Exact hetzelfde geval bij mijn DVB-T pakketje, welke overigens perfect installeerde en ik kan een flink aantal zenders ontvangen hier in de UK. Alleen de BBC's lukt niet, maar dat kan ook aan mijn locatie liggen; mijn raam is gericht op een binnenplein, dus veel muren en weinig ruimte voor de straling. Sky News & Sky sports doet het echter prima, dus mocht mijn internet er mee ophouden kan ik altijd nog voetbal kijken (voornaamste aanschafredenPontifex schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:06:
Als je totaal bedrag onder de 22 euro is hoef je sowieso geen omzetbelasting te betalen en geen douanerechten. Bij bedragen tussen de 22 euro en 150 euro betaal je alleen omzetbelasting. Dit is de regelgeving voor alle landen buiten de Europese Unie.
Daarnaast zet DX de waarde in Hong Kong Dollar op het pakket welke lager is dan jouw aanschafprijs. Op mijn DVB-T pakketje van 14 dollar werd bijvoorbeeld voor een waarde van 30HKD verstuurd wat ongeveer 3 dollar is. Alleen voor pakketten die naar Noorwegen gaan wordt de echte waarde op gezet.
En als je boven de 22 euro uit te komt (zo'n 260 HKD) kan je je order alsnog opsplitsen.
Kortom je moet wel hele grote apparaten van DX gaan bestellen mochten ze uberhaupt aan de bel trekken.
Verder gebruik ik zelf ook de Drop Shipment 0,01 bij elke bestelling omdat het gerucht gaat dat de orders daardoor iets sneller gaan en je minder snel eruit wordt gepikt bij grijze product gebieden zoals lasers etc.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele