aardig goed vind ik.
Was natuurlijk gewoon een hebbedingetje. Maar ben er wel blij mee
Heb hier standaard een flesje alcohol staan, wat een rottape is dat zeg.eltweako schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:49:
[...]
Ja precies, die tape van hun is smerig spul, het blijft plakken... jammer dat ze 'm niet verkopen.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Welke tape hebben jullie het toch over? Ik knip de enveloppen aan 1 kant gewoon open en klaar is /me Compizfox
[ Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 18-07-2010 00:31 ]
Ik heb op 1 juli een Zune HD 32GB besteld bij DealExtreme. na 12 dagen kreeg ik een mailtje van Oja, in NL doen we geen EMS en oja DHL is te duur met de vraag of het via gewone air mail mocht. Nouja prima dacht ik, dan wordt het meteen verzonden want anders zouden ze niet zo'n mailtje sturen, maar de order staat nog steeds op "Processing - Awaiting stock". Binnenkort maar cancelen dus en nooit meer DealExtreme voor mij....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zeik niet en wacht gewoon, kom op zeg. Is het nou zo moeilijk om te wachten?Ramon schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:53:
Ik heb op 1 juli een Zune HD 32GB besteld bij DealExtreme. na 12 dagen kreeg ik een mailtje van Oja, in NL doen we geen EMS en oja DHL is te duur met de vraag of het via gewone air mail mocht. Nouja prima dacht ik, dan wordt het meteen verzonden want anders zouden ze niet zo'n mailtje sturen, maar de order staat nog steeds op "Processing - Awaiting stock". Binnenkort maar cancelen dus en nooit meer DealExtreme voor mij....
En een Zune HD word echt niet verkocht op DX. Alles op DX waar een merkje op staat is nep!
Ga eerst maar eens dit soort topics doorlezen als je er wat besteld. En DX is de laatste tijd wel wa traag met statussen wijzigen.
Tja, da's nou DealExtreme... je krijgt je bestelling zeker en vast wel, maar je moet niet verwachten dat het snel gaat.Ramon schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:53:
Trouwens, voor het beetje prijsverschil (20$ of zo) had je hem beter ergens anders kunnen halen als het toch allemaal zo dringend was...
Die tape gebruiken ze ook op verpakkingen en zo, die je wel wilt bewaren. Zoals batterijtjes, doosjes, etc. Alles wordt met die tape dichtgeplakt, niet alleen de envelop.Compizfox schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:31:
Welke tape hebben jullie het toch over? Ik knip de enveloppen aan 1 kant gewoon open en klaar is /me Compizfox
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ah, OK. Is me nog niet echt opgevallen, eigenlijk.
*knip* moet je hem vooral gaan quoten 
Volgende keer gewoon alleen een TR aanmaken is een beter plan
Is dit vertaald met google-vertaal?
Is dus idd wel een spammer.
Modje, help.
Volgende keer gewoon alleen een TR aanmaken is een beter plan
Is dit vertaald met google-vertaal?
Is dus idd wel een spammer.
Modje, help.
[ Voor 75% gewijzigd door Orion84 op 19-07-2010 09:22 ]
Heb hier een niet werkende muis van DealExtreme. Heb ook netjes bericht terug dat ik mijn oude terug moet sturen, maar zijn die verzendkosten niet belachelijk duur?
Dit is wat ik terug heb:
Dit is wat ik terug heb:
Kan ik proberen of ze er ook een sturen zonder dat ik de mijne terugstuur?hello
We would resend a new item to you ,but you should ship it back to us as per our return policy.
Many thanks for your understanding.
Or we can offer you $7 store credit as compensation.
Best regards,
lina
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Waarom zou je ze proberen op te lichten? Dat doen ze bij jouw toch ook niet?Yorin schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:54:
Heb hier een niet werkende muis van DealExtreme. Heb ook netjes bericht terug dat ik mijn oude terug moet sturen, maar zijn die verzendkosten niet belachelijk duur?
Dit is wat ik terug heb:
[...]
Kan ik proberen of ze er ook een sturen zonder dat ik de mijne terugstuur?
Of je stuurt hem terug, of je accepteerd die credit.
Terugsturen kost rond de 15 á 20 euro en de muis zelf was 13 euro. Wat ik gelezen heb in dit topic is dat er bij sommige mensen bij werd gezegd, als de prijs van verzenden hoger dan 30% van de nieuwprijs is, dat ze hem dan niet terug hoeven te sturen.thaan schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:01:
[...]
Waarom zou je ze proberen op te lichten? Dat doen ze bij jouw toch ook niet?
Tweakers Discord
Verwijderd
Ik gebruik al jaren dit tooltje: http://www.leatherman.com/product/Micra Komt enorm veel van pas.Sandien schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:09:
Woensdag de rest van mijn eerste DX bestelling binnen gekregen, precies op de dag die ik had 'voorspeld'. Ben er nogmaals tevreden over. Wel jammer dat het in twee delen verzonden moest worden, maar ach, ik heb het binnenVandaag komt als het goed is mijn tweede bestelling binnen. Ben benieuwd hoe de spullen zijn
Heb anders wel het meest nuttige ooit besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24057.
Of je zegt dat je er niet mee akkoord gaat. Dat werkt het beste.thaan schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:01:
[...]
Waarom zou je ze proberen op te lichten? Dat doen ze bij jouw toch ook niet?
[ Voor 65% gewijzigd door Compizfox op 19-07-2010 11:16 ]
Klopt, heb ik een keer gehad.Yorin schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:11:
[...]
Terugsturen kost rond de 15 á 20 euro en de muis zelf was 13 euro. Wat ik gelezen heb in dit topic is dat er bij sommige mensen bij werd gezegd, als de prijs van verzenden hoger dan 30% van de nieuwprijs is, dat ze hem dan niet terug hoeven te sturen.
Bestel gewoon een nieuwe muis dan in de shop, dan ben je het goedkoopst uit 
en gooi die oude weg
en gooi die oude weg
[ Voor 14% gewijzigd door Mandera op 19-07-2010 12:33 ]
Uhu, die is ook zeker super! Lijkt me wat groot.. Maar dat kan ook bedrog zijnVerwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:14:
[...]
Ik gebruik al jaren dit tooltje: http://www.leatherman.com/product/Micra Komt enorm veel van pas.
Dit is toch een ervaringen topic? Als ik wil zeiken dan doe ik dat gewoon. Mag toch ook hopen dat met een prijsverschil van iets minder dan 50 dollar je wel echt spul krijgt?? Op eBay gaat ie nieuw voor een verschil van 70 dollar....hardware.tom schreef op zondag 18 juli 2010 @ 18:48:
[...]
Zeik niet en wacht gewoon, kom op zeg. Is het nou zo moeilijk om te wachten?
En een Zune HD word echt niet verkocht op DX. Alles op DX waar een merkje op staat is nep!
Ga eerst maar eens dit soort topics doorlezen als je er wat besteld. En DX is de laatste tijd wel wa traag met statussen wijzigen.
Het ging niet alleen om het prijsverschil, alswel om het gemak van het direct naar Nederland verschepen, er zijn geen shops in europa die dat ding verkopen.Fire69 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 20:38:
[...]
Tja, da's nou DealExtreme... je krijgt je bestelling zeker en vast wel, maar je moet niet verwachten dat het snel gaat.
Trouwens, voor het beetje prijsverschil (20$ of zo) had je hem beter ergens anders kunnen halen als het toch allemaal zo dringend was...
Overigens net een bericht terug gehad op de vraag hoelang het nog zou duren:
Noem mij maar een zeikerdestimately we can get the stock in one month. you can wait or change the order or cancel the order.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nou, weet je wat het is met DealExtreme, het blijven of course chinezenRamon schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 07:33:
[...]
Noem mij maar een zeikerdmaar dit vind ik echt belachelijk lang, 3 weken + 1 maand + wieweethoelangeverzendtijd ....
Nu begrijp ik ook dat je een mail heb gehad dat ze het toch anders moeten versturen. Konden jij en zij blijkbaar niet van tevoren weten dat het belachelijk duur zou worden. Daarnaast heb ik ook meer dan een maand op een zending moeten wachten, omdat het maar niet geleverd werd.
