Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.347 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Pontifex schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:06:
Als je totaal bedrag onder de 22 euro is hoef je sowieso geen omzetbelasting te betalen en geen douanerechten. Bij bedragen tussen de 22 euro en 150 euro betaal je alleen omzetbelasting. Dit is de regelgeving voor alle landen buiten de Europese Unie.

Daarnaast zet DX de waarde in Hong Kong Dollar op het pakket welke lager is dan jouw aanschafprijs. Op mijn DVB-T pakketje van 14 dollar werd bijvoorbeeld voor een waarde van 30HKD verstuurd wat ongeveer 3 dollar is. Alleen voor pakketten die naar Noorwegen gaan wordt de echte waarde op gezet.

En als je boven de 22 euro uit te komt (zo'n 260 HKD) kan je je order alsnog opsplitsen.
Kortom je moet wel hele grote apparaten van DX gaan bestellen mochten ze uberhaupt aan de bel trekken.

Verder gebruik ik zelf ook de Drop Shipment 0,01 bij elke bestelling omdat het gerucht gaat dat de orders daardoor iets sneller gaan en je minder snel eruit wordt gepikt bij grijze product gebieden zoals lasers etc.
Exact hetzelfde geval bij mijn DVB-T pakketje, welke overigens perfect installeerde en ik kan een flink aantal zenders ontvangen hier in de UK. Alleen de BBC's lukt niet, maar dat kan ook aan mijn locatie liggen; mijn raam is gericht op een binnenplein, dus veel muren en weinig ruimte voor de straling. Sky News & Sky sports doet het echter prima, dus mocht mijn internet er mee ophouden kan ik altijd nog voetbal kijken (voornaamste aanschafreden ;) )

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-08 09:29
Ik heb nog eens gekeken en dat klopt. Alleen over het DX logo. En je maakt mij niet wijs dat de douane daar niet van op de hoogte is..? Als ze echt willen weten wat erin zit mag het toch opengemaakt worden.

Zelfs al verpakken ze het als 'gift' (zonder logo dus) dan nog staat er op de envelop wat erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-10 10:38
Ik zal vanmiddag 2 foto's laten zien van verpakkingen waar Drop Shipment is gebruikt :)

Het wordt verkocht als gift service maar dat is het voor een deel niet hoor :p

[ Voor 32% gewijzigd door Mandera op 01-07-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Sandien schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:31:
Ik heb nog eens gekeken en dat klopt. Alleen over het DX logo. En je maakt mij niet wijs dat de douane daar niet van op de hoogte is..? Als ze echt willen weten wat erin zit mag het toch opengemaakt worden.

Zelfs al verpakken ze het als 'gift' (zonder logo dus) dan nog staat er op de envelop wat erin zit.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de douane niet op de hoogte is, maar ik denk dat het meeste van DX niet in het 'risicoprofiel' past. Als je 80 keer een envelop van DX openmaakt en allemaal werk doet om erachter te komen dat het weer niet voldoende waarde is (openmaken van een pakje zal vast papierwerk vergen), dan ga je het vanzelf wel een keer negeren (of steeksproefsgewijs controleren). Of wellicht zetten ze wel scanners / weegschalen in om te bepalen of een pakketje veel interessante inhoud heeft en daarom open moet.

Maar ja, dit is ook alleen maar een hypothese, ik ben er niet bij natuurlijk ;)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Paitor schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:43:
[...]

Ik kan me ook niet voorstellen dat de douane niet op de hoogte is, maar ik denk dat het meeste van DX niet in het 'risicoprofiel' past. Als je 80 keer een envelop van DX openmaakt en allemaal werk doet om erachter te komen dat het weer niet voldoende waarde is (openmaken van een pakje zal vast papierwerk vergen), dan ga je het vanzelf wel een keer negeren (of steeksproefsgewijs controleren). Of wellicht zetten ze wel scanners / weegschalen in om te bepalen of een pakketje veel interessante inhoud heeft en daarom open moet.

Maar ja, dit is ook alleen maar een hypothese, ik ben er niet bij natuurlijk ;)
Daar zit volgens mij zeker een kern van waarheid in :P Als je kijkt bij de meest verkochte artikelen op DX... Om dan steeds maar weer dat varkentje met die lichtgevende neus tegen te komen... Tja, dat word je dan wel zat denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:17
Misschien dat ze het door net zo'n scan halen als waar je spullen bij de douane op het vliegveld door heen moeten.
Ze kunnen dan zo door de verpakking heen zien wat er in zit.
Als er dan wat raars tussen zit maken ze dat open.

Afbeeldingslocatie: http://static.howstuffworks.com/gif/airport-security-xray2.jpg

Meer over die scanner: http://www.howstuffworks.com/airport-security4.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Het eerste pakje wat ik heb gefotografeerd, hier heb ik de sticker stukje weggehaald zodat je kunt zien dat hij er over heen zat.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/167rody.jpg

Tweede pakje heb ik zo gelaten en hier kun je ook zien dat de sticker percies over de waardes heen zit ;)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/jr49zo.jpg

Dusja best handig toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Mandera schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:56:
Het eerste pakje wat ik heb gefotografeerd, hier heb ik de sticker stukje weggehaald zodat je kunt zien dat hij er over heen zat.

[afbeelding]

Tweede pakje heb ik zo gelaten en hier kun je ook zien dat de sticker percies over de waardes heen zit ;)

[afbeelding]

Die stikkers plakt TNT erop toch? Volgens mij zijn dat Track & Trace nummers..

Edit: ik kreeg mijn pakketje zo opgestuurd zonder DX logo's:

Afbeeldingslocatie: http://dijkv.nl/dx.jpg

In deze bestelling zat een Bleutooth stick, alleen deze kwam geplet aan. Na contact met DX Customer service kreeg ik binnen 1.5 week een nieuwe opgestuurd!

Afbeeldingslocatie: http://dijkv.nl/dx1.JPG

[ Voor 20% gewijzigd door Yrck op 01-07-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:11
Klopt, die stickers die Mandera laat zien zijn van de TNT :P En die stickers worden er pas na de douane op geplakt denk ik :P

DX plakt zo'n grijze sticker over het DX logo heen als je sku.1888 toevoegt aan je winkelwagentje

[ Voor 16% gewijzigd door ThinkPad op 01-07-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Vreemd, dit heb ik dus alleen gehad op pakketten waar sku 1888 bij zat. Maar dan is de TNT ook lekker slim bezig als er nog ergens gecontroleerd zou moeten worden daarna :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:48
Al acht keer iets van Dealextreme besteld, nog nooit SKU 1888 erbij gedaan. Zes van deze pakketten zaten boven de 22 euro grens, een tweetal tegen de 100 euro aan.

Nog nooit verder problemen mee gehad. En als ik er extra belasting over moet betalen so be it.

Vandaag weer een bestelling binnen gekregen:
Kit Marker Tritium Glowring Keychain (10-Year Clear White Glow) * SALE - was $9.80
Stainless Steel Retractable Travellers Cup Keychain (Large/185ml)
Stainless Steel Foldable Travellers Spork with Nylon Pouch
White Light LED Flashlight + Emergency USB Charger with Cell Phone Adapters

De tritium sleutelhanger is wel geinig, komt heel weinig licht vanaf, maar dat wist ik van te voren. Niet dat ik mijn sleutels vaak kwijt ben, maar het zal maar net een keer van pas komen. Daarnaast een leuke gadget!

De beker en de spork zijn gewoon prachtige uitvindingen als je veel rondtrekt met al je bagage bij je. Scheelt plaats en elke bespaarde centimeter is er een. Werkt vooralsnog prima :)

En dan nog de emergency USB charger, mijn telefoon kan ik hiermee opladen dus dat is positief. De LED lamp valt niet tegen hoewel ik sterkere zaklampen heb dus die zal ik weinig gebruiken. Jammer is dat mijn Trustfire 18650's er niet in passen omdat die te lang zijn. Heb ook nog een stapel Sony Energytec 17670's liggen en die passen wel, dus geen nood om andere 18650's bij te kopen. Vind het wel jammer, anders kon ik dezelfde batterijen voor zaklamp als voor noodlader gebruiken maar het is niet zo.

Heb alweer wat spulletjes van dealextreme op mijn verlanglijstje staan, maar dat komt wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-10 21:51
Dealextreme is echt top site, heb nu wederom een flinke order klaar staan (~$100), meelifters meegerekend.

Alleen het zoeksysteem faalt naar mijn mening nogal: heeft iemand bv enig idee of DX 6V adapters levert? Moet in mijn stopcontact passen, evt met tussenstukje. Wat voor connectertje eraan zit maakt me niet uit, zolang er maar minimaal 6V bij 300mA uitkomt. Iemand sku suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

Splits je order beter op in orders van net iets meer dan 10 dollar. Krijg je nog wel DX points en heb loop je minder de kans dat je hele order wordt ingenomen als er iets tussen zit wat niet mag van de douane (lasers, messen, BB-guns, namaak enz)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 19:54
Heb vorige maand voor de eerste keer iets besteld bij Dealextreme en ben erg tevreden tot nu toe. Werd redelijk snel bezorgd (binnen twee weken) en het artikel was top voor het geld. Ik heb ook dropshipment gebruikt. Kost bijna niks en maakt het pakketje toch weer wat anoniemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Maakt niets uit IMHO, want als je bijv. voor 60$ besteld zetten ze er gewoon 1 random artikel op met een waarde van een paar dollar. Al dat moeilijke gedoe, typisch hollands :+
Ik heb er al een stuk of 15 orders gedaan, en nog nooit bij de douane terecht gekomen. Idem met andere pakketjes uit china. En lasers zijn legaal, dus ook daarvoor hoef je niet te splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
_ferry_ schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:32:
Maakt niets uit IMHO, want als je bijv. voor 60$ besteld zetten ze er gewoon 1 random artikel op met een waarde van een paar dollar. Al dat moeilijke gedoe, typisch hollands :+
Ik heb er al een stuk of 15 orders gedaan, en nog nooit bij de douane terecht gekomen. Idem met andere pakketjes uit china. En lasers zijn legaal, dus ook daarvoor hoef je niet te splitsen.
Lasers zijn legaal tot 5mW volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-10 15:21
Het in bezit hebben van lasers is sowieso niet strafbaar, alleen het verhandelen en het gebruiken ervan buiten prive-terrein is vanaf een bepaalde sterkte strafbaar zover ik gelezen heb.

Verder is er inderdaad weinig te vinden over regelgeving hierover, wel kom je regelmatig tegen dat er bepaalde eisen worden gesteld aan het gebruik van lasers met klasse 3 of hoger.
http://www.hulpverlenings....msg766171.html#msg766171

Er is weinig tot geen controle op lasers in Nederland, bij gebrek aan tijd en kennis over dit onderwerp. Echter ik heb het wel gezien dat er laserpennen in beslag zijn genomen door de politie. Incidenteel, dat wel. Duitsland heeft het gebruik van lasers wel compleet aan banden gelegd: daar moet je gecertificeerd zijn om überhaupt een laser in open ruimte te mogen bedienen, ongeacht het vermogen. Wat mij betreft verhogen ze de controle bij de douane, want ik merk in mijn omgeving dat er onder jeugd een wedloop ontstaat op laserpennen, en het liefst zo sterk mogelijk.

Maar echt duidelijke wetgeving met getallen bestaat niet over dit onderwerp. Althans 2 jaar geleden nog niet, daarna heb ik me er niet meer in verdiept.

Klasse 1 laser gaat tot 0,39mW, dit wordt gebruikt in oa. CD spelers.
Klasse 2 laser gaat tot 1mW, geen idee waar dit voor gebruikt wordt. Klasse 2 mag ook meer vermogen hebben, maar dan mag deze niet meer dan 0,25 seconden schijnen. Dit zal denk ik medische doeleinden hebben oid?
Klasse 3R gaat tot 5mW
Klasse 3B gaat tot 500mW, mits deze geschakeld is met allerlei veiligheidstoestanden
Klasse 4 zijn de leuke beestjes, wat ik hierboven al beschreef cool Deze moeten overigens ook beveiligd zijn.

Ik kan me voorstellen dat klasse 1 en 2 legaal zijn. Misschien worden in sommige laserpointers voor aanwijsdoeleinden nog net in de klasse 2 1mW gebouwd. Welke klassen legaal zijn en welke illegaal weet ik niet: maar ik kan me voorstellen dat alles vanaf klasse 3 illegaal is.

Jouw 200mW laserpen valt dus in klasse 3B, maar deze kan niet extern onderbroken worden en voldoet niet aan de voorwaarden die ik een paar posts geleden schreef. En daarom overal verboden...

En inderdaad, alle lasers zijn gevaarlijk smiley Wat je eraan kunt doen: eerst een duidelijke wetgeving maken en daarna handhaven. Maar de overheid is inmiddels wakker geworden door de luchtvaart-berichten van de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Inderdaad. Maar ze gaan je 30mW groene laser echt niet in beslag nemen.
Die discussie zie je overal weer, maar je mag meer dan 5mW. Mits besloten in gebruik etc. bla bla bla. Anders mag je ook geen dvd brander of lasercutter kopen ;) denk dat de 3B class zonder problemen te importeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
denk dat de 3B class zonder problemen te importeren is.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Heb zelf een 5mW laser besteld omdat ik zelf weinig kennis heb van lasers en eerst een beetje wegwijs wil worden. Je leest vaak op de DX forums dat bij hogere mW's de UV straling steeds hoger wordt en dit uiteindelijk schadelijk kan zijn voor de ogen iemand enig idee hoe het daarmee zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
_ferry_ schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:32:
Ja ze zetten inderdaad altijd de categorie op waar het artikel in hoort en dan de waarde in HKD. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pontifex schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:27:
Heb zelf een 5mW laser besteld omdat ik zelf weinig kennis heb van lasers en eerst een beetje wegwijs wil worden. Je leest vaak op de DX forums dat bij hogere mW's de UV straling steeds hoger wordt en dit uiteindelijk schadelijk kan zijn voor de ogen iemand enig idee hoe het daarmee zit?
UV? Denk dat je infrarood bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Klopt bedoelde IR :)

Vroeg me dus af of dat in hoge concentraties schadelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het grote gevaar is dat je het niet ziet en je ook geen knipperreflex hebt. Een groene 50 mW laser met IR-filter is eigenlijk totaal niet schadelijk voor de ogen omdat je ogen (vooral bij groene kleuren) meteen dicht gaan als je in je ogen schijnt met een laser (probeer maar :p)

Alleen schijnen boven de 5 mW de IR-stralen ook gevaarlijk te worden.

Kun je ook zien als je laser 'koud' is en je hem aanzet en je in de laser kijkt, zie je eerst niets, dan een zwak rood schijnsel, dan pas komt het felle groene. Dat zwakke rode schijnsel en eigenlijk het licht met een nog lagere golflengte (wat je dus niet kunt zien) is gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Zijn de lasers van DX uitgevoerd met IR-filters dan? Daar zijn ook veel forumdiscussies bij de producten van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik weet niet hoe het precies werkt maar ik heb een zelfde 200mw als op DX staat .
En deze brand dwars door een cd hoes heen .dan lijkt me niet dat je deze bij iemand in de ogen moet schijnen. Of je moet willen dat diegene niks meer kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:30
Mandera schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:56:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat zijn idd de TNT stickers, die er worden er opgeplakt nadat het pakket de douane gepasseerd is.
In hongkong weten ze immers echt nog niet welke 3S code TNT eraan gaat hangen ;)

3SRAM is overigens tekenen voor ontvangst. (pakket met hogere waarde) 3SIMU mogen door de brievenbus.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:16:
nou ik weet niet hoe het precies werkt maar ik heb een zelfde 200mw als op DX staat .
En deze brand dwars door een cd hoes heen .dan lijkt me niet dat je deze bij iemand in de ogen moet schijnen. Of je moet willen dat diegene niks meer kan zien.
200 mW gefocuste rode laser neem ik aan dan? Volgens mij kun je met een 200 mW groene laser niet zó makkelijk branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Compizfox schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:35:
[...]

200 mW gefocuste rode laser neem ik aan dan? Volgens mij kun je met een 200 mW groene laser niet zó makkelijk branden.
Even gezocht op youtube: YouTube: 200mw green laser burning through electric tape HD
Volgens mij hebben groene lasers weinig problemen met zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:35:
[...]

ik weet niet precies welke maar een groene met een focusable kop. en een litihum 18650 cel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:10

Wildfire

Joy to the world!

Pontifex schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:41:
[...]

Even gezocht op youtube: YouTube: 200mw green laser burning through electric tape HD
Volgens mij hebben groene lasers weinig problemen met zwart.
Dat kan de mijne ook :)

Toen ik 'm net had heb ik 'm eerst getest op een oude afstandsbediening (was het eerste zwart wat ik in de buurt had). Gevolg: meteen rook en een gaatje gebrand :P

(lekker handig ook nog, geen rare batterijen maar gewoon 3x potlood)

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 01-07-2010 22:58 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:06

Frituurman

Mjam!

Hebben hier trouwens mensen ook nog ervaring met oBook? Als tussenpersoon voor aankopen op chinese websites die alleen in 't chinees zijn? Ben wel benieuwd. Heb zojuist confirmation gekregen dat m'n Newmen KM 108 RF-setje onderweg is met de airmail. Ben benieuwd!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Is er misschien iemand die weet hoelang producten op pending kunnen staan? Is daar enige richtlijn voor? Of is het gewoon elke dag kijken of ze toevallig veranderd zijn in een andere status?
Mijn bestelling is op 30 juni verzonden en daarvoor stonden de producten al op pending. Nu zijn er 2 producten verstuurd en 4 niet. Wat ik begrijp van de site is dat ze dan wachten op leveranciers?
Iemand ervaring daarmee?

Enne, dat oBook zegt me helemaal niks... zelfs googlen helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:11
Gewoon wachten, het komt uiteindelijk vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-10 14:50

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Compizfox schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:06:
Het grote gevaar is dat je het niet ziet en je ook geen knipperreflex hebt. Een groene 50 mW laser met IR-filter is eigenlijk totaal niet schadelijk voor de ogen omdat je ogen (vooral bij groene kleuren) meteen dicht gaan als je in je ogen schijnt met een laser (probeer maar :p)

Alleen schijnen boven de 5 mW de IR-stralen ook gevaarlijk te worden.

Kun je ook zien als je laser 'koud' is en je hem aanzet en je in de laser kijkt, zie je eerst niets, dan een zwak rood schijnsel, dan pas komt het felle groene. Dat zwakke rode schijnsel en eigenlijk het licht met een nog lagere golflengte (wat je dus niet kunt zien) is gevaarlijk.
Volgens mij sluiten je ogen juist niet met groen licht :X

Hoop overigens wel dat je er beetje verantwoord mee omgaat, niet dat je er mensen mee gaat beschijnen (heb ik al een keer mee gemaakt). Of helicopters 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Mr_gadget op 04-07-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Sandien schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:51:
Is er misschien iemand die weet hoelang producten op pending kunnen staan? Is daar enige richtlijn voor? Of is het gewoon elke dag kijken of ze toevallig veranderd zijn in een andere status?
Mijn bestelling is op 30 juni verzonden en daarvoor stonden de producten al op pending. Nu zijn er 2 producten verstuurd en 4 niet. Wat ik begrijp van de site is dat ze dan wachten op leveranciers?
Iemand ervaring daarmee?

Enne, dat oBook zegt me helemaal niks... zelfs googlen helpt niet.
Heb dit zelf ook gehad, twee producten stonden ruim 2 weken op pending. Ik heb ze toen gemaild hoelang het zou gaan duren en ze gaven aan dat deze op nabestelling stond. Ik kon kiezen voor geld terug of andere producten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 23-10 16:36
Iemand nog een leuke hebbedingetje? Elektronica vind ik wel vet :)

Suggesties?

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Om maar een voorbeeld te noemen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9179

Heb hem zelf ook besteld ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Op Fok! forum begrijp ik dat dealextreme gaat stoppen? Of is dit weer zo'n stomme grap van hun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Even gekeken en volgens mij is het een grap. Niet dat je Fok! al te serieus moet nemen aangezien 90% van de posts daar onzinnge borrelpraat is.

Het business model van Dealextreme zorgt er ook voor dat ze niet snel failliet kunnen gaan. Dealextreme is niets meer dan een reseller van lokale fabrieken/ondernemingen in Azie. Het risicio is daarmee voor Dealexrteme vrij beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Pontifex schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:11:
Even gekeken en volgens mij is het een grap. Niet dat je Fok! al te serieus moet nemen aangezien 90% van de posts daar onzinnge borrelpraat is.

Het business model van Dealextreme zorgt er ook voor dat ze niet snel failliet kunnen gaan. Dealextreme is niets meer dan een reseller van lokale fabrieken/ondernemingen in Azie. Het risicio is daarmee voor Dealexrteme vrij beperkt.
ok bedankt, dat had ik inderdaad al verwacht :P

Ik wou een laser daar gaan bestellen, wat is daar een goede en goedkope?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Yrck schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:06:
[...]

Heb dit zelf ook gehad, twee producten stonden ruim 2 weken op pending. Ik heb ze toen gemaild hoelang het zou gaan duren en ze gaven aan dat deze op nabestelling stond. Ik kon kiezen voor geld terug of andere producten. :)
Vanmorgen weer eens gekeken hoe het stond met de producten en ze stonden eindelijk op Ready! Dus over een 3-4 weken heb ik de rest ook binnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Ik baal wel flink van ze nu: ik zit nog steeds met een kaduuke helicopter waarvoor ik 12 juni RMA heb aangevraagd, maar meer dan het standaard antwoord heb ik nog niet teruggekregen. Op mijn mail van 18 juni heb ik nog helemaal geen reactie gehad :(

Ik ga daar niets meer bestellen voor dat dit fatsoenlijk is afgerond ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:10

Wildfire

Joy to the world!

Mr_gadget schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:02:
[...]

Volgens mij sluiten je ogen juist niet met groen licht :X
Oh jawel hoor, spreek uit ervaring (met een zwakke groene laser gelukkig, was m'n eigen stomme fout) :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 23-10 16:36
Net deze besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41137
Jullie horen nog wel wanneer die aankomt ;)

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-10 22:44
Heeft iemand een linkje naar die 110v -> 220v-adaptertjes?
Kan ze niet meer vinden. :/

Gevonden! :P

[ Voor 11% gewijzigd door Fire69 op 05-07-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Deze week komt het eerste deel van mijn bestelling binnen. Een guitar hero controller voor de DS en een ring. (Ja ik blijf een vrouw :P ) Jullie horen nog wel hoe mijn eerste bestelling mij bevallen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Mijn bestelling van Focalprice én Dealextreme zijn verzonden op 1 juli. Benieuwd welke het eerste aankomt. Hoop voor 16 juli want dan ben ik op vakantie en het zijn mooie gadgets voor mijn nieuwe camera >:)

Owja; ik ga in december naar Amerika. Kan ik deze dan gebruiken op mijn telefoon etc op te laden? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2235

[ Voor 27% gewijzigd door Yrck op 06-07-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk dat de meeste telefoons ook wel opladen met 110 Volt tegenwoordig toch?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
We hebben een nieuwe deurbel nodig :P
Ik vraag me af of deze zou werken op 220v, staat namelijk niet vermeld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22319

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:18

PoweRoy

funky!

Sandien schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:49:
Deze week komt het eerste deel van mijn bestelling binnen. Een guitar hero controller voor de DS en een ring. (Ja ik blijf een vrouw :P ) Jullie horen nog wel hoe mijn eerste bestelling mij bevallen is :D
Ik had een tijd geleden ook gezocht naar de Guitar Hero controller. Ik keek nog even rond en vond hem ook bij Intertoys voor 10 euro (Band hero (zelfde als guitar hero alleen met 'drumset' hoesje erbij).
Misschien goedkoper voor je om hem zo te bestellen dan te wachten op DealExtreme (en een waarschijnlijk namaak controller te ontvangen)

[ Voor 11% gewijzigd door PoweRoy op 06-07-2010 11:46 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Marzman schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:23:
Ik denk dat de meeste telefoons ook wel opladen met 110 Volt tegenwoordig toch?
Ja zit te twijfelen, moet er voor stage heen en geen zin om straks paar weken zonder telefoon te zitten of ipod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
PoweRoy schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:45:
[...]

Ik had een tijd geleden ook gezocht naar de Guitar Hero controller. Ik keek nog even rond en vond hem ook bij Intertoys voor 10 euro (Band hero (zelfde als guitar hero alleen met 'drumset' hoesje erbij).
Misschien goedkoper voor je om hem zo te bestellen dan te wachten op DealExtreme (en een waarschijnlijk namaak controller te ontvangen)
Ja daar heb ik inderdaad ook naar zitten kijken, alleen er niet bij nagedacht dat Band Hero hetzelfde zou hebben :P. En inderdaad heb ik straks een namaak binnen voor 6 euro. Maar ach, ik maak me er niet druk om ;)
Kom niet zoveel meer bij een Intertoys of Bart Smit achtige winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Yrck schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:50:
[...]

Ja zit te twijfelen, moet er voor stage heen en geen zin om straks paar weken zonder telefoon te zitten of ipod :+
Dat staat er toch gewoon op? :p Je moet sowieso even kijken of je telefoon de 850 en 1900 band ondersteund (hier gebruiken we 900 en 1800)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Laatst online: 23-10 19:09

-d-

Yrck schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:50:
[...]

Ik heb mn mobieltje al vanaf zo'n beetje elk continent opgeladen, zonder gekke transformators. Gewoon juiste stekker gebruiken is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Ik zoek nog een batterij tester om onder andere de drukknoop batterijen te testen of ze eventueel stuk zijn.
Heb bij onder andere Mediamarkt, Blokker en de Hema gekeken aangezien ik hoorde dat deze 1-2 euro per stuk zijn. Misschien dat deze bij de bouwmarkt liggen?

Anders bestel ik hem bij DX voor 4 dollar maar is deze sowieso later dan de batterijen binnen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32175

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Marzman schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:28:
[...]

Dat staat er toch gewoon op? :p Je moet sowieso even kijken of je telefoon de 850 en 1900 band ondersteund (hier gebruiken we 900 en 1800)
Mijn telefoon ondersteund het volgende: 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , dus dat moet goed komen!
-d- schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Ik heb mn mobieltje al vanaf zo'n beetje elk continent opgeladen, zonder gekke transformators. Gewoon juiste stekker gebruiken is genoeg.
Oke bedankt, weet ik weer genoeg! :*)

Edit: vandaag mijn screenprotector binnen gekregen die verzonden was op 1 juli. Wel vreemd want een andere bestelling was al eerder verzonden maar die is nog niet binnen, misschien met de pakketdienst zometeen!

[ Voor 13% gewijzigd door Yrck op 07-07-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Nou de 5mw green laser is binnen 27/6 besteld dus redelijk snel.
In het donker zie je heel lichtjes een straal.

Verder erg tevreden over deze, lekker stevig en prima sterkte voor bij de sleutelbos
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pontifex schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:01:
Nou de 5mw green laser is binnen 27/6 besteld dus redelijk snel.
In het donker zie je heel lichtjes een straal.

Verder erg tevreden over deze, lekker stevig en prima sterkte voor bij de sleutelbos
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1101
Die waar je naar linkt is rood toch? Zo maar uit nieuwsgierigheid, maar wat moet je met een groene lezer aan je sleutelbos? Ze vallen minder op als rode wat meestal een nadeel is als je hem als aanwijzer gebruikt en ze zijn ook een stuk gevaarlijker voor ogen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Marzman schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:36:
[...]

Die waar je naar linkt is rood toch? Zo maar uit nieuwsgierigheid, maar wat moet je met een groene lezer aan je sleutelbos? Ze vallen minder op als rode wat meestal een nadeel is als je hem als aanwijzer gebruikt en ze zijn ook een stuk gevaarlijker voor ogen.
Maar groen is wel een stuk vetter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
hardware.tom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:46:
[...]

Maar groen is wel een stuk vetter :D
Ik heb Zaterdag een 100MW groene laser besteld :-D Vandaag is ie al verzonden. Top :D
Ben benieuwd

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
DennusB schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:47:
[...]

Ik heb Zaterdag een 100MW groene laser besteld :-D Vandaag is ie al verzonden. Top :D
Ben benieuwd
Daar moet je wel echt mee oppassen, die dingen zijn echt sterk. Eens kijken of de douane zijn werk wel goed doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
hardware.tom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:54:
[...]

Daar moet je wel echt mee oppassen, die dingen zijn echt sterk. Eens kijken of de douane zijn werk wel goed doet :P
Ja ik pas ook wel erg op. Weet hoe gevaarlijk die dingen zijn :P Wat gebeurt er eigenlijk als ze die eruit vissen bij de douane ? gewoon innemen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Voor de duidelijkheid ik heb meerde dingen binnengekregen :) de groene laser kan ik pas goed testen in het donker, wat je ziet nu alleen een groene punt.

Die kleinere dingetjes met laser en led zijn erg goed qua prijs/kwaliteit, die zijn met met ring voor bijvoorbeeld je sleutelbos. Was niet van plan zo'n 200 gram laserpen er aan te hangen ;)

Nu zelfs met daglicht is de stip tientallen meters ver te zien en dat voor een 5mw pff voorzichtig mee omgaan dus :) Wel rammelen de 2 aaa batterijtjes maar dat hoorde ik al op het DX forum. Kan je knoopcel tussen doen of alufolie.

[ Voor 25% gewijzigd door Pontifex op 07-07-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
DennusB schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:13:
[...]

Ja ik pas ook wel erg op. Weet hoe gevaarlijk die dingen zijn :P Wat gebeurt er eigenlijk als ze die eruit vissen bij de douane ? gewoon innemen?
Als ze er em tussenuit vissen word hij vernietigd, je krijgt wel een brief thuis om dat te bevestigen, misschien krij je ook nog een boete.

Correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Alleen het verkopen en het gebruiken op publieke plaatsen van klasse 3A+ lasers (in praktijk zo'n 5mw+) is verboden. Daarnaast maakt de verkoper alleen een overtreding op de warenwet en niet de wapenwet. Ook stond op mijn pakket light pen en geen laser.

Enige risico wat je loopt is denk ik dat wanneer je overlast veroorzaakt met de laserpen in het openbaar deze in beslag wordt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:36:
[...]

Gewoon voor de leuk natuurlijk ;) Zo heb ik ook een blauw/paarse laser, als er iets nutteloos is... Maar wel leuk _/-\o_

De groene laser die ik heb heeft trouwens een draaibaar "dopje" daar krijg je een lichtshowtje mee (een hele hoop draaiende puntjes), als je je kat helemaaaaal gek wil krijgen is dat top >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Pontifex schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:37:
[...]

Alleen het verkopen en het gebruiken op publieke plaatsen van klasse 3A+ lasers (in praktijk zo'n 5mw+) is verboden. Daarnaast maakt de verkoper alleen een overtreding op de warenwet en niet de wapenwet. Ook stond op mijn pakket light pen en geen laser.

Enige risico wat je loopt is denk ik dat wanneer je overlast veroorzaakt met de laserpen in het openbaar deze in beslag wordt genomen.
Als je een laser van 100mW importeert en hij word er nou net tussen uitgepikt, dan lijkt het me dat je hrm niet meer terug krijgt eb dat hij word vernietigd.

Importeren vam illegale waren is illegaal.

Jij hebt het al over het feit als je hem al binnen hebt, als je dan problemen krijgt door die laser, doe je toch echt iets fout :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

En die kosten voor het vernietigen mag je ook betalen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
dragon2 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:58:
[...]

Gewoon voor de leuk natuurlijk ;) Zo heb ik ook een blauw/paarse laser, als er iets nutteloos is... Maar wel leuk _/-\o_

De groene laser die ik heb heeft trouwens een draaibaar "dopje" daar krijg je een lichtshowtje mee (een hele hoop draaiende puntjes), als je je kat helemaaaaal gek wil krijgen is dat top >:)
Zijn niet praktisch alle pen-lasers nutteloos?

Natuurlijk, je kunt er heel mooi dingetjes mee aanwijzen, maar daar voldoet elke eenvoudig lasertje al voor. Vaak zit dat zelfs ingebouwd in afstandsbedieningen en dergelijke.

Overigens begrijp ik het wel dat ze verkocht worden hoor, ik heb ook wel eens zitten overwegen om zo'n 200mw rode laser te bestellen, maar waarom? Gewoon voor de heb.. Dan laat maar zitten.

Niet alle producten die ik van Dealextreme heb zijn even nuttig, maar achter de meeste zit toch een nuttige idealogie. Die kan ik niet echt bedenken voor zo'n dikke laser :P

Heb enkele dagen geleden ook weer een bestelling aangemaakt, zo'n foute zonnebril met spiegelcoating omdat ik sowieso een zonnebril nodig heb, coating lijkt me wel grappig maar ik twijfel over het gewenste effect. Verder nog 3 setjes van deze 18650 batterijdoosjes voor mijn 17670's welke ik nog heb liggen. Heb al 2 van deze doosjes en zowel mijn 18650's als mijn 17670's passen prima en ze zijn vrij degelijk. Ook nog doosjes voor AA batterijen, ik ben volledig over aan het schakelen op oplaadbare batterijen, maar dat is nu een bende onder elkaar, de doosjes moeten orde gaan brengen :). Als laatste een nieuwe reflector voor mijn Maglite 3D met SST-90 project. Heb al zo'n reflector liggen, maar daar heb ik de coating van gesloopt waardoor het ding waardeloos is geworden.

Nu maar weer geduldig wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Hard moeten zoeken maar hier is de link naar de concrete wetgeving met betrekking tot laserpennen: http://www.vwa.nl/onderwe...t-moeten-ondernemers-doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Gisteren is het eerste deel van mijn eerste bestelling binnengekomen en dat is me goed bevallen :)
De ring is wat aan de grote kant. Verder bevat de Guitar Hero controller erg goed!
Nu wachten op de rest, dat komt volgende week en de week daarop ergens binnnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
Zag dat ze op DX ook leuke speelgoed geweren verkopen. Alleen jammer van de wetgeving... Naja, misschien wel terecht. Maar het is gewoon een hebbeding :)

[ Voor 26% gewijzigd door Cabo op 08-07-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
Heeft iemand ooit eens een goede zaklamp aangeschaft bij DX? Ben namelijk op zoek naar 1 maar niet eentje met een schijtstraaltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Tijdje geleden deze gehaald: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4452 Je kunt hem ook zonder verlenging halen, maar met 2x AA is het al helemaal geen schijtstraaltje ;) Zonder verlengstukis deze ook al aardig fel.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Mandera schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:15:
Heeft iemand ooit eens een goede zaklamp aangeschaft bij DX? Ben namelijk op zoek naar 1 maar niet eentje met een schijtstraaltje :P
Als je toegang hebt tot SG kan je in het maglite/zaklamp forum zoeken op "dealextreme" dan kom je nog wat nuttige posts tegen. Maar het klopt inderdaad dat het aanbod dusdanig groot is dat je al snel de bomen door het bos niet meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Mandera schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:15:
Heb de volgende zaklampen van Dealextreme:
- Trustfire TR-1200 5* Cree Q5 met 3 Trustfire 2400mAh 18650's
- EastwardYJ YJ-XFP7 SSC P7 met 2 Trustfire 2400mAh 18650's
- Spiderfire 2-mode SSC P7 met 1 Trustfire 2400mAh 18650
- Tank007 TK-703 Cree Q3 met GP ReCyko+ 820mAh AAA

(bovenstaande is copy - paste uit Maglite, kloon, of anders?)

Op de Trustfire na bevallen ze allemaal goed.

De EastwardYJ is erg fel met een mooie balans tussen spread en throw. Ligt fijn in de hand, degelijk etc. Deze drijft de LED aardig tot zijn maximum, getuige het batterijverbruik. Na een kleine 2 uur is het echt tijd voor verse lading stroom. De Spiderfire is iets minder fel, hoewel hij dezelfde LED gebruikt (SSC P7). Ook minder functies.

De Spiderfire is wel erg indrukwekkend, zo'n klein lampje (iets van 13cm lang en 4cm dik aan de kop) wat zo veel licht produceert, een Magcharger is er kwa lichtopbrengst niets bij.

De Tank007 heb ik altijd bij me, super compact, handig omdat overal batterijtjes zijn te krijgen.

Als je een écht felle zaklamp wilt kun je niet om de 18650's heen. Gewoon een setje mee bestellen met een lader. Zelf gebruik ik de zwarte Trustfire 18650's met de vlam er op (sku 20392). Volgens de reviews zijn dit de beste 18650's op Dealextreme. Heb nu zelf 5 van deze setjes en ze werken allemaal prima.

Heb mijn SSC P7 lampen ook wel eens vergeleken met een SST-50 van Dealextreme, verschil is er wel, maar is echt verwaarloosbaar. Daarnaast is er ook nog de Cree MC-E, deze is zover ik weet ook aardig vergelijkbaar. Wil je iets lekker fels zonder meteen de hoofdprijs te betalen, koop dan gewoon een mooi lampje met SSC P7, Cree MC-E of SST-50 LED. Mijn ervaring met de EastwardYJ en Spiderfire is in ieder geval goed.

Edit:
NIMH batterijen zou ik in Nederland kopen als je daarvoor gaat. Dealextreme verkoopt blijkbaar toch nog aardig wat namaak batterijen. Op zich zullen die wel redelijk zijn, maar waarschijnlijk zijn het niet de nieuwere LSD cellen. Een setje Sanyo Eneloop of GP Recyko+ uit Nederland zijn dit wel.

[ Voor 7% gewijzigd door GH45T op 08-07-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Kixtart schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:20:
Tijdje geleden deze gehaald: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4452 Je kunt hem ook zonder verlenging halen, maar met 2x AA is het al helemaal geen schijtstraaltje ;) Zonder verlengstukis deze ook al aardig fel.
Deze heb ik ook. Prima lamp, soms zelfs té fel als je even iets wilt bijlichten :)

Fijne is dat ie met normale penlites werkt.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ook maar weer 2 goodies besteld :D

3 channel helicopter, ik heb al tijdje het kleine model maar ik wil toch iets grotere hebben. Samen met een PS3 keyboard converter, ben heel erg benieuwd hoe dit gaat werken na het teleurstellend resultaat van de FragFX V2.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Eind Juni twee bestellingen gedaan. De laatste bestelling is al binnen, terwijl het eerste deel een week eerder verzonden was.. Afwachten dan maar :P

Dat zaklampje ziet er goed uit ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4452 ). De volgende keer maar mee bestellen.

Iemand trouwens ervaring hiermee? : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12751

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ik heb me het schompes gezocht om iets van een losse duck head (apple achtig) of iets anders te vinden dat een C7-connector omzet in een gewone eurostekker.

Dus zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.macupgrade.be/images/duckhead.jpg

Zijn die er gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:49

Lulukai

God's gift to women

Ik heb er wel eentje over die je mag kopen, maar volgens mij zijn die bij Dealextreme ook wel goed te verkrijgen. Alleen duurt het wel drie weken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:03
Niet specifiek met die transmitter, maar wel met een algemene FM-Transmitter met USB/SD-Kaart.
Werkt perfect, heb een ingebouwde autoradio zonder usb/mp3 dus ik zocht een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Ik zoek een laptop cooler. Het liefste eentje in hoogte verstelbaar, zodat ik ten alle tijden prettig kan werken achter mijn laptop. Nu heb ik deze gezien op DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11508
Zou dat een goede keus kunnen zijn? Ik heb een 15,6 inch laptop, die gruwelijk heet word (zelfs in de winter...) Of misschien een andere oplossing? Volgens HP is het geen accu probleem (die word ook niet heet). Puur de kant van mijn cooler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Enkele weken had ik 2 2,5" hd-cases besteld, die ook gewoon netjes toegekomen zijn.
Nu zat er vandaag een DX-pakje in de post, hoewel mijn huidige bestellingen nog lang niet hier konden zijn.

Blijkt het nog een hd-case te zijn. Waarom ze me die opgestuurd hebben, geen idee, maar zo'n cadeautjes zijn altijd welkom natuurlijk. :P
(Alleen jammer dat het een PATA was ipv SATA :N )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Negatieve ervaring van mijn kant. Had een bestelling geplaatst van een hoop losse dingetjes, inclusief zo'n fout Tokyo Flash-ripoff horloge. De zending is in 4 losse envelops opgestuurd. Na de laatste envelop viel me op dat ik het horloge nog niet had, en toen ben ik maar eens gaan mailen.

Helaas moest ik de shipping strookjes van de 4 zendingen inscannen en opsturen, en die had ik al weggegooid. Zonder dat geen hulp, dus die is 'verloren' gegaan.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandien schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:58:
Ik zoek een laptop cooler. Het liefste eentje in hoogte verstelbaar, zodat ik ten alle tijden prettig kan werken achter mijn laptop. Nu heb ik deze gezien op DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11508
Zou dat een goede keus kunnen zijn? Ik heb een 15,6 inch laptop, die gruwelijk heet word (zelfs in de winter...) Of misschien een andere oplossing? Volgens HP is het geen accu probleem (die word ook niet heet). Puur de kant van mijn cooler.
dat is geen notebook cooler, maar een stand.

of dat ook echt werkt (ik betwijfel het) kan je uittesten door wat troep onder je rubberen voetjes te zetten, prop onder beide achtervoetjes een boek ofzo en kijk hoe het werkt. (waarschijnlijk slecht)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_11508_2.jpg
Hier is het aardig te zien hoe het werkt, het heeft wel nut, maar of het veel is..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Ja dat weet ik dus ook niet... Werk nu inderdaad steeds met een boek of andere dingen achter onder mijn laptop. Het werkt, maar niet afdoende... Daarom zocht ik naar iets anders. Zou alleen niet weten wat. Mijn eerdere laptop werd namelijk niet zo heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

undervolten die bak.
http://cpu.rightmark.org/products/rmclock.shtml
werkt alleen voor processoren jonger dan 2009 helaas.
SinergyX schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 23:32:
http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_11508_2.jpg
Hier is het aardig te zien hoe het werkt, het heeft wel nut, maar of het veel is..
moah, ik kan ook een stukje plastic in elkaar gooien met wat pijljtes erbij die van kleur veranderen, en dan is het opeens een "cooler"...

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
brama schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 23:05:
Negatieve ervaring van mijn kant. Had een bestelling geplaatst van een hoop losse dingetjes, inclusief zo'n fout Tokyo Flash-ripoff horloge. De zending is in 4 losse envelops opgestuurd. Na de laatste envelop viel me op dat ik het horloge nog niet had, en toen ben ik maar eens gaan mailen.

Helaas moest ik de shipping strookjes van de 4 zendingen inscannen en opsturen, en die had ik al weggegooid. Zonder dat geen hulp, dus die is 'verloren' gegaan.
Niks van aantrekken, gewoon op aandringen.
Ik had bij mijn voorlaatste bestelling 3x Solar Powered Flip Flap Flower Plant besteld.
Bestelling was toegekomen, vrouw had uitgepakt en verpakking weggooid, bleek er maar 1 zo'n bloem bij te zitten.

Bij het aanmaken van het ticket heb ik bij de verschillende verplichte foto's (goederen, verpakking, ... ) steeds één en dezelfde foto gewoon van die enkele bloem bijgevoegd, aangezien ik niks anders kon tonen.
Dag erna mailtje terug gekregen: "we so sorry, we send you 2 other flower as soon as possible!"

Die zijn nu dus een weekje onderweg, hoop ze volgende week te hebben. :)

Dus, terugmailen dat je niet akkoord bent!

Moet wel zeggen dat ik met 50+ bestellingen al een redelijk vaste klant ben, waar ze misschien wat meer moeite zullen voor doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:36
Gisteren deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1253 binnengekregen. 10 lampjes voor weinig, en een bak licht dat die miniatuurtjes geven! Ben er al de nodige kwijt geraakt doordat mijn vrouw ze ook erg leuk vindt en er aan elke sleutelbos 1 wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 23:51:
moah, ik kan ook een stukje plastic in elkaar gooien met wat pijljtes erbij die van kleur veranderen, en dan is het opeens een "cooler"...
Zo simpel kan het ja :) Hij doet wat er staat, het is een standaard en hij maakt de laptop koeler.

En ik bewaar altijd mijn strookjes, het is per saldo toch soort van bewijs. Heb er 2x eentje moeten inscannen, had een berg aantstekers besteld waar ik er nog wat van miste.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Hmm bedankt voor de reacties. Ik hou het denk ik dan gewoon op de losse voorwerpen om mij heen. Werkt nu ook aardig. Zal nog wel eens verder zoeken. Ben wel benieuwd wanneer deel 2 en 3 van mijn bestelling binnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Sandien schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 10:04:
Hmm bedankt voor de reacties. Ik hou het denk ik dan gewoon op de losse voorwerpen om mij heen. Werkt nu ook aardig. Zal nog wel eens verder zoeken. Ben wel benieuwd wanneer deel 2 en 3 van mijn bestelling binnen komen...
Is zoiets niets? http://focalprice.com/CX0...ok_Cooling_Pad_Green.html

Vandaag mijn overige bestelling ontvangen! Alleen nog wachten op mijn focalprice bestelling. Na mijn vakantie maar weer wat hebbedingen bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Yrck schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:58:
[...]

Is zoiets niets? http://focalprice.com/CX0...ok_Cooling_Pad_Green.html

Vandaag mijn overige bestelling ontvangen! Alleen nog wachten op mijn focalprice bestelling. Na mijn vakantie maar weer wat hebbedingen bestellen :+
Die is inderdaad wel gaaf :D. Ga eens denken of ik dat ga bestellen. Ik heb nog nooit bij focalprice besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
Hoe grappig is dat LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Sandien schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 22:38:
[...]

Die is inderdaad wel gaaf :D. Ga eens denken of ik dat ga bestellen. Ik heb nog nooit bij focalprice besteld...
Heb er paar weken terug ook voor het eerst besteld twv ongeveer 5 euro, als dit bevalt en goed aankomt ga ik er meer bestellen, veel leuke dingen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:03
Ik walg van al die kastjes bij m'n tv.
Koop je een mooie platte tv & Meubel, moet je het deurtje open zetten als je een van je apparaten wilt gebruiken (home-cinema/hdd recorder/decoder).
Kreeg vandaag deze "aanbieding" permail: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=045343
Weet niemand of ergens in hong-kong een soortgelijk kastje te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
SinergyX schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:16:
[...]

Zo simpel kan het ja :) Hij doet wat er staat, het is een standaard en hij maakt de laptop koeler.
As seen on TV!!! 8)7

---------------

Pagina: 1 ... 5 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen