leosand schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:28:
30-07-2010 besteld, op 06-08-2010 vanaf hong kong verstuurd vandaag binnen...
alleen me Flower Blossom Interactive Candle with Automatic Birthday Melodies heeft de reis niet overleefd.
zat in een niet stevig doosje die weer in een grote envelope zat. waarschijnlijk op de band iets te ruig geweest.
[...]
Fire69 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:51:
Die bloemen had ik ook besteld (3x). De mijne hebben het wel overleefd, hoewel ik me afvroeg hoe. Die kartonnen doosjes waren volledig plat en uit elkaar

Volgens weekend worden ze gebruikt voor verjaardagsfeest van mijn kinderen, dan post ik hier wel de ervaringen.

Zo, dit weekend dus het verjaardagsfeestje geweest en de 'Flower Blossom Interactive Candle with Automatic Birthday Melodies' hebben hun diensten bewezen.
Zaterdag even paniek toen bleek dat 2 van de 3 bloemen toch gesneuveld waren tijdens hun reisje HK-BE

Aangezien we 2 taarten hadden en ik geen ontgoocheld kind wou mijn Tweaker-kunsten maar even bovengehaald en van 2 kapotte 1 goeie gemaakt
De bloemen doen dus perfect wat ze moeten doen.

Met het bijgeleverde luciferstokje steek je de bol in het midden aan. Let hierbij wel op dat er een steekvlam van ongeveer 30cm recht omhoog schiet.

Opletten dus dat je (of je kinderen!) er niet gaat bovenhangen!!!
Door die steekvlam worden de andere kaarsjes aangestoken, wordt er een draadje doorgesmolten waardoor er een veer vrijkomt die de bloem wat omhoog duwt en de bloemblaadjes openvallen.
Dan begint Happy Birthday te spelen, en nog eens, en nog eens, en nog eens, ...
Tot je het draadje doorknipt (of je voet erop zet!

)
Dus, korte inhoud, zeker een aanrader voor op een feestje!