Momenteel is het verzenden naar Nederland 1.5 week. DX geeft aan wanneer het verzonden word, maar dan is het nog niet weg bij de HongKongPost. Kijk je dan je trackingnumber na, als daar staat verzonden duurt het nog een week.
Hopelijk weet je nu genoeg om niet meteen alles te laten voor wat het is
Ik vind DX prettig en snel gaan.
Ik bestel alles wat ik nodig ga hebben via hun site.
Kabeltjes, adapters, verloopstekkers.
Het scheelt me een bom geld met de winkel en hun levertijd is vrij standaard (2 weken vanaf het moment dat ik besteld heb),
Het scheelt me een bom geld met de winkel en hun levertijd is vrij standaard (2 weken vanaf het moment dat ik besteld heb),
Daar sta ik nou helemaal achtereltweako schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:26:
Ik vind DX prettig en snel gaan.
Ik ben nu helemaal klaar met DX. Ik moet 5 dollar betalen om een werkende muis te krijgen. Ze willen hem niet kosteloos opsturen, terwijl mijn muis kapot is en opsturen naar hun rond de 25 dollar kost. Ik heb nu voor de 4e keer gezegd dat ik met dit aanbod niet akkoord ga, maar ze willen gewoon niets doen. Ja, ze willen een credit van 7 dollar geven of ik kan voor 5 dollar die muis opnieuw kopen.
Wat kan ik nu nog doen?
Wat kan ik nu nog doen?
Tweakers Discord
Precies. Sneller zou eventueel nog beter zijn. Maar de prijzen zijn wel heel erg goed. Voor de meeste items dan. Sommige dingen zijn daar gewoon veeeeeeel duurder.
Edit:
Edit:
Voor 5 dollar opnieuw kopen, wat is de nieuwprijs van die muis dan?Yorin schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:00:
Ik ben nu helemaal klaar met DX. Ik moet 5 dollar betalen om een werkende muis te krijgen. Ze willen hem niet kosteloos opsturen, terwijl mijn muis kapot is en opsturen naar hun rond de 25 dollar kost. Ik heb nu voor de 4e keer gezegd dat ik met dit aanbod niet akkoord ga, maar ze willen gewoon niets doen. Ja, ze willen een credit van 7 dollar geven of ik kan voor 5 dollar die muis opnieuw kopen.
Wat kan ik nu nog doen?
[ Voor 65% gewijzigd door Trucker Her op 20-07-2010 12:07 ]
Gestoord word je toch...
Ben bang dat je niets kunt doen. In Hongkong zijn nu eenmaal niet dezelfde garantie regelingen als in Nederland.Yorin schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:00:
Wat kan ik nu nog doen?
Maar hoe oud is dat ding? Dat kan ik namelijk nergens terugvinden. Hier staat wat informatie over garantie afhandeling, inclusief de 35% regeling binnen de eerste 90 dagen.
Die 7 dollar credit laten geven en dan voor 5 dollar een nieuwe muis bestellen en voor de 2 dollar die over is een leuk hebbedingetje mee laten komen. Verder zou ik het ook niet weten...Yorin schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:00:
Wat kan ik nu nog doen?
Het was of of, niet en enSandien schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:12:
[...]
Die 7 dollar credit laten geven en dan voor 5 dollar een nieuwe muis bestellen en voor de 2 dollar die over is een leuk hebbedingetje mee laten komen. Verder zou ik het ook niet weten...
Gestoord word je toch...
Muis is net geen twee maanden oud.GH45T schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:11:
[...]
Ben bang dat je niets kunt doen. In Hongkong zijn nu eenmaal niet dezelfde garantie regelingen als in Nederland.
Maar hoe oud is dat ding? Dat kan ik namelijk nergens terugvinden. Hier staat wat informatie over garantie afhandeling, inclusief de 35% regeling binnen de eerste 90 dagen.
Muis was $16,48Trucker Her schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:06:
Edit:
[...]
Voor 5 dollar opnieuw kopen, wat is de nieuwprijs van die muis dan?
[ Voor 18% gewijzigd door Yorinn op 20-07-2010 12:35 ]
Tweakers Discord
is dat niet het risico dat je neemt als je voor weinig crappy Chinese dingen naar Nederland haalt?Yorin schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:00:
Wat kan ik nu nog doen?
het is niet voor niets zo goedkoop
Je snapt toch ook dat DX elke dag tientallen van zulke aanvragen krijgt. Misschien zelfs wel meer.
Dan is het vrij logisch dat ze niet alles gratis nog een keer verzenden.
Ze verzenden al alles gratis en de producten zijn ook goedkoop. Dan kunnen ze niet elke keer aan iedereen weer gratis een nieuw product sturen.
Maar ja. Je maakt een gok als je bij DX koopt. Soms is het van zeer goede kwaliteit en gaat het echt jaren mee. Soms heb je pech en gaat het vrij snel kapot.
Dan is het vrij logisch dat ze niet alles gratis nog een keer verzenden.
Ze verzenden al alles gratis en de producten zijn ook goedkoop. Dan kunnen ze niet elke keer aan iedereen weer gratis een nieuw product sturen.
Maar ja. Je maakt een gok als je bij DX koopt. Soms is het van zeer goede kwaliteit en gaat het echt jaren mee. Soms heb je pech en gaat het vrij snel kapot.
Huub Huub Barbatruc!
Precies tis gewoon een gok.
Je kunt in de winkel €40 neerleggen voor een grappige muis, en dan heb je niets speciaals.
Of je zoekt je een leuke (hippe) muis uit bij DX voor €15 met het risico dat als i stuk is je gezijk krijgt.
Ik had ook problemen met een tv ontvanger, uiteindelijk 40% korting gekregen op een nieuwe, is mij prima.
Niet moeilijk doen en je verlies nemen.
Overigens is 90% van alle electronische problemen bij DX te verhelpen met een soldeerbout, het zijn meestal gewoon wat droge verbindingen.
Tis natuurlijk wel lullig als het de soldeerbout van DX is die stuk gaat.
Je kunt in de winkel €40 neerleggen voor een grappige muis, en dan heb je niets speciaals.
Of je zoekt je een leuke (hippe) muis uit bij DX voor €15 met het risico dat als i stuk is je gezijk krijgt.
Ik had ook problemen met een tv ontvanger, uiteindelijk 40% korting gekregen op een nieuwe, is mij prima.
Niet moeilijk doen en je verlies nemen.
Overigens is 90% van alle electronische problemen bij DX te verhelpen met een soldeerbout, het zijn meestal gewoon wat droge verbindingen.
eltweako schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:21:
[...]
Net deze binnen gekregen: SKU 11294
Getest met een 1GB MicroSD kaartje, en de drivers wilden niet goed installeren. Ze installeerden wel als het kaartje niet in de lezer stak. Wat blijkt nu? De lezer heeft het kaartje gefrituurd
Ik koop nooit meer iets van DX dat elektrisch met een computer verbonden moet zijn. Ik heb ook al een iPod adapter gehad die kortsluiting maakte, met dit resultaat voor mijn interne kaartlezer:
Getest met een 1GB MicroSD kaartje, en de drivers wilden niet goed installeren. Ze installeerden wel als het kaartje niet in de lezer stak. Wat blijkt nu? De lezer heeft het kaartje gefrituurd
Ik koop nooit meer iets van DX dat elektrisch met een computer verbonden moet zijn. Ik heb ook al een iPod adapter gehad die kortsluiting maakte, met dit resultaat voor mijn interne kaartlezer:
Naja het blijft een risico, overigens bestel ik spul met negatieve reacties niet.
Net zoals SKU 11294, blijkbaar komt 40% kaduk aan, dat risico zou ik niet nemen iig.
Overigens, wat heeft deze schade bij de kaartlezer veroorzaakt?
Het is me niet geheel duidelijk.
Net zoals SKU 11294, blijkbaar komt 40% kaduk aan, dat risico zou ik niet nemen iig.
Overigens, wat heeft deze schade bij de kaartlezer veroorzaakt?
Het is me niet geheel duidelijk.
Tja, ik heb het een beetje gekozen omdat het goedkoop was, en er vier sterretjes bijstonden
Volgende keer wat beter uitkijken dus.
De schade komt omdat ik een omvormer had die kortsluiting maakte met de metalen behuizing van mijn iPod Shuffle. En ik gebruikte de USB poort van mijn kaartlezer. De veiligheid van de USB header op mijn moederbord werkte wel, want die twee USB poorten werkten niet meer tot na een koude herstart. Maar blijkbaar kon de veiligheid wel niet voorkomen dat het weerstandje in kwestie was doorgebrand. Inclusief stank
DX heeft mij twee keer een nieuwe gestuurd (hoewel ik dat niet wou), maar die maakten ook allemaal kortsluiting als de iPod in een bepaalde hoek gedraaid was tegenover de connector. Dat staat ook ergens in de reviews. Maar mijn negatieve review werd niet goedgekeurd... Rara, waarom.
De schade komt omdat ik een omvormer had die kortsluiting maakte met de metalen behuizing van mijn iPod Shuffle. En ik gebruikte de USB poort van mijn kaartlezer. De veiligheid van de USB header op mijn moederbord werkte wel, want die twee USB poorten werkten niet meer tot na een koude herstart. Maar blijkbaar kon de veiligheid wel niet voorkomen dat het weerstandje in kwestie was doorgebrand. Inclusief stank
DX heeft mij twee keer een nieuwe gestuurd (hoewel ik dat niet wou), maar die maakten ook allemaal kortsluiting als de iPod in een bepaalde hoek gedraaid was tegenover de connector. Dat staat ook ergens in de reviews. Maar mijn negatieve review werd niet goedgekeurd... Rara, waarom.
[ Voor 23% gewijzigd door Admiral Freebee op 20-07-2010 19:42 ]
Dat vind ik dan weer niet netjes van DX! Waarom in vredesnaam negatieve feedback niet goedkeuren. Laat mensen lekker zeggen wat zij hebben meegemaakt en niet wat DX denkt dat goed is voor de verkoopcijfers!Admiral Freebee schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:41:
[...]
Jammer.
Wel een beetje logisch, als er 10 vernietigende reviews bij een product staan kunnen ze die net zo goed gewoon van de website halen want dan koopt niemand het meer.
Dat geld trouwens voor productreviews op alle webshops, als je objectieve reviews wil hebben moet je niet op een site zijn waar ze die dingen verkopen.
Dat geld trouwens voor productreviews op alle webshops, als je objectieve reviews wil hebben moet je niet op een site zijn waar ze die dingen verkopen.
Dat is de reden waarom je ook altijd die forum topics moet lezen, daar staat vaker veel meer negatief spul.
Die micro USB readers zie ik enorm veel op ons werk, relatie geschenken van bouwbedrijven, begin van het jaar is besloten ze niet meer te mogen gebruiken omdat je vrij gemakkelijk dat ding 'schuin' in je USB kan proppen en doodleuk kortsluiting maakt.
Maarja, aan de andere kant.. voor zulke bedragen plak ik er een denkbare sticker op 'gebruik op eigen risico'
Maarja, aan de andere kant.. voor zulke bedragen plak ik er een denkbare sticker op 'gebruik op eigen risico'
Tja, de reader zelf maakt geen kortsluiting, maar er loopt wel iets mis met het kaartgedeelte. Ik zal zeker terug een negatieve review schrijven, maar ik betwijfel of deze wordt goedgekeurd deze keer. Natuurlijk is het zéér goedkoop spul, en je kan niet verwachten dat alles werkt. Maar het is niet fijn dat het dan ook nog je spullen sloopt
Nee precies, was ooit bij een "grote bouwmarkt" en daar hadden ze een usbhubje + lampje d8 das handig.
Prik 'm in, pc uit en een stank.
Moederbord gaar en hubje gaar, ga ik naar de klantenbalie van de bouwmarkt willen ze me eerst wijsmaken dat ik hem verkeerd aangesloten had, komt er tijdens het gesprek nog iemand binnen met het zelfde apparaat en een laptop.
Al met al na het achterlaten van mijn gegevens kreeg ik een week later de mogelijkheid om de reparatiekosten te declareren.
Was ook de laatste keer dat ik een leuk goedkoop usb hebbedingetje koop
Prik 'm in, pc uit en een stank.
Moederbord gaar en hubje gaar, ga ik naar de klantenbalie van de bouwmarkt willen ze me eerst wijsmaken dat ik hem verkeerd aangesloten had, komt er tijdens het gesprek nog iemand binnen met het zelfde apparaat en een laptop.
Al met al na het achterlaten van mijn gegevens kreeg ik een week later de mogelijkheid om de reparatiekosten te declareren.
Was ook de laatste keer dat ik een leuk goedkoop usb hebbedingetje koop
Weet iemand of DX orders combineert? Ik heb 4 openstaande orders en nummer 2 en 4 zijn op voorraad maar worden maar niet verzonden. Het lijkt wel of ze afwachten totdat alles binnen is en dan 1 zending er van maken.
Nee, maar misschien wel als je erom vraagt.Ramon 73 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 07:49:
Weet iemand of DX orders combineert? Ik heb 4 openstaande orders en nummer 2 en 4 zijn op voorraad maar worden maar niet verzonden. Het lijkt wel of ze afwachten totdat alles binnen is en dan 1 zending er van maken.
Jippie!
Eindelijk mijn DP->VGA kabeltje binnen.
10 mei besteld: meer dan 2 maanden levertijd....
Hij was out of stock, maar stond niet op de site =x
Maar door verhuizingen ga ik hem pas over 2 weken testen, maar ik laat wel weten of het wat is of niet
Het prijsverschil is wel groot: goedkoopste in nl (HP versie) was 32 euro terwijl die van DX 14 euro was.
De aanhouder wint
Eindelijk mijn DP->VGA kabeltje binnen.
10 mei besteld: meer dan 2 maanden levertijd....
Hij was out of stock, maar stond niet op de site =x
Maar door verhuizingen ga ik hem pas over 2 weken testen, maar ik laat wel weten of het wat is of niet
Het prijsverschil is wel groot: goedkoopste in nl (HP versie) was 32 euro terwijl die van DX 14 euro was.
De aanhouder wint
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
Ik heb er ook niet om gevraagd, en zou het niet eens willen. Nu lijkt het wel of ze afwachten totdat alles in huis is en dan 1 grote zending er van maken.maartend schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:05:
[...]
Nee, maar misschien wel als je erom vraagt.
Nee, alles wat er is wordt meestal meteen verstuurd. Je kunt ook alles gewoon los bestellen, doen ze niet moeilijk over. Los bestellen heeft ook als voordeel dat je niet zo snel over de grens voor douanebehandeling heen komt.Ramon 73 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:50:
Ik heb er ook niet om gevraagd, en zou het niet eens willen. Nu lijkt het wel of ze afwachten totdat alles in huis is en dan 1 grote zending er van maken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik was opzoek naar een e-reader die net iets meer kan, een android tablet gezien bij deal extreme maar na verdiepen blijken ze geen rock chip te hebben die bv ook video (youtube) af kan spelen en reviews waren ook niet je van het,
nu kwam ik toevallig via een android forum op deze site euogo.com heeft iemand al eens zaken gedaan met ze?
zag daar namelijk een leuke 10.2 inch android tablet (((www.euogo.com/ipad-killer...ghz-cpu-256-ddr_p311.html)))
nu kwam ik toevallig via een android forum op deze site euogo.com heeft iemand al eens zaken gedaan met ze?
zag daar namelijk een leuke 10.2 inch android tablet (((www.euogo.com/ipad-killer...ghz-cpu-256-ddr_p311.html)))
Dat kan geloof ik, moet je even contact met hun opnemenRamon 73 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 07:49:
Omfg... Moet nu van DealExtreme andere ordernummers hebben van mensen die hun bestelling wel gratis opnieuw hebben gekregen. Als iemand een ervaring daarmee heeft, kan die dan misschien zijn order-nr. via een DM-etje naar mij toe sturen?
Tweakers Discord
Mijn laser was een tijd geleden ook DOA, boden ze mij aan om een nieuwe op te sturen na betaling van 2 dollar of zo.
Hoefde hem gelukkig niet terug te sturen.
Telt dat ook? Zo ja, dan DM ik je wel even het ordernummer
Dat telt helaas niet, dat boden ze mij ook aan. Maar ik las hier ook op het forum dat mensen hun kapotte product niet meer terug hoefden te sturen.Compizfox schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:00:
Mijn laser was een tijd geleden ook DOA, boden ze mij aan om een nieuwe op te sturen na betaling van 2 dollar of zo.
Tweakers Discord
Hoefde ik ook niet. Dan ga je daar toch gewoon mee akkoord? 2 dollar is 1,50 euro. En dan hoef je hem niet meer terug te sturen.
1 Je hebt een risico genomen door spullen in hong-kong te bestellen.
2 Je bent akkoord gegaan met hun voorwaarden waaronder:
Het kan immers goed zo zijn dat je muis prima werkt en dat je voor niets een 2e muis er bij probeert te krijgen, dat kan ik niet zien, en dat kan DealExtreme niet zien.
In hun ogen kun je een echte klant zijn met een probleem, of een oplichter welke voor niets een extra muis probeert te krijgen.
2 Je bent akkoord gegaan met hun voorwaarden waaronder:
3 Ze bieden je aan om het product gedeeltelijk te vergoeden als je het niet terug stuurt, een in mijn ogen grote service.- After 90 days and within 150 days from shipment
Policy: Upon being returned, the defective item will only be replaced. Return shipping fee will be sole responsibility of customer.
Detail: If the product turns out to be defective after 90 days and within 150 days from shipment, Customer may mail the products back to us. We will still try to exchange your defective products for a brand new one where possible. Please notice that the return shipping costs will be on your sole responsibility, we will pay all the necessary shipping fees for the replaced products that we ship to you.
Het kan immers goed zo zijn dat je muis prima werkt en dat je voor niets een 2e muis er bij probeert te krijgen, dat kan ik niet zien, en dat kan DealExtreme niet zien.
In hun ogen kun je een echte klant zijn met een probleem, of een oplichter welke voor niets een extra muis probeert te krijgen.
Het probleem is dat dealextreme dan op goed vertrouwen gratis dingen zou versturen. Ik had ook kapotte iphone oortjes binnengekregen met een scheur erin, ik heb ertoen duidelijke foto's van gemaakt en heb toen gewoon een gratis nieuw setje gekregen.
Het moet dus echt zeker zijn dat het kapot is en dat jij niks hebt gemold.
Die oortjes waren ook maar 2,39
ik zou me eigenlijk moeten schamen dat ik daar een rma aanvraag voor heb gedaan.
Het moet dus echt zeker zijn dat het kapot is en dat jij niks hebt gemold.
Die oortjes waren ook maar 2,39
Tis natuurlijk iets anders als je een pakketje als volgt ontvangt:

Een beschadigd product is een stuk eenvoudiger aan te tonen dan een elektronisch defect.
(of je zou hem moeten openschroeven en een foto maken van een doorgebrand onderdeel).

Een beschadigd product is een stuk eenvoudiger aan te tonen dan een elektronisch defect.
(of je zou hem moeten openschroeven en een foto maken van een doorgebrand onderdeel).
Verwijderd
Gisteren mijn bestelling van Dealextreme binnen gekregen.
Heeft er ongeveer 2 weken over gedaan.
Het enige rare is dat ik voor $20 zo'n WU-Brand Wii controller en Nunchuck had besteld en ik volgens mij gewoon een originele Nintendo Controller en Nunchuck heb gekregen.
Er zaten zelfs codes bij voor de Nintendo Club punten.
Je hoort mij niet klagen natuurlijk
Het enige rare is dat ik voor $20 zo'n WU-Brand Wii controller en Nunchuck had besteld en ik volgens mij gewoon een originele Nintendo Controller en Nunchuck heb gekregen.
De namaak producten uit China lijken steeds echter de laatste tijdVerwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:40:
Gisteren mijn bestelling van Dealextreme binnen gekregen.
Verwijderd
Goed, even wat reviews zitten lezen op dealextreme voor de WU Brand Wii Controllers en ze blijken idd vrijwel identiek te zijn, zelfs met de Club Nintendo code's.JackPoint schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:45:
[...]
De namaak producten uit China lijken steeds echter de laatste tijd
They had me fooled....
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 10:59 ]
hmm.. bedankt voor de tip
* frankivo gaat die WII-controller ook even opzoeken @ DX
[edit]
iemand enig idee wat het verschil is tussen:
[edit]
iemand enig idee wat het verschil is tussen:
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23258
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31993
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28576
[ Voor 60% gewijzigd door frankivo op 22-07-2010 12:17 ]
Deze keer is mijn negatieve review wel goedgekeurd.
Ik zie het Admiraal 
Gelukkig is i goedkoop en werkt i onder alle besturingssystemen, denk dat ik er ook eentje bestel xD
Denk dat het belangrijk is om een beetje gematigd te reageren, dus niet allemaal maar 1 ster en het product afzijken, dan komt i er niet doorheen.
Gelukkig is i goedkoop en werkt i onder alle besturingssystemen, denk dat ik er ook eentje bestel xD
Denk dat het belangrijk is om een beetje gematigd te reageren, dus niet allemaal maar 1 ster en het product afzijken, dan komt i er niet doorheen.
Tja, dat had ik vorige keer ook niet gedaan. Maar dat was wel bij een product met minder reviews. En ik wees toen op een structurele designfout (omvormer maakt kortsluiting met behuizing iPod).
Pas dus op dat je met dat lezertje je sd kaartje niet frituurt
Pas dus op dat je met dat lezertje je sd kaartje niet frituurt
weet ik ook niet... maar gezien de reviews kun je het beste deze nemen denk ikfrankivo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:13:
hmm.. bedankt voor de tip
[edit]
iemand enig idee wat het verschil is tussen:en zo zijn er nog een paar meer
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23258
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31993
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28576
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23258
┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓
Zo mijn usb sigaretten aansteker voor paar dollar ook weer binnen.
Lekker snel dit keer, vorige week zaterdag besteld, vandaag in de bus!
Lekker snel dit keer, vorige week zaterdag besteld, vandaag in de bus!
Ik heb nog steeds geen werkende helicopter. Op mijn laatste 2 mails zelfs geen enkel antwoord gekregen. Lekker beroerde customer service
De laatste mail was van 5 juli:
Hello,
Please respond to previous email. I really really need this helicopter
it was a birthday present but it doesnt work so i look bad now.
18 juni:
Hello,
Please advise if I get a new item or how to return the item.
De laatste mail was van 5 juli:
Hello,
Please respond to previous email. I really really need this helicopter
it was a birthday present but it doesnt work so i look bad now.
18 juni:
Hello,
Please advise if I get a new item or how to return the item.
Vorige week mijn eerste zaklamp met 18650 cellen besteld, deze Aurora 900-lumen led lamp. Ook dus 18650 cellen en een lader erbij besteld. Complete order is vandaag verstuurd, alleen de lader is nog niet op voorraad
Krijg ik straks iets geinigs in huis en dan kan ik er nog niks mee
Ik ben benieuwd of dat ding wat is... t is mij altijd onduidelijk wat nu de daadwerkelijke lichtopbrengs van zo'n ding is, sommige zijn erg gericht, anderen zijn weer enorm breedstralend..Ramon 73 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:20:
Vorige week mijn eerste zaklamp met 18650 cellen besteld, deze Aurora 900-lumen led lamp. Ook dus 18650 cellen en een lader erbij besteld. Complete order is vandaag verstuurd, alleen de lader is nog niet op voorraad![]()
zoek nl nog een leuke middenweg hierin voor op de fiets
Dan heb ik weinig aan een ding wat 4km vooruit schijnt.. maar een breedstraler hoeft ook niet, dan verblind je iedereen.
Sinds een maand of 4 gebruik ik deze zaklamp op mijn mountainbike samen met deze houder en deze batterijen. Deze zaklamp is welliswaar minder fel dan mijn andere andere SSC P7 lamp maar is ideaal voor op de fiets, een mooie spot en lekker veel spil. Daarnaast lekker compact, ik weet wanneer de accu's leeg zijn omdat de lamp minder fel gaat branden (geen controller vind ik in dit geval een voordeel) en degelijke lamp voor weinig geld.DJSmiley schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:32:
[...]
Ik ben benieuwd of dat ding wat is... t is mij altijd onduidelijk wat nu de daadwerkelijke lichtopbrengs van zo'n ding is, sommige zijn erg gericht, anderen zijn weer enorm breedstralend..
zoek nl nog een leuke middenweg hierin voor op de fiets
Dan heb ik weinig aan een ding wat 4km vooruit schijnt.. maar een breedstraler hoeft ook niet, dan verblind je iedereen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen