[iPad] importeren deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste
Acties:
  • 162.906 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zag net dat je bij de Duitse Apple online store ook gewoon met een Nederlands account kan bestellen, zou dat met de iPad ook gaan of zouden ze dat blokkeren?

Enige wat ik dan niet kan vinden is of je ook gewoon met bankoverschrijving kan betalen, een adres in Duitsland regelen is niet zo moeilijk maar een creditcard op dat adres is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Rivanov schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:59:
[...]

Zeker want jij moet nog zeker 1,5 maand wachten..
Ja, dus heb ik 2 maanden langer moeten wachten... en krijg ik 'em voor een lagere prijs + minder kopzorgen voor ik het in huis heb. Als het nu 6 maanden was oid kon ik het nog begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
'Juli' is vrij ruim Apple kennende. Daarnaast vraag ik mij af hoe Apple dat wil doen met voorraad en dergelijke. Gezien het in het thuisland niet eens lukt de voorraad op pijl te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Rivanov schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:59:
[...]

Zeker want jij moet nog zeker 1,5 maand wachten..
Maar hij zit beter met zijn garantie, als die van jou kaduuk gaat moet je dat ding naar de US verschepen ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:54
Dit topic loopt inmiddels een tijdje en ik ben even benieuwd of de interesse voor de wifi+3g versie hier nog steeds hoog ligt? Ik denk namelijk de mogelijkheid te hebben om deze op een wat grotere schaal te kunnen verschepen naar Nederland. Voordat ik hier echter aan ga beginnen ben ik nog wel benieuwd naar de huidige vraag hehe, zeker gezien het feit dat ze hier in juli uit komen.

Wellicht dat ik ook nog de 32- en 64gb variant kan verschepen, hier moet ik de prijs echter nog even van nakijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Ashy schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:01:
Dit topic loopt inmiddels een tijdje en ik ben even benieuwd of de interesse voor de wifi+3g versie hier nog steeds hoog ligt? Ik denk namelijk de mogelijkheid te hebben om deze op een wat grotere schaal te kunnen verschepen naar Nederland. Voordat ik hier echter aan ga beginnen ben ik nog wel benieuwd naar de huidige vraag hehe, zeker gezien het feit dat ze hier in juli uit komen.

Wellicht dat ik ook nog de 32- en 64gb variant kan verschepen, hier moet ik de prijs echter nog even van nakijken ;)
Laat je prijs en vooral methode maar horen, dan laat ik wel weten of ik geinteresseerd ben ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik heb wel degelijk interesse. Mogelijk ook voor meerdere exemplaren aangezien ik nog mensen ken die er mogelijk een willen. Echter zijn ze pas overtuigd wanneer ze het echt hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:41

Lulukai

God's gift to women

Ik bestel voorlopig via Evan, maar als het goedkoper kan ben ik klant.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruyckske schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:30:
Ik bestel voorlopig via Evan, maar als het goedkoper kan ben ik klant.
Evan is voorlopig 'out of stock' vwb de 3G, dus dat kan wel even duren :( 64GB WiFi heeft ie nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Tooooony schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:22:
[...]

Laat je prijs en vooral methode maar horen, dan laat ik wel weten of ik geinteresseerd ben ok?
De precieze prijs kan ik nog niet helemaal vastzetten i.v.m. de wisselkoers MAAR, ik heb gezien dat de WIFI+3g 16gb versie hier ongeveer 599(Frankrijk en Italië) zal gaan kosten, hier zal 'ie niet bij in de buurt komen, waarschijnlijk moet je meer denken richting de 500 euro.

De methode: familie van me werkt bij Pott & Koerner Indonesië (Duits shipping bedrijf) en heb ik de mogelijkheid om direct ruimte in te kopen in het vliegtuig. Zoals bekend is, is hardware goedkoper in Indonesië, de iPads zullen dus gewoon gesealed zijn bij aankomst. Zoals je begrijpt gaat me dit ook wat tijd kosten, vandaar mijn vraag over de interesse.

Edit: er blijkt toch vraag naar te zijn gezien de DM's en posts hier. Ik ga achter de details aan en probeer hier binnenkort op terug te komen met prijzen e.d.

[ Voor 8% gewijzigd door Ashy op 08-05-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
En zoals bekend is, worden er geen iPads verkocht in Indonesië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoJo nl schreef op zondag 09 mei 2010 @ 03:54:
Volgens dit bericht toch wel? Staat overigens ook in dat ie ongeveer 20% duurder is t.o.v. de prijs in de US.
Ashy schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:46:
[...]
... Zoals bekend is, is hardware goedkoper in Indonesië, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:33:
[...]

Evan is voorlopig 'out of stock' vwb de 3G, dus dat kan wel even duren :( 64GB WiFi heeft ie nog wel.
wanneer heb jij dat van hem gehoord?

[ Voor 7% gewijzigd door Largo op 09-05-2010 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
JoJo nl schreef op zondag 09 mei 2010 @ 03:54:
Wellicht worden ze officieel nog niet verkocht, echter verkochten zij daar ook de iPhone 3G al ruim een half jaar voordat 'ie officieel in Indonesië gelanceerd werd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largo schreef op zondag 09 mei 2010 @ 08:17:
[...]
wanneer heb jij dat van hem gehoord?
Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadatmag
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 08:32
Ashy schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:46:
[...]

De precieze prijs kan ik nog niet helemaal vastzetten i.v.m. de wisselkoers MAAR, ik heb gezien dat de WIFI+3g 16gb versie hier ongeveer 599(Frankrijk en Italië) zal gaan kosten, hier zal 'ie niet bij in de buurt komen, waarschijnlijk moet je meer denken richting de 500 euro.

