Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.372 views

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18
Jaa, maar die's 22€! :P

Ik heb er maar besteld met 3 kabels, doe ik de audio wel via aparte cinchen.
Het is nu toch al een spaghetti achter de tv :+

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Compizfox schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:23:
[...]

Ik heb al gehoord in dit topic dat je dat kleine deel van het bedrag als credit niet moet accepteren, omdat ze dat altijd als eerste proberen.

Een filmpje maken ga ik doen.
Ja, maar dat gaat om DOA's waar mensen niet zelf al aan hebben zitten werken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
Marzman schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:53:
[...]

Ik zou er ook niet bijvertellen dat je er zelf aan hebt zitten prutsen. Tenzij heel duidelijk zichtbaar natuurlijk.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-10 10:56
Dima_2005 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:12:
Zelfs als je het moet terugsturen, als het tot 500gr is (weet nl. niet hoeveel dat ding weegt incl accessoires en doos), dan kost het je 10.45.
Anders tot 2kg: 19.95
Prijzen van TNT
ow ik las net bij Tnt 1 doos tot 1 kg 18 euro
ik had ook een rma aangemeld en ze willen dat ik het opstuur item koste me 16 dollar..
heb ze maar gemaild wat doen als ik het opstuur kost het nog meer.
afwachten maar.
klachten afhandeling gaat wel raar, ik zie al dat het defect was en dan moet ik eerst in forum kijken of daar oplossing staat waarna ik zeg nee staat niet in forum maar het is stuk, mailen ze ineens dat ik het maar moet opsturen....

en alweer bericht terug
We would cover the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value;

If you don't want to ship it back to us,how about we offer you $7 store credit as solution ?

Best regards,
lina

nouja ben er eigenlijk een beetje zat van, 35% terug sturen kost me een keer zoveel.
verlies van 9 euro dus...

[ Voor 18% gewijzigd door leosand op 26-08-2010 12:01 ]

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:17
leosand schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

ow ik las net bij Tnt 1 doos tot 1 kg 18 euro
ik had ook een rma aangemeld en ze willen dat ik het opstuur item koste me 16 dollar..
heb ze maar gemaild wat doen als ik het opstuur kost het nog meer.
afwachten maar.
klachten afhandeling gaat wel raar, ik zie al dat het defect was en dan moet ik eerst in forum kijken of daar oplossing staat waarna ik zeg nee staat niet in forum maar het is stuk, mailen ze ineens dat ik het maar moet opsturen....
http://www.tntpost.nl/voo...ernationaal-pakket-basis/ tabje wat kost het.

Zie JackPoint in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2" over het terug sturen. Als je item 16 dollar is hoef je hem dus niet terug te sturen.

Klachten afhandeling werkt op basis van wat standaard mails. Die moet je eerst krijgen voor dat ze je klacht echt gaan lezen. Nooit bij een helpdesk gewerkt? >:)

• leosand
JackPoint schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:59:
[...]

http://www.tntpost.nl/voo...ernationaal-pakket-basis/ tabje wat kost het.

Zie JackPoint in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2" over het terug sturen. Als je item 16 dollar is hoef je hem dus niet terug te sturen.

Klachten afhandeling werkt op basis van wat standaard mails. Die moet je eerst krijgen voor dat ze je klacht echt gaan lezen. Nooit bij een helpdesk gewerkt? >:)
hahaha dat wel maar niet op een klachten afdeling,,,,,
heb ze maar gemaild dat ik enorme verliezen heb.... (9 dollar) en dat ik een nieuwe wil of een gelijksoortige
afwahten maar weer

[ Voor 8% gewijzigd door leosand op 26-08-2010 12:09 ]

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mandera schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:17:
[...]

Ik zou er ook niet bijvertellen dat je er zelf aan hebt zitten prutsen. Tenzij heel duidelijk zichtbaar natuurlijk.
Nope, is niet duidelijk, behalve dan dat er aan de onderkant een stikker zit die nu een beetje kapot is. Maar dat was dat eigenlijk ook al een beetje voordat ik er mee heb lopen prutsen, die stikker gaat gewoon in je broekzak kapot.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Mandera
Compizfox schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:28:
[...]

Nope, is niet duidelijk, behalve dan dat er aan de onderkant een stikker zit die nu een beetje kapot is. Maar dat was dat eigenlijk ook al een beetje voordat ik er mee heb lopen prutsen, die stikker gaat gewoon in je broekzak kapot.
Dan moet je gewoon doen alsof je stom bent en nergens aan hebt gezeten haha :)

Ben net even bezig geweest met mn WandTV ontvangst. Het blijft echt raar dat ik Belgische FTA zenders prima ontvang hier maar Nederland 1 t/m 3 zijn nergens te bekennen! Wil iemand eens de frequenties geven van NL 1 2 en 3? :(

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:36

Dima_2005

T.net-verslaafde

Mandera schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:59:
[...]

Dan moet je gewoon doen alsof je stom bent en nergens aan hebt gezeten haha :)

Ben net even bezig geweest met mn WandTV ontvangst. Het blijft echt raar dat ik Belgische FTA zenders prima ontvang hier maar Nederland 1 t/m 3 zijn nergens te bekennen! Wil iemand eens de frequenties geven van NL 1 2 en 3? :(
Hangt af van je regio...
http://www.radio-tv-nederland.nl/dvbt/digitenne-kpntv.html
Wikipedia: DVB-T-frequenties

En of het signaal sterk genoeg is.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10 20:46
Waarom is het zendvermogen zo verschillend overal?

Met mijn DVB-T heb ik hier ook nooit bereik, maar richting Utrecht wel weer.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ramon 73 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:51:
[...]

Een tamelijk gedrocht, if I may say so. En van de handsfree BT oplossingen van DX vind ik geen positieve reviews. Ben héél benieuwd of dit gaat bevallen.
Even update :)

Vandaag binnen gekregen en even snel getest (ook mijn Playseat is binnen :P). En ik moet eerlijk zijn, dit is nog best een behoorlijk ding ook. Geen cheap ass doosje, maar zeer netjes, mooie mat-zwarte afwerking en pairen met mijn HD2 gaat nagenoeg direct. Ook audio aansturen zonder problemen, geluidskwaliteit van het bellen is ook zeer netjes.

Ik zal later een grotere review schrijven, als ik hem aardig heb getest. Vooralsnog, voor die 50 dollar, zeer onder de indruk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Playseat? Ook van DX? :P
RedHat schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:07:
Waarom is het zendvermogen zo verschillend overal?

Met mijn DVB-T heb ik hier ook nooit bereik, maar richting Utrecht wel weer.
Omdat je niet overal op dezelfde afstand van de mast zit?

[ Voor 86% gewijzigd door Marzman op 26-08-2010 18:29 ]

/▌

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

SinergyX schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:26:
[...]
(ook mijn Playseat is binnen :P)
Linkje? Of komt die niet van DX?

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hehe, playseat komt niet van DX :+ (maar die kwam ook vandaag binnen, iets hoger 'WOOOOOO' gehalte dus die kreeg even prioriteit).

[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2010 18:38 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mandera
Oorzaak gevonden, Digitenne heeft geen dekking hier :(

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:03
Marzman schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:53:
[...]

Ik zeg dat er juist nog wel eens bij, om aan te geven dat ik ter goeder trouw ben, en met een foto van de inside kan je soms beter aantonen dat iets gewoon stuk/gebroken/niet repareerbaar is.

Hoe vaak je in de forums niet leest dat je even de soldeerpuntjes na moet solderen. En inderdaad, dat is vaak de oplossing, want solderen met RoHS spul kunnen ze niet zo goed daar....

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zit even bij wat tablets te kijken maar ze geven meestal wel 12 maanden fabrieksgarantie. Wel letten ze op zichtbare schade, als die er niet is zullen ze het wel doorsturen naar de fabrikant.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
BeF-Bacchus schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 07:44:
[...]

Volgens mij heb ik bij Conrad weleens een vijfkanaals componentkabel gezien.
Kabeltje.com is ook wel handig voor allerlei kabels :+
[EDIT: geen 5-kanaals...]

Levertijden van DX zijn net zoals bij veel van dat soort shops gewoon all-over-the-place. Gewoon geluk hebben als het snel is, ik reken standaard op een week of 3. Ik heb pakketjes gehad waar ik meer dan 4 weken op heb moeten wachten, en deze week nog een pakketje binnengekregen dat ik vorige week had besteld. Het werkt allemaal ook nog eens perfect voor de verandering! Maar dat mag ook wel voor die 40 euro die ik heb uitgegeven haha... Dit zat erin:

WiFi USB stick
Bluetooth stick
Batterijlader
Keukentimer
Keukenweegschaal
en een of ander odor remover geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-08 09:29
Toch wel goede service bij DX!
Had ze gevraagd of ze voor een bestelling die 'Temporarily out of stock' was, ze mijn geld wilden terug storten. Krijg ik dit antwoord:

Dear Sandra,

Really apologies for this long delay shippment.

We have cancelled the unshipped item sku7109 and sku40680, and refund $21.00 is now being processed for you that you will receive it via paypal within 1-7 working days.

Please feel free to contact us again if you have any further questions later.

Have a nice day.

Best regards
lucia

Vond ik toch wel netjes :D Met twee dagen antwoord. Valt in elk geval mee te leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:40
henkdetrucker schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 03:48:
[...]

Kabeltje.com is ook wel handig voor allerlei kabels :+
[EDIT: geen 5-kanaals...]

Levertijden van DX zijn net zoals bij veel van dat soort shops gewoon all-over-the-place. Gewoon geluk hebben als het snel is, ik reken standaard op een week of 3. Ik heb pakketjes gehad waar ik meer dan 4 weken op heb moeten wachten, en deze week nog een pakketje binnengekregen dat ik vorige week had besteld. Het werkt allemaal ook nog eens perfect voor de verandering! Maar dat mag ook wel voor die 40 euro die ik heb uitgegeven haha... Dit zat erin:

WiFi USB stick
Bluetooth stick
Batterijlader
Keukentimer
Keukenweegschaal
en een of ander odor remover geval.
Die odor removel :o . Perfect Sinterklaaskadootje.

offtopic:
De pepernoten zijn weer in het land dus sint kadootjes kopen mag ook wel weer denk ik ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 27-08-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
leosand schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

en alweer bericht terug
We would cover the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value;

If you don't want to ship it back to us,how about we offer you $7 store credit as solution ?

Best regards,
lina

nouja ben er eigenlijk een beetje zat van, 35% terug sturen kost me een keer zoveel.
verlies van 9 euro dus...
nou weer een mail binnen als ik 5 dollar betaal krijg ik het zelfde item opnieuw opgestuurd. :X
vind de klachten afhandeling toch niet zo best, heen en weer mailen en dan nog niet schadeloos gesteld worden voor iets wat meteen defect is....

ik heb maar een store credit aangevraagt, bestel nu alleen nog maar kleine dingen bij ze...

[ Voor 4% gewijzigd door leosand op 27-08-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:07
Mistraller schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:50:
[...]
Hoe vaak je in de forums niet leest dat je even de soldeerpuntjes na moet solderen. En inderdaad, dat is vaak de oplossing, want solderen met RoHS spul kunnen ze niet zo goed daar....
LF solderen kunnen ze daar juist VEEL beter dan hier, althans, er is veel meer ervaring omdat ze in Japan/China al zo'n 10jaar geleden overgingen op LF. Wel waar: LF heeft meer aandacht nodig dan LH, dus als je minder zorgvuldig bent dan heb je met loodvrij sneller slechte solderingen. Niet regionaal gebaseerd, maar kostprijs/productiehoeveelheid gebaseerd. Er moet veel gemaakt worden in weinig tijd en dat beïnvloedt de kwaliteit. Maar LF solderen kunnen ze daar heel goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
Ramon 73 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:45:
[...]

LF solderen kunnen ze daar juist VEEL beter dan hier, althans, er is veel meer ervaring omdat ze in Japan/China al zo'n 10jaar geleden overgingen op LF. Wel waar: LF heeft meer aandacht nodig dan LH, dus als je minder zorgvuldig bent dan heb je met loodvrij sneller slechte solderingen. Niet regionaal gebaseerd, maar kostprijs/productiehoeveelheid gebaseerd. Er moet veel gemaakt worden in weinig tijd en dat beïnvloedt de kwaliteit. Maar LF solderen kunnen ze daar heel goed hoor :)
Dit kan niet waar zijn, de postbode stond net voor de deur. Mijn pakketje was de avond van 25 augustus verzonden en ik heb hem nu net binnen, dat is in 2 dagen!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
hardware.tom schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:48:
[...]

Dit kan niet waar zijn, de postbode stond net voor de deur. Mijn pakketje was de avond van 25 augustus verzonden en ik heb hem nu net binnen, dat is in 2 dagen!!!!! _/-\o_
Zo, dat is lekker snel! Ik wacht nog steeds op pakketjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. ik vind het al netjes dat zij geen verzend kosten vragen.
2. Ze versturen vanuit Azie, en tja als je pech hebt en je moet iets terug sturen zitten daar kosten aan vast. Als zij van alle prul dingen de helft terug krijgen en ze moeten ook nog eens de kosten op zich nemen, dan blijft er weinig over van dat bedrijf.

ik heb soms ook miskopen daar, maar voordat geld ga ik niet moeilijk doen + ik weet dat het allemaal elcheapo namaak is dus ik ga er niet vanuit dat ik super kwaliteit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
... ik merk dat dat soort berichtjes van hele snelle leveringen lichte jaloezie in me opwekken... het gaat de verkeerde kant uit met die chinese rommelmarktverslaving van mij... elke dag new arrivals kijken en nu zag ik weer een mooie rumblecontroller, draadloos voor de pc voor 11 euro... mijn paypal jeukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:09:
1. ik vind het al netjes dat zij geen verzend kosten vragen.
2. Ze versturen vanuit Azie, en tja als je pech hebt en je moet iets terug sturen zitten daar kosten aan vast. Als zij van alle prul dingen de helft terug krijgen en ze moeten ook nog eens de kosten op zich nemen, dan blijft er weinig over van dat bedrijf.

ik heb soms ook miskopen daar, maar voordat geld ga ik niet moeilijk doen + ik weet dat het allemaal elcheapo namaak is dus ik ga er niet vanuit dat ik super kwaliteit krijg.
Maar toch mag je verwachten van een duur product dat deze heel aankomt. Hun verkopen het, dus dan wil ik het wel werkend thuis ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
  • Laatst online: 30-08 09:29
Tjark schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:28:
[...]

Nou, succes met die Wii gun, bij mij:

[...]
Bij mij is de Wii gun inmiddels verzonden, heb jij hem nog steeds niet? Hebben we het wel allebei over de Resident Evil versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:03
Ramon 73 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:45:
[...]

Tja, niet met een aantal producten die ik onlangs weer onder de bout had liggen. Waren nota bene de 220v aansluitingen van een acculader die halfjes cq niet vast zaten. Gewoon haastwerk, niet genoeg laten afkoelen of niet heet genoeg gemaakt.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Deze oordopjes net binnen gehad:
http://www.pandawill.com/...arphone-black_p35148.html

Damn, wat een mooie oordopjes!!! Design is echt het mooiste wat ik ooit heb gezien. Van de jack tot de earbuds.
Ook de verpakking is zeer mooi gemaakt.

Kan bijna niet geloven dat dit namaak is. Heb genoeg namaakspul in mijn handen gehad. Maar dit is dan wel echt de beste namaak die ik ooit heb gezien.

Zou mij niet verbazen als dit gewoon uit dezelfde fabriek komt. Ik denk werkelijk dat dit echte zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door DNA_Saint op 28-08-2010 15:18 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Yes, me mes is binnen ... http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9199
15e besteld, 28ste binnen. Valt me opzich niks tegen, het mes ziet er ook goed uit zeker voor die prijs inclusief hoesje. Dit was me 40ste bestelling bij DX en ook zeker niet mijn laatste. Ik ben niet iemand die dingen gaat zoeken om te kopen maar als ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst even op DX.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 21:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

DNA_Saint schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:16:

Damn, wat een mooie oordopjes!!! Design is echt het mooiste wat ik ooit heb gezien. Van de jack tot de earbuds.

Kan bijna niet geloven dat dit namaak is. Heb genoeg namaakspul in mijn handen gehad. Maar dit is dan wel echt de beste namaak die ik ooit heb gezien.

Zou mij niet verbazen als dit gewoon uit dezelfde fabriek komt. Ik denk werkelijk dat dit echte zijn.
En heeft dat iets met DealExtreme te maken... ?
Wel mooie oortjes :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Mavamaarten schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
En heeft dat iets met DealExtreme te maken... ?
Wel mooie oortjes :)
Dit is niet meer het DealExtreme topic maar het 'Chinese Import'-Topic ;)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
NeoMe schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:33:
[...]

Dit is niet meer het DealExtreme topic maar het 'Chinese Import'-Topic ;)
Nog niet, maar dit geeft wel een goed beeld over de goeie webshops. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Als we nou van elke chinese/koreaanse/cheapass webshop een kleine samenvatting maken voor de startpost van het Chinese importtopic.

Zoiets:
Dealextreme:
+ goedkoop
+ veel reviews
+ voor korting sparen
- onduidelijke levertermijn
- lange levertermijn
- aftersales suck

Focalprice:
+ goedkoop
+ voor korting sparen
- brakke website
- snel shippen
- versturen 10 mails per wijziging in shipment

Met andere websites nog geen ervaring, maar jullie vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Probleem daar zit al meteen, iedereen heeft bijna andere ervaring met DealExtreme bijvoorbeeld. Het is maar net wat je koopt, ze hebben bizar aanbod dat bijna vol elk product an sich wel zoiets kan worden neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
We zijn bezig om een nieuw topic te maken. Deze zal meer algemeen worden!

1e FocalPrice bestelling binnen! 20e besteld, net gebracht! _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Yrck op 28-08-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Mar2zz schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:27:
Als we nou van elke chinese/koreaanse/cheapass webshop een kleine samenvatting maken voor de startpost van het Chinese importtopic.

Zoiets:
Dealextreme:
+ goedkoop
+ veel reviews
+ voor korting sparen
- onduidelijke levertermijn
- lange levertermijn
- aftersales suck

Focalprice:
+ goedkoop
+ voor korting sparen
- brakke website
- snel shippen
- versturen 10 mails per wijziging in shipment

Met andere websites nog geen ervaring, maar jullie vast wel.
Ik vind de site van dealextreme brakker hoor :P, ook geen last gehad van die mails. en snel shippen lijkt me een plus-punt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

daarnaast vind ik de after sales van DX juist wel heel erg goed.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

DNA_Saint schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:54:
Ik heb één keer een horloge besteld, deze was niet leverbaar en ze hadden netjes mijn geld teruggestort aan de hand van mijn e-mail.

Ja, ze mailen soms in brak engels...maargoed als je zelf geen engels kunt dan haal je het door google translate en dan een de scherpe randjes eraf halen en klaar :)

[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 28-08-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• humolezer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 11:25

Is de geluidskwaliteit dan ook zo goed als de echte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-10 00:56
Waarom hebben die DX mensen eigenlijk allemaal Engelse namen? (Angela, Alvin, Anna, Betty, Bonnie) Misschien is dat gebruikelijk in Hong-Kong?

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69

Voor die prijs mag je al iets verwachten. Hoewel 21$ nog steeds niet veel is natuurlijk, maar het is wel een veelvoud van de oordoppen die je bij DX kan vinden.
Net zoals deze: http://www.pandawill.com/...adphone-black_p35154.html
175$ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:03

edit: Thanks for your review. Genuine is not as same as original, it is made by original part and with new package.But its quality is good .

[ Voor 11% gewijzigd door bastian433 op 28-08-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
DNA_Saint schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:54:
eum ik niet meer

ik heb 7 dollar terug gekregen van een uitgave van 16 dollar die defect is.
nu moet ik eerst iets nieuws bestellen en betalen dan hun mailen met oude order nummer voor de 7 dollar te goed op nieuwe order :S

ik vind dit niet heel goed hoor. ik zou zeggen gooi er een credit in, of maak het over....
neen helaas ik ben ff genezen van DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Puch-Maxi schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:01:
[...]
Waarom hebben die DX mensen eigenlijk allemaal Engelse namen? (Angela, Alvin, Anna, Betty, Bonnie) Misschien is dat gebruikelijk in Hong-Kong?
Dat verkoopt beter. Ook als mensen bellen gebruiken ze vaak Westerse namen, doen ze in India ook.
hardware.tom schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:48:
[...]

Ik baalde al omdat ik had verwacht in hetzelfde vliegtuig te moeten hebben gezeten maar geen pakje had ontvangen. Tot ik vandaag in de brievenbus keek, schijnbaar passen laptopadapters ook in een bubletjesenvelop (nog een kleine envelop ook, het was echt supercompact :p )

Werkt perfect verder en het adapter is ook veel compacter als het kapotte originele adapter.

[ Voor 47% gewijzigd door Marzman op 29-08-2010 11:20 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Marzman schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:18:
[...]

Dat verkoopt beter. Ook als mensen bellen gebruiken ze vaak Westerse namen, doen ze in India ook.

[...]

Ik baalde al omdat ik had verwacht in hetzelfde vliegtuig te moeten hebben gezeten maar geen pakje had ontvangen. Tot ik vandaag in de brievenbus keek, schijnbaar passen laptopadapters ook in een bubletjesenvelop (nog een kleine envelop ook, het was echt supercompact :p )

Werkt perfect verder en het adapter is ook veel compacter als het kapotte originele adapter.
Ik snap het soms ook niet meer, sommige pakketjes gaan bij mij door de brievenbus en sommige moet ik voor tekenen. Terwijl dit pakketje makkelijk door de brievenbus had gekund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

humolezer schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:21:
[...]

Is de geluidskwaliteit dan ook zo goed als de echte?
Geluidskwaliteit vind ik net zo goed als mijn senheissers.
Puch-Maxi schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:01:
[...]
Vele mensen in Hong Kong hebben Engelse namen. Dat je in Hong Kong woont, betekend niet dat je alleen maar een Chinese naam hebt ;)

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

DNA_Saint schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:28:
[...]
Vele mensen in Hong Kong hebben Engelse namen. Dat je in Hong Kong woont, betekend niet dat je alleen maar een Chinese naam hebt ;)
Die zullen er best veel zijn, maar er zijn er nog meer met Chinese namen en dan is het vreemd dat er bij DX alleen mensen met engelse namen werken. Volgens mij is het puur omdat ze zich richten op de export naar europa en de VS en wij deze namen wel kunnen onthouden als er iets is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-10 19:28

SaN

Ik heb ze net ook besteld, ben erg benieuwd. Hoe lang deden ze er bij jou over om op de deurmat terecht te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

20 aug besteld. 28e binnen.

zelfs 6% korting gehad :p
$1,30. Maar goed. het blijft korting :D

[ Voor 56% gewijzigd door DNA_Saint op 29-08-2010 23:27 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Marzman schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:42:
[...]

Die zullen er best veel zijn, maar er zijn er nog meer met Chinese namen en dan is het vreemd dat er bij DX alleen mensen met engelse namen werken. Volgens mij is het puur omdat ze zich richten op de export naar europa en de VS en wij deze namen wel kunnen onthouden als er iets is.
Ja klopt, op mijn werk doen wij nog wel eens zaken met bedrijven uit China en daar hebben ze bijvoorbeeld ook allemaal een e-mailadres als 1@company.com (of zelfs 1.company@hotmail/gmail/iets.com) anders is het internationaal e-mailen niet te doen (Ik spreek goed engels maar een chinees die zijn naam spelt gaat nog wel eens fout;))

[Over Deal Extreme]

Mijn ervaringen met Deal Extreme zijn tot nu toe zeer goed, 3 keer wat besteld:
1 Cellphone houder voor in de auto
2 Batterijen voor Nokia N900
1 PS3 controller replica (voor aan de pc;) om normaal FIFA te kunnen spelen)

Eigenlijk is de kwaliteit van alle producten prima en de levertijd altijd binnen de beloofde 3 weken gebleven. Op het begin had ik er wel een hard hoofd voor omdat je zoveel krijgt voor zo weinig geld, maar sinds de eerste bestelling me beviel bestel ik dus vaker.

Het lijkt me ook een ideale website voor surprises of andere ongein cadeautjes maar je moet het wel op tijd weten anders krijg je alles veel te laat binnen;)

[ Voor 31% gewijzigd door Afvalzak op 29-08-2010 23:38 . Reden: Toevoeging over Deal Extreme ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-10 19:28

SaN

DNA_Saint schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:26:
20 aug besteld. 28e binnen.

zelfs 6% korting gehad :p
$1,30. Maar goed. het blijft korting :D
Dat is netjes. Ik heb ook nog korting gekregen met een coupon code :P

[ Voor 6% gewijzigd door SaN op 29-08-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
Kent iemand hier toevallig ook de site www.brandaol.com? Ze verkopen er allerlei soorten merk kleding en dergelijke voor een zacht prijsje. Ik wil samen met een maat New Era petten en misschien een paar riemen van D&G kopen, maar ik heb eigenlijk geen zin om voor 60 euro opgelicht te worden. Het ziet er net zo uit als Dealextreme en co., maar ik kan er verder helemaal niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Laatst online: 24-10 09:53
vermijden die handel

Is zelfs geen fake, je zult gewoon niets krijgen

betaling enkel mogelijk met WU, MG en overschrijving. Geen kans dus om je geld terug te recupereren.

[ Voor 54% gewijzigd door Bumba007 op 30-08-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dan wel groot een Paypal verified logo erop :P Zelfs als het 'echt' zou zijn, heb je 99% kans dat douane er ook nog wat euro's bovenop gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:42:
[...]

Nee hoor, in Hong Kong krijg je bijna altijd een Engelse naam op school.

Anyway, ik woon in HK en heb eens een lasertje besteld bij DE en duidelijk aangegeven dat het in HK moet worden afgeleverd. En ja hoor, pakketje kwijt op het vliegveld, wilden ze het alsnog via airmail van HK naar HK sturen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:23
hardware.tom schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:08:
[...]

Ik snap het soms ook niet meer, sommige pakketjes gaan bij mij door de brievenbus en sommige moet ik voor tekenen. Terwijl dit pakketje makkelijk door de brievenbus had gekund
Ik heb tot nu toe voor elk DX envelopje moeten tekenen. Misschien had je postbode geen zin om opnieuw langs tekomen? Er zit ook altijd zo'n 3S sticker op.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zijn er twee mogelijkheden of hun ouders hebben hen een Chinese naam en Engelse naam gegeven of ze hebben een Chinese naam en gebruiken een zelfverzonnen Engelse naam.

Ik heb trouwens nog nooit voor een DX-pakket moeten tekenen, maar ik bestel altijd kleine dingetjes.

Voor diegene die reisadapter nodig hebben is dit trouwens een aanrader.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1088
Vorige jaar kostte deze trouwens maar 3,89 dus de prijzen lijken omhoog te gaan. Terwijl de Euro ook nog eens veel slechter staat

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb twee goedkope in-ear koptelefoons besteld. DX is echt ideaal voor die dingen want het is voor in de sportschool en die dingen gaan toch altijd zo kapot omdat het los in mijn sporttas zit. Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Hm, mijn bestelling die de 24e verzonden was valt net op de deurmat, terwijl 2 bestellingen die beide op de 19e verzonden waren nog niet binnen zijn..

Is trouwens wel de snelste verzending tot nu toe; 6 dagen maar! :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Yrck op 30-08-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Laatst online: 24-10 09:53
Dacht dat als de bestellingen hoger zijn als 22$ fzo, dat deze dan sowieso aangetekend verzonden worden daar dus dan moet je altijd tekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:49

-tom-562

Oliesjeik

Hoe is de afwerking van die dingen? Ik heb de echte Beat koptelefoons al eens geprobeerd, en daar zat ik bizar goed geluid in, en de afwerking was super. Mss dat ik anders ook zo'n setje ga bestellen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zoek eigenlijk een koptelefoon die goedkoop is en redelijk je oren afsluit omdat in de sportschool de muziek altijd vrij hard staat.

Ik hoop dat deze er aan voldoen, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21537 , ze zijn in ieder geval goedkoop en hebben goede reviews.
Bumba007 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:09:
Dacht dat als de bestellingen hoger zijn als 22$ fzo, dat deze dan sowieso aangetekend verzonden worden daar dus dan moet je altijd tekenen
Je bedoelt 22 euro? Dat is de prijs waarbij de duane extra kosten gaat rekenen, DX doet daar verder weinig mee. Pakketjes uit het buitenland zijn volgens mij altijd aangetekend en enveloppen niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 30-08-2010 21:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Marzman schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:56:
Ik zoek eigenlijk een koptelefoon die goedkoop is en redelijk je oren afsluit omdat in de sportschool de muziek altijd vrij hard staat.

Ik hoop dat deze er aan voldoen, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21537 , ze zijn in ieder geval goedkoop en hebben goede reviews.

Je bedoelt 22 euro? Dat is de prijs waarbij de duane extra kosten gaat rekenen, DX doet daar verder weinig mee. Pakketjes uit het buitenland zijn volgens mij altijd aangetekend en enveloppen niet.
heb ook al pakketjes ontvangen, ook van producten +22euro, maar nooit aangetekend ontvangen of iets met de .duane
Sanction schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:24:
Nee hoor, in Hong Kong krijg je bijna altijd een Engelse naam op school.

Anyway, ik woon in HK en heb eens een lasertje besteld bij DE en duidelijk aangegeven dat het in HK moet worden afgeleverd. En ja hoor, pakketje kwijt op het vliegveld, wilden ze het alsnog via airmail van HK naar HK sturen. :F
waarom dan ook via DE bestellen? wij betalen hier nog 2x de chineeseprijs, en 't dan nog cheap (hoe dat met verzenden kan snap ik nog steeds niet). maar kun je dan niet beter lokaal kopen?

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 30-08-2010 21:20 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

DX zet er ook altijd een lagere prijs op in HK dollars. Dus als de duane het pakje dicht laat hoef je ook niks te betalen. Mijn laatste duurdere aankoop was iets van 42 euro waar hun omgerekend 9 euro van hadden gemaakt op de duanestempel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Laatst online: 21:06
DX gebruikt overigens gewoon USD (amerikaanse dollars)

Ik heb ook iets bestelt van totaal 15 euro. Eens zien hoe lang hij nog op "packaging" blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

-tom-562 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:51:
[...]

Hoe is de afwerking van die dingen? Ik heb de echte Beat koptelefoons al eens geprobeerd, en daar zat ik bizar goed geluid in, en de afwerking was super. Mss dat ik anders ook zo'n setje ga bestellen
ik heb niet de koptelefoon he. Heb de oordopjes. Vond koptelefoon wel erg duur.
Maar de afwerking van oordopjes zijn echt fenomenaal. Van de doos tot de accessoires.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
DNA_Saint schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 03:40:
[...]

ik heb niet de koptelefoon he. Heb de oordopjes. Vond koptelefoon wel erg duur.
Maar de afwerking van oordopjes zijn echt fenomenaal. Van de doos tot de accessoires.
Hoe is de geluidskwaliteit? Zit er veel bass in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:32
Kleine vraag (aangezien we hier toch al over meer zaken praten dan enkel verzending van DX uit, waar ik trouwnes goede ervaringen mee heb)

Weet iemand een China-site waar ze goedkoop kralen verkopen om zelf armbanden van te maken? Van die bewerkte dingen. Vraagje van mijn dochter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

MPeek schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:35:
Kent iemand hier toevallig ook de site www.brandaol.com? Ze verkopen er allerlei soorten merk kleding en dergelijke voor een zacht prijsje. Ik wil samen met een maat New Era petten en misschien een paar riemen van D&G kopen, maar ik heb eigenlijk geen zin om voor 60 euro opgelicht te worden. Het ziet er net zo uit als Dealextreme en co., maar ik kan er verder helemaal niks over vinden.
Kom op gast, hotmail / msn ? wtf ... zelfs dat paypal logo ziet er pauper uit. Ik zou er in ieder geval niks bestellen, al zou er een site zijn waarop tien mensen zeggen dat het prima is dan nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NeoMe schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:45:
Kom op gast, hotmail / msn ? wtf ... zelfs dat paypal logo ziet er pauper uit. Ik zou er in ieder geval niks bestellen, al zou er een site zijn waarop tien mensen zeggen dat het prima is dan nog niet.
Diverse 'grote jongens' uit China gebruiken MSN/Hotmail, niets mis mee voor hun soort bedrijfjes. Wat hij verkoopt icm met de prijs (en douane) maakt het twijfelachtig, de site an sich is nog niet eens het grootste twijfelprobleem.
maartend schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:28:
Weet iemand een China-site waar ze goedkoop kralen verkopen om zelf armbanden van te maken? Van die bewerkte dingen. Vraagje van mijn dochter.
Van die doorzichtig plastic kralen? Weet wel dat DX siraden verkoopt, mischien daar eens tussen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Van die doorzichtig plastic kralen? Weet wel dat DX siraden verkoopt, mischien daar eens tussen kijken?
Toch? Dan kijk ik er helemaal overheen.
Toch even zoeken.

Oke, DX heeft dat dus niet.
Weet nu ook al dat die dingen beads heten.

[ Voor 16% gewijzigd door maartend op 31-08-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik hoor iedereen erover dat zijn pakket al binnen is, maar mijn pakketje van 22-08 is nog niet binnen. Ik wacht wel geduldig af.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Yorin schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:24:
Ik hoor iedereen erover dat zijn pakket al binnen is, maar mijn pakketje van 22-08 is nog niet binnen. Ik wacht wel geduldig af.
Mijne van 20-8 en eerder zijn er ook nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Pakketjes komen ook niet zomaar elke dag binnen. Ik heb afgelopen zaterdag drie pakketjes binnen gekregen die ik op drie verschillende datums heb besteld ( 12, 13 en de 15e ) en had ze dus de 28ste binnen. Soms heb je het binnen een week en soms moet je drie weken wachten. Wat mij betreft mogen alle posts van 'o ik wacht nog, en etc' verboden worden behalve als je er nog iets fatsoenlijks bij typt.

Ik heb weer besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25433 headphone onto
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40228 voor schoonzusje
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3800 voor mobiel vader
2 x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40122 voor mobiel vader / broertje
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9199 en heb deze net binnen.

[ Voor 31% gewijzigd door NeoMe op 31-08-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
gister ook weer wat meuk besteld
wat screen protectors, kabel geleiders, usb poort voor in de auto (opladen telefoon, etc) en twee card readers
ben benieuwd wanneer het er is allemaal :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nog steeds 2 orders op 'waiting for supplier' staan, die wacht ik rustig eerst af voordat ik nieuwe zut ga bestellen.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41966
Deze ook binnengekregen, klein nadeel dat de deksel niet kan worden vastgedraaid, maar een erg leuk ding. (oversized canon lens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:36

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb trouwens een screenprotector besteld. Voor de Touch HD, zowel bij DX als bij Focalprice.

Die van FocalPrice staat er nu op. Moet zeggen: wow, echt wel superkwaliteit. Het is een speciaal mat screenprotector en zelfs onder de volle zon is het echt goed leesbaar. Dus een zeer goede anti-glare. Enige wat me stoort is dat als het donker is, zie je beetje anderskleurige stipjes op witte achtergrond (prisma-effect)
Ook, is het een halve milimeter te kort, waardoor het niet perfect de onderste rand van scherm beschermt. Spijtig.