De methode: familie van me werkt bij Pott & Koerner Indonesië (Duits shipping bedrijf) en heb ik de mogelijkheid om direct ruimte in te kopen in het vliegtuig. Zoals bekend is, is hardware goedkoper in Indonesië, de iPads zullen dus gewoon gesealed zijn bij aankomst. Zoals je begrijpt gaat me dit ook wat tijd kosten, vandaar mijn vraag over de interesse.

Edit: er blijkt toch vraag naar te zijn gezien de DM's en posts hier. Ik ga achter de details aan en probeer hier binnenkort op terug te komen met prijzen e.d.
Ik hou me aanbevolen, ik zal deze topic in de gaten houden voor wanneer je met informatie komt.

Hoe wil je de betaling gaan regelen? (afhalen met contante betaling mogelijk?)
Stuur je het op? etc.

Hoor graag snel van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Dutch_Razor schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:36:
Ik zag net dat je bij de Duitse Apple online store ook gewoon met een Nederlands account kan bestellen, zou dat met de iPad ook gaan of zouden ze dat blokkeren?

Enige wat ik dan niet kan vinden is of je ook gewoon met bankoverschrijving kan betalen, een adres in Duitsland regelen is niet zo moeilijk maar een creditcard op dat adres is een tweede.
Mijn vraag is ook of er makkelijk te reserveren is vanaf een NL adres / account. Ik maak er speciaal een ritje voor naar Duitsland. En dat is toch vanuit Zuid-Holland / Zeeland vandaan, dus best een pittige reis (iemand interesse om mee te bestellen? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:31
Nee helaas, gaat mis op de naar te verzenden postcode, dan komt hij met een melding dat het land Duitsland moet zijn en de postcode in een ander formaa.t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De werkelijke prijzen staan nu op de Apple website in UK en DE.
De 64GB 3G is in Duitsland 814 Euro, in de UK 699 Pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:43
Ik zou er ook graag eentje ophalen in Duitsland of anders naar Nederland laten verzenden. Ik zie alleen nergens een optie om slechts te reserveren. Hoe ga ik dit aanpakken?

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

We kunnen hem zeker niet zelf ophalen?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Z-Dragon schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:52:
Ik zou er ook graag eentje ophalen in Duitsland of anders naar Nederland laten verzenden. Ik zie alleen nergens een optie om slechts te reserveren. Hoe ga ik dit aanpakken?
Er zijn maar 3 officiële Apple Stores in Duitsland (die van Apple zelf zijn dus). Het grootste deel van de "Apple Stores" zijn Authorised Resellers, net als alle "Apple Stores" in Nederland: dit zijn gewoon losstaande ondernemingen die allemaal zelf bepalen wat ze doen.

Ik zou gewoon een paar van die resellers vlak over de grens mailen met de vraag of je kunt reserveren.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Hm, net weer even de douane gebeld, eerst was het nog "binnen 5 werkdagen wordt het pakket vrijgegeven of krijgt u een brief thuis met aanvullende instructies / vragen", nu is het "de douane mag het pakketje maximaal 30 dagen vasthouden, dus u moet gewoon geduld hebben" geworden. Lijkt erop dat ik voorlopig (na al drie weken wachten) mijn iPad nog niet zal krijgen... :( Prutsers daar! Het is niet makkelijk om een ongeduldig persoon te zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door adamvansanten op 10-05-2010 11:59 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Slasher schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 00:03:
[...]

Maar hij zit beter met zijn garantie, als die van jou kaduuk gaat moet je dat ding naar de US verschepen ;)
Dat is dus niet waar hè. Op het iphoneclub-forum is er al iemand geweest met een kapotte iPad. Hij heeft Apple gebeld en kreeg gewoon een garantie-reparatie voorgesteld:

"zo kwam er niet uit en heb toch maar apple NL gebeld. de man aan de telefoon vertelde me dat je gewoon wereldwijde Garantie">garantie hebt. alleen de onderdelen zijn niet op voorraad in nederland, dus die worden besteld zodra je ipad in het repaircentre is. er is al een training geweest voor de iPad omdat er al op gerekend was dat er in NL meer mensen waren die hem ook kochten."

http://www.iphoneclub.nl/.../57528-ipad-us-kapot.html

Je zult wellicht op dit moment wat meer je best moeten doen om de Apple medewerker om te krijgen, dat kan ik me wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Net de Apple Store Belfast gebeld (ik ben voorlopig in Ierland, vandaar). Dit is een officiële Apple Store.

Helaas doen ze (in tegenstelling tot de Amerikaanse release) niet aan reserveren voor ophalen. In Amerika kon je hem reserveren en moest je hem voor 3 uur 's middags ophalen.

Hij zei dat hij niet wist hoeveel er binnen zouden komen dus hij zei er zo vroeg mogelijk te zijn. Misschien ga ik er wel heen (is alleen een enorme reis, maargoed). En dan om 7 uur voor de deur gaan wachten :)

Edit: Ik vind het trouwens wel jammer dat Apple geregistreerde en betalende App developers (zoals ik) geen optie biedt om vroeg een iPad te kopen. Op deze manier hebben Amerikaanse en nu Engelse App developers een enorme voorsprong op het testen en uitbrengen van hun Apps.

[ Voor 33% gewijzigd door GekkePrutser op 10-05-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
GekkePrutser schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:51:

Edit: Ik vind het trouwens wel jammer dat Apple geregistreerde en betalende App developers (zoals ik) geen optie biedt om vroeg een iPad te kopen. Op deze manier hebben Amerikaanse en nu Engelse App developers een enorme voorsprong op het testen en uitbrengen van hun Apps.
Is de SDK niet toereikend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Christoph schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:59:
[...]Is de SDK niet toereikend?
Niet voor het uiteindelijk testen. Ik zou zelf nooit een app in de store gooien zonder hem eerst op een echt apparaat getest te kunnen hebben. Bovendien is de SDK emulator ook niet 100% volledig.

Overigens heb ik nog geen iPad app gemaakt, maar ben er wel aan bezig.

Edit: @adamvansanten: Kan er niets over zeggen. Het is niet mijn idee, onderdeel van een groter geheel, ik zou alleen de iPad kant maken.

[ Voor 14% gewijzigd door GekkePrutser op 11-05-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

GekkePrutser schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:00:
[...]

Niet voor het uiteindelijk testen. Ik zou zelf nooit een app in de store gooien zonder hem eerst op een echt apparaat getest te kunnen hebben. Bovendien is de SDK emulator ook niet 100% volledig.

Overigens heb ik nog geen iPad app gemaakt, maar ben er wel aan bezig.
Wat ben je aan het maken dan? Ben ik wel benieuwd naar... Of is dat nog even geheim? ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
:) Net op eBay een iPad 64GB gekocht uit Frankrijk. Als je een beetje geluk heb gaan ze weg voor leuke bedragen :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Mailtje van Evan:

64gb USD 1000,-
32gb USD 900,-

Kassa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
.CoUk schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:18:
Mailtje van Evan:

64gb USD 1000,-
32gb USD 900,-

Kassa!
Ben je goed wijs ofzo :P ? op ebay staat zat uit duitsland of Nederland voor minder en eveneens nieuw. Tevens geen gezeik met trage en dure inklaring....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

BloodDragon schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:17:
[...]
@Largo

Is jouw pakket onderhand al terecht of meer over duidelijk?
voor wie het interesseert een update: fedex loopt nog steeds te zoeken naar mijn 64gb. Evan is zoals gebruikelijk nogal reactief, beloofde aanvankelijk een 3g te sturen (na bijbetaling) maar stuurde uitendelijk zonder overleg een groot deel van de 1000 dollar terug. Niet alles want zoals hij zelf zei: 'is het niet zijn schuld maar die van fedex'. Nogal slap allemaal en het laatste woord is hierover nog niet gezegd.

Maar laat het in elk geval een les zijn voor de andere bestellers bij Evan: waarschijnlijk prima als er nix mis gaat, maar bij verlies of beschadiging kan je er van uit gaan dat hij de extra kosten op jou afwentelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Als jij een pakket verzend en het raakt kwijt, zou jij dan alle kosten aan de ontvanger betalen?

Btw: Ik heb ook nog een telefoonnummer van Evan als je die nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Laatst online: 10-09 18:52
Mijn schoonzus brengt als het goed is een Ipad 16GB Wifi mee uit New York woensdag. (indien voorradig :p)
Zij heeft alleen zelf ook nog rond de 300 euro aan spullen gekocht (vooral souveniers en T-shirts enzo).
Nu vliegt zij terug naar Parijs en dan door naar Dusseldorf en vanuit daar met de auto naar huis.

Hoe werkt dit nou met de invoerkosten?
Hoeft zij die alleen in Frankrijk te betalen? Of pas in Duitsland?
Is het handig om de Ipad onder de €430 belastingvrij te laten vallen en de rest van haar spullen invoerrechten/BTW te betalen of is dit hetzelfde percentage?
Of hoef je geen BTW/invoerrechten te betalen over de souveniers?

Sorry voor de hoeveelheid vragen maar ik kwam er niet echt uit via de douane site.
Alvast bedankt voor de tips!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs2010 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:08:
Mijn schoonzus brengt als het goed is een Ipad 16GB Wifi mee uit New York woensdag. (indien voorradig :p)
Zij heeft alleen zelf ook nog rond de 300 euro aan spullen gekocht (vooral souveniers en T-shirts enzo).
Nu vliegt zij terug naar Parijs en dan door naar Dusseldorf en vanuit daar met de auto naar huis.

Hoe werkt dit nou met de invoerkosten?
Hoeft zij die alleen in Frankrijk te betalen? Of pas in Duitsland?
Is het handig om de Ipad onder de €430 belastingvrij te laten vallen en de rest van haar spullen invoerrechten/BTW te betalen of is dit hetzelfde percentage?
Of hoef je geen BTW/invoerrechten te betalen over de souveniers?

Sorry voor de hoeveelheid vragen maar ik kwam er niet echt uit via de douane site.
Alvast bedankt voor de tips!!
Spullen voor eigen gebruik vallen niet onder de invoerrechten, kan je ruim nemen, maar bijvoorbeeld kleding hoef je dus niet aan te geven (tenzij je 30 lev'i's nog gelabeld meeneemt in je koffer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

JoJo nl schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:38:
Als jij een pakket verzend en het raakt kwijt, zou jij dan alle kosten aan de ontvanger betalen?

Btw: Ik heb ook nog een telefoonnummer van Evan als je die nodig hebt.
Nou hij zou de boel wel netjes moeten verzekeren,dan blijft iedereen uit de kosten. hij nam bewust het risico om een lagere waarde op te geven, en heeft meermalen aangegeven dat hij alles zou regelen, verzending duties alles. en dat is gewoon niet zo. Ik weet ook dat ik een risico nam door bij hem te bestellen, wat ik hier aangeef is wat je in elk geval niet van hem hoeft te verwachten. Iedereen die bij Evan bestelt mag zelf weten wat hij/zij hiermee doet.
Ik had er in elk geval meer van verwacht.

Nummer van evan heb ik, thanks. Ik kijk wat fedex gaat melden en rond de zaak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:20:
[...]

Nou hij zou de boel wel netjes moeten verzekeren,dan blijft iedereen uit de kosten. hij nam bewust het risico om een lagere waarde op te geven, en heeft meermalen aangegeven dat hij alles zou regelen, verzending duties alles. en dat is gewoon niet zo. Ik weet ook dat ik een risico nam door bij hem te bestellen, wat ik hier aangeef is wat je in elk geval niet van hem hoeft te verwachten. Iedereen die bij Evan bestelt mag zelf weten wat hij/zij hiermee doet.
Ik had er in elk geval meer van verwacht.

Nummer van evan heb ik, thanks. Ik kijk wat fedex gaat melden en rond de zaak af.
Ben benieuwd hoeveel jij dan exact heb teruggekregen in dollars van Evan? En wat doe je als de zending alsnog terecht komt?
Als de zending in het verzendproces is terechtkomen, dus al deze ergens is getraceerd door fedex, is het een fout van fedex en niet van de leverancier en zou fedex de kosten moeten vergoeden, enige nadeel is dat er slechts 100 dollar als waarde is aangegeven... (maar van Evan heb je ook al iets teruggekregen dus alles bij elkaar komt het dan misschien toch nog dicht bij de 1000 dollar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Thijs2010 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:08:
Heeft ze er al één gereserveerd in een Apple Store? Ik lees namelijk steeds meer verhalen dat zelfs de WiFi versies erg lastig te krijgen zijn.

Weet iemand of het mogelijk is om vanuit Nederland een iPad te reserveren bij een Apple Store in New York? Ik weet dat het in de winkels zelf wel kan (je krijgt dan een mailtje als hij binnen is), maar als de levertijd oploopt lijkt het me wel prettig dat voor vertrek al te kunnen doen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Tourniquet schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:51:
[...]

Heeft ze er al één gereserveerd in een Apple Store? Ik lees namelijk steeds meer verhalen dat zelfs de WiFi versies erg lastig te krijgen zijn.

Weet iemand of het mogelijk is om vanuit Nederland een iPad te reserveren bij een Apple Store in New York? Ik weet dat het in de winkels zelf wel kan (je krijgt dan een mailtje als hij binnen is), maar als de levertijd oploopt lijkt het me wel prettig dat voor vertrek al te kunnen doen.
Nope volgens mij kan dat alleen in de winkels zelf. Ik ben vorige week in NY geweest en in het begin van de week was verkrijgbaarheid erg lastig, hoe verder de week vorderde hoe beter het werd, helemaal met intro van de 3G. Notify me heb ik maandag (toen was ik er al een aantal dagen) ingevuld in Apple store voor 2 winkels en had van beide volgende dag een bericht voor ophalen. Gaat dus erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:36
Omdat ik geen zin heb om te wachten op een release in NL en ik ook geen zin heb om de hoofdprijs te gaan betalen voor import uit de US heb ik besloten om mijn iPad uit Duitsland te halen tijdens de release daar.
Duitsland kent echter maar 3 stores van Apple zelf, daarom ben ik eens gaan zoeken naar Apple resellers in de buurt van Nederland. Zodoende ben ik uitgekomen bij Gravis.
Ik heb gemaild naar de winkel in Münster en Osnabrück om te vragen naar mogelijkheden op een pre-order te plaatsen. In Münster was er geen mogelijkheid voor pre-orders, in Osnabrück echter wel.

Ik heb netjes een bevestiging gekregen van mijn pre-order en via de mail wordt ik op de hoogte gehouden van het verloop van de order en werd ik op de hoogte gebracht van de prijzen. Misschien ook wat voor anderen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Prijzen in duitsland zijn inmiddels toch bekend? http://store.apple.com/de...amily/ipad?mco=OTY2ODA0NQ

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Sander schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:42:
[...]

Nope volgens mij kan dat alleen in de winkels zelf. Ik ben vorige week in NY geweest en in het begin van de week was verkrijgbaarheid erg lastig, hoe verder de week vorderde hoe beter het werd, helemaal met intro van de 3G. Notify me heb ik maandag (toen was ik er al een aantal dagen) ingevuld in Apple store voor 2 winkels en had van beide volgende dag een bericht voor ophalen. Gaat dus erg snel.
Ok, bedankt. Ik ga dan de eerste dag maar even bij 2 stores reserveren (wanneer ze niet op voorraad zijn). Ik ben 6 dagen in NY dus ik hoop dat het dan goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Laatst online: 10-09 18:52
Tourniquet schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:51:
[...]
Dat klopt inderdaad! Ik kreeg vannacht een SMS van haar dat de 16GB en 32GB waren uitverkocht. (Wifi, dus niet 3G)
Ze zeiden wel dat ze morgenvroeg (dus over een paar uur) misschien nieuwe binnen kregen.
Misschien dat ze er nog 1 kan scoren voordat ze later vandaag op het vliegtuig stapt, maar ben er bang voor...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Had even niks te doen, heb even een omreken schema gemaakt voor de prijzen van de iPad.

Zie hier:
https://spreadsheets.goog...le=true&gid=0&output=html

- Prijzen zijn berekend van de prijzen die Apple op de site heeft staan.
- Gebruik google voor het omrekenen van valuta.
- Percentage BTW is de percentage die in dat land wordt berekend. (als er iets niet klopt, dan hoor ik dat graag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awenger schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:48:
Omdat ik geen zin heb om te wachten op een release in NL en ik ook geen zin heb om de hoofdprijs te gaan betalen voor import uit de US heb ik besloten om mijn iPad uit Duitsland te halen tijdens de release daar.
Duitsland kent echter maar 3 stores van Apple zelf, daarom ben ik eens gaan zoeken naar Apple resellers in de buurt van Nederland. Zodoende ben ik uitgekomen bij Gravis.
Ik heb gemaild naar de winkel in Münster en Osnabrück om te vragen naar mogelijkheden op een pre-order te plaatsen. In Münster was er geen mogelijkheid voor pre-orders, in Osnabrück echter wel.

Ik heb netjes een bevestiging gekregen van mijn pre-order en via de mail wordt ik op de hoogte gehouden van het verloop van de order en werd ik op de hoogte gebracht van de prijzen. Misschien ook wat voor anderen hier.
Kijk dit is nieuws (voor mij). Almelo Osnabruck is te doen. Kijken of ik ook iets kan regelen...

Bedankt voor het hardop denken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
JoJo nl schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:38:
Dat ben je -- onder de Nederlandse wet -- wettelijk verplicht. Totdat het pakketje daadwerkelijk is afgeleverd door de transporteur is de verkoper volledig verantwoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb net deel 1 doorzocht voor het email adres van evan, damn zoveel pagina's -_-

rollingstonepics@gmail.com

Kheb gevraagd voor de prijs van de 64GB +3G

Zal nog wel steeds uitverkocht zijn, mocht dit niet zo zijn, raad iemand me op dit moment evan nog af of aan?

Bij reactie update ik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:10:
kheb net deel 1 doorzocht voor het email adres van evan, damn zoveel pagina's -_-

rollingstonepics@gmail.com

Kheb gevraagd voor de prijs van de 64GB +3G

Zal nog wel steeds uitverkocht zijn, mocht dit niet zo zijn, raad iemand me op dit moment evan nog af of aan?

Bij reactie update ik hier!
Evan is erg duur. Kreeg gister een mail dat hij nog 32GB en 64GB had liggen voor 900$ en 1000$. Of ik even mijn paypal adres wilde geven zodat hij een invoice kon sturen. :P
Op Ebay vind je ze goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:41:
Had even niks te doen, heb even een omreken schema gemaakt voor de prijzen van de iPad.

Zie hier:
https://spreadsheets.goog...le=true&gid=0&output=html

- Prijzen zijn berekend van de prijzen die Apple op de site heeft staan.
- Gebruik google voor het omrekenen van valuta.
- Percentage BTW is de percentage die in dat land wordt berekend. (als er iets niet klopt, dan hoor ik dat graag.)
bij spanje staat er voor de 16gb wifi €497, maar dat moet 479 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
BTW is in USA per staat verschillend, zo is Alaska 0%, en New York City 8,75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:26:
[...]
bij spanje staat er voor de 16gb wifi €497, maar dat moet 479 zijn :)
Gelijk even aangepast.
Sander schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:32:
Heb er maar bij gezet dat het nog bij de prijs moet komen. Is per staat verschillend.

Gelijk even de melding gemaakt dat sommige landen met invoerrechten zitten. Zwitserland weet ik niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Sander schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:32:
Kan zelfs per stad verschillend zijn. NYC is 8,875% vanwege MTA toeslag.
New York has a 4% state sales tax. All counties and some cities add local taxes ranging from 3% to 4.75%. The combined sales tax in Utica, New York, for example, is 8.75%. In New York City, total sales tax is 8.875%, which includes 0.375% charged for the service of the Metropolitan Transportation Authority.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ook aangepast, gelijk even de link in de sheet gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon89 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:23:
[...]

Evan is erg duur. Kreeg gister een mail dat hij nog 32GB en 64GB had liggen voor 900$ en 1000$. Of ik even mijn paypal adres wilde geven zodat hij een invoice kon sturen. :P
Op Ebay vind je ze goedkoper.
Ik heb ebay uren doorzocht, goedkoper dan $1140 INCLUSIEF verzending van UPS/Fedex (Geen bagger USPS) is niet te vinden voor 64GB PLUS >3G< (als eis heb ik wel gesteld dat de seller meer dan 100 goede reviews heeft)

Als Evan onder deze prijs zit voor de 3g versie (verwacht ik wel aangezien die $1000 voor de 64 wifi vraagt) dan is hij toch echt goedkoper. Daarbovenop betaald hij de mogelijke invoeringskosten, kan niet beter.

Of maak ik ergens een denkfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Hij betaald geen invoeringskosten meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:27:
[...]
Of maak ik ergens een denkfout?
Als je de gok durft te wagen dat hij goed door de douane komt, als je een paar pagina's terug hebt gelezen wat er gebeurd als dat niet zo is, dan weet je dat Evan niet alles goed afhandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

iPad voor mij is onderweg! Staat gereserveerd in DE dus moet helemaal goed komen, Nog even wat dagen doorbijten haha!

offtopic:
Ik heb er ±10, dus dat moet goed gaan komen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Nik schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:42:
iPad voor mij is onderweg! Staat gereserveerd in DE dus moet helemaal goed komen, Nog even wat dagen doorbijten haha!
Heb je ze bij een officiële Apple store gereserveerd? Of bij een reseller? Ik dacht namelijk dat Apple stores geen reserveringen deden in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

GekkePrutser schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:38:
[...]

Heb je ze bij een officiële Apple store gereserveerd? Of bij een reseller? Ik dacht namelijk dat Apple stores geen reserveringen deden in Europa.
Bij meerdere resellers. De Apple stores willen inderdaad niet reserveren. Been there, done that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Overigens nog steeds niemand die problemen had met Evan iets van Fedex gehoord over bijbetalen? Het is inmiddels bijna 3 weken later, zou bijna gaan hopen dat er niks meer komt, maar ik vertrouw het nog niet. Iemand enige ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
BloodDragon schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:36:
Overigens nog steeds niemand die problemen had met Evan iets van Fedex gehoord over bijbetalen? Het is inmiddels bijna 3 weken later, zou bijna gaan hopen dat er niks meer komt, maar ik vertrouw het nog niet. Iemand enige ervaring hiermee?
Nope, ik moest omgerekend 600 euro aftikken drie weken geleden bij hem en paar dagen later gewoon netjes binnen via FedEx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[wrong topic]

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodDragon schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:36:
Laatste contact dat ik had met fedex kreeg ik de mededeling dat de kosten toch echt op rekening verzender kwamen...

Je zou haast denken dat we niet meer hoeven te betalen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Heeft er iemand met Google Checkout?
Zie deze mail die ik van een verkoper in UK ontving;

Hello Ton,

The final price for 1 x Apple iPad 32GB ( Wi-Fi + 3G ) is 400 Euro, shipping taxes included.
We will close the deal through Google Checkout Protection Program (www.GoogleCheckout.com) In this way we are both protected.

I'm currently signed up for a protection program offered by Google Checkout, and this way you're not buying something sight unseen. I've used their services in the past to buy my wife car and everything was OK.

I will explain you how it works:
* Google Checkout will contact us (seller and buyer) with payment and delivery instructions.
* You will send the money to Google Checkout.
* Once the payment is made and confirmed, Google Checkout will notify me to start the delivery
(it will take 48h to receive the package).
* Once you have the iPad in your hands, you have 2 days to inspect it to see if is original, new, working... etc.
* If you want to keep it, you will have to notify Google Checkout that everything is OK so they can send me the money. If you are not satisfied with the iPad, send it back and Google Checkout will cancel our transaction and you will get your money back.

Let me know if you are interested because i need some details from you in order to start this transaction.
Regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:41

Lulukai

God's gift to women

Tooooony schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:57:

Hello Ton,

The final price for 1 x Apple iPad 32GB ( Wi-Fi + 3G ) is 400 Euro, shipping taxes included.
We will close the deal through Google Checkout Protection Program (www.GoogleCheckout.com) In this way we are both protected.

I'm currently signed up for a protection program offered by Google Checkout, and this way you're not buying something sight unseen. I've used their services in the past to buy my wife car and everything was OK.

* Google Checkout will contact us (seller and buyer) with payment and delivery instructions.
* Once the payment is made and confirmed, Google Checkout will notify me to start the delivery
* Once you have the iPad in your hands, you have 2 days to inspect it to see if is original, new, working... etc.
* If you want to keep it, you will have to notify Google Checkout that everything is OK so they can send me the money. If you are not satisfied with the iPad, send it back and Google Checkout will cancel our transaction and you will get your money back.

Let me know if you are interested because i need some details from you in order to start this transaction.
Regards,
Meen je dit nu echt? Onvoorstelbaar hoe dom sommige mensen zijn als ze een koopje kunnen doen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online

Hello Ton,

Regards,
Sorry, maar deze prijzen kunnen niet. Ik heb vorige week in New York voor een 16GB iPad ZONDER 3G al omgerekend 430 euro betaald (zonder BTW en invoerrechten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hello Ton,

Regards,
Google checkout is geen escrow service dus dat verhaal is klinkklare onzin. Laat je vooral niet verblinden door het idee dat je een superdeal hebt gevonden.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52

Hello Ton,
Ja, werkt perfect!
Al kan er met de prijs nog wel iets gedaan worden als je aandringt.
Ik heb daar zelf een 128GB iPad besteld, als het goed is krijg ik hem van de week |:( |:( :F

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello Ton,

Ik zeg: DOEN.

Op voorwaarde dat je niet hier komt huilen dat je 400 euro armer en een baksteen rijker bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
iPad die ik twee weken geleden besteld had via US eBay heb ik (na veel problemen met verkoper) geannuleerd.
Gelukkig wel meteen een refund gekregen gister en vandaag een nieuwe besteld via de UK eBay (US is ineens een stuk minder interessant door hoge dollar koers ineens) en ik heb nu geen gezeik meer met invoerrechten.

Kreeg zojuist mail dat hij verzonden is, ben benieuwd wanneer ik hem mag verwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Raimon89 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:14:
iPad die ik twee weken geleden besteld had via US eBay heb ik (na veel problemen met verkoper) geannuleerd.
Gelukkig wel meteen een refund gekregen gister en vandaag een nieuwe besteld via de UK eBay (US is ineens een stuk minder interessant door hoge dollar koers ineens) en ik heb nu geen gezeik meer met invoerrechten.

Kreeg zojuist mail dat hij verzonden is, ben benieuwd wanneer ik hem mag verwachten. :)
Heb je toevallig een link of wat dit het enige exemplaar dat de verkoper verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Den_John schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:05:
[...]

Heb je toevallig een link of wat dit het enige exemplaar dat de verkoper verkocht?
Het is een webshop met heel veel (positieve) feedback, dus zeer betrouwbaar. Bieden veel iPads aan.
Deze loopt bijna af:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...K:MEWAX:IT#ht_8985wt_1137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Er is dus niemand die ervaring heeft met Google Checkout? Dat is nl. wat ik vroeg.
Als ik gevraagd had of ik in zee zou moeten gaan met zoiets vaags als wat deze verkoper voorstelt, dan reageren jullie op de juiste manier ahum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ja ik heb ervaring met Google Checkout, maar zoals al gezegd is, Google Checkout werkt niet op deze manier. Als ik via Google Checkout koop, dan is dat gewoon een betaalmiddel net als IDEAL. Zodra het geld overgemaakt is, is het klaar.

Hier een tour: https://checkout.google.com/buyer/tour.html
En hier van de Help: http://checkout.google.co...wer.py?hl=en&answer=81849
Request Return or Refund

Google cannot approve returns or initiate refunds on behalf of the seller. Please contact the seller with your request. Here's how:

1. Sign in to your account at https://checkout.google.com/.
2. Click View Order.
3. At the top of the receipt, click Contact [Seller's Name].
4. Select I'd like to request a refund or return an item from the Subject: drop-down menu, and enter your message in the Message: text box.
5. Click Send email once you've provided the necessary details.

Policies vary by seller, so they may or may not be able to accommodate your request. Allow the seller two business days to respond with available options. You may be charged return, restocking, or processing fees.
Met andere woorden, geld overgemaakt is geld overgemaakt. Google Checkout is alleen makkelijk en gaat veilig om met je creditcard-gegevens. Niets meer, niets minder.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Tooooony schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:24:
Er is dus niemand die ervaring heeft met Google Checkout? Dat is nl. wat ik vroeg.
Als ik gevraagd had of ik in zee zou moeten gaan met zoiets vaags als wat deze verkoper voorstelt, dan reageren jullie op de juiste manier ahum
Als je vragen hebt over Google checkout moet je misschien in het daarvoor bestemde topic zijn....

Heeft iemand hier trouwens nog een adres waar de Apple ipad case nog voor een acceptabele prijs te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
awenger schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:48:

Heb Gravis in Aken een mail gestuurd, maar nog niets gehoord.
Hoop dat ik kan pre-orderen en op 28 of 29 mei kan ophalen. Zou geweldig zijn, heb 29 mei verjaardag :)
Maar ik heb weinig hoop. Pre-orderen op Apple.de laat zien dat 7 juni de boel verzendklaar is (of ik lees niet goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
UltraSub schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:38:
[...]

Hoop dat ik kan pre-orderen en op 28 of 29 mei kan ophalen. Zou geweldig zijn, heb 29 mei verjaardag :)
Maar ik heb weinig hoop. Pre-orderen op Apple.de laat zien dat 7 juni de boel verzendklaar is (of ik lees niet goed).
Ik had paar dagen geleden gemaild naar Aixxess in Aken (ook Apple Reseller) met de vraag of ik bij hun kon reserveren, kreeg dit terug:

ja es ist möglich ein iPad vor zu bestellen.
Apple hat aber bereits angekündigt, die aufgelaufenen Vorbestellungen nicht alle ausliefern zu können.
Man muß sich je nach Modell auf eine Wartezeit einstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm. Kan ik mss net zo goed online bestellen bij Apple zelf. Heb wel een duits postadres wat ik daarvoor kan gebruiken. Heb ook een engels postadres, dus ik twijfel. Enige wat dus eigenlijk speelt is de wachttijd :)
als je een reservering doet bij een reseller, zit je daar aan vast? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:38:
[...]

Heb bericht ontvangen van Gravis in Aken (reageren overigens erg traag op email :-( ).
Je kan de iPad bij hun preorderen, alleen je moet hem wel afhalen, ze doen niet aan verzenden.
Gelijk een preorder via de mail gestuurd, ben benieuwd hoe snel ik een reactie terug krijg :?
Aken is te doen vanaf mijn woonplaats plm. 2,5 uur rijden.
Met de koers van de dollar gaat het de verkeerde kant op dus wordt steeds minder interessant.,
In Duitsland gekocht, dan heb je in ieder geval een aankoopbon en later nooit gezeik bij de douane.

Edit: laatste prijzen uit Miami:
64GB WiFi 3G $1225
16GB WiFi only $ 750 (nog 2 stuks)
32GB WiFi only $ 850 (nog 2 stuks)

Ik heb mijn interesse laten vallen ;w en wacht wel op Duitsland :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
UltraSub schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:31:
Hmm. Kan ik mss net zo goed online bestellen bij Apple zelf. Heb wel een duits postadres wat ik daarvoor kan gebruiken. Heb ook een engels postadres, dus ik twijfel. Enige wat dus eigenlijk speelt is de wachttijd :)
als je een reservering doet bij een reseller, zit je daar aan vast? Nee toch?
Afhankelijk van de wijze van reservering is het wel aannemelijk dat je eraan vast zit. Denk dat je toch op z'n minst een aanbetaling moet doen. Apple zelf vraagt overigens eerst alleen autorisatie aan op je Creditcard. Dit is een reservering op de bestedingsruimte. Vervolgens heeft Apple bij een Mastercard 10 dagen de tijd om tot afboeking over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Aanbetalen is niet nodig bij een reservering. Je zit nergens aan vast, maar een week na de melding dat hij klaar ligt verkopen ze hem weer (bij Gravis that is). Ik heb flink wat reserveringen gedaan bij meerdere resellers, en dat verloopt prima.

[ Voor 20% gewijzigd door Nik op 15-05-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:44:
[...]

Edit: laatste prijzen uit Miami:
64GB WiFi 3G $1225
16GB WiFi only $ 750 (nog 2 stuks)
32GB WiFi only $ 850 (nog 2 stuks)
Dus 16 en 32 GB zijn goedkoper bij hem geworden, maar met de huidige koers ook niet echt aantrekkelijk meer. 3G versie is wel heel erg duur, 225 dollar meer dan wat de wifi versie koste, beetje overdreven. Ach zo lang wachten is het nu niet meer voor UK en Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nik schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:03:
Aanbetalen is niet nodig bij een reservering. Je zit nergens aan vast, maar een week na de melding dat hij klaar ligt verkopen ze hem weer (bij Gravis that is). Ik heb flink wat reserveringen gedaan bij meerdere resellers, en dat verloopt prima.
Dan reserveer ik er daar een. Enige waar ik "bang" voor ben als ik er een preorder bij Apple zelf, is dat ik kan wachten, en dat ze bij de resellers gewoon op voorraad liggen. (is me gebeurd bij mijn eerste iPhone). Dus het plan is om te reserveren bij Gravis (half uurtje rijden voor mij), en als ik zie dat ze online eerder uitleveren, bestel ik daar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodDragon schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:58:
[...]

Dus 16 en 32 GB zijn goedkoper bij hem geworden, maar met de huidige koers ook niet echt aantrekkelijk meer. 3G versie is wel heel erg duur, 225 dollar meer dan wat de wifi versie koste, beetje overdreven. Ach zo lang wachten is het nu niet meer voor UK en Duitsland.
In 1e instantie was de 64GB WiFi only uit Miami $ 950, scheelt dus $ 275 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:10:
[...]

In 1e instantie was de 64GB WiFi only uit Miami $ 950, scheelt dus $ 275 ;w
3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Hmm, ik was van plan om op 28 Mei een tripje naar Belfast te maken (zit nu in Ierland namelijk) maar dat gaat 100 euro kosten (internationale treinreis), plus verblijf om er 's morgens vroeg te kunnen zijn. Plus ook nog eens geen enkele garantie dat ik er dan ook een kan kopen (zal 's nachts al een flinke rij staan denk ik).

Weet iemand hier of er ook 'freight forwarders' bestaan in de UK of Duitsland? Dus zoiets als myus.com maar dan binnen Europa? Zou mooi zijn om er een vanuit Duitsland of Engeland door te laten sturen naar hier. Dat komt veel goedkoper uit omdat BTW al bij de prijs in zit en er verder geen heffingen meer op komen zoals vanaf de VS het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Borderlinx heeft zo'n service in de UK.

En zo duur is het vanuit de UK voor de 16GB:
Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/8981/knipsel.png

[ Voor 61% gewijzigd door JoJo nl op 16-05-2010 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat iedereen er vanuit dat er in de winkels voldoende voorraad is op EU lauchdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 01:38:
Gaat iedereen er vanuit dat er in de winkels voldoende voorraad is op EU lauchdate?
Ja je kan er eentje scoren misschien als je in de rij gaat staan met een slaapzak?

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Ik neem aan dat er wel een voorraad is. Puur vanwegen de free publicity. De beelden van mensen die uren voor een store in de rij staan en vervolgens helemaal gelukkig met een iPad naar buiten lopen zijn onbetaalbare PR. In de VS waren dit vooral mensen die hun pre-order kwamen ophalen. Maar in Duitsland worden de preorders alleen per post verzonden. Een voorraad is dus nodig voor de beelden waar geen reclamecampagne tegenop kan. En als die eerste voorraad dan ook nog eens direct uitverkocht is komen er natuurlijk helemaal mooie stukjes in de krant. 'Intoductie iPad groot succes! Op dag 1 direct uitverkocht! Mensen uren in de rij!' Ja wie wil zo'n ding nu niet?

(uiteraard is dit allemaal redelijk speculatief van mijn kant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 11-09 00:02
Valt me toch tegen, de prijzen van de ipad in Europa. Had gehoopt op 450. Dan was het met onderwijskorting ongeveer 400 eu geweest.

Sowieso wacht ik gewoon tot het ding in NL uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
DarkShadow schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:41:
Valt me toch tegen, de prijzen van de ipad in Europa. Had gehoopt op 450. Dan was het met onderwijskorting ongeveer 400 eu geweest.

Sowieso wacht ik gewoon tot het ding in NL uitkomt.
Krijg je überhaupt wel onderwijskorting op de iPad? Zit ook niet (meer) op iPhone/iPod etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 11-09 00:02
goede vraag. Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik nam aan van wel, maar dat is gebaseerd op niets (behalve dat je het voor een mac mini met vergelijkbare prijs ook kan krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
DarkShadow schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:20:
goede vraag. Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik nam aan van wel, maar dat is gebaseerd op niets (behalve dat je het voor een mac mini met vergelijkbare prijs ook kan krijgen).
Op de iPad zit vooralsnog geen studentenkorting. Deze is van toepassing op Mac's en software maar bv niet op iPod's. Dit is goed te zien op apple.de. De iPad in de reguliere store. En in de edu-omgeving. Helaas steeds 499.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.CoUk schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:39:
[...]

Op de iPad zit vooralsnog geen studentenkorting. Deze is van toepassing op Mac's en software maar bv niet op iPod's. Dit is goed te zien op apple.de. De iPad in de reguliere store. En in de edu-omgeving. Helaas steeds 499.
Ik heb hierover al contact gehad met Xando.nl. Ook daar konden ze me niks vertellen over een eventuele korting. Ik ga 28 mei gewoon naar de buren en haal er 1 in Osnabruck, wachten duurt me te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:56:
[...]

Ik heb hierover al contact gehad met Xando.nl. Ook daar konden ze me niks vertellen over een eventuele korting. Ik ga 28 mei gewoon naar de buren en haal er 1 in Osnabruck, wachten duurt me te lang.
Waar ga je er eentje halen in Osnabrück?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Het lijkt van wel, maar ik denk dat het best lastig gaat zijn er in het weekend van de release 1 te krijgen als je niet gereserveerd hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.CoUk schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:19:
[...]

Waar ga je er eentje halen in Osnabrück?
http://www.gravis.de/ ik heb er 1 gereserveerd en een bevestiging gehad dat ik er 28 mei 1 mag ophalen. Ik heb al een paar keer eerder het deksel op de neus gehad dus.... bidden dat het dan door gaat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:13:
[...]

http://www.gravis.de/ ik heb er 1 gereserveerd en een bevestiging gehad dat ik er 28 mei 1 mag ophalen. Ik heb al een paar keer eerder het deksel op de neus gehad dus.... bidden dat het dan door gaat ;-)
Ik heb hem ook in Osnabruck gereserveerd. Wel een bevestiging van de reservering, maar nog geen ophaalbewijs. Heb jij die al wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballantines schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:36:
[...]

Ik heb hem ook in Osnabruck gereserveerd. Wel een bevestiging van de reservering, maar nog geen ophaalbewijs. Heb jij die al wel? :)
Nee, ik heb ook nog geen ophaalbewijs. Ik mail volgende week woensdag nog wel een keer voor de zekerheid.
Het vervelende is dat mijn duits zo slecht is. :-(
Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.

Plaats GEEN herleidbare track & trace links of plaatjes in dit topic. Je pakje zou hiermee onderschept kunnen worden door derden.