Die van Dx heb ik nog niet gebruikt, maar ik zag dat die geen anti-glare heeft, dus die dient dan maar als reserve.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
SinergyX schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:53:
Ik heb nog steeds 2 orders op 'waiting for supplier' staan, die wacht ik rustig eerst af voordat ik nieuwe zut ga bestellen.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41966
Deze ook binnengekregen, klein nadeel dat de deksel niet kan worden vastgedraaid, maar een erg leuk ding. (oversized canon lens).
Die lens wilde ik ook halen :9~ Vond het alleen te duur.. Ga er toch nog maar even over nadenken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45001
Dit wordt mijn volgende, welke ook aluminium binnenkant heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Die is ook netjes ja. Drink je er ook echt uit of? Benieuwd hoe zoiets is, denk dat ik em volgende week toch maar ga bestellen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, hij heeft zijn test al gehad :D Al ga ik met de 41966 geen heet water/koffie proberen, weet niet tot welke temperaturen dat plastic houdbaar is. Drinkt best makkelijk, staat redelijk stevig (al zou een extra rubbere onderkant geen overbodige luxe zijn) en de gezichten als je uit een lens staat te drinken.. erg grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:59

Wildfire

Joy to the world!

Yrck schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:13:
[...]

Die is ook netjes ja. Drink je er ook echt uit of? Benieuwd hoe zoiets is, denk dat ik em volgende week toch maar ga bestellen O+
Hmmm, gezien de verhalen over weekmakers zou ik niet beginnen aan dit soort producten. Veel Chinese zut bevat teveel weekmakers en voor producten die je alleen vasthoudt is dat nog tot daar aan toe, maar waar je uit drinkt... ik zeg niet dat het bij de DX spullen het geval is, maar ik zou het risico niet nemen :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Yorin schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:24:
man, hoe ongeduldig kan je zijn :p
Soms kan het wel 3 weken duren. Soms kan het een week duren. Je weet het niet.
er zijn pas 8 dagen voorbij. Gemiddeld duurt het gewoon 2 weken.

[ Voor 8% gewijzigd door DNA_Saint op 31-08-2010 13:01 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Yrck schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:26:
[...]

Mijne van 20-8 en eerder zijn er ook nog niet ;)
Mijne van 29/07 zijn ook nog niet binnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wildfire schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:43:
Hmmm, gezien de verhalen over weekmakers zou ik niet beginnen aan dit soort producten. Veel Chinese zut bevat teveel weekmakers en voor producten die je alleen vasthoudt is dat nog tot daar aan toe, maar waar je uit drinkt... ik zeg niet dat het bij de DX spullen het geval is, maar ik zou het risico niet nemen :P
Ach, ben nog steeds niet ziek :P Daarnaast zijn afaik maar heel weinig weekmakers (toch soort van goedje dat plastic steviger/zachter maakt?) echt schadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
SinergyX schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:05:
[...]
Daarnaast zijn afaik maar heel weinig weekmakers (toch soort van goedje dat plastic steviger/zachter maakt?) echt schadelijk.
Ze zijn toch wel verboden. Maar dit is uit WiKi
Er is geen medisch bewijs van schadelijkheid voor de gezondheid.
Onderzoek, gepubliceerd in mei 2005, geeft een sterke indicatie dat het gebruik van (weinig gebruikte typen van) weekmakers leidt tot genitale abnormaliteiten bij jongens.

Geen bewijs dus, maar wel sterke vermoedens. Ik zou het iig iet aan de kids geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neuh, dat was ik ook niet van plan :P Wordt toch een showmodel uiteindelijk, maar af en toe drankje nemen voor de grap is wel leuk. Die 45001 heeft een andere binnenkant, mogelijk zit je daar wat veiliger.

Onder de nieuwe producten:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45252
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45253
Toch erg mooi keyboard moet ik zeggen :) Hij is bluetooth, even overwegen voor mijn PS3 :) (zit nu een G11 aangesloten, niet echt makkelijk).

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45254 84 key versie.

(iemand had hier eerder zo'n witte gekocht, maar die is niet meer leverbaar dacht ik).

[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
leosand schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:28:
30-07-2010 besteld, op 06-08-2010 vanaf hong kong verstuurd vandaag binnen...

alleen me Flower Blossom Interactive Candle with Automatic Birthday Melodies heeft de reis niet overleefd.
zat in een niet stevig doosje die weer in een grote envelope zat. waarschijnlijk op de band iets te ruig geweest.
[...]
Fire69 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:51:
Die bloemen had ik ook besteld (3x). De mijne hebben het wel overleefd, hoewel ik me afvroeg hoe. Die kartonnen doosjes waren volledig plat en uit elkaar :P
Volgens weekend worden ze gebruikt voor verjaardagsfeest van mijn kinderen, dan post ik hier wel de ervaringen. :)
Zo, dit weekend dus het verjaardagsfeestje geweest en de 'Flower Blossom Interactive Candle with Automatic Birthday Melodies' hebben hun diensten bewezen.
Zaterdag even paniek toen bleek dat 2 van de 3 bloemen toch gesneuveld waren tijdens hun reisje HK-BE :/
Aangezien we 2 taarten hadden en ik geen ontgoocheld kind wou mijn Tweaker-kunsten maar even bovengehaald en van 2 kapotte 1 goeie gemaakt :P

De bloemen doen dus perfect wat ze moeten doen. :)
Met het bijgeleverde luciferstokje steek je de bol in het midden aan. Let hierbij wel op dat er een steekvlam van ongeveer 30cm recht omhoog schiet. :X
Opletten dus dat je (of je kinderen!) er niet gaat bovenhangen!!!

Door die steekvlam worden de andere kaarsjes aangestoken, wordt er een draadje doorgesmolten waardoor er een veer vrijkomt die de bloem wat omhoog duwt en de bloemblaadjes openvallen.
Dan begint Happy Birthday te spelen, en nog eens, en nog eens, en nog eens, ... :+
Tot je het draadje doorknipt (of je voet erop zet! :P )

Dus, korte inhoud, zeker een aanrader voor op een feestje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:54

Aapje

Opel-beun
Marzman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:03:
[...]
De accu die ik besteld heb daar is iedereen heel enthousiast over en ik ben meer afgegaan op de reviews mbt tot de gebruiksduur. Wat het echte vermogen is meet ik wel als ik hem heb, de fabrikanten zijn niet altijd even eerlijk over de specs inderdaad (dx past dat trouwens wel aan als dat uit komt).
Ooit voor 35 dollar een laptop accu besteld bij dx.com... Prima accu :) 1,5~2 uur accu-tijd... Naja prima genoeg voor 35 dollar :D (ook nog na 9 maanden gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Fire69 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:41:
[...]

[...]

Zo, dit weekend dus het verjaardagsfeestje geweest en de 'Flower Blossom Interactive Candle with Automatic Birthday Melodies' hebben hun diensten bewezen.
Zaterdag even paniek toen bleek dat 2 van de 3 bloemen toch gesneuveld waren tijdens hun reisje HK-BE :/
Aangezien we 2 taarten hadden en ik geen ontgoocheld kind wou mijn Tweaker-kunsten maar even bovengehaald en van 2 kapotte 1 goeie gemaakt :P

De bloemen doen dus perfect wat ze moeten doen. :)
Met het bijgeleverde luciferstokje steek je de bol in het midden aan. Let hierbij wel op dat er een steekvlam van ongeveer 30cm recht omhoog schiet. :X
Opletten dus dat je (of je kinderen!) er niet gaat bovenhangen!!!

Door die steekvlam worden de andere kaarsjes aangestoken, wordt er een draadje doorgesmolten waardoor er een veer vrijkomt die de bloem wat omhoog duwt en de bloemblaadjes openvallen.
Dan begint Happy Birthday te spelen, en nog eens, en nog eens, en nog eens, ... :+
Tot je het draadje doorknipt (of je voet erop zet! :P )

Dus, korte inhoud, zeker een aanrader voor op een feestje! :)
haha, had het ook gekocht. Doosje inderdaad kapot, maar boeie :p
alle 3 de bloemen waren in perfect shape.

Die dingen branden wel echt snel trouwens. Binnen 3 seconde was de grote vlam klaar. En begonnen de kleine te branden. Had het wel iets langer verwacht :p

Maar inderdaad, muziekje stopt niet :D
Heel dat ding uit elkaar gesloopt en nog steeds maakte het geluid. Na het echt helemaal in stukken te hebben gescheurd, stopte het eindelijk.

Wel geweldig ding. Zeker met kinderen erbij.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
DNA_Saint schreef op woensdag 01 september 2010 @ 01:04:
[...]

Maar inderdaad, muziekje stopt niet :D
Heel dat ding uit elkaar gesloopt en nog steeds maakte het geluid. Na het echt helemaal in stukken te hebben gescheurd, stopte het eindelijk.
[...]
Je had gewoon de bovenste koperen draadjes moeten doorknippen, dan stopt het.
Had ik op het DX-forum gelezen, staat af en toe toch nog handige info blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Als mensen nog wachten op hun pakket; het gaat nog even duren :P

Dit komt van de tnt track & trace website: Door een technische storing in één van onze sorteercentra heeft een groot deel van de zendingen vertraging opgelopen. Wij vragen u om u begrip en zetten alles in het werk om de vertraging tot een minimum te beperken.
Bij voorbaat dank.

Edit: net weer post, weer een focalprice bestelling binnen! Weer binnen 7 dagen, gaat snel bij hun! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Yrck op 01-09-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het zal eens niet aan TNT liggen :P Gister bestelling binnengekregen, athans de bezorger belde diverse keren aan maar ik stond onder de douche. Uiteindelijk staat hij dat ding doodleuk door de brievenbus te proppen :/ Resultaat, kapotte brievenbus en zwaar gehavend pakketje.

Gelukkig was de inhoud (3 aanstekers en sigarethouder) wel stevig verpakt.

Edit: Status: Packaging :D
Na bijna 3 weken wachten, gaat dan toch mijn 7inch touchpad mijn kant op :D

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 01-09-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
SinergyX schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:42:
Het zal eens niet aan TNT liggen :P Gister bestelling binnengekregen, athans de bezorger belde diverse keren aan maar ik stond onder de douche. Uiteindelijk staat hij dat ding doodleuk door de brievenbus te proppen :/ Resultaat, kapotte brievenbus en zwaar gehavend pakketje.

Gelukkig was de inhoud (3 aanstekers en sigarethouder) wel stevig verpakt.

Edit: Status: Packaging :D
Na bijna 3 weken wachten, gaat dan toch mijn 7inch touchpad mijn kant op :D
Dat is ook lekker dan.. Gelukkig is je bestelling goed aangekomen alleen jammer van de brievenbus.. Heb geluk dat hier altijd een jonge dame de post rondbrengt, die bellen voor de kleinste dingen al aan. Niet erg hoor. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yrck schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:39:
Edit: net weer post, weer een focalprice bestelling binnen! Weer binnen 7 dagen, gaat snel bij hun! _/-\o_
Hier vanochtend ook focalprice binnen :)
Afgelopen dinsdag besteld, mijn 3 bestellingen van DX doen er wel iets langer over :P
Die zijn al sinds 04-08 onderweg...

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
arjants schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:14:
[...]

Hier vanochtend ook focalprice binnen :)
Afgelopen dinsdag besteld, mijn 3 bestellingen van DX doen er wel iets langer over :P
Die zijn al sinds 04-08 onderweg...
Dat FocalPrice snel is zegt ook niet zo heel veel. Heb een keer 3 weken moeten wachten op mijn FP bestelling. DX kwam laatst ook binnen 6 dagen binnen. Het is en blijft gewoon mazzel hebben :9
Pagina: 1 ... 13 